Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 16:48
Inderdaad een erg goede review. Ik denk dat vooral dit stukje iets is wat ik al lang probeer te zeggen maar nooit goed kan verwoorden:
Daarnaast oogt de Xperia-skin net even iets volwassener dan hetgeen wat de grote concurrenten Samsung en HTC in Android implementeren. Beide merken zouden nog veel zouden kunnen leren van de nieuwe interface van Sony. En met die ‘volwassen look’ van zowel het toestel als de software heeft Sony – weer – een heel mooi product op de markt gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudie_V
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-06 21:30
Mad Marty schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 08:56:
En puntje 3. Inderdaad, iedereen die nu nog steeds Task Killers aan zit te raden heeft het niet begrepen. Lees anders eens http://www.phonedog.com/2...-why-you-don-t-need-them/
Ik heb nog een se x10 en deze heeft nog niet zoveel geheugen als modernere telefoons, maar als mijn geheugen vol loopt doordat apps open blijven staan merk ik toch dat bepaalde handelingen in apps langzamer gaan dan als ik bepaalde apps killt en meer geheugen vrijmaakt. Ik begrijp dat android misschien zelf alsnog apps zou killen om geheugen vrij te maken, maar soms is het beter dit gelijk van te voren te doen dan je eerst 30 seconden aan traagheid te irriteren voordat android zelf eens actie gaat nemen.
Daarbij heb ik soms dat er opeens apps worden geladen die ik helemaal niet nodig heb op de achtergrond of gebruikt op dat moment, zo zie ik nog wel eens de app Tango in mijn geheugen, of TED, of PalRingo. Deze gebruiken dan niet zoveel geheugen, paar mb ofso per app, maar dat kan voor mij telefoon soms als het nodige uitmaken als ik nog maar een 20 mb over heb.
Maar ok, ik heb nog een ouwe telefoon met beperkte hoeveelheid geheugen :)

Verder heb ik, als ik met de app os monitor kijkt, apps(spelletjes, storm8 online rpg) die toch nog continue 2-3% cpu pakken met hier en daar soms een uitschieter naar de 6-7%, ondanks dat de status van deze apps toch sleep is. Geen idee wat deze precies aan het doen zijn, enige wat ik me zo kan voorstellen is dat er 3 timers teruglopen die wat cpu nodig hebben. Volgens mij kan je dan beter even deze apps killen dan ze continue door te laten draaien op de achtergrond. Ik merk in ieder geval dat mijn accu de volgende morgen minder leeg is getrokken als ik deze apps even killt voordat ik ga slapen.

Ik begrijp je reactie over task killers, maar ben het niet helemaal met je eens dat als je een task killer gebruikt je het blijkbaar helemaal niet snapt. Blijkbaar snap jij niet dat er ook uitzonderingen zijn :+ :) Task killers zijn er niet alleen om geheugen vrij te maken, soms ook om cpu cycles vrij te maken.
Opties als 'kill-all' zijn inderdaad overdreven en zal alleen maar zorgen dat bepaalde apps direct weer opnieuw gestart zullen worden wat alleen maar meer stroom verbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBskill
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-07-2024
Hier is een nieuwe review van techradar http://www.techradar.com/...680/review#articleContent. Waarschijnlijk wordt dit mijn nieuwe telefoon, ik heb nu een Motorola Defy+ maar ben daar echt zat van. Zou oorspronkelijk voor de HTC One S gaan vanwege de grootte maar toen ik deze telefoon zag en hoe compact hij is voor het scherm dat er in zit dacht ik laat ik nog maar even wachten :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Persoonlijk vind ik de accuduur van de android smartphones de grootste minpunt van de gemiddelde android telefoon. Iets wat Apple met de Iphone 5 en de 4s/4 wel heel goed heeft gedaan. Ik ben zelf nog behoorlijk gewend aan de sterke accuduur van mijn Blackberry bold smartphone. (En zelfs dan had ik het liever nog langer gezien dan mijn bb het nu vol kan houden).

De grootste argument waar ik nu nog tegenaan loop is de accuduur. Anders had ik allang gelopen met een android telefoon. Ik ga alleen nog eventjes wachten op de bb10 smartphones, ik ben behoorlijk benieuwd naar hoe de performance van deze smarthphones zijn en als belangrijkste: de accuduur, zo niet, dan zal ik waarschijnlijk de Sony Xperia T halen.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:58

Sick Nick

Drop the top!

Ook een iphone 4/4s is met een dag actief gebruik gewoon leeg, of zo ver leeg dat je hem toch weer moet opladen omdat je de 2e dag nooit gaat halen. De 5 durf ik niet te zeggen, grotere batterij maar ook groter scherm dus ik gok dat dat gewoon weer hetzelfde is. Uiteraard gaat het langer mee als je hem amper gebruikt maar dan gaat een android telefoon ook langer mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bard1982
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:37
Gisteren even gespeeld met een demo-toestel van dit type in de winkel. Hij viel me enorm tegen. Het scherm ligt namelijk een stuk lager dan de buitenrand. Dat voelt erg vervelend aan door de scherpe opstaande rand. Daar is slecht over nagedacht door Sony.

Hebben anderen daar ook last van?

Edit: Het gaat om de Experia T

[ Voor 5% gewijzigd door Bard1982 op 03-10-2012 14:55 . Reden: Verduidelijking ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• staringgg
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Bard1982 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 11:04:
Gisteren even gespeeld met een demo-toestel van dit type in de winkel. Hij viel me enorm tegen. Het scherm ligt namelijk een stuk lager dan de buitenrand. Dat voelt erg vervelend aan door de scherpe opstaande rand. Daar is slecht over nagedacht door Sony.

Hebben anderen daar ook last van?
Ik heb er zelf geen last van in het gebruik en scherp is het al helemaal niet imho. Ik vind het juist slim dat ze een opstaand randje gebruiken om het scherm, dit verkleint de kans op krassen op het scherm als je het toestel met het scherm naar beneden ligt.

Gewoon doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:02

Priet

To boldly do what no one has..

Als mensen al beginnen te klagen over opstaande randjes van 0,1mm zal de rest van het toestel wel in orde zijn :P

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
staringgg schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 11:11:
[...]

Ik heb er zelf geen last van in het gebruik en scherp is het al helemaal niet imho. Ik vind het juist slim dat ze een opstaand randje gebruiken om het scherm, dit verkleint de kans op krassen op het scherm als je het toestel met het scherm naar beneden ligt.
This!!!

Heeft mijn blackberry bold ook nog steeds na zovelen valpartijen nog een krasloos scherm. (en dat zonder hoes of screenprotector).

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
vanmiddag dan ook mijn Xperia T opgehaald. Had mazzeltje dat ik van provider kon switchen ivm netwerkproblemen bij T-Mobile...

Vraag me wel twee dingen af:

1. Watvoor aansluiting heeft de Xperia T kwa beelduitvoer? (micro HDMI past niet)
2. Hoe kun je die fullscreen overlay krijgen waarbij de onscreen home/back button verborgen zijn in apps?

Verder voelt deze telefoon meer "af" dan de Xperia S, algehele performance is gewoon stuk beter voor mijn gevoel (ondanks de S4 ipv S3 natuurlijk)

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-co
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-05 10:09

M-co

Arf!

Bard1982 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 11:04:
Gisteren even gespeeld met een demo-toestel van dit type in de winkel.
Heb hier in de buurt nog geen winkel gevonden die hem heeft liggen, laat staan hem al kan bestellen. Waar heb je hem bekeken als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Riqy schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 18:34:
1. Watvoor aansluiting heeft de Xperia T kwa beelduitvoer? (micro HDMI past niet)
2. Hoe kun je die fullscreen overlay krijgen waarbij de onscreen home/back button verborgen zijn in apps?
1: MHL. Met dit soort kabeltjes. Of het TV dock.
2. Komt vanzelf bij apps die het ondersteunen. Videoplayers met support voor ICS etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
M-co schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 20:26:
[...]

Heb hier in de buurt nog geen winkel gevonden die hem heeft liggen, laat staan hem al kan bestellen. Waar heb je hem bekeken als ik vragen mag?
Hier zou ik graag ook wel een antwoord op willen weten. :o :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
AmbroosV schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 20:37:
[...]

1: MHL. Met dit soort kabeltjes. Of het TV dock.
2. Komt vanzelf bij apps die het ondersteunen. Videoplayers met support voor ICS etc.
Best vreemd dat die nieuwe angry birds die functie niet ondersteund dan...

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Riqy schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 21:08:
[...]

Best vreemd dat die nieuwe angry birds die functie niet ondersteund dan...
Hoe gaan je dan terug naar het startscherm :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-03 10:03
Eerder had ik over de materiaal van de achterkant van de T. Het voelde als echte metaal. Nu zie ik in de TechRadar review dit stukje staan: "The black glossy front is reminiscent of other Sony gadgets such as the PS Vita, and the silver, brushed metal back offers grip as well." En dit nog: "The glossy black front and silver aluminium back give it a stylish, premium look and the sculpted back keeps the handset thin while giving you a good grip when you use the device in landscape mode." Misschien is het toch van metaal maar alleen op de zilver versie? Maar ja, ik geloof wel dat hij van plastiek is maar ik twijfel nog een beetje.

[ Voor 20% gewijzigd door floepie05 op 03-10-2012 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
floepie05 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 22:01:
Eerder had ik over de materiaal van de achterkant van de T. Het voelde als echte metaal. Nu zie ik in de TechRadar review dit stukje staan: "The black glossy front is reminiscent of other Sony gadgets such as the PS Vita, and the silver, brushed metal back offers grip as well." En dit nog: "The glossy black front and silver aluminium back give it a stylish, premium look and the sculpted back keeps the handset thin while giving you a good grip when you use the device in landscape mode." Misschien is het toch van metaal maar alleen op de zilver versie? Maar ja, ik geloof wel dat hij van plastiek is maar ik twijfel nog een beetje.
Maakt het echt uit of het van plastic of van aluminium is?
Je hebt verschillende soorten vormen van plastics en in verschillende graden van kwaliteit. Zo is de plastic die Sony gebruikt bij de PS Vita en de Xperia T van enorm goede en stevige kwaliteit, waar bijvoorbeeld de plastic van Samsung Galaxy S3 gewoon wat goedkoper gefabriceerd is. Zo is hetzelfde ook de waarheid met aluminium, waar bijvoorbeeld de macbook van aluminium gemaakt is, en de Lenovo thinkpad series van plastic. Als je deze beide gaan vergelijken op bouwkwaliteit en levensduur, dan legt de Macbook het keihard af tegen de Lenovo... Voornamelijk als je gaat kijken naar de valschade testen, crash testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 11:32
Riqy schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 18:34:
vanmiddag dan ook mijn Xperia T opgehaald. Had mazzeltje dat ik van provider kon switchen ivm netwerkproblemen bij T-Mobile...

Vraag me wel twee dingen af:

Verder voelt deze telefoon meer "af" dan de Xperia S, algehele performance is gewoon stuk beter voor mijn gevoel (ondanks de S4 ipv S3 natuurlijk)
Waar opgehaald?
Online is deze nog nergens te koop. Zelfs Coolblue verwacht dit toestel nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Gehaald bij The Phone House gister :) die hadden em al binnen, volgens mij als een van de eerste :)

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Riqy schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:52:
Gehaald bij The Phone House gister :) die hadden em al binnen, volgens mij als een van de eerste :)
Meh, zelfs die hebben m eerder dan hi. Wat een wanreclame daar zeg, kga maar es een topic aanmaken op hi.nl, gewoon uit principe.

/edit
Al gereageerd op een ander topic, ben benieuwd of dr iets van reactie komt daar.

Meer ontopic: mijn X10 raakt wel aan vervanging toe, sinds n paar weken is mn scherm wat gebarsten (ongelukje vermoedelijk) en dit begint toch wel z'n sporen op het gebruik ervan achter te laten. Zijn er al hoesjes voor de T verkrijgbaar? Los in m'n zak bij mn sleutels lijkt me geen goed idee.

[ Voor 36% gewijzigd door KoekjevanLU op 04-10-2012 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Ik las in de openingspost dat het topmodel Xperia T bluetooth 3.1 heeft.

Dit lijkt me echter een foutje, gezien zijn kleiner broertje (Xperia V) de standaard bluetooth 4.0 heeft.
Tussen beide versies zit namelijk een groot batterijlevensduur verschil.

Kan iemand mij vertellen of dit klopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Djerique schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 16:00:

Dit lijkt me echter een foutje, gezien zijn kleiner broertje (Xperia V) de standaard bluetooth 4.0 heeft.

Klopt wel. De V heeft een andere SoC met andere radio's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Jammer, ik vond de Xperia T namelijk DE perfecte telefoon qua specs, maar dat hij een zeer energievretende bluetooth heeft is bij mij het breekpunt om hem niet aan te schaffen.

Bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvpoppel
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-08 17:33
Djerique schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 16:00:

En er zijn er die de Xperia V niet het kleine broertje vinden:

http://www.xperiablog.net...-v-the-real-new-flagship/

pevepe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Djerique schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 16:08:
Jammer, ik vond de Xperia T namelijk DE perfecte telefoon qua specs, maar dat hij een zeer energievretende bluetooth heeft is bij mij het breekpunt om hem niet aan te schaffen.

Bedankt voor de info.
Ik kan me niet voorstellen dat het verschil zo groot is. Zijn er dan zoveel accessoires die BT low energy ondersteunen? Huidige telefoons hebben bijna allemaal BT2 of 3 en daar is het ook niet echt een probleem dacht ik.

(PS: ik gebruik geen BlueTooth dus ik heb er zelf geen ervaring mee, maar het lijkt me zelden een probleem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Zowat elke BT headset die te koop is doet BT2 of some 3. Dus BT4 heeft nu amper nut, energievretend is ook zwaar overdreven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Sick Nick schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 16:48:
Zowat elke BT headset die te koop is doet BT2 of some 3. Dus BT4 heeft nu amper nut, energievretend is ook zwaar overdreven :P
Het maakt voor de telefoonbatterij niet uit of een externe headset of speaker een lagere bluetooth versie heeft.

Wat wel uitmaakt voor de telefoonbatterij is het verschil tussen Bluetooth 3 en 4. Daar zit een veel groter verschil tussen dan de vorige bluetooth versies.

Dus wat dat betreft klopt je uitspraak niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frjemd
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-07-2023
KoekjevanLU schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:11:
[...]

Meer ontopic: mijn X10 raakt wel aan vervanging toe, sinds n paar weken is mn scherm wat gebarsten (ongelukje vermoedelijk) en dit begint toch wel z'n sporen op het gebruik ervan achter te laten. Zijn er al hoesjes voor de T verkrijgbaar? Los in m'n zak bij mn sleutels lijkt me geen goed idee.
Telefoon gekocht bij The Phonehouse. Geen abbo.
Hoesje dat past: Krusell - 3XL. Luna Mobile Pouch. Is een leren hoesje en zit er strak omheen. Dit wordt na verloop van tijd soepeler. Had ik ook met mijn X10. Gekocht bij Belcompany. Afgeprijsd van €20 naar €10. Bij afrekenen bleek dat er nogmaals was afgeprijsd. Uiteindelijk gekocht voor €5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Krusell heeft ook al van die rubber coverdingen voor de T op hun site, kan je daar bestellen. Heb er zo eentje voor m'n Xperia S en die zijn echt leuk. Passen ook perfect, Krusell is de 'partner' van Sony voor accessoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Ik hoop dat er ook snel autohouders komen voor de Xperia T, ik verwacht namelijk niet dat ie in mijn ventilator houder van de S gaat passen (nog niet geprobeerd overigens...)

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
  • Nu online
Grappig filmje op xperiablog. Is welliswaar een zeer oppervlakkige vergelijking, maar de T doet het toch niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Djerique schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 16:52:
[...]

Het maakt voor de telefoonbatterij niet uit of een externe headset of speaker een lagere bluetooth versie heeft.

Wat wel uitmaakt voor de telefoonbatterij is het verschil tussen Bluetooth 3 en 4. Daar zit een veel groter verschil tussen dan de vorige bluetooth versies.

Dus wat dat betreft klopt je uitspraak niet.
Maar als je accessoire geen BT4 is werkt de BT module gewoon in BT2 of BT3 modus en is het dus exact hetzelfde stroomverbruik. Alleen zodra je accessoire ook BT4 is ga je het verschil merken. En dan nog zal het verschil niet heel groot zijn, je gaat echt niet ineens je accu duur verdubbelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
  • Laatst online: 04-04 18:56
Vanmorgen de T in mijn handen gehad bij the phonehouse utrecht. Denk dat ik hem binnenkort toch maar koop, ook omdat het nog niet bekend is wanneer de v precies uit komt, en ik hard toe ben aan een nieuwe mobiel (heb nu nog een iPhone 3g).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Ik ben ook wel geïnteresseerd maar 550 euro is nog wel erg duur. Voor een betere prijs moet je denk wachten tot de reguliere webshops hem ook op voorraad hebben. Ik denk dat hij dan wel voor onder de 500 te krijgen is. De Sony Xperia ion is ook te krijgen voor 430 euro.

Wanneer is wel de vraag.

[ Voor 4% gewijzigd door Arsenius op 05-10-2012 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudf
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-07 09:45
Net besteld, komende week wordt ie geleverd.
Ik heb nu een X10 en ga wederom voor een Sony, gewoon omdat deze er goed uitziet en ze het bij Sony nu begrepen hebben met updates en de eigen interface.

Ik ben benieuwd hoe deze gaat bevallen, van de week de resultaten!
Jullie alvast bedankt voor de vele info :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
  • Nu online
Ruudf schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 00:26:
Net besteld, komende week wordt ie geleverd.
Waar heb je m besteld? Ben benieuwd naar je ervaringen, ga zelf ook van een X10 naar de T (als ie ooit geleverd gaat worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudf
  • Laatst online: 30-07 09:45
KoekjevanLU schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 08:27:
[...]

Waar heb je m besteld? Ben benieuwd naar je ervaringen, ga zelf ook van een X10 naar de T (als ie ooit geleverd gaat worden).
T-mobile. Krijg net een bevestiging dat ie dinsdag wordt afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Ik ben tot zover erg te spreken over de T :) accu gaat behoorlijk lang mee (al paar keer anderhalve dag met nog 50% resterend), scherm is erg goed en telefoon werkt gewoon snel. Tot nu toe nog niks op aan te merken :D

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-co
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-05 10:09

M-co

Arf!

Androidcentral heeft een hands-on van de T. Full review over enkele dagen.

http://www.androidcentral...l-photo-and-video-samples

http://www.androidcentral...-video-and-initial-review

Edit: Btw, ik zit nog steeds met smart te wachten op een witte Xperia T. Bestaat dat ding eigenlijk wel? :?

[ Voor 37% gewijzigd door M-co op 08-10-2012 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 16:19
Riqy schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 17:14:
Ik ben tot zover erg te spreken over de T :) accu gaat behoorlijk lang mee (al paar keer anderhalve dag met nog 50% resterend), scherm is erg goed en telefoon werkt gewoon snel. Tot nu toe nog niks op aan te merken :D
Ben benieuwd hoe weinig je hem gebruikt dan. Bij mij gaat de batterij maximaal een dag mee. Moet elke nacht gewoon aan de lader. Ik gebruik hem verder heel weinig, denk maximaal 5 min bellen per dag en helemaal geen zware apps. Zie in de batterij app wel dat mijn scherm by far het meest gebruikt. Wordt waarschijnlijk veroorzaakt door de maximale helderheid die ik ingesteld heb maar dat vind ik eigenlijk ook gewoon nodig. Overigens staat het automatisch aanpassen van de helderheid wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet

Priet

Malt007 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:31:
[...]

Ben benieuwd hoe weinig je hem gebruikt dan. Bij mij gaat de batterij maximaal een dag mee. Moet elke nacht gewoon aan de lader. Ik gebruik hem verder heel weinig, denk maximaal 5 min bellen per dag en helemaal geen zware apps. Zie in de batterij app wel dat mijn scherm by far het meest gebruikt. Wordt waarschijnlijk veroorzaakt door de maximale helderheid die ik ingesteld heb maar dat vind ik eigenlijk ook gewoon nodig. Overigens staat het automatisch aanpassen van de helderheid wel aan.
:? Je spreekt jezelf behoorlijk tegen. Wat is het nou 8)7

Na een week gebruik merk ik dat de accu al een stuk langer mee gaat. 1,5 dag is te doen. In die zin is er weinig verschil met andere smartphones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gemzaa31
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-12-2024
hey tweakers,
ik krijg morgen mijn xperia t binnen als t goed is.
ik zal meteen beginnen aan een unboxing en review in t nederlands dan P:.
hoop m eind van de week op tweakers te hebben ^^.

out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 12:27
gemzaa31 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:30:
hey tweakers,
ik krijg morgen mijn xperia t binnen als t goed is.
ik zal meteen beginnen aan een unboxing en review in t nederlands dan P:.
hoop m eind van de week op tweakers te hebben ^^.

out
Zou leuk zijn, ben best benieuwd naar deze telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht nog op de Sony Xperia V
De ene keer wordt er gezegt dat ie in Oktober uitkomt de andere keer in December

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Ook leuk, bel je een betaald nummer gaat het scherm niet meer aan als je hem weg haalt bij je oor. Dus kon geen doorkiesnummer kiezen. Toen begon ik al te schelden. Toen bedacht ik me dat ik niet eens kon ophangen... Reageerde op geen enkele knop vervolgens, enige optie was de aan/uit knop ingedrukt houden. Probeer positief te blijven over de T en android maar krijg hoelanger hoe meer spijt dat ik niet gewoon een iphone heb genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 12:27
Kun je ergens in opties niet instellen dat je ophangt als je 2x power button indrukt?
Raar dat het apparaat niets meer doet dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 17:55:
Ik wacht nog op de Sony Xperia V
De ene keer wordt er gezegt dat ie in Oktober uitkomt de andere keer in December
Ik had van de week nog contact met Sony, en de release datum was nog niet bekend, dus Oktober verwacht ik hem niet meer. Ik wilde eerst ook wachten, maar ik wacht al lang, en de T heeft ook een aantal voordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
M-co schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 21:13:
http://www.androidcentral...-video-and-initial-review

Edit: Btw, ik zit nog steeds met smart te wachten op een witte Xperia T. Bestaat dat ding eigenlijk wel? :?
Eindelijk het batterijpercentage aan de rechterkant! Dat mis ik zo erg bij mijn Xperia Arc. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
  • Nu online
Malt007 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 21:18:
Ook leuk, bel je een betaald nummer gaat het scherm niet meer aan als je hem weg haalt bij je oor. Dus kon geen doorkiesnummer kiezen. Toen begon ik al te schelden. Toen bedacht ik me dat ik niet eens kon ophangen... Reageerde op geen enkele knop vervolgens, enige optie was de aan/uit knop ingedrukt houden. Probeer positief te blijven over de T en android maar krijg hoelanger hoe meer spijt dat ik niet gewoon een iphone heb genomen.
Dat is wel erg irritant inderdaad. En vreemd ook, dit heb ik zelfs mijn mijn X10 nog nooit meegemaakt en dat is Sony's eerste Android telefoon. Hopen voor je dat dat bij een eenmalig incident blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frjemd
Batterij en energiebesparing.

http://developer.sonymobi...power-save-feature-video/

Ik hoop dat dit ook op de T beschikbaar komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frjemd
Klepje voor geheugenkaart en SIM.

Tot nu toe voldoet de Xperia T aan alle verwachtingen.
Eerder is in dit forum geklaagd over het SIM-klepje.
Dit is inderdaad het zwakste onderdeel van de behuizing.
Ik had last van een terug verende sim-kaart.
D.w.z. ik had het sim-kaartje er in gedrukt, maar die sprong door het veertje weer uit de vergrendeling.
Hierdoor werd het klepje een stukje naar buiten gedrukt. Irritant en duidelijk voelbaar.
Ik heb dit opgelost door een stukje "karton" van een sigarettenpakje naast de sim-kaart in de sleuf te drukken.
Probleem opgelost. Is roken toch nog ergens goed voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Malt007 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:31:
[...]

Het vreemde is dat ik mijn telefoon ook gewoon normaal gebruikt (wat social networking, whatsapp en dergelijke). Moet wel zeggen dat ik het scherm op ongeveer 40% heb staan, samen met het automatisch aanpassen hiervan verbruikt het scherm dan bijnga geen accu terwijl het nog allemaal prima te lezen is. Zodra je in direct zonlicht oid komt stelt hij de helderheid toch automatisch bij omhoog en kan ik ook alles nog prima lezen. Erg goed werkende functie aan het toestel. In mijn batterij overzicht staat mijn scherm vaak maar op een 20-30% max.

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Nog wat vreemds met de batterij, af en toe loopt deze binnen no-time 20% terug en een uurtje later staat deze ineens weer 10% hoger. Eerst dacht ik dat ik me vergist had maar toen ik in de batterijgrafiek keek, bleek het echt zo te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Heeft er iemand eigenlijk SmartTags bij z'n T in de doos gekregen? (vermeld even welke operator/kleur/editie if possible ^^ !)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
  • Laatst online: 11-09 11:29
Heb vandaag mijn T besteld en verwacht hem morgen al in de bus :D Ik kijk er naar uit en zal zeker iets laten weten hoe hij mij bevalt!

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• staringgg
  • Niet online
AmbroosV schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 21:48:
Heeft er iemand eigenlijk SmartTags bij z'n T in de doos gekregen? (vermeld even welke operator/kleur/editie if possible ^^ !)
Nee, deze zaten niet bij mij in de doos.

Gewoon doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
Heb de T vandaag bij de PhoneHouse gekocht, geen smarttags. Heb er even mee gespeeld, zeer indrukwekkend na een iPhone 3g te hebben, navigatie, treininfo, tweakers ladens allemaal veel sneller. Nog wel even wennen aan android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omega78
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-05-2022
Nope, heb m los bij de Phonehouse gehaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:57

-db-

Hoi

Hi levert ook zonder smarttags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
  • Laatst online: 09-09 07:10
Nee, hier ook geen smarttags.
Alleen 1 vrijkaartje voor James Bond in de doos. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eawert
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-06-2024
Weet iemand of je in de notificatiebalk de snelkoppeling naar wifi, bluetooth en dataverkeer kunt weghalen? Ik gebruik namelijk al notification toggle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Hier ook geen smarttags, Phone House.

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonetone
  • Laatst online: 19:06

bonetone

2B Silver Sonic

Vanmiddag een zilveren Xperia T gekocht met nieuw abonnement bij de T-Mobile winkel. Smarttags zitten er niet standaard bij volgens vekoper. Zijn daar wel te koop voor 30 euro (twee stuks)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Inderdaad, hier ook geen smarttags.

30 euro voor 2 stuks is wel erg overdreven duur. Ik bestelde er 4 (die van Sony zelf) voor €15,- bij TelecomTelecom.nl.

Na bijna 2 weken met de T merk ik dat de batterij inderdaad soms vreemd doet. De ene dag is er s'avonds rond 18:00 nog maar 5 a 10% over van de batterij maar blijft het toestel nog van 20:00 tot 23:00 aan met 1%, om de volgende dag (na een nacht aan de oplader) rond 18:00 nog bijna 60% te hebben? Het gebruik is ongeveer hetzelfde elke dag (weinig bellen overdag, bluetooth aan, NFC aan, geen wifi, wel de hele dag een dataverbinding).

Ik ga er vanuit dat dit de komende tijd nog wel bij trekt, want verder ben ik nog steeds vol lof over het toestel. Als ik 'm langs z'n Samsung & HTC concurrenten leg is de T toch echt de meest 'volwassen' telefoon qua uiterlijk en Android-skin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
Heb net ook mijn Xperia T binnen, maar er zitten geen NFC tags bij (spijtig)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Sony Mobile is belachelijk goed in het ontwerpen van user interfaces. Het is niet voor niets dat Sony het werk van Sony Mobile doortrekt over zijn hele productlijn. Alle Vaio-apps voor Windows 8 bijvoorbeeld zijn ontworpen door Sony Mobile :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niek1974
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-08 22:36
bij t-mob zittten inderdaad geen smarttags bij( kan ook gebeld met t-mob) , ook geen HDMi kabel zoals vaak op youtube te zien is(xperia t unboxing) .
wel is het mooie dat ze de beschem folie niet los erbij leveren, maar standaard er al NETJES opgeplakt zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
niek1974 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 21:47:
bij t-mob zittten inderdaad geen smarttags bij( kan ook gebeld met t-mob) , ook geen HDMi kabel zoals vaak op youtube te zien is(xperia t unboxing) .
wel is het mooie dat ze de beschem folie niet los erbij leveren, maar standaard er al NETJES opgeplakt zit
Bij alle high-end Sony's zit er altijd een beschermfolie op het scherm geplakt vanuit het displayfabriek. Soms krijg je er zelfs dan nóg eentje bij (tot grote verwarring van sommige gebruikers die dan niet meer geloven dat er vanuit de fabriek eentje opzit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
Zit nu al een tijdje te spelen met de T.
Wat een zalig ding is me dat!
Hij is licht en snel (nergens lagg, zelfs niet bij spelen Dead Trigger)!
Ik merk wel de schermbeschermer op, er zit namelijk een vlek onder precies :P Stoort niet erg hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frjemd
AmbroosV schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 21:56:
[...]

Bij alle high-end Sony's zit er altijd een beschermfolie op het scherm geplakt vanuit het displayfabriek. Soms krijg je er zelfs dan nóg eentje bij (tot grote verwarring van sommige gebruikers die dan niet meer geloven dat er vanuit de fabriek eentje opzit).
Zit er behalve de folie die je er af moest halen dan nog een screen protector op?
Dit was bij de X10 wel zo, maar bij de Xperia T kan ik niks ontdekken.
Bij de X10 zag je het bij de randen. Nu zie ik niks, dan moet het er wel erg strak en perfect op zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
frjemd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 23:10:
[...]

Zit er behalve de folie die je er af moest halen dan nog een screen protector op?
Dit was bij de X10 wel zo, maar bij de Xperia T kan ik niks ontdekken.
Bij de X10 zag je het bij de randen. Nu zie ik niks, dan moet het er wel erg strak en perfect op zitten.
Jup, zit er op. Je ziet het meestal 't best aan de speakeropening boven het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frjemd
Idd. Ik zie het. Bedankt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
Enige 'nadeel' tot nu toe is dat hij na een spelletje + tegelijk opladen redelijk warm was, vlakbij de lens. Maar had min iphone op zich ook. Binnenkort als het goed is ook een hoesje uit engeland, ik zal wel laten weten of het wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
Hij kan inderdaad redelijk warm worden rond de lens, maar ik vind persoonlijk dat hij belange niet zo warm wordt als de Galaxy S2...
Ik heb nog een klein vraagje: hoe kan ik een maximum aantal berichten per thread instellen in de berichten app op de T? Ik vind het namelijk niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:57

-db-

Hoi

Het scherm van mijn T is gisterenavond uit het niets ermee opgehouden.
Kan wel nog foto's maken met de cameraknop, dus de telefoon werkt wel, maar van het scherm werkt nog alleen het backlight.

Vanavond komt de Hi smartcare, ben benieuwd hoe lang ik met een leentoestel moet gaan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PesaH
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-11-2020

PesaH

Holy Cow!

Zit er eigenlijk Gorilla Glass in? Mijn XPERIA S is namelijk gevallen en het scherm is in stukken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet

Priet

PesaH schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:05:
Zit er eigenlijk Gorilla Glass in? Mijn XPERIA S is namelijk gevallen en het scherm is in stukken :'(
Als het goed is wel. Daarom snap ik die discussie over beschermfolie ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudie_V
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-06 21:30
Ik heb net vodafone gebeld gezien de xperia t nu op hun site staat, maar kan helaas nog niet telefonisch bestellen, via de site is het ook een pre-order. Over een week of 3 is ie te leveren :(

Wel leuk dat ze sinds vorige week de internetbundels hebben aangepast, er is nu 10 GB per maand en daarna wordt je afgeknepen tot 32 kbps staat op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-08 23:37
Weet iemand hoe de T-Mobile branding eruit ziet i.c.m. de Xperia T (fototje ofzo)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet

Priet

Er is alleen een T-Mobile logo te zien (op een witte achtergrond) als je 'm opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-08 23:37
Dus verder niets aan de buitenkant, een t-mobile logo of iets dergelijks?

[ Voor 35% gewijzigd door Xeiji op 12-10-2012 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet

Priet

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arystotalloss
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-04-2023
Heb de Xperia T nu 2 dagen. Hiervoor de Milestone 1, overclocked op 1200Mhz.
De Xperia T is heerlijk snel en soepel. Prachtig apparaat. Was even geschrokken van kleine krasjes, maar er blijkt idd een protector op te zitten :-). (krasjes zitten dus op folie)
Geen NFC-tags in verpakking, ging ik wel van uit :-( (phonehouse)
Eén keer na telefoongesprek beeld op zwart, moeten resetten met volume+powerknop.
Eén keer GPS-fix kwijt tijdens Flitsmeister.
Eén keer geen netwerk-bereik in het Westland. (KPN in de buurt van Schipluiden, had ik met mn Milestone nooit). Kan toeval zijn.
Geluidskwaliteit speaker matig in vergelijking met (wederom) Milestone. Kan niet zo hard en is minder 'fris'.
Gesprekskwaliteit matig, dwz ik ben prima te verstaan (er zit zelfs laag in) maar degene met wie ik bel moet toch regelmatig herhalen wat hij/ zij zei.
Is, in twee dagen, toch al een aardig lijkstje met minnen.
Na het weekend beslis ik of ik van mijn 'binnen 7 dagen retour recht' gebruik ga maken.
Als ik zeker zou weten dat de Motorola Razr HD naar europa komt met de S4 is mijn twijfel weg en ga ik voor die

(Dan vind je dit: http://www.motorola.com/C...MOTOROLA-DE-DE.alt#anchor )

edit:
Na wat meer telefoongesprekken begint het erop te lijken dat ikzelf, tijdens het vasthouden van het toestel, op de powerknop druk waardoor het scherm op zwart gaat en uiteindelijk het toestel uit.

edit 2: Bij phonehouse telefoon geflashed en officiele rom terug geplaatst. Telefoon is nu stabiel
Enige blijft matige geluidskwaliteit. Verder heerlijke telefoon, hij mag blijven. :)

[ Voor 19% gewijzigd door arystotalloss op 20-10-2012 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels-88
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 22:29
T Heb het toestel nu 2 weken in gebruik en heb eigenlijk een aantal vragen/ opmerkingen

Ik kom vanaf een iPhone 4 en wou wat anders voor de iPhone altijd Sony gehad dus ben hier ook weer naar terug gekomen

Whatsapp berichten kon j op de iPhone lezen zonder te openen is in sommige gevallen makkelijk, als ik op de T instel dat die pop-up moet geven wordt ik gelijk online weergegeven terwijl ik de berichten nog helemaal niet gelezen heb dit zorgt voor verwarring, hoe kan ik dit oplossen?

Ander dingetje ook met whatsapp, op de iPhone kreeg ik alle berichten echt gelijk binnen Wi-Fi of 3g maakt niet uit op de T krijg ik soms berichten veel later binnen (vooral Wi-Fi maar ook 3g) nu ben ik bij een telefoon winkel geweest daar konden ze me ook niet helpen want alle instellingen leken goed te staan maar dit vind ik dus behoorlijk vervelend het lijkt ook vooral te zijn als het scherm uitstaat overigens

De muziek speler: ik had hem via Windows mediaplayer gesynchroniseerd maar helaas heeft hij niet alle album art meegesynchroniseerd, nu had ik via de app zelf alles laten bijwerken maar nu staat echt alles door elkaar. Kordon slechte functie
Verder vind ik de app niet echt gebruiksvriendelijk terwijl ik altijd een Sony heb gehad met walkman speler en ook een echte losse walkman speler van sony heb (daar ging synchronisatie wel goed mee via wmp)

PlayStation certified, ik kan hier op het toestel niks over vinden en heb via een externe link wel de ps store app en de ps pocket app kunnen downloaden (weliswaar voor de Xperia s maar de app lijkt me t zelfde) maar wanneer ik nu de app open krijg ik een foutmelding
Hebben meer mensen hier last van op Google kon ik weinig vinden hierover)

Automatische helderheid lijkt af en toe niet te kunnen kiezen waardoor het scherm als t ware flikkert tussen 2 helderheid standen.

Verder fijn toestel maar de bovengenoemde punten storen mij wel ik ben dan ook niet compleet weggeblazen door dit toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
WhatsApp weet ik niet, ik heb het nooit gebruikt (lang niet zo populair in België, wij SMSen gewoon), maar controleer eens of er in de algemene instellingen iets in de aard van Extended Power Saver zit. Is zo bij sommige andere Xperia's maar ik ben niet zeker of de T het ook heeft. Die superpowersaver zet wat internetmogelijkheden uit waardoor meldingen later binnenkomen. De weinige ervaring die ik met WhatsApp op Android heb gaf me in ieder geval niet het gevoel dat het een geweldig goed gemaakte app is.

De muziekplayer, mja, hij synced inderdaad niet altijd alle albumart, heb ik ook al gemerkt, maar dat is dan vooral omdat Windows Media Player niet altijd even goed alle standaarden volgt. Wanneer je bijvoorbeeld met Foobar2k (heerlijke mediaplayer) bij alle nummers eerst alle gelinkte albumart wist en daarna opnieuw bij alle nummers op het album een front cover toewijst werkt het wel.

Die GraceNote info downloaden werkt wél goed, maar je moet in elk geval de optie "bestaande info bijwerken" uit laten staan. GraceNote vergist zich ook regelmatig en gooit dan inderdaad wat dingen door elkaar. Zolang je die laat downloaden met die optie uit krijg je wel heel wat extra afbeeldingen en dan werkt het wel netjes.

Qua gebruiksvriendelijkheid: dat is wat wennen... Ik heb ook een hele reeks Sony Walkmanspelers die ik nog vrij veel gebruik (een A-serie en een X-serie) en ik moet zeggen dat ik wel gecharmeerd ben door de muziekplayer op de Xperia's. Het is misschien wat wennen, maar ik vind de Afspeelwachtrij etc heerlijk. In het "Afspelen"-venster moet je eens gewoon tikken op de albumcover, dan krijg je nog wat extra opties. Je kan ook artiesten, albums of tracks op het startscherm van de muziekbibliotheek zetten om er snel aan te kunnen (lang drukken op een item). Moet je eens mee experimenteren. In het algemeen kan ik je wel verzekeren dat de app op de Xperia's véél beter afgewerkt is dan op eender welke andere Android-telefoon. Alleen de iPhones doen het bijna even goed (persoonlijke mening natuurlijk).

PlayStation Mobile is nog niet beschikbaar in Nederland... Voorlopig enkel in deze landen: Japan, United States, Canada, United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, and Australia. Wanneer Nederland (en andere landen) toegang krijgen weet voorlopig niemand...

Dat met de automatische helderheid heb ik nog gehoord. Sommige Xperia's uit 2011 hadden hier ook last van maar mijn Xperia S bijvoorbeeld weer niet meer. Is inderdaad omdat hij ergens net tussen twee standen zit en de kleine variatie zorgt voor dat geflikker. Manuele helderheid is daar een oplossing, anders is het wachten op een update. Zal wel gefixed worden (denk ik).

Hoop dat je hiermee wat geholpen bent ^^ Moar questions: shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Ik heb ook last van whatsapp berichten die te laat binnenkomen, ben erg benieuwd naar een oplossing. Daarnaast zou ik graag ook notificaties zien op de iconen zelf, zoals bij bij IOS een rood tekentje erop ofzo. DIe mis ik mis nogal bij whatsapp, email en gewoon het telefoonicoontje.

Vind het trouwens ook bloedje irritant dat de helderheid aanpassing niet vloeiend gaat, elke keer denk ik dat het scherm op zo'n energiebesparing stand gaat en dat ik hem dan even moet aanraken (zoals in windows).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Malt007 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 21:09:
Daarnaast zou ik graag ook notificaties zien op de iconen zelf, zoals bij bij IOS een rood tekentje erop ofzo. DIe mis ik mis nogal bij whatsapp, email en gewoon het telefoonicoontje.
Ah, die zouden er moeten zijn voor de ingebouwde apps (telefoon (gemiste oproepen), SMS (nieuwe berichten) en email).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels-88
Bedanktvoor de antwoorden ik zaler ook zeker aan wennen

Ik will graag een ps3 controller aansluiten op m'n T maar als ik via bluetooth zoek vind die hem dus niet
hoe krijg ik dit draadloos voor elkaar zonder rooten want daar heb ik me nog niet in verdiept

Op youtube wel filmpjes gezien dat het op de S werkt maar mij lukt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Niels-88 schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:00:
Bedanktvoor de antwoorden ik zaler ook zeker aan wennen

Ik will graag een ps3 controller aansluiten op m'n T maar als ik via bluetooth zoek vind die hem dus niet
hoe krijg ik dit draadloos voor elkaar zonder rooten want daar heb ik me nog niet in verdiept

Op youtube wel filmpjes gezien dat het op de S werkt maar mij lukt het niet
Ik denk dat je daar root voor nodig hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels-88
Okee dat is jammer

Kan het wel met draad via usb of via het tv dockstation wanneer deze beschikbaar is dat je toevallig weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Is het niet hetzelfde als op de Sony tablets? Daar moet je eerst de PS3 controller met een USB kabel aansluiten om te pairen, daarna kan ie via BT gewoon werken. Zal op de telefoon niet anders zijn lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenk91
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Laatst online: 22-04-2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• staringgg
  • Niet online
alwaysleft schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 09:07:
[...]

een middelmatige telefoon dus :/ :X
Dat wordt niet gezegd. Het is een telefoon die in alles goed is, maar geen uitblinker.

Zelf vind ik dat ze wel iets positiever hadden mogen zijn, de bouwkwaliteit krijgt bijvoorbeeld maar 4 sterren terwijl deze in mijn ogen gewoon heel goed is. Verder is het design (3 sterren) strak (maar dat is een kwestie van smaak), hebben ze het scherm in een relatief kleine telefoon weten te stoppen.

En de betrouwbaarheid krijgt ook maar 3 sterren 8)7 Mijn xperia T heeft mij in ieder geval nog niet in de steek gelaten O-)

Gewoon doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

Sony zelf vind ik ook geen onbetrouwbaar merk. Heb hier een C902, W890 en een X10... niks mis mee, de review had wat mij betreft wel wat positiever mogen zijn voor een telefoon met een 4,5" scherm die even groot is als de Galaxy S2 met 4,3".

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Laatst online: 13-09 23:53
1. Iemand die me keer kan vertellen over de accuduur van het toestel tijdens gebruik en standby?

2. Is het vergelijkbaar met de Xperia S / Galaxy S2 o.i.d.?

3. Heb nu namelijk een Galaxy S3 met uitstekende accuduur als hij gebruikt wordt maar met standby weer het tegenovergestelde.

4. En is het UI vergelijkbaar met de Xperia S of voelt het wat sneller aan? (Hiervoor een Xperia S gehad)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

staringgg schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 09:40:
[...]

Dat wordt niet gezegd. Het is een telefoon die in alles goed is, maar geen uitblinker.

Zelf vind ik dat ze wel iets positiever hadden mogen zijn, de bouwkwaliteit krijgt bijvoorbeeld maar 4 sterren terwijl deze in mijn ogen gewoon heel goed is. Verder is het design (3 sterren) strak (maar dat is een kwestie van smaak), hebben ze het scherm in een relatief kleine telefoon weten te stoppen.

En de betrouwbaarheid krijgt ook maar 3 sterren 8)7 Mijn xperia T heeft mij in ieder geval nog niet in de steek gelaten O-)
Het is geen Samsung of Apple he. Ze hadden de Sony skin wel beter mogen beschrijven trouwens. Die kleuters skins van Htc en Samsung zien er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
staringgg schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 09:40:
[...]

Als het samsung of apple geweest zou zijn dan waren er 5 sterren geweest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Moest er iemand zin hebben om me hier wat te steunen:

AmbroosV in 'reviews: Sony Xperia T: de 007-smartphone'

Tweakers is in het algemene geweldig, maar de review van de T is gewoon veel te oppervlakkig. Sony pakt niet groot uit met elke kleine softwaretweak (zoals Samsung), maar er zit véél in de T waar gewoon geen aandacht aan werd besteed bij de update. Dat is gewoon jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Laatst online: 22-04-2019
AmbroosV schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 17:16:
Moest er iemand zin hebben om me hier wat te steunen:

AmbroosV in 'reviews: Sony Xperia T: de 007-smartphone'

Tweakers is in het algemene geweldig, maar de review van de T is gewoon veel te oppervlakkig. Sony pakt niet groot uit met elke kleine softwaretweak (zoals Samsung), maar er zit véél in de T waar gewoon geen aandacht aan werd besteed bij de update. Dat is gewoon jammer.
wat zijn dan die unieke dingen wat je kan met de t tegenover een s3 bijvoorbeeld? zeg het me.
Pagina: 1 ... 3 ... 20 Laatste