Samsom heeft meer beveiliging dan Wilders.
Een prognose is niet gelijk aan een tussenstand.wildhagen schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:09:
Weet niet wat Mingele doet, maar PvdA ligt nu toch echt voor met 0.3 procent, niet de VVD. Scheelt maar 200 stemmen, dus peanuts, maar toch.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)
Margraten is echt een gat van niks, maar ze hebben al jaar en dag een megagrote vlag bij een Ajax-vak hangen, misschien dat je dat iets zegtwildhagen schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:06:
Eijsden: VVD, PvdA, CDA. Kleine gemeente zo te zien? Never heard of it
Het is ook veel drukker in Paradiso dan in die tent waar Wilders zit...Goron schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:09:
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Ze hebben wel bijpassend kapsel, itt bij WildersGoron schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:09:
* Bastien gaat plat. Over paar uur de wekker weer, zie morgen wel hoe NL erbij staat.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Maar er staan natuurlijk wel 10 keer zo veel hitsige verslaggevers om hem heen.Goron schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:09:
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Idd. Wat een aantal. Tegen de pers had ook anders gekund lijkt me.Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:09:
Samsom wordt beveiligd tegen zijn eigen achterban.
[ Voor 10% gewijzigd door Rukapul op 12-09-2012 23:10 ]
True, maar Mingele had het toch over tussenstand? Of hoorde ik dat verkeerd?Krisp schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:09:
[...]
Een prognose is niet gelijk aan een tussenstand.
Virussen? Scan ze hier!
De meeste mensen wonen toch echt in de randstad gemeentesKrisp schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:09:
[...]
Een prognose is niet gelijk aan een tussenstand.
edit:
verkeerde gequote lol
[ Voor 6% gewijzigd door ArcticWolf op 12-09-2012 23:11 ]
Ik geef de PVDA de voorkeur boven de VVD en hoop dus ook dat hun de grootste worden maar Samson vind ik echt 3 keer niks.
Ben ik de enige die deze mening heeft of delen anderen deze?
Ik vrees dat het verschil en de volgorde ongeveer hetzelfde zal worden als in 2010, maar ik hoop nog steeds dat ik het mis heb.Zeror schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:09:
Ik verwacht dat de PvdA nog wel zal groeien door de grotere steden/gemeentes. Daar zitten toch een hoop studenten/bijstandsgezinnen/etc... De rijkere gezinnen die voor VVD zouden kunnen gaan zijn toch veel minder vertegenwoordigd in de steden.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Nee, was aanpassing van de prognose op basis van de tussenstand.wildhagen schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:10:
[...]
True, maar Mingele had het toch over tussenstand? Of hoorde ik dat verkeerd?
ik heb liever Samsom dan de gladde Rutte.
Probleem is dat beide hun plus en minpuntjes hebben, Rutte vind ik ook niet echt 'iets' (nouja, 10x beter dan balkenende), maar willen ze een twee-coalitie maken, hebben ze nog heeeeeeel veel te besprekenDeadsy schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:10:
Ik geef de PVDA de voorkeur boven de VVD en hoop dus ook dat hun de grootste worden maar Samson vind ik echt 3 keer niks.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ah, dan had ik dat 1e stuk niet verstaand (stream hapert af en toe beetje), nevermind dansub0kelvin schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:11:
[...]
Nee, was aanpassing van de prognose op basis van de tussenstand.
Virussen? Scan ze hier!
Ondanks dat ik VVD gestemd heb vind ik Samsom wel een positieve uitstraling hebben. Daarnaast kan ik me meer met hem associëren gezien het feit dat hij een gezin heeft dan met Rutte. Ik heb het gevoel dat Samsom relatief eerlijk is vergeleken met andere lijsttrekkers.Deadsy schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:10:
Damn wat is GroenLinks afgestraft... ik voel me net één van die twee die op de partij gestemd heeft!
Nou hoop ik dus alleen dat PvdA in de ochtend toch net een zetel meer heeft dan de VVD. Ik had wel verwacht dat het tussen PvdA en VVD weer ongeveer hetzelfde zou zijn als de vorige keer en dat is het ook wel geworden. Tenminste, als VVD uiteindelijk die ene zetel meer gaat houden (wat ik wel verwacht).
En dan maar eens kijken wat er gebeurt.
Nou hoop ik dus alleen dat PvdA in de ochtend toch net een zetel meer heeft dan de VVD. Ik had wel verwacht dat het tussen PvdA en VVD weer ongeveer hetzelfde zou zijn als de vorige keer en dat is het ook wel geworden. Tenminste, als VVD uiteindelijk die ene zetel meer gaat houden (wat ik wel verwacht).
En dan maar eens kijken wat er gebeurt.
Saved by the buoyancy of citrus
Volgens mij wordt Samsom een beetje emotioneel...
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Qua uitstraling vind ik Samsom ook echt meer een premier worden dan Rutte of (*shudder*) Balkenende.
geef hem eens ongelijkSpeedpete schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:13:
Dat met dat gezin vind ik ook wel. Rutte is meer een yup/student "zonder problemen".Aghanim schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:12:
[...]
Ondanks dat ik VVD gestemd heb vind ik Samsom wel een positieve uitstraling hebben. Daarnaast kan ik me meer met hem associëren gezien het feit dat hij een gezin heeft dan met Rutte. Ik heb het gevoel dat Samsom relatief eerlijk is vergeleken met andere lijsttrekkers.
Vraag me af hoe hij Nederland sterker gaat maken als hij niet eens sterk genoeg is om zich door een menigte van zijn eigen aanhang naar voren te dringenStoney3K schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:10:
[...]
Maar er staan natuurlijk wel 10 keer zo veel hitsige verslaggevers om hem heen.
beter toch dan steeds die oude politieke retoriek.
Hans Spekman heeft een overhemd aan!!11oneeleven
Hij is wel gegroeid afgelopen maanden. Dat moet wel meegeven.Stoney3K schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:13:
Qua uitstraling vind ik Samsom ook echt meer een premier worden dan Rutte of (*shudder*) Balkenende.
En dat spekman niet zijn zelf gebreide trui aanheeft, vind ik ook opmerkelijk!
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Ik vind Samson, en Spekman, juist een stel creeps

Gezien de enorm knappe prestatie vind ik dat best begrijpelijk. Hij komt tenminste enthousiast overSpeedpete schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:13:
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Hahaha, scherpGoron schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:14:
[...]
Vraag me af hoe hij Nederland sterker gaat maken als hij niet eens sterk genoeg is om zich door een menigte van zijn eigen aanhang naar voren te dringen
Dan ben ik die andere...Cyphax schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:13:
Damn wat is GroenLinks afgestraft... ik voel me net één van die twee die op de partij gestemd heeft...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
+1. Samsom is IMO ook net zo recht-door-zee als ik iemand als Obama zie praten.Dr.Jake schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:14:
beter toch dan steeds die oude politieke retoriek.
Ik ook.frickY schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:14:
Persoonlijk staat me dat wel aan. Alleen jammer dat hij van de verkeerde kant is.wildhagen schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:14:
[...]
Gezien de enorm knappe prestatie vind ik dat best begrijpelijk. Hij komt tenminste enthousiast over
In het kort: Hulk voor premier?Goron schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:14:
[...]
Vraag me af hoe hij Nederland sterker gaat maken als hij niet eens sterk genoeg is om zich door een menigte van zijn eigen aanhang naar voren te dringen
Het probleem vind ik eigenlijk dat ik in geen van de lijsttrekkers een echte premier zie die de zooi 4 jaar bij elkaar kan houden.
En waar ik Samson 3x niks vind is dit bij Rutte 5x niks.
We hebben opeens resultaten van 15 gemeente, laatste 5 zijn allemaal vvd trouwens. Blaricum haalt bijna 50% aan VVD...
[ Voor 46% gewijzigd door lasharor op 12-09-2012 23:16 ]
+1Stoney3K schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:15:
[...]
+1. Samsom is IMO ook net zo recht-door-zee als ik iemand als Obama zie praten.
Dit
+2 nu dan
Hetero?Aghanim schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:15:
[...]
Persoonlijk staat me dat wel aan. Alleen jammer dat hij van de verkeerde kant is.
spoiler:
sorry, te makkelijk
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Nee, Rutte is toch van de verkeerde kant...Aghanim schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:15:
[...]
Persoonlijk staat me dat wel aan. Alleen jammer dat hij van de verkeerde kant is.

nos loopt er zelfs 2 voor op nu.nl/google met 17.lasharor schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:16:
We hebben opeens resultaten van 15 gemeente, laatste 5 zijn allemaal vvd trouwens. Blaricum haalt bijna 50% aan VVD...
Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten
Verwijderd
Hebben ze dezelfde types als bij Apple in de zaal bij de PvdA gezet...? Deze types klappen en juichen ook overal om
.

Nou jaaa... behalve voor een bepaalde groep zuidelijke Amerikanen danArcticWolf schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:17:
Obama heeft gewoon een goede uitstraling of je het nou wel of niet met hem eens bent.
(sorry, open doel)
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Samson is wel de eerste die het eens niet alleen over zijn partij heeft, maar over het land. En dat is toch uiteindelijk het doel, het land. De meeste andere lijken vooral de welvarendheid van hun partij -- een middel -- het belangrijkst te vinden.
Daarvoor dus +1 voor Samson, maar verder is het niet mijn partij.
Daarvoor dus +1 voor Samson, maar verder is het niet mijn partij.
Vooral hoe Samson aan het klappen was, bah. Zo'n populistische manier. Maar Diederik zet wel de sluizen vol open om met de VVD samen te werken.frickY schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:14:
Komt er nog een slot-debat met alle lijsttrekkers...?

Ja, om 00:30. Hoewel ik niet weet of ALLE partijen daarbij zijn.Fiber schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:19:
Komt er nog een slot-debat met alle lijsttrekkers...?
Virussen? Scan ze hier!
Nee, niet perse fysieke sterkte, maar als je het land wil leiden moet je toch op zijn minst ervoor kunnen zorgen dat mensen een klein stapje voor je opzij doen als je naar voren moet..? Als je daar 8 man beveiliging voor nodig hebt dan mis je gewoon een bepaalde overtuigingskracht van persoon.
Dat is wel waar, maar toch vind ik dat Samsom zijn gezin er teveel bij betrekt. Zal wel een beetje ouderwets PvdA zijn, maar zitten die kinderen daar (later) wel echt op te wachten?Milo. schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:14:
[...]
Dat met dat gezin vind ik ook wel. Rutte is meer een yup/student "zonder problemen".
Amerikanen zijn gewoon echt raarLeo1010 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:18:
[...]
Nou jaaa... behalve voor een bepaalde groep zuidelijke Amerikanen dan![]()
(sorry, open doel)

Maar de meeste stemmen niet om het programma

Ik bedoelde uiteraard Links - Rechts maar nu ik het zelf teruglees kan ik het jullie niet kwalijk nemenFiber schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:17:
[...]
Nee, Rutte is toch van de verkeerde kant...
Gezien de eerste 3 gemeentes in Limburg (Meerssen is ook bekend), lijkt dat de pvv ongeveer 65% van de stemmen krijgt in vergelijking met 2010. Dus het landelijke halvering lijkt hier nog niet helemaal door te zetten .
Mee eens. Paars III met Samsom aan de leiding komt wel heel erg in zicht.Rukapul schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:18:
Nee, het was gewoon een knappe speech.
Poe... Wordt dus echt een latertje!wildhagen schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:19:
[...]
Ja, om 00:30. Hoewel ik niet weet of ALLE partijen daarbij zijn.
ANP geeft prognose voor 44 zetels VVD en 40 PvdA, is een berekening zojuist bij RTL4
In het normale leven: ja.Goron schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:19:
[...]
Nee, niet perse fysieke sterkte, maar als je het land wil leiden moet je toch op zijn minst ervoor kunnen zorgen dat mensen een klein stapje voor je opzij doen als je naar voren moet..? Als je daar 8 man beveiliging voor nodig hebt dan mis je gewoon een bepaalde overtuigingskracht van persoon.
Als je net de "wedstrijd van je leven" hebt gewonnen? Nee.
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
ik heb hier NL1 gewoon in 1080i?robkds schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:19:
En nog steeds in 2012 geen HD-uitzending op Nederland 1 he, echt superslecht...
Ik juich! Ik hoop dat dit een goede regeerperiode gaat worden voor Rutte. Gewoon de volle 4 jaar.
MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]
Gaat nog wel langer duren hoor, richting de ochtend zeker (uurtje of 4).
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Verwijderd
+1Rukapul schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:18:
Nee, het was gewoon een knappe speech.
Perfecte speech van Samsom. Helder, eerlijk en terecht vol trots.
Who cares? HD voegt in dit geval helemaal niks toe.robkds schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:21:
[...]
Ja maar de opnames zijn niet in HD gemaakt.
Virussen? Scan ze hier!
Volgens mij is dat omdat de schakel/uitzenstraat van de NOS op lokatie geen live HD uitzendingen ondersteunt. Camera's zijn wel HD, downscaled naar 576i.robkds schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:21:
[...]
Ik zie het eigenlijk wel gebeuren dat ze er niet uit komen met z'n tweetjes... kunnen we over een paar maanden weer richting stembus.
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
je hebt idd gelijkrobkds schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:21:
[...]

@Ultimation
ik hoor je over 4 jaar wel weer dan
Nou ik denk dat de Hulk het zeer goed zou doen. In een debat zal niemand hem boos maken. Zijn programma zal waarschijnlijk volledig aangenomen worden en in Europa zal dit ook zo gaan bij de EU toppen.Goron schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:19:
[...]
Maar ik denk dat al die bodyguards een paar simpele redenen heeft.
Ik denk dat het grotendeels puur voor de show is en misschien is er wel gegronde reden geweest voor zijn veiligheid. Want het is denk ik niet moeilijk om als kwaadwillend persoon daar binnen te komen.
als de VVD wint : laat ik het maar hopen.Leo1010 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:23:
Ik zie het eigenlijk wel gebeuren dat ze er niet uit komen met z'n tweetjes... kunnen we over een paar maanden weer richting stembus.
Natuurlijk komen ze er wel uit, beiden hebben de deur al tijden op een kier gezet. Geen van beiden heeft iets te winnen bij een nieuwe stembusgang, maar alles te verliezen.Leo1010 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:23:
Die komen er echt wel uit.
Virussen? Scan ze hier!
Er zijn ook nog genoeg opties waar óf VVD óf PvdA niet meedoet in de coalitie hoor.Leo1010 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:23:
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Ik zie het nog gebeuren dat Samson en Gert samen de oppositie gaan vormen...
CDA wordt toch nog ergens de grootste (Hellendoorn, voor VVD en PvdA), ondanks hun halvering landelijk.
Virussen? Scan ze hier!
Goed maar dan moeten ze er toch een allemachtig grote hoop andere partijen bijpakken die het met elkaar op veel punten niet eens zijn.ralpje schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:24:
Er zijn ook nog genoeg opties waar óf VVD óf PvdA niet meedoet in de coalitie hoor.
Met welke coalitie dan?sianto schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:24:
1 grote partij negeren gaat alleen maar problemen opleveren.ralpje schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:24:
[...]
Er zijn ook nog genoeg opties waar óf VVD óf PvdA niet meedoet in de coalitie hoor.
Daarom vind ik die debatten van afgelopen week zo triest. Elkaar continu uitmaken voor leugenaar en dergelijke en daarna wel vrolijk samenwerken. Ok, ik snap ook dat het zo werkt maar ergens is het dan een en al doorzichtige poppenkast die onnodig is.wildhagen schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:24:
[...]
Natuurlijk komen ze er wel uit, beiden hebben de deur al tijden op een kier gezet. Geen van beiden heeft iets te winnen bij een nieuwe stembusgang, maar alles te verliezen.
Die komen er echt wel uit.
En dan komt Meneer Wilders met ja ik moest kloppen want de bel doet het niet.sianto schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:24:
Ik weet wel zeker dat VVD en PvdA er samen niet uitkomen. Die staan op zoveel fronten zo ver uit elkaar.
Nu is D66 een prima lijmmiddel, en hedendaags de PvdD wat mij betreft ook. En denk ook dat zowel VVD als PvdA met deze 2 uit de voeten zou kunnen. Alleen lijkt dat op dit moment niet genoeg voor een meerderheid.
Nu is D66 een prima lijmmiddel, en hedendaags de PvdD wat mij betreft ook. En denk ook dat zowel VVD als PvdA met deze 2 uit de voeten zou kunnen. Alleen lijkt dat op dit moment niet genoeg voor een meerderheid.
Maar geen echte reële. Voor elke realistische coalitie is minimaal één van de twee nodig, en voor de meeste beidenralpje schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:24:
[...]
Virussen? Scan ze hier!
De grote groene coalitieDeadsy schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:23:
[...]
Nou ik denk dat de Hulk het zeer goed zou doen. In een debat zal niemand hem boos maken. Zijn programma zal waarschijnlijk volledig aangenomen worden en in Europa zal dit ook zo gaan bij de EU toppen.
Weet niet of dit zo positief isTofik Dibi:
Prachtig vooruitzicht: meerderheid voor #kinderpardon is op basis van prognoses binnen! #eindelijk

Ahaha 3 kwartier gordon?
Idem. Het begint gewoon teveel op de politiek in de VS te lijken.Aghanim schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:25:
[...]
Daarom vind ik die debatten van afgelopen week zo triest. Elkaar continu uitmaken voor leugenaar en dergelijke en daarna wel vrolijk samenwerken. Ok, ik snap ook dat het zo werkt maar ergens is het dan een en al doorzichtige poppenkast die onnodig is.
Maar hier vergeten ze dan dat er hier meer dan 2 partijen zijn en dat ze na de verkiezingen misschien nog samen door een deur moeten.
K*t 15000 stemmen verschilm in voordeel voor de VVD
[ Voor 35% gewijzigd door Dr.Jake op 12-09-2012 23:27 ]
Lees u eerst eens in over het onderwerp.
Je vergeet de 7 grote gemeentesDr.Jake schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:26:
K*t 15000 stemmem verschil
Nee, nog veel te vroeg. Net als D66 en GL halen deze partijen hun stemmen in de grote en de studenten steden.bobsquad schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:27:
Denk dat we de PP zo langzamerhand wel kunnen gaan afschrijven staan nog steeds op 0,2%
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Ik denk dat ze nog wat gaan stijgen, maar de 0,66... gaan ze (m.i.) niet halen nee.
Het verschil tussen PvdA en VVD is wel flink geworden nu. Het gaat nog een spannende telling worden.
Het verschil tussen PvdA en VVD is wel flink geworden nu. Het gaat nog een spannende telling worden.
Grote gemeenten zijn denk ik wel deels versplinterd naar de SP, ten koste van de PvdA.
Met allemaal kleine gemeentes. Er hoeft maar één grote gemeente te komen en het verschil kan weer omgekeerd zijn. PvdA doet het altijd goed in grote steden (behalve Den Haag geloof ik, toch?).Dr.Jake schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:26:
K*t 15000 stemmen verschilm in voordeel voor de VVD
Virussen? Scan ze hier!
Word weer rechtgetrokken bij grote gemeente, kan niet anders.sub0kelvin schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:28:
Ik denk dat ze nog wat gaan stijgen, maar de 0,66... gaan ze (m.i.) niet halen nee.
Amsterdam in 2010 dubbele aantal van VVD in elk geval. Eindhoven ook bovenaan.wildhagen schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:28:
[...]
Met allemaal kleine gemeentes. Er hoeft maar één grote gemeente te komen en het verschil kan weer omgekeerd zijn. PvdA doet het altijd goed in grote steden (behalve Den Haag geloof ik, toch?).
we zitten trouwens pas op BIJNA op 1 zetel voor VVD en daarna bijna 1 voor de PvdA... dus gaat nog erg lang duren zo
Als ik dat zo zie krijgt 50+ twee zetels ongeveer
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May