• ken-dj
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 23:59

ken-dj

Life is short break the rules

bram1984 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 12:18:
En waar stop je dan je briefgeld en munten in?
pin/chip! ;)

S23 > Tab S8 >  ATV 4K >  Airtags <  Macbook Pro M1 <  IPad  Iphone 12 PM< 14 PM <16 PM < Garmin Fenix Pro 6X

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-05 17:45

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Je kunt tegenwoordig vrijwel alles met pin betalen. Ik doe het ook zo. Het occassional losse muntje gooi ik los in de broekzak.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• SqueakyClean
  • Laatst online: 24-05 17:43

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Nooit los geld bij me dus... en ik mis het verder ook niet...

Je hebt ook deze, maar dat gaat het doel een beetje voorbij...
Afbeeldingslocatie: http://www.secrid.com/img/products/secrid-cardprotector-5.jpg

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Moet zeggen dat ik het toch wel handig vind om altijd wat geld bij me te hebben hoor. Kroketje uit de muur, drankje hier of daar, potje maken voor bieren met vrienden etc.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Silversin schreef op donderdag 20 september 2012 @ 12:19:
Blijkbaar heeft de zwarte al te maken met Scuff gate ofzo (jaja ze hebben er al een naam voor). De toplaag van de Alu metal band op de zwarte versie blijkt heel makkelijk af te komen. Op internet zijn er al een paar foto's te zien. Ben toch aan het twijfelen om een witte te nemen, zulke krasjes gaan mij doodirriteren.
Damn, toch wel slordig... Ik zat al te denken wat er na Antennagate zou komen...

Maar dit had er toch uit moeten komen met het testen van de toestellen...?

Gelukkig wil ik toch een witte... :)
bram1984 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 12:26:
Moet zeggen dat ik het toch wel handig vind om altijd wat geld bij me te hebben hoor. Kroketje uit de muur, drankje hier of daar, potje maken voor bieren met vrienden etc.
Ik pin op dat soort momenten net zo snel... alleen is een kroketje uit de muur wat lastiger... :)

[ Voor 23% gewijzigd door SqueakyClean op 20-09-2012 12:29 ]

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Sorry, voor mijn totaal off-topc vraag maar hoeveel zou men nog willen bieden voor een 32 GB iPhone 4 in goede staat?

Aangezien de 8 GB iPhone 4 nu €379 is, leek mij €300 wel een aardige prijs. Wat is jullie mening?

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:59

vooghel

Cunning linguist

Mijn mening is dat je hiervoor het beste in http://tweakers.net/aanbod/ kunt kijken ;)

Nederlands is makkelijker als je denkt.

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:53
Uniciteit schreef op donderdag 20 september 2012 @ 12:33:
Sorry, voor mijn totaal off-topc vraag maar hoeveel zou men nog willen bieden voor een 32 GB iPhone 4 in goede staat?

Aangezien de 8 GB iPhone 4 nu €379 is, leek mij €300 wel een aardige prijs. Wat is jullie mening?
Ik heb mijn ip 4,16gb verkocht voor 290€. Was 2 jaar oud.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Zo off-topic is het niet, hoor...

Mijn 32Gb verkoop ik voor 300, maar je moet er denk ik wel 350 voor kunnen krijgen...
Ook 2 jaar oud.

[ Voor 6% gewijzigd door SqueakyClean op 20-09-2012 13:00 ]

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-05 22:28
Of ik een bumper op de Iphone 5 plaats hangt ervan af hoe deze vasthoudt. Ik vond de iPhone 4 niet prettig vasthouden dus waarschijnlijk koop ik wel een bumper. Maar dan wel een exclusive zoals de Graft Leverage welke ik alweer bijna 2 jaar naar volle tevredenheid gebruik.

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-05 10:53
Jobbie schreef op donderdag 20 september 2012 @ 12:26:Damn, toch wel slordig... Ik zat al te denken wat er na Antennagate zou komen...

Maar dit had er toch uit moeten komen met het testen van de toestellen...?

Gelukkig wil ik toch een witte... :)
Hier kan je het bijvoorbeeld zien, rechtsboven.
http://cdn.pocket-lint.co...iew-9.jpg?20120918-233222

Stukje van Slashgear erover:
They’re finished with a beautiful chamfered edge, which Apple says is diamond-cut; it’s unfortunately reasonably prone to scrapes, however, and after just a few days of relatively kid-glove treatment, this black review model bore at least one small scar. It would likely be less obvious with a white version.

Toch wel iets om op te letten, mocht je een zwarte willen.

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Ik wilde eigenlijk wit nemen maar nu ik lees dat het met vrouwen wordt geassocieerd begin ik te twijfelen :/

• ken-dj
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 23:59

ken-dj

Life is short break the rules

Blue_Fear schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:18:
Ik wilde eigenlijk wit nemen maar nu ik lees dat het met vrouwen wordt geassocieerd begin ik te twijfelen :/
wauw 8)7

S23 > Tab S8 >  ATV 4K >  Airtags <  Macbook Pro M1 <  IPad  Iphone 12 PM< 14 PM <16 PM < Garmin Fenix Pro 6X

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Wat waren de oude prijzen voor de 4S en de 4? Op apple BE staan nu prijzen van 599 / 399, in de winkels zie ik dan weer andere prijzen.

You don't need eyes to see, you need vision

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
Yalopa schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:20:
Wat waren de oude prijzen voor de 4S en de 4? Op apple BE staan nu prijzen van 599 / 399, in de winkels zie ik dan weer andere prijzen.
De oude prijs in NL voor de 4s is altijd 599 geweest, nu is hij verlaagd naar 559.

• Anny
  • Laatst online: 17-01 15:54
Uniciteit schreef op woensdag 19 september 2012 @ 23:15:
[...]

Ik snap wel wat je bedoeld, en een tablet hoort ook geen 16:9 scherm te hebben (minstens 16:10), maar een telefoon is in het algemeen niet zo heel breed maar wel wat langer. Daarom is een 16:9 juist geschikt voor telefoons.

16:9 vind ik juist een voordeel, en ik ben blij dat het niet 'simpel' een 4" 3:2 scherm met een resolutie van 960 x 640 is. Dat resulteert in een langer én breder scherm, alles is minder scherp en je krijgt er geen extra content door te zien.
Toch ben ik heel benieuwd hoe men dit in de praktijk zal gaan ervaren. Surfen, foto en film zijn voor mij de meest gebruikte functies. Surfen op mijn 7 inch is al niet prettig, laat staan op een 4 inch. De extra content vind je in de lengte, en omdat breedte ontbreekt wordt de content fragmentarisch. En in potrait stand gemaakte foto's worden lang en smal. Als je foto's laat afdrukken zijn veelgebruikte formaten 10x15 of 13x18, maar zeker geen 9x16. Enfin eerst maar s afwachten wat de eerste reacties straks zijn.

• Draakje5
De iphone 6 zal wel breder worden :)

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Blue_Fear schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:18:
hahaha... ja, daarom rijd ik ook geen Mercedes, want ik was bang dat ik met ouwe lullen geassocieerd zou worden... :7
Anny schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:53:
[...]

En in potrait stand gemaakte foto's worden lang en smal. Als je foto's laat afdrukken zijn veelgebruikte formaten 10x15 of 13x18, maar zeker geen 9x16. Enfin eerst maar s afwachten wat de eerste reacties straks zijn.
Da's wel een goeie... ik ga ervanuit dat het gewoon 10x15 blijft, zoals nu het geval met de 4... Zou ook wel vreemd zijn, precies om de redenen die jij noemt...

[ Voor 42% gewijzigd door SqueakyClean op 20-09-2012 14:01 ]

• Anny
Jobbie schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:56:
[...]

hahaha... ja, daarom rijd ik ook geen Mercedes, want ik was bang dat ik met ouwe lullen geassocieerd zou worden... :7

[...]

Da's wel een goeie... ik ga ervanuit dat het gewoon 10x15 blijft, zoals nu het geval met de 4... Zou ook wel vreemd zijn, precies om de redenen die jij noemt...
Dat bedoel ik niet helemaal, ik laat zelden foto's afdrukken, meer wat mijn ideale beelverhouding is, wat mooi. is om naar te kijken. Maar inderdaad, voor afdrukken zul je ook altijd de foto's moeten bijsnijden.

• ITWarrior
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-03 21:37
Heeft iemand enig idee wanneer de Iphone 5 op vodafone Friends and Family te verkrijgen is?

• Muurtegel
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-04 14:37
ITWarrior schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:22:
Heeft iemand enig idee wanneer de Iphone 5 op vodafone Friends and Family te verkrijgen is?
Ik zit er ook op te wachten, ben erg benieuwd naar de prijs.. Maar voor zover ik weet heeft Vodafone nog niets laten weten over de iPhone 5..

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
F&F SIM-only nemen en een losse iPhone kopen?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• ITWarrior
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-03 21:37
@CyBeR dat zit er helaas niet in, een Iphone in een keer betalen dat gaat me net niet lukken. Ik hoop dat ze hem morgen als pre-order hebben. Afwachten maar....

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04:07

Flappiewappie

Hier nog meer

CyBeR schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:36:
[...]

F&F SIM-only nemen en een losse iPhone kopen?
Meh, das veul duurder joh. Nu heb je al een 4S voor 880 euro, vergelijkbare sim-only met losse iphone ben je bijna 100 euro meer kwijt.

De FF sim only is voordelig, echter zijn de combinaties daar met toestellen NOG voordeliger.

Hier staat wat

• Draakje5
Flappiewappie schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:45:
[...]

Meh, das veul duurder joh. Nu heb je al een 4S voor 880 euro, vergelijkbare sim-only met losse iphone ben je bijna 100 euro meer kwijt.

De FF sim only is voordelig, echter zijn de combinaties daar met toestellen NOG voordeliger.
Klopt. Het zal voor mij ook een vodafone abbonement worden TENZIJ de iPhone morgen op apple.nl te pre-orderen is en TENZIJ ik een losse iPhone vele malen sneller kan hebben door deze volgende week vrijdag in Amsterdam op te halen.

Anders wordt het gewoon een sim only van vodafone, altijd goedkoper dan tmobile.

Anoniem: 304560

Denk het niet. Past niet bij de filosofie van apple. Ze hebben deze expres zo gemaakt dat hij niet te breed voor je handen is. Ze zullen hem nu voorlopig zo laten denk ik. (wat betrefd grootte)

• Draakje5
Anoniem: 304560 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 18:55:
[...]

Denk het niet. Past niet bij de filosofie van apple. Ze hebben deze expres zo gemaakt dat hij niet te breed voor je handen is. Ze zullen hem nu voorlopig zo laten denk ik. (wat betrefd grootte)
Maar dat probleem met die zwarte balken aan de zijkant zullen ze toch ooit moeten gaan oplossen.

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:53
Sorry :(

[ Voor 99% gewijzigd door oohh op 20-09-2012 19:15 . Reden: Verkeerde topic :( ]

• bram1984
[...]

De nieuwe spelling checker in iOS6 / OS X werkt nog niet helemaal goed zo te zien. ;)

• Anny
Ik heb een rekensommetje gemaakt op basis van een iphone 4s, als ik die nu onvoordelig zou kopen voor een prijs van 599. Daarbij opgeteld mijn ideale mix van tele2, 24 maanden 13,50 per maand, kom ik duurder uit per maand dan bij de F & F, ook de voordeligte iphone geeft nog een prijsverschil ten gunste van vodafone. In ieder geval dank voor de tip! Ik had hier nl nog nooit van gehoord.

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Belangrijke vraag: Gaat de voorverkoop van de iPhone 5 morgenochtend al Nederland van van start?

An  a day keeps the doctor away.

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
HardCoreGamer schreef op donderdag 20 september 2012 @ 20:48:
Belangrijke vraag: Gaat de voorverkoop van de iPhone 5 morgenochtend al Nederland van van start?
Waarschijnlijk niet. In alle voorgaande jaren was er (in elk geval van Apple uit) geen voorverkoop in de landen die niet bij de eerste lichting zaten. Maar je weet het nooit natuurlijk. Apple is niet bepaald transparant in dat soort dingen.

[ Voor 10% gewijzigd door GekkePrutser op 20-09-2012 21:45 ]

• Uniciteit
  • Niet online
[...]

Dat is gewoon marketing. Het is goed mogelijk dat ze volgend jaar of over twee jaar al zeggen: we hebben 'm wat breder gemaakt. En dan een heel lul-verhaal er omheen over dat de gemiddelde hand in de afgelopen twee jaar iets groter is geworden. En hoeveel meer solide het apparaat nu voelt, en dat het bijna niet opvalt omdat het apparaat nóg dunner is.

Alles is puur marketing. "3.5" is perfect". "7-inch tablets are dead on arrival" (terwijl nu alle geruchten wijzen op een iPad mini volgende maand). In september 2009, een paar maanden voordat de iPad werd aangekondigd, werd er zelfs nog gezegd dat Apple niks zag in tablets omdat ze niet mobile genoeg waren. Of dat camera's helemaal niet belangrijk waren op telefoons (immers, de iPhone, iPhone 3G en iPhone 3GS hadden allemaal crappy camera's).

• Uniciteit
  • Niet online
Anny schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:53:
[...]

Toch ben ik heel benieuwd hoe men dit in de praktijk zal gaan ervaren. Surfen, foto en film zijn voor mij de meest gebruikte functies. Surfen op mijn 7 inch is al niet prettig, laat staan op een 4 inch. De extra content vindt je in de lengte, en omdat breedte ontbreekt wordt de content fragmentarisch.
Ik denk dat ze daarom ook die full screen mode hebben toegevoegd. Dan zie je minstens net zo veel als op een iPhone 4S in non-fullscreen mode (zoals je altijd al gewend bent geweest).

• Anny
Uniciteit schreef op donderdag 20 september 2012 @ 22:50:
[...]

Dat is gewoon marketing. Het is goed mogelijk dat ze volgend jaar of over twee jaar al zeggen: we hebben 'm wat breder gemaakt. En dan een heel lul-verhaal er omheen over dat de gemiddelde hand in de afgelopen twee jaar iets groter is geworden. En hoeveel meer solide het apparaat nu voelt, en dat het bijna niet opvalt omdat het apparaat nóg dunner is.
Tis wat the leader voorschrijft, zoete koekjes. Baal er wel van, want ik had verwacht dat de smaak van deze langer zou kunnen duren dan de twee jaar die ik in eerste instantie ervoor uittrek. Nu blijft er toch weer wat te wensen over. Maar ben al naar de cases aan het kijken, dus begin langzaamaan te wennen. Graft leverage is er een om van te dromen :9 ( maar daar is al een ander topic voor)

• Rowinio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-02 00:26
GekkePrutser schreef op donderdag 20 september 2012 @ 21:44:
[...]

Waarschijnlijk niet. In alle voorgaande jaren was er (in elk geval van Apple uit) geen voorverkoop in de landen die niet bij de eerste lichting zaten. Maar je weet het nooit natuurlijk. Apple is niet bepaald transparant in dat soort dingen.
Jawel hoor, vorig jaar was dit wel het geval. Check: http://www.iphoneclub.nl/...en-belgische-apple-store/ :D zou goed kunnen dat het morgenochtend 09:00 dus gewoon kan.

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-05 17:03

jelle.

Product Owner
GekkePrutser schreef op donderdag 20 september 2012 @ 21:44:
[...]

Wat Goudvis12 al zegt; de 4S was vanaf 28 oktober vorig jaar in Nederland beschikbaar en preorders konden vanaf 21 oktober geplaatst worden. Het is te verwachten dat dat morgenochtend (of vannacht) ook zo gaat.

• Draakje5
Mensen die nog twijfelen tussen zwart en wit, bekijk deze unboxing filmpjes eens van Cnet.

Zwart: YouTube: Apple iPhone 5 Black Unboxing - Deballage HD - iUsed.gr
Wit: YouTube: Apple iPhone 5 White Unboxing HD - iUsed.gr

Ik ga toch voor wit, zwart lijkt een beetje zo'n geblendeerde mercedes met van die drugsdealers :P

[ Voor 13% gewijzigd door Draakje5 op 20-09-2012 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-05 20:03
Draakje5 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 23:53:
Mensen die nog twijfelen tussen zwart en wit, bekijk deze unboxing filmpjes eens van Cnet.

Zwart: YouTube: Apple iPhone 5 Black Unboxing - Deballage HD - iUsed.gr
Wit: YouTube: Apple iPhone 5 White Unboxing HD - iUsed.gr

Ik ga toch voor wit, zwart lijkt een beetje zo'n geblendeerde mercedes met van die drugsdealers :P
twijfel echt zwaar, vind wit van voor echt mooi maar die achterkant twijfel ik over. Zwart is helemaal geweldig maar die geruchten over krasjes op de antenne

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47458

Ik zie dat je de iPhone5 inmiddels al op de duitse apple site kan reserveren met 3 tot 4 weken levertijd: :)
http://store.apple.com/de...shop_iphone/family/iphone

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 47458 op 21-09-2012 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

fener33 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 00:03:
[...]

twijfel echt zwaar, vind wit van voor echt mooi maar die achterkant twijfel ik over. Zwart is helemaal geweldig maar die geruchten over krasjes op de antenne
Ik zit precies met het omgekeerde.

De achterkant van de iPhone 5 wit vind ik zeer mooi, terwijl ik juist de voorkant 10x niks vind omdat je de sensoren goed kunt zien zitten; En tevens is de witte behuizing storend wanneer je naar het scherm kijkt.

De voorkant van de zwarte iPhone 5 vind ik geweldig, maar het zwarte aluminium trekt mij totaal niet. (Mede omdat ik een iPad en MacBook van grijs kleurig aluminium heb)

Ik had mijn keuze gemaakt, maar ik val er telkens weer op terug.
Uiteindelijk zal het voor mij toch een blinde koop worden, want anders zit ik hier volgende maand nog. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Draakje5 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:00:
[...] sleeve. [...] Waarschijnlijk neem ik er een waar ik ook pasjes in kan stoppen, lijkt me erg handig.
Ik kwam deze nog tegen voor je... Ziet er kwalitatief goed uit...

Ikzelf ben wel gecharmeerd van de Joli sleeves. Nog een Nederlands bedrijf ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-02 19:34
Jobbie schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 06:56:
[...]

Ik vind de Beyzacases ook heel chique eruit zien. Maar ben zelf niet zo van de sleeves, ik doe het toch altijd in mijn tas die een aparte opbergvak heeft, dan is een sleeve een beetje onnodig in mijn ogen.

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Jobbie schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 06:56:
[...]

Over Nederlandse bedrijven gesproken met iPhone 5 sleeves: http://www.mujjo.com/
Bedankt voor de tip, die pack-smooch sleeve ziet er erg mooi uit! Enige nadeel dat er maar 1 vakje zit, ik heb er toch graag minimaal 2.

[ Voor 6% gewijzigd door Draakje5 op 21-09-2012 07:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VetCool
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-05 18:03
Ik weet niet of dit probleem al eerder is gemeld, maar ik zit met een zeppelin air. Gaat Apple converters maken of iets zodat je de iPhone 5 er toch op kunt plaatsen? Ik weet dat het ook via air werkt maar toch het gaat me om het idee dat ik dus niet meer kan opladen.

oi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:32
Ja anders ga je ergens anders heen met je iPhone 5 cases. :P

[ Voor 3% gewijzigd door NotSoSteady op 21-09-2012 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znivian
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-05 12:03
VetCool schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 07:49:
Ik weet niet of dit probleem al eerder is gemeld, maar ik zit met een zeppelin air. Gaat Apple converters maken of iets zodat je de iPhone 5 er toch op kunt plaatsen? Ik weet dat het ook via air werkt maar toch het gaat me om het idee dat ik dus niet meer kan opladen.
Er komt een opzetstukje en een kort kabeltje van Apple. Binnen no time zullen er waarschijnlijk ook goedkopere 3rd party kabeltjes en verloopjes zijn.

Wil je meer leesvoer over die nieuwe connector? Lees deze goede post :)

[ Voor 5% gewijzigd door Znivian op 21-09-2012 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:27
Misschien al langs geweest maar de review van The Verge is online:
http://www.theverge.com/2012/9/21/3363238/iphone-5-review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-05 07:55
Zal niet voor vandaag zijn precies in de apple store

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn2280
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06-2022
Helaas niet te pre orderen zo blijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

NotSoSteady schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 07:54:
Ja anders ga je ergens anders heen met je iPhone 5 cases. :P
Je hebt gelijk. Realiseerde me niet dat er een apart topic voor was! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

@Femme is nu te horen op RTLZ over de iPhone 5, hij heeft er momenteel nog steeds geen in handen; Hij wacht al sinds 6:00 vanochtend. :'(

Bas (iPhoneclub) heeft er de hele nacht zitten slapen, en zelfs hij heeft er nu nog geen iPhone 5 in handen. (Zie Twitter)

Wat denken jullie? Zal het volgende week ook zo'n gekte worden in Nederland, en zal ik alvast voor de MediaMarkt gaan kamperen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Kansloos al die mensen, sorry dat ik het zeg. Ik heb ook alles van Apple, maar slapen voor een winkel, ik zal het nooit begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
bram1984 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:01:
Kansloos al die mensen, sorry dat ik het zeg. Ik heb ook alles van Apple, maar slapen voor een winkel, ik zal het nooit begrijpen.
Ik ook niet, maar misschien is het een vrijgezellen feest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

NotSoSteady schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:04:
[...]

Ik ook niet, maar misschien is het een vrijgezellen feest.
Haha >:)

*Pakt koffers en vertrekt naar Oberhausen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:48

Laguna

Connaisseur

Aardige review, maar had beter verwacht van The Verge. Er wordt in de hele review geen woord gerept over het ontbreken van NFC.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Laatst online: 30-05 16:29
Maar waar houdt het dan op? Met het noemen dat er geen sd-kaart in kan? Dat er geen scheerapparaat op zit? Ik snap de ophef over NFC niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-05 14:27

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

ik begrijp ook die hele ophef niet over NFC. Het is nog niet af en niet uitgewerkt... Heb liever een dunnere, lichtere telefoon die lang op batterij meegaat dan een toestel waar NFC in zit en daardoor minder zuinig is en dikker en zwaarder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Laguna schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:17:
[...]

Aardige review, maar had beter verwacht van The Verge. Er wordt in de hele review geen woord gerept over het ontbreken van NFC.
10e keer dat ik deze link post:

http://www.cultofmac.com/...-anything-to-do-with-nfc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Goudvis12 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 23:15:
[...]
Jawel hoor, vorig jaar was dit wel het geval. Check: http://www.iphoneclub.nl/...en-belgische-apple-store/ :D zou goed kunnen dat het morgenochtend 09:00 dus gewoon kan.
Ja, ik zie het, sorry.. Dan was ik in de war met de iPad, de iPad 3 kon ik niet preorderen en daarom ben ik maar in de auto gestapt toen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

GekkePrutser schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:58:
[...]

Ja, ik zie het, sorry.. Dan was ik in de war met de iPad, de iPad 3 kon ik niet preorderen en daarom ben ik maar in de auto gestapt toen :)
Maar helaas, geen pre- order optie vandaag...
Denken jullie trouwens dat het de moeite waard is om volgende week vrijdag naar de Media Markt te gaan voor een iPhone 5? Een trip naar Amsterdam gaat mij net iets te ver, en van de plaatselijke Phone Hou$e moet je het ook niet hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-05 14:27

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Zojuist heb ik met Apple gebeld en daar zeiden ze dat Apple dit jaar geen pre-order aangekondigd heeft en dat we 'moeten' wachten tot de 28 om in de Apple store in Amsterdam één te kopen of via de website.

Ze vertelde mij dat het klopte dat het vorig jaar met de 4s wel kon maar nu helaas niet. Zal wel met de drukte te maken wereldwijd denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:19
Er zijn trouwens al veel meldingen over de Scuffing van de zwarte iPhone 5.. De krasjes zouden zelfs al vanuit de box zijn.

http://forums.macrumors.c...ead.php?t=1445522&page=28

Weet iemand of je een bestelde iPhone 5 via tmobile internet ook kunt omruilen in de winkel? Mocht dit echt een probleem zijn, ruil ik hem om in een witte.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Kuhr89 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:42:
Er zijn trouwens al veel meldingen over de Scuffing van de zwarte iPhone 5.. De krasjes zouden zelfs al vanuit de box zijn.

http://forums.macrumors.c...ead.php?t=1445522&page=28

Weet iemand of je een bestelde iPhone 5 via tmobile internet ook kunt omruilen in de winkel? Mocht dit echt een probleem zijn, ruil ik hem om in een witte.
''Pic's or it didn't happened'' ;)

Afbeeldingslocatie: https://twitpic.com/show/iphone/awsyqn
Afbeeldingslocatie: http://i1180.photobucket.com/albums/x416/mikado3/IMG_0028_zps76971bdd.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1180.photobucket.com/albums/x416/mikado3/IMG_1891_zps21ed162b.jpg

Dit is trouwens een beter topic om een goed beeld van de krassen te krijgen: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1448690

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Uhoh. Your using it wrong. Zie de free bumpers al weer komen..

Dit lijkt me toch een kwestie kwaliteits controle. Als deze "scuffs" door normaal gebruik komen was dit eerder opgemerkt mag ik hopen. Ben benieuwd hoe het met mijn zwarte zal gaan..

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Laatst online: 30-05 20:12
Ik heb sinds gistermiddag de iPhone 5, maar de batterij is wel errug snel leeg, verder jammer dat er weinig apps zijn die de resolutie ondersteunen. Maar al met al wat een prachtig ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
colorsone schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 13:14:
Ik heb sinds gistermiddag de iPhone 5, maar de batterij is wel errug snel leeg, verder jammer dat er weinig apps zijn die de resolutie ondersteunen. Maar al met al wat een prachtig ding!
Ik weet niet welke kleur je hebt, maar heb jij toevallig last van 'scuffing' zoals op die foto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-05 11:28
Ik wil ook de zwarte maar mijn grootste angst is toch dat ik door krassen de grijze aluminium er doorheen ga zien op een gegeven moment :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Nu online
Nowa schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 13:09:
Uhoh. Your using it wrong. Zie de free bumpers al weer komen..

Dit lijkt me toch een kwestie kwaliteits controle. Als deze "scuffs" door normaal gebruik komen was dit eerder opgemerkt mag ik hopen. Ben benieuwd hoe het met mijn zwarte zal gaan..
quote: Surf Monkey|macrumors.com
How much do you think Samsung pays these people to come here and whip up hysteria over a made up issue?
Zou wel een stunt zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Empo schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 13:29:
Ik wil ook de zwarte maar mijn grootste angst is toch dat ik door krassen de grijze aluminium er doorheen ga zien op een gegeven moment :S
Voordeel is misschien dat als het eraf gaat, bijvoorbeeld door zuurzweet, hij op een gegeven moment mooi zilver is ;) Net als de iPhone 4/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpe.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-05 13:40
miss moeten we massaal met sandpaper die bezel gaan poetsen na de eerste krasjes en chips?! Oh man..
Of zou je gewoon de apple store hier op leidse in kunnen lopen en stennis schoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Als je het daarna polijst wordt het een spiegel haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Kuhr89 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 13:53:
Als je het daarna polijst wordt het een spiegel haha
Haha, nog leuker! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

inmiddels ook in de USA bovenstaande meldingen.
http://www.theverge.com/2...-scuffing-on-the-iphone-5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Waar maken we ons eigenlijk druk om.

Er verhongeren mensen in de wereld en wij doen moeilijk over een KRASJE op een apparaat van 700 euro.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

Ik kan het me wel voorstellen hoor.. je telt toch een behoorlijk bedrag neer voor zijn gadget.. hier zal ie ook meteen in een cover gaan.. mijn huidige 3GS heeft zelfs geen krasje...
maar ja ik ben dan ook erg zuinig op mijn spullen, mijn vriendin wordt er soms gek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muurtegel
  • Laatst online: 20-04 14:37
Mijn Macbook Pro kwam met een deukje in de behuizing. Heb er werkelijk nooit last van gehad en het is nog eens handig om hem terug te herkennen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6129(15)
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-05 22:30

6129(15)

AD ASTRA PER ASPERA

Ik snap die scuffing-paniek helemaal niet. Let er op dat 'bloot' aluminium na een relatief korte tijd zwart oxideert! Daar zie je na een tijdje dus heel weinig meer van indien je je zwarte iPhone 5 bekrast. Op een witte daarentegen ga je allemaal donkergrijze strepen krijgen. Als je wilt post ik een foto van de achterkant van mijn blank geanodiseerde iPhone 2G die nu redelijk wat donkergrijze krassen heeft ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Wat lelijk zeg, dat soort dingen storen me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

NotSoSteady schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:37:
Wat lelijk zeg, dat soort dingen storen me mateloos.
Precies!
Wat dat betreft ben ik wel erg perfectionistisch, maar dat mag ook voor die prijs... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

HardCoreGamer schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:40:
[...]

Precies!
Wat dat betreft ben ik wel erg perfectionistisch, maar dat mag ook voor die prijs... :)
Hier dus nog een. Blij te zien dat ik niet alleen ben..
Wou em bestellen bij Coolblue maar wacht nu toch even nadere berichtgeving af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
En dan 700 euro voor een iPhone durven te vragen, nou ik wacht het nog mooi even af, wil natuurlijk geen ding dat na een week onder de krassen zit, of waar ik verplicht een lelijke bumper omheen moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 30-05 14:10
Oi oi oi, als dit echt zo is krijgen ze het nog mooi druk bij Apple, alsof ze nog niet druk genoeg waren :)

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

Jammer dat Femme hier niet meeleest..
Ik ga er even vanuit dat hij er vanochtend een heeft kunnen bemachtingen gezien de foto op de telegraaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillco
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08:39
Had dit verhaal ook al gepost in het daarvoor bestemde Dynafix topic, maar daar loopt het niet echt storm. Dus vandoor dat ik het hier ook post, als dit niet de bedoeling is: Sorry O+

Afgelopen maandag mijn iPhone 4S ter reparatie aangeboden omdat de dock connector wat kuren vertoonde (opladen ging prima, maar aan de computer ging de verbinding non-stop aan/uit/aan/uit).
Nu dus bericht dat ik even 220 euro mag betalen voor het vervangen van een printpraat i.v.m. waterschade of meer dan 30 euro betalen voor de onderzoekskosten. Dat het toestel überhaupt waterschade zou hebben lijkt mij zéér sterk. De verkoper (Phonehouse) vond het sowieso al een vreemd verhaal omdat toestellen met waterschade kennelijk sowieso nooit gerepareerd worden omdat het probleem alleen maar uit zou gaan breiden.

Als 'bewijs' zat er een zwaar ingezoomde foto bij van een onderdeel in de telefoon met wat corrosie erop. Door het zware inzoomen was niet eens te herkennen welk onderdeel dit was. Vreemd punt vond ik nog dat de verkoper erbij vermelde dat hij niet zeker kon zeggen of het wel echt een foto was van mijn telefoon.

Heb ze verteld dat ik hier eerst wat meer informatie over ga opzoeken voordat ik mijn pinpas trek. Andere mensen hier ervaringen mee? Eventuele vervolgstappen? Want ik heb het idee dat je als klant sowieso geen poot om op te staan hebt en dat je niks anders kunt doen dan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Laatst online: 28-05 10:53
Ik werk in een winkel waar ze ook koffers verkopen. Rimowa, een luxe koffermerk heeft onlangs de Topas Stealth serie uitgebracht, wat helemaal zwart aluminium is. Ik weet niet hoe ze het doen, maar zelfs met diepe krassen zie je nog dat het materiaal pikzwart is en geen zwart toplaagje. Vraag me af waarom Apple niet voor een soortgelijke productieproces heeft gekozen, maar zijn gegaan voor een goedkopere oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 10:31
Chillco schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:48:
Had dit verhaal ook al gepost in het daarvoor bestemde Dynafix topic, maar daar loopt het niet echt storm. Dus vandoor dat ik het hier ook post, als dit niet de bedoeling is: Sorry O+

Afgelopen maandag mijn iPhone 4S ter reparatie aangeboden omdat de dock connector wat kuren vertoonde (opladen ging prima, maar aan de computer ging de verbinding non-stop aan/uit/aan/uit).
Nu dus bericht dat ik even 220 euro mag betalen voor het vervangen van een printpraat i.v.m. waterschade of meer dan 30 euro betalen voor de onderzoekskosten. Dat het toestel überhaupt waterschade zou hebben lijkt mij zéér sterk. De verkoper (Phonehouse) vond het sowieso al een vreemd verhaal omdat toestellen met waterschade kennelijk sowieso nooit gerepareerd worden omdat het probleem alleen maar uit zou gaan breiden.
Wat zeggen de waterschade-indicatoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:37
Chillco schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:48:

Als 'bewijs' zat er een zwaar ingezoomde foto bij van een onderdeel in de telefoon met wat corrosie erop. Door het zware inzoomen was niet eens te herkennen welk onderdeel dit was. Vreemd punt vond ik nog dat de verkoper erbij vermelde dat hij niet zeker kon zeggen of het wel echt een foto was van mijn telefoon.

Heb ze verteld dat ik hier eerst wat meer informatie over ga opzoeken voordat ik mijn pinpas trek. Andere mensen hier ervaringen mee? Eventuele vervolgstappen? Want ik heb het idee dat je als klant sowieso geen poot om op te staan hebt en dat je niks anders kunt doen dan betalen.
Hij wordt ook niet gerepareerd, je kan voor 220 euro een nieuwe krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillco
Daar wordt met geen woord over gerept. Het enige bewijs wat wordt aangeleverd is die foto. Heb vantevoren de waterschade indicatoren ook niet zelf gecheckt overigens, zal ik in het vervolg wel doen. Maar maakt dat wat uit? Er zitten ook indicatoren in het toestel zelf, maar van deze interne lijkt het me al helemaal sterk dat er vocht bij gekomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillco
TMC schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:08:
[...]
Op de bon staat duidelijk: Print component vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Is je telefoon ooit in aanraking met water geweest?

Ik had mijn iPhone 4, 1 jaar en 10 maanden na koop laten repareren bij Dynafix. Er was geen waterschade geconstateerd, dus gratis reparatie. Dat terwijl ik mijn iPhone af en toe wel eens in de badkamer had liggen tijdens het douchen, of op de fiets in de regen had. Dan moet jij er toch extremer mee zijn omgegaan? Of ze liegen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillco
Draakje5 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:13:

Ik had mijn iPhone 4, 1 jaar en 10 maanden na koop laten repareren bij Dynafix. Er was geen waterschade geconstateerd, dus gratis reparatie. Dat terwijl ik mijn iPhone af en toe wel eens in de badkamer had liggen tijdens het douchen, of op de fiets in de regen had. Dan moet jij er toch extremer mee zijn omgegaan? Of ze liegen inderdaad.
Absoluut nooit in contact geweest met water. Als dat het geval was geweest dan had ik het hier ook niet gepost ;) De telefoon is altijd bijzonder goed behandeld, ziet er ook nog als nieuw uit. Misschien dat ik ooit eens ben overvallen door een regenbui terwijl de telefoon in mijn zak zat, maar extremer dan dat wordt het niet. Ik durf vrij zeker te zeggen dat mijn telefoon géén waterschade heeft. Vandaar ook mijn vraag, wat kan ik hier nou mee? Ding moet gewoon gerepareerd worden onder garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Draakje5 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:13:

Ze gooien het altijd op waterschade en liegen overal over. Ik heb er 5 maand over moeten doen om mijn iPhone 4 op dat moment onder garantie te laten vallen. Hij ging weg vanwege een defecte microfoon, toen deed de camera het niet, toen was er zogenaamde waterschade, werkte de dock-connector niet meer, en toen schreef ik een brief naar de Dixons en kwam alles alsnog goed. Niet opgeven, want ze liegen alles bij elkaar. Pak een iPhone van een maatje van je en maak foto's van de waterindicatoren en stuur ze door om te bewijzen dat het niet jou schuld is. Deze gevallen gaan lang duren kan ik je vertellen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:48

Laguna

Connaisseur

loeberce schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:21:
Maar waar houdt het dan op? Met het noemen dat er geen sd-kaart in kan? Dat er geen scheerapparaat op zit? Ik snap de ophef over NFC niet.
Bijna alle recente smartphones beschikken over NFC. Het is daarom zeker noemenswaardig. Apple kan echter zelf niets verdienen aan NFC en investeert er daarom (nog) niet in.
Bigg Balls schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:23:
ik begrijp ook die hele ophef niet over NFC. Het is nog niet af en niet uitgewerkt... Heb liever een dunnere, lichtere telefoon die lang op batterij meegaat dan een toestel waar NFC in zit en daardoor minder zuinig is en dikker en zwaarder
Hangt van de locatie af, in bijvoorbeeld Japan is NFC al helemaal ingeburgerd, dus het is alleen nog een kwestie van de techniek hier overnemen. Alleen schiet het hier niet op omdat er veel partijen bij betrokken zijn, die met elkaar moeten gaan samenwerken om het te uiteindelijk te realiseren.
NFC merk je niks van, het maakt je toestel niet dikker of zwaarder en het verbruikt net als bluetooth amper accu capaciteit en je kan er altijd voor kiezen om het uit te zetten.
Dat is nog geen argument om niet voor NFC te kiezen. NFC heeft meer toepassingen dan alleen betalingen te kunnen doen. Ander voorbeeld: Apple koos in het begin ook niet voor USB 3.0, maar voor Thunderbolt en nu zit zowel USB 3.0 als Thunderbolt in een Mac. Het is goed mogelijk dat er volgend jaar wel NFC in de volgende iPhone zit (al zal dit wel afhankelijk zijn van de ontwikkeling van NFC in met name Amerika en daarnaast Europa). Mensen in Japan zullen het gemis van NFC in deze iPhone al wel als een gebrek zien.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195854

TMC schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:08:
[...]
Waar kan je voor € 220,- een nieuwe krijgen, kan je me dat vertellen ben erg nioeuwsgierig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Anoniem: 195854 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:54:
[...]

Waar kan je voor € 220,- een nieuwe krijgen, kan je me dat vertellen ben erg nioeuwsgierig.
Geen nieuwe. Ze houden je oude toestel en je krijgt een refurbished exemplaar retour.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
[...]

In de Apple store te Amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
Draakje5 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:26:
Waar maken we ons eigenlijk druk om.

Er verhongeren mensen in de wereld en wij doen moeilijk over een KRASJE op een apparaat van 700 euro.. :P
Het probleem is eerder dat er al krasjes opzitten voordat het apparaat ook maar is open gemaakt. Daarnaast loop je al het risico goede, zichtbare krasjes te krijgen als je 'm op een tafel legt. Dit is bij het witte model níet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillco
NotSoSteady schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:19:
[...]

Ze gooien het altijd op waterschade en liegen overal over. Ik heb er 5 maand over moeten doen om mijn iPhone 4 op dat moment onder garantie te laten vallen. Hij ging weg vanwege een defecte microfoon, toen deed de camera het niet, toen was er zogenaamde waterschade, werkte de dock-connector niet meer, en toen schreef ik een brief naar de Dixons en kwam alles alsnog goed. Niet opgeven, want ze liegen alles bij elkaar. Pak een iPhone van een maatje van je en maak foto's van de waterindicatoren en stuur ze door om te bewijzen dat het niet jou schuld is. Deze gevallen gaan lang duren kan ik je vertellen. _/-\o_
Is het je ook gelukt om de onderzoekskosten terug te krijgen? Voordat ik mijn gelijk krijg (als dat lukt) zijn we inderdaad vast wel weer een aardige tijd verder. In die tijd wil ik niet zonder telefoon zitten, maar voordat ik hem terug krijg moet ik wel eerst betalen.

Heb met een Apple medewerker afgesproken dat zodra ik mijn telefoon terug heb ik hem rechtstreeks naar Apple kan sturen voor een second opinion. Dan wordt hij hoogstwaarschijnlijk gewoon gerepareerd onder garantie. Als er op de een of andere manier toch waterschade geconstateerd wordt krijg ik hem weer terug zónder onderzoekskosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:10
[...]

Voor €160,90 bij de Apple Store :) . Bron. Even "Mijn iPhone komt niet in aanmerking voor service onder garantie. Wat zijn mijn serviceopties?" uitklappen.
Chillco schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 17:05:
[...]

Is het je ook gelukt om de onderzoekskosten terug te krijgen? Voordat ik mijn gelijk krijg (als dat lukt) zijn we inderdaad vast wel weer een aardige tijd verder. In die tijd wil ik niet zonder telefoon zitten, maar voordat ik hem terug krijg moet ik wel eerst betalen.

Heb met een Apple medewerker afgesproken dat zodra ik mijn telefoon terug heb ik hem rechtstreeks naar Apple kan sturen voor een second opinion. Dan wordt hij hoogstwaarschijnlijk gewoon gerepareerd onder garantie. Als er op de een of andere manier toch waterschade geconstateerd wordt krijg ik hem weer terug zónder onderzoekskosten.
Er is nog nooit een iPhone "officieel" gerepareerd. Als er iets mis mee is swapt Apple altijd. Dus repareren = swappen. Er is geen Apple(-gecertificeerde)-monteur die je telefoon gaat openmaken en een printplaatje gaat vervangen.

[ Voor 50% gewijzigd door MarcoC op 21-09-2012 17:07 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.