ik vindt van der Staai net kijken als Forrest Gump
Die vrouwen bij SGP
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Zo zie ik het niet. GL is gewoon de grote verliezer van deze verkiezingen imho, en ik denk dat dát de reden is dat hij erbij stilstaat.Sjah schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:54:
Die schermman, Herman, staat mij iets teveel stil bij GL-verlies, is die GL-adept?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dat word nog spannend aangezien CDA er ook nog veel had bij 2010. Dus dan word het of VVD of PvdA.Malarky schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:55:
Als je snel van 2010 naar 2012 klikt in de Google Map dan zie je dat vooral VVD gemeenten nog binnen moeten komen.
Hehe, misschien, maar de grote rode steden hebben DIKKERE bevolkingsdichtheid.Malarky schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:55:
Als je snel van 2010 naar 2012 klikt in de Google Map dan zie je dat vooral VVD gemeenten nog binnen moeten komen.
Hmz,... moest ff diep graven maar dan heb je ook wat
if the corruption has no consequences then there is no end to it
PvdA loopt weer in, verschil van 50.000 naar 34.000 nu
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Oei, Roemer lacht toch wel als een boer met kiespijn (hoe toepasselijk
). Doet toch wel veel pijn.

Arme Herman... en hij is nog lang niet klaar
Hij doet het wel leuk though!
My favorite programming language is solder.
Waarbij Utrecht, Rotterdam, Nijmegen en Eindhoven toch aardig rood zijn. En groot.Malarky schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:55:
Nee Herman, jij bent ook niet helemaal helder meer
Is Herman de avond eigenlijk met stropdas begonnen?
Denk dat je ook echt een lamme arm van dat werk krijgt.QErikNL schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:58:
Verwijderd
Ik vind dat 'ie het goed doet. Eindeloos cijfertjes lezen en het toch vlot en serieus genoeg kunnen brengen, maar niet te serieus.QErikNL schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:58:
Ja.Rukapul schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:58:
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Ja Herman, druk jij eens en kijk eens wat er gebeurt
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Hahaha goeieRukapul schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:58:
Zo Westland dat is toch een serieuze gemeente met 42,7% VVD .
oef, het Westland!
Cogitationis poenam nemo patitur
Eindhoven was in 2010 maar zo'n 2500 stemmen verschil hoor.Michielgb schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:57:
Waarbij Utrecht, Rotterdam, Nijmegen en Eindhoven toch aardig rood zijn. En groot.
Dat wordt nog leuk straks, verschil zal niet heel groot zijn.
Edit, oh bah, account van din.. Even switchen
[ Voor 28% gewijzigd door Sethrea op 13-09-2012 01:00 ]
Nee, doet het niet
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Blue screen ...
Het scherm heeft er ook al genoeg van die cijfers .
[ Voor 3% gewijzigd door Dr.Jake op 13-09-2012 01:00 ]
.oisyn schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:59:
Ja Herman, druk jij eens en kijk eens wat er gebeurt

En vervelend dat hij het vind dat het scherm ermee nokt
Geef het een paar jaar, met de confrontaties door markt en verplichtingen supranationaal versus de HRAtuinïnen schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:59:
Zo Westland dat is toch een serieuze gemeente met 42,7% VVD .
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Herman had in 2010 ook meer haar
Waar?
Argh. Oops. Dat was slecht. 't is laat ...
[ Voor 14% gewijzigd door Virtuozzo op 13-09-2012 01:01 ]
PvdA heeft zich wel aan de verliezers 'gebonden', volgens mij niet goed voor de restzetels.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
"I'm getting old for this shit"
Trouwens leuk om te zien hoe het CDA in 2,5 jaar van 41 naar 13 gaat
zo, dat is beterSethrea schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:00:
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Jaaaa het Westland, dikke 40 procent voor VVD, ja het zijn harde werkers...
en racistische en ietwat simpele onvriendelijke mensen.
Ja oh! Accountsharing mag niet heSethrea schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:00:
Dat wordt nog leuk straks, verschil zal niet heel groot zijn.
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Alle harde werkers daar mogen niet stemmen in NLSjah schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:02:
* Fiber heeft flash-backs...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Mwoah, leuk... het CDA heeft een gigantisch georganiseerde partij achter zich. Kiest altijd voor het landsbelang en de bestuurbaarheid van het land. Ieder voor zich natuurlijk, maar zo'n stabiele factor weg... Ik weet niet goed of dat 'leuk' is.RocketKoen schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:01:
Trouwens leuk om te zien hoe het CDA in 2,5 jaar van 41 naar 13 gaat
De lutsers in Utrecht doen er weer traditioneel lang over

Try and stop me
En met bovengemiddeld percentage 100% vrij aflosbare hypotheken. Wordt steeds interessanter, ben benieuwd of de media die relatie eens onderzoeken morgen. Lijkt toch een grotere factor te zijn dan verwacht.Sjah schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:02:
ja klopt utrecht is echt altijd laat..oisyn schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:03:
Dit is sarcastisch bedoeld, hoop ik?Michielgb schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:03:
[...]
Mwoah, leuk... het CDA heeft een gigantisch georganiseerde partij achter zich. Kiest altijd voor het landsbelang en de bestuurbaarheid van het land.
Virussen? Scan ze hier!
Volgens mijj was Ron daar erg zat, of moe
Als ik die gasten op het stembureau zag dan snap ik het wel. Die tikken eerst even een kratje weg en gaan dan tellen.
Lijkt me toch leuker om te zien hoe het nu gaat...Dr. Horrible schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:03:
[...]
Nee, dat zijn archiefbeelden van de NOS
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Te druk bezig met hun linkse hobby's
Nee?wildhagen schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:03:
[...]
Dit is sarcastisch bedoeld, hoop ik?
Ik snap sowieso niet dat Amsterdam nu al geteld is en kleinere steden (of zelfs dorpen) nog steeds open staan..oisyn schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:03:
~ James May
Verwijderd
Ik ben klaar met die touchscreen geluidjes
...
GL op 1 zetel met Dibi met voorkeursstemmen zou grappig zijn
.
GL op 1 zetel met Dibi met voorkeursstemmen zou grappig zijn
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2012 01:07 ]
alkmaar doet er ook weer eens moeilijk lang over...><tdw schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:05:
[...]
Ik snap sowieso niet dat Amsterdam nu al geteld is en kleinere steden (of zelfs dorpen) nog steeds open staan.
Ik vrees voor het Nederlandse onderwijs. Te veel groepen die te graag klassen willen samen voegen, studiefinanciering willen schrappen, en niets willen terug leveren aan het onderwijs staan hoog. Volgens mij is D66 zo een beetje de enige die juist het onderwijs wil bevorderen. Voor de rest verwacht ik dat de overige partijen niet simpel de student meer willen laten betalen, maar ook willen bezuinigen op de kwaliteit van het Nederlands onderwijs, en die is echt niet zo heel hoog als velen denken. Ik gruwel bij het idee van een nog lager wordende kwaliteit. Straks wordt dit nog Amerika nummer 2... Om van te kokhalzen
Volgens Google is de PVV op dit moment de 3e partij ipv de SP
70k inmiddels. Lijkt duidelijk te worden dat (helaas) de VVD aan het winnen is.
Onbegrijpelijk inderdaad.. het duurt toch wel heel erg lang. Zijn al ruim 4 uur aan het tellen.tdw schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:05:
[...]
Ik snap sowieso niet dat Amsterdam nu al geteld is en kleinere steden (of zelfs dorpen) nog steeds open staan.
een paar spaanse pepers doet wonderentdw schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:05:
[...]
Tot nu toe is alles gewoon conform verwachting en in lijn met 2010. Weet dus niet zeker of het echt zo significant is.Virtuozzo schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:03:
En met bovengemiddeld percentage 100% vrij aflosbare hypotheken. Wordt steeds interessanter, ben benieuwd of de media die relatie eens onderzoeken morgen. Lijkt toch een grotere factor te zijn dan verwacht.
Zijn er overigens nog ongeregeldheden geweest? Afpersingen bij stembureaus. Gestolen stembussen. Gekopieerde stempassen? In 2010 was dat vrij hot, maar vandaag nog helemaal niets over gehoord.
'De hypotheekaftrek staat bij ons als een huis." Jaja.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)
Verschil op Google is nu 70.000, bijna genoeg om met hangende pootjes te gaan slapen ....
Ik had op mijn stemburo in Rotterdam in 2010 hertellingen tot 2 uur s'nachts. Dan ben je het laatste bureau, waar heel de gemeente (en ANP/NOS) dus op wacht. Dat gebeurd overal.tdw schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:05:
[...]
Dan was het toch eigenlijk een best trieste opmerking .... een van de strijdpunten van de partij is juist het partijbelang boven het landsbelang te stellen vanuit de redenatie dat de partij het beste het land regeert vanuit oude ervaring en kennis (etcetera, quote van de drie laatste congressen dat).
Als een huis met een veel te hoge hypotheek jaKrisp schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:06:
'De hypotheekaftrek staat bij ons als een huis." Jaja.
"met hoeveel procent gaan we de pvda dit keer laten winnen?"tdw schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:05:
[...]
"mwah, procentje of 35, moet goed zijn"
"gaan we nog echt tellen?"
"nah, ben je gek"
RTL presenteert de uitslag van Nijmegen een uur na de NOS. Laat het dan helemaal aan internet over.
me pa zei toen die burgemeester van utrecht was en z'n kop in het nieuws was altijd:Dr.Jake schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:05:
Bah ! Opstelten ...
Ah daar hebbie die dikke weer.
Grootste digibeet die ik "ken".Dr.Jake schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:05:
Bah ! Opstelten ...
Begint er idd helaas op te lijken ja... nou ja, dan maar zo. PvdA komt toch wel in de coalitie, weinig andere keus meer. Dat is dan iig nog positief.Dr. Horrible schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:05:
70k inmiddels. Lijkt duidelijk te worden dat (helaas) de VVD aan het winnen is.
Ik ga nu er een eind aan maken (aan de dag, welteverstaan
Virussen? Scan ze hier!
die moet maar aan de rollator en achter de geraniums
Sommige gemeentes is er redelijk goed gestemd op de piratenpartij, wacht nog even totdat mijn gemeente er is om te zien hoeveel stemgenoten ik heb
Ik heb diverse vrienden die op diverse stemburo's zitten in Rotterdam (avondshift). Best wat hertellingen hier en daar nog, kan nog even duren.tiswat schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:07:
Rotterdam word denk ik de belangrijkste.
Tarwewijk om 00:40 klaar en een vriend meld nu dat hij als voorzitter net zijn resultaten van Rotterdam Alexander indient.
[ Voor 17% gewijzigd door Malarky op 13-09-2012 01:10 ]
Dat wijf op RTL4 is echt irritant, snel terug naar NOS
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Maar als Utrecht nog niet klaar is met tellen dan is fraude dus ook nog steeds mogelijk
Met rook uit de processor gaan we door met Herman!
De rook zit er weer terug in
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
"Rook kwam uit de processor"
Zou herman een tweakert zijn ;-)
Zou herman een tweakert zijn ;-)
Kan, maar het begint toch interessant te worden gezien de procentuele verschuivingen. En ja, zeker gezien ook de verschuivingen in methodiek van campagnes. Daarom dat het interessant zou zijn om het eens verder onder de loep te nemen, maar goed, dat zou natuurlijk best niet leuk overkomen in de media op dit moment (en over een maand is iedereen het weer vergeten). Toch, dat effect van de stem met de beurs zouden we collectief eens over na moeten denken in het kader van de huidige polarisatie.frickY schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:06:
[...]
Tot nu toe is alles gewoon conform verwachting en in lijn met 2010. Weet dus niet zeker of het echt zo significant is.
Herman is een echte tweaker, de rook kwam uit de processor maar hij heeft het gefixt!
Niemand kan ook tippen aan herrrmanTommyGun schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:08:
Dat wijf op RTL4 is echt irritant, snel terug naar NOS