"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Gewoon een oude athlonMilo. schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:09:
"rook kwam uit de processor"
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Heh. Hehe, leuk :-)Dr.Jake schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:09:
witte of zwarte rook ?
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Klasse opmerking.RocketKoen schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:02:
[...]
Alle harde werkers daar mogen niet stemmen in NL
My favorite programming language is solder.
Ach ja, simpele zielen denken nog steeds dat ze op een eiland wonen
Ik zie het probleem ook al, de processor verstookt gewoon te veel olie.
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Je bedoelt "tegen alle vooruitgang sinds het oude testament"?Amanoo schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:10:
O alsjeblieft SGP.. Die zijn tegen alles dat vooruitgang tegen de informatica betekent... gatver
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
ben benieuwd wat Edam-Volendam doet dit keer, of het nu geen PVV enclave is.
Tussenstand...tiswat schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:10:
Rotterdam is binnen.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Met genoeg Duck-tape kun je de rook er weer terug in stoppen en hem binnen houden.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Sorry, typfoutVirtuozzo schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:11:
[...]
Je bedoelt "tegen alle vooruitgang sinds het oude testament"?
Wow deden ze snel. 2 minuten hiervoor diende een vriend van mij Rotterdam Alexander in.tiswat schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:10:
Rotterdam is binnen.
Hertellen moet op de avond ja, je mag niet geen kloppende resultaten indienen. Als het niet klopt, moet je tellen tot het klopt.
Edit: wat ik net al zei: er wordt nog geteld in deelgemeenten.
[ Voor 8% gewijzigd door Malarky op 13-09-2012 01:12 ]
Herman snapt het ook niet meer!.oisyn schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:12:
WTF alles levert in. Waar gaan die stemmen dan naartoe?
Herman weet het ook niet.oisyn schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:12:
Cogitationis poenam nemo patitur
Ah dat realiseert Herman zelf nu ook.oisyn schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:12:
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Waar zijn die stemmen heen.
Wellicht te maken dat pas 80% in gemeente Rotterdam geteld was.
[ Voor 33% gewijzigd door frickY op 13-09-2012 01:14 ]
Ha! Weten we tenminste waar die zetel van de Piratenpartij vandaan komt!.oisyn schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:12:
Herman heeft de collega's besmetFusion6 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:13:
we hebben nog steeds grote staven....
Hij is vrij veel op de Radio actief geloof ikVerwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:13:
Geef die man een eigen show, dit is geweldig!
Mogen die dan wel het internet op zonder dat God ze de volgende ochtend met een bliksemschicht beloont?
Woont ook niet het meest intelligente volk.Robinero schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:13:
PvdA 32,5% Rotterdam!
Snappen jullie dit?
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)
waarom verbaasd me dat niet ?
Verwijderd
Piraat Poot!!!frickY schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:13:
Net als Herman snap ik er ook niets van
Waar zijn die stemmen heen.
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Virussen? Scan ze hier!
Viel erg tegen toen hij verslaggeving van de Paralympics mocht doen.Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:13:
Verwijderd
SGP heeft in tegenstelling tot de PP wel een achterban.Amanoo schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:14:
Ik zie liever de piratenpartij en de SGP van positie wisselen, de SGP staat me te sterk (conservatieve dwazen) en de PP heeft me te weinig (welke nog voor wat vooruitgang in de informatica kunnen zorgen, wat op sommige punten nu hopeloos achterloopt)
Hij deed de ParalympicsVerwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:13:
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Het interessante is dat hoewel de VVD min of meer veroordeeld is tot de PvdA, er voor de PvdA wellicht ook een coalitie mogelijk is met PvdA+SP+D66+CDA. En die coalitie heeft ook een meerderheid in de eerste kamer, in tegenstelling tot zeg VVD+PvdA+D66.Bullet NL schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:48:
Stel dat de VVD inderdaad de grootste gaat worden, voelen de mensen die liever de PvdA de MP zien leveren het ook als verlies?
Dit even als je niet Kunduz+ tot een mogelijkheid rekent, maar nu GL meer dan de helft aan zetels heeft verloren lijkt me dat een duidelijk signaal.
Meer dan de helft is geteld, 2 zetels verschil, mij benieuwen of Rutte de winst durft te claimen
Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten
Koren op de molen van de VVD. De SGP is goedkoop te koop in politiek opzicht. Dat speelt op veel meer vlakken dan puur informatica trouwens, veeleer op maatschappelijk vlak.Amanoo schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:14:
Ik zie liever de piratenpartij en de SGP van positie wisselen, de SGP staat me te sterk (conservatieve dwazen) en de PP heeft me te weinig (welke nog voor wat vooruitgang in de informatica kunnen zorgen, wat op sommige punten nu hopeloos achterloopt)
[ Voor 98% gewijzigd door Brons op 13-09-2012 01:24 ]
Broer in Rotterdam is ook nog bezig. Met een hertelling.MueR schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:15:
Uden ookmnog niet klaar.. Zou mn moeder nog steeds aan het tellen zijn?
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Na te gaan dat bijna de hele bible belt gemeentes de stemmen nog niet hebben door gegeven.Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:15:
[...]
SGP heeft in tegenstelling tot de PP wel een achterban.
//Thapous
Die man moet echt z;n eigen show krijgen, zit me echt te bescheuren hier.
Hoezo? Als er een partij is die veel van haar partijprogramma heeft weten te verwezenlijken de afgelopen 2 jaar is het de SGP wel. Ik dacht dat jij dat in een ander topic ook al beweerde toen heb ik ook al uitgebreid gereageerd dat dat gewoon onzin is. Zowel objectief als subjectief.Virtuozzo schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:15:
[...]
Koren op de molen van de VVD. De SGP is goedkoop te koop in politiek opzicht. Dat speelt op veel meer vlakken dan puur informatica trouwens, veeleer op maatschappelijk vlak.
PVV loopt uit op SP.Dr. Horrible schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:17:
Verschil VVD/PvdA zakt weer terug naar de 55k. Klinkt positief!
Volgens google is maastricht ook binnen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zeg, een beetje respect voor die mensen. Wat zij daar doen kan jij zelfs niet eens van dromen. Dat soort opmerkingen hou je maar voor jezelf
[ Voor 21% gewijzigd door Brons op 13-09-2012 01:24 ]

Ondanks de grote winst zuur voor de PvdA dat het kwartje wéér de verkeerde kant op lijkt te vallen.
[edit] Nu volgens Nu.nl nog maar ruim 30.000 zetels verschil. Bizar!
[ Voor 15% gewijzigd door phreako op 13-09-2012 01:20 ]
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)
nou nou mag wel wat minder hoor. je hoeft er niet naar te kijken als je het niks vind maar laat mensen wel in hun waarde.Dr.Jake schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:16:
[...]
wat verwacht je ?
wie heeft er nou oprecht zin in een verslag te deon van de 'Kreupelgames' .
laat staan welke hond kijkt daarna ?
Mijn inziens maakt ze dat alleen gevaarlijker. Op informatica-gebied bakken ze er niks van. Die lui zijn bijna voor afschaffing van het internet. COMPUTERS ZIJN VAN DE DUIVEL!!!Malarky schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:17:
[...]
Hoezo? Als er een partij is die veel van haar partijprogramma heeft weten te verwezenlijken de afgelopen 2 jaar is het de SGP wel. Ik dacht dat jij dat in een ander topic ook al beweerde toen heb ik ook al uitgebreid gereageerd dat dat gewoon onzin is. Zowel objectief als subjectief.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
if the corruption has no consequences then there is no end to it
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Hehe, nee. Enkel wat punten her en der. Maar wel punten waar ze zich voor verkopen. Dat is politiek. Zeker voor de margepartijen. Men kan gewicht verlenen, niet onttrekken, dan kun je het beste jezelf verkopen. De SGP is in dat opzicht veel minder "duur" dan bijvoorbeeld een GL, CDA, CU.Malarky schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:17:
[...]
Hoezo? Als er een partij is die veel van haar partijprogramma heeft weten te verwezenlijken de afgelopen 2 jaar is het de SGP wel.
Voor mij Mogen ze als het maar niet van mijn belastinggeld moet. Dus geen subsidies meer aan de sport.MueR schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:17:
[...]
Zeg, een beetje respect voor die mensen. Wat zij daar doen kan jij zelfs niet eens van dromen. Dat soort opmerkingen hou je maar voor jezelf
Ik krijg mijn Hobby ook niet gesubsideert.
[ Voor 5% gewijzigd door Dr.Jake op 13-09-2012 01:20 ]
~ James May
Rotterdam, Den Haag, Amsterdam, Nijmegen en Arnhem (en het grootste deel van het noorden) is binnen en de VVD loopt nog steeds voor, dus die gaan het wel redden.Krisp schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:18:
Als je Rotterdam eerder aanlevert, krijg je vanzelf dat de PvdA stijgt. Kijk naar Google Maps, dit verleist de VVD niet.
Virussen? Scan ze hier!
Verstand komt dus blijkbaar toch met de jaren