En Gouda helaas Rood...:(
Ik ben wel benieuwd of Groningen en Friesland echt volledig rood gaan worden nu CDA niet populair meer is. Dan mag Samsom daar King of the North worden.
Het regent in Breda. Zal dus wel hertellen worden, zodat ze nog niet naar buiten hoeven.
Voor wat ik heb gezien heeft de VVD nergens verloren waar zij voorheen wonnen.Krisp schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:23:
Is er al een gemeente waar de VVD niet meer de grootste is? Ik heb hem nog niet ontdekt...
[ Voor 62% gewijzigd door frickY op 13-09-2012 01:25 ]
Dan kijk je toch niet ?
Ik heb 2 keer naar Herman z'n uitzending gekeken, maar hij kon dat echt niet presenteren probeerde allemaal grapjes te maken tijdens samenvattingen die hij dan soort van live commentaar probeerde te geven.
(En verder heb ik gewoon via Channel4 gekeken trouwens.)
Idem dito in Roosendaal.frickY schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:20:
Het regent in Breda. Zal dus wel hertellen worden, zodat ze nog niet naar buiten hoeven.
De hint kwam niet over dus.. Dimmen.Dr.Jake schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:19:
[...]
Voor mij Mogen ze las het maar niet van mijn belastinggeld moet. Dus geen subsidies meer aan de sport.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
is wel duidelijk war jij op hebt gestemdDr.Jake schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:19:
[...]
Voor mij Mogen ze las het maar niet van mijn belastinggeld moet. Dus geen subsidies meer aan de sport.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Goh, laat ik die opmerking ooit eens gelezen hebben in een studiedeel Geschiedenis, in een artikel in een krant uit het Interbellum.Dr.Jake schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:19:
[...]
Voor mij Mogen ze als het maar niet van mijn belastinggeld moet. Dus geen subsidies meer aan de sport.
Ik krijg mijn Hobby ook niet gesubsideert.
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
PVDA nu vanwege de afschaffing van de Wietpas.Toet3r schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:20:
[...]
is wel duidelijk war jij op hebt gestemd
vorheen wel VVD . Ook Culttur moet maar zelf doen en ik niet de kaartjes van iemand anders meebetalen.
[ Voor 15% gewijzigd door Dr.Jake op 13-09-2012 01:22 ]
En weer 41k. Blijft spannend.
I served in a company of heroes.
Mag ik een gesubsideerde Pacchioni Ocarina als we toch hobbies gaan subsideren?
Die dingen zijn niet alleen goed maar ook wel een beetje prijzig.
Die dingen zijn niet alleen goed maar ook wel een beetje prijzig.
[ Voor 29% gewijzigd door Amanoo op 13-09-2012 01:22 ]
Midden, word anders wel erg blauw.jip_86 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:22:
Hmm het noorden is wel helemaal rood zo ongeveer
if the corruption has no consequences then there is no end to it
Niet heel het noorden kleurt rood, Ameland is VVD
Virussen? Scan ze hier!
verrassend zeg.Dr.Jake schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:21:
[...]
PVDA nu vanege de afschaffing van de Wietpas.
vorhhen wel VVD wel.
Is er al een gemeente waar de VVD niet meer de grootste is? Ik heb hem nog niet ontdekt...
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)
uhhhmmm?Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:22:
PVV gaat hard man!
Urk.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Piratenpartij zeevarend dus goed in urk!
Die 40 piraten in Urk springen nu héél snel op hun boot richting Enkhuizen, op de vlucht voor een menigte woedende dominees
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Ondanks alle positieve energie die Herman in ons midden straalt voel ik toch wat geprikkelde reacties. Omdat de PvdA alweer verliest wellicht?
Dat wordt zoeken naar een gemeente waar het aandeel huren groter is geworden dan het aandeel hypotheken in de afgelopen twee jaar, wat ik in de statistieken zie is dat in geen gemeente het geval geweest. Er zijn wel verschuivingen geweest, maar voor het merendeel marginaal.Krisp schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:23:
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
SGP is nu groter dan groenlinks trouwens.
OP Urk OP Urk, maak ze maar niet boos!
Brabantse nachten zijn lang.. volgens mij liggen ze allemaal al te slapen.
De Wolden in Drenthe is ook VVD, Urk bij de NOS 51.1 SGP en bij Google 51.3
Cogitationis poenam nemo patitur
53k verschil inmiddels weer
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Ik dacht dat piraten altijd de vijanden waren van ninja's, maar daar hebben we er niet zoveel van in nederland...Stoney3K schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:24:
Die 40 piraten in Urk springen nu héél snel op hun boot richting Enkhuizen, op de vlucht voor een menigte woedende dominees
Ninja-dominees?
Is goed jongenfrickY schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:24:
Ondanks alle positieve energie die Herman in ons midden straalt voel ik toch wat geprikkelde reacties. Omdat de PvdA alweer verliest wellicht?
Top hypotheek zeker
Oh oke, Je kwam een beetje sarcastisch overVerwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:24:
[...]
Derde partij van NL. Ze zijn de SP voorbij.
Wat dacht je van vermoeidheid? Het is een erg lange dag al ... en dat toch na al een lange tijd van lange dagen.frickY schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:24:
Uh jawel, hun economische programma is vanouds hetzelfde als dat van de VVD en ze hebben vooruitgang weten te blokkeren op terreinen als euthanasie, kinderen voor homo's, weiger ambtenaren.Virtuozzo schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:19:
[...]
Hehe, nee. Enkel wat punten her en der. Maar wel punten waar ze zich voor verkopen. Dat is politiek. Zeker voor de margepartijen. Men kan gewicht verlenen, niet onttrekken, dan kun je het beste jezelf verkopen. De SGP is in dat opzicht veel minder "duur" dan bijvoorbeeld een GL, CDA, CU.
CDA is wat dat betreft een stuk goedkoper.
Ik denk niet dat het zo rationeel gaat, want anders was de VVD nooit zo groot geweest.Virtuozzo schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:24:
[...]
Dat wordt zoeken naar een gemeente waar het aandeel huren groter is geworden dan het aandeel hypotheken in de afgelopen twee jaar, wat ik in de statistieken zie is dat in geen gemeente het geval geweest. Er zijn wel verschuivingen geweest, maar voor het merendeel marginaal.
Overigens denkt onze vriend Herman dat er op Urk ook gemeenteraadsverkiezingen worden gehouden.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)
Nog waar ookGoron schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:24:
SGP is nu groter dan groenlinks trouwens.
Oke, nu word de NOS écht superrr inhoudelijk
Samenvatting: We zijn dus met Paars opgescheept.QErikNL schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:27:
Oke, nu word de NOS écht superrr inhoudelijk
CDA heeft nooit een prijsMalarky schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:26:
[...]
Uh jawel, hun economische programma is vanouds hetzelfde als dat van de VVD en ze hebben vooruitgang weten te blokkeren op terreinen als euthanasie, kinderen voor homo's, weiger ambtenaren.
CDA is wat dat betreft een stuk goedkoper.
Maar eh, gebruik je echt het woord "vooruitgang" in dezelfde adem als "blokkeren op terreinen als euthanasie, kinderen voor homo's, weiger ambtenaren"? Misschien waren wat aanhalingstekens een idee geweest, er bestaat tenslotte zoiets als samenleving.
Nee, op ~70% van onze max. Vorige maand afgesloten
Maar is sowieso van geen enkele invloed op mijn keus geweest.
Gewoon trendingGoron schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:26:
Haha #hermandeschermman op twitter.
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Beter dan een links kabinet, daarvoor is de rechterkant té groot.Stoney3K schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:27:
[...]
Samenvatting: We zijn dus met Paars opgescheept.
Lol, 51% voor SGP op Urk en 1,0% voor PvdA maar ook voor de piraten lol
In Zwolle kreeg de nr 11 vijf stemmen en de nr 1 maar 1 stem van de piraten. Waarom? Nr 11 komt uit Zwolle: p
Volgende verkiezingen heb je een grote partij : de P VVD A
GraagStoney3K schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:27:
[...]
Samenvatting: We zijn dus met Paars opgescheept.
Ok, maar dan met de PVDA als grootste aub.
Koekoek!
[ Voor 20% gewijzigd door beste-spellen op 13-09-2012 01:30 ]
Ja, dat ze vooruitgang weten te blokkeren, dat staat er toch? VOORUITGANG BLOKKEREN!!!!ONEONEVirtuozzo schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:27:
[...]
CDA heeft nooit een prijs![]()
Maar eh, gebruik je echt het woord "vooruitgang" in dezelfde adem als "blokkeren op terreinen als euthanasie, kinderen voor homo's, weiger ambtenaren"? Misschien waren wat aanhalingstekens een idee geweest, er bestaat tenslotte zoiets als samenleving.
Maar ik weet niet of jij de SGP een beetje kent, dat is voor de SGP achterban dus zeer positief, oftewel ze doen wat hun achterban van hen vraagt.
Koekoek

[ Voor 26% gewijzigd door frickY op 13-09-2012 01:30 ]
Haha koekoek
Leuk dat iedereen Sierd de Vos kent.
wow Groenlinks is echt helemaal gedecimeerd.
CU, SGP en partij voor de dieren zijn allemaal groter bij deze stand.
KOEKOEK
CU, SGP en partij voor de dieren zijn allemaal groter bij deze stand.
KOEKOEK
Sierd de Vos is er ook
*KOEKOEK*
Komt sowieso in Voetbal International vrijdag.
*KOEKOEK*
Komt sowieso in Voetbal International vrijdag.
Verwijderd
Hahahaha. Koekoek
.
Edit: Volgens mij heb ik vertraging op de lijn want ik ben telkens laat met opmerkingen
.
Edit: Volgens mij heb ik vertraging op de lijn want ik ben telkens laat met opmerkingen

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2012 01:31 ]
van "Henk en Ingrid"Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:30:
Waarom noemt hij het telkens de partij van Henk Krol in plaats van 50+.
if the corruption has no consequences then there is no end to it
Das de broer van Erwin KrolVerwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:30:
Waarom noemt hij het telkens de partij van Henk Krol in plaats van 50+.
My favorite programming language is solder.
Dat staat nog niet vast. Paars onder leiding van een VVD is fundamenteel anders dan het Paars waar men aan refereert. Van cruciaal belang wordt of men zich inderdaad tot elkaar laat veroordelen, of dat men een brug erbij pakt (en zo ja, welke dan).
Schatting van de PP wordt denk ik trouwens zo'n 30K, dus ongeveer een halve zetel. Meer zou leuk zijn geweest, maar er zit al een aardige winst in, we zijn nu aanvoerders van de achterhoede.
14k verschil in Utrecht. Told you so.
.oisyn in "[TKV 2012] Huil en juich hier over de verkiezingsuitslag..."
.oisyn in "[TKV 2012] Huil en juich hier over de verkiezingsuitslag..."
[ Voor 57% gewijzigd door .oisyn op 13-09-2012 01:32 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik wil naar bed, maar wil geen grapjes van Herman missen 
Maakt iemand een compilatie?
SGP leeft nog ergens in het stenen tijdperk... of mogelijk nog voor de ontdekking van steenMalarky schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:30:
[...]
Ja, dat ze vooruitgang weten te blokkeren, dat staat er toch? VOORUITGANG BLOKKEREN!!!!ONEONE![]()
Maar ik weet niet of jij de SGP een beetje kent, dat is voor de SGP achterban dus zeer positief, oftewel ze doen wat hun achterban van hen vraagt.
Te klein verschil, VVD wint..oisyn schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:31:
14k verschil in Utrecht. Told you so.
Ben bang dat het toch weer premier lachebekje gaat worden op éen zetel...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Regeren met VVD is tot op heden economisch beleid van de VVD.Virtuozzo schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:31:
[...]
Dat staat nog niet vast. Paars onder leiding van een VVD is fundamenteel anders dan het Paars waar men aan refereert. Van cruciaal belang wordt of men zich inderdaad tot elkaar laat veroordelen, of dat men een brug erbij pakt (en zo ja, welke dan).
Nah bedankt, de privatiseringsgolven onder Paars I en II daar plukken we nu nog steeds de 'vruchten' van.
Update na de 6 miljoen grens:
VVD 39 25,90%
PvdA 38 25,30%
PVV 15 9,90%
SP 14 9,40%
CDA 13 8,40%
D66 12 8,30%
CU 5 3,30%
GL 4 2,50%
SGP 3 2,30%
PVDD 3 2,00%
50PLUS 3 1,80%
PIRATEN 0 0,30%
PVDM 0 0,20%
SOPN 0 0,10%
PvdT 0 0,10%
DPK 0 0,10%
LP 0 <0,1%
NedLok 0 <0,1%
LibDem 0 <0,1%
AEP 0 <0,1%
Restzetels 1
Totaal stemmen 6.138.026
VVD 39 25,90%
PvdA 38 25,30%
PVV 15 9,90%
SP 14 9,40%
CDA 13 8,40%
D66 12 8,30%
CU 5 3,30%
GL 4 2,50%
SGP 3 2,30%
PVDD 3 2,00%
50PLUS 3 1,80%
PIRATEN 0 0,30%
PVDM 0 0,20%
SOPN 0 0,10%
PvdT 0 0,10%
DPK 0 0,10%
LP 0 <0,1%
NedLok 0 <0,1%
LibDem 0 <0,1%
AEP 0 <0,1%
Restzetels 1
Totaal stemmen 6.138.026
Verwijderd
Nou Dirk Poot kom er maar in je mag 30 seconden een reactie geven op deze uitslagStoney3K schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:31:
Schatting van de PP wordt denk ik trouwens zo'n 30K, dus ongeveer een halve zetel. Meer zou leuk zijn geweest, maar er zit al een aardige winst in, we zijn nu aanvoerders van de achterhoede.
morgen uitzending gemist kijkenfrickY schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:31:
Same here... zou wel geniaal zijn.frickY schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:31:
Hey, Spekman heeft zowaar een overhemd aan ipv een slobbertrui?
Verwijderd
En de rest? Zonder experimenteren wordt nooit iets beter. Paars is verre van een slechte periode geweest voor Nederland, al hadden ze natuurlijk ook wel de wind een beetje mee.GoldenSample schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:32:
Nah bedankt, de privatiseringsgolven onder Paars I en II daar plukken we nu nog steeds de 'vruchten' van.
Speknek
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Hij had wel mogen strijken.frickY schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:33:
Hij had hem wel ff mogen strijken.
Edit: Met ^^ dus.
Edit: Met ^^ dus.
[ Voor 24% gewijzigd door ralpje op 13-09-2012 01:34 ]
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Maar strijken had die het toch wel kunnen.frickY schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:33:
Ligt het aan mij of past zijn stem wel bij buurman en buurman?frickY schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:33:
Verwijderd
Slobberoverhemd, duidelijk niet gestrekenfrickY schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:33:

Wel ongestreken natuurlijk.frickY schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:33:
Spekman kon toch wel eventjes een strijk ijzer over zijn overhemd halen?? -.- Of wilt hij zelfs een statement maken op tijdens een uitslagavond?
Verschil tussen CDA en D66 ook maar 5k. Hoop dat ze ze nog inhalen
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
GL is nu weer groter dan SGP, zou anders wel heel lullig en pijnlijk voor ze worden daar...
Virussen? Scan ze hier!
Ik vind partijvoorzitter helemaal geen functie voor hem, hebben jullie dat ook?
Cogitationis poenam nemo patitur
Prachtig, al die strijk opmerkingen. Daar zou Herman wat mee moeten doen

Barkeeper is beter bullet
[ Voor 4% gewijzigd door MueR op 13-09-2012 01:35 ]
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.