Tussen de 3 kleinste en de daaropvolgende hoeft toch geen half uur te zitten of wel?frickY schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:36:
[...]
De 3 kleinste gemeenten zijn geteld. Denk dat we de randstad even moeten afwachten.
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
"When you grow up your heart dies"
One's never alone with a rubber duck.
Kunnen we terug schakelen naar 50+?
Lol @ Sargan in "[TKV 2012] Huil en juich hier over de verkiezingsuitslag..."
[ Voor 49% gewijzigd door ATS op 12-09-2012 22:38 ]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Idem. Ik wil die oude miepen terug.Sargan schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:37:
Geef mij toch maar dat 50+ koor...
Virussen? Scan ze hier!
Buigen kreng
Maar waarom is dit het waard om uit te zenden? Dan nog liever Ferry op TV
[ Voor 16% gewijzigd door argro op 12-09-2012 22:39 ]
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Een wanhoopspoging van Wilders om nog eventjes een 2-tal zetels in te kopen?Goron schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:37:
De backstreetboys uit bloemendaal!
Dan hoor ik toch echt liever Tubthumping van het CDA...
[ Voor 11% gewijzigd door Stoney3K op 12-09-2012 22:38 ]
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Ik snap ook niet waarom de 4de zolang duurttdw schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:37:
Tussen de 3 kleinste en de daaropvolgende hoeft toch geen half uur te zitten of wel?
Toepasselijk liedje trouwens: I get knocked down
Ik zie de nodige vergelijkingen tussen Rutte en de geaardheid van de meerderheid van de zangers wel weer verschijnen op de blogs...Stoney3K schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:38:
Een wanhoopspoging van Wilders om nog eventjes een 2-tal zetels in te kopen?
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Da's zijn meisjesnaamtweaker2010 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:38:
Sybrand Buma? Die kerel heet toch Sybrand van Haersma Buma?
Virussen? Scan ze hier!
"When you grow up your heart dies"
Verwijderd
Zelfs in deze speech vind ik het een beetje een slappe.tweaker2010 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:38:
Sybrand Buma? Die kerel heet toch Sybrand van Haersma Buma?
Toepasselijk liedje trouwens: I get knocked down
Als ik naar een Ajax wedstrijd ga en daar ga lopen schreeuwen dat het een stelletje flikkers zijn met een vlag van ADO vraag ik er ook om.ATS schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:26:
[...]
Nee, hij heeft er niet om gevraagd. En ja, hij drukt zich zeer ongenuanceerd en soms ronduit lomp en beledigend uit, maar ook dat is geen enkel excuus hem in zijn leven te bedreigen. Dat beweren is net zoiets als beweren dat vrouwen in korte rokjes en/of sexy truitjes er om vragen om verkracht te worden.

Gezien de lulkoek die rutte soms produccert zou het me niet verbazen.sjaool schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:39:
Had Rutte niet een verhouding met Gordon? Het lijkt mij nu toch een keer tijd dat hij uit de kast komt.
Die mag hij natuurlijk niet gebruiken, want dan gaat Tim Kuik en het clubje op de Siriusdreef aan de bel trekken omdat ze hun merknaam gebruiken...
Dit is een voorgelezen speech. Spontaan is ie veel leukerVerwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:39:
[...]
Zelfs in deze speech vind ik het een beetje een slappe.
Die zijn tegenwoordig lid van het 50plus zangkoor.frickY schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:40:
Gemiddelde leeftijd van de aanwezigen bij het CDA valt me toch mee. Ik had meer grijs verwacht.
LoLG-Tus schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:41:
[...]
Die zijn tegenwoordig lid van het 50plus zangkoor.
1982 1 zetel (toen nog als CP)argro schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:36:
[...]
De CD kwam nooit verder dan 3 zetels, dat vind ik geen vergelijk met de PVV. In 1998 1 zetel, in 1994 3 zetels en in 1998 foetsie. Dat is iets heel anders dan 9 zetels in 2006, 24 zetels in 2010 en 13 zetels in 2012. Het feit dat de CD het niet redde is dan ook, wat mij betreft, geen garantie dat de PVV op zeer korte termijn geschiedenis is.
En zoals ik al aangaf, is het aantal zetels veel minder omdat er toen nog veel en veel meer verzuiling was.
3 zetels was toen zeker net zo knap als 20 zetels nu. Kijk naar de verschuivingen tussen partijen toen en nu.
Maar we zien wel die er gelijk krijgt door de tijd heen.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Dat verklaart ook het gebrek aan muzikale ondersteuning bij het CDA!G-Tus schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:41:
[...]
Die zijn tegenwoordig lid van het 50plus zangkoor.
[ Voor 5% gewijzigd door Dr.Jake op 12-09-2012 22:42 ]
Virussen? Scan ze hier!
Haha idd. Buma.comStoney3K schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:40:
[...]
Die mag hij natuurlijk niet gebruiken, want dan gaat Tim Kuik en het clubje op de Siriusdreef aan de bel trekken omdat ze hun merknaam gebruiken...
Dan krijgen we vast iets van Boer Harm ofzoStoney3K schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:41:
[...]
Dat verklaart ook het gebrek aan muzikale ondersteuning bij het CDA!
Verwijderd
Wat een trekpop is dat ook hè. Eerst zit hij jaren opschoot bij Wilders en nu is hij alleen aan het schoppen naar die partij om zo zelf weer in het nieuws te komen.Jhim van Bemmel 22:35
"Nee ik stap niet op" zegt Wilders. Als Fresen de man een beetje had gekend, had hij de vraag achterwege kunnen laten. #narcisme #dictatuur
http://www.google.nl/elections/ed/nl/results?hl=nl
Nu even Pownews kijken. Ziens wat er aan de hand was in het persvak van de PVV.
[ Voor 31% gewijzigd door frickY op 12-09-2012 22:44 ]
One's never alone with a rubber duck.
Zouden ze bij het ANP storing hebben? Ik heb 3 widgets gezien, maar de bron is steeds ANP:wildhagen schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:25:
Waarom komen er geen nieuwe uitslagen meer binnen? Vlieland is al 20 minuten terug, er zijn toch wel meer kleine gemeentes waar men inmiddels klaar zou moeten zijn?
http://www.nu.nl/tk2012.html
http://www.google.nl/elections/ed/nl/results
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/
Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten
En Dibi ontkent nu nog steeds dat deze nederlaag zijn schuld is

Waarom...?

* Fiber heeft op Jolande Sap gestemd.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Jahaa want dat is te makkelijk volgens meneer.tweaker2010 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:44:
Op basis van 3 gemeenten, waarvan de grootste een traditioneel VVD-bolwerk is, en een van de twee anderen SGP en VVD.frickY schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:43:
Met 32% is de VVD nu ook nog de grootste, tegen 25% bij de PvdA (0,7% geteld)
http://www.google.nl/elections/ed/nl/results?hl=nl
Dat is nu niet echt representatief.
Virussen? Scan ze hier!
Ja ik wil de 2 winnaars feliciteren en wat leeg geblaat.
En Sap zit zich nu in te slijmen bij de PVDA, ze willen dus blijkbaar erg graag meeregeren.
Omdat ze meer er Groen RECHTS van heeft gemaakt dan links.Fiber schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:44:
[...]
Waarom...?![]()
* Fiber heeft op Jolande Sap gestemd.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Dibitweaker2010 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:44:
Respect voor Sap! Ze is altijd zichzelf gebleven.
Is het niet. Daarvoor rommelde het ook al ontzettend...tweaker2010 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:44:
Respect voor Sap! Ze is altijd zichzelf gebleven.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

[ Voor 3% gewijzigd door bobsquad op 12-09-2012 22:46 ]
5 gemeenten in Google! Ze zijn er weer bijpedorus schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:44:
[...]
Zouden ze bij het ANP storing hebben? Ik heb 3 widgets gezien, maar de bron is steeds ANP:
http://www.nu.nl/tk2012.html
http://www.google.nl/elections/ed/nl/results
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/
Het is wel te merken dat de gemiddelde leeftijd op GoT aardig is toegenomen sinds het begin dat ik hier kwam
* Fiber geeft Tofik Dibi ook de schuld.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
[ Voor 7% gewijzigd door Dr.Jake op 12-09-2012 22:47 ]
Waarom rellen? Ik denk dat weinig Groenlinksers er anders over denken.bobsquad schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:45:
Ouch verkeerde uitspraak over de PVV van Sap dat wordt rellen
Maar zeg nou zelf, als ze zich zo gepresenteerd had afgelopen weken dan had ze meer (voorkeurs)stemmen getrokkenCyberpope schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:46:
[...]
Het is wel te merken dat de gemiddelde leeftijd op GoT aardig is toegenomen sinds het begin dat ik hier kwam
Renswoude VVD
Hardinxveld0Giessendam SGP
Zuidhorn PVDA
Omdat ze zegt waar het op staat: Wilders is naar huis gestuurd?bobsquad schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:45:
Ouch verkeerde uitspraak over de PVV van Sap dat wordt rellen
Moeten we dan bang worden voor Golfjes GTI's van Henk en Ingrid met een fakkel aan het adres van Sap of zo?
Jup. SGP de grootste in Hardinxveld-Giesendam (weinig verrassend), PvdA grootste in Zuidhorn.frickY schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:46:
[...]
5 gemeenten in Google! Ze zijn er weer bij
Virussen? Scan ze hier!
Wilders komt morgen vast wel met een leuke tegenreactie ofzo via de televaag ofzoD-e-n schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:46:
[...]
Waarom rellen? Ik denk dat weinig Groenlinksers er anders over denken.
Dat doet hij ook als ze niks zegt.bobsquad schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:47:
[...]
Wilders komt morgen vast wel met een leuke tegenreactie ofzo via de televaag ofzo
Told you: Renswoude!frickY schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:46:
[...]
5 gemeenten in Google! Ze zijn er weer bij
Renswoude, Hardinxveld-Giessendam en Zuidhorn
[ Voor 8% gewijzigd door Hompu op 12-09-2012 22:48 ]
Verwijderd

Dibi heeft 6 stekkers uit het stekkerblok genaamd Groenlinks getrokken
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
dat moeten er meer dan 150 zijn .
Dat gaat toch nog uren duren , toch ?
[ Voor 15% gewijzigd door Dr.Jake op 12-09-2012 22:50 ]
Mijn uitzending op DVB-T is net zo laat hoor.Cyberpope schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:48:
loopt mijn analoge tv zo achter??
* silmaril8 = GL stemmer en heeft op Sap gestemdArcticWolf schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:46:
Ik denk dat GL meer stemmen had gehad met Dibi op #1.... wat een dodo is die Sap toch
Als Dibi op #1 had gestaan, had ik waarschijnlijk juist geen GL gestemd. Alhoewel ik dat niet zeker weet aangezien ik vind dat ik gewoon op een partij moet stemmen en niet op personen. Alhoewel met een Dibi op #1 ik wel erg getwijfeld had.
De meeste info in de thread komt niet van TV maar van andere sites welke geen onzinnige speeches laten zien van partijen en interviews maar puur cijfers laten zien zodra ze binnen komen.Cyberpope schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:48:
loopt mijn analoge tv zo achter??
Verwijderd
Klopt... de hele nacht door indien nodigDr.Jake schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:49:
Gaat hij nou echt als die gemeenten een voor een opnoemen ?
Dat gaat toch nog uren duren , toch ?
Nah, op een gegeven moment moeten ze wel kiezen, er zijn 419 gemeenten (bron: Google). Dan heeft ie geen stem meer over en zijn ze morgenavond nog bezig.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Hij staat al op 19 stemmen hoorVerwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:50:
11 mensen hebben in Hardinxveld voor het eerst op Brinkman gestemd. Dat klinkt zo verschrikkelijk sneu
Echt he, maar Herman de Schermman is op de grapjes tour.Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:50:
11 mensen hebben in Hardinxveld voor het eerst op Brinkman gestemd. Dat klinkt zo verschrikkelijk sneu
@Onder, klopt, maar op tijd verbeterd

[ Voor 36% gewijzigd door Hompu op 12-09-2012 22:51 ]
Weer drie gemeentes er bij.
Renswoude, Hardinxveld-Giessendam en Zuidhorn
[/quote]
Dat zijn toch geen provincies man
Is al aangepast
[ Voor 6% gewijzigd door tdw op 12-09-2012 22:51 ]
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Volgens mij komt dat allemaal via ANP.Fiber schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:50:
Krijgt de NOS de uitslagen ook van Google...?
Ik vind hem wel grappig vanavond.Milo. schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:50:
[...]
Echt he, maar Herman de Schermman is op de grapjes tour.
Wacht maar tot de grote (studenten) steden binnen komen. Enschede, Wageningen, Eindhoven, Delft...TheBleeder schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:51:
De piraten staan nu op 49 stemmen (0,2%)