SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
http://tinyurl.com/5sdar8p
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
echt he!RickvN schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:43:
Vaker zulke marktpraatjes houden, het werkt.
maar bob is idd stukken beter. :-)
[ Voor 35% gewijzigd door Flagg op 19-09-2012 15:45 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
BobVerwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:45:
Een Buffalo Soldier? Altijd goed!
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
goed + Phillips in 1 zin...maplebananas schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:46:
deze afstandsbediening is ook goed hoor!
Ik heb een Logitech Harmony 525 en die gebruik ik niet eens meer.maplebananas schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:46:
deze afstandsbediening is ook goed hoor!
het is sneller om gewoon de ab van de tv en home cinema set te pakken.
He ik heb een 27 inch 3D monitor van Philips en uit maanden ervaring weet ik dat die goed is
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik zie nergens Philips in zijn zin staan hoor.
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
whahaha! ;psegil schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:48:
Philips... let's make things better... and cheaper.... and disappear quicker
Oh snap!Yorin schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:48:
[...]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
[ Voor 28% gewijzigd door SamuraiP1zzaCat op 19-09-2012 15:50 ]
Daar komt weer het nederlands minderwaardigheidscomplex om de hoek gluren. :-)
inderdaad! dat heb ik er express niet ingezet! ;pYorin schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:48:
[...]
In dit geval is er wel een punt. Ik heb een AB uit de prestigio serie, en dit is de beste universele AB die ik tot nu toe gehad heb. Logitech is echt meuk,en de kameleon is een hel met ondersteuning van updates. De philips ging 100% soepel en werkt gebruiksvriendelijk en overleeft zelfs glazen rode wijn en cola
Het ging er bij mij eerder om dat ik niet meer 6 AB had liggen, de snelheid is niet zo belangrijk voor mijIenni1983 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:47:
[...]
het is sneller om gewoon de ab van de tv en home cinema set te pakken.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
If I say something, I know where i'm talking aboutthefox154 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:50:
[...]
In dit geval is er wel een punt. Ik heb een AB uit de prestigio serie, en dit is de beste universele AB die ik tot nu toe gehad heb. Logitech is echt meuk,en de kameleon is een hel met ondersteuning van updates. De philips ging 100% soepel en werkt gebruiksvriendelijk en overleeft zelfs glazen rode wijn en cola
Ga maar eens kijken op het forum van de iBOOD hunt op iBOOD zelf. Daar zie je er meerdere staan die je misgelopen hebt bent.Mangofruit schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:51:
Zijn er al laptops langsgekomen?
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisMangofruit schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:51:
Zijn er al laptops langsgekomen?
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
De eerste review die ik lees:mythia1987 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:48:
http://www.kieskeurig.nl/...s/srt9320/reviews/323427/ lijkt dat er toch veel mensen erg tevreden zijn over dit apparaat. En ook nog een €30 goedkoper.
Al met al een prima apparaat, maar de volgende keer toch echt weer een Harmony.
rockhopper schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:50:
[...]
Het ging er bij mij eerder om dat ik niet meer 6 AB had liggen, de snelheid is niet zo belangrijk voor mij
Bij mij liggen ze gewoon in de lades van mijn tafelfloriske.nl schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:52:
[...]
daar sla je de smilie hamer op z'n kop! Losse afstandsbedieningen gaat soms wellicht vlugger, maar zo is de salontafel tenminste leeg. Maar zou zelf toch niet voor philips kiezen.
Té vlug gekeken, maar vrij veel positieve geluiden.Visophetdroge schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:52:
[...]
De eerste review die ik lees:
[...]
Kan iemand me vertellen wat dan precies onder onzin verstaan wordt?Laatste waarschuwing! Slowchat mag maar wie vanaf nu meent te moeten doorgaan met onzinposten krijgt een ban van 2 weken. Ja, gezeur over de box valt ook onder onzin!
Doe maar luxeIenni1983 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:53:
[...]
Bij mij liggen ze gewoon in de lades van mijn tafel
te veel / weinig dora grappenfriggler schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:54:
Ik zie zojuist de waarschuwing:
[...]
Kan iemand me vertellen wat dan precies onder onzin verstaan wordt?
trolls? dora grappen? vragen of er nog een box komt, of deze al geweest is? alles was de moderator onzin vind (ja je moet echt helderziend zijn!)friggler schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:54:
Ik zie zojuist de waarschuwing:
[...]
Kan iemand me vertellen wat dan precies onder onzin verstaan wordt?
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Nu nog Engels leren, en 't wordt nog eens wat met jemaplebananas schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:51:
[...]
If I say something, I know where i'm talking about
Mijn Harmony begin kuren te vertonen, ik had graag een nieuwe gehad. Maar de Phillips onthoudt niet wat er aan of uit staat. Voor mij dus niks, dan de wederhelft gek.mythia1987 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:54:
[...]
Té vlug gekeken, maar vrij veel positieve geluiden.
Gewoon doen, je mag direct annulerenFlagg schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:56:
de tweaker in mij heeft een ontzettende urge om die switch te bestellen, maar ik heb er echt helemaal niks aan.
Wil je bij nader inzien je HUNT bestelling niet ontvangen of heb je per ongeluk het verkeerde product besteld? Dan kun je via ´Mijn iBOOD´ zelf je order annuleren.
[ Voor 26% gewijzigd door floriske.nl op 19-09-2012 15:58 ]
box staat er apart bij vermeld.rockhopper schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:56:
[...]
trolls? dora grappen? vragen of er nog een box komt, of deze al geweest is? alles was de moderator onzin vind (ja je moet echt helderziend zijn!)
De dora grap van deze hunt is "het is dat er geen wifi bij zit". Om 40u in 1 zin te verwoorden!
nou hij bing translate het gewoon...Smultie schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:56:
[...]
Nu nog Engels leren, en 't wordt nog eens wat met je
Ik weet waar ik over praat xD
echt letterlijk vertaald xD
En wat vaker het woord 'misgunnen' gebruiken.Smultie schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:56:
[...]
Ik weet niet wat voor een kuren ie vertoont, maar de helpdesk van de harmony is erg soepel als ik de berichten in de harmony thread hier op tweakers mag geloven. Je zou eens een balletje kunnen opwerpen daar en misschien wordt ie wel gewoon gratis vervangenVisophetdroge schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:57:
[...]
Mijn Harmony begin kuren te vertonen, ik had graag een nieuwe gehad. Maar de Phillips onthoudt niet wat er aan of uit staat. Voor mij dus niks, dan de wederhelft gek.
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
Voor de pizza?enigmafan schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:59:
Iemand een coupon voor me?
if the corruption has no consequences then there is no end to it
Ik denk niet dat je er een netwerbeheerder bij krijgt.geldermalsen schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:58:
Waarom is die switch zo duur, is hij managed?
hurrhurr
Dat was de voordeurMidnight4u schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:02:
Ik doe echt iets verkeerd..... ik hoor de bel ook als hij niet gaat. (ben tussendoor aan het werken)
NOU DOE OPEN!!!!
Er is koffie overheen gegaan. Ik heb hem meteen uit elkaar geschroefd, droog gedept en met een spulletje ingespoten (combinatie van kruipolie, contactspray en anticorosiemiddel - het ging me niet om de kruipolierockhopper schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:59:
[...]
Ik weet niet wat voor een kuren ie vertoont, maar de helpdesk van de harmony is erg soepel als ik de berichten in de harmony thread hier op tweakers mag geloven. Je zou eens een balletje kunnen opwerpen daar en misschien wordt ie wel gewoon gratis vervangen
Kortom, eigen schuld. Wel jammer, hij was net twee maanden oud.
Hehe, steet uut!
Misschien toch een ijsman..
Zou toch contact opnemen met de helpdesk van harmony, nee heb je en als ze niks doen kan je 'm altijd nog wegdoen.Visophetdroge schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:02:
[...]
Er is koffie overheen gegaan. Ik heb hem meteen uit elkaar geschroefd, droog gedept en met een spulletje ingespoten (combinatie van kruipolie, contactspray en anticorosiemiddel - het ging me niet om de kruipolie). Maar het display vertoont nu vegen (niet erg) en soms schakelt hij zichzelf uit. Ermee slaan is het enige dat dan helpt, maar dan weet hij niet meer welke activiteit bezig is.
Ik zou het alsnog proberen, gewoon terugsturen.Visophetdroge schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:02:
[...]
Er is koffie overheen gegaan. Ik heb hem meteen uit elkaar geschroefd, droog gedept en met een spulletje ingespoten (combinatie van kruipolie, contactspray en anticorosiemiddel - het ging me niet om de kruipolie). Maar het display vertoont nu vegen (niet erg) en soms schakelt hij zichzelf uit. Ermee slaan is het enige dat dan helpt, maar dan weet hij niet meer welke activiteit bezig is.
Hij is nu weliswaar (met gebreken) werkzaam maar wellicht ruilen ze hem alsnog om zonder de AB open te schroeven.
bewonderenswaardig je leest meestal weinigverhalen hier op tweakers met de zin, 'kortom eigen schuld'Visophetdroge schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:02:
[...]
gewoon het verhaal eerlijk vertellen en vragen wat je er eventueel aan kan doen. logitech kennende....
[ Voor 5% gewijzigd door Flagg op 19-09-2012 16:10 ]
Verwijderd
Dat is mien een gedoe voor een paar tientjes.Midnight4u schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:08:
Je zegt er niet bij wie er koffie overheen gedaan heeft. Misschien W.A, verzekering geval?
Dat was ikzelf. Een kopje halfvol met koude koffie. Ik probeerde het op te pakken, maar het kleefde aan de tafel.Midnight4u schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:08:
Je zegt er niet bij wie er koffie overheen gedaan heeft. Misschien W.A, verzekering geval?
Edit:
Veel mensen positief over de aftersales van Logitech! Toch maar eens bellen dan.
[ Voor 12% gewijzigd door Visophetdroge op 19-09-2012 16:11 ]
het is een wirespeed switch van een goed merkgeldermalsen schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:58:
Waarom is die switch zo duur, is hij managed?
dat wil zeggen, per poort kan er 2gb/s geschakeld worden dus in dit geval 16*2=32gb/s wat die switch maximaal kan verstouwen.
2gb per poort is gb up en down
[ Voor 58% gewijzigd door geldermalsen op 19-09-2012 16:13 ]
whaha komt goedd!Smultie schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:56:
[...]
Ik las gekocht, wilde je net feliciteren.Ienni1983 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:11:
zo messenset verkocht
agh zulke messen koop ik wel bij de ikea... kinderafdeling volgens mijVisophetdroge schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:14:
[...]
Ik las gekocht, wilde je net feliciteren.
Als je messen wilt die contactroest hebben in de vaatwasser moet je inderdaad die van Ikea kopen.Ienni1983 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:14:
[...]
agh zulke messen koop ik wel bij de ikea... kinderafdeling volgens mij
[ Voor 5% gewijzigd door maplebananas op 19-09-2012 16:16 ]
Wait wut?!maplebananas schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:15:
ja maar wel leuk op bij de fruit te leggen
op hoort om te zijn en ik had 't over die kleurige bestekset ;p
Iedere keer als ik een van zijn posts lees sterft er een stukje van mijn hersenen.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
wottt overdrijven is ook een vak.. een letter verkeerd getyped =//Flagg schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:17:
[...]
Iedere keer als ik een van zijn posts lees sterft er een stukje van mijn hersenen.
edit - Ja dit is een andere
[ Voor 20% gewijzigd door nexhil op 19-09-2012 16:20 ]
goed punt!Saffie_time schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:18:
Die geurtje moet je ook maar net kennen en weten of je ze lekker vind. Voor mijn gevoel raar om zoiets zomaar op de gok te kopen en dan een luchtje te krijgen dat je echt niet kan waarderen...
p = 't fokschaap --> getyptmaplebananas schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:18:
[...]
wottt overdrijven is ook een vak.. een letter verkeerd getyped =//
Dat laatste davidoff koud water geurtje kost 19,90 bij de kijkshop...dus bespaar je de moeite.Saffie_time schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:18:
Die geurtje moet je ook maar net kennen en weten of je ze lekker vind. Voor mijn gevoel raar om zoiets zomaar op de gok te kopen en dan een luchtje te krijgen dat je echt niet kan waarderen...
we mogen hem ook best een keer een compliment geven, na 2 dagen leert hij langzaam om onder een quote te typen ... *geeft een schouderklopje*maplebananas schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:18:
[...]
Is de stam niet 'type'? Dus 'getyped'?
De fruit is niet 1 letter verkeerd. Het is gewoon fout. Net zo fout als:maplebananas schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:18:
[...]
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
de fruit?maplebananas schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:18:
[...]
Ik was ook niet van plan om geurtjes bij Ibood te bestellen. Stel je voor dat er iets mis mee is! Met de service kan dat alleen maar op een drama uitlopenFlagg schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:19:
[...]
Dat laatste davidoff koud water geurtje kost 19,90 bij de kijkshop...dus bespaar je de moeite.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Dit topic is gesloten.
![]()
IRC: http://irc.tweakers.net/ibood
iBOOD lastig te bereiken? Probeer http://ibood.vxv.nl/
Laatste waarschuwing! Slowchat mag maar wie vanaf nu meent te moeten doorgaan met onzinposten krijgt een ban van 2 weken. Ja, gezeur over de box valt ook onder onzin!