Is dat zo, of praat je dat jezelf aan omdat je gewoon een nieuw kek apparaatje wil? Dat is ook prima, maar veel mensen houden zichzelf wel voor de gek.TMC schreef op maandag 17 september 2012 @ 17:48:
Allemaal dingen die mijn dagelijkse gebruik (bellen, Whatsapp, Facebook, Twitter, internet) significant verbeteren.
Ja, dat is zo. Hoezo zou dat niet zo zijn? Sneller, dunner, lichter, betere camera, mooier, what's not to like?Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 17:50:
[...]
Is dat zo, of praat je dat jezelf aan omdat je gewoon een nieuw kek apparaatje wil? Dat is ook prima, maar veel mensen houden zichzelf wel voor de gek.
Dit geldt toch trouwens voor elke telefoon? Waarom moet je je voor een iPhone 5-aanschaf wel verantwoorden maar voor een Galaxy S3 niet? Snap het niet.
Nee hoor, dat is ook zo voor mij persoonlijk. Ik kan mij storen aan het feit dat een 4 niet meer zo snappy is als een 4S en de 5 zal er gewoon over heen gaan. Perfectionistisch ben ik wel aangelegd.Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 17:50:
[...]
Is dat zo, of praat je dat jezelf aan omdat je gewoon een nieuw kek apparaatje wil? Dat is ook prima, maar veel mensen houden zichzelf wel voor de gek.
Verwijderd
Ik zou graag een zien hoeveel mensen daar iets van merken in een dubbelblind onderzoekTMC schreef op maandag 17 september 2012 @ 17:58:
[...]
Ja, dat is zo. Hoezo zou dat niet zo zijn? Sneller
Idem dito.dunner, lichter
Mooier als in, nieuwer?mooier, what's not to like?
Voor mensen die van een S2 naar een S3 gaan vraag ik mij hetzelfde af. Dat mensen een nieuw ding kopen omdat ze gewoon in nieuwe telefoon in hun pootjes willen is tot daar aan toe, maar dat het gerechtvaardigd wordt met allerlei halve redenen stoort mij wel. Zeg dan gewoon dat je op nieuwe dingen kickt, dan is het gelijk klaar.Dit geldt toch trouwens voor elke telefoon? Waarom moet je je voor een iPhone 5-aanschaf wel verantwoorden maar voor een Galaxy S3 niet? Snap het niet.
Ik houd mezelf absoluut niet voor de gek iig.Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 17:50:
[...]
Mijn iPhone 4 doet t nog prima (itt mijn iPhone 3G hiervoor die frustrerend langzaam werd). Ik wil gewoon een kek nieuw apparaatje
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Verwijderd
Dan zijn we erCyBeR schreef op maandag 17 september 2012 @ 18:08:
Mijn iPhone 4 doet t nog prima (itt mijn iPhone 3G hiervoor die frustrerend langzaam werd). Ik wil gewoon een kek nieuw apparaatje

Verwijderd
Aangezien de discussie ging over de voordelen ten opzichte van de 4S wordt dat toch vanzelf een beetje het verhaalkeanu_ schreef op maandag 17 september 2012 @ 18:09:
@ Camacha, niemand hoeft zich hier te verantwoorden hoor waarom hij een nieuwe iPhone 5 koopt
Ik kan het ook omdraaien. Ik denk niet dat iemand een nieuw speeltje zou willen, als die lelijker, langzamer, zwaarder en groter isVerwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 18:07:
[...]
Ik zou graag een zien hoeveel mensen daar iets van merken in een dubbelblind onderzoek
[...]
Idem dito.
[...]
Mooier als in, nieuwer?
[...]
Voor mensen die van een S2 naar een S3 gaan vraag ik mij hetzelfde af. Dat mensen een nieuw ding kopen omdat ze gewoon in nieuwe telefoon in hun pootjes willen is tot daar aan toe, maar dat het gerechtvaardigd wordt met allerlei halve redenen stoort mij wel. Zeg dan gewoon dat je op nieuwe dingen kickt, dan is het gelijk klaar.
[ Voor 9% gewijzigd door Hoedje op 17-09-2012 18:47 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Scroll en gij zult vinden.Speedster schreef op maandag 17 september 2012 @ 17:18:
[...]
Beste Piegum Bram waarom noem je mij Gast?
Helemaal met je eens dat het niveau van de gemiddelde Amerikaan te wensen overlaat!
Jou link naar NFC heb ik niet gezien..
(best handig om jou link naar NFC in jou antwoord nogmaals weer te geven}
Verwijderd
Wat een onzin, maar dat is jouw mening.Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 17:50:
[...]
Ik heb een 4S, maar ga de 5 kopen. Waarom? Mooier, sneller, groter scherm een batterij levensduur en omdat ik het kan betalen. Heb ik het nodig? Nee, maar het maakt dingen in het leven weer wat makkelijker en leuker, dus waarom niet?
Iedereen in de iPhone/Galaxy-topics houdt wel van nieuwe speeltjes, anders zaten ze niet in die topics.Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 18:07:
[...]
Voor mensen die van een S2 naar een S3 gaan vraag ik mij hetzelfde af. Dat mensen een nieuw ding kopen omdat ze gewoon in nieuwe telefoon in hun pootjes willen is tot daar aan toe, maar dat het gerechtvaardigd wordt met allerlei halve redenen stoort mij wel. Zeg dan gewoon dat je op nieuwe dingen kickt, dan is het gelijk klaar.
[ Voor 13% gewijzigd door MarcoC op 17-09-2012 19:39 ]
Hoppa.Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 19:30:
[...]
Wat een onzin, maar dat is jouw mening.
Ik heb een 4S, maar ga de 5 kopen. Waarom? Mooier, sneller, groter scherm een batterij levensduur en omdat ik het kan betalen. Heb ik het nodig? Nee, maar het maakt dingen in het leven weer wat makkelijker en leuker, dus waarom niet?
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Mijn iPhone 4 is ook nog prima. Dit is de eerste keer in mijn telefoongeschiedenis dat ik geen reden heb om te upgraden. Voorheen begon een telefoon lelijk te worden, traag (iPhone 3G na wat grotere iOS updates), gare accu etc. Maar m'n iPhone 4 ziet er als nieuw uit, is nog snel genoeg, doet alles wat ik wil etc. Maar ik vind het fijn om op die tweejaarlijkse grote iPhone-update te zitten (3G -> 4 -> 5). Met de iPhone 5 kan ik er weer twee jaar (incl. toekomstige iOS updates) tegenaan
Q2'2012 : 35 miljoen iphones verkochte q3 : 26 miljoen, vorig jaar was nog meer q3 dan q2HardCoreGamer schreef op maandag 17 september 2012 @ 17:37:
iPhone 4 (2010) = 600.000 Verkopen eerste 24 uur
iPhone 4S (2011) = 1.000.000 Verkopen eerste 24 uur
iPhone 5 (2012) = 2.000.000 Verkopen eerste 24 uur
iPhone 5S (2013) = 2.750.000 Verkopen eerste 24 uur?![]()
Wat een geweldige resultaten weer van Apple!
Massa's mensen hebben gewoon gewacht om te kopen, op zich slecht voor apple maandenlang minder inkomsten .
Nu doe je net alsof dat voor eerdere generaties compleet niet geldt.k995 schreef op maandag 17 september 2012 @ 23:22:
[...]
Q2'2012 : 35 miljoen iphones verkochte q3 : 26 miljoen, vorig jaar was nog meer q3 dan q2
Massa's mensen hebben gewoon gewacht om te kopen, op zich slecht voor apple maandenlang minder inkomsten .
Inderdaad, bij de 4S was dat zelfs nog meer het geval omdat die een stuk later kwam dan verwacht werd (daarvoor kwamen ze altijd vroeg in de zomer uit).CyBeR schreef op maandag 17 september 2012 @ 23:23:
[...]Nu doe je net alsof dat voor eerdere generaties compleet niet geldt.
Nou, ik ben in het bezit van een S2 en toen de S3 uitkwam heb ik op geen enkel moment gedacht om deze aan te schaffen. Een collega van mij is van de Galaxy S1 wel overgeschakeld op de S3. Bij haar is het verschil echt wel enorm duidelijk. Als ik mijn S2 tegen haar S3 leg heeft zij wel een iets helderder en groter scherm en haar apps starten een paar milliseconden sneller op maar geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt om daarvoor over te stappen. Het verschil tss beide telefoons is gewoon te klein. Ik denk inderdaad zoals er hier nog mensen van oordeel zijn dat velen overschakelen om iets nieuws in hun handen te hebben, zonder dat het echt nieuwe dingen kan. En om die aankoop verantwoord te maken men van alles "verzind" om met zichzelf maar in het reine te komen en de aankoop goed te praten. Dat je van een 3GS overstapt naar een 5 kan ik best begrijpen. Het scherm is groter, het is retina geworden, de telefoon is pakken sneller en het design is compleet anders. Voor wie van een 4 of een 4S overstapt naar een 5 is mijn mening gewoon dat ze de laatste nieuwe hype in hun broekzak willen. "Alles gaat vlotter en sneller"..Jongens dit gaat over een paar milliseconden bij het opstarten van de apps. "Het scherm is groter en mooier"..Hebben jullie al fotos van de 4/S naast de 5 gezien? Het scherm is amper 1cm groter geworden, te verwaarlozen gewoon. Het ziet er mooier uit, mss wel...Maar retina blijft retina, het verschil is amper met de blote oog te zien. Kortom ik begrijp absoluut dat indien met bij ios zweert en men zit met een 3G of 3GS overschakeld. Dat verschil is enorm en is ook begrijpbaar. Maar van een 4 /4S naar een 5 ?! Like i said, is enkel om het laatste appeltje in je zak te hebben...Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 18:07:
[...]
Ik zou graag een zien hoeveel mensen daar iets van merken in een dubbelblind onderzoek
[...]
Idem dito.
[...]
Mooier als in, nieuwer?
[...]
Van een 4 naar een 4s of 5 is nog wel interessant in mijn optiek. Ik fotografeer en film heel veel met mn 4 (vimeo) en daarvoor is de verbetering in de camera significant beter. M'n 4 z'n home knop heeft de intensiteit van het vele extra klikken in iOS5 ook niet helemaal overleefd en reageert steeds slechter.
En ik heb nu geen Siri. Geen idee of ik het in de praktijk zou gebruiken, maar het lijkt me een functie die wel bij mij past.
Het scherm is voor mij (zoals ik geloof ik ergens een paar pagina's terug vermelde) geen reden. Als de 5 wat sneller loopt dan de 4, is dat mooi mee genomen.
Waarom de 5 en niet de 4s? Als ik dan toch kan kiezen neem ik liever het nieuwste van het nieuwste ipv een 1 jaar oud toestel.
En ik heb nu geen Siri. Geen idee of ik het in de praktijk zou gebruiken, maar het lijkt me een functie die wel bij mij past.
Het scherm is voor mij (zoals ik geloof ik ergens een paar pagina's terug vermelde) geen reden. Als de 5 wat sneller loopt dan de 4, is dat mooi mee genomen.
Waarom de 5 en niet de 4s? Als ik dan toch kan kiezen neem ik liever het nieuwste van het nieuwste ipv een 1 jaar oud toestel.
Wederom iemand die doet alsof de 3G en 3GS bijna hetzelfde zijn. Het verschil tussen de 3G en 3GS qua prestaties is echt enorm hoor. De 3G was 2 jaar geleden al dead en buried en was te traag om normaal iOS te draaien, de 3GS doet nog steeds prima mee.Rebbelx schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 07:51:
[...]
Maar retina blijft retina, het verschil is amper met de blote oog te zien. Kortom ik begrijp absoluut dat indien met bij ios zweert en men zit met een 3G of 3GS overschakeld. Dat verschil is enorm en is ook begrijpbaar. Maar van een 4 /4S naar een 5 ?! Like i said, is enkel om het laatste appeltje in je zak te hebben...
Is het ook niet zo dat Apple hem in steeds meer landen tegelijk verkoopt in de eerste 24u, waardoor ze dit effect versterken? Het is namelijk erg goede reclame altijd.HardCoreGamer schreef op maandag 17 september 2012 @ 17:37:
iPhone 4 (2010) = 600.000 Verkopen eerste 24 uur
iPhone 4S (2011) = 1.000.000 Verkopen eerste 24 uur
iPhone 5 (2012) = 2.000.000 Verkopen eerste 24 uur
iPhone 5S (2013) = 2.750.000 Verkopen eerste 24 uur?![]()
Wat een geweldige resultaten weer van Apple!
Dat staat er toch niet. Er staat dat ik de overstap van een 3G/S naar een 5 vrij normaal vind maar de overstap van een 4/4S naar een 5 vrij achterlijk vind en eerder een manier om met de laatste nieuwe iphone rond te lopenMarcoC schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 08:04:
[...]
Wederom iemand die doet alsof de 3G en 3GS bijna hetzelfde zijn. Het verschil tussen de 3G en 3GS qua prestaties is echt enorm hoor. De 3G was 2 jaar geleden al dead en buried en was te traag om normaal iOS te draaien, de 3GS doet nog steeds prima mee.
Waarom zou de overstap van een 4 naar een 5 achterlijk zijn? Ik zou het eerder logisch noemen. Het 2 jarig abonnement van iemand met een 4 loopt nu precies af, en er wordt voor een 5 als nieuwe telefoon gekozen. Lijkt me geen rare keuze? Groter display, véél snellere processor, betere camera, betere batterij duur en nog wat andere verbeteringen.
Van de 4S naar de 5 is inderdaad wat anders, maar ik heb zelf een 4S met een jaar abonnement en ga dus over naar de 5 als mijn abonnement afloopt. Waarom, inderdaad, omdat ik graag het nieuwste heb op dit vlak en omdat ik niet meer in het traject wilde zitten om steeds de upgrade (s) te krijgen. Dit keer dus wel weer met een 2 jarig abonnement zodat ik mooi tegen de tijd dat de 6 komt weer een nieuwe kan kopen, of de concurrentie moet tegen die tijd een stuk verder zijn.
Van de 4S naar de 5 is inderdaad wat anders, maar ik heb zelf een 4S met een jaar abonnement en ga dus over naar de 5 als mijn abonnement afloopt. Waarom, inderdaad, omdat ik graag het nieuwste heb op dit vlak en omdat ik niet meer in het traject wilde zitten om steeds de upgrade (s) te krijgen. Dit keer dus wel weer met een 2 jarig abonnement zodat ik mooi tegen de tijd dat de 6 komt weer een nieuwe kan kopen, of de concurrentie moet tegen die tijd een stuk verder zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door wesleytjuh op 18-09-2012 08:39 ]
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Mijn 4S is sinds gister net weg ter reparatie (wou niet meer goed opladen, er leken brandplekken in de dock te zitten). Mocht ik een nieuwe terug krijgen dan ga ik er wel even goed over nadenken om deze te verkopen en om voor de 5 te gaan. Puur om het feit dat ik het leuk vindt om het nieuwste te hebben en ik weet zeker dat ik dit ook zou hebben als ik een S2 had. Als ik dan ook nog eens net op het juiste moment een gloednieuwe 4S krijg die ik voor een topprijs kan verkopen dan gaat het wel even kriebelen.
Inderdaad. Je abonnement is op, sommigen hier hebben toch al een abonnement waarbij het toestel - ook de iPhone - gratis is, en anderen hoeven maar een beetje bij te betalen.wesleytjuh schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 08:37:
Waarom zou de overstap van een 4 naar een 5 achterlijk zijn? Ik zou het eerder logisch noemen. Het 2 jarig abonnement van iemand met een 4 loopt nu precies af, en er wordt voor een 5 als nieuwe telefoon gekozen. Lijkt me geen rare keuze? Groter display, véél snellere processor, betere camera, betere batterij duur en nog wat andere verbeteringen.
Wat doe je dan? Je huidige abonnement laten doorlopen - laten we zeggen á €40 per maand - of de iPhone 5 nemen - wederom á €40 per maand - en bijvoorbeeld €75 bijbetalen.
Ik zou het wel weten als je nu je abonnement kon verlengen. Voor €75 krijg je, ten opzichte van de iPhone 4, een veel betere telefoon (denk aan games (GPU), denk aan laden van alles (CPU) [zit schijnbaar een groot verschil tussen de 4 en de 5], denk aan camera (8 megapixel, eindelijk échte goede (smartphone) kwaliteit), Full HD video recording (mét video stabilisatie), betere batterij (vergeet niet, na een paar jaar holt de performance van een batterij achteruit dus dan is het verschil nog groter), etc. etc.).
Daarnaast krijg je ook de komende twee jaar weer gratis iOS upgrades én je weet dat het wel goed zit. En dat alles voor maar €75.
Van de iPhone 4S naar de iPhone 5 zou ik denk ik niet upgraden. Maar goed, als je abonnement nu al over is - waarom niet?Van de 4S naar de 5 is inderdaad wat anders, maar ik heb zelf een 4S met een jaar abonnement en ga dus over naar de 5 als mijn abonnement afloopt. Waarom, inderdaad, omdat ik graag het nieuwste heb op dit vlak en omdat ik niet meer in het traject wilde zitten om steeds de upgrade (s) te krijgen. Dit keer dus wel weer met een 2 jarig abonnement zodat ik mooi tegen de tijd dat de 6 komt weer een nieuwe kan kopen, of de concurrentie moet tegen die tijd een stuk verder zijn.
Ik kies nooit voor zo een abbonnement met een telefoon die je er dan bijkrijgt. Koop mij altijd gewoon de telefoon
Ik denk dat je vergeet dat er 'onder de motorkap' ook veel is veranderd - voor mij persoonlijk is de LTE een zeer gewenste technologie. Vooral omdat ik veel tether met mijn iPhone 4, dan is LTE toch wel ideaal denk ik. Dat is voor mij een van de redenen om up te graden van de 4 naar de 5. Het gaat niet alleen om het uiterlijkRebbelx schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 07:51:
[...]
Nou, ik ben in het bezit van een S2 en toen de S3 uitkwam heb ik op geen enkel moment gedacht om deze aan te schaffen. Een collega van mij is van de Galaxy S1 wel overgeschakeld op de S3. Bij haar is het verschil echt wel enorm duidelijk. Als ik mijn S2 tegen haar S3 leg heeft zij wel een iets helderder en groter scherm en haar apps starten een paar milliseconden sneller op maar geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt om daarvoor over te stappen. Het verschil tss beide telefoons is gewoon te klein. Ik denk inderdaad zoals er hier nog mensen van oordeel zijn dat velen overschakelen om iets nieuws in hun handen te hebben, zonder dat het echt nieuwe dingen kan. En om die aankoop verantwoord te maken men van alles "verzind" om met zichzelf maar in het reine te komen en de aankoop goed te praten. Dat je van een 3GS overstapt naar een 5 kan ik best begrijpen. Het scherm is groter, het is retina geworden, de telefoon is pakken sneller en het design is compleet anders. Voor wie van een 4 of een 4S overstapt naar een 5 is mijn mening gewoon dat ze de laatste nieuwe hype in hun broekzak willen. "Alles gaat vlotter en sneller"..Jongens dit gaat over een paar milliseconden bij het opstarten van de apps. "Het scherm is groter en mooier"..Hebben jullie al fotos van de 4/S naast de 5 gezien? Het scherm is amper 1cm groter geworden, te verwaarlozen gewoon. Het ziet er mooier uit, mss wel...Maar retina blijft retina, het verschil is amper met de blote oog te zien. Kortom ik begrijp absoluut dat indien met bij ios zweert en men zit met een 3G of 3GS overschakeld. Dat verschil is enorm en is ook begrijpbaar. Maar van een 4 /4S naar een 5 ?! Like i said, is enkel om het laatste appeltje in je zak te hebben...
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
Na dit woord ben ik gestopt met lezen. LoopD?
Maar om toch even te reageren. Een hoop mensen vergeten volgens mij dat abo's ook gewoon aflopen. Ik mag van KPN op 22 november een nieuw toestel met een mooie korting uitzoeken. Waarom zou ik dan bij mijn oude toestel blijven hangen. Een (smart) telefoon is in mijn optiek sowieso niet gemaakt om langer dan 2 jaar mee te gaan. Hij gaat gebruikssporen tonen en de software wordt trager doordat de hardware snel verouderd is.
Is dat allemaal wel zo, korting bij een nieuw abbonement?
Ik heb dat nog nooit in mijn leven meegemaakt dat ik een telefoon met extra korting kan bestellen omdat mijn abbonement afloopt.
Ik heb dat nog nooit in mijn leven meegemaakt dat ik een telefoon met extra korting kan bestellen omdat mijn abbonement afloopt.
Die LTE technologie staat toch nog niet op punt in BE of NL ?azt33 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 09:11:
[...]
Ik denk dat je vergeet dat er 'onder de motorkap' ook veel is veranderd - voor mij persoonlijk is de LTE een zeer gewenste technologie. Vooral omdat ik veel tether met mijn iPhone 4, dan is LTE toch wel ideaal denk ik. Dat is voor mij een van de redenen om up te graden van de 4 naar de 5. Het gaat niet alleen om het uiterlijk
Dit valt even aardig tegen met 50 euro per maand en 250 euro voor het toestel.Uniciteit schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 08:50:
[...]
Inderdaad. Je abonnement is op, sommigen hier hebben toch al een abonnement waarbij het toestel - ook de iPhone - gratis is, en anderen hoeven maar een beetje bij te betalen.
Wat doe je dan? Je huidige abonnement laten doorlopen - laten we zeggen á €40 per maand - of de iPhone 5 nemen - wederom á €40 per maand - en bijvoorbeeld €75 bijbetalen.
Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily
Niet omdat je abo afloopt, maar wel omdat je al vanaf je 18e bij dezelfde provider zit. Zo hoefde ik bij de 4 € 50,- bij te betalen, terwijl een maat van mij in eerste instantie niet onder de € 200,- kwam. Na nogmaals gebeld te hebben ging er nog wat vanaf, maar uiteindelijk was ik goedkoper uit. Af en toe wat krom, maar bij KPN kun je verschillende mensen aan de lijn krijgen, waarbij je bij de een wat meer korting kan verwachten dan bij de ander.Draakje5 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 09:24:
Is dat allemaal wel zo, korting bij een nieuw abbonement?
KPN gaat hier volgend jaar als eerste mee beginnen.Rebbelx schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 09:30:
[...]
Die LTE technologie staat toch nog niet op punt in BE of NL ?
edit: Sterker nog: het is er al, maar nog zonder uitgebreide dekking.
http://www.kpn.com/zakeli...obiel-internet-met-4g.htm
[ Voor 21% gewijzigd door bram1984 op 18-09-2012 09:38 ]
Waar je alleen niks aan hebt want 't is 2.6GHz LTE en daar doet iPhone niet aan.
Inderdaad, en ten tweede duur zal worden om dat als early adapter te willen hebben
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Daarom, volgend jaar.CyBeR schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 09:42:
Waar je alleen niks aan hebt want 't is 2.6GHz LTE en daar doet iPhone niet aan.
Klinkt logisch...gsm kopen voor een technologie die pas volgend jaar op de markt komt. Tegen dan is de iPhone 5S wsl uit
Wie zegt dat ík 'm daar voor koop? En daarnaast; veel mensen nemen een 2 jarig contract. Wat doe jij (net als Pyrone) eigenlijk in dit topic? Je hebt weinig positiefs te melden en inmiddels is het wel duidelijk dat jij de iPhone 5 toch niet gaat halen. Je hoeft andere mensen je mening niet op te dringen, dat heeft geen enkele zin.
Niet iedereen woont in BE of NLRebbelx schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 09:30:
[...]
Die LTE technologie staat toch nog niet op punt in BE of NL ?
En zo kan je wel blijven wachten... Misschien kopen mensen een telefoon die ze een paar jaar gebruiken, maar dan niet achter willen lopen op technologie dat binnen 6 maanden al uitkomt?Rebbelx schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 09:48:
[...]
Klinkt logisch...gsm kopen voor een technologie die pas volgend jaar op de markt komt. Tegen dan is de iPhone 5S wsl uit
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
Ben bang dat die vlieger niet opgaat!Uniciteit schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 08:50:
[...]
Inderdaad. Je abonnement is op, sommigen hier hebben toch al een abonnement waarbij het toestel - ook de iPhone - gratis is, en anderen hoeven maar een beetje bij te betalen.
Daarnaast krijg je ook de komende twee jaar weer gratis iOS upgrades én je weet dat het wel goed zit. En dat alles voor maar €75.
[...]
Van de iPhone 4S naar de iPhone 5 zou ik denk ik niet upgraden. Maar goed, als je abonnement nu al over is - waarom niet?
Bedankt voor je constructieve onderbouwde bijdrage waarvan direct duidelijk is op welke stelling je reageert.
Als je van abbo+toestel uit gaat, maar je kunt ook overstappen op simonly. Dat verschil bepaalt de prijs boor het toestel.
Ik ga de nieuwe iPhone op 28 september kopen maar heb dan nog niet direct een nano simkaart. Kan je het toestel ook al gebruiken zonder simkaart er in (WiFi) of kan je dan helemaal niks?
Je kunt het toestel gewoon zonder sim-kaart gebruiken op Wifi.monnick schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 13:55:
Ik ga de nieuwe iPhone op 28 september kopen maar heb dan nog niet direct een nano simkaart. Kan je het toestel ook al gebruiken zonder simkaart er in (WiFi) of kan je dan helemaal niks?
Tja, drie jaar geleden kostte de iPhone 3GS 16 GB €99 en dan moest je 'ook nog eens' dertig euro per maand betalen. Dat was de allerduurste 16 GB iPhone destijds...
Afaik moet er een SIM in zitten voor activatie.Brm-G schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 14:00:
[...]
Je kunt het toestel gewoon zonder sim-kaart gebruiken op Wifi.
Ben toch nog steeds benieuw naar app-compatibiliteit, kan daar bar weinig over vinden! Zijn apps dusdanig geschreven dat ze automatisch de schermgrootte checken en daar gebruik van maken, of kan het zo zijn dat apps, die speciaal voor het grotere scherm van de 5 geschreven zijn, niet werken op de 4 of 4s? Ik vind de 5 toch nog knap duur en zit erover te denken voor de 4s te gaan, maar dan wil ik wel zeker weten dat de komende 2 jaar alle apps gewoon kunnen draaien.
Apps die niet voor het grote scherm gemaakt zijn worden geletterboxed of gepillarboxed.
Het is de bedoeling dat apps gemaakt worden om beide te ondersteunen. Wat er gebeurt bij iPhone5 apps van luie programmeurs die dat niet doen, geen idee.
Het is de bedoeling dat apps gemaakt worden om beide te ondersteunen. Wat er gebeurt bij iPhone5 apps van luie programmeurs die dat niet doen, geen idee.
Maak je niet druk alle top applicaties zullen zowel het scherm van de iPhone 5 als iPhone 4/4S ondersteunen. Het is heel simpel; het 16:9 zal de standaard zijn in de komende jaren, maar de markt met de oudere schermen is simpelweg te groot om te negeren.
[ Voor 40% gewijzigd door NotSoSteady op 18-09-2012 15:19 ]
Als je het als programmeur goed doet, kan je je app gewoon automatisch aan elke gewenste grootte aan laten passen. Je hoeft inderdaad geen aparte versies te maken, dezelfde app kan op beide telefoons optimaal werken.ethereal81 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:05:
Ben toch nog steeds benieuw naar app-compatibiliteit, kan daar bar weinig over vinden! Zijn apps dusdanig geschreven dat ze automatisch de schermgrootte checken en daar gebruik van maken, of kan het zo zijn dat apps, die speciaal voor het grotere scherm van de 5 geschreven zijn, niet werken op de 4 of 4s?
Trouwens, een goede app doet dit nu al, je hebt vertikaal toch al niet altijd evenveel ruimte. Als je aan het bellen of aan het tetheren bent bijvoorbeeld, dan is de statusbalk 2x zo hoog. Dus daar hoort een app nu al rekening mee te houden. En dan begin ik nog niet eens over rotatie (dat wel optioneel is).
offtopic:
Sorry, beetje te laat, window stond nog open
Sorry, beetje te laat, window stond nog open
[ Voor 3% gewijzigd door GekkePrutser op 18-09-2012 15:21 ]
Over specifieke iPhone 5 apps (of zoals Apple het noemt "4 inch Retina"): momenteel (met de GM seed) is dit met XCode niet eens mogelijk. Je kan een "normale" app heel makkelijk naar 4 inch krijgen (mbv 1 plaatje als je een beetje netjes hebt gecode) maar andersom kan volgens mij niet, omdat Apple verwacht dat je de "normale" verhouding ondersteunt.
Dit zegt natuurlijk niet dat ze dit niet gaan veranderen of dat mensen apps uitbrengen waarbij ze aangeven dat hij alleen op de 4 inch Retina schermen werken (door ergens een vinkje te zetten), maar ik denk dat dit voorlopig nog niet zal zijn.
Dit zegt natuurlijk niet dat ze dit niet gaan veranderen of dat mensen apps uitbrengen waarbij ze aangeven dat hij alleen op de 4 inch Retina schermen werken (door ergens een vinkje te zetten), maar ik denk dat dit voorlopig nog niet zal zijn.
iPhone 5 reviews mogen vanavond worden gepubliceerd, dus ben benieuwd.
Hoe zit het nu met de prijs dan?
in TS staat dat hij zeer waarschrijnlijk voor dezelfde prijs wordt aangeboden als de 4S vorig jaar (€599,-).
Ze worden echter alleen nog maar aangeboden voor €699,- los.
Is dit gewoon extra winst voor de aanbieders, of wordt de prijs daadwerkelijk €699,-?
En verder, die simkaart voor mensen die hem los willen kopen (zoals ik) zal die beschikbaar zijn?
Allemaal wel erg onduidelijk voor een leek als ik
in TS staat dat hij zeer waarschrijnlijk voor dezelfde prijs wordt aangeboden als de 4S vorig jaar (€599,-).
Ze worden echter alleen nog maar aangeboden voor €699,- los.
Is dit gewoon extra winst voor de aanbieders, of wordt de prijs daadwerkelijk €699,-?
En verder, die simkaart voor mensen die hem los willen kopen (zoals ik) zal die beschikbaar zijn?
Allemaal wel erg onduidelijk voor een leek als ik
De prijs ligt dus stukken hoger, dus de informatie in de TS is niet he-le-maal goed, maar er is nog niks bekend..
Nano-simkaarten is ook weinig over bekend, waarschijnlijk hebben providers ze gewoon bij de iPhone 5 intro.
Nano-simkaarten is ook weinig over bekend, waarschijnlijk hebben providers ze gewoon bij de iPhone 5 intro.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Van een behoorlijk aantal providers is er ondertussen toch al iets bekend?CLB schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 23:19:
De prijs ligt dus stukken hoger, dus de informatie in de TS is niet he-le-maal goed, maar er is nog niks bekend..
Bij T-mobile zijn ze per direct te bestellen voor bestaande klaten. KPN heeft ook al aangeven wanneer ze er precies zijn (21 of 28 september was het) en Vodafone geeft ook aan dat ze vanaf 28 september beschikbaar zijn.
Ben geeft aan dat ze pas vanaf begin 2013 beschikbaar zijn.
Hier al de eerste unboxing foto's: http://www.macrumors.com/...-and-earpods-travel-case/
WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart
Bij abbo's ja, over 'losse koop' is mij niks bekendBrm-G schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 23:46:
Van een behoorlijk aantal providers is er ondertussen toch al iets bekend?
Waren de prijzen hier niet altijd gewoon hetzelfde als in Frankrijk?
[ Voor 5% gewijzigd door CyBeR op 19-09-2012 00:01 ]
Bron? Ik zie nog niets, behalve de unboxing foto's...Uniciteit schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 21:26:
iPhone 5 reviews mogen vanavond worden gepubliceerd, dus ben benieuwd.
Engadget heeft inmiddels ook een review geplaatst.
http://www.engadget.com/2012/09/18/apple-iphone-5-review/
Van wat ik eruit kan opmaken is dat de hardware dit keer de boventoon voert en de software de ondertoon. iOS6 is okay met wat goede verbeteringen maar nieuwe features als passbook en maps zijn nog niet volledig "af". Hardware daarentegen lijkt behoorlijk booming te zijn, de iPhone 5 is dus echt bloedje snel en de batterijduur is ondanks de bizar lage mAh waarde uitmuntend. Ben erg benieuwd wat TheVerge te melden heeft.
Van wat ik eruit kan opmaken is dat de hardware dit keer de boventoon voert en de software de ondertoon. iOS6 is okay met wat goede verbeteringen maar nieuwe features als passbook en maps zijn nog niet volledig "af". Hardware daarentegen lijkt behoorlijk booming te zijn, de iPhone 5 is dus echt bloedje snel en de batterijduur is ondanks de bizar lage mAh waarde uitmuntend. Ben erg benieuwd wat TheVerge te melden heeft.
[ Voor 66% gewijzigd door Miki op 19-09-2012 09:00 ]
Mwoah, het grootste deel van de roundup was niet van techsites maar van kranten. Ik hecht daar niet zo veel waarde aan. Het is net als de volkskrant en nu.nl een review uitbrengen en deze als benchmark voor de rest van de reviews hanteren, nee ik wacht nog even.Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:15:
De reviews zijn behoorlijk unaniem.
De eerste sunspider benchmark ziet er goed uit.
Het probleem is dat elke reviewer uit dit rijtje het toestel vergelijkt met het voorgaande model. Als je dat met elke Macbook Pro zou doen dan wordt het ook een kort verhaal... Ik ben zelf een iPhone instapper (dit wordt mijn eerste) en in dat licht zou je e.e.a. ook moeten bekijken lijkt mij. Maar we wachten de complete reviews wel af.
[ Voor 8% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 19-09-2012 09:25 ]
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Verwijderd
Wat verwacht je dan meer van techsites ?Miki schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:20:
[...]
Mwoah, het grootste deel van de roundup was niet van techsites maar van kranten. Ik hecht daar niet zo veel waarde aan. Het is net als de volkskrant en nu.nl een review uitbrengen en deze als benchmark voor de rest van de reviews hanteren, nee ik wacht nog even.
Dat je geen widgets op je homescreen kwijt kan ?
Dat er een megahertz meer of minder in een ander toestel zit ?
Ik denk dat deze conclusie alles zo'n beetje opsomt: It’s All About Refinement.
Met als nadeel, Google maps is beter dan Apple maps.
Dat is het zo'n beetje.
Wat ik verwacht is een grondige analyse, vergelijking met andere recentelijk uitgebrachte smartphones zoals de Lumia 920 en de Galaxy S3. Rauwe benchmarks en batterijduur testen zie ik ook graag zodat ik een goed beeld kan vormen of het geen toevaltreffers zijn en marketing geblaat. De batterij heeft bijvoorbeeld maar een waarde van 1450 mAh, een SGS3 heeft ruim een derde(2100 mAh) meer. Hoe verhoudt zich de camera t.o.v. van de concurentie, ook deze lijkt op het eerste oog niet veranderd te zijn.Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:36:
[...]
Wat verwacht je dan meer van techsites ?
Dat je geen widgets op je homescreen kwijt kan ?
Dat er een megahertz meer of minder in een ander toestel zit ?
Ik denk dat deze conclusie alles zo'n beetje opsomt: It’s All About Refinement.
Met als nadeel, Google maps is beter dan Apple maps.
Dat is het zo'n beetje.
kortom genoeg stof om over discussieren.
Dit
en ditDe iPhone 5 is een geweldige smartphone. Negeer de pessimisten – zelfs zonder technologische doorbraken is de iPhone 5 een forse upgrade ten opzichte van de iPhone 4S. LTE alleen rechtvaardigt het prijskaartje al. Hoe weegt de iPhone 5 op tegen de Galaxy S III? Dat is niet een moeilijke vraag. De Galaxy doet meer, de iPhone 5 iets minder maar wat beter. Functies die de iPhone 5 mist kunnen vaak worden gecompenseerd door apps in de App Store.
- Time en The GuardianJe moet er aan denken dat een smartphone niet een pakket met specificaties is. Het is dat, plus functies (de software die bijvoorbeeld de camera bestuurt) en diensten (zoals de software die Siri of de kaarten-app ondersteunt). Zij die de iPhone 5 snel ter zijde legden op basis van specificaties – zonder ervaring met de functies of diensten – maakten een fout door te denken dat een telefoon alleen uit onderdelen bestaat.
Verwijderd
Ik vind het verbazingwekkend hoe vele mensen ineens lopen te schermen met de Lumia terwijl nog niemand het ding heeft aangeraakt (W8 that is), hopelijk voor die mensen - leeft het op naar de hype.
Een grondige analyse: de lumia, tijdens/na de presentatie mocht niemand 'm aanraken, de foto's en videos zijn gefaked. Long story short: als we het over marketing hebben, de Lumia mag als model staan.
batterij: "On our standard battery rundown test, in which we loop a video with LTE and WiFi enabled and social accounts pinging at regular intervals, the iPhone 5 managed a hugely impressive 11 hours and 15 minutes. That's just 10 minutes shy of the Motorola Droid RAZR Maxx."
Camera was al goed, nu wat beter. Zie gruber. Als je Apple een beetje kent, dan zijn het altijd improvements, ik ken weinig dingen die ze slechter maken dan voorheen (hard/software), subtiel maar op zo'n manier dat het net even fijner werkt dan voorheen.
Een grondige analyse: de lumia, tijdens/na de presentatie mocht niemand 'm aanraken, de foto's en videos zijn gefaked. Long story short: als we het over marketing hebben, de Lumia mag als model staan.
batterij: "On our standard battery rundown test, in which we loop a video with LTE and WiFi enabled and social accounts pinging at regular intervals, the iPhone 5 managed a hugely impressive 11 hours and 15 minutes. That's just 10 minutes shy of the Motorola Droid RAZR Maxx."
Camera was al goed, nu wat beter. Zie gruber. Als je Apple een beetje kent, dan zijn het altijd improvements, ik ken weinig dingen die ze slechter maken dan voorheen (hard/software), subtiel maar op zo'n manier dat het net even fijner werkt dan voorheen.
Zijn er al een aantal uurtjes hoor, genoeg van zulke filmpjes op het www
Dit gaat niet over reviewers. Die zijn over het algemeen positief aangezien die anders kijken naar het product.BeQuietAndDrive schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:24:
[...]
Het probleem is dat elke reviewer uit dit rijtje het toestel vergelijkt met het voorgaande model. Als je dat met elke Macbook Pro zou doen dan wordt het ook een kort verhaal... Ik ben zelf een iPhone instapper (dit wordt mijn eerste) en in dat licht zou je e.e.a. ook moeten bekijken lijkt mij. Maar we wachten de complete reviews wel af.
Dit is de mainstream media die blijkbaar een stervormige iPhone verwachtte met een volledig nieuw OS en allerlei nutteloze features. En die al vantevoren voorzien is van zoveel leaks over het uiterlijk (en zaken over iOS 6 die gewoon bekend gemaakt zijn) dat ze, als dat blijkt het daadwerkelijke product te zijn, niet meer onder de indruk zijn want tsja, daar kijken ze al weken tegenaan.
Jawel, maar ik heb net die van Engadget gelezen en die gaat er van uit dat je bekend bent met de iPhone 4/4S. Dat ben ik niet, dus had ik er erg weinig aan. Dat was een behoorlijk eenzijdige review, andere concurrenten komen nauwelijks ter sprake.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Het is wat apart inderdaad, maar om telkens hetzelfde riedeltje op te doen. Lees dan eerst iPhone 4(S) reviews?
Bij T-mobile kunnen bestaande klanten er eentje los bestellen voor iets van 17 euro.CLB schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 23:57:
[...]
Bij abbo's ja, over 'losse koop' is mij niks bekend
Bij Vodafone kunnen klanten er volgende vanaf de 28ste eentje kopen voor 11,50 euro.
Vind ik ook echt absurd as hell... Moest toen 'n micro-sim voor m'n One X 'hoppatee €14,50'
'Maar ik ben al jaren VF klant, dus gratis mag ik wel verwachten' 'Niks mee te maken' en nu eventueel weer
'Maar ik ben al jaren VF klant, dus gratis mag ik wel verwachten' 'Niks mee te maken' en nu eventueel weer
Ik weet niet wat de jongens van Pocket Lint hebben gedaan, maar als de toplaag van de metal band er al zo snel af komt, dan is er iets niet goed gegaan tijdens het manufacturing process lijkt me.Ditching the glass back and reducing the thickness of the glass panel on the front has affected the design of the metal band around the edge of the iPhone. It is now chamfered and while that looks pretty, we've already noticed that on the black model the edge has started to wear, revealing the shiny silver aluminium metal underneath the "slate" coloured coating and, indeed, we've witnessed it on two separate models, ruling out a fluke manufacturing error.
http://www.pocket-lint.co...ple-iphone-5-phone-review
Maak daar maar 5 vanBrm-G schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:08:
[...]
Bij T-mobile kunnen bestaande klanten er eentje los bestellen voor iets van 17 euro.
Bij Vodafone kunnen klanten er volgende vanaf de 28ste eentje kopen voor 11,50 euro.
Er zijn genoeg reviewers naar het Nokia event geweest om de nieuwe Lumia serie te bekijken. Het is dus prima mogelijk om iets te schrijven over de opgedane indrukken i.r.l. de nieuwe iPhone.Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:01:
Ik vind het verbazingwekkend hoe vele mensen ineens lopen te schermen met de Lumia terwijl nog niemand het ding heeft aangeraakt (W8 that is), hopelijk voor die mensen - leeft het op naar de hype.
Ik neem aan dat je de samples van de 920 erna van Nokia ook hebt gezien? Trouwens Apple's Siri marketing filmpje was ge-faked dus het is niet helemaal nieuw dat dingen mooier worden voorgesteld dan dat ze werkelijkheid zijn.Een grondige analyse: de lumia, tijdens/na de presentatie mocht niemand 'm aanraken, de foto's en videos zijn gefaked. Long story short: als we het over marketing hebben, de Lumia mag als model staan.
Precies, alleen engadget heeft een bureau testje gedaan. Ik zou graag ook de andere techsites willen zijn die deze data bevestigen.batterij: "On our standard battery rundown test, in which we loop a video with LTE and WiFi enabled and social accounts pinging at regular intervals, the iPhone 5 managed a hugely impressive 11 hours and 15 minutes. That's just 10 minutes shy of the Motorola Droid RAZR Maxx."
Ook hier zou ik graag sample vergelijkingen willen zien met de 4s, maar ook met de andere verkrijgbare concurrenten. Ik ken daarbij Apple wel degelijk, in het 12 september event op GoT heb ik daar al uitgebreid aan gewijd om een fandroid troll te stoppen. Verder bezit ik een MBP, Timecapsule, iPhone 3G en 4. Alleen klakkeloos meningen overnemen gaat er bij mij gewoon niet in en zal ik ook nooit gaan doenCamera was al goed, nu wat beter. Zie gruber. Als je Apple een beetje kent, dan zijn het altijd improvements, ik ken weinig dingen die ze slechter maken dan voorheen (hard/software), subtiel maar op zo'n manier dat het net even fijner werkt dan voorheen.
Ik ben benieuwd hoe dit verder zal gaan... Ik hoor er namelijk geen andere site over, alleen zij.Silversin schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:41:
[...]
Ik weet niet wat de jongens van Pocket Lint hebben gedaan, maar als de toplaag van de metal band er al zo snel af komt, dan is er iets niet goed gegaan tijdens het manufacturing process lijkt me.
Zou natuurlijk jammer zijn dat als er een kras opkomt, het duidelijk zichtbaar is dat het zilver is.
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Hier staat een mooi filmpje waarin de snelheid goed te zien is.
Iemand deze unboxing videos al bekeken van de iPhone 5??
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=znL-w6J0EMs]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=e1ErwrY-4bs]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=0epNBiCs97I]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=znL-w6J0EMs]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=e1ErwrY-4bs]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=0epNBiCs97I]
Slecht nieuws! 
Apple gaat dit jaar geen iPhone dock uitbrengen voor de iPhone 5!
http://9to5mac.com/2012/0...hone-5-dock-in-the-works/
Als er één accessoire is die ik veel gebruik, dan is het de Apple dockconnector wel!
Als er één accessoire is die ik veel gebruik, dan is het de Apple dockconnector wel!
An a day keeps the doctor away.
off-topic, hopelijk komt er wel een voor de nieuwe iPod. Dat lijkt me een absolute must.HardCoreGamer schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:00:
Slecht nieuws!
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Wat doe je er precies mee? Ik heb zelf geen dock, vandaar dat ik het vraag.HardCoreGamer schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:00:
Slecht nieuws!
Zijn er al unboxing video's/foto's van een witte iPhone 5? Ik ben wel nieuwsgierig hoe de kleur in het 'echt' eruit ziet namelijk...
Ga eens zoeken op YT.azt33 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:16:
Zijn er al unboxing video's/foto's van een witte iPhone 5? Ik ben wel nieuwsgierig hoe de kleur in het 'echt' eruit ziet namelijk...
De Unboxing van Cnet is een witte
Waaaat!? Nu staat mijn iPhone netjes op mijn bureau, maar dat is dus afgelopen...HardCoreGamer schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:00:
Slecht nieuws!

Ik kan helaas niet op YouTube vanaf werk.
Bedankt, ik ga gelijk even kijken!
Let maar op, je kunt vast via Ebay andere docks kopen die waarschijnlijk goedkoper zullen zijn dan die van Apple waren.
Sinds kort heb ik een apple 3gs, en dat bevalt me goed , alleen het regelen voor een account om dingen te kopen was omslachtig geregeld in mijn ogen (kon dus ook geen gratis dingen downloaden zonder dat aan te maken )
het toetsenbord vindt ik goed reageren en de apps zijn oke, het werkt gewoon zoals het moet doen en gebruiksvriendelijk, dat is een groot pluspunt voor Apple. (ja ik heb ook android met een galaxy s plus )
Tot nu toe gaat I tunes en Windows 7 goed samen heb er eerder wel eens last mee gehad..
maar even ontopic met de hype meegaan doe ik niet want afgezien van de pluspunten die Apple heeft hebben ze ook minpunten (zoals elke telefoon / bedrijf ) er zijn mensen die dat niet durfen toe te geven , jammer eigenlijk want niks is perfect.
Ik denk dat bedrijven voorlopig wel weer even tegen de grenzen van de technologie oplopen. Het kan wat sneller , en wat mooier en dan houdt het wel weer even op. Ik bedoel er mee te zeggen, dat er een moment komt dat je het verschil niet echt gaat merken in je dagelijkse gebruik of dat het te verwaarlozen is.
Het formaat van een beeldscherm is wel handig en kijkhoek....tsja meestal toch recht voor je het is tenslotte voor 1 persoon bedoeld maar ook daar zitten beperkingen aan ... je gaat toch niet met een koelkast scherm op zak lopen.
Waar Apple wel een goed punt van kan maken is door IOS op de schop te nemen , herontwikkelen want dat is een van de pluspunten van Apple. Als ze ook nog de intregratie met windows goed verzorgen hebben ze helemaal een winnaar te pakken.
Revolutie... nee , wel goede verbeteringen, Evolutie...nog niet maar daarin zijn ze nog niet de enige.
Oh ja ... de accuduur is wat verbeterd maar dat is een punt waarin ze denk ik wel een evolutie kunnen brengen als ze zich daar op focussen want dat is het zwaktepunt bij alle telefoons en tablets op het moment !
het toetsenbord vindt ik goed reageren en de apps zijn oke, het werkt gewoon zoals het moet doen en gebruiksvriendelijk, dat is een groot pluspunt voor Apple. (ja ik heb ook android met een galaxy s plus )
Tot nu toe gaat I tunes en Windows 7 goed samen heb er eerder wel eens last mee gehad..
maar even ontopic met de hype meegaan doe ik niet want afgezien van de pluspunten die Apple heeft hebben ze ook minpunten (zoals elke telefoon / bedrijf ) er zijn mensen die dat niet durfen toe te geven , jammer eigenlijk want niks is perfect.
Ik denk dat bedrijven voorlopig wel weer even tegen de grenzen van de technologie oplopen. Het kan wat sneller , en wat mooier en dan houdt het wel weer even op. Ik bedoel er mee te zeggen, dat er een moment komt dat je het verschil niet echt gaat merken in je dagelijkse gebruik of dat het te verwaarlozen is.
Het formaat van een beeldscherm is wel handig en kijkhoek....tsja meestal toch recht voor je het is tenslotte voor 1 persoon bedoeld maar ook daar zitten beperkingen aan ... je gaat toch niet met een koelkast scherm op zak lopen.
Waar Apple wel een goed punt van kan maken is door IOS op de schop te nemen , herontwikkelen want dat is een van de pluspunten van Apple. Als ze ook nog de intregratie met windows goed verzorgen hebben ze helemaal een winnaar te pakken.
Revolutie... nee , wel goede verbeteringen, Evolutie...nog niet maar daarin zijn ze nog niet de enige.
Oh ja ... de accuduur is wat verbeterd maar dat is een punt waarin ze denk ik wel een evolutie kunnen brengen als ze zich daar op focussen want dat is het zwaktepunt bij alle telefoons en tablets op het moment !
Wit is echt vet,zeker de achterkant
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Laat dat nou net de kant zijn waar ik nooit naar kijk ;-)
Jammer dat vrijwel het gehele filmpje alleen maar de accessoires in beeld zijn.
De witte is wel echt mooi, maar dat vind ik van de 4 ook al.
De witte is wel echt mooi, maar dat vind ik van de 4 ook al.
Hebt wel een puntTranceSetter schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:27:
[...]
Laat dat nou net de kant zijn waar ik nooit naar kijk ;-)
Zeker met verschillende lichtinval.
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Sorry dat ik het zeg maar ik vind de witte echt heel lelijk met die achterkant. De voorkant is natuurlijk niks veranderd.
WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart
Ik ben er steeds van uit gegaan dat ik een zwarte zou gaan halen. Maar na het zien van de foto's bij de verschillende reviews ben ik toch hevig aan het twijfelen geslagen. De witte past wel weer mooi bij mijn macbook pro qua aluminium look...
Dat betekent, stam + t .
Je hoeft geen sorry te zeggen als je simpelweg je mening geeft hoor.mvrooij schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:57:
Sorry dat ik het zeg maar ik vind de witte echt heel lelijk met die achterkant. De voorkant is natuurlijk niks veranderd.
Ik vind de lichte aluminium glans wel een mooi contrast geven tegen de witte boven- en onderkant. Ik vind 'm in ieder geval mooier dan de zwarte.
Ik vind de witte versie wat deftig en netjes overkomen. De zwarte past sowieso beter bij mij.
Sig
Beste is natuurlijk om het irl te zien.
Foto en video is nooit het zelfde,en ik blijf erbij,denk dat de zwarte zijkant snel zal krassen.
Foto en video is nooit het zelfde,en ik blijf erbij,denk dat de zwarte zijkant snel zal krassen.
Dit topic is gesloten.