• FireWood
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-10 22:04
Ja gezellige samenzang :F

Noobs don't use "F1", Pro's do, but they can't find the information they needed

Verwijderd

RocketKoen schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:16:
[...]

Of dat mensen gewoon toch pro-EU zijn. Of Nederland belangrijker vinden.
Ik denk vooral dat laatste en de tweestrijd die min of meer is ontstaan. Wilders is voor veel mensen geen optie meer en Roemer werd weggezet als het rode gevaar.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Matis schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:17:
Kan iemand de dames van 50plus de nek omdraaien. Wat een gejank :')
Iig weer eens wat anders dan het geleuter van de rest :P

Virussen? Scan ze hier!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Pff.. Omroep MAX Zingt...

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Dat zou een opmerkelijke trendbreuk zijn voor dit soort partijen. Maar we wachten af.
Ik gok eerder dat Geert een keer eieren voor zijn geld kiest en voor veel geld in b.v. America gaat werken.

En wat blijft er dan van de PVV over? Die is dan binnen de korste keren totaal weg.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-10 20:15
gelukkig heeft RTL ook een verkiezingsprogramma

TheS4ndm4n#1919

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-10 14:56
Bij Wilders acht ik de kans op een Poolse vlag die ondersteboven hangt groter.

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-10 15:30

lasharor

7 december 2004

:')

[ Voor 11% gewijzigd door lasharor op 12-09-2012 22:19 ]

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-10 08:57

Matis

Rubber Rocket

wildhagen schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:18:
Iig weer eens wat anders dan het geleuter van de rest :P
Dat maakt het niet per definitie goed.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• Dr.Jake
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-06-2020
:-(

Ik hoop nog stteeds dat het de PVDA gaat worden.

... want anders wordt het hier in het noorden nog eens een ramp :S met de invoering van de WIETPAS. :)F

(zie het zuiden) :N

• Speedpete
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:17:
[...]

Ik denk vooral dat laatste en de tweestrijd die min of meer is ontstaan. Wilders is voor veel mensen geen optie meer en Roemer werd weggezet als het rode gevaar.
Roemer groeide door een tegenvallende PvdA, communicerende vaten zijn het... Dat de PvdA zo groot is geworden is denk ik meer omdat de linkse kiezer liever Samsom in het torentje ziet.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

• mcdronkz
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-04 12:44
Liever een koor met Nederlandse bejaarden dan het geschal uit de minaretten dat de mensen van de PvdA het liefst horen.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:23

Fiber

Beaches are for storming.

Topicstarter
Deadsy schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:18:
[...]
Wilders is toch een Indo met een Poolse vrouw... O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• YellowCube
  • Laatst online: 05-10 17:15

YellowCube

Wait...what?

RocketKoen schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:18:
gelukkig heeft RTL ook een verkiezingsprogramma
heeft de PVV daar wel gewonnen?

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• Goron
  • Laatst online: 13-09 11:45
Verslaggever fail bij de PvdA, tegen Kok, 40 zetels, dat heeft u nooit gehaald hé?

• St@m
  • Laatst online: 09:58

St@m

@ Your Service

Deadsy schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:18:
[...]

Aangezien hij Indonesische roots heeft kan het beide kanten op :D

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:46
Nou, ik ben benieuwd wat het hier in (zuid-) Limburg gaat worden, vooral of de PVV hier meer of minder dan de helft van de stemmen krijgen t.o.v. 2010. Heb het nooit helemaal begrepen waarom die partij hier (behalve Venlo) zo populair is.

• RocketKoen
mcdronkz schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:19:
Liever een koor met Nederlandse bejaarden dan het geschal uit de minaretten dat de mensen van de PvdA het liefst horen.
Volgens de peilingen is de SP tegenwoordig de partij van de allochtonen.

TheS4ndm4n#1919

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:28
wildhagen schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:17:
Mwah, ik denk dat mensen toch verstandig genoeg zijn om te zien dat we Europa gewoon keihard nodig hebben, en dat we onze economie de nek omdraaien als we eruit zouden stappen.
Europa wel ja, maar de Europese Unie niet.
Zwitserland is al vaker als voorbeeld aangehaald, en ik zou het het liefst ook zo zien.

Gewoon een zelfstandig land met eigen regering en samenwerking met de rest. Geen overkoepelend orgaan die wetgeving oplegt. Zeker niet in de vorm zoals die nu is.

Alleen als je wat aan de 'rechterkant' zit, heb je domweg geen anti-europa keus. Ja, de PVV, maar dat vind ik geen optie. Ik had bijna PvdD gestemd maar vond enkele andere standpunten toch zwaarder wegen waardoor het VVD werd, maar dat zegt niet dat ik hun EU idealen steun.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Fiber schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:19:
[...]

Wilders is toch een Indo met een Poolse vrouw... O-)
Hongaars, maar da's voor Wilders allemaal één pot nat. Allemaal uit het Oosten, eng!

Virussen? Scan ze hier!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:59

sjaool

Every life should have 9 cats

"When you grow up your heart dies"

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:31

ATS

Mektheb schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:15:
[...]

Beginnen we met dat hij het zelf mag betalen van ze prive vermogen, denk het dan gauw afgelopen is.
Zolang die beveiliging nodig is, is dat wat mij betreft diep, diep triest en dient de staat daarvoor te zorgen. Ik ben het enorm oneens met zijn politieke visie (ik ben D66 lid), maar hij moet die mening wel in alle vrijheid kunnen ventileren zonder dat hij daardoor bedreigd wordt. Ik ben er helemaal voor om hem in de politieke arena aan te vallen, maar dan wel alleen met de daarvoor geëigende middelen: argumenten en debat.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:04
frickY schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:20:
[...]
Europa wel ja, maar de Europese Unie niet.
Zwitserland is al vaker als voorbeeld aangehaald, en ik zou het het liefst ook zo zien.

Gewoon een zelfstandig land met eigen regering en samenwerking met de rest. Geen overkoepelend orgaan die wetgeving oplegt. Zeker niet in de vorm zoals die nu is.

Alleen als je wat aan de 'rechterkant' zit, heb je domweg geen anti-europa keus. Ja, de PVV, maar dat vind ik geen optie. Ik had bijna PvdD gestemd maar vond enkele andere standpunten toch zwaarder wegen waardoor het VVD werd, maar dat zegt niet dat ik hun EU idealen steun.
Zwitserland als voorbeeld? Met die keiharde waardestijging van de munt waardoor iedereen nu boodschappen doet in Duitsland en Frankrijk? Waarbij de export hard ingezakt is?

Fabeltjes.

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Cyberpope schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:18:
[...]

Dat zou een opmerkelijke trendbreuk zijn voor dit soort partijen.
Volgens mij kent de PVV geen gelijke in de geschiedenis. De LPF komt misschien nog het meest dichtbij, maar die waren echt heel snel weg, door weinig stemmen, maar ook door gebrek aan leiding. Met een echt gebrek aan stemmen heeft de PVV nog niet te maken en het leiderschap zit ook nog wel snor. Ik sluit een comeback in ieder geval nog niet bij voorbaat uit. Het is niet dat de PVV echt op het randje van 0 zetels staat. De PVV heeft een achterban die even groot is als die van het CDA, groter is dan die van D66 en amper kleiner is dan die van de SP. Zowel van het CDA, D66 als de SP zijn we voorlopig nog niet af, dus waarom van de PVV wel?

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• Fiber

Fiber

Topicstarter
ATS schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:20:
[...]
Zolang die beveiliging nodig is, is dat wat mij betreft diep, diep triest en dient de staat daarvoor te zorgen. Ik ben het enorm oneens met zijn politieke visie (ik ben D66 lid), maar hij moet die mening wel in alle vrijheid kunnen ventileren zonder dat hij daardoor bedreigd wordt. Ik ben er helemaal voor om hem in de politieke arena aan te vallen, maar dan wel alleen met de daarvoor geëigende middelen: argumenten en debat.
Helemaal mee eens!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ooit een minaret gezien? En dan bedoel ik in het echt.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• lasharor

lasharor

7 december 2004

sewer schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:19:
Nou, ik ben benieuwd wat het hier in (zuid-) Limburg gaat worden, vooral of de PVV hier meer of minder dan de helft van de stemmen krijgen t.o.v. 2010. Heb het nooit helemaal begrepen waarom die partij hier (behalve Venlo) zo populair is.
Wellicht door die leegstroom van de regio waardoor er eigenlijk alleen maar mensen met een laag opleidingsniveau over blijven.

• beat
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Dr.Jake schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:19:
:-(

Ik hoop nog stteeds dat het de PVDA gaat worden.

... want anders wordt het hier in het noorden nog eens een ramp :S met de invoering van de WIETPAS. :)F

(zie het zuiden) :N
Ik ben bang dat ik je moet teleurstellen door te vertellen dat de grootste partij niet automatisch de touwtjes in handen krijgt ;)

• ZieMaar!
  • Nu online

ZieMaar!

Moderator General Chat
[...]

Helemaal eens. Ik ben het ook niet eens met Wilders, maar suggesties dat hij het aan zichzelf te danken heeft vind ik echt notdone.

• mcdronkz
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-04 12:44
Touchdomex schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:21:
[...]

Ooit een minaret gezien? En dan bedoel ik in het echt.
Nee, maar ik haat ze! Net als niet-weterse allochtonen!

• YellowCube
  • Laatst online: 05-10 17:15

YellowCube

Wait...what?

mcdronkz schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:22:
[...]

kom op zeg, je bent toch wel een beetje meer dan dat?

[ Voor 24% gewijzigd door YellowCube op 12-09-2012 22:23 ]

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• bobsquad
  • Niet online
[...]

Dit valt me toch een beetje tegen :r

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:00
frickY schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:20:
[...]

Onjuist. Zwitserland is als lid van de EER (etc) verplicht een heleboel wetgeving van de EU over te nemen en op sommige punten zelfs flink mee te betalen. Dit allemaal zonder dat het invloed kan uitoefenen erop.

• lasharor

lasharor

7 december 2004

[...]

Ik heb net als niet-westerse allochtoon je lichtje uitgezet.

Beat that 8) .

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
[...]

Op de manier zoals hij zijn mening verkondigt is het er gewoon om vragen. Hij kan zijn mening ook op een normale manier verkondigen.

• Fiber

Fiber

Topicstarter
[...]
Niet zo slim, haat is slecht voor je hart en de rest van je gezondheid. Relax liever een beetje... :z

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:27
Ben ik het ook wel mee eens, het is in en in triest dat het moet.
Maar aan de andere kant oorzaak > gevolg.

Je gaat ook niet in het Ajax vak in eens je Feyenoord shirt aan trekken en de wel bekende liedjes zingen over Ajax dat is vragen om moeilijkheden.
En ja iemand moet zijn mening kunnen geven, maar het is wel soms wel kantje boord en kan het vaak echt niet.
Maar goed dat zijn andere discussies, ik vraag me af of hij nou echt aangevallen zou worden zonder de beveiliging, of dat het alleen bij taarten etc blijft.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Waarom komen er geen nieuwe uitslagen meer binnen? Vlieland is al 20 minuten terug, er zijn toch wel meer kleine gemeentes waar men inmiddels klaar zou moeten zijn? :?

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

[...]
Nee, maar ik haat ze! Net als niet-weSterse allochtonen!
Gefixt

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:00
mcdronkz has left the forum

• sjaool

sjaool

Als Geert Wilders zijn mening en denkbeelden eens wat genuanceerder zou brengen zou hem dat in ieder geval flink wat meer goodwill en stemmen opleveren dan het wild om zich heen schreeuwen zoals hij nu doet.

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

[...]

In dat geval heb ik echt velen malen liever een minaret dan een bejaardentehuis. Of nog erger van die bejaarden in rollators die met dat ding tegen je schenen aan gaan duwen.

Geef mij maar een werkende niet weterse? allochtoon.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

wildhagen schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:25:
Waarom komen er geen nieuwe uitslagen meer binnen? Vlieland is al 20 minuten terug, er zijn toch wel meer kleine gemeentes waar men inmiddels klaar zou moeten zijn? :?
Nah, met al die herindelingen van de laatste jaren zijn er niet meer zoveel kleine gemeenten over (als die Waddeneilanden)

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:46
lasharor schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:21:
Wellicht door die leegstroom van de regio waardoor er eigenlijk alleen maar mensen met een laag opleidingsniveau over blijven.
Klopt, dat wordt als verklaring gebruikt, maar ik zie het in mijn omgeving niet zo eigenlijk.

Maar ze zullen er idd niet op gestemd hebben vanwege de allochtonen, die zijn hier nauwelijks. Misschien wel wat onvrede over buitenlandse drugstoeristen (en de overlast van drugsrunners) en de buitenlandse aspergestekers ofzo.

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:45
Rukapul schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:25:
[mbr]mcdronkz has left the forum[/]
!votekick :+

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

• ATS

ATS

PilatuS schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:24:
Op de manier zoals hij zijn mening verkondigt is het er gewoon om vragen. Hij kan zijn mening ook op een normale manier verkondigen.
Nee, hij heeft er niet om gevraagd. En ja, hij drukt zich zeer ongenuanceerd en soms ronduit lomp en beledigend uit, maar ook dat is geen enkel excuus hem in zijn leven te bedreigen. Dat beweren is net zoiets als beweren dat vrouwen in korte rokjes en/of sexy truitjes er om vragen om verkracht te worden.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-10 16:08

Sargan

Filmfreak...

Rukapul schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:25:
[mbr]mcdronkz has left the forum[/]
_/-\o_ d:)b

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

• frickY
Rukapul schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:23:
Onjuist. Zwitserland is als lid van de EER (etc) verplicht een heleboel wetgeving van de EU over te nemen en op sommige punten zelfs flink mee te betalen. Dit allemaal zonder dat het invloed kan uitoefenen erop.
Voor zover ik ben geïnformeerd neemt Zwitserland, net als Noorwegen, vrijwillig een groot deel van Europese wetgeving over, daar waar zij het mee eens zijn. Zonder dat het iets kost.

• Dr.Jake
beat schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:22:
[...]

Ik ben bang dat ik je moet teleurstellen door te vertellen dat de grootste partij niet automatisch de touwtjes in handen krijgt ;)
Laten we het hopen als de VVD de grootste blijkt.

Had trouwens afgelopen zaterdag een korte discussie met Rutte persoonlijk over de (verplischhtte registratie voor de)wietpas die de coffeeshops de nek :( gaat kosten en dus veel meer overlast gaat veroorzaken.
Want 72% van de huidige klanten willen niet registreren. |:(

• Goron
Geert heeft wallen onder de ogen wel een nieuwe definitie gegeven zeg, die man moet nu maar even rust nemen.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05:10
Die chagrijnige koppen deel ik, verdomd 2e is maar 2e.

Afbeeldingslocatie: http://www.at5.nl/imgcache/4/4850096d88d5d135df853591c64f7d4c.jpg

• bobsquad
  • Niet online
Over Zwitserland op Wiki staat het redelijk uitgelegd.

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Dr.Jake schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:27:
[...]

Had trouwens afgelopen zaterdag een korte discussie met Rutte persoonlijk over de (verplischhtte registratie voor de)wietpas die de coffeeshops de nek :( gaat kosten en dus veel meer overlast gaat veroorzaken.
Daar komen ze vanzelf wel achter wanneer er op de straten en in huizen weer meer handel is :X

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:45
Dr.Jake schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:27:
[...]

lol VVD de grootste :F .

Laten we hopen dat de PVDA de grootste word! :)F

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

• Luppie
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Matis schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:17:
Kan iemand de dames van 50plus de nek omdraaien. Wat een gejank :')
Waarom hebben bejaarden nog stemrecht ??? Je zou toch zeggen, dat als je zo seniel bent dat je gaat zeggen als bejaard wijf dat je verlieft bent op het homo boegbeeld van NL, je je stemrecht wel verspeeld hebt. En anders als dank voor dat kattengejank onvrijwillige euthanasie toepassen.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

• Milo.
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 21:33

Milo.

klik

Mwa ik moet zeggen dat ik Wilders redelijk netjes vind op dit moment, hij gedraagt zich eens niet als een gepeste kleuter die om zich heen schopt.

|| Flickr || 500px || Apple || Windows || Nikon || Canon ||

• RocketKoen
Touchdomex schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:28:
[...]

Daar komen ze vanzelf wel achter wanneer er op de straten en in huizen weer meer handel is :X
De meeste burgemeesters in het zuiden zijn de wietpas ondertussen ook al zat.

TheS4ndm4n#1919

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:27
[...]

Ja inderdaad, die hele Wietpas is vreemd, dan zouden ze dat ook bij " sterke drank kunnen doen " .
Legaliseren en de Groei en dergelijke ervan ook, kunnen ze er nog fix belasting van vangen ook.

• Dr.Jake
[...]

Maar dan ben ik hoogstwaarschijnlijk mijn baan al kwijt. Ik werk in een coffeshop en die moet natuurlijk zijn huur en lonen door blijven kunnen betalen.. >:)

• bobsquad
  • Niet online
Milo. schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:29:
Mwa ik moet zeggen dat ik Wilders redelijk netjes vind op dit moment, hij gedraagt zich eens niet als een gepeste kleuter die om zich heen schopt.
Wat dat betreft is hij al veel minder als in het begin. Hij ziet denk ik nu eindelijk in dat overal tegenaan schoppen ook geen zin heeft.

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

argro schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:21:
[...]
Volgens mij kent de PVV geen gelijke in de geschiedenis. De LPF komt misschien nog het meest dichtbij, maar die waren echt heel snel weg, door weinig stemmen, maar ook door gebrek aan leiding. Met een echt gebrek aan stemmen heeft de PVV nog niet te maken en het leiderschap zit ook nog wel snor. Ik sluit een comeback in ieder geval nog niet bij voorbaat uit. Het is niet dat de PVV echt op het randje van 0 zetels staat. De PVV heeft een achterban die even groot is als die van het CDA, groter is dan die van D66 en amper kleiner is dan die van de SP. Zowel van het CDA, D66 als de SP zijn we voorlopig nog niet af, dus waarom van de PVV wel?
Omdat i.t.t. jij die geen gelijke ziet in de geschiedenis, zie ik het wel. Het lijkt erg op veel andere single-issue protestpartijen zonder lokale borging (boer koekoek, CD) hebben ze ongeveer een levensduur van een verkiezing of 3 a 4.

Enige verschil is dat de uitslagen een stuk groter zijn omdat het aantal swingvoters veel en veel groter is.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• Goron
Luppie schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:29:
[...]

Waarom hebben bejaarden nog stemrecht ??? Je zou toch zeggen, dat als je zo seniel bent dat je gaat zeggen als bejaard wijf dat je verlieft bent op het homo boegbeeld van NL, je je stemrecht wel verspeeld hebt. En anders als dank voor dat kattengejank onvrijwillige euthanasie toepassen.
:X Jij gokt erop nooit oud te worden?

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

[...]

Kan het wat minder aub? ;)

Jij mag dan wel tegen democratie zijn, maar aangezien we hier nog steeds een democratie zijn, hebben ook die mensen het volste recht om te kiezen en gekozen te worden.

Virussen? Scan ze hier!

• Fiber

Fiber

Topicstarter
wildhagen schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:25:
Het wachten is nu op Renswoude... :)

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:06:
Pfff vooral dat SGP en 50+ zoveel stemmen (beide 3) hebben gekregen :'(
Mooi he. Zo'n democratie. Of alleen wanneer het je uitkomt?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

RocketKoen schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:29:
[...]

De meeste burgemeesters in het zuiden zijn de wietpas ondertussen ook al zat.
Goh vind je het gek? :+
Dr.Jake schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:30:
[...]

Maar dan ben ik hoogstwaarschijnlijk mijn baan al kwijt. Ik werk in een coffeshop en die moet natuurlijk zijn huur en lonen door blijven kunnen betalen.. >:)
Wij van WC-eend adviseren WC-eend :+

• Deadsy
Touchdomex schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:25:
[...]

Of nog erger van die bejaarden in rollators die met dat ding tegen je schenen aan gaan duwen.
Je zou het bij mij in de regio eens moeten zien :/ hele groepen met van die dingen die er bijna gewoon mee zitten te racen en iedereen moet maar voor hun aan de kant. En 9 vd 10 keer kunnen die mensen gewoon perfect lopen.

• sjaool

sjaool

Mijn portemonnee bepaalt wat ik stem

Volgens mij hebben een heleboel mensen bij die stelling niet eerlijk gestemd. ;)

• ATS

ATS

Milo. schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:29:
Debat gisteren niet gezien? Vooral aan het eind zakte hij weer af naar zijn bekende vieze verbale uithalen. Je noemt je opponent geen "partij van de Arabieren"...

• bobsquad
  • Niet online
[...]

Dat zijn mensen die ons land weer hebben opgebouwd maar dat vergeet je maar even voor het gemak :?

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Wilders: "Ik ben de leider" of "Ik ben de lijder"? :P

Virussen? Scan ze hier!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

sewer schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:26:
[...]

Klopt, dat wordt als verklaring gebruikt, maar ik zie het in mijn omgeving niet zo eigenlijk.

Maar ze zullen er idd niet op gestemd hebben vanwege de allochtonen, die zijn hier nauwelijks. Misschien wel wat onvrede over buitenlandse drugstoeristen (en de overlast van drugsrunners) en de buitenlandse aspergestekers ofzo.
Wmja, ik gok op lage opleiding, de GGD noemde de regio daarnaast een tijdje geleden (ivm met het feit dat de Limburgse tieners eerder seksueel actief//zwanger zijn dan de rest v an het land) "sociaal-economisch" zwakker dan de rest van Nederland en het feit dat mensen daardoor eerder kiezen op iemand die een sterke, begrijpbare (ofja, dat is discutabel) boodschap verkondigd.

• bobsquad
  • Niet online
Deadsy schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:31:
[...]

Je zou het bij mij in de regio eens moeten zien :/ hele groepen met van die dingen die er bijna gewoon mee zitten te racen en iedereen moet maar voor hun aan de kant. En 9 vd 10 keer kunnen die mensen gewoon perfect lopen.
Ja maar vaak zijn dit maar kleine stukken verdiep je even in iets voordat je zomaar wat gaat roepen :X

• MisteRMeesteR
  • Nu online

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Roemahhhhhhhhhhhh WTF zeg....

[ Voor 26% gewijzigd door MisteRMeesteR op 12-09-2012 22:33 ]

www.google.nl

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Goron schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:31:
[...]

Hoe houdt zich aan zijn woord en volgt het voorbeeld van Hemmingway?
Dan ben je trouw aan je idealen!

Verwijderd

Emiele Roemerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr... Yeah!

:') dit is echt too much!

• Milo.
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 21:33

Milo.

klik

ATS schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:31:
[...]

Debat gisteren niet gezien? Vooral aan het eind zakte hij weer af naar zijn bekende vieze verbale uithalen. Je noemt je opponent geen "partij van de Arabieren"...
Jawel, en ook bij 1 voor de verkiezingen daar vond ik hem onuitstaanbaar (as usual), daarom valt me zijn houding nu positief op, voor het eerst.

|| Flickr || 500px || Apple || Windows || Nikon || Canon ||

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Idd... Wat een partij... :')

• sjaool

sjaool

En niet eens een opkomst met een stukje stevige hard rock.

• ATS

ATS

bobsquad schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:32:
[...]

Dat zijn mensen die ons land weer hebben opgebouwd maar dat vergeet je maar even voor het gemak :?
Welnee, de mensen die Nederland na de oorlog hebben opgebouwd, zijn de écht ouderen van nu. Dat zijn de mensen de geboren zijn in de jaren 20 en 30. Niet de babyboomers.

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-10 23:56

TommyGun

Stik er maar in!

Gaat 'ie nog over de Zeurrug praten?

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Weet iemand trouwens een manier zodat je die stream op HQ kan forceren? Hij switched nu de hele tijd naar een lage resolutie als ik het venster niet actief heb :/

• Deadsy
ATS schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:31:
[...]

Ik ken mensen die het met bepaalde standpunten van hem eens zijn maar juist omdat hij te vaak zulke onzin zegt niet op hem stemmen.
Daarnaast ken ik ook veel mensen die vinden dat hij gekocht kan worden aangezien hij geld aangenomen heeft van buitenlandse partijen.

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10 19:41
'Bedankt voor het stemmen op de beste partij van Nederland' zegt die Roemer.
Blijkbaar denkt het grote deel van het volk daar toch anders over :o

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-10 17:46

tdw

Amai seg!

bobsquad schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:32:
[...]

Betekent niet dat ze dan maar verheven zijn boven de rest ofzo..

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

• Matis
  • Laatst online: 05-10 08:57

Matis

Rubber Rocket

Bejaarden hebben ook _ALTIJD_ haast :F

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Verwijderd

lasharor schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:34:
Weet iemand trouwens een manier zodat je die stream op HQ kan forceren? Hij switched nu de hele tijd naar een lage resolutie als ik het venster niet actief heb :/
Bij mij niet hoor (Firefox tabs). Komt door je verbinding denk ik.

• G-Tus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-05-2024

G-Tus

Doe gewoon jij

TheBleeder schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:34:
Staan in het Paard van Troje he, denken gelijk dat ze binnen kunnen komen.

Flickr | Instagram

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

TheBleeder schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:34:
Ja, hij staat natuurlijk wel voor eigen publiek, kan-ie moeilijk zijn eigen partj gaan afkraken.

En let's face it, SP lijkt wel de 3e partij van de het land te worden, zo slecht doe je het dan ook weer niet.

Virussen? Scan ze hier!

• bobsquad
  • Niet online
tdw schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:34:
[...]

Betekent niet dat ze dan maar verheven zijn boven de rest ofzo..
Maar om er maar zo over te praten is ook not done!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

[...]

In mijn geval hoef ik niet oud te worden. Na de 70/75 is het wel genoeg geweest zoals het er nu uitziet. Ik heb teveel mensen echt enorm hard zien aftakelen en het kost alleen maar geld voor wat? Sentimentele waarde?

• Sargan

Sargan

Filmfreak...

Afbeeldingslocatie: http://i305.photobucket.com/albums/nn214/sargannl/A2nmNh8CcAAX77F.jpg

• Dr.Jake
[...]

Hij heeft wel gelijk.want als geen seniele mensen 8)7 waren geweest adn had die oude bruine ridder nooit lijstrekker bij hun kunnen worden en had de PVDA er 2 zetels bij gehad.

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Cyberpope schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:30:
[...]

Omdat i.t.t. jij die geen gelijke ziet in de geschiedenis, zie ik het wel. Het lijkt erg op veel andere single-issue protestpartijen zonder lokale borging (boer koekoek, CD) hebben ze ongeveer een levensduur van een verkiezing of 3 a 4.

Enige verschil is dat de uitslagen een stuk groter zijn omdat het aantal swingvoters veel en veel groter is.
De CD kwam nooit verder dan 3 zetels, dat vind ik geen vergelijk met de PVV. In 1998 1 zetel, in 1994 3 zetels en in 1998 foetsie. Dat is iets heel anders dan 9 zetels in 2006, 24 zetels in 2010 en 13 zetels in 2012. Het feit dat de CD het niet redde is dan ook, wat mij betreft, geen garantie dat de PVV op zeer korte termijn geschiedenis is.

[ Voor 8% gewijzigd door argro op 12-09-2012 22:37 ]

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• Stoney3K
  • Laatst online: 02-10 20:22

Stoney3K

Flatsehats!

Het paarse font ontbreekt dan natuurlijk wel nog. :+

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

• frickY
wildhagen schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:35:
En let's face it, SP lijkt wel de 3e partij van de het land te worden, zo slecht doe je het dan ook weer niet.
De 3 kleinste gemeenten zijn geteld. Denk dat we de randstad even moeten afwachten.

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Nette reactie van Wilders idd. Vreemd trouwens dat de PvdD niet meer zetels heeft gehaald.

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-10 23:56

TommyGun

Stik er maar in!

WTF is dit bij VVD

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Sargan

Sargan

Filmfreak...

Geef mij toch maar dat 50+ koor...

• bobsquad
  • Niet online
*knip*

[ Voor 93% gewijzigd door argro op 12-09-2012 22:39 ]