Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Onzin... en genoeg wetenschappelijk bewijs om dat te bewijzen. Daarbij als de plannen van de VVD doorgaan, heeft niemand meer een vast contract, want het hele concept van een vast contract is dan verdwenen.RocketKoen schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:53:
[...]
ontslagbescherming is ook de reden dat nu niemand meer een vast contract krijgt, en 50+ ers niet meer aan een baan komen.
Een hoop grote bedrijven en overheden zitten vol met 50+ers met een vast contract en 20+ dienstjaren. Een hoop van die mensen zijn totaal niet meer gemotiveerd en presteert slecht (en kost dus bakken met geld). Maar omdat ze hun vaste contract niet kwijt willen blijven ze zitten in de baan die ze niet meer leuk vinden. En omdat het bijna onmogelijk is om ze te ontslaan kom je als werkgever ook niet van ze af.
Ik ben de eerste die vind dat het huidige ontslagrecht hervormd moet worden, maar niet door alleen over te gaan tot een marginale toetsing achteraf.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Dibi ook

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Virussen? Scan ze hier!
edit: In een kerk? Dat is wel heel raar voor D66
[ Voor 52% gewijzigd door Goron op 12-09-2012 21:56 ]
Verwijderd
Bedank ook even de D66 stemmerssnakeye schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:50:
Nou als de VVD zijn plannen kan doorzetten dan heeft niemand maar dan ook niemand meer enige ontslagbescherming hier in nederland. VDD stemmers bedankt voor het wegooien van rechten waar de vorige generaties hard voor gevochten hebben.
Alle macht gaat naar de werkgevers ( lees de grote bedrijven) onbegrijpelijk..
Verwijderd
Dan gaan mensen tenminste eens nadenken dat ze in zichzelf moeten investeren in plaats van op hun luie reet zitten en roepen dat ze meer geld willen. Juist door dat gedrag loopt China inmiddels op ons voor en lopen ze uit.Cyberpope schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:55:
[...]
Onzin... en genoeg wetenschappelijk bewijs om dat te bewijzen. Daarbij als de plannen van de VVD doorgaan, heeft niemand meer een vast contract, want het hele concept van een vast contract is dan verdwenen.
Ik ben de eerste die vind dat het huidige ontslagrecht hervormd moet worden, maar niet door alleen over te gaan tot een marginale toetsing achteraf.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)
Als ze het versoepelen wordt het alleen maar interessanter om de ZZP-route op te zoeken, omdat je dan meer in eigen hand hebt. De toetsing moet blijven (vooraf) en efficiënter worden. Komt er toch een versoepeling dan moeten werkgevers verplicht worden om in mensen te investeren.Cyberpope schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:55:
Onzin... en genoeg wetenschappelijk bewijs om dat te bewijzen. Daarbij als de plannen van de VVD doorgaan, heeft niemand meer een vast contract, want het hele concept van een vast contract is dan verdwenen.
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Met nadruk op diepte.wildhagen schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:55:
CDA is ook mooi. Die noemen een verlies van 11 zetels een "diepte-investering". Ja, zo kan je het ook noemen
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat zal met 4 zetels hooguit een assistent-staatsecretaris worden...
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Tja.. wetenschappelijk lijkt het tegendeel... Vooral gekeken naar de anglo-saksische werkwijze. Over het algemeen is het Rijnland-model toch succesvoller.Krisp schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:56:
[...]
Dan gaan mensen tenminste eens nadenken dat ze in zichzelf moeten investeren in plaats van op hun luie reet zitten en roepen dat ze meer geld willen. Juist door dat gedrag loopt China inmiddels op ons voor en lopen ze uit.
En je vergeet bij China (en veel van dat soort lande) de radikaal andere bevolkingsopbouw.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Die krijgen dan dus vrijwel zeker definitief geen zetel, daar heb je ongeveer 1.5 procent van de kiezers voor nodig, give or take. Dat gat is wel erg groot.RocketKoen schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:57:
Google laat trouwens ook netjes alle partijen die op <1 zetel staan zien. Piraten na 2 gemeentes op 0,2% met 4 stemmen
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Waar zie je dat?RocketKoen schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:57:
Google laat trouwens ook netjes alle partijen die op <1 zetel staan zien. Piraten na 2 gemeentes op 0,2% met 4 stemmen
Groenlinks kan met 5 zetels in de 1e kamer een cruciale rol vervullen.argro schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:57:
Dat zal met 4 zetels hooguit een assistent-staatsecretaris worden...
Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten
Uhm, dat is andersom toch? 1% = 1,5 zetel.wildhagen schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:58:
[...]
Die krijgen dan dus vrijwel zeker definitief geen zetel, daar heb je ongeveer 1.5 procent van de kiezers voor nodig, give or take. Dat gat is wel erg groot.
Geert Wilders neemt afscheid van de politiek en start een uitzendbureau voor Poolse bouwvakkers.
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Eh ja, foutje, bedanktsub0kelvin schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:58:
[...]
Uhm, dat is andersom toch? 1% = 1,5 zetel.

Virussen? Scan ze hier!
0.66% toch?wildhagen schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:58:
[...]
Die krijgen dan dus vrijwel zeker definitief geen zetel, daar heb je ongeveer 1.5 procent van de kiezers voor nodig, give or take. Dat gat is wel erg groot.
je kan namelijk geen restzetel krijgen als je er al geen hebt.
Verwijderd
Ja want schiermonnikoog en rozendaal zijn een perfecte afspiegeling van nederlandwildhagen schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:58:
[...]

Ik erger me meer aan de onhandigheid waarmee ze het touchscreen bedienen.Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:00:
Kan iemand het geluid van die touchscreen ff uitzetten? Dit is toch niet leuk om de hele avond aan te horen.
VVD heeft geen lijstverbinding, toch? Of wel?
Virussen? Scan ze hier!
Hu, hoezo? We hebben nu alleen nog gemeentes gehad met minder dan 1500 mensen? Is dit niet een beetje een voorbarige conclusie?wildhagen schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:58:
[...]
Dat is inderdaad een goede. Als GL, SP en PvdA nog een restzetel scoren is het gelijk.wildhagen schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:01:
Als dit zo doorgaat konden die restzetels nog wel eens de doorslag geven, daar kan de PvdA goed van profiteren met die lijstverbinding van ze met GL en SP.
VVD heeft geen lijstverbinding.
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-09-2012 22:02 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik heb zo de indruk dat het helemaal geen touchscreen is maar dat iemand gewoon ergens met een muis aan het klikken isrepeat123 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:01:
[...]
Ik erger me meer aan de onhandigheid waarmee ze het touchscreen bedienen.
Dus toch een soort gezin.
Dan moet Agema in haar eentje stennis gaan schoppen in de kamer.Sargan schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:59:
Brekend:
Geert Wilders neemt afscheid van de politiek en start een uitzendbureau voor Poolse bouwvakkers.
Rocketkoen beetje kort door bocht iedereen die 50+ is afschilderen als niet presterend... Als je die mensen ontslaat krijgen denk je dan dat ze nog een baan krijgen? nee dus dat word een uitkering of naar de bijstand. Raad eens wie dat betalen? En het in niet onmogelijk om niet presterende medewerkers te ontslaan veel werkgevers zijn gewoon te lui om er werk van te maken.RocketKoen schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:53:
[...]
ontslagbescherming is ook de reden dat nu niemand meer een vast contract krijgt, en 50+ ers niet meer aan een baan komen.
Een hoop grote bedrijven en overheden zitten vol met 50+ers met een vast contract en 20+ dienstjaren. Een hoop van die mensen zijn totaal niet meer gemotiveerd en presteert slecht (en kost dus bakken met geld). Maar omdat ze hun vaste contract niet kwijt willen blijven ze zitten in de baan die ze niet meer leuk vinden. En omdat het bijna onmogelijk is om ze te ontslaan kom je als werkgever ook niet van ze af.
Vast contact maakt straks niet meer uit aangezien iedereens straks een flexwerken is.
Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..
Niemand neemt ze nog aan. Te duur en ze willen een vast contract.snakeye schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:03:
[...]
Rocketkoen beetje kort door bocht iedereen die 50+ is afschilderen als niet presterend... Als je die mensen ontslaat krijgen denk je dan dat ze nog een baan krijgen? nee dus dat word een uitkering of naar de bijstand. Raad eens wie dat betalen? En het in niet onmogelijk om niet presterende medewerkers te ontslaan veel werkgevers zijn gewoon te lui om er werk van te maken.
Vast contact maakt straks niet meer uit aangezien iedereens straks een flexwerken is.
Zeer cool, dat hadden we de vorige keer nog niet denk ik.
De Kunduz coalitie zit trouwens ook nog steeds bijna op een meerderheid...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Exact, en laat ze dan ook gelijk dingen zoals een concurrentie beding verbieden want wat is dat jaren 60 mentaliteit.snakeye schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:03:
[...]
Rocketkoen beetje kort door bocht iedereen die 50+ is afschilderen als niet presterend... Als je die mensen ontslaat krijgen denk je dan dat ze nog een baan krijgen? nee dus dat word een uitkering of naar de bijstand. Raad eens wie dat betalen? En het in niet onmogelijk om niet presterende medewerkers te ontslaan veel werkgevers zijn gewoon te lui om er werk van te maken.
Flexwerken en dan concurrentie bedingen is van de zotten, een relatie beding kan ik me nog voorstellen.
Maar dat je eventuele info mee kan nemen naar een ander bedrijf, zo 1960..
Zoals een hypotheek adviseur van een bank zei : als ik morgen voor mezelf begin houd de Rabobank me echt niet tegen.
VVD heeft een lijstverbinding met D66 zegt Google. (hmmm blijkbaar zijn dat alleen gemeenteverkiezingen...)wildhagen schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:01:
Als dit zo doorgaat konden die restzetels nog wel eens de doorslag geven, daar kan de PvdA goed van profiteren met die lijstverbinding van ze met GL en SP.
[ Voor 7% gewijzigd door G-Tus op 12-09-2012 22:06 ]
Nu wel, niet zo heel veel dusfrickY schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:02:
Iemand een idee hoe ver Google achterloopt? De 3de gemeente (Vlieland) staat er nog niet bij.
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Leuke actie. Ze hebben wel humor in ieder geval.Krisp schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:02:
De SGP-jongeren zaten achter de actie op Schiermonnikoog: http://www.refdag.nl/nieu...tie_sgp_jongeren_1_674149
Dus toch een soort gezin.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ben toch blij dat populisme niet loont in Nederland. Of dat nu komt door nuchterheid of tweestrijd, dat laat ik even achterwege.
Ik vind alleen lijstverbindingen van gemeentelijke en Europese verkiezingen, niet van de tweede kamer?G-Tus schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:06:
[...]
VVD heeft een lijstverbinding met D66 zegt Google.
Edit: ah, je had hem al aangepast
[ Voor 6% gewijzigd door wildhagen op 12-09-2012 22:08 ]
Virussen? Scan ze hier!
Gemarginaliseerd? De PVV is toch groter dan 'winnaar' D66?Michielgb schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:08:
Is niemand hier verheugd over het feit dat de PVV gemarginaliseerd wordt?
Het is alleen niet te hopen dat de VVD en de PvdA die rollen nu gaan overnemen.Michielgb schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:08:
Is niemand hier verheugd over het feit dat de PVV gemarginaliseerd wordt? Niemand wil samenwerken met die partij, en nu is er qua zetels ook geen reden toe. Ook de stilstand van de SP vind ik totaal niet erg.
Ben toch blij dat populisme niet loont in Nederland. Of dat nu komt door nuchterheid of tweestrijd, dat laat ik even achterwege.
Moet je ze bij de PVV vertellen. Daar kijken ze niet zo blijargro schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:09:
[...]
Gemarginaliseerd? De PVV is toch even groot als 'winnaar' D66?

Ik ben blij dat ie van het toneel is!
[ Voor 56% gewijzigd door Matis op 12-09-2012 22:10 ]
Jawel, maar dit was te verwachten. Past ook in het historische beeld van dit soort partijen.Michielgb schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:08:
Is niemand hier verheugd over het feit dat de PVV gemarginaliseerd wordt? Niemand wil samenwerken met die partij, en nu is er qua zetels ook geen reden toe. Ook de stilstand van de SP vind ik totaal niet erg.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Logisch, maar van een marginalisatie is m.i. totaal geen sprake.RocketKoen schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:09:
[...]
Moet je ze bij de PVV vertellen. Daar kijken ze niet zo blij
Nee, niet speciaalMichielgb schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:08:
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Doet ie altijd, check zijn spots.FiXeR.nl schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:10:
Ik. Vind. Geert. Wilders. Een. Beetje. Irritant. Praten. Nu.
FiXeR.nl schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:10:
Als het op invloed aankomt kan het verschil wel eens een flink stuk groter zijn.argro schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:09:
[...]
Gemarginaliseerd? De PVV is toch groter dan 'winnaar' D66?
Ik zat/zit te wachten op de omkering die volgt net als eerder.Milo. schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:11:
Naja hij feliciteert Rutte en Samsom nog wel.. die had ik niet verwacht eerlijk gezegd.
[ Voor 33% gewijzigd door Rukapul op 12-09-2012 22:11 ]
Ja, hij heeft normaal al zn one-liners klaar.FiXeR.nl schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:10:
Maar deze speech heeft ie niet voor de spiegel geoefend
Nou, een zo goed als halvering mag je toch wel een marginalisatie noemen imho.argro schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:10:
[...]
Logisch, maar van een marginalisatie is m.i. totaal geen sprake.
De rol van Wilders in de Nederlandse politiek lijkt definitief uitgespeeld. Ik ben er persoonlijk niet rouwig om, good riddance, strik erom en weg ermee wat mij betreft.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Hahaha inderdaad. Nou ik vond Pechtold ook niks. DEMOCRATEN... etc.FiXeR.nl schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:10:
Zodat Henk en Ingrid het ook kunnen volgen.FiXeR.nl schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:10:

Van het toneel? SP stond ook eens op circa 20, daarna op circa 10, daarna op circa 20 en nu weer op circa 10. Wie zegt dat het de PVV niet zo zal vergaan? Als de PVV van het toneel is, waar zijn D66, SP en het CDA dan?Matis schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:10:
Greet Wilders
Ik ben blij dat ie van het toneel is!
Alleen de potjes met plastic oranje tulpen ontbreken nog. Dit hebben we vaker bij een bepaalde politicus gezien
Virussen? Scan ze hier!
Direct na het woordje gemarginaliseerd staat uitleg over mijn woordkeuze.argro schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:09:
[...]
Gemarginaliseerd? De PVV is toch groter dan 'winnaar' D66?
ps. Ik ga er zelf vanuit dat je nu wel weer relletjes bij de PVV gaat krijgen over partij leden die gaan wijzen naar andere leden en elkaar de schuld gaan geven etc.
En wat was de laatste keer dat de SP in de regering zat?argro schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:11:
[...]
Van het toneel? SP stond ook eens op circa 20, daarna op circa 10, daarna op circa 20 en nu weer op circa 10. Wie zegt dat het de PVV niet zo zal vergaan? Als de PVV van het toneel is, waar zijn D66, SP en het CDA dan?
Dat is een beetje traditie bij D66.Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:11:
[...]
Hahaha inderdaad. Nou ik vond Pechtold ook niks. DEMOCRATEN... etc.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Het gaat al wat beter nu. Maar bij die eerste paar zinnen had ie nog wat lag.ZieMaar! schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:11:
Zo praat ie altijd toch? Niemand wil verder nog iets met pvv te maken hebben, dus een rol in de marge. Cda of d66 kunnen nog een rol bij de formatie spelen, dat zal voor de pvv echt niet op gaan. Gelukkig maar.
Ik doel meer van het toneel op het gebied van een kabinetsvorming.argro schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:11:
Van het toneel? SP stond ook eens op circa 20, daarna op circa 10, daarna op circa 20 en nu weer op circa 10. Wie zegt dat het de PVV niet zo zal vergaan? Als de PVV van het toneel is, waar zijn D66, SP en het CDA dan?
FiXeR.nl schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:10:

Wel jammer dat dit dan direct gezien wordt als een stem vóór Europa. Er is wat dat betreft te weinig te kiezen tussen de partijen.
Hij heeft krap 2 jaartjes gedoogd. Zijn "kracht" heeft altijd in de oppositie gezeten, bij de interuptie microfoon.wildhagen schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:11:
De rol van Wilders in de Nederlandse politiek lijkt definitief uitgespeeld. Ik ben er persoonlijk niet rouwig om, good riddance, strik erom en weg ermee wat mij betreft.
[ Voor 39% gewijzigd door frickY op 12-09-2012 22:15 ]
Zitten er nog sappige PVVérs tussen die nu buiten de drempel vallen?
[ Voor 22% gewijzigd door Cyberpope op 12-09-2012 22:16 ]
Nee maar hij zou zijn vervelende zelf niet zijn als die weer iets doet om in de spotlights te staan waarvoor die zn bodyguardvriendjes nodig heeft.lasharor schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:13:
Misschien komt die nu ook van zijn beveiliging af, zo veel invloed kan die nu niet meer uitoefenen.
Dat zeg jij. Ik zie geen blauw
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Indonesische vlag jonghu. Ik.zie.het.nu.op.RTL4.irritant.jaDeadsy schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:14:
[...]
Dat zeg jij. Ik zie geen blauwkan dus net zo goed eentje uit Oostenrijk zijn of een Poolse vlag die ondersteboven is.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Beginnen we met dat hij het zelf mag betalen van ze prive vermogen, denk het dan gauw afgelopen is.Milo. schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:14:
[...]
Nee maar hij zou zijn vervelende zelf niet zijn als die weer iets doet om in de spotlights te staan waarvoor die zn bodyguardvriendjes nodig heeft.
Persoonlijk hoop ik dan uiteraard dat ze toch paars willen vormen met D66 als lijm erbij, maar dat zien we wel weer
Als je op de uitslag van 2010 klikt kun je per partij mooi zien waar de stemmen vandaan komen
Verwijderd
Of dat mensen gewoon toch pro-EU zijn. Of Nederland belangrijker vinden.Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:15:
Vreemd eigenlijk wel dat weinig mensen het anti-Europa standpunt hebben meegewogen in hun keuze.
Mwah, ik denk dat mensen toch verstandig genoeg zijn om te zien dat we Europa gewoon keihard nodig hebben, en dat we onze economie de nek omdraaien als we eruit zouden stappen.Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:15:
Vreemd eigenlijk wel dat weinig mensen het anti-Europa standpunt hebben meegewogen in hun keuze.
Virussen? Scan ze hier!

Poolse vlag:

Verwijderd
Ik denk dat het gewoon een beetje tegenvalt hoeveel mensen er anit-Europa zijn...Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:15: