“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Verwijderd
Ach, je hebt nog even om je voor te bereiden op je bananandus schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:44:
Oh, heb geen tv, wat deed Leiden? (heb daar PvdA gestemd)
Als het CDA nog verder 'down to earth' gaat liggen ze bij de volgende verkiezingen six feet underGoldenSample schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:48:
[...]
Gewoon down to earth, op beide benen blijven staan etc.
Virussen? Scan ze hier!
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Cogitationis poenam nemo patitur
if the corruption has no consequences then there is no end to it
Het is een begin van de coalitie.MueR schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:50:
Goed, links en rechts is het eens. Hamer mag niet meer op TV
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Rob begint nu ook al met grappen maken waar gaat dit heen
[ Voor 61% gewijzigd door Toet3r op 13-09-2012 01:51 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:49:
[...]
Ach, je hebt nog even om je voor te bereiden op je ban
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik heb nog een koude Quadruple in de koelkastBullet NL schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:50:
Kan iemand Herman een drankje aanbieden?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Nou ja, laten we eerlijk zijn, dat is het prioritair belang van de partij. Doet wat pijn om het op tafel te leggen, van huis uit VVD'er hier, maar het is wel gewoon zo dat de VVD enkel voor het selectieve belang staat. Niks mis mee, dat is belangenbehartiging nu eenmaal. Men kan daar een waardeoordeel aanhangen, en dat is uiteindelijk altijd subjectief omdat mensen nu eenmaal individuen zijn. Verander niets aan de visie of de belangen.
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Niet te hard zeggen, voor je het weet leest er iemand op de regie mee!GoldenSample schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:52:
Zou wel mooi zijn als we 'm zo nog net een flesje bier uit beeld zien zetten.
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Kunnen mooi staan op die groene plankjes aan de zijkanten van het schermGoldenSample schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:52:
Zou wel mooi zijn als we 'm zo nog net een flesje bier uit beeld zien zetten.
Verwijderd
/stereotypes
1e restzetel: GL
2e restzetel: SP
3e restzetel: VVD
4e restzetel: PvdA
5e restzetel: CDA
6e restzetel: VVD
Je ziet het, de SP/PvdA/GL lijstverbinding is succesvol.
VVD hiermee dus op 41 zetels!, maar de 6e restzetel is altijd een twijfelgevalletje.
[ Voor 16% gewijzigd door Malarky op 13-09-2012 01:53 ]

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Ach, idd jammer, maar gelukkig zitten ze toch wel in de coalitie straks, qua zetels scheelt het maar één, max 2 zetels denk ik op het einde.Sjah schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:53:
Hmm, het lijkt over, jammer, als je links bent.
Virussen? Scan ze hier!
Ik heb met mijn rechterhand links gestemd. Wat nu?Sjah schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:53:
Hmm, het lijkt over, jammer, als je links bent.
Dr. Horrible schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:53:
Hee, wat doe ik nou?
ik pis zowat in me broek hier, herman is echt hilarisch

Ja die zal er nu wel komen met de VVD. PvdA wilde het nog legaliseren (en de SP).Milo. schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:55:
Die rook die uit de processor kwam.. misschien heeft Herman een wietpas..
Heh. Die oefent op de uitspraak van het woord "machtspartij".anandus schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:55:
Wat zou Verhagen denken?
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Ik had er minder kunnen halen!anandus schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:55:
Wat zou Verhagen denken?
die poetst telkens zijn brilletjes bij de nieuwe cijfers.anandus schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:55:
Wat zou Verhagen denken?
Hij kan het niet geloven.
Die heeft vast al een luxe, goedbetaalde, functie geregeld bij NAVO, VN oid. Mission accomplished, en ik denk dat de partij hem verder weinig kan schelen, Verhagen zat er alleen voor het belang van Verhagen immers.anandus schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:55:
Wat zou Verhagen denken?
Virussen? Scan ze hier!
Hij heeft anders wel een helder verhaal over de PVV....
Of hij probeert het 06 van Ritzen te achterhalen om toch maar iets aan de UM te kunnen gaan doen. Misschien docent Politieke Wetenschappen.
Zeker, maar als grootste kan je een 1.5x keer zo grote bakkes trekken, IMO.wildhagen schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:54:
[...]
Ach, idd jammer, maar gelukkig zitten ze toch wel in de coalitie straks, qua zetels scheelt het maar één, max 2 zetels denk ik op het einde.
Moet over 5 uur al op. College morgen word een ramp..oisyn schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:57:
Crap. Ik had al 2 uur in bed moeten liggen en ik moet de hele keuken nog opruimen. Kutverkiezingen
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Dat is politici eigen.wildhagen schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:56:
[...]
Die heeft vast al een luxe, goedbetaalde, functie geregeld bij NAVO, VN oid. Mission accomplished, en ik denk dat de partij hem verder weinig kan schelen, Verhagen zat er alleen voor het belang van Verhagen immers.
De banenmachine van de PvdA werkt dus ook voor het CDA? Coolwildhagen schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:56:
[...]
Die heeft vast al een luxe, goedbetaalde, functie geregeld bij NAVO, VN oid. Mission accomplished, en ik denk dat de partij hem verder weinig kan schelen, Verhagen zat er alleen voor het belang van Verhagen immers.
Alleen raar dat z'n geschreeuw 2.5 jaar terug minstens net zo bizar op een ander onderwerp waar de VVD (en CDA) zich toch in mee lieten slepen (qua 'eigen' standpunten)Bullet NL schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:57:
[...]
Hij heeft anders wel een helder verhaal over de PVV....
idd vraag Wim K. of Camiel E. maar eens
[ Voor 21% gewijzigd door GoldenSample op 13-09-2012 01:58 ]
Dat wil ik ook wel eens zien jaSpeedmaster schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:57:
Als er dan iemand van de regie meeleest wil ik wel een drinkende Herman zien, dan weten we het zeker...
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Verwijderd
Wie zegt dat er geen whisky in die bekertjes zit?Speedmaster schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:57:
Als er dan iemand van de regie meeleest wil ik wel een drinkende Herman zien, dan weten we het zeker...
Ja, vraag maar aan Lubbers en De Hoop Scheffer, to name a few. CDA-ers regelen altijd wel luxe baantjes voor zichzelfMueR schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:58:
[...]
De banenmachine van de PvdA werkt dus ook voor het CDA? Cool
Virussen? Scan ze hier!
Als je dat zou doen bij een dermate gepolariseerde samenleving dan verdien je het mandaat absoluut niet. Het zou juist een teken aan de wand zijn van absoluut gebrek aan begrip van en respect voor samenleving. Waarbij ook de afhankelijkheden die men heeft daarvan.Sjah schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:57:
[...]
Zeker, maar als grootste kan je een 1.5x keer zo grote bakkes trekken, IMO.
ik moet om 5:30 weer op. blijf kijken vooral vanwege herman.DanielWW2 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:57:
[...]
Moet over 5 uur al op. College morgen word een ramp.
Verwijderd
Misschien eet hij er ook wel een spacecakeje bijVerwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:58:
[...]
Wie zegt dat er geen whisky in die bekertjes zit?
Dit heb ik gemist, Kan ik het ergens nog terugkijken?anandus schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:58:
Ik kom laat in dit topic instappen, maar het leek mij, bij de speech van Wilders (uren geleden) alsof-ie gehuild had. Lag dat aan mij?
Jij moet niet eens meer gaan slapen.Toet3r schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:59:
[...]
ik moet om 5:30 weer op. blijf kijken vooral vanwege herman.
PvdA 38 25,10%
PVV 15 10,00%
SP 14 9,60%
CDA 12 8,30%
D66 12 8,20%
CU 5 3,10%
GL 4 2,50%
SGP 3 2,20%
PVDD 3 2,00%
50PLUS 3 1,80%
PIRATEN 0 0,30%
PVDM 0 0,20%
SOPN 0 0,10%
PvdT 0 0,10%
DPK 0 0,10%
LP 0 <0,1%
NedLok 0 <0,1%
LibDem 0 <0,1%
AEP 0 <0,1%
Restzetels 1
Totaal stemmen 7.108.256

Ze zitten daar echt aan de drank
[ Voor 36% gewijzigd door GoldenSample op 13-09-2012 02:00 ]
Same here. Vorige week afgestudeerd dus nu heerlijk werkloos thuis. Ik blijf nog wel even op, al is het alleen maar voor de uitspraken van HermanDr. Horrible schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:59:
Ik ben blij dat ik nog een week of 2.5 werkloos ben met deze tijden
Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD
het is maar wat je gelukkig noemt haha^^Robinero schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:59:
Gelukkig Alkmaar rood!
Behalve die van de SGP daarnet.TommyGun schreef op donderdag 13 september 2012 @ 02:00:
Girls just wanna have fun!

Virussen? Scan ze hier!
denk ook dat ik niet eens meer in slaap kan komen.DanielWW2 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:59:
[...]
Jij moet niet eens meer gaan slapen.

Zo kort slapen, dat moet je ook niet willen. Word je maar misselijk van.Toet3r schreef op donderdag 13 september 2012 @ 02:01:
[...]
denk ook dat ik niet eens meer in slaap kan komen.
Jolande Sap, unplugged?Djessey schreef op donderdag 13 september 2012 @ 02:02:
Waar o waar heb ik die stekkerdoos nou gelaten. Ahahahaha
Hopen op een restzetel voor de PvdA,
Mis ik de mooiste tv van 't jaar
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2012 02:04 ]