Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 16:48
alwaysleft schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 17:18:
[...]

wat zijn dan die unieke dingen wat je kan met de t tegenover een s3 bijvoorbeeld? zeg het me.
Tegenover de S3 is WiFi Miracast is een grote plus. Een open standaard voor displaymirroring over WiFi Direct. Gaat een belangrijke nieuwe standaard worden. Voor de rest is er inderdaad niet zoveel wat je met de T kan dat met de S3 niet kan, maar het punt gaat er vooral om dat er niets is wat de S3 kan dat de T niet kan. De T doet hetzelfde (en meer) voor toch wel een stuk minder geld. De T heeft een adviesprijs van €499, de S3 zit op €649.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
AmbroosV schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 17:16:
Moest er iemand zin hebben om me hier wat te steunen:

AmbroosV in 'reviews: Sony Xperia T: de 007-smartphone'

Tweakers is in het algemene geweldig, maar de review van de T is gewoon veel te oppervlakkig. Sony pakt niet groot uit met elke kleine softwaretweak (zoals Samsung), maar er zit véél in de T waar gewoon geen aandacht aan werd besteed bij de update. Dat is gewoon jammer.
Tsja ik vind die eerste twee foto's ook erg gaar in die review (niet goed gefocust):

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1349786979.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1349786980.jpeg

Terwijl Sony's dat echt wel kunnen, ter illustratie mijn Xperia Arc:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/j9YzZzmH8fdVezONXplg9Zyi/full.jpg
Klikbaar.

Lijkt mij eerder gemakzucht dan dat de T niet goed focust.. Maar goed.

[ Voor 3% gewijzigd door S_Chief op 14-10-2012 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Inderdaad. De kwaliteit van de autofocus (vooral bij macro-achtige dingen) is altijd erg goed bij Sony's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
AmbroosV schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 17:16:
Moest er iemand zin hebben om me hier wat te steunen:

AmbroosV in 'reviews: Sony Xperia T: de 007-smartphone'

Tweakers is in het algemene geweldig, maar de review van de T is gewoon veel te oppervlakkig. Sony pakt niet groot uit met elke kleine softwaretweak (zoals Samsung), maar er zit véél in de T waar gewoon geen aandacht aan werd besteed bij de update. Dat is gewoon jammer.
Leuke poging, maar ik heb het al opgegeven bij de vorige 2 sony xperia reviews (reviews: Sony Xperia S: geduld is een schone zaak) waar ik het absoluut niet met de review eens was omdat de reviewer gewoon grote fouten had gemaakt. Met name de score die in verhouding toen destijds met andere reviews gewoon helemaal scheef in verhouding stonden.

Dit heb ik al geaccepteerd, en ik neem de kwaliteit van reviews van tweakers gewoon niet meer zo serieus. De reviewer is gewoon zo overtuigd van zichzelf...

Sjonge jonge, moet ik me altijd weer voor schut zetten op de forums hierzo :9

[ Voor 3% gewijzigd door Vinand op 14-10-2012 23:21 ]

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinand schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 22:11:
[...]

Leuke poging, maar ik heb het al opgegeven bij de vorige 2 sony xperia reviews (reviews: Sony Xperia S: geduld is een schone zaak) waar ik het absoluut niet met de review eens was omdat de reviewer gewoon grote fouten had gemaakt. Met name de score die in verhouding toen destijds met andere reviews gewoon helemaal scheef in verhouding stonden.

Dit heb ik al geaccepteerd, en ik neem de kwaliteit van reviews van tweakers gewoon niet meer zo serieus. De reviewer is gewoon zo overtuigd van zichzelf...
Hier en daar hebben ze bij Tweakers wat uitleg gegeven naar aanleiding van het bericht van Ambroos. Het blijft een zeer nette telefoon maar verwacht veel meer van de 2013 lijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

SChief schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 17:54:
[...]

Tsja ik vind die eerste twee foto's ook erg gaar in die review (niet goed gefocust):

[afbeelding]
[afbeelding]

Terwijl Sony's dat echt wel kunnen, ter illustratie mijn Xperia Arc:

[afbeelding]
Klikbaar.

Lijkt mij eerder gemakzucht dan dat de T niet goed focust.. Maar goed.
Ik heb em pas bij de T-Mobile Shop gezien (helaas een dummy) maar wat een mooi toestel! :9~ Ik had em toen naast een SGS2 (ik had voor mezelf vastgesteld dat ik het formaat SGS2 toch echt wel zo'n beetje de max. vond voor een smartphone) gehouden en hij was even groot! Misschien ietsies breder, dat wel. Even wachten tot ik em toch echt uit kan testen voor ik er aan denk om em te halen 8) Ik vind het wel lekker in de hand liggen en het materiaal van de zwarte (in de winkel was het geen glad materiaal) vond ik wel wat hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door GS88 op 15-10-2012 10:26 ]

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 11:29
Ik ga het nog eens vragen sinds er niet op geantwoord is de vorige keer :P
Is er soms de mogelijkheid om een maximum aantal berichten in te stellen per thread op de Sony messages app?
Verder nog een klein vraagje: hoe maak je een folder aan om daar je applicatie's in te zetten (in het menu)? Of gaat dit niet met de standaard launcher?

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:02

Priet

To boldly do what no one has..

Snobbieh schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:22:
Verder nog een klein vraagje: hoe maak je een folder aan om daar je applicatie's in te zetten (in het menu)? Of gaat dit niet met de standaard launcher?
Sleep een van de icoontjes op een ander icoontje, dan word je gevraagd naar de naam voor de nieuwe map.

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:05

Sick Nick

Drop the top!

Dat werkt niet in het hoofdmenu, dat is gewoon een lijstje van apps die je kan sorteren. Maar goed, al je veelgebruikte apps gooi je inderaad op zo'n manier in een menutje. Ik heb onderin het scherm 3 mappen van apps en de telefoon app. Snel toegang tot alles zonder het menu in te moeten duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Snobbieh schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:22:
Ik ga het nog eens vragen sinds er niet op geantwoord is de vorige keer :P
Is er soms de mogelijkheid om een maximum aantal berichten in te stellen per thread op de Sony messages app?
Maximumaantallen voor berichten gaat niet, folders in de app tray ook niet. Wel op het startscherm zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
Oke, bedankt :D
Heb nu een foldertje aangemaakt en wat apps in gezet.
En spijtig voor de berichten, was een handige optie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niek1974
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-08 22:36
weet iemand of je een reminder kan aanzeten voor SMS, zodat je om de 5 of 10min wat men instelt een geluidje krijgt, inplaats van een ini- mini ledje die knippert als er een sms je binnen is gekomen

en ik ben opzoek naar een mogelijkheid om verschillende links naar sites te kunnen bewaren
Zodat ik alleen maar die aan hoeft te klikken , en automatisch ingeloged wordt. ipv eerst google op te starten en een bewarde tab aante klikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet

Priet

Ik heb daar zelf Easy Reminder voor gebruikt op m'n vorige telefoon: die gaf Door een bug niet altijd melding van een nieuwe SMS. :( Deze app geeft een klein piepje om de paar minuten, werkt perfect. :)

Google Play: Easy Reminder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• staringgg
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
niek1974 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 07:56:
weet iemand of je een reminder kan aanzeten voor SMS, zodat je om de 5 of 10min wat men instelt een geluidje krijgt, inplaats van een ini- mini ledje die knippert als er een sms je binnen is gekomen
Zelf gebruik ik Google Play: SMS popup, daar kun je behalve reminders instellen ook je sms laten tonen in een pop-up en verschillende trilpatronen instellen bij het binnenkomen van een sms.

Gewoon doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
  • Laatst online: 04-04 18:56
Ik heb juist vooral widgets op mijn homepage staan, werkt wel fijn, gelijk een notitie maken/het weer zien/wat de komende agenda-afspraken zijn. Heb nu dit http://www.ebay.co.uk/itm...uches&hash=item35bfd0e3aa hoesjes, aan de ruime kant, maar verder bevalt hij prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niek1974
ok bedankt voor info, maar helaas moet mijn xperia t al naar de reparatie sim slot is nu geheel defect, dank zijn t-mob shop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 16:19
Iemand enig idee wat een reeele prijs zou zijn voor een T als ik hem nu te koop aanbied? Zodra mijn iphone binnen is wil ik hem graag verkopen. Dus als iemand hier interesse heeft even een dm. Verwacht de iphone nog deze maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
niek1974 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:42:
ok bedankt voor info, maar helaas moet mijn xperia t al naar de reparatie sim slot is nu geheel defect, dank zijn t-mob shop..
Wacht, heeft T-Mobile je simkaartslot gesloopt? Ik zou dan echt een nieuwe hebben geëist. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niek1974
SChief schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 01:22:
[...]

Wacht, heeft T-Mobile je simkaartslot gesloopt? Ik zou dan echt een nieuwe hebben geëist. :X
nou het is namelijk zo, het simslot werkte niet goed , ik kon het simmetje er in drukken , maar er niet uithalen
Normaal moet je nogmaals drukken en dan moet hij eruit schieten , dat gebeurde niet.. dus Sony gebeld en ik moest maar even naar de shop terug gaan .. ze waren heel vriendelijk . en liepen naar achteren om te kijken . ik zij nog sim hoeft er niet uit want hij doet het gewoon. nu had hij de sim eruit gekregen . tja advies was laat toch maar repareren .. ja ja .. ik loop de shop uit en wil bellen , maar hij pakte de sim niet meer . dus terug naar shop .. wat heb je nu gedaan !!! ja lag niet aan hem zat op hangen en vallen .. .. dus thuis gekeken wat hij nu echt gedaan heeft . en ja hoor het blijkt dat hun met iets tussen de sim en de contacten van het simslot gezeten hebben. de contacten waren verbogen .. WAT EEN STELLETJE PRUTSERS :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:31
Ik heb m nu inmiddels ook eindelijk. Was ff spannend met mn Sim naar microsim knippen, maar dat ging verbazend soepel uiteindelijk.

Eerste indruk is zeer goed (kom van een X10). Alles gaat erg soepel en batterij valt me zelfs voor de eerste run niets van tegen (na 19,5 uur nog 23% over, data continue aan en t nodige dat synced), heb nog nauwelijks 'getuned' en na de eerste paar keer laden wordt dat normaal gesproken vanzelf al wat beter.

Ik heb de James Bond versie van studentmobiel, wat eigenlijk een soort T-mobile versie is (niet gelocked) met een reeks T-mobile apps meegeleverd. Deze kun je gelukkig allemaal gewoon verwijderen. Sowieso kun je redelijk wat van de apps die op de X10 ingebakken waren hier gewoon verwijderen. Maar aangezien ik mijn telefoon relatief basic (vooral vrijwel geen games) gebruik heb ik aan geheugen geen gebrek.

Daarnaast is de Sony schil flink vooruitgegaan sinds de X10 en de Arc (die laatste ken ik van de tel van mn vriendin). Het loopt allemaal flink soepel. Ik ben wel altijd al fan geweest van met name de UI van Sony (Ericsson), al vanaf mijn W800i. Allerfijnste is nog wel het toetsenbord, wat mij betreft kan er geen android toetsenbord tippen aan die van Sony en ik heb er heel wat gebruikt.

De plaatsing van de powerknop (die in de review van tweakers als 'minder' genoemd wordt) vind ik juist wel prettig, je kunt er makkelijk met een hand bij.

Just my 2 cents :)

@niek1974: erg irritant zeg! Dat gaat je een hoop vervelend gezeur opleveren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-08 23:37
@Niek Het beste kun je nu terug naar de winkel, geef aan wat er gebeurd is en laat ze het maar oplossen. Weigeren ze mee te werken, rechtsbijstand inschakelen. Let op: als ze een redelijk alternatief bieden die jij afslaat sta je niet sterk in je schoenen bij een eventuele rechtzaak.

Zelf heb ik hem nu ook via Studentmobiel en ben er tevreden mee. Ik moet nog mijn sim op maat (laten) knippen, maar dat komt wel goed.

Het viel mij op dat bij het browseren op de tweakers forum dat er een random regel pixels zwart-wit kleuren over het hele beeld gaf bij het scrollen. Het gebeurde met Chrome. Erna was het weer verdwenen...

[ Voor 12% gewijzigd door Xeiji op 17-10-2012 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Xeiji schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:26:
@Niek Het beste kun je nu terug naar de winkel, geef aan wat er gebeurd is en laat ze het maar oplossen. Weigeren ze mee te werken, rechtsbijstand inschakelen. Let op: als ze een redelijk alternatief bieden die jij afslaat sta je niet sterk in je schoenen bij een eventuele rechtzaak.
Wat ^ zegt, ik zou sowieso teruggaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niek1974
tja ben terug geweest naar de t-mob shop , het is mijn woord tegen hun woord.. na een lang gesprek , uiteindelijk maar laten repareren. . .. ben hem dan 2 a 3wk kwijt.. dus de zaak loopt nog. heb ook al aangegeven dat het hier om een nieuw niet beschadigt toestel gaat .. en dat ik ook geen beschadigingen goedkeur .. to be continue ....

By the way het knippen van een sim naar micro sim, moet je blijkbaar mee oppassen , Bij t-mob shop vroegen ze dit gelijk.. is er een verknipte, niet goed passende sim in de GSM gedaan !! tja ik heb extra lang daar mee lopen te zeulen om een goede orginele micosim te krijgen.. ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 00:44
Weet iemand een site waar je hoesjes en cases kan bestellen voor de Sony Xperia T?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
Desiler schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:17:
Weet iemand een site waar je hoesjes en cases kan bestellen voor de Sony Xperia T?
Zelf heb ik de Krusell 3XL, gewoon van bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eawert
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-06-2024
Ik heb via Ebay er een aangeschaft, verwacht het een dezer dagen binnen te krijgen: http://www.ebay.com/itm/W...D2%26sd%3D261097201078%26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 19:50
Ambroos lucky bastard xD met je Xperia T winst (zie twitter) xD

*jaloers* :P

[ Voor 11% gewijzigd door Fransfb op 19-10-2012 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
Hahaha, gefeliciteerd! Wat ga je met je tweede toestel doen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Hah, thanks :D

Ik heb nu een Xperia S die ik waarschijnlijk aan een dumpprijsje doorverkoop aan een van mijn FB-vriendjes. Heeft ondertussen wel wat meegemaakt, is eentje van de eerste batch.

(voor wie het nog niet zag: https://twitter.com/sonyxperia/status/259263324573814785 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 19:50
xD ik keek echt zo van hey die naam ken ik ergens van. Maar wel leuk om te zien dat een echte Sony supporter hem wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spam, dus :w

[ Voor 19% gewijzigd door janvanduschoten op 29-11-2012 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frjemd
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-07-2023
AmbroosV schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:10:

Ik heb nu een Xperia S die ik waarschijnlijk aan een dumpprijsje doorverkoop aan een van mijn FB-vriendjes. Heeft ondertussen wel wat meegemaakt, is eentje van de eerste batch.

(voor wie het nog niet zag: https://twitter.com/sonyxperia/status/259263324573814785 )
Gefeliciteerd. Je hebt dit verdiend. Jouw tips, opmerkingen en commentaren zijn vaak nuttig.
Ga zo door! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand enig idee waarom ik in de walkman app geen muziek van externe sd kan afspelen, ook wordt de ext.sd niet herkend bij app2sd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Het hangt van het bestandssysteem van de SD af. Moet FAT(32) zijn.

Edit vanop een pc:
Waarschijnlijk is je geheugenkaart met een ander bestandssysteem geformatteerd. Android begrijpt alleen FAT(32) of EXT, en aangezien EXT vrij Linux-specifiek is ben je 't best af met FAT32. In Windows kan je zien welk bestandssysteem er gebruikt is door in (Deze) Computer rechtermuisklik op de drive > Eigenschappen te doen. Wanneer het NTFS of exFAT is (bijvoorbeeld) kan Android niet lezen. Om dat op te lossen ga je de schijf moeten formatteren (en alle data die erop staat is dan weg) naar FAT32. Dat kan je doen door rechtermuisklik op de drive te doen en te kiezen voor 'Formatteren'.

[ Voor 82% gewijzigd door AmbroosV op 20-10-2012 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
Ik was juist positief verrast dat ik mijn sd van mijn mp3 speler in mijn experia kon doen en hij gelijk werkte. We had ik net dat het scherm de hele tijd een beetje flikkerde maar dat was maar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de walkman app is opgelost. Map aanmaken met music op sd en daar je files inzetten. Heeft de Xperia t geen eigen bestandsverkenner of zie ik weer iets over het hoofd?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2012 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
Heb hem zelf ook niet ontdekt en heb dus maar zelf een geinstalleerd....
En proficiat Ambroos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2j5chab.png

Ik vin toch de batterij duur redelijk goed :) Vind het wel raar dat de batterij weer wat meer heeft zonder op te laden(zie het rode stukje op het einde en het groene op het begin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
Hoe krijg je dat scherm met de gechiedenis? Ik ben er nog wel teveel mee bezig nu in het wekend om 24 uur te halen, maar zal straks wel los lopen, dan gewoon iedere avond aan de lader. En er zit een optie in om alleen voor het lockscreen een andere achtergrond erin te zetten, maar dat werkte niet. Walkman app is wel fijn, hij heeft mijn muziek in een stuk of 6 groepen ingedeeld, wat erg fijn is, om wel random te luisteren, maar wel dezelfde soort muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
Als je onder je batterij gaat, moet je gewoon eens op het kleine grafiekje duwen, dan krijg je betere stats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
Media server gebruikt bij mij best veel, ongeveer 30% van het verbruik, komt dat omdat ik ook de walkman gebruik/via wifi verbonden, en is er iets tegen te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
AmbroosV schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 21:18:
Het hangt van het bestandssysteem van de SD af. Moet FAT(32) zijn.

Edit vanop een pc:
Waarschijnlijk is je geheugenkaart met een ander bestandssysteem geformatteerd. Android begrijpt alleen FAT(32) of EXT, en aangezien EXT vrij Linux-specifiek is ben je 't best af met FAT32. In Windows kan je zien welk bestandssysteem er gebruikt is door in (Deze) Computer rechtermuisklik op de drive > Eigenschappen te doen. Wanneer het NTFS of exFAT is (bijvoorbeeld) kan Android niet lezen. Om dat op te lossen ga je de schijf moeten formatteren (en alle data die erop staat is dan weg) naar FAT32. Dat kan je doen door rechtermuisklik op de drive te doen en te kiezen voor 'Formatteren'.
Alweer???

Had jij niet ook toen destijd de Xperia S gewonnen bij Facebook... Damn ik moet ook maar eens Sony op facebook gaan checken!!!

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 16:19
Meer mensen last van het feit dat de T af en toe opnieuw opstart tijdens een telefoongesprek? Heel erg vermoeiend, geen aanwijsbare reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• staringgg
  • Niet online
Malt007 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 08:55:
Meer mensen last van het feit dat de T af en toe opnieuw opstart tijdens een telefoongesprek? Heel erg vermoeiend, geen aanwijsbare reden.
Nee, geen last van.

Gewoon doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
AmbroosV schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:10:

Gaaf joh, van harte gefeliciteerd! :) Had die actie ook al gezien op Twitter, uiteindelijk niet echt meegedaan. :P

[ Voor 8% gewijzigd door S_Chief op 22-10-2012 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-co
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-05 10:09

M-co

Arf!

Zojuist mijn Xperia T binnengekregen. Wat een mooi toestel! :> Echt een verschil van dag en nacht met mijn HTC Desire. Mijn oppervlakkige bevindingen op basis van 1 uurtje ermee spelen.
  • Zeer mooi beeldscherm, vooral bij het afspelen van filmpjes (heb alleen de James Bond clips bekeken die al op het toestel stonden)
  • Uitstekend leesbaar in de buitenlucht. In de schaduw merk ik geen verschil qua scherpte, in fel zonlicht nog zeer goed te lezen, zonder dat je als een debiel het scherm alle kanten opduwt om maar de helderheid knop te vinden. Een verademing!
  • Laad zeer snel op. Kreeg hem binnen met 45% vol. Heeft een half uurtje aan de oplader gelegen en staat nu op 100%
  • Start zeer snel op. Bij mn HTC Desire duurde het een volle minuut, soms langer. De T...iets van 15 seconden?
  • Hij schiet prachtige fotos en stottervrije filmpjes. Wederom ben ik enkel mn Desire gewend, maar de camera maakt op het eerste gezicht veel scherpere fotos dan de gemiddelde € 100,00 kruitvat camera.
Minpuntjes
  • Het is een stofmagneet. Het eerste stof was na het verwijderen van de plastic beschermlaag al na 10 seconden te zien. En de vette vingers zijn eveneens al prominent aanwezig.
  • Veel openingen waar naar verloop van tijd vuiligheid tussen gaat zitten. De rand rond het scherm, de opening bovenaan voor het geluid tijdens het bellen en de camera zullen veelvuldig leeggeschraapt moeten worden. Voor de speaker achterop voorzie ik zelfs grote problemen. Dat gaat echt een beerput worden. :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CS9mfl.jpg
  • Los toestel gekocht, maar de firmware is T-Mobile branded. Ugh...daar gaan we echt wat aan veranderen. ;)
  • Microsim i.p.v een gewoon simkaartje. Ik wilde toch mn abonnement bij t-mobile aanpassen, maar dat moet nu dus iets sneller als ik van mn nieuwe T wil genieten. Pluspunt is dat ik morgen al een nieuwe micro simkaart krijg met mn nieuwe t-mobile abonnement.
Omdat ik de Samsung S3 te groot vind en het HTC opstartdeuntje me nog steeds nachtmerries bezorgd, zat ik te twijfelen tussen een iPhone 5 en de Xperia T . De iPhone was echter zeer slecht niet leverbaar en € 150,00 duurder met minder geheugen. En eigenlijk heb ik een beetje een hekel aan Apple door hun verwend k*tkind mentaliteit van de afgelopen maanden.

Hence de T. En het bevalt me tot dusver 100%. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
M-co schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:54:
• Los toestel gekocht, maar de firmware is T-Mobile branded. Ugh...daar gaan we echt wat aan veranderen. ;)
Gelukkig kun je wel alle t-mobile apps verwijderen (evenals de meeste Sony-meuk, zoals playnow en wisepilot). Maar zodra de eerste update uit bekijk kijk ik inderdaad wel ff aan hoe snel ik m binnenheb. Mocht het te lang duren (die naam heeft t-mobile nogal, geloof ik) dan switch ik m ook gewoon naar NL-generic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
Ik had net voor het eerst de software geinstaleerd, en er was een update, mijn telefoon was ook bijna dood, dus ik wcht nog even voor ik dat doe. Hopelijk kan hij dan iets langer mee, want nu is hij na een uur of 12 leeg, met daarbij ongeveer 2 uur muziek, een kwartiertje bellen, en verder zeer weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frjemd
Diablow schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:54:
Ik had net voor het eerst de software geinstaleerd, en er was een update,
Ik denk niet dat er de laatste tijd een update is geweest.

http://www.sonymobile.com/global-en/software/phones/xperia-t/

Latest available software: 7.0.A.1.303

Release date: 2012-09-17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
Heb toch echt 195 applicaties die bijgewerkt zijn, Build is nu dan ook 7.0.A.3.195...
Er is iig een optie bij om data uit te zetten als het scherm uit staat, extended standby. Die ga ik nu nog niet gebruiken, maar morgen ongeveer dezelfde dag als vandaag, hopelijk is het energieverbruik ook iets verbeterd.

[ Voor 85% gewijzigd door Diablow op 23-10-2012 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frjemd
Dan zal ik maar eens gaan checken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
Diablow schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:26:
Heb toch echt 195 applicaties die bijgewerkt zijn, Build is nu dan ook 7.0.A.3.195...
Er is iig een optie bij om data uit te zetten als het scherm uit staat, extended standby. Die ga ik nu nog niet gebruiken, maar morgen ongeveer dezelfde dag als vandaag, hopelijk is het energieverbruik ook iets verbeterd.
Welk type heb je? Zilver, James Bond, de gewone zwarte (hi)? Ik heb de James Bond (los, met t-mobile 'troep'), maar ik vind nog niets.

Overigens wordt het energieverbruik bij mij steeds beter, zit nu op 50% na 24 uur, alle data/sync zo'n beetje aan, scherm op standaard instellingen (halve helderheid + auto), met gemiddeld gebruik (beetje bellen, beetje whatsappen, beetje social media etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
Een zwarte van the phonehouse, energieverbruik tijdens gebruik als mp3 speler is zeker de helft minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lemonde
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-09 13:48
Kan iemand mij vertellen of het klopt dat ik maar ongeveer 12,8 gig opslagruimte heb (1,97 gig in telefoongeheugen heb en 10,88 interne opslag). Nu weet ik dat er wat opslag gereserveerd wordt voor het besturingsysteem, maar er wordt toch geadverteerd met 16 gig opslag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Lemonde schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 19:15:
Kan iemand mij vertellen of het klopt dat ik maar ongeveer 12,8 gig opslagruimte heb (1,97 gig in telefoongeheugen heb en 10,88 interne opslag). Nu weet ik dat er wat opslag gereserveerd wordt voor het besturingsysteem, maar er wordt toch geadverteerd met 16 gig opslag?
Dat is altijd zo. Op mijn Xperia S (32GB) kan ik ook maar 27,5GB 'gebruiken'.

In de whitepaper staat dit:
Memory comprises approximate 2.5 GB of firmware, 2 GB of “Phone memory” for downloaded applications
and 10.8 GB of “Internal storage” for music, pictures, movies and some application data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frjemd
Diablow schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:26:
Ik heb Build 7.0.A.3.195 er nu ook op staan.
Over deze versie staat meer op:

http://www.xperiablog.net...oring-and-new-small-apps/

Hoewel in dit bericht staat dat de Power saver app er niet meer is, is er wel extended stand-by-modus.
Te vinden bij energiebeheer (onder instellingen).
Zie ook:
http://developer.sonymobi...power-save-feature-video/

Enne.. bedankt Diablow.

[ Voor 24% gewijzigd door frjemd op 24-10-2012 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lemonde
  • Laatst online: 07-09 13:48
AmbroosV schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 20:45:
[...]

Dat is altijd zo. Op mijn Xperia S (32GB) kan ik ook maar 27,5GB 'gebruiken'.

In de whitepaper staat dit:

[...]
Oke bedankt! Niet dat ik die paar gig echt mis ofzo, maar toch haha. Ik heb er ook nog een externe sd in zitten van mijn Desire, daar staat nog veel troep op zoals apps enzo, weet nog niet hoe ik dat er allemaal af gooi maar daar kom ik nog wel achter.

Verder ben ik zeer tevreden over de Xperia T, heb hem nu een paar weken, zoals ik al zei kom ik van een Desire af en dit toestel is toch echt een verademing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonetone
  • Laatst online: 19:06

bonetone

2B Silver Sonic

Hoe haal je die nieuwe update binnen? Automatisch of handmatig, het update center zegt bij mij dat de telefoon al de nieuwste systeemupdates bevat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:54

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Ik heb wat berichten verplaatst naar Sony Xperia T + TX + V - Shoptopic (winkels, abo's, ...). Dit topic is bedoeld voor het toestel zelf, interessante aanbiedingen horen in het abonnementen topic thuis.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
bonetone schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 09:51:
Hoe haal je die nieuwe update binnen? Automatisch of handmatig, het update center zegt bij mij dat de telefoon al de nieuwste systeemupdates bevat....
Via PC Companion of met Sony Update Service, het duurt wat langer voor een update in het update center zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonetone
  • Laatst online: 19:06

bonetone

2B Silver Sonic

Hmm, via PC companion ook geen update... kan dat met de taal te maken hebben? Telefoon staat gewoon op nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-co

M-co

Arf!

Moet je fysiek aanwezig zijn voor die aanbieding? Of kan die ook via het internet besteld worden? (mn moeder wilt namelijk ook een T nadat ze de mijne gezien had) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eawert
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-06-2024
Ik las wel dat je met deze update je root kwijt raakt, er is nog geen mogelijkheid bekend om de nieuwe versie te rooten.
AmbroosV schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:23:
[...]

Via PC Companion of met Sony Update Service, het duurt wat langer voor een update in het update center zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet

Priet

Gaat een bestaande root dan ook verloren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Als je bestaande root wilt behouden ga je moeten wachten op een OTA-update, die komt meestal één tot twee weken na de 'grote' update.

Rooten kan wel op de nieuwe firmware maar enkel met een custom kernel (en dus verlies van garantie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 22:21

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Tot nog toe heeft Sony eigenlijk geen speciale James Bondaanbieding. Weet er iemand of er rond de film nog een speciale(re) versie uitkomt? (Vind alleen wat wallpapers en een James Bonddoos nog niet echt spectaculair namelijk.)

[ Voor 39% gewijzigd door Jorgen op 27-10-2012 11:08 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-06-2021

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Ik wilde even wat dingen controleren op mijn Sony Experia T die ik bij mijn Hi verlenging heb gekregen:
  • Is mijn telefoon Bootloader unlockable?
  • Is mijn telefoon simlock vrij?
Dit eerste heb ik gecontroleerd door:
  1. De Services stand te openen. Dit deed ik door *#*#7378423#*#* in te toetsen als telefoon nummer.
  2. Service Info te selecteren
  3. Configuration te selecteren
Vervolgens zag ik onderaan in het scherm staan:
Rooting status:
Bootloader unlock allowed: Yes
Simlock vrij of niet:
  1. (De benodigde stappen nemen om weer in het Service Info scherm terug komen)
  2. SIM lock te selecteren
Dit gaf als resultaat:
[ ] Network 0
[ ] Network subset 0
[ ] Service Provider 0
[ ] Corporate 0
[ ] SIM 0
Als ik dit zo bekijk, lijkt het erop of ik van Hi een SIMlock vrij en geroot toestel heb gekregen waar ik dus alle kanten mee op kan?

(Maar eens kijken of ik dat Skyfall theme gewoon kan installeren 8) )

...:::everybeat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen

Mijn T sluit de browser soms vanzelf af wifi of 3g. hij sluit onder het browsen gewoon de hele
browser af.
heb al meerdere bowsers gebruikt, en bij elke het zelfde reultaat.

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Vaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-co

M-co

Arf!

Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 20:15:
Mensen

Mijn T sluit de browser soms vanzelf af wifi of 3g. hij sluit onder het browsen gewoon de hele
browser af.

iemand een idee?
Heb dat ook een paar keer gehad. Is het niet, omdat we tijdens het scrollen met de zijkant van de rechter wijsvinger, we onbedoeld een van de menutoetsen aanraken? (vensters, home en terug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

In elk geval zou je kunnen kijken of je de cache van de browser in kwestie kunt wissen.

Dit wil vaak nog wel eens een oplossing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 20:15:
Mensen

browser af.

iemand een idee?
Probeer eens met Chrome, Firefox of Opera Mobile (niet Mini). Als die óók afsluiten tijdens het browsen is het een probleem met je telefoon en doe je best gewoon een volledig herstel via PC Companion of Update Service. Wanneer het alleen de standaardbrowser is (en apps gebaseerd op de standaardbrowser) is het waarschijnlijk door een regel in de site die een bug in de browser triggered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• staringgg
  • Niet online
[b]Ome_Les schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 19:03:
Als ik dit zo bekijk, lijkt het erop of ik van Hi een SIMlock vrij en geroot toestel heb gekregen waar ik dus alle kanten mee op kan?
De telefoon is nog niet geroot. Er staat alleen dat het is toegestaan om de bootloader van jouw toestel te unlocken (al raak je dan wel delen van de garantie kwijt). Sommige providers willen dat nog wel eens verbieden 8)7

Gewoon doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
Extended standby werkt niet helemaal zoals het zou moeten drain is wel veel minder, maar wifi zou uit moeten gaan en dat is niet gebeurd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertaler
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09 12:30
Malt007 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 08:55:
Dit gebeurde zojuist bij mij tijdens een gesprek. (en ik heb de telefoon pas sinds gisteren.)
Hoe vaak is het bij jou voorgekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:04
Kort vraagje over de Xperia T, heeft deze nu wel of niet een pre installed screen protector ? Heb al gezocht maar het werd er niet duidelijker op. Sommige (bij vorige modellen en zelfde types) schijnbaar wel, andere niet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
Theebag schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 17:42:
Kort vraagje over de Xperia T, heeft deze nu wel of niet een pre installed screen protector ? Heb al gezocht maar het werd er niet duidelijker op. Sommige (bij vorige modellen en zelfde types) schijnbaar wel, andere niet ...
Ja, dat heeft hij wel. Het is bijna niet te zien, maar bij de opening van de speaker (het luistergedeelte) bovenin kun je het iets zien als je goed kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Theebag schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 17:42:
Alle high-end Sony's hebben dat. Staat in de specs als "shatter-proof sheet (on scratchproof glass)". De screenprotecter van Sony is wel wat dikker dan de gemiddelde screenprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ding krast ook bijna niet moet ik zeggen. Na meer dan een jaar gebruik is m'n Arc nog steeds vrijwel krasvrij (alleen van die minuscule streepjes). Prima ding. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn telefoon moeten resetten maar nu kan ik geen flash meer afspelen, krijg m ook niet gedownload.
ook kan ik niks vinden over de hard reset. de reset heb ik via instellingen gedaan, wil grrag een hard reset doen

tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
Het is mij nu al vaker voor gekomen dat het invullen van een tekstveld op bijvoorbeeld dit forum fout gaat door vermoedelijk het automatische woordenboek. Niet alleen met spellen, maar ook nog eens getypte tekens herhalen: "niett, gegetenen, waarderingng". De herhaalde tekens staan niet in de woordkeuze-balk boven de toetsen.

Ernaast laat het de cursor laten verspringen wanneer ik begin met typen, nadat ik heb aangegeven dat hij ergens moet staan. Hij springt dan bijvoorbeeld van halverwege de tekst naar ongeveer het begin van de tekst zonder dat ik hem verder aanraak.

Heeft iemand anders hier ervaring mee en/of een oplossing voor?

[ Voor 5% gewijzigd door Xeiji op 27-10-2012 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Yes, ook al gemerkt, is niet op alle websites. Een andere browser zou kunnen helpen (maar ik heb het nog niet geprobeerd). Firefox of Opera Mobile misschien eens een test drive geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
geen last van tot nu toe, maar ook nog niet veel in de browser gedaan, had wel een nfc update vanmorgen, maar die heb ik nog niet gebruikt, als denk ik er wel over smarttags te gaan gebruiken, zeker als ik een auto heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels-88
  • Laatst online: 12-09 22:29
Vraagje

Op de iphone 4 gebruikte ik ook de Nike+running app en op mijn T nu ook maar ik kan mijn afspeellijsten niet selecteren.

Ik heb alle muziek via windows media player gesynct en op de T zelf een apparte afspeellijst gemaakt (met de walkman app) voor het hardlopen maar in de Nike app kan ik de afspeellijst gewoon niet terug vinden, ook standaard afspeellijsten komen niet terug in de Nike app.
Iemand enig idee?

Mijn broertje heeft met zijn T zijn muziek en afspeellijsten gesynct met media go maar als ik daar de Nike app download staan er ook geen afspeellijsten om te selecteren.

Op de iphone volgde ik hetzelfde proces (afspeellijst maken via ipod app en in de nike app gewoon aanvinken daar stond die er ook gewoon tussen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Ik denk eerlijk gezegd dat dat gewoon niet gaat. Is dan wel een probleem met de Nike+-app. Kan je niet gewoon de muziekspeler zelf opzetten tijdens gebruik van de Nike+-app? Zou normaal perfect moeten werken.

Anders kan je Endomondo eens proberen, is een erg leuke sport-app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
Ik kwam er vanochtend achter dat er een stukje van de coating van de achterkant van mijn Xperia T aan het loslaten is. Toch best wel slecht voor een telefoon van 500 euro...
Valt hier kwa garantie nog wat mee te doen?

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Riqy schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 15:02:
Ik kwam er vanochtend achter dat er een stukje van de coating van de achterkant van mijn Xperia T aan het loslaten is. Toch best wel slecht voor een telefoon van 500 euro...
Valt hier kwa garantie nog wat mee te doen?
Is volgens XDA een probleem dat ze allemaal hebben. Waarschijnlijk niets aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Weet wel dat dit bij de wat oudere Sony(Ericsson) toestellen ook gebeurd, klasgenoot van me heeft bijna de hele achterkant al kaal van zijn Xperia Mini bijvoorbeeld. Hoop dat het bij mijn telefoon bij een klein stukje blijft...

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
Wat moet ik me daarbij voorstellen, dat het zachte laagje loslaat met daaronder hard plastic oid? Heb er nog geen last van maar tot nu toe ook nog altijd in hoesje gezeten, iig niet los in mijn broekzak, Voor 500 euro mag je iig hopen dat het redelijk goed gebouwd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels-88
  • Laatst online: 12-09 22:29
In de Nike app zelf kan je gewoon een playlist selecteren is ook een optie voor maar de T geeft simpelweg niks weer.

In de walkman app staan dus gewoon afspeellijsten maar volgens de Nike app zijn deze er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Diablow schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 15:17:
Wat moet ik me daarbij voorstellen, dat het zachte laagje loslaat met daaronder hard plastic oid? Heb er nog geen last van maar tot nu toe ook nog altijd in hoesje gezeten, iig niet los in mijn broekzak, Voor 50 euro mag je iig hopen dat het redelijk goed gebouwd is.
Het is bij mijn Xperia T in de onderste hoek te zien. De "coating" laag van de achterkant is daar inderdaad een klein stukje losgelaten. Je hebt daaronder gewoon het glanzende plastic zitten.

Mocht er vraag naar zijn dan kan ik er wel even een foto van maken met mijn DSLR ;)

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJM vd E
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18:10
goedemiddag

Ben overgestapt van Xperia S naar Xperia T en dat bevalt prima! Alleen kom ik er net achter dat de T zelf besluit het scherm aan te zetten. Ook als hij in me broekzak zit... is niet fijn, zeker niet voor de batterij!

Is dit bekend, en zo ja wat is er tegen te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
JJM vd E schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 16:00:
goedemiddag

Ben overgestapt van Xperia S naar Xperia T en dat bevalt prima! Alleen kom ik er net achter dat de T zelf besluit het scherm aan te zetten. Ook als hij in me broekzak zit... is niet fijn, zeker niet voor de batterij!

Is dit bekend, en zo ja wat is er tegen te doen?
Enige manier waarop dit zou kunnen gebeuren is door het indrukken van de knoppen aan de zijkant. Je zou eens kunnen kijken of dit kan gebeuren als je em in je zak hebt...

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJM vd E
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18:10
Bedankt voor de reactie. Ik druk zeker geen knoppen in. Omdat ik hier dus over twijfelde heb ik hem uit me zak gehaald en los op de keuken tafel gelegd. Hetzelfde probleem... Heb het nog niet eerder meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Heb je misschien een app geïnstalleerd die 'm uit sleepmode houdt? Met een app als Better Battery Stats zou je dat moeten kunnen onderzoeken (afaik ook wel als apk op XDA te vinden)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oneseb
  • Laatst online: 01-03-2024
AmbroosV schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 15:06:
[...]

Is volgens XDA een probleem dat ze allemaal hebben. Waarschijnlijk niets aan te doen.
Ook de zilverkleurige? Ik heb ergens gelezen dat deze achterkant van een ander materiaal zou zijn dan de zwarte..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudie_V
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-06 21:30
Ik kreeg vandaag een mailtje dat de xperia t beschikbaar is bij coolblue smartphoneshop.nl , nog even voor de zekerheid vodafone zelf gebeld, maar die hadden um nog steeds niet. Zodoende bestelt bij smartphoneshop.nl waar ik geen toestelprijs hoefde te betalen terwijl ik als ik bij vodafone kijk nog iets van 95 euro voor het toestel zou moeten betalen bij hetzelfde abbo.. vreemd.

Zijn er al mensen die um geroot hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo wil ik Sony's zien:
Afbeeldingslocatie: http://cdn-android.iculture.nl/wp-content/uploads/2012/11/Xperia_odin_render.jpg?85656f
Een mogelijke persfoto (een zogeheten render) van de Sony Xperia Odin, het nieuwe Android-toptoestel van Sony voor 2013, is opgedoken. Dat meldt GSMArena. Het toestel in de foto lijkt op een kruising tussen de Sony Xperia X2 en de Motorola RAZR, gezien het metaalachtige uiterlijk van het frame. Volgens de geruchten heeft de Xperia C650X Odin een 5″ inch scherm met een 1080p-resolutie met een pixeldensiteit van 440 pixels per inch (!), een Snapdragon S4 1.5Ghz quadcore-processor, 2GB werkgeheugen en 32GB opslagruimte. Dit overtreft zelfs de imposante HTC J Butterfly. Het is echter nog wel mogelijk dat de foto nep is, dus neem het design (en de specificaties) van de Xperia Odin nog even met een korreltje zout. Als de Xperia Odin wel dit design en de indrukwekkende specificaties heeft, mogen Android-liefhebbers en schermfetisjisten hun handjes dichtknijpen.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
CLB schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 11:27:
Zo wil ik Sony's zien:
[afbeelding]
Een mogelijke persfoto (een zogeheten render) van de Sony Xperia Odin, het nieuwe Android-toptoestel van Sony voor 2013, is opgedoken. Dat meldt GSMArena. Het toestel in de foto lijkt op een kruising tussen de Sony Xperia X2 en de Motorola RAZR, gezien het metaalachtige uiterlijk van het frame. Volgens de geruchten heeft de Xperia C650X Odin een 5″ inch scherm met een 1080p-resolutie met een pixeldensiteit van 440 pixels per inch (!), een Snapdragon S4 1.5Ghz quadcore-processor, 2GB werkgeheugen en 32GB opslagruimte. Dit overtreft zelfs de imposante HTC J Butterfly. Het is echter nog wel mogelijk dat de foto nep is, dus neem het design (en de specificaties) van de Xperia Odin nog even met een korreltje zout. Als de Xperia Odin wel dit design en de indrukwekkende specificaties heeft, mogen Android-liefhebbers en schermfetisjisten hun handjes dichtknijpen.
http://www.xperiablog.net...-not-the-sony-c650x-odin/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[Sony Xperia Odin] Ervaringen en Discussie
Voor de rest zal ik dit topic niet bestoken met non Xperia T + TX + V info :)

[ Voor 30% gewijzigd door CLB op 02-11-2012 13:15 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Pagina: 1 ... 4 ... 20 Laatste