Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ah, gevonden, Wikipedia: Millesimal fineness
[ Voor 77% gewijzigd door donny007 op 19-09-2012 09:22 ]
/dev/null
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Een hardloper dus! Mensen, dat is duuuuuuur
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
dus tweakertjes... kopen dit spul..
De boormachine gaat -als je geluk hebt- langer dan een uurtje mee.Flagg schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:34:
voor dat geld kan ik een uur een klusjesman laten komen, ga toch zelf niet klussen, armoedzaaiers.
/dev/null
Laat die Pool nou zijn DeWalt op iBood hebben gekocht...Flagg schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:34:
voor dat geld kan ik een uur een klusjesman laten komen, ga toch zelf niet klussen, armoedzaaiers.
oe sorrie menier, iek morgen toeroeg komen boormasjien stoek.ManiacsHouse schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:35:
[...]
Laat die Pool nou zijn DeWalt op iBood hebben gekocht...
[ Voor 4% gewijzigd door Flagg op 19-09-2012 09:44 ]
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
Er is NU nog een walt boorstigske schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:49:
Hoe komt het dat de Nederlandse hunt ALTIJD betere aanbiedingen heeft dan de Belgische? Het is niet eerlijk... Wij hadden enkele weken geleden een hunt en dan zien we de Nederlandse hunt en voila, alle leuke items zijn bewaard voor Nederland!
www.casarodriguillo.com
Dan kopen jullie alle leuke dingen direct al zekerstigske schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:49:
Hoe komt het dat de Nederlandse hunt ALTIJD betere aanbiedingen heeft dan de Belgische? Het is niet eerlijk... Wij hadden enkele weken geleden een hunt en dan zien we de Nederlandse hunt en voila, alle leuke items zijn bewaard voor Nederland!
www.heinemanss.nl
Ik weet niet of er nog verschil van mensen zijn tussen de nederlandse en belgische versie van ibood.stigske schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:49:
Want misschien dat het dan komt omdat mensen van de belgische ibood niet boeiende dingen opkopen ofzo
http://tinyurl.com/5sdar8p
Moet ik die allemaal opnoemen? Tv's, garmin gps, betere mediaspelers, ...MagicTempest schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:50:
Welke leuke items refereer je nu naar dan?
MagicTempest schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:50:
Welke leuke items refereer je nu naaraandan?
[ Voor 16% gewijzigd door donny007 op 19-09-2012 09:54 ]
/dev/null
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Alle items raken toch weg op de belgische hunt, behalve de honderden horloges, dekbedden, zonnebrandolie,...Ienni1983 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:51:
[...]
Ik weet niet of er nog verschil van mensen zijn tussen de nederlandse en belgische versie van ibood.
Want misschien dat het dan komt omdat mensen van de belgische ibood niet boeiende dingen opkopen ofzo
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Mensen denken ik heb toch al een B&D
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Nog wat aanvulling: Opslagmedia, gadgets, verlichting, laptops, tablets, surround systemen, ...MagicTempest schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:50:
Welke leuke items refereer je nu naar dan?
Echt te veel om op te noemen, het is gewoonweg VEEL knapper op de NL hunt
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Ik weet alleen niet hoe de Belgische hunt is...
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
/dev/null
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
www.heinemanss.nl
je kan toch kijken in de geschiedenis: http://back.senver.be/MagicTempest schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:58:
Hmm, ik moet eerlijk zeggen dat ik nog maar weinig interessants heb gezien. De meeste artikelen die interessant zouden kunnen zijn, zijn naar mijn mening nog veel te duur.
Ik weet alleen niet hoe de Belgische hunt is...
En? heb je het eens bekeken? Wat vind je van die belachelijke BE-hunt?
[ Voor 8% gewijzigd door stigske op 19-09-2012 10:16 ]
Zal zometeen wel weer voorbij komen, alleen dan in iets minder aantrekkelijke vorm.
[ Voor 43% gewijzigd door CeesKees op 19-09-2012 10:02 ]
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
En zijn er GoTers die al die tijd online zijn en nog steeds niets gekocht hebben?
Dat eerste sowieso niet. Er is een huntbreak van 5 uur.segil schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:02:
Zijn er GoTers hiero die al 34 uur lang online zijn voor de hunt? Ofwel, 2 nachtjes slaap overslaan?
En zijn er GoTers die al die tijd online zijn en nog steeds niets gekocht hebben?
Dus je kon slapen hahaha
www.heinemanss.nl
tis maar goed dat ze niet meeleest ;-)sheinemans schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:04:
in bed vond ik tenminste wel een doos
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
En wanneer komt het un-box-ing filmpjesheinemans schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:04:
in bed vond ik tenminste wel een doos
Blijf er echt niet wakker voor en ik heb alles al wat ik wil hebben eigenlijk.segil schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:02:
Zijn er GoTers hiero die al 34 uur lang online zijn voor de hunt? Ofwel, 2 nachtjes slaap overslaan?
Is meer bezigheidstherapie.
kijk das beterPalm schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:06:
goedemorgen tijd om een koffiezet apparaat te kopen
ora et labora
Die is een half uurtje geleden net langs gekomen
[ Voor 6% gewijzigd door Ballistic op 19-09-2012 10:10 ]
Anders wordt het vast zand/gras happen
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
een vliegertje?FiXeR.nl schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:09:
Haha, 120 euro voor een vliegertje. Wat een aanbieding.
dit is praktisch een vlieger waarmee je zelf kan vliegen
Dat was om 00:24ujip_86 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:09:
[...]
Die is een half uurtje geleden net langs gekomen
Flagg schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:09:
Das tenminste grappig een powerkite ipv die boormachines, dekbedden, zonnebrillen, geurtjes, make-up, stoomstrijkijzers etc etc.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ben jij er ook weer?TommyGun schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:15:
Is die flut Hunt nou nog steeds bezig?
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
er zijn niet alleen tweakers die meekijken, misschien ook wel huismoedersMuldert schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:14:
Onvoorstelbaar hoe dingen die in mijn ogen (en als ik het zo zie, ook in jullie ogen) allesbehalve populair zijn er toch zo uitvliegen. De parfum, de kussens, etc.
Is volgens mij pas m'n eerste reactie deze keer. Iets met werk
Gelukkig geen box gemist
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
/dev/null
Jammer alleen dat ze er 500 van hebben liggen...Flagg schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:09:
Das tenminste grappig een powerkite ipv die boormachines.
Daar moeten wij in België het nog altijd mee doen...donny007 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:17:
Ach, een paar hunts terug moest je het doen met Maglite's, Dora DVD-spelers en een veelvoud geurtjes.
Was wel een stuk rustiger hier. We misten je al.TommyGun schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:16:
[...]
Is volgens mij pas m'n eerste reactie deze keer. Iets met werk![]()
Gelukkig geen box gemist
-edit-
De verwachte verzenddatum van dit product is 28 september 2012.
snelheid is nog steeds niet hun sterkste punt...
[ Voor 39% gewijzigd door Rexcore op 19-09-2012 10:28 ]
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Ik ook mar heb nu een geldige reden om niet op te nemen, dat wil ik graag zo houden, niemand heeft het nummer ook van de autotelefoon.KiLLaHeRTz schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:29:
Heb hem besteld, toch wel handig! Ik word vaak zat gebeld in de auto.
Ik heb geen autotelefoonFlagg schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:30:
[...]
Ik ook mar heb nu een geldige reden om niet op te nemen, dat wil ik graag zo houden, niemand heeft het nummer ook van de autotelefoon.
Dit topic is gesloten.
![]()
IRC: http://irc.tweakers.net/ibood
iBOOD lastig te bereiken? Probeer http://ibood.vxv.nl/
Laatste waarschuwing! Slowchat mag maar wie vanaf nu meent te moeten doorgaan met onzinposten krijgt een ban van 2 weken. Ja, gezeur over de box valt ook onder onzin!