Virussen? Scan ze hier!
Ja, en dat bedoelde ik nou. geen stem meer na al dat gestem .Bastien schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:50:
[...]
Klopt... de hele nacht door indien nodig
Nah, op een gegeven moment moeten ze wel kiezen, er zijn 419 gemeenten (bron: Google). Dan heeft ie geen stem meer over en zijn ze morgenavond nog bezig.
Vergelijk zelf; http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/Cyberpope schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:48:
loopt mijn analoge tv zo achter??
Nou omdat er meer mensen een SGP hokje rood hebben gemaakt en minder mensen een CU hokje...Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:51:
Hoe komt het eigenlijk dat de SGP 1 zetel omhoog is gegaan en de CU 1 zetel omlaag?
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Jup, vergeet Rotterdam en Amsterdam trouwens ook niet, daar zal toch meer piraat zijn gestemd.Stoney3K schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:51:
[...]
Wacht maar tot de grote (studenten) steden binnen komen. Enschede, Wageningen, Eindhoven, Delft...
@Hierboven, Ja, de link in de TS
[ Voor 5% gewijzigd door Biersteker op 12-09-2012 22:53 ]
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Waarom?Biersteker schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:52:
[...]
Jup, vergeet Rotterdam en Amsterdam trouwens ook niet, daar zal toch meer piraat zijn gestemd.
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Ja: http://www.google.nl/elections/ed/nl/resultslasharor schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:52:
Waar kan je het aantal stemmen per partij zien dan? Is dat via google?
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Edit: Spuit 11
[ Voor 9% gewijzigd door bobsquad op 12-09-2012 22:53 ]
Hij moet er toch wat van maken, anders wordt het helemaal zo gortdroog.
Hebben ze die voetbal statisticus ook nog uitgenodigd?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Google haalt de feed bij ANP wel iets sneller/slimmer op dan de NOS. Soms is de NOS eerder omdat er dan rechtstreeks doorgebeld wordt.wildhagen schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:51:
[...]
Eerder andersom denk ik
De bron zal wel ANP zijn.
De reden daarvoor is heel simpel. De mensen die vroeger CDA stemden stemmen nu of op 50+ of ze kunnen niet meer stemmen omdat ze onder de grond liggen of omdat ze te oud zijn om zelf te stemmen en degene die ze gemachtigd hebben stemt ergens anders op.
http://www.google.nl/elections/ed/nl/resultslasharor schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:52:
Waar kan je het aantal stemmen per partij zien dan? Is dat via google?
In Dirksland staat de VVD op 23,0% als grootste aldaar.
Jep... daar kan je altijd op de SGP rekenen, met CU en CDA als goede tweede en derde: http://upload.wikimedia.o...mons/5/55/Sgpstemmen1.png
Virussen? Scan ze hier!
Doen het waarschijnlijk beter in de grote steden...Dr.Jake schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:53:
ik vraag me af waar de Piratenpartij blijft.
Omdat de gemeentes die nu binnen zijn toch een stuk stoffiger zijn.
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Vergeet Grunn nietStoney3K schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:51:
[...]
Wacht maar tot de grote (studenten) steden binnen komen. Enschede, Wageningen, Eindhoven, Delft...
My favorite programming language is solder.
Omdat daar statistisch gezien meer mensen zitten met hersencellen? Anders studeerden ze niet? En omdat studenten zich meer bezighouden met standpunten van de PP, en ook daadwerkelijk nadenken over de standpunten van de politiek?
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Verwijderd
Op zee.Dr.Jake schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:53:
ik vraag me af waar de Piratenpartij blijft.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Ik zou er maar niet te hard op rekenen, dat kan wel eens een teleurstelling worden.Stoney3K schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:54:
[...]
Omdat daar statistisch gezien meer mensen zitten met hersencellen? Anders studeerden ze niet? En omdat studenten zich meer bezighouden met standpunten van de PP, en ook daadwerkelijk nadenken over de standpunten van de politiek?
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Dit jaar toch 5e partij in HVG het CDA.wildhagen schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:53:
[...]
Jep... daar kan je altijd op de SGP rekenen, met CU en CDA als goede tweede en derde: http://upload.wikimedia.o...mons/5/55/Sgpstemmen1.png
Virussen? Scan ze hier!
Jammer dat de NOS nog niet langs is geweest bij de PP
Gijpie en Derksen bedoel je?Fiber schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:53:
[...]
Hij moet er toch wat van maken, anders wordt het helemaal zo gortdroog.
Hebben ze die voetbal statisticus ook nog uitgenodigd?
[ Voor 92% gewijzigd door argro op 12-09-2012 22:57 ]
Daar beseffen ze dat de PiratenPartij écht een partij is. Toen ik hier thuis vertelde dat ik op de PiratenPartij stemde dachten ze volgens mij dat ik een grapje maakteStoney3K schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:54:
[...]
Verwijderd
Wie zal als eerste de grap maken dat hij bij een andere politicus in zijn hol is gekropen
Er is zo'n zelfde plaatje me het aantal polio-gevallen in Nederland. Vrijwel exact hetzelfde.wildhagen schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:53:
[...]
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Die zitten vast gezellig in een IRC kanaal in plaats van in een zaaltjelasharor schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:55:
Thanks voor die link.
Jammer dat de NOS nog niet langs is geweest bij de PP.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Denk die pipo beste man van tijdens het succesvolle EK
[ Voor 4% gewijzigd door Bastien op 12-09-2012 22:57 ]
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Nee die Marokkaan met die iPad...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
/faal
www.google.nl
nu is het door rutte : verdeel & heers
Even kijken wat de factchecker daarvan vindt.MisteRMeesteR schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:57:
Slob is dus de nieuwe lijsttrekker van GL?
/faal
Die komen pas diep in de nacht meestal.ArcticWolf schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:58:
Ik ben voornamelijk benieuwd naar de 5 grote gemeentes, Den Haag, Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Almere.
[ Voor 74% gewijzigd door ATS op 12-09-2012 22:58 ]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Ik ook.ArcticWolf schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:58:
Ik ben voornamelijk benieuwd naar de 5 grote gemeentes, Den Haag, Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Almere. Eindhoven
Tsjah, in een 8 uur durende live-uitzending komt een verspreking wel eens voor...MisteRMeesteR schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:57:
Slob is dus de nieuwe lijsttrekker van GL?
/faal
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Ach de ballons waren al gekocht en opgeblazen.G-Tus schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:59:
Bij SP hebben ze vervroegd carnaval?
Almere? Da's pas de 7e gemeente, 5e is Eindhoven, 6e TilburgArcticWolf schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:58:
Ik ben voornamelijk benieuwd naar de 5 grote gemeentes, Den Haag, Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Almere.
Die komen denk ik pas laat op de avond/begin van de nacht
Virussen? Scan ze hier!
Ach, ik hoef morgen voor mijn werk toch maar een drietal PC's na te kijken. Tijd voor een bak koffie dus
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Eens kijken of onze campagne bij onze 3 coffeshops voor de SP aan onze klanten de SP wat winst heeft bezorgd.tegenover 2 jaar terug.
www.waromsp.nl
Verspreking vind ik dit niet echt.. Dit is gewoon een faal... Klaar.argro schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:58:
[...]
Tsjah, in een 8 uur durende live-uitzending komt een verspreking wel eens voor...
www.google.nl
Sinds wanneer??ArcticWolf schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:59:
[...]
![]()
Almere > Eindhoven
(nee ik zou er niet willen wonen)
Allemaal PvdA op 1... aldus mijn glazen bolArcticWolf schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:58:
Beetje overdreven daar hoor... maar ja, als je alles al hebt ingekocht een paar weken geleden, wat moet je danVerwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:59:
Ze blijven lachen die jongens van de tomaten.

Jij kan het beter...?MisteRMeesteR schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:00:
[...]
Verspreking vind ik dit niet echt.. Dit is gewoon een faal... Klaar.
Virussen? Scan ze hier!
Dat zullen we nooit weten...!
www.google.nl
Amsterdam en Rotterdam zijn idd PvdA gemeentes... de rest is afwachten.Bastien schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:00:
[...]
Allemaal PvdA op 1... aldus mijn glazen bol
[...]
Beetje overdreven daar hoor... maar ja, als je alles al hebt ingekocht een paar weken geleden, wat moet je dan
Utrecht is een VVD gemeente

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
One's never alone with a rubber duck.
Zet de webcam aan... gratis commentaar
Niet in 2010... toen waren de 5 (Eindhoven ipv Almere) allemaal voor PvdA.ArcticWolf schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:01:
[...]
Amsterdam en Rotterdam zijn idd PvdA gemeentes... de rest is afwachten.
Utrecht is een VVD gemeente
[ Voor 43% gewijzigd door Bastien op 12-09-2012 23:03 ]
Waaronder de eerste Limburgse gemeente, Vaals. 18.3% voor Geert... Soms schaam ik mij voor mijn Limburgerschap

Ticking away, the moments that make up a dull day
Vaals is interessanant: in Limburg was de PVV vorig jaar ruim de grootste, ook in Vaals.tdw schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:01:
Vaals is binnen, PvdA de grootste. Best een fors verschil met de nummer 2, PVV, wel.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)
Tja.. ik had ook al zoiets.. Maar ja, mijn kennis kan soms ook achterlopen.
Virussen? Scan ze hier!
Ik ken mensen die er heilig van overtuigd zijn dat Vaals in het buitenland ligt en ja deze mensen wonen in Limburg en hebben een opleiding genoten.daaan schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:01:
Vaals is ook binnen; PvdA, PVV, VVD
Hier in de omgeving (Zuid-Limburg) ken ik werkelijk níemand die dat denkt.Deadsy schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:03:
[...]
Ik ken mensen die er heilig van overtuigd zijn dat Vaals in het buitenland ligt en ja deze mensen wonen in Limburg en hebben een opleiding genoten.
Ticking away, the moments that make up a dull day
De meeste collega's in m'n bedrijf hebben VVD gestemt... dus eigenlijk hun eigen ontslagDeadsy schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:03:
[...]
Ik ken mensen die er heilig van overtuigd zijn dat Vaals in het buitenland ligt en ja deze mensen wonen in Limburg en hebben een opleiding genoten.
dus dat zegt niks.
Vaals had vorige verkiezingen 28,9% voor Geert. Dus, dit is wel een flinke stap in de andere richting.Wormaap schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:02:
[...]
Waaronder de eerste Limburgse gemeente, Vaals. 18.3% voor Geert... Soms schaam ik mij voor mijn Limburgerschap
Viel mij ook op, ligt toch echt niet links van UtrechtVerwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:48:
ze hebben de positie van Renswoude wel erg verkeerd bij de NOS
Verwijderd
Dat ze 50+ hebben gestemdDr.Jake schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:04:
Bedankt Vaals !
Ben zelf zuid-limburger (en spreek ook Limburgs), maar was het maar duits, dan zou ik die lui uit Vaals en Kerkrade een stuk beter verstaanAghanim schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:03:
In Vaals praat iedereen ook Duits dus dat vind ik niet zo raar
Voor een Brabander klinkt Venlo t/m Vaals als Duitssewer schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:05:
[...]
Ben zelf zuid-limburger (en spreek ook Limburgs), maar was het maar duits, dan zou ik die lui uit Vaals en Kerkrade een stuk beter verstaan
[ Voor 56% gewijzigd door Aghanim op 12-09-2012 23:06 ]
Alleen naar de massage (zonder happy ending). :-)
Virussen? Scan ze hier!
Wormaap schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:04:
[...]
Hier in de omgeving (Zuid-Limburg) ken ik werkelijk níemand die dat denkt.
De meesten denken dat het Duitsland is en sommigen denken dat het Belgie is

Moet ik bij zeggen dat ze niet eens weten waar het in Limburg ligt.
Past er wel weer bij
[ Voor 66% gewijzigd door Rukapul op 12-09-2012 23:07 ]
Kan inderdaad nog een lange nacht worden, als je er morgen vroeg uit moet dan zou ik er niet op wachten, morgenochtend weten ze het wel redelijk zeker denk ik...Cyberpope schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:05:
Kan nog een lange avond worden!... Neuh. Zie het morgen wel.
Virussen? Scan ze hier!
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh