Je zit fout. De methode die jij bedoelt met het uitwisselen van informatie met BlueTooth is de meest voorkomende (Legacy Pairing). Als je BlueTooth 2.1 of hoger hebt kun je ook Simple Pairing. Je hoeft niets te accepteren, maar dan zit je weer met mogelijke Man In The Middle-praktijken. Maar je hebt wel weer encryptie. Overigens, leuk dat je het aanhaalt van Android Beam. Het is inmiddels al een jaar aangekondigd en is het al in gebruik? Nauwelijks. Zelfde geldt voor Google Wallet. Met NFC ben je gewoon te beperkt. BlueTooth overstijgt OS'n (NFC niet, kijkend naar het gebrek aan standaarden) en is gewoon veel gebruikelijker.Rubinski schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 16:27:
[...]
Als ik me niet vergis moet je bij Bluetooth nog steeds pairen met een device terwijl dit bij NFC totaal niet het geval is. Kijk maar eens naar de toepassingen die Android heft mbt NFC. Android Beam vind ik best leuk. Hetzelfde kan je natuurlijk ook doen met Bluetooth maar dan moet je eerst je devices pairen, een actie die veel meer tijd in beslag neemt.
Apple had ze natuurlijk ook allebei kunnen implementeren, iets wat wel vaker gebeurd bij Android toestellen.
http://www.anandtech.com/...one-5-performance-preview
De iPhone 5 triple-core GPU outperforms de iPad 3 quad-core GPU in sommige gevallen. We hebben 't hier over een krachtig beesie.
De iPhone 5 triple-core GPU outperforms de iPad 3 quad-core GPU in sommige gevallen. We hebben 't hier over een krachtig beesie.
Ik mis de One X toch in die vergelijkingen.Laguna schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 13:34:
iPhone 5 is wel de meest robuuste smartphone van alle topmodellen, maar..
Persuader of bytes.
Voor de volledigheid:
De vraagtekens over de media worden bij mij steeds groter. Als de eerste reactie een 'meh' blijft dan is a) de stormloop inderdaad onverwacht en b) het huiswerk van Apple wordt tekort gedaan.
Deze CPU zal nog lang het landschap domineren. Indrukwekkend ding.
De vraagtekens over de media worden bij mij steeds groter. Als de eerste reactie een 'meh' blijft dan is a) de stormloop inderdaad onverwacht en b) het huiswerk van Apple wordt tekort gedaan.
Deze CPU zal nog lang het landschap domineren. Indrukwekkend ding.
We gaan verder in: [iPhone] Ervaringen en Discussie - deel 37
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Modje waar blijft het slotje?

[Voor 30% gewijzigd door iApp op 22-09-2012 19:49]
An a day keeps the doctor away.
Over beperkingen gesproken, bij de iPhone heb je alleen de beschikking over Bluetooth en kun je überhaupt geen gebruik kunt maken van NFC. Qua toekomstgerichtheid is het toch fijn als je al wel over de NFC functionaliteit de beschikking hebt (los van de vraag wanneer en of het hier van de grond gaat komen).me_mrtn schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 16:34:
[...]
Je zit fout. De methode die jij bedoelt met het uitwisselen van informatie met BlueTooth is de meest voorkomende (Legacy Pairing). Als je BlueTooth 2.1 of hoger hebt kun je ook Simple Pairing. Je hoeft niets te accepteren, maar dan zit je weer met mogelijke Man In The Middle-praktijken. Maar je hebt wel weer encryptie. Overigens, leuk dat je het aanhaalt van Android Beam. Het is inmiddels al een jaar aangekondigd en is het al in gebruik? Nauwelijks. Zelfde geldt voor Google Wallet. Met NFC ben je gewoon te beperkt. BlueTooth overstijgt OS'n (NFC niet, kijkend naar het gebrek aan standaarden) en is gewoon veel gebruikelijker.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
We hadden een druk weekend

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dit topic is gesloten.