20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Dat iOS 6.0 outdated zou zijn, vraag ik me af. Gebruik al heel lang Android en de enige widgets die echt toegevoegde waarde hebben zijn Buienalarm en de Calender. Verder is Android het ook gewoon een raster met apps.
Als Google voor de eerste week van oktober geen nieuwe Nexus heeft aangekondigd (en dan geen plastic Samsung), stap ik over. Dan is deze iPhone die extra 150 euro zeker waard.
Hello Apple, Goodbye Google
Welkom, welkomBard1982 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:22:
Na vele jaren zelf ondersteuning te moeten vinden met custom ROMs op Windows Mobile en Android, ga ik toch de overstap maken naar iPhone verwacht ik. Er is geen Android toestel die minimaal 2 jaar software-ondersteuning krijgt. Ook qua design en snelheid kunnen de Android toppers hier op dit moment nog niet tegen op.
Dat iOS 6.0 outdated zou zijn, vraag ik me af. Gebruik al heel lang Android en de enige widgets die echt toegevoegde waarde hebben zijn Buienalarm en de Calender. Verder is Android het ook gewoon een raster met apps.
Als Google voor de eerste week van oktober geen nieuwe Nexus heeft aangekondigd (en dan geen plastic Samsung), stap ik over. Dan is deze iPhone die extra 150 euro zeker waard.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Hij is wat langer, dezelfde kleur wit en de achterkant is van aluminium. Daar heb ik persoonlijk voldoende aan.Gunth schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:07:
Beste is natuurlijk om het irl te zien.
Foto en video is nooit het zelfde,en ik blijf erbij,denk dat de zwarte zijkant snel zal krassen.
Amen!Bard1982 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:22:
Na vele jaren zelf ondersteuning te moeten vinden met custom ROMs op Windows Mobile en Android, ga ik toch de overstap maken naar iPhone verwacht ik. Er is geen Android toestel die minimaal 2 jaar software-ondersteuning krijgt. Ook qua design en snelheid kunnen de Android toppers hier op dit moment nog niet tegen op.
Zowel op de belgische apple store als NL is er nog niks te zien.
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Het gaat helaas iets verder dan widgets en een raster met apps. De kleuren en vormgeving van notificaties en andere standaard elementen (denk aan buttons, lijsten, achtergrond e.d.) zijn de afgelopen jaren (in tegenstelling tot het ICS redesign van Google) nauwelijks veranderd. Vandaar dat ik de stelling in de Engadget review wel begrijp.Bard1982 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:22:
Zelf heb ik er geen last van gezien ik iOS niet heel lang gebruikt heb tot nu toe. Maar kan me voorstellen dat iemand na 6 jaar wel eens een keer iets anders wil.
laat ik nou precies het zelfde denken, ben van de SGS1 naar de SGS2 naar de HTC one X gegaan en ik ga nu overstappen naar de iphone 5, en om precies de zelfde redenen als jij aangeeftBard1982 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:22:
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
Dat heb ik nu dus ook. Ik was er zeker van dat ik de zwarte zou bestellen, maar nu zit ik toch wel heel erg te twijfelen over wit. Het past ook heel mooi bij een witte iPad,,,Apache4u schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:58:
Ik ben er steeds van uit gegaan dat ik een zwarte zou gaan halen. Maar na het zien van de foto's bij de verschillende reviews ben ik toch hevig aan het twijfelen geslagen. De witte past wel weer mooi bij mijn macbook pro qua aluminium look...
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
Ik meld me ook, wat een luxe probleem hahaazt33 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:48:
[...]
Dat heb ik nu dus ook. Ik was er zeker van dat ik de zwarte zou bestellen, maar nu zit ik toch wel heel erg te twijfelen over wit. Het past ook heel mooi bij een witte iPad,,,
Ben ik het mee eens, vaak zie je de vrouwtjes met de witte lopen haha maar dat is inderdaad ook mijn mening. En ik ben het ook wel weer eens met het feit dat op de zwarte krasse veel sneller gezien zijn dan op een witte!Lunick schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:03:
[...]
Ik meld me ook, wat een luxe probleem haha. Ik ben inderdaad ook bang dat die zwarte band er over een half jaar echt niet meer uitziet... Van de andere kant vind ik een zwarte toch wat mannelijker, maar is puur eigen mening.
WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Volvo XC40 P8 Full Electric / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart
Lunick schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:03:
[...]
Ik meld me ook, wat een luxe probleem haha. Ik ben inderdaad ook bang dat die zwarte band er over een half jaar echt niet meer uitziet... Van de andere kant vind ik een zwarte toch wat mannelijker, maar is puur eigen mening.
Ben ik even blij dat ik een vrouw benmvrooij schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:04:
[...]
Ben ik het mee eens, vaak zie je de vrouwtjes met de witte lopen haha maar dat is inderdaad ook mijn mening. En ik ben het ook wel weer eens met het feit dat op de zwarte krasse veel sneller gezien zijn dan op een witte!
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
Daarnaast lijkt zwart er beter uit te zien met de combinatie van materialen. Na wat foto's van unpackings te hebben gezien: vette vingers op zwart zijn wel heel vervelend, dus ga waarschijnlijk gewoon voor wit.
Oh. ik ben een man.
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Betekent dit dat we de iPhone niet kunnen opladen zonder een adapter te kopen voor 30 euro?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Volgens mij doelen ze op het adapter voor de oude dockconnector (Lightning naar 30-pins) en niet op een oplader.Draakje5 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:37:
And yes, you do get a cable in the box, but contrary to rumours not an adapter.
Betekent dit dat we de iPhone niet kunnen opladen zonder een adapter te kopen voor 30 euro?
edit: Net iets te laat...
[ Voor 3% gewijzigd door azt33 op 19-09-2012 16:40 ]
daarin kan ik een eigen app store maken.
dan moet ik handmatig alle apps daarin zetten en dan moet ik die apps weer distributeren naar de juiste personen ( of zoals ik doe, ik geef iedereen alles )
die apps die ik daarin zet worden niet geüpdatet, alleen de apps die iemand geinstalleerd heeft worden op het apparaat geüpdate.
nu had ik een issue met een app, de nieuwe versie werkte niet meer met mijn "oudere" omgeving ( IBM Cognos app )
de user melde dat na de update van de app er dus e.e.a. niet meer werkte.
net op mijn test systeem dit getest en dat werkt, ik kan de oude versie installeren, kijk ik dan bij updates dan krijg ik de update daarvoor aangeboden.
kan ik ook aangeven dat ik die niet wil installeren?
want anders blijft dat rode rondje maar staan.
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
[ Voor 100% gewijzigd door koekjeh op 19-09-2012 16:45 ]
M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
Ik ga voor een zwarte... Ik vind de zilveren rand en de achterkant van de witte veel mooier, maar ik hou niet zo van die witte rand rond het scherm aan de voorkant. Daardoor heb je altijd een rand rond het scherm (bij de zwarte valt de zwarte rand rond het zichtbare deel van het scherm minder op).THE_BASE schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:23:
Daarnaast lijkt zwart er beter uit te zien met de combinatie van materialen. Na wat foto's van unpackings te hebben gezien: vette vingers op zwart zijn wel heel vervelend, dus ga waarschijnlijk gewoon voor wit.
En je hebt dan ook niet dat je tegen 2 soorten wit aan zit te kijken (want de kleur zwart heeft geen witbalans op het scherm).
Ik wou dat je een zwart scherm kon hebben met witte achterkant en rand

Dus ik ben nog aan het twijfelen..
En na 2 jaar een zwarte iPhone 4, wil ik ook wel iets anders eigenlijk.
[ Voor 3% gewijzigd door Draakje5 op 19-09-2012 16:51 ]
Draakje5 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:41:
Waarom zouden ze uberhaupt dan zo'n adapter meegeven. Nja, zal wel aan mij liggen. Logisch, bedankt.

Wat dacht je van al die mensen met 30 pins docks en andere accessoires? Die moeten nu € 30,- gaan neertellen omdat Apple voor een nieuwe aansluiting gekozen heeft.
http://store.apple.com/us...shop_iphone/family/iphoneDraakje5 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:51:
Klopt het dat de aluminium zijkant van de iPhone 5 zwart, ook zwart is en die aluminium zijkant van de witte, hetzelfde als bij de iPhone 4 is kwa kleur?
[ Voor 31% gewijzigd door bram1984 op 19-09-2012 16:58 ]
Ja dus? Het is gewoon een nieuw product.bram1984 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:55:
[...]
![]()
Wat dacht je van al die mensen met 30 pins docks en andere accessoires? Die moeten nu € 30,- gaan neertellen omdat Apple voor een nieuwe aansluiting gekozen heeft.
Als jij je accessoires wilt blijven gebruiken dan houd je je iPhone 4 toch gewoon.
Je mag niet verwachten dat ze voor een product iets meeleveren dat totaal nutteloos is voor mensen die nooit een iphone 4 hebben gehad.
Maar moeten dan die tientallen miljoenen mensen die een iPhone 5 en 6 gaan kopen dan maar allemaal een grotere dikkere telefoon hebben met minder plaats voor andere aansluitingen (zoals headphone jack nu aan de onderkant)?bram1984 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:55:
[...]
![]()
Iedereen met accessoires, heeft gewoon een werkende iPhone 4(S). Dus accessoires zijn prima te gebruiken. Wil je ook ook een iPhone 5, dan kan je die 30 euro gewoon incalculeren. En binnen no-time kun je het verlooopstekkertje voor 7 euro in China bestellen.
Hoesjes voor de Samsumg Galaxy S2 passen overigens ook niet op de S3. En zo zijn er nog tientallen voorbeelden van oude accessoires die niet compatibel zijn met nieuwe hardware. Hierbij zijn deze tenminste nog prima te gebruiken met de omvormer.
[ Voor 1% gewijzigd door Bard1982 op 19-09-2012 17:02 . Reden: typo ]
Het is een nieuw product van bijna € 700,- waarbij ze bij álle voorgangers wel 30 pins gebruikt hebben, waarbij sommige mensen in de loop der jaren een compleet arsenaal aan accessoires hebben verzameld. Het zou Apple, het grootste bedrijf ter wereld, sieren als ze deze adapter ook gewoon mee zouden leveren.Draakje5 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:59:
[...]
Ja dus? Het is gewoon een nieuw product.
Als jij je accessoires wilt blijven gebruiken dan houd je je iPhone 4 toch gewoon.
Je mag niet verwachten dat ze voor een product iets meeleveren dat totaal nutteloos is voor mensen die nooit een iphone 4 hebben gehad.
Die laatste zin slaat helemaal als een lul op een drumstel. Ik gebruik de oordopjes nooit en dat zal voor meer mensen gelden en ook voor mensen die nog nooit een iPhone gehad hebben. Dus die moeten ze dan ook maar niet meeleveren? Ik vind het leveren van een adaptertje voor de miljarden 30 pins accessoires zelfs meer logisch dan een hoofdtelefoontje die iedereen toch al in een oplage van 1 of meer in huis heeft.
@ Bard: slechte vergelijking met die hoesjes, dus daar ga ik verder niet op in.
Overigens zit ik zelf niet met bovenstaande hoor. Ik heb geen 30 pins accessoires, alleen vind ik het wel vreemd.
[ Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 19-09-2012 17:04 ]
Liever 679 euro zonder adapter, dan 709 euro inclusief standaard adapter.bram1984 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:02:
[...]
Het is een nieuw product van bijna € 700,- waarbij ze bij álle voorgangers wel 30 pins gebruikt hebben, waarbij sommige mensen in de loop der jaren een compleet arsenaal aan accessoires hebben verzameld. Het zou Apple, het grootste bedrijf ter wereld, sieren als ze deze adapter ook gewoon mee zouden leveren.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ook de randen omheen de iPhone 5 vind ik bij de zwarte iPhone 5 juist te donker.
De randen van de witte iPhone 5 heeft een mooie glans laag, en kleurt mooi.
Tevens vind ik de witte iPhone beter bij mijn Apple collectie passen.
Het enige dat mij weerhoud is de (lelijke) witte voorkant van de iPhone 5.
Alle sensoren zijn namelijk zwart gekleurd, waardoor je die duidelijk ziet zitten.

An a day keeps the doctor away.
Sig
Als je serieus denkt dat de telefoon hierdoor nog eens € 30,- duurder wordt, dan snap je het denk ik niet helemaal.Bard1982 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:03:
[...]
Liever 679 euro zonder adapter, dan 709 euro inclusief standaard adapter.
In dat geval: liever € 649,- zonder oordopjes.
Ja, zover ik heb kunnen zien wel.Draakje5 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:51:
Klopt het dat de aluminium zijkant van de iPhone 5 zwart, ook zwart is en die aluminium zijkant van de witte, hetzelfde als bij de iPhone 4 is kwa kleur?
Over het meeleveren van de adapter, ik heb liever oordopjes (vooral de nieuwe, ik ben er benieuwd naar!) dan een adapter. Ik ben wel eens met bram1984 dat ze het goedkoper konden maken. Ik ben wel blij zoals het is eerlijk gezegd, maar misschien komt dat omdat ik geen arsenaal aan accessoires heb (ondanks dat ik een iPhone sinds 2008 gebruik).
Inderdaad, ik vind precies hetzelfdeHardCoreGamer schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:04:
Terwijl ik de zwarte voorkant van de iPhone geweldig vind, vind ik de witte achterkant van de iPhone 5 ten aanzien van de zwarte achterkant juist enorm 'sexy'.
Ik vond het een ideaal compromis toen met de iPhone 3G/3GS dat ze alleen de achterkant wit hadden
Enige wat ik wellicht handig had gevonden was een wekker / radio met de iPhone. Wat moet je anders nemen?
Een dock is het meest nutteloze ding dat er bestaat en verder kan ik alleen nog denken aan een kabel die je in je auto hebt gemonteerd.
Daar ben ik het helemaal mee eens!bram1984 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:05:
[...]
In dat geval: liever € 649,- zonder oordopjes.
WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Volvo XC40 P8 Full Electric / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart
Heb je het nu over je autoradio?mvrooij schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:13:
Hopelijk werkt mijn radio met de iphone 5 nog wel via de nieuwe lightning kabel naar usb..
Ik heb zelf een Pioneer die ook iPod/iPhone ondersteunt, maar ik vind dit echt dramatisch werken. Radio onthoudt niet waar ik gebleven ben en je moet alles (inderdaad) op je radio bedienen.
Ik gebruik nu gewoon een minijack kabeltje vanuit de hoofdtelefoonuitgang die in de AUX van mijn autoradio zit. Kan ik alle muziek lekker gewoon op mijn iPhone bedienen. Werkt echt veel prettiger.
Klopt, de 3G/3Gs waren in dit opzicht perfect!GekkePrutser schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:06:
[...]
Inderdaad, ik vind precies hetzelfdeIk vind een witte rand om het scherm niet zo mooi, temidden van dat zwart valt het meer weg.
Ik vond het een ideaal compromis toen met de iPhone 3G/3GS dat ze alleen de achterkant wit hadden
azt33 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:24:
Ligt eraan wat voor holder, als er niks is aan de bovenkant die je iPhone stabiliseert, kan je het nog steeds gebruiken natuurlijk, mits je voor je connector een adapter haalt (als die in je holder zit).

Bron: http://forums.overclocker...7&p=22800736#post22800736
Ik hoorde net ook een verhaal van een jongen die hem uit Engeland ontvangen had, was ermee naar de plaatselijke BelCompany gegaan voor een hoesje en daar schrokken ze er ook van.
Dramatisch werken? Bij mij werkt dat echt goed.. Je moet hem wel instellen dat je hem via de radio en iphone zelf kunt regelen. Dan onthoud hij precies waar je was bij welk nummer en welke playlist etc. Ik vind het ideaal werken hoor, maar ik heb wel een wat duurder type radio van pioneer misschien dat het daar aan ligt?bram1984 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:18:
[...]
Heb je het nu over je autoradio?
Ik heb zelf een Pioneer die ook iPod/iPhone ondersteunt, maar ik vind dit echt dramatisch werken. Radio onthoudt niet waar ik gebleven ben en je moet alles (inderdaad) op je radio bedienen.
Ik gebruik nu gewoon een minijack kabeltje vanuit de hoofdtelefoonuitgang die in de AUX van mijn autoradio zit. Kan ik alle muziek lekker gewoon op mijn iPhone bedienen. Werkt echt veel prettiger.
Ja dan moet je de ipod/iphone control op de andere keuze zetten, dan kun je het ook via de telefoon gewoon regelen. Ik heb via een houder mijn telefoon recht naast mijn radio zitten. Ik doe eigenlijk altijd alles via de telefoon regelen!bram1984 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:50:
Ja dat is juist hetgeen wat dramatisch is, dat je op je radio door al je mappen etc. heen moet bladeren. Het is toch veel fijner dat je je telefoon gewoon op je stuur voor je neus kan houden en zo de muziekspeler kunt bedienen. Moet je voor de gein eens een MP3 DJ setje van 2 uur naar het 2e uur proberen door te spoelen. Nu gewoon via het scrollbalkje, werkt veel beter, en het is ook nog eens veiliger.
Zwart is wel erg zwart...denk dat ik maar voor de witte ga.Haakontje schreef op woensdag 19 september 2012 @ 18:10:
In ieder geval 1 iemand op deze wereld die zijn eigen persoonlijke exemplaar al binnen heeft:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bron: http://forums.overclocker...7&p=22800736#post22800736
Klopt, de zwarte iPhone 5 is net een neger in de nacht!vhal schreef op woensdag 19 september 2012 @ 20:16:
[...]
Zwart is wel erg zwart...denk dat ik maar voor de witte ga.
Je ziet hem niet!HardCoreGamer schreef op woensdag 19 september 2012 @ 20:48:
[...]
Klopt, de zwarte iPhone 5 is net een neger in de nacht!
Totdat Siri een keer naar je lacht
[ Voor 4% gewijzigd door Kuhr89 op 19-09-2012 20:54 . Reden: Was niet compleet haha ]
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Zonder zonnebril kun je er niet naar kijken heDraakje5 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 21:00:
De witte is net een blanke in het zonlicht.. ?
Ik kan zowel op mijn iPhone als op de radio mijn muziek bedienen. Gaat dus 9/10 gewoon via de iPhone, alleen nummer skippen via de radio. Werkt echt perfect, en nog via bluetooth ook.bram1984 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:50:
Ja dat is juist hetgeen wat dramatisch is, dat je op je radio door al je mappen etc. heen moet bladeren. Het is toch veel fijner dat je je telefoon gewoon op je stuur voor je neus kan houden en zo de muziekspeler kunt bedienen. Moet je voor de gein eens een MP3 DJ setje van 2 uur naar het 2e uur proberen door te spoelen. Nu gewoon via het scrollbalkje, werkt veel beter, en het is ook nog eens veiliger.
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Er komt vast wel aftermarket spul maar ik had liever iets gezien dat origineel van Apple was.
Betekent alleen maar dat het scherm meer zal 'poppen'vhal schreef op woensdag 19 september 2012 @ 20:16:
[...]
Das juist wat ik het mooie eraan vindvhal schreef op woensdag 19 september 2012 @ 20:16:
[...]
Vind dat altijd zo achterlijk/idoot als dat wordt gezegd. Voordat het design van de iPhone 5 definitief wereldkundig werd gemaakt vond ik de witte iPhone 4 en 4S altijd veel mooier dan de zwarte. De witte was veel stijlvoller/more stylish dan de zwarte versie..Nilsepils schreef op woensdag 19 september 2012 @ 21:25:
[...]
Betekent alleen maar dat het scherm meer zal 'poppen'maar de witte is ook zeker mooi, wordt alleen vaak geassocieerd met vrouwen
[ Voor 36% gewijzigd door HA5H op 19-09-2012 21:28 ]
Mijn vriendin zegt hetzelfde.. Ik zat alleen maar te denken aan een witte iPhone 5.. Nou dat mocht niet hoor, wit is voor vrouwen of voor mannen die zich gedragen als mannenNilsepils schreef op woensdag 19 september 2012 @ 21:25:
[...]
Betekent alleen maar dat het scherm meer zal 'poppen'maar de witte is ook zeker mooi, wordt alleen vaak geassocieerd met vrouwen
Hoop alleen dat die antraciete band niet teveel zal krassen.. Anders kun je het zo gaan krassen dat het weer mooi aluminium wordt haha
Haha, ja 't was ook niet echt mijn mening, maar meer die van de massa, en de zwarte past heerlijk bij mijn 'stealth' horlogeKuhr89 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 21:36:
[...]
Mijn vriendin zegt hetzelfde.. Ik zat alleen maar te denken aan een witte iPhone 5.. Nou dat mocht niet hoor, wit is voor vrouwen of voor mannen die zich gedragen als mannen vrouwen. Dusja, dan maar zwart he! Moet eerlijk zeggen dat ik die zwarte ook wel erg vet vind.. Echt lekker Stealth!
Hoop alleen dat die antraciete band niet teveel zal krassen.. Anders kun je het zo gaan krassen dat het weer mooi aluminium wordt haha
en over de krassen, heb je een beetje pech.
uit: nieuws: Amerikaanse media: iPhone 5 is goed maar niet revolutionairSlashgear merkt op dat de metalen zijkant van de telefoon al snel krassen vertoonde.
,,Of voor mannen die zich gedragen als mannen vrouwen..." HahaKuhr89 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 21:36:
[...]
Mijn vriendin zegt hetzelfde.. Ik zat alleen maar te denken aan een witte iPhone 5.. Nou dat mocht niet hoor, wit is voor vrouwen of voor mannen die zich gedragen als mannen. Dusja, dan maar zwart he! Moet eerlijk zeggen dat ik die zwarte ook wel erg vet vind.. Echt lekker Stealth!
Klopt helemaal, dat is eigenlijk een van de redenen waarom ik altijd de zwarte neem, ook al zou de witte 100x mooier zijn.
Maar gelukkig is dat niet het geval met de witte iPhone 5, ondanks de 'sexy' A$$ achterkant vind ik de voorkant maar niets.
Ik heb toch maar besloten om een zwarte te nemen.
Wel een witte 3G gehad (maar daar is het alleen de achterkant). Nu zwarte 4. Bij de 4 en 5 vind ik het jammer dat je op de voorkant de camera etc. beter ziet.
Verder boeit het mij niet zo, vind ze beide mooi.
Zwart gaat het worden dus voor mij.
Ik heb m'n vier altijd in een bumper gehad, waardoor die ook wel wat geweld heeft overleefd...
Dus nu zit ik te denken aan een sleeve o.i.d.
Wat gaan jullie doen?
De witte is voor vrouwen...lol, right....
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
[ Voor 32% gewijzigd door NotSoSteady op 19-09-2012 22:31 ]
Ik weet nu dus even niet meer wat ik ga doen. Ik vind de iphone een schitterend apparaat qua features, maar ze hadden hem of haar breder moeten maken, of gelijk moeten houden. Ben ik nu de enige met deze mening?
Ik vond een artikel dat in dit verband interessant is om te lezen
http://computerworld.nl/a...endt-de-gulden-snede.html
Eerst maar s even vasthouden en ervaren hoe dit in de praktijk uit gaat vallen. Maar weet eigenlijk al dat dit hem niet gaat worden.
Als ik een roze iPhone had, dan zou dat opgaan.Kuhr89 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 22:19:
Haha idd. Mannen die zich als vrouwen gedragen ja.
Zwart gaat het worden dus voor mij.
Maar een witte?..
Naakt. Naakt.Jobbie schreef op woensdag 19 september 2012 @ 22:26:
Voor iedereen die een iPhone 4 heeft: hoesje, bumper, sleeve of naakt. En wat doen jullie met de 5?
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
K ga wss voor een Switcheasy Nude UltraClear (doorzichtig dusJobbie schreef op woensdag 19 september 2012 @ 22:26:
Voor iedereen die een iPhone 4 heeft: hoesje, bumper, sleeve of naakt. En wat doen jullie met de 5?
Wat gaan jullie doen?
[ Voor 25% gewijzigd door Nilsepils op 19-09-2012 22:34 ]
Ik snap echt niet wat je bedoeld, je ziet liever zwarte balken bij video's? En aan het browsen veranderd niks je krijgt alleen meer content.Anny schreef op woensdag 19 september 2012 @ 22:31:
Waar ik niemand over hoor of lees en waar ik zelf op afknap bij de iphone5 is de beeldverhouding. 16:9 op een zo'n klein oppervlak is voor mij niet werkbaar en prettig. We hebben hier in huis een ipad 2, bugettablet (7 inch), acer tablet (10 inch) en ikzelf heb de sg1. Ik was eigenlijk overstag om de sg1 in te gaan ruilen voor de nieuwste iphone, dus was in blijde verwachting voor de presentatie ervan op de 12e. Het valt me nu echter zwaar tegen, en niet vanwege andere argumenten die hier regelmatig worden genoemd, maar de beeldverhouding stoort me enorm. Ik ervaar het surfen op de 7 inch tablet met 16:9 al als verre van ideaal. Op de 10 inch acer met dezelfde beeldverhouding is het daarentegen goed te doen. Ik moet er niet aan denken om te surfen op een 4 inch met 16:9, of laat staan een film te bekijken in breedbeeld.
Ik weet nu dus even niet meer wat ik ga doen. Ik vind de iphone een schitterend apparaat qua features, maar ze hadden hem of haar breder moeten maken, of gelijk moeten houden. Ben ik nu de enige met deze mening?
Eerst maar s even vasthouden en ervaren hoe dit in de praktijk uit gaat vallen. Maar weet eigenlijk al dat dit hem niet gaat worden.
Ik zou iig geen bumper om de iPhone 5 doen, dat lijkt me niks.Jobbie schreef op woensdag 19 september 2012 @ 22:26:
Ik heb m'n vier altijd in een bumper gehad, waardoor die ook wel wat geweld heeft overleefd...maar laatst had ik een compleet naakte 4 in m'n hand en die zag er na 1,5 jaar gebruik iig. nog heel erg goed uit...
Dus nu zit ik te denken aan een sleeve o.i.d.
Wat gaan jullie doen?
Ik zit zelf aan een leren sleeve te denken. Iets waarmee ik ook mijn pasjes in kan stoppen. Als ik even weg moet kan ik er gewoon een bankpas, ov kaart en rijbewijs in stoppen. Anders moeten die gevaarlijk los in mijn broekzak of moet er een dikke portemonnee mee.
Misschien dat ik dan voor de achterkant nog een bodyguardz protector op doe, de voorkant laat ik in tact.
Ik bedoel dat op een beelddiagonaal van 4 inch de beeldverhouding te opgerekt is. De huidige iphone heeft een betere verhouding. Dit is mijn persoonlijke smaak uiteraard, maar ik sta ervan te kijken dat ik er verder niemand over hoor.NotSoSteady schreef op woensdag 19 september 2012 @ 22:34:
[...]
Ik snap echt niet wat je bedoeld, je ziet liever zwarte balken bij video's? En aan het browsen veranderd niks je krijgt alleen meer content.
Ja omdat het niks uitmaakt, je ziet simpelweg meer content in de lengte en video's worden volledig scherm getoont, niet iets waar veel mensen problemen mee hebben lijkt me.Anny schreef op woensdag 19 september 2012 @ 22:41:
[...]
Ik bedoel dat op een beelddiagonaal van 4 inch de beeldverhouding te opgerekt is. De huidige iphone heeft een betere verhouding. Dit is mijn persoonlijke smaak uiteraard, maar ik sta ervan te kijken dat ik er verder niemand over hoor.
Ik heb wel een probleem met de zwarte zijbalken die getoond worden bij o.a. foto's.NotSoSteady schreef op woensdag 19 september 2012 @ 22:48:
[...]
Ja omdat het niks uitmaakt, je ziet simpelweg meer content in de lengte en video's worden volledig scherm getoont, niet iets waar veel mensen problemen mee hebben lijkt me.
Erg jammer.
Idem.
Al mijn Apple producten lopen naakt rond in huis, incl Siri.
Het enige dat ik altijd wel koop is een mooie sleeve van Italiaans leer.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ik had er even bij moeten melden dat T-Mobile het vanaf vandaag, met iOS 6, voor alle klanten beschikbaar heeft gemaaktCyBeR schreef op woensdag 19 september 2012 @ 23:10:
Trouwens dat zit al sinds iOS 4 erin?
Ik snap wel wat je bedoeld, en een tablet hoort ook geen 16:9 scherm te hebben (minstens 16:10), maar een telefoon is in het algemeen niet zo heel breed maar wel wat langer. Daarom is een 16:9 juist geschikt voor telefoons.Anny schreef op woensdag 19 september 2012 @ 22:31:
Waar ik niemand over hoor of lees en waar ik zelf op afknap bij de iphone5 is de beeldverhouding. 16:9 op een zo'n klein oppervlak is voor mij niet werkbaar en prettig. We hebben hier in huis een ipad 2, bugettablet (7 inch), acer tablet (10 inch) en ikzelf heb de sg1. Ik was eigenlijk overstag om de sg1 in te gaan ruilen voor de nieuwste iphone, dus was in blijde verwachting voor de presentatie ervan op de 12e. Het valt me nu echter zwaar tegen, en niet vanwege andere argumenten die hier regelmatig worden genoemd, maar de beeldverhouding stoort me enorm. Ik ervaar het surfen op de 7 inch tablet met 16:9 al als verre van ideaal. Op de 10 inch acer met dezelfde beeldverhouding is het daarentegen goed te doen. Ik moet er niet aan denken om te surfen op een 4 inch met 16:9, of laat staan een film te bekijken in breedbeeld.
16:9 vind ik juist een voordeel, en ik ben blij dat het niet 'simpel' een 4" 3:2 scherm met een resolutie van 960 x 640 is. Dat resulteert in een langer én breder scherm, alles is minder scherp en je krijgt er geen extra content door te zien.
Naakt. Hoesjes verpesten het design. M'n iPhone 4 ziet er nog als nieuw uit.Jobbie schreef op woensdag 19 september 2012 @ 22:26:
Verder ben ik toch voorzichtig met m'n spullen... en als het alsnog kapot gaat dan is dat maar zo.
Beeldverhouding lijkt mij een verbetering. Bij de meeste apps heb je boven of onderin altijd wel tabs die ruimte nodig wegnemen van je daadwerkelijke content. Er zal nu meer overblijven voor daadwerkelijke content. Maar zal het moeten ervaren, het is niet dat ik de huidige verhouding storend vind.
[ Voor 6% gewijzigd door Tom op 19-09-2012 23:27 ]
Ik vind de witte wel mooi hoor, maar zwart geeft toch altijd een beter contrast met het scherm.
Er wordt nu een batterijtje getoond hoe vol de batterij nog is. Vanaf een bepaalde minimum waarde wordt die rood en zie het het percentage er bij staan.

[ Voor 10% gewijzigd door robertwebbe op 20-09-2012 07:56 ]
Nakend.Jobbie schreef op woensdag 19 september 2012 @ 22:26:
Wat gaan jullie doen?
2G, 3GS en 4S allemaal zonder hoesje gebruikt.
Hoesjes fucken het design op, vind ik.
Mee eens. Ik gebruik meestal eerste paar weken een hoesje, en daarna vind ik het toch veel fijner om geen hoesje te gebruiken. Ik heb dit keer wel een body skin besteld, is kijken hoe dat gaat bevallen.matthijst schreef op donderdag 20 september 2012 @ 07:59:
[...]
Nakend.
2G, 3GS en 4S allemaal zonder hoesje gebruikt.
Hoesjes fucken het design op, vind ik.
Erg handig voor als je hem echt kwijt bent.robertwebbe schreef op donderdag 20 september 2012 @ 07:53:
Er viel me net iets op in iOS6 dat ik nog nooit eerder had gezien (wellicht bestond het al maar heb ik het nooit gezien). Bij de Find My Phone functie zie je ook hoe vol de batterij nog is![]()
Er wordt nu een batterijtje getoond hoe vol de batterij nog is. Vanaf een bepaalde minimum waarde wordt die rood en zie het het percentage er bij staan.
[afbeelding]
Na een zwaar avondje stappen ben ik mijn iPhone eens kwijtgeraakt

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Lijkt voor mij een goede reden om toch iets van een bumber te gebruiken, ook al ziet dat er niet zo mooi uit. Mijn vorige telefoon HTC HD2 is een aantal keer gevallen, maar dat scherm bleef prima intact door het ontwerp van de telefoon.
Valt mee. Heb mijn 4S minstens 4x goed , en dan bedoel ik ook goed, laten vallen zonder problemenMuurtegel schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:41:
Bij de iPhone 4 barst het scherm toch vrij snel wanneer de telefoon op de rand valt? Of blijkt dat in de praktijk wel mee te vallen?
Lijkt voor mij een goede reden om toch iets van een bumber te gebruiken, ook al ziet dat er niet zo mooi uit. Mijn vorige telefoon HTC HD2 is een aantal keer gevallen, maar dat scherm bleef prima intact door het ontwerp van de telefoon.
[ Voor 3% gewijzigd door Jeroenvde89 op 20-09-2012 11:46 ]
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Ik heb denk ik inmiddels rond 500 honderd iphone's gerepareerd,Jeroenvde89 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:45:
[...]
Valt mee. Heb mijn 4S minstens 4x goed , en dan bedoel ik ook goed, laten vallen zonder problemenLigt er maar net aan hoe hij terecht komt.
een nieuwe voorkant koop je voor 30 en en achterkant 15 euro wit of zwart.
S23 > Tab S8 > ATV 4K > Airtags < Macbook Pro M1 < IPad Iphone 12 PM< 14 PM <16 PM < Garmin Fenix Pro 6X
Ik koos voor de bumper omdat m'n 3G er na 2 jaar niet echt (echt niet) meer goed uitzag. Die is een aantal keer over de grond gezeild...
Maar nu ik de naakte 4 van een collega heb gezien, vind ik t toch wel zonde.
Dus voor de 5 ga ik de sleeve proberen! Nu alleen nog een mooie vinden... Volgens mij is het merk Sena wel aardig toch?
Ik draag al jaren geen portemonnee meer, maar deze:Draakje5 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:00:
Ik ben wel altijd een voorstander van een sleeve. Zo heb ik toch de 'naakte' iphone als die uit de sleeve is maar wel de bescherming wanneer ik die nodig heb. Waarschijnlijk neem ik er een waar ik ook pasjes in kan stoppen, lijkt me erg handig.

Secrid Cardprotector
Dit topic is gesloten.