Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik denk ook niet dat de partijtop een andere keus had.
Zij had, terecht, zoveel kritiek over zich heen gekregen dat er niet echt een andere keus was. Het was niet eens zozeer wát ze gedaan hebben, maar minstens net zo erg hóe ze het gedaan hebben.
De top is compleet niet in staat om met ingewikkelde situaties om te gaan.
Je zag het bijvoorbeeld ook toen Dibi een gooi naar het lijsttrekkersschap wilde doen, het duurde (meen ik) iets van een dag voor er überhaupt een communiqué vanuit de partijtop kwam wat hun visie op de zaak was, maar toen was er in de media en onder leden al veel kwaad geschied.
Ook het feit dat ze nu eerst het vertrouwen in Sap hadden uitgesproken en een paar dagen daarna hadden besloten om Sap toch maar te wippen, los van de uitkomst van de adviescommissie, toont ook aan dat ze ongeschikt zijn. Überhaupt dat ze, blijkbaar, voor de verkiezingen nog geen scenario klaar hadden liggen toont dat ze in gebreke zijn. Regeren is vooruitzien enzo.

Maar inderdaad, ik hoop nu dat er rust in de tent komt, men srustig de adviezen van commissie Van Es afwacht en zichzelf daarna herijkt en rustig heropbouwt.

[ Voor 30% gewijzigd door anandus op 06-10-2012 11:55 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:31

ATS

Ook al Bezet schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 20:31:
[...]

Juridisch had ze inderdaad prima in de kamer kunnen blijven zitten, maar als fractievoorzitter aanblijven terwijl het bestuur je duidelijk weg wil hebben lijkt me lastig. Ze had natuurlijk vanuit de kamer een rebellie tegen het bestuur kunnen leiden maar ik betwijfel of de partij daarbij gebaat zou zijn.
Wel, vandaag is het bestuur afgetreden. Weinig rebellie meer nodig geweest dus achteraf. Alleen Tof Thissen (die vandaag wegens ziekte afwezig was bij de partijraad) dient mi. nog het veld te ruimen. Zijn rol eerst als voorzitter van de kandidatencommissie en nu als een van degenen die Sap een dolk in de rug gezet hebben kan volgens mij ook niet zonder consequenties blijven. Maargoed, ook hij zit in de EK op eigen titel.
Ze is oorspronkelijk in december 2010 gekozen als fractievoorzitter, zo slecht stond de partij er toen niet voor in de peilingen.
Klopt, ze is in 2010 gekozen als fractievoorzitter, maar ze is deze zomer nog door de leden als lijsttrekker gekozen. Of herinner je je de soap met Dibi niet meer? En toen stond de partij er wel degelijk al slecht voor, al werd dat alleen maar slechter door de Dibi-soap.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Pagina: 1 ... 23 24 Laatste

Let op:
Live Stream: NOS

Resultaten: Google