Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivan_20
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 16:38
Is er al iemand die een goede (passieve) autohouder heeft gevonden? Heb nog geen specifieke houder gevonden maar ook nog geen universele die niet de knoppen op de zijkant of de USB poort bedient of bedekt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:13

Sick Nick

Drop the top!

Ik heb een brodit passieve houder voor de galaxy nexus gekocht, daar past de T precies in. Drukt de knopjes niet in (behalve als je de telefoon keihard naar beneden duwt) en de USB is ook nog vrij. Toch nog iets goeds gemaakt door een Samsung telefoon, verder is maar meuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 16:48
Ik verwacht dat Haicom er binnenkort eentje zal hebben, die maken bijna altijd houders voor Sony (Ericsson)-toestellen en zijn erg goed van kwaliteit.

Lijst: http://www.haicomeurope.com/s_holder.shtml

[ Voor 15% gewijzigd door AmbroosV op 03-11-2012 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
(jarig!)
Ik had voor mijn Xperia S inderdaad ook een Haicom houder voor in ventilatierooster, erg fijn systeem en zit erg stevig om het toestel heen :)

Hopen dat ze snel een houder voor de Xperia T uit gaan brengen ;)

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• staringgg
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ik heb zojuist de stock firmware van sony op mijn Xperia T geflasht. Ik had eerst de t-mobile branded rom met de James Bond spullen en andere t-mobile troep (welke ik toch niet gebruik). EN mochten er nu updates komen, dan hoef ik tenminste niet te wachten op t-mobile voordat ze de update uitbrengen (wat altijd langer duurt).

Mochten meer mensen dit willen doen: Hier de link naar het XDA forum --> KLIK

Gewoon doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Hmm, bij m'n vorige telefoons vaak genoeg met flashtool een versie erop gezet maar met m'n T wil het niet lukken. Als ik volume down ingedrukt hou gaat de LED wel naar groen maar blijft er niet op, korte knipper en dan gaat ie daarna gewoon opladen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• staringgg
  • Niet online
Sick Nick schreef op maandag 05 november 2012 @ 14:22:
Hmm, bij m'n vorige telefoons vaak genoeg met flashtool een versie erop gezet maar met m'n T wil het niet lukken. Als ik volume down ingedrukt hou gaat de LED wel naar groen maar blijft er niet op, korte knipper en dan gaat ie daarna gewoon opladen...
Dat had ik de eerste keer ook, maar de tweede keer lukte het wel bij mij. En heb je alle drivers wel geïnstalleerd voor de flashtool?

Gewoon doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Ja, zowel de drivers van de PC companion als in de driver submap van flashtool. Zal het vanavond nog eens proberen op een andere laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:31
Heeft iemand al geprobeerd de firmwareversie te veranderen door de "build.prop" methode, waarbij je dat bestandje aanpast naar de code van Generic NL? Deze heb ik op mijn X10 een aantal keren gedaan en dat ging altijd wel erg goed en eenvoudig.

<edit>
De beste methode is om het zelf te proberen :)
Het lukt me overigens niet. Ik kan de build.prop niet gewijzigd krijgen, met ES File Explorer althans. Zodra ik aangeef systeembestanden te willen wijzigen reboot de telefoon. Ik kan de wijzigingen dan ook niet opslaan. Dit werkte op mijn X10 wel.

[ Voor 38% gewijzigd door KoekjevanLU op 06-11-2012 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
(jarig!)
Sick Nick schreef op maandag 05 november 2012 @ 14:22:
Dit probleem had ik laatst met de firmware update ook met SUS. Later hetzelfde grapje geprobeerd vanaf mijn laptop en daar werd ie direct herkend. De oorzaak blijft voor mij alsnog een raadsel... :+

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 16:19
Ik heb mijn T bij een t-mobile abbo gekregen, betekend dit dat er nog een sim lock op zit? Moet deze er eerst af voordat ik hem kan verkopen en zo ja, hoe kan ik dat het beste regelen?

Daarnaast vroeg ik me af wat een zo goed als nieuwe T zo ongeveer kan opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Malt007 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 14:23:
Ik heb mijn T bij een t-mobile abbo gekregen, betekend dit dat er nog een sim lock op zit? Moet deze er eerst af voordat ik hem kan verkopen en zo ja, hoe kan ik dat het beste regelen?

Daarnaast vroeg ik me af wat een zo goed als nieuwe T zo ongeveer kan opleveren.
Voor zover ik weet komen ze zonder simlock, wel met branding. €400 - €450?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:57
Malt007 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 14:23:

Die van mijn vrouw was zonder simlock en van tmobile af.
Zit nu tijdelijk een hi sim in en werkt prima, zelfs met zelfgemaakte microsim ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eawert
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-06-2024
Weet iemand toevallig of er al een Miracast adapter te koop is voor je TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• staringgg
  • Niet online
eawert schreef op woensdag 07 november 2012 @ 12:55:
Sony mobile adviseert de PTV3000 van Netgear. Maar deze is nog niet te koop in Nederland. ;(

Gewoon doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:02

Priet

To boldly do what no one has..

eawert schreef op woensdag 07 november 2012 @ 12:55:
Bestaat er geen software voor Windows die dit ook kan?

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Priet schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:43:
[...]

Bestaat er geen software voor Windows die dit ook kan?
Miracast gebruikt WiFi Direct. Als Windows dat eens fatsoenlijk gaat implementeren zou het in principe mogelijk moeten zijn. Ik denk wel dat er dan ook nieuwe drivers nodig zijn van je WiFi-kaart-boer.

Die Netgear die Sony adviseert is best wel goed zolang je WiFi-spectrum vrij clean is. Op IFA zaten er regelmatig wat beeldfouten in door het (okay, extreem) drukke spectrum. De kwaliteit is wel net ietsje minder dan HDMI, het is nog altijd transcoded. Video met hardware-acceleratie gaat smooth, maar games etc krijgen een serieuze drop in framerate door het transcoden.

Als je kan, gebruik MHL. Ook handig aan MHL is dat je de afstandsbediening van je TV kan gebruiken om je foon te bedienen, kan voor zover ik weet niet met Miracast (maar je kan dan natuurlijk wel gewoon je telefoon gewoon vasthouden).

Miracast gaat pas echt interessant worden wanneer het in de TV's ingebouwd zit. Sony gaat daarmee beginnen, bijna alle nieuwe Sony-TV's gaan het standaard aan boord hebben vanaf 2013. Samen met NFC is WiFi Direct (en een hoop open standaarden die erop gebaseerd zijn) het stokpaardje van Sony voor 'effortless connectivity'.

Plus, tijdens het gebruik van Miracast kan je niet surfen via WiFi. Sony was wel aan het bekijken of ze dat niet mogelijk kunnen maken met een update.

http://www.sony.nl/produc...-tv-accessories/uwa-br100 is trouwens ook Miracast certified, dus de kans is groot dat zelfs huidige Sony-TV's Miracast gaan ondersteunen met een update.

[ Voor 11% gewijzigd door AmbroosV op 07-11-2012 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eawert
Ambroos bedankt voor je reactie. Ik heb een paar dagen geleden al een MHL adapter besteld. Als ik 'm binnen heb zal ik laten weten hoe het bevalt. Maar je schreef dat je met de afstandsbediening van je TV je telefoon kunt bedienen. Hoe werkt dat precies, kun je dan bijv. pauseren, doorspoelen etc.?
AmbroosV schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:48:
[...]

Miracast gebruikt WiFi Direct. Als Windows dat eens fatsoenlijk gaat implementeren zou het in principe mogelijk moeten zijn. Ik denk wel dat er dan ook nieuwe drivers nodig zijn van je WiFi-kaart-boer.

Die Netgear die Sony adviseert is best wel goed zolang je WiFi-spectrum vrij clean is. Op IFA zaten er regelmatig wat beeldfouten in door het (okay, extreem) drukke spectrum. De kwaliteit is wel net ietsje minder dan HDMI, het is nog altijd transcoded. Video met hardware-acceleratie gaat smooth, maar games etc krijgen een serieuze drop in framerate door het transcoden.

Als je kan, gebruik MHL. Ook handig aan MHL is dat je de afstandsbediening van je TV kan gebruiken om je foon te bedienen, kan voor zover ik weet niet met Miracast (maar je kan dan natuurlijk wel gewoon je telefoon gewoon vasthouden).

Miracast gaat pas echt interessant worden wanneer het in de TV's ingebouwd zit. Sony gaat daarmee beginnen, bijna alle nieuwe Sony-TV's gaan het standaard aan boord hebben vanaf 2013. Samen met NFC is WiFi Direct (en een hoop open standaarden die erop gebaseerd zijn) het stokpaardje van Sony voor 'effortless connectivity'.

Plus, tijdens het gebruik van Miracast kan je niet surfen via WiFi. Sony was wel aan het bekijken of ze dat niet mogelijk kunnen maken met een update.

http://www.sony.nl/produc...-tv-accessories/uwa-br100 is trouwens ook Miracast certified, dus de kans is groot dat zelfs huidige Sony-TV's Miracast gaan ondersteunen met een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
eawert schreef op woensdag 07 november 2012 @ 15:34:
Ambroos bedankt voor je reactie. Ik heb een paar dagen geleden al een MHL adapter besteld. Als ik 'm binnen heb zal ik laten weten hoe het bevalt. Maar je schreef dat je met de afstandsbediening van je TV je telefoon kunt bedienen. Hoe werkt dat precies, kun je dan bijv. pauseren, doorspoelen etc.?

[...]
Jup. Als je TV ondersteuning heeft voor HDMI-CEC kan je gewoon je d-pad op je afstandsbediening gebruiken om je telefoon te besturen :) Welke knoppen werken is wat afhankelijk van je TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
(jarig!)
eawert schreef op woensdag 07 november 2012 @ 15:34:
[knip] Ik heb een paar dagen geleden al een MHL adapter besteld. [knip]

[...]
Waar heb je die MHL adapter besteld en wat was je ervoor kwijt? En neem aan dat het MHL -> HDMI adapter is?

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
  • Laatst online: 04-04 18:56
Ik had er een op ebay besteld, net iets meer dan een tientje, inclusief verzenden. Vooral de foto-software is wel leuk, en spellen die horizontaal spelen, al zit je een beetje vast aan je touchscreen. Apps welke niet horizontaal kunnen worden weergegeven me balken links en rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eawert
Ik heb ook op Ebay voor een tientje een adapter besteld. Het is inderdaad een MHL-HDMI adapter. Laat mijn bevindingen wel weten als ie binnen is.
Riqy schreef op woensdag 07 november 2012 @ 22:30:
[...]

Waar heb je die MHL adapter besteld en wat was je ervoor kwijt? En neem aan dat het MHL -> HDMI adapter is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertaler
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09 12:30
Gebruikt iemand hier Skype op de Sony Xperia T, en zou iemand zijn ervaringen ermee willen delen?
Ik heb namelijk nu al een paar keer meegemaakt dat het Skype logo uit de notification bar verdwenen is (dit meestal na uren inactief te zijn geweest). Wanneer ik dan probeer de app weer terug te krijgen door hem opnieuw op te starten blijft Skype hangen op het inlogscherm. Een reboot van de telefoon lost dit probleem op.
Wat denken jullie? Probleem in de Skype software of iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
vertaler schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 21:10:
Gebruikt iemand hier Skype op de Sony Xperia T, en zou iemand zijn ervaringen ermee willen delen?
Ik heb namelijk nu al een paar keer meegemaakt dat het Skype logo uit de notification bar verdwenen is (dit meestal na uren inactief te zijn geweest). Wanneer ik dan probeer de app weer terug te krijgen door hem opnieuw op te starten blijft Skype hangen op het inlogscherm. Een reboot van de telefoon lost dit probleem op.
Wat denken jullie? Probleem in de Skype software of iets anders?
Klinkt als een probleem met Skype zelf.

IPV je telefoon te herstarten kan je normaal ook bij Instellingen > Apps > Skype > Forceer stop de app zelf 'volledig' herstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertaler
Hmm, dat zou kunnen, maar ik heb het idee dat het misschien eerder een probleem met de netwerkverbinding is (browser kan ook geen data over wifi meer ontvangen, etc.), of wie weet de router.
In ieder geval bedankt voor de tip Ambroos, ik zal de volgende keer op die manier de Skype app opnieuw starten en kijken of dit iets uitmaakt.
Ik ben enthusiast over de telefoon, maar nog niet helemaal overtuigd dat het ding volstrekt zonder issues is. Ik heb hem ook al een keer spontaan zien rebooten tijdens een telefoongesprek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
vertaler schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 00:41:
Hmm, dat zou kunnen, maar ik heb het idee dat het misschien eerder een probleem met de netwerkverbinding is (browser kan ook geen data over wifi meer ontvangen, etc.), of wie weet de router.
In ieder geval bedankt voor de tip Ambroos, ik zal de volgende keer op die manier de Skype app opnieuw starten en kijken of dit iets uitmaakt.
Ik ben enthusiast over de telefoon, maar nog niet helemaal overtuigd dat het ding volstrekt zonder issues is. Ik heb hem ook al een keer spontaan zien rebooten tijdens een telefoongesprek.
Welke buildversie draai je?

Probeer eens of er een update beschikbaar is met Sony Update Service: http://www.sonymobile.com/nl/tools/update-service/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertaler
Ik draaii 7.0.AA.1.303. Doet diee updaterer iets anders dann de pcc-companion software?
(ohh, en hoe irritant is typen in chrome trouwens mett die dubbele tekens-bug...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
vertaler schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 01:27:
Ik draaii 7.0.AA.1.303. Doet diee updaterer iets anders dann de pcc-companion software?
(ohh, en hoe irritant is typen in chrome trouwens mett die dubbele tekens-bug...)
Die updater doet ongeveer hetzelfde maar is soms wat sneller met het vinden van nieuwe updates. Wanneer PC Companion faalt in het doen van een update lukt het soms wel met Update Service.

7.0.A.1.303 is een vrij oude versie... Ondertussen is er 7.0.A.3.195 die het een stuk beter doet. Zitten wat nieuwe media-apps in, bugfixes, een nieuwe energiespaarmodus, WiFi Miracast mirroring, ... Controleer even of je die update kan uitvoeren met Update Service.

En ik zou echt de ingebouwde browser gebruiken, Chrome is niet zo veel beter. Of een ander toetsenbord. De klassieke Swype Beta werkt goed en kan je gewoon downloaden langs hun site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertaler
Bedankt, daar zal ik morgen eens naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertaler
Ook volgens Sony Update Service is de telefoon al geupdate naar de nieuwste versie. Maakt het misschien nog uit welk model van welke provider je hebt voor het krijgen van updates op deze manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:02
Kan iemand mij wat meer vertellen over de skin van de T? Ben een zeer tevreden gebruiker van een HTC Desire, maar deze is aan vervanging toe. De reden dat ik de Desire erg fijn vind komt door de Sense skin,Ik ben erg gecharmeerd van de T door het zeer strakke uiterlijk. Maar er zijn een paar dingen waar ik benieuwd naar ben: Sense heeft een zeer prettige agenda widget (itt de stock android widget die voor mij totaal nutteloos is). Heeft Sony dit ook? Idem voor de weer widget, ik heb hiervoor bv al het een en ander vanuit de market getest maar ze zijn of spuuglellijk, of ze vinden op de een of ander manier niet mijn woonplaats (Arnhem). idem voor de agenda functie (wat betreft functionaliteit).

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet

Priet

Ik kom ook van een HTC (Desire HD) maar de skin van de Sony vind ik minstens net zo fijn zo niet fijner. Er zit een agenda widget in (die je zelf op een formaat vast kunt zetten) en voor de weer widget heb ik HD Widgets geïnstalleerd. Met een beetje tweaken kun je daar het uiterlijk zo van veranderen dat het mooi past in de skin van de Sony :)

De Sony Update Service geeft bij ook aan dat ik de nieuwste software al heb. Komt dat door de T-Mobile branding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
De skin van Sony is een stuk minder diepgaand dan Sense maar wel een stuk consistenter. Sense is altijd vrij chaotisch, elke app ziet er wat anders uit en werkt op een andere manier.

Ik heb hier een tijdje geleden een album online gezet met allemaal screenshots van de Xperia S. Is quasi exact hetzelfde als de skin van de Xperia T op een paar icoontjes na: http://imgur.com/a/jCYet#0

Hier kan je wat screenshots vinden van de weerwidget en kalender: http://imgur.com/a/9WM0f#0 De subtiele animaties in de weerwidget zijn trouwens heerlijk en maken je homescreen een stuk minder statisch.

[ Voor 10% gewijzigd door AmbroosV op 10-11-2012 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Priet schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 13:47:
Ik kom ook van een HTC (Desire HD) maar de skin van de Sony vind ik minstens net zo fijn zo niet fijner. Er zit een agenda widget in (die je zelf op een formaat vast kunt zetten) en voor de weer widget heb ik HD Widgets geïnstalleerd. Met een beetje tweaken kun je daar het uiterlijk zo van veranderen dat het mooi past in de skin van de Sony :)

De Sony Update Service geeft bij ook aan dat ik de nieuwste software al heb. Komt dat door de T-Mobile branding?
Dat zal inderdaad door de branding zijn. De update zal er binnenkort wel zijn voor alle sales kits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
thanks! Dit was precies waar ik naar op zoek was! de kalender is ook goed, gewoon even een snel overzicht zonder de agenda te hoeven openen. Ik neem trouwens aan dat de weer widget dynamisch is (dus je volgt op basis van je locatie)?

Maar eens op zoek gaan naar een mooie deal dan... :-)

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Hopjesvla79 schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 14:09:
thanks! Dit was precies waar ik naar op zoek was! de kalender is ook goed, gewoon even een snel overzicht zonder de agenda te hoeven openen. Ik neem trouwens aan dat de weer widget dynamisch is (dus je volgt op basis van je locatie)?

Maar eens op zoek gaan naar een mooie deal dan... :-)
Weerwidget is niet dynamisch, je moet locaties handmatig instellen. Je kan dan wel gewoon kiezen om je "huidige" locatie te gebruiken maar hij past zich niet automatisch aan aan waar je bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
ai jammer...(zoiets simpels om te implementeren (lijkt me), waarom niet denk ik dan... :? )

[ Voor 40% gewijzigd door Hopjesvla79 op 10-11-2012 16:52 ]

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Hopjesvla79 schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 16:44:
ai jammer...(zoiets simpels om te implementeren (lijkt me), waarom niet denk ik dan... :? )
Het valt inderdaad misschien wel mee om te implementeren maar het kost heel wat batterij. Bij elke coarse location change (en waar leg je de grens) moet er dan een hele hoop traffic gedaan worden om de nieuwe locatie binnen te halen en stats te zoeken. Dat vereist dan ook dat je telefoon op de achtergrond de hele tijd de locatie in de gaten moet houden.

En by the way, zoveel verschilt het weer nu ook niet als je niet heel Nederland/België doorkruist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
klopt klopt, maar toch..als je van een toestel van een paar jaar oud komt en naar het flagship model va nu gaat dan vind ik het toch jammer dat de oude het wel kan en de nieuwe niet (standaard dan). ok, ze zijn wel van verschillende fabrikanten maar dit soort kleine dingen irriteren me toch wel een beetje..... net als de verhalen van loslatende coating, het toestel is net uit en mensen hebben er nu al last van...moet toch niet kunnen dunkt me. Brengt me dan toch weer aan het twijfelen (maar het is zo'n mooi toestel....zucht)

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Er is net weer een nieuwe firmware certified: 7.0.A.3.212.

Waarschijnlijk zal deze wel naar alle customizations komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
  • Laatst online: 04-04 18:56
Zal hem vanavond erop zetten, hopelijk werkt de facebook integratie met het album voor het delen van foto's dan weer, want dat mislukte nu 3 keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
(jarig!)
Vanaf wanneer gaat deze firmware uitgerold worden?

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
Aangezien de build.prop methode bij mij niet werkte, maar ik wel up-to-date wil blijven met de door Sony vrijgegeven updates zonder van T-Mobile afhankelijk te zijn heb ik toch maar een andere firmware op mijn toestel geflashed. Aangezien ik de Skyfall editie heb, wilde ik eigenlijk toch een Generic (non-branded) Skyfall rom. Na flink zoeken heb ik via deze Poolse pagina de duitse non-branded versie (7.0.A.1.303; customization 1268-2462) er op gezet, via de flashtool methode.

Mochten hier meer mensen in geïnteresseerd zijn, hierbij mijn bevindingen:
  • De eerste keer opstarten is hij uiteraard in het Duits, maar daarna kan dit gewoon naar Nederlands aangepast worden.
  • Hij update daarna direct naar de nieuwe firmware versie (7.0.A.3.195) op. Uiteraard ben je nu ook van alle T-Mobile troep af, die ik er toch al af gooide.
  • Van te voren een backup maken met de standaard Backup-en-Herstel werkt erg goed. Hij bewaar alle apps inclusief instellingen, dus vrijwel alles werkt direct weer.
  • Het T-Mobile bij opstarten en afsluiten is weg, logisch maar ik noem het toch omdat met name het afsluiten veel sneller gaat nu.
Kort samengevat, toch wel de moeite. Het flashen gaat zeer eenvoudig via flashtool en toekomstige updates ontvang ik nu (hopelijk) sneller met behoud van mijn übercoole James Bond thema 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Ooh, thanks voor de link. Generic DE is dikwijls héél snel met updates en het Skyfall-thema is ook mooi meegenomen. Ga hem straks thuis downloaden en op XDAFileserver gooien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonetone
  • Laatst online: 23:48

bonetone

2B Silver Sonic

Hmm, ik kom er niet helemaal uit met die flashtool. Er staan geen Xperia T drivers in het lijstje van device drivers, wel Xperia TX. Moet ik die dan installeren? En welke hardware knop druk ik in voor ik de USB inplug? Volume up als ik het goed heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
bonetone schreef op maandag 12 november 2012 @ 23:50:
Hmm, ik kom er niet helemaal uit met die flashtool. Er staan geen Xperia T drivers in het lijstje van device drivers, wel Xperia TX. Moet ik die dan installeren? En welke hardware knop druk ik in voor ik de USB inplug? Volume up als ik het goed heb?
De drivers installeert hij vanzelf wanneer je je toestel verbind, indien je van te voren Sony PC Companion geïnstalleerd hebt.

Om je telefoon in flashmode te verbinden houd je de volume-down knop in en prik je je USB kabel in.

Hopelijk kom je hiermee weer een stapje verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonetone
  • Laatst online: 23:48

bonetone

2B Silver Sonic

:) Nu aan het flashen. Ben benieuwd

Dat ging prima. Telefoon werd automatisch geupdate met de nieuwste firmware. Nu back-up aan het terugzetten.

[ Voor 61% gewijzigd door bonetone op 13-11-2012 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Heeft er iemand ook de keuze moeten maken tussen de HTC One S en de Xperia T? Waarom heb je de keuze laten vallen op de T?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
(jarig!)
Ik heb die keuze niet hoeven maken, maar kan wel een paar dingen opnoemen:

- betere kwaliteit scherm
- betere softwareshell (htc sense is erg zwaar voor je telefoon, in tegenstelling tot sony shell)
- groter scherm
- hogere schermresolutie
- betere camera kwaliteit
- softwaretoetsen ipv hardwaretoetsen (vind ik een voordeel)

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Riqy schreef op woensdag 14 november 2012 @ 21:10:
Ik heb die keuze niet hoeven maken, maar kan wel een paar dingen opnoemen:

- betere kwaliteit scherm
- betere softwareshell (htc sense is erg zwaar voor je telefoon, in tegenstelling tot sony shell)
- groter scherm
- hogere schermresolutie
- betere camera kwaliteit
- softwaretoetsen ipv hardwaretoetsen (vind ik een voordeel)
Thanks.
Was gisteren bij MM wezen kijken voor n beslissing tussen de One S en de One X. Deze laatste vind ik echter te groot. Toen zag ik de T en die ligt erg goed in de hand!

Vraag aan de bezitters;

- is de locatie van de aan/uit knop vervelend voor rechtshandigen?
- verzamelt het scherm veel stof?
- En zijn de kijkhoeken van het scherm ok? In enkele reviews worden die als slecht bestempeld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
(jarig!)
Vraag aan de bezitters;

- is de locatie van de aan/uit knop vervelend voor rechtshandigen?
Ik ben zelf rechtshandig en vind de positie van die knop erg handig zitten, hij zit op de plaats waar je automatisch je duim neerlegt naast het toestel
- verzamelt het scherm veel stof?
Ik vind dit in verhouding tot de gemiddelde telefoon niet erger ofzo...
- En zijn de kijkhoeken van het scherm ok? In enkele reviews worden die als slecht bestempeld..
De kijkhoeken van het scherm zijn redelijk, maar als je er teveel vanaf de zijkant tegenaan kijkt (wat je zelf nooit doet) wordt het snel wazig...

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Riqy schreef op woensdag 14 november 2012 @ 21:43:
[...]

Ik ben zelf rechtshandig en vind de positie van die knop erg handig zitten, hij zit op de plaats waar je automatisch je duim neerlegt naast het toestel

[...]

Ik vind dit in verhouding tot de gemiddelde telefoon niet erger ofzo...

[...]

De kijkhoeken van het scherm zijn redelijk, maar als je er teveel vanaf de zijkant tegenaan kijkt (wat je zelf nooit doet) wordt het snel wazig...
thanks!
Kon het scherm helaas niet bekijken, batterij was leeg bij de MM vandaar mn vragen.
Over twee weken ga ik beslissen, zal dan wel van de prijs afhangen denk ik, en dan zal de One S wel winnen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
(jarig!)
Ik kan je alleen maar zeggen dat het je eigen keus is, maar dat de Xperia T zijn geld wel waard is ;) Denk dat een hoop mensen dit wel met mij eens zijn :)

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Riqy schreef op woensdag 14 november 2012 @ 22:00:
Ik kan je alleen maar zeggen dat het je eigen keus is, maar dat de Xperia T zijn geld wel waard is ;) Denk dat een hoop mensen dit wel met mij eens zijn :)
Oh denk het ook wel! Maar ja als je moet kiezen (bij een abo) tussen een goede HTC One S en een Xperia T voor 100 euro meer dan vind ik het wel een moeilijke keuze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
(jarig!)
Je hebt dan voor 100 euro meer heel wat meer telefoon als met een One S, dus dan zou ik het wel weten ;)

My iRacing

• LVGH
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09 11:49
Is er iets te doen aan het flikkeren van het scherm? Behalve het uitzetten van automatische helderheid.. Is geen gezicht. Horen jullie ook af en toe hinderlijke tikken bij het overschakelen van audio (radio, walkman) en het ontvangen van een melding op de telefoon? Toetsenbord is matig. Soms langzaam, vooral bij backspace, en pijltjestoetsen ontbreken.

De aan/uit knop zit inderdaad op een onhandige plek maar je went er wel aan. Ontbreken van hardware knoppen zie ik wel als een ontwerpmissertje, onderste cm van de telefoon wordt hierdoor niet gebruikt. Net als de uitstekende camera, dat kan echt niet meer anno 2012, zeker niet in een telefoon die toch al niet bijzonder dun is. Hoop dat de accuduur nog beter wordt, is niet beter dan mijn twee jaar oude Desire HD. Ben al met al nog niet bijster onder de indruk van de telefoon, had meer ontwikkeling verwacht.

• DarkChylde
Is er al een update voor de tmobile versie van de xperia t?
Ik zat te kijken naar flashen naar unbranded, maar is toch wel wat werk.
En wil eigenlijk geen risico nemen ;-)

Mijn vrouw vond het verschil tussen haar desire hd en de xperia erg groot.
Merkbaar sneller en zij is er blij mee.. Batterijduur klaagt ze ook niet over.

• KoekjevanLU
DarkChylde schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:29:
Is er al een update voor de tmobile versie van de xperia t?
Ik zat te kijken naar flashen naar unbranded, maar is toch wel wat werk.
En wil eigenlijk geen risico nemen ;-)

Mijn vrouw vond het verschil tussen haar desire hd en de xperia erg groot.
Merkbaar sneller en zij is er blij mee.. Batterijduur klaagt ze ook niet over.
Het flashen naar unbranded (heb zelf de Duitse skyfall) is juist erg simpel hoor, je hebt zelfs geen root of unlocked bootloader nodig. Je moet alleen USB-debugging aan hebben staan (onder opties voor ontwikkelaars).

Wellicht voor anderen ook handig, een korte stap-voor-stap uitleg:
- Sony PC Companion installeren
- Flashtool (meest recente uiteraard) installeren
- de firmware (.ftf) downloaden en in de firmware-map van flashtool zetten
- in flashtool klik je op het bliksempje
- Kies Flashmode en ok
- selecteer de juiste firmware en ok
- Hij zal je vragen de telefoon in flashmode te starten en geeft de uitleg voor de X10. Voor de T is dit: uitzetten, volume-down inhouden en USB-kabel inprikken
- Dan flasht hij m verder zelf, vergelijkbaar met een update van Sony.

Eventueel kun je ook eerst je originele firmware opslaan, dat is iets meer werk en daarvoor verwijs ik je dan naar google :)

/edit: Thanx Ambroos, heb het er uit gehaald, wist het niet zeker meer.

[ Voor 3% gewijzigd door KoekjevanLU op 15-11-2012 15:37 ]

• AmbroosV
KoekjevanLU schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:39:
[...]

Het flashen naar unbranded (heb zelf de Duitse skyfall) is juist erg simpel hoor, je hebt zelfs geen root of unlocked bootloader nodig. Je moet alleen USB-debugging aan hebben staan (onder opties voor ontwikkelaars).
Nope, USB-debugging moet niet aanstaan!
Voor de rest klopt alles ongeveer, maar als je geen gegevens wilt verliezen tijdens het flashen moet je Wipe Data en Wipe apps_log uitvinken!

[ Voor 12% gewijzigd door AmbroosV op 15-11-2012 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eawert
Behoud je na het flashen wel je root?
AmbroosV schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:40:
[...]

Nope, USB-debugging moet niet aanstaan!
Voor de rest klopt alles ongeveer, maar als je geen gegevens wilt verliezen tijdens het flashen moet je Wipe Data en Wipe apps_log uitvinken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
bedankt voor de stappen handleiding!
Bij linkje naar XDA leek het veel werk.
Ga van het weekend hem zetten naar de unbranded ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
eawert schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:28:

[...]
Nee, de door mij aangegeven rom is stock zonder root. Volgens mij moet je hem daarna gewoon weer kunnen rooten, maar dat heb ik zelf nog niet gedaan, dus ik weet niet zeker hoe dit gaat met de nieuwe firmwareversie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
eawert schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:28:

[...]
Nope, die nieuwe versie met Miracast etc is nog niet te rooten zonder een bootloader unlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertaler
Mijn telefoon is zojuist voor de tweede maal tijdens een gesprek gecrashed. Heeft niemand anders dit meegemaakt hier? Ik heb ook enkele van dit soort berichten op XDA en Sony forums gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet

Priet

De Sony PC Companion geeft bij mij (T-Mobile) nu ook aan dat er een update is :) Ik wacht echter nog even tot ik weet of de root nog blijft werken en of het achteraf weer terug te zetten is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds begin deze week een Xperia T in combinatie met een Telfort abonnement (Xperia T + 300 minuten + 100 SMS'jes + 500 MB voor €30,50).

Ik ben erg te spreken over de snelheid van het toestel en de grafische interface van het Android OS.

Ik ben echter minder te spreken over de accuduur. Als ik het toestel helemaal oplaad, en hem gewoon op mijn nachtkastje laat liggen met WiFi en Bluetooth uit, dan is er in 1 nacht (ongeveer 8 uur) zo'n 40% verdwenen. Dit is met een schone image, dus geen software geïnstalleerd.

Zo ver ik nu kan lezen op diverse fora (waaronder XDA-Developers), schijnt dit 'normaal' te zijn. ik hoop dat Sony dit gaat fixen in de aankomende Android 4.1 release.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2012 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frjemd
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-07-2023
Verwijderd schreef op zondag 18 november 2012 @ 16:11:

Ik ben echter minder te spreken over de accuduur. Als ik het toestel helemaal oplaad, en hem gewoon op mijn nachtkastje laat liggen met WiFi en Bluetooth uit, dan is er in 1 nacht (ongeveer 8 uur) zo'n 40% verdwenen. Dit is met een schone image, dus geen software geïnstalleerd.

Zo ver ik nu kan lezen op diverse fora (waaronder XDA-Developers), schijnt dit 'normaal' te zijn. ik hoop dat Sony dit gaat fixen in de aankomende Android 4.1 release.
Ik ben juist wel tevreden over de accuduur.
40% in één nacht is natuurlijk veel te veel. Zou een paar procent moeten zijn.
Probeer eens: uitgebreide stand-by-modus (bij Instellingen - Energiebeheer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Telfort inmiddels gebeld, en die komen morgen langs om mijn toestel op te halen.

De accuduur is simpelweg slecht te noemen, en ben er echt niet over te spreken.

Uitgebreide stand-by modus is leuk, maar ik heb die optie nooit eerder op een toestel gebruikt, en haalde altijd netjes 1.5 tot 2 dagen, en nu ineens minder dan 1 dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een Xperia T besteld en die komt als het goed is morgen binnen. Mocht mijn abbo verlengen en ben eens de boer opgegaan en heb gekeken naar wat ik wilde voor een telefoon. Na lang wikken en wegen toch de knoop doorgehakt en een Xperia T gekozen.

Ik heb voor de Sony gekozen omdat ik in het verleden een Sony telefoon gehad heb, namelijk de CMD Z5 en de Sony Ericsson T-29. Mijn vorige telefoon was een toestelletje van Samsung. Heb nu mijn abbo verlengt bij HI, en heb een medium bundel met 300 belminuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu 3 dagen de Sony Xperia T. Na drie dagen is mijn batterij een beetje op dreef gekomen. ik heb de phone nu 13 1/2 uur gebruikt en staat op 45 procent. Dus dat is zeker niet slecht. En dan heb ik hem aardig gebruikt.... beetje youtube en regelmatig facebook checken en posten .. paar foto's gemaakt en gepost. email staat allemaal op push (exchange en gmail) ohw ja en ook gebeld :)... So far een toptoestel!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2012 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Is er al informatie over de Xperia V?
Wanneer gaat deze bikkel uitkomen?

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je nog steeds verplicht een Google account aanmaken voor je contacten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 12:38
Android gebruiken zonder Google account is vrij onmogelijk. Je hoeft je contacten niet per sé onder je googleaccount op te slaan (is wel handig trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Ik was het helemaal zat met de T qua batterijduur maar ben erachter dat dit werd veroorzaakt door wifi. Op een of andere manier blijft deze constant verbinding zoeken als er geen netwerk in de buurt is. Het is dan wel een extra handeling om wifi elke keer uit te zetten maar het batterij verbruik is bij mij ongeveer vervierdubbeld.

Wel een hoop crashes en bugs gehad afgelopen maand. Echt een drama apparaat waardoor ik toch maar weer een iphone heb besteld. Grootste ergenissen zijn vastlopende gesprekken, het niet kunnen ophangen omdat het scherm zwart blijft, happerend scherm bij scrollen, de zeer onhandige plaatsing van de knoppen, trage reactie op draaien scherm, plastic kapje na 1x gebruiken niet meer strak en daarnaast nog veel meer kleine ergenissen.

Ohja, nog 2 zeer belangrijke ergenissen zijn het zeer trage doorkomen van whatsapp berichten en emails. Kan geen fatsoenlijk gesprek meer voeren. Dit is zowel bij wifi als 3g het geval.

Ik denk dat ik deze laat opsturen door tmobile en dan hoop ik een nieuwe te krijgen die ik dan onaangeraakt kan verkopen.

[ Voor 9% gewijzigd door Malt007 op 20-11-2012 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Komt dat dan niet gewoon door de brakke T-mobile aanpassingen ofzo? Want ik heb van alles wat je hierboven noemt met een non-branded versie absoluut geen last. Berichten komen direct binnen, batterij gaat zeker 1.5 dag mee bij intensief gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:44:
Android gebruiken zonder Google account is vrij onmogelijk. Je hoeft je contacten niet per sé onder je googleaccount op te slaan (is wel handig trouwens)
Maak wel een accountje aan, en sync dan wel met mijn account. Ben niet zo weg van Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Sick Nick schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 11:49:
Komt dat dan niet gewoon door de brakke T-mobile aanpassingen ofzo? Want ik heb van alles wat je hierboven noemt met een non-branded versie absoluut geen last. Berichten komen direct binnen, batterij gaat zeker 1.5 dag mee bij intensief gebruik.
Ik heb geen idee waar het aan kan liggen. Misschien heb ik wel een gaar exemplaar uit de eerste batch. Ik had hem namelijk al direct toen hij uit was. Gemiste kans van sony/android want ik ben normaal erg merkvast, voor mezelf weer eens bevestigd dat je nooit moet overstappen als je ergens tevreden mee bent (en niet teveel op fanboy sites moet lezen, zoals hier....) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
Malt007 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:53:
Wel een hoop crashes en bugs gehad afgelopen maand.
Denk toch wel dat je een brak exemplaar te pakken hebt. Ik heb zelf nog geen enkele crash of bug meegemaakt en heb een prima batterijduur (met gemak 2 dagen, met alles zo'n beetje aan).

Maar goed je geeft ook aan dat je aan verschillende zaken niet (goed) kunt wennen, dus de switch naar iPhone lijkt me geen verkeerde keuze in jouw geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 12:38
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:40:
[...]

Maak wel een accountje aan, en sync dan wel met mijn account. Ben niet zo weg van Google.
dan is een Android device misschien niet écht het OS of choice geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er wel ervaring mee, heb een HD2 gehad. Op zich bevalt het prima, maar ik ben nogal wantrouwig aangelegd als bedrijven groot zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel205
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 23:07
Vinand schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 09:32:
Is er al informatie over de Xperia V?
Wanneer gaat deze bikkel uitkomen?
De V komt in noord Europa begin volgende maand uit volgens xperiablog

De rest van Europa volgt waarschijnlijk pas in begin 2013...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels-88
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 22:29
Heeft er iemand toevallig een generic NL rom voor de T die ik via flashtool kan installeren?

De T van m'n broertje (t-mob skyfall) heeft wel een update gehad en mij T (gewoon t-mob) niet (krijg steeds meer spijt van de overstap naar t-mob)

Nu las ik dat een aantal mensen hier de duitse rom erop hebben gezet (skyfall versie) is dit verder geen probleem met eventuele garanties, toekomstige updates of weet ik wat?

Ik heb gezocht naar de officiele NL rom maar kan hem niet vinden. (skyfall unbranded vind ik ook prima thema is leuk meegenomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
Niels-88 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 20:13:
Nu las ik dat een aantal mensen hier de duitse rom erop hebben gezet (skyfall versie) is dit verder geen probleem met eventuele garanties, toekomstige updates of weet ik wat?
Zelf heb ik eerst een ftf gemaakt van mijn originele rom. Mocht ik problemen met mijn telefoon krijgen, flash ik deze terug en dan heb ik m weer origineel (T-Mobile unlocked Skyfall). Dus in principe is dit niet echt een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidjustus
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-08 18:06
hallo goedenacht,

Heeft er niemand last van de zwakte van het notificatie ledje.
Kom van een X10 en daarna de SXS maar bij die beiden zijn de ledjes erg sterk. (soms wat te sterk)

Bij de T is het erg zwak, waardoor je notificaties zou kunnen missen, zelfs met opladen moet je goed kijken of die al groen is.

Weet iemand of hier evt al een mod voor is, kan het tot dusver nog niet vinden(google XDA)

Ik hoor het wel
gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-10-2024
Ik vind het lichtje zeer duidelijk. Telefoon is een uur in gebruik maar ben benieuwd hoe die werkt als ik een microsim binnen heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
(jarig!)
Daar word het vast niet slechter van :P

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg mijn toestel niet geroot met Bin4ry. Ik voer het servicenummer in en ik kan hem rooten. Vervolgens draai ik de videotut, en tig anere tutorials, maar hij wil niet herstarten nadat ik RUNME draai. Hij moet herstarten en dan zou ik superuser moeten zien. Ten eerste herstart hij niet, CMD bijft runnen, handmatig herstarten werkt ook niet.

Iemand een idee?

Die uitleg op de Sony site heb ik al helemaal geen kaas van gegeten en al helemaal niet hoe je in vredesnaam SDK installeert.

Die SDK heb ik geïnstalleerd en nu update ik dat hele zwikje want ik moet ergens een usb driver installeren.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2012 00:02 ]

Verwijderd

Inmiddels de CM10 mod geinstalleerd, maar dat werkt toch niet helemaal lekker. Kan bijvoorbeeld geen file transfer doen van de pc naar de telefoon. En er zijn nog wel een aantal zaken waar ik me bont en blauw aan erger, bijvoorbeeld dat ik mijn externe sd kaar niet kan vinden.

PC companion werkt ook niet lekker en crashed voortdurend, en voor zo'n duur toestel zou je mogen verwachten dat je er een hoesje bijkreeg. Ook de NFC labels zitten er niet bij.

• silasje1
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-10-2024
Hier ook geen NFC tags helaas. Die kan ik later nog wel kopen :P Verder prima phone. hoop op JellyBean dat android een stuk beter maakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niek1974
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-08 22:36
Heeft iemand al een goed passende car kit holder gevonde voor deze GSM
klein en toch degelijk ..????

ik vonde de Dash Genie In Car Holder v2 wel iets , maar of deze past ????? ivm de arc kromming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel205
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 23:07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels-88
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 22:29
KoekjevanLU schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 23:14:
[...]

Zelf heb ik eerst een ftf gemaakt van mijn originele rom. Mocht ik problemen met mijn telefoon krijgen, flash ik deze terug en dan heb ik m weer origineel (T-Mobile unlocked Skyfall). Dus in principe is dit niet echt een probleem.
Ik be nog helemaal nieuw in met android dus ik weet nog niet hoe ik dit moet doen, vandaar dat ik graag een normale NL rom heb, met skyfall zou leuk zijn maar zonder is ook niet erg.

Als het 100% geen probleem is met garantie en/ of updates dan wil ik wel de eerder genoemde Duitse Skyfall erop zetten.

Iemand al het TV dock ergens gespot? deze zou ik graag willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• staringgg
  • Niet online
Niels-88 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 15:18:
[...]

Ik be nog helemaal nieuw in met android dus ik weet nog niet hoe ik dit moet doen, vandaar dat ik graag een normale NL rom heb, met skyfall zou leuk zijn maar zonder is ook niet erg.

Als het 100% geen probleem is met garantie en/ of updates dan wil ik wel de eerder genoemde Duitse Skyfall erop zetten.

Iemand al het TV dock ergens gespot? deze zou ik graag willen hebben.
Hier kun je alles vinden over de T, ook hoe je kan Flashen en alle beschikbare TFT's. Hier heb je een guide voor noobs, Als in die twee links rondneust moet je er wel uitkomen (en anders vragen maar weer :))

Je garantie vervalt niet als je flashed.

En de tv-dock heb ik nog niet gevonden, maar ik heb deze MHL adapter gekocht. Werkt echt goed _/-\o_

Gewoon doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben weer terug bij de stock ROM, de CM10 mod is mij nog te preuts. Maar nu alles zo weer draait kan ik dus niet met mijn camera foto's opslaan op de interne SD kaart. Als ik een externe SD kaart gebruik is opslaan geen probleem. Iemand een idee? Ik gebruik wel een andere kernel zodat mijn toestel geroot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
(jarig!)
Kreeg vanavond op mijn toestel melding over een update van ~1MB met behoud van versienummer 7.0.A.3.195

Iemand een idee waarvoor dit is? er lijkt niks te zijn verandert... (behalve de standaard meuk software die terug was...)

[ Voor 9% gewijzigd door Riqy op 23-11-2012 21:39 ]

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frjemd
Riqy schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 21:38:
Kreeg vanavond op mijn toestel melding over een update van ~1MB met behoud van versienummer 7.0.A.3.195

Iemand een idee waarvoor dit is? er lijkt niks te zijn verandert... (behalve de standaard meuk software die terug was...)
Deze update is er al een tijdje...
Zie voor wijzigingen e.d. pagina 15 van dit forum.
De laatste wijzigingen die hierna zijn gekomen met behoud van dezelfde versie zijn waarschijnlijk bugfixes.

[ Voor 11% gewijzigd door frjemd op 23-11-2012 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frjemd
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 17:39:
Ik ben weer terug bij de stock ROM, de CM10 mod is mij nog te preuts. Maar nu alles zo weer draait kan ik dus niet met mijn camera foto's opslaan op de interne SD kaart. Als ik een externe SD kaart gebruik is opslaan geen probleem. Iemand een idee? Ik gebruik wel een andere kernel zodat mijn toestel geroot is.
Kan je dit niet meer wijzigen bij de instellingen van de camera?
Er is daar nl. een optie met de mogelijkheid voor opslag. Intern of (externe) sd-kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frjemd
Rooten

Wat is rooten:
Administrator rechten aan je telefoon toevoegen waardoor je apps kan draaien die deze toegang eisen (zoals titanium backup)
Wat is flashen:
een custom ROM op je telefoon zetten noem je flashen
Wat is het nut / voordeel:
sneller, soepeler, en je kan je telefoon nog meer ''eigen'' maken (thema's enz)
Wat is het nadeel:
sommige opties werken minder goed. Vaak betreft dit de camera of muziekopties.

Voor normaal gebruik is rooten niet nodig. De normale updates zijn dan goed genoeg.
Ik ben geen voorstander van rooten omdat ik de procedures wazig en soms riskant vind.
Zolang er updates worden uitgegeven door Sony root ik dus nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frjemd schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 22:56:
[...]

Kan je dit niet meer wijzigen bij de instellingen van de camera?
Er is daar nl. een optie met de mogelijkheid voor opslag. Intern of (externe) sd-kaart.
Net even gekeken maar ik krijg nergens die instelling te zien. Ik krijg alleen de standaard instellingen te zien om een foto te maken: resolutie, flitser et cetera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de bezitters van de V/T/TX: hoe is het trilalarm?
Ik heb nu een Xperia X1 en daarbij vind ik het trilalarm veel te slap; naar mijn idee was dat er eentje voor een telefoon van 80 gram, niet een van 145 gram.

De Nokia 6120 die ik hiervoor had (89 gram) trilt veel harder. Sinds ik de X1 heb, heb ik derhalve veel meer gemiste oproepen en een hogere telefoonrekening omdat ik dus vaak moet terugbellen.

Een goed trilalarm, hoge schermresolutie, SD slot en een verwijderbare accu zijn een aantal van m'n wensen, en de V / TX lijkt daar goed aan te voldoen.
Pagina: 1 ... 5 ... 20 Laatste