Ben bang dat Almere VVD wordt.
[ Voor 3% gewijzigd door Dr.Jake op 13-09-2012 00:37 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Dr.Jake op 13-09-2012 00:37 ]
Denk nog meer, gaat tussen PvdA en D66 daar..oisyn schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:36:
Utrecht waarschijnlijk wel 10 tot 15k meer stemmen voor PvdA dan voor VVD.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Was er niet ergens een door rekening geweest dat de gemiddelde burger er juist een paar duizend euro achteruitging?SniperFox schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:35:
Een btw-verhoging van 2% en dan in spotjes durven zeggen dat ze de belastingen gaan verlagen. Dat, inclusief een hoger eigen risico doet er meer toe denken dat wij massaal de regering 1000,- per persoon gaan spekken.
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
if the corruption has no consequences then there is no end to it
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
[ Voor 24% gewijzigd door Dr.Jake op 13-09-2012 00:38 ]
Tenzij er een hoop lijm èn glijmiddel bijgevoegd word, nee. En dat zal moeten komen van een derde partij. Persoonlijk zie ik daar een rol voor Pechtold. Vlaggetje Rood/Groen/Blauw - maar dan dus niet het groen van het CDA (die moeten zich toch echt afvragen of ze wel in een coalitie horen te zitten nu).Robinero schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:31:
Zal het samengaan, VVD en PvdA?
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Volgens mij mede door de peilingen. Het 'gevecht' tussen twee kemphanen hebben de zwevende en strategische kiezer getrokken waardoor de VVD en PvdA konden groeien. Als dit effect doorgaat worden kleine partijen weggevaagd en ga je richting een systeem à la VS en UK.Fiber schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:37:
Het 'politieke landschap' is wel weer echt veranderd. Van twee redelijk grote partijen, twee middelgrote en drie wat kleinere partijen zijn de grootste twee nu nog veel groter geworden en zijn er daarna eigen alleen nog vier wat kleinere partijen over...
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Virussen? Scan ze hier!
Er valt pas echt wat zinnigs over te zeggen als Rotterdam, Den Haag en Utrecht binnen zijn denk ik...Dr. Horrible schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:38:
30k verschil inmiddels
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
[ Voor 97% gewijzigd door Wouter op 13-09-2012 00:40 ]
Ninja edit?wildhagen schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:39:
Je zou maar voor de partij NXD werken of op de lijst staan. Met bijna 40 procent van de gemeenten geteld staan die op welgeteld 68 stemmen. Dan zak je ook door de grond van schaamte
Verwijderd
Ik wilde net zeggen, 68 zetels is best een aardige scorewildhagen schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:39:
Je zou maar voor de partij NXD werken of op de lijst staan. Met bijna 40 procent van de gemeenten geteld staan die op welgeteld 68 stemmen. Dan zak je ook door de grond van schaamte
68 zetels of stemmen? zetels zouden erg goed moeten zijn...wildhagen schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:39:
Rotterdam lijkt me 99,9999 procent zeker voor de PvdA, traditioneel één van de grote bolwerken van die partij.Zeror schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:39:
En dan Rotterdam nog. Daar weet ik het nog zo net niet of dat nou VVD of PvdA gaat worden.
Virussen? Scan ze hier!
Rotterdam is, net als Amsterdam, klassiek links.Zeror schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:39:
Bij Maastricht zie ik ook nog geen uitslagen staan. Eromheen is veel VVD.
En dan Rotterdam nog. Daar weet ik het nog zo net niet of dat nou VVD of PvdA gaat worden.
Heb jij actuele info over Utrecht?tiswat schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:37:
[...]
Denk nog meer, gaat tussen PvdA en D66 daar.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
[ Voor 13% gewijzigd door sewer op 13-09-2012 00:42 ]
Alleen om Rotterdam heen zit wel weer VVD. Geen idee in hoeverre dat invloed heeft op de stemmen in Rotterdam.wildhagen schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:40:
[...]
Rotterdam lijkt me 99,9999 procent zeker voor de PvdA, traditioneel één van de grote bolwerken van die partij.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Neen, maar daar gaat het toch al jaren tussen? En Groen Links deed destijds mee dacht ik, maar die krijgt niet veel meer.
Niet echt, eigenlijk. Margepartijen hebben historisch gezien nooit echt gewicht. Men kan gewicht lenen aan, maar geen gewicht onttrekken. De enige echte uitzondering is de PVV geweest kwa gedrag, en we hebben gezien hoe onze politieke cultuur daar op reageerde à la "blasfemie".Fiber schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:37:
Het 'politieke landschap' is wel weer echt veranderd. Van twee redelijk grote partijen, twee middelgrote en drie wat kleinere partijen zijn de grootste twee nu nog veel groter geworden en zijn er daarna eigen alleen nog vier wat kleinere partijen over...
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Ook niet alles eromheen is VVD. Schiedam en Vlaardingen zijn bv ook weer voor PvdAZeror schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:41:
[...]
Alleen om Rotterdam heen zit wel weer VVD. Geen idee in hoeverre dat invloed heeft op de stemmen in Rotterdam.
Virussen? Scan ze hier!
Helemaal niet, vorige verkiezingen was VVD de 2e partij (10k stemmen verschil). D66 was de 4e, GL 3e.tiswat schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:42:
[...]
Neen, maar daar gaat het toch al jaren tussen? En Groen Links deed destijds mee dacht ik, maar die krijgt niet veel meer.
[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 13-09-2012 00:43 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Denk eerlijk gezegd niet dat CDA voor een coalitie gaat, dat zou voor hun de doodslag zijn.Virtuozzo schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:38:
[...]
Tenzij er een hoop lijm èn glijmiddel bijgevoegd word, nee. En dat zal moeten komen van een derde partij. Persoonlijk zie ik daar een rol voor Pechtold. Vlaggetje Rood/Groen/Blauw - maar dan dus niet het groen van het CDA (die moeten zich toch echt afvragen of ze wel in een coalitie horen te zitten nu).
VVD is minder geneigd tot samenwerken als de PvDA, is meer een kwestie van interne mentaliteit dan van factoren van onderhandeling om heel eerlijk te zijn. Een soort van buffer / vertaalslag tussen de twee zou absoluut niet slecht zijn. Wel blijft een punt dat de VVD nog steeds juist de structurele hervormingen en innovatie van systematiek kan tegenhouden (maar veel van die zaken hebben we eigenlijk als land weinig tot geen invloed meer over, denk aan invloed van de financiële sector, markten maar ook supranationale verplichtingen die we zelf aangevoerd hebben).
In de tent hier zojuist werd geopperd om het premierschap door te geven juist aan de partij in het midden, zou voor de compensate van sommige mentaliteiten die heersen absoluut geen slecht idee zijn.
De regio heeft een hoog gehalte aan bepaalde types hypothekenZeror schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:39:
Bij Maastricht zie ik ook nog geen uitslagen staan. Eromheen is veel VVD.
laten we het hopen.Sjah schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:45:
Ja dat was 2 jaar terug ook, 50k voorsprong voor PvdA, VVD haalde in, misschien nu het spiegelbeeld.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)
Verwijderd
Hoe werkt dat? Pechtold wordt natuurlijk hoe dan ook geen premier. Hoe kom je op dat idee?frickY schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:45:
Lijkt me hilarisch als VVD en PvdA in een coalitie stappen met D66, en dat kereltje Pechtold de nieuwe premier wordt. Die zal zich als een kind in een snoepwinkel wanen, waar hij 4 jaar gratis mag winkelen.
[ Voor 4% gewijzigd door frickY op 13-09-2012 00:48 ]
Waarom zou Pechtold geen premier kunnen worden? Als de PvdA en VVD het niet eens kunnen worden en het land daardoor onbestuurbaar zou worden kan Pechtold instappen en de boel lijmen.Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:46:
[...]
Hoe werkt dat? Pechtold wordt natuurlijk hoe dan ook geen premier. Hoe kom je op dat idee?
Kan wel degelijk, kijk maar naar Biesheuvel-1: Wikipedia: Kabinet-Biesheuvel IVerwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:46:
[...]
Hoe werkt dat? Pechtold wordt natuurlijk hoe dan ook geen premier. Hoe kom je op dat idee?
Virussen? Scan ze hier!
Cogitationis poenam nemo patitur
De stembus gaat daar toch pas ergens later vanochtend (onze tijd) dicht? Zelfde voor Bonaire en Sint Eustatitus.Wouter schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:48:
Is er al iets bekend over Saba?
Virussen? Scan ze hier!
Ben ik het mee eens, het CDA dient een adempauze in te lassen voordat ze die berg op fietsen, zogezegd. Ik vrees echter dat de verslavingen te groot zijn.Robinero schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:43:
[...]
Denk eerlijk gezegd niet dat CDA voor een coalitie gaat, dat zou voor hun de doodslag zijn.
Acht je de kans groot dat het premierschap doorgegeven zal worden?
Verwijderd
Het kan. Maar het gaat hoe dan ook niet gebeurenwildhagen schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:47:
Kan wel degelijk, kijk maar naar Biesheuvel-1: Wikipedia: Kabinet-Biesheuvel I
Premier werd door de 3e partij in de coaltitie geleverd. Maar idd de kans is zeer klein, dat wel.
Was dat niet 0:00?wildhagen schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:49:
[...]
De stembus gaat daar toch pas ergens later vanochtend (onze tijd) dicht? Zelfde voor Bonaire en Sint Eustatitus.
Maar daar zit bij elkaar net 15.000 stemmen als max, dus veel verschil zal dat niet maken.
"Verlies" niet. Rutte mag wmb oprotten, maar ze kunnen hoe dan ook niet om de PvdA heen imho. CDA en PVV zijn weg, dus sowieso een stuk linkser beleid. Als ze er überhaupt uitkomen that is...Bullet NL schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:48:
Stel dat de VVD inderdaad de grootste gaat worden, voelen de mensen die liever de PvdA de MP zien leveren het ook als verlies?
Doch zou het hilarisch zijnVerwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:49:
Het kan. Maar het gaat hoe dan ook niet gebeuren
[ Voor 10% gewijzigd door frickY op 13-09-2012 00:51 ]
Is inderdaad een hele droge meneer.Dr. Horrible schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:51:
Ik vind de uitslagmeneer bij het scherm van de NOS erg leuk. "Wat is dit ook al weer? O ja, zoetermeer!" Lol
Net ook toen dat "beginscherm" er was met de opkomst.Dr. Horrible schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:51:
Ik vind de uitslagmeneer bij het scherm van de NOS erg leuk. "Wat is dit ook al weer? O ja, zoetermeer!" Lol
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Deporteren, die allochtone PVV stemmers. Hebben we niets aan
"De PvdA heeft het langste staafje. En nu een nog langer staafje. Tja"Dr. Horrible schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:51:
De techniek bij de regie zit blijkbaar ook al te slapen, die moest even wakker geschopt worden om met de muis te klikken.
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Verwijderd
De PvdA krijgt nu een langer staafje, *wink wink*Michielgb schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:52:
Is inderdaad een hele droge meneer.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2012 00:54 ]
Herman doet het inderdaad erg goed!Dr. Horrible schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:51:
Wat ik eerder aangaf, ongeacht alle factoren van stemgedrag en begeleiding door media e.d. is een ding wel duidelijk: we staan als samenleving en als economie nog steeds er gepolariseerd voor. Een ander punt wat duidelijk is, is dat we net zo goed klaar staan om de schouders eronder te zetten.Bullet NL schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:48:
Stel dat de VVD inderdaad de grootste gaat worden, voelen de mensen die liever de PvdA de MP zien leveren het ook als verlies?
Virussen? Scan ze hier!
Cogitationis poenam nemo patitur
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
if the corruption has no consequences then there is no end to it
Bondstaat Nr. 17 klinkt beter?Midnight4u schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:55:
... en ik kan maar niet wennen aan "nieder" lande ..
Ik ken er genoeg die denken dat dat A'dam is hoor.wildhagen schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:54:
Ben blij dat-ie ff meld dat Haarlem de hoofdstad van Noord-Holland is. Iets wat elke basisschool-leerling al wist, maargoed. Ook heel relevante info
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq