Heb deze telefoon nu een maandje ongeveer, en vind het gewoon een top toestelLVGH schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:18:
Is er iets te doen aan het flikkeren van het scherm? Behalve het uitzetten van automatische helderheid.. Is geen gezicht. Horen jullie ook af en toe hinderlijke tikken bij het overschakelen van audio (radio, walkman) en het ontvangen van een melding op de telefoon? Toetsenbord is matig. Soms langzaam, vooral bij backspace, en pijltjestoetsen ontbreken.
De aan/uit knop zit inderdaad op een onhandige plek maar je went er wel aan. Ontbreken van hardware knoppen zie ik wel als een ontwerpmissertje, onderste cm van de telefoon wordt hierdoor niet gebruikt. Net als de uitstekende camera, dat kan echt niet meer anno 2012, zeker niet in een telefoon die toch al niet bijzonder dun is. Hoop dat de accuduur nog beter wordt, is niet beter dan mijn twee jaar oude Desire HD. Ben al met al nog niet bijster onder de indruk van de telefoon, had meer ontwikkeling verwacht.
Geen 1 van jouw punten die je noemt heb ik last van, telefoon is gewoon 100% soepel en geen gekke zaken
Geen hardware knoppen is geen ontwerpmisser, maar hoe het eigenlijk hoord bij alle Android Toestellen vanaf ICS.. dat app makers er nog niet altijd rekening mee houden kan Sony ook weinig aan doen, apps die er wel rekening mee houden gebruiken ook gewoon het hele scherm
Accu duur is niet heel geweldig, maar goed genoeg voor mij.. valt me wel op dat hij soms opeens heel hard naar beneden gaat, maar dat ik dan bijvoorbeeld nog een paar uur op 1% kan werken.. een bugje denk ik
De T heeft ieder geval geen verwijderbare accu, en het trillen is voor mij wel goed genoeg, maar ik heb telefoons gehad die veel harder trildeEen goed trilalarm, hoge schermresolutie, SD slot en een verwijderbare accu zijn een aantal van m'n wensen, en de V / TX lijkt daar goed aan te voldoen.
Hello there