Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 24 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 31.436 views

• seriouzz
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-10-2018
Deze keer wel een beter antwoord gekregen op mijn ticket:

"Thank you for contacting the World of Tanks customer support. We are sincerely sorry for such behavior of this player but we really appreciate these kind of denounces in order to keep a good and friendly atmosphere inside the game.

This kind of behavior is unacceptable, thank you for reporting it, therefore we are currently taking actions against him."

:)

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-04 18:10

ShockWave

Lost it somewhere

_/-\o_ finally

Star Citizen referralcode

• seriouzz
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-10-2018
exactly :9

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:21

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Is een copy paste e-mail ;) heb ik ook tijd terug gehad.

Overigens.. rijd er net een ELC AMX tegen mij aan (ik zit in mijn T28), zegt ie dat ik hem ramde.. (jaja met 17km/h) en vervolgens komt ie terug en schiet op me.. :')

[Voor 4% gewijzigd door Nemean op 16-09-2012 18:38]

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-06 22:25
Pff ik denk... wat een lage scores vanavond zeg.. Kijk ik eens goed naar mijn premium :P zit dus heel de avond zonder premium te spelen

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

:F :z need i say more

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:15
Nemean schreef op zondag 16 september 2012 @ 18:38:
Is een copy paste e-mail ;) heb ik ook tijd terug gehad.
Klopt, maar dat betekent wel dat die player echt een waarschuwing/ban krijgt. Ik heb die mail ook al een paar keer zo terug gekregen en van 1 kreeg ik later reactie waarin de speler sorry zei en aangaf een paar dagen ban te hebben gehad. Een ander was volledig gebanned.

Ik heb wel het idee dat een ticket stukken beter werkt dan die ingame report button. Zeker bij echt ongewenst gedrag zijn die tickets echt wel effectief met als hoogtepunt een teamkiller/spammer die gebanned werd in hetzelfde gevecht als dat ik hem gereport had :+

[removed]

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:28

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Hoe kan je eigenlijk een ticket aanmaken? Het enige wat ik al gedaan heb is ingame reporten. Dat lijkt mij niks uit te maken...

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:10
Joindry schreef op maandag 17 september 2012 @ 09:12:
Hoe kan je eigenlijk een ticket aanmaken? Het enige wat ik al gedaan heb is ingame reporten. Dat lijkt mij niks uit te maken...
Via support.worldoftanks.eu

En Ural Steel is ook over :) Een OM team is 4e geworden, het hoogst geplaatste Europese team. 1, 2 en 3 waren allemaal Russen :P

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-04 07:22

dynosu

Orly ?

van het weekend een s-51 bij elkaar gegrind. Dus van de week ga ik wat grinden op arty. De top gun op de s-51 is nog 31k van mij verwijderd.

Grootste deel van het weekend de King Derp gespeeld. Kv-2 is dikke fun :D

gisteren: Victory ratio: 58.33%
eergisteren: Victory ratio: 64.58%

Dus ging wel prima :D

• Joindry

Joindry

Mijn stock slugger werd dit weekend nog ge KV-2 oneshotderped, the lucky bastard...

• Ramasha
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-06 20:37
Gisteren de tree overstap gemaakt van de T-34-85 naar de KV-13 -> IS. Direct gekocht tijdens de actie; lees nu pas dat hij 50% korting had (vond prijs ingame wel laag :)).

Paar potjes gespeeld en zoals ik het uitgerekend heb kan ik iig de nieuwe turret fitten zonder nieuwe tracks. Leuk tankje die IS zeker als je houd van vlotte tanks. Speel zelf veel met de T-44 en T-54 :)

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
dynosu schreef op maandag 17 september 2012 @ 10:17:
van het weekend een s-51 bij elkaar gegrind. Dus van de week ga ik wat grinden op arty. De top gun op de s-51 is nog 31k van mij verwijderd.

Grootste deel van het weekend de King Derp gespeeld. Kv-2 is dikke fun :D

gisteren: Victory ratio: 58.33%
eergisteren: Victory ratio: 64.58%

Dus ging wel prima :D
S-51 is fun. Vorige week nog een M103 en een Premium JT ge1shot :+ , wel met de topgun idd.
Ook de Hummel unlocked en aangeschaft. Grille is echt een top arty, lekkere reload en voldoende damage. Hummel voelt iets minder aan, al vind ik zijn zijwaartse traverse erg lekker. Die is echt gigantisch vergeleken met andere arty die ik tot nu gespeeld heb.

Verder ook druk bezig met Tier 7 mediums. T-43, VK3002DB en Panther. Alleen de Panther bevalt erg goed, de andere 2 zijn bagger imo. Had veel meer fun met de tier 6 voorgangers. T-43 is elke hit gelijk een module of crewmember kaput, om over brandjes nog maar te zwijgen. Gun is slecht voor zijn tier :X .
Hoop dat de Tier 8 meds beter zijn, maar dat moet wel goed komen denk ik zo.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• Joindry

Joindry

Ik vond de panther I iig leuker dan de panther II. de I bounced nog nu en dan eens voor zijn tier, maar de II niet, niks. En iedere hit op de turret is of gun kapot of gunner kapot. Ammoracks en brandjes zijn er ook bij vleet.

De hummel vond ik ook maar zozo. de GW panther daarintegen is een verademing. Sneller aimen, nog bredere traverse, goeie damage. en ook een stuk mobieler, ook niet te onderschatten. De timing van de reload komt ook goed uit voor shoot and scoot. Bij de hummel was dit tekort, bij de GW kan je mooi even verplaatsen, aimen en terug knallen. and repeat.

[Voor 7% gewijzigd door Joindry op 17-09-2012 11:58]

• dynosu

dynosu

Orly ?

heb al een hele 5 matches gedaan op die s-51 gisteren :P

Maar zal eerst de 30k moeten grinden voor de top gun, zonder dat schijnt ie niet grandioos te zijn :)

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-09-2021

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Na 18 games 27.8% gewonnen met S-51 en stock gun....blijkt de rol van arty ineens toch wel belangrijk in een spelletje ;)

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

• dynosu

dynosu

Orly ?

Arty kan bepalend zijn, maar hoeft niet. Maar dat is met elke tank zo.

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:15
dynosu schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:26:
heb al een hele 5 matches gedaan op die s-51 gisteren :P

Maar zal eerst de 30k moeten grinden voor de top gun, zonder dat schijnt ie niet grandioos te zijn :)
Damage van de S51 stock zuigt. Nog slechter dan GWpanther met topgun en die is de laatste tijd om over te huilen om een of andere reden. Heb toch wel 50% winrate op de s51 om een of andere reden. Kan niet wachten tot mijn crew beter is en ik die stock gun kan dumpen.

Gisteren wel een gave shot met mijn GWpanther, een zigzaggende t50-2 gehit voor 450 en detracked. Wel raar dat ie niet kapot was. Ik deed op een T110e4 tot mijn verbazing 650hp damage :X. Een maus in de flank levert over het algemeen 350hp op??

flickr - WOT Profile - Game PC

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Gisteren de meest slechte avond voor mijn JPE-100 sinds tijden gehad, het duurde 9 potjes voordat ik er 1 gewonnen had. Ik was na zo'n 250 potje bijna op de 50%, nu zit ik weer onder de 48%. Gelukkig had ik met de ARL V39 4 van de 5 potjes gewonnen. Eens kijken of ik de franse tier X TD kan unlocken voor dat de britten in 8.1 komen.

Shuttle st20g5

Gizzy schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:40:
[...]

Damage van de S51 stock zuigt. Nog slechter dan GWpanther met topgun en die is de laatste tijd om over te huilen om een of andere reden. Heb toch wel 50% winrate op de s51 om een of andere reden. Kan niet wachten tot mijn crew beter is en ik die stock gun kan dumpen.

Gisteren wel een gave shot met mijn GWpanther, een zigzaggende t50-2 gehit voor 450 en detracked. Wel raar dat ie niet kapot was. Ik deed op een T110e4 tot mijn verbazing 650hp damage :X. Een maus in de flank levert over het algemeen 350hp op??
Met GwPanther heb ik ook soms wazige hits. 300-400hp op front/flank, en een tiger op de flank vaker 1000hp.. of ik dan ammorack raak of iets anders i don't know. De damage tegen de Maus zal waarschijnlijk zo laag zijn door zijn dikke armor?

En ja wat je zegt.. veel tanks gaan ineens niet meer kapot met 1 schot.. heb het vaker dat ik bijv. met een heavy (KT bijvoorbeeld) hele tijd 300-350HP damage doe en dan een vijand met nog 300HP over die doe ik dan 295HP damage.. heb ik zoiets van 'dafuq? :? ' En dat is niet één keer voorgekomen maar echt vaak..

stats van gisteren:
Name Total Per battle
Victory ratio: 44.44%
Battles: 9
Efficiency: 4482.9
Average tier: 7.89
Experience: 9359 1039.89
Capture points: 0 0
Defense points: 135 15
Damage: 24794 2755
Kills: 21 2.33
Spotted: 24 2.67

Alleen met de Ferdinand en Tiger II kunnen winnen, 3 potjes met Ferdinand en 1 met Tiger II.

[Voor 12% gewijzigd door wsLy op 17-09-2012 17:53]

Stichting Hobbyserver

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07 08:30
Mja,

Die het had dood moeten zijn, maar op wonderbaarlijke manier houd het <5% HP over hits zijn erg vervelend.
Vooral als je als arty een scout shotgunned die toch echt wel op een andere server hoort te eindigen als je hem raakt met een tier 8 arty gun op <10 meter afstand :(

Als je als TD speelt is het helemaal vervelend, dan moet je haast wel een medium killen, anders staat hij naast je voordat je de volgende shell kunt vuren...

Het haast het idee dat het een idee van WG is om mensen nog een extra laatste kans te geven voordat ze echt dood zij. :P

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

GJP80 schreef op maandag 17 september 2012 @ 18:57:
Mja,

Die het had dood moeten zijn, maar op wonderbaarlijke manier houd het <5% HP over hits zijn erg vervelend.
Vooral als je als arty een scout shotgunned die toch echt wel op een andere server hoort te eindigen als je hem raakt met een tier 8 arty gun op <10 meter afstand :(

Als je als TD speelt is het helemaal vervelend, dan moet je haast wel een medium killen, anders staat hij naast je voordat je de volgende shell kunt vuren...

Het haast het idee dat het een idee van WG is om mensen nog een extra laatste kans te geven voordat ze echt dood zij. :P
Lijkt het wel een beetje op ja. Je wilt die vijand toch dood hebben ondanks dat hij nog 5hp over heeft, want zolang hij nog leeft kan hij jou toch nog damagen of flanken als jij met een andere tegenstander bezig bent. Maar over het algemeen focus ik mij dan toch op een vijand die er in de buurt staat en meer HP heeft.

Maarja ik haat de 0 damage hits of crits nog meer. Of de bounces op een M18 met 128mm AP shell, alleen de kracht al waarmee die shell aankomt zou dat ding aan flarden rukken.

Stichting Hobbyserver

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

T-54 win XP: 1251 Dmg: 2842 Killed: 2 Spotted: 1
T110 win XP: 1054 Dmg: 3189 Killed: 2 Spotted: 0
E50_Ausf_M win XP: 1032 Dmg: 3440 Killed: 0 Spotte
M48A1 win XP: 1087 Dmg: 2385 Killed: 0 Spotted: 2
IS-4 win XP: 1387 Dmg: 3134 Killed: 5 Spotted: 2
IS-7 lose XP: 439 Dmg: 1854 Killed: 1 Spotted: 1
M24_Chaffee win XP: 1348 Dmg: 1570 Killed: 2 Spotte
IS-7 win XP: 1233 Dmg: 3296 Killed: 1 Spotted: 2
T28 win XP: 1360 Dmg: 2575 Killed: 4 Spotted: 0
Tetrarch_LL win XP: 1206 Dmg: 734 Killed: 7 Spotte
T25_2 win XP: 922 Dmg: 799 Killed: 7 Spotted: 2
T2_lt win XP: 1237 Dmg: 646 Killed: 4 Spotted: 0
T25_2 win XP: 1137 Dmg: 2191 Killed: 3 Spotted: 0
T34_hvy win XP: 1852 Dmg: 4179 Killed: 2 Spotted: 2
T25_2 win XP: 690 Dmg: 455 Killed: 2 Spotted: 2
E-100 win XP: 1636 Dmg: 6304 Killed: 4 Spotted: 2
T28 win XP: 1497 Dmg: 2688 Killed: 2 Spotted: 2
T28 win XP: 1168 Dmg: 3036 Killed: 2 Spotted: 2
T110 lose XP: 469 Dmg: 4663 Killed: 2 Spotted: 0
T28 win XP: 1059 Dmg: 1340 Killed: 1 Spotted: 0
T28 win XP: 1039 Dmg: 2637 Killed: 0 Spotted: 0
T28 win XP: 1723 Dmg: 3853 Killed: 4 Spotted: 1
T32 win XP: 2077 Dmg: 3483 Killed: 3 Spotted: 0
M48A1 win XP: 1593 Dmg: 4082 Killed: 4 Spotted: 4
M48A1 win XP: 1177 Dmg: 3149 Killed: 1 Spotted: 4
M48A1 win XP: 1518 Dmg: 4797 Killed: 5 Spotted: 0
M48A1 win XP: 1951 Dmg: 4722 Killed: 4 Spotted: 3
M48A1 win XP: 1081 Dmg: 2974 Killed: 1 Spotted: 0
M48A1 win XP: 1492 Dmg: 4757 Killed: 4 Spotted: 0
M48A1 win XP: 1476 Dmg: 4463 Killed: 3 Spotted: 2
M48A1 win XP: 1053 Dmg: 3456 Killed: 1 Spotted: 2
M48A1 win XP: 1062 Dmg: 2605 Killed: 1 Spotted: 0
M48A1 lose XP: 118 Dmg: 0 Killed: 0 Spotted: 0
Toch een paar heerlijke potjes gehad met company en platoons. :+

[Voor 4% gewijzigd door Nemean op 18-09-2012 00:46]

• oosterhofjf
Nemean schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 00:42:
[...]

Toch een paar heerlijke potjes gehad met company en platoons. :+
Ging inderdaad lekker.

Besloten om GOT te verlaten om meer clanwars te spelen dus ik verwacht dat we binnenkort weer kunnen samenspelen ;)

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Hmmm wie doen er op dit tijdstip nog platoontjes dan... O-)

• ZenTex
  • Laatst online: 01-07 03:37

ZenTex

Doet maar wat.

OK, je hebt goede spelers, middelmatige en slechte. En dan zijn er de idioten.
Net een goed voorbeeld van een idioot meegemaakt.
Als Loewe en top tier op lakeville, ik ga via het pad in het midden, een scout gaat me voor en weet ook flink wat te scouten. Prijsschieten voor mij. voor zolang het duurt.
Komt er een TigerP aan die zich DWARS voor mij moet parkeren, ik kan nergens op schieten, na enig heen en weer manoeuvreren parkeert hij DWARS achter mij, dus ik kan nergens meer heen en moet een paar schoten incasseren. Ik weet weg te geraken, weet een schot te lossen op de vijandige tanks die langs de waterfront aanvallen, totdat. Jawel, de Tiger P weer dwars voor me staat.
Inmiddels valt de vijand over het pad aan, maar ik kan niets doen want wederom staat de TigerP dusdanig dat ik weer geblokkeerd ben en een prooi voor zowel stadkant van de lake als pad.

Het viel dusdanig op dat er vanuit het team al werd geroepen dat die TigerP een idioot is, terwijl ik nog niet de kans had om te typen.
Jammergenoeg verloren. En dat terwijl ik verschrikkelijk mooi gepositioneerd stond om de aanval via de stadskant af te stoppen, ze stonden zo mooi dwars tov mij maar door die TgerP heb ik maar 1 schot in die richting kunnen lossen, en stierf een onnodig snelle dood.
Was het anders een win geweest? Misschien, ik stond mooi en de vijand had niet de nodige firepower/accuracy om mij hull down af te maken terwijl ik alles en iedereen van hun aankon.

En nu even iets heel anders:
Ik werd ingemaakt in mijn T32 vs een superpershing. Heb hem van 100% naar 38% geschoten en hij mij van 60% naar nul. Ik heb hem wel 10 keer geraakt, lower plate, commanders koepel. Elke keer een pen, maar geen damage. WTF?
Je zou verwachten dat als je elke keer in een weakspot raakt er wel eens een damage schot tussenzit, maar dit is te belachelijk voor woorden.

[Voor 12% gewijzigd door ZenTex op 18-09-2012 04:52]

• Appel
ZenTex schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 03:41:
Als Loewe en top tier op lakeville, ik ga via het pad in het midden, een scout gaat me voor en weet ook flink wat te scouten. Prijsschieten voor mij. voor zolang het duurt.
Komt er een TigerP aan die zich DWARS voor mij moet parkeren, ik kan nergens op schieten, na enig heen en weer manoeuvreren parkeert hij DWARS achter mij, dus ik kan nergens meer heen en moet een paar schoten incasseren. Ik weet weg te geraken, weet een schot te lossen op de vijandige tanks die langs de waterfront aanvallen, totdat. Jawel, de Tiger P weer dwars voor me staat.
Inmiddels valt de vijand over het pad aan, maar ik kan niets doen want wederom staat de TigerP dusdanig dat ik weer geblokkeerd ben en een prooi voor zowel stadkant van de lake als pad.

Het viel dusdanig op dat er vanuit het team al werd geroepen dat die TigerP een idioot is, terwijl ik nog niet de kans had om te typen.
Jammergenoeg verloren. En dat terwijl ik verschrikkelijk mooi gepositioneerd stond om de aanval via de stadskant af te stoppen, ze stonden zo mooi dwars tov mij maar door die TgerP heb ik maar 1 schot in die richting kunnen lossen, en stierf een onnodig snelle dood.
Was het anders een win geweest? Misschien, ik stond mooi en de vijand had niet de nodige firepower/accuracy om mij hull down af te maken terwijl ik alles en iedereen van hun aankon.

Ik werd ingemaakt in mijn T32 vs een superpershing. Heb hem van 100% naar 38% geschoten en hij mij van 60% naar nul. Ik heb hem wel 10 keer geraakt, lower plate, commanders koepel. Elke keer een pen, maar geen damage. WTF?
Je zou verwachten dat als je elke keer in een weakspot raakt er wel eens een damage schot tussenzit, maar dit is te belachelijk voor woorden.
WTF doe jij dat ook met je Lowe in het midden van Lakeville? Dat is een plek voor mediums.

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-06 13:12
Appel schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 07:12:
[...]

WTF doe jij dat ook met je Lowe in het midden van Lakeville? Dat is een plek voor mediums.
In clanwars en TC's inderdaad, echter denk ik dat hij in een random speelt. Dan kan je dus eignelijk doen wat je wil, aangezien je doorgaans met 14 idioten speelt.

Overigens kan een hull down lowe in het midden van die map behoorlijk sterk zijn als je geen goede arty tegenover je hebt en de vijand in de base blijft kampen. Situationeel spelen noemen we dat.

• Appel
defiler1974 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 07:47:
[...]

In clanwars en TC's inderdaad, echter denk ik dat hij in een random speelt. Dan kan je dus eignelijk doen wat je wil, aangezien je doorgaans met 14 idioten speelt.

Overigens kan een hull down lowe in het midden van die map behoorlijk sterk zijn als je geen goede arty tegenover je hebt en de vijand in de base blijft kampen. Situationeel spelen noemen we dat.
Dan nog. In het midden van Lakeville ben je heel snel overcomitted. Je kan heel moeilijk schuilen van vuur uit de stad als hoge, grote en trage heavy. In mijn draaiboek is dat een situatie waar je absoluut niet in wilt zitten. Ik gebruik het midden in mijn heavy alleen wanneer het spel bijna over is en wanneer ik zeker weet dat de stad veilig is.

En dan komt er ook nog bij dat je in upper town gemist wordt, waar 8/10 keer de top tier heavies van de tegenpartij zitten. Mochten die ver genoeg op zijn getrokken dan is er no way dat je daar support kan leveren.

• Gizzy

Ik had laatst ook zo'n gast in mijn sc35a. Hij reed in een pz38na. De hele tijd tegen me aan rammen en dan kreeg hij damage en hij ging de hele tijd voor me rijden, zwaar irri. Ik heb 'm maar een complain gegeven en wat screenshots gemaakt. Zwaar irri dat soort spelers, gelukkig hebben we die pot nog wel gewonnen.

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-05 14:23

Mickroz

Mickroz#2491

Was gister ook weer drama met mn pershing, tot ik eindelijk een low tier tank was, ik ga die potjes steeds meer waarderen, tenminste geen gezeik, tactische chat en alles wordt getarget, hou ik van, heerlijk.

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

• dynosu

dynosu

Orly ?

Gisteravond veel gespeeld met mijn S-51. Aardig wat geleerd over arty van mijn clanmates in GOT. Heb nu dan ook de topgun van de S-51 en vanavond word het dus knallen geblazen.

Had gister ook nog een keer een potje met een type59 platoon in mijn team. Was 1e potje met de top gun.

Ze klaagden dat ik niet binnen 10 seconden de elc amx die een suicide run deed kon helpen. Joh echt kerel?
Vervolgens bleven ze maar klagen over de arty, hun gewoon genegeerd en verder mijn eigen spelletje gespeeld.

[Voor 48% gewijzigd door dynosu op 18-09-2012 09:39]

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07 08:30
Ik had vanochted ook iets unieks.
Vijand was aan het cappen met 4 tanks, wij waren nog met 3 man. Twee van onze tanks waren bijna bij hun capzone en ik was in mijn t44 terug aan het racen naar onze eigen capzone.

Een franse capper opgeblazen met 2 ap shells, en daarna telkens met HE shells op de full health KV4 de cap aan het resetten geweest terwijl ik alleen op mijn turret geraakt kon worden. Complimenten van eigen team dat ik met mijn actie de match won. Natuurlijk ook defender gehaald :P Ben ik terug ik mijn garage, krijg ik ook nog de complimenten van die KV4 die vond dat ik goed speelde.... Dat is eens een keer wat anders dan de random rage die je normaal krijgt :P

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-07 10:20

themaxter

Bugged..

Lowerplate is in een superpershing geen weakspot, daar zit ook gewoon spaced armor. Weakspots voor als je niet door zijn spaced armour heen komt zijn:
- Heel koepeldeel boven die extra plaat op de turret (incl. command hatch)
- Turretring

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-06 09:07
Name Total Per battle
Victory ratio: 50%
Battles: 30
Efficiency: 2384.55
Average tier: 8.03
Experience: 25512 850.4
Capture points: 100 3.33
Defense points: 94 3.13
Damage: 57987 1933
Kills: 47 1.57
Spotted: 55 1.83
Gisteren toch weer een paar nette potjes kunnen doen. Dieptepunt was 3 losses op rij met de Batchat. Erg veel idioten tegengekomen, maar tegelijkertijd wel een Ace tanker op de Tiger weten te halen (5800xp triple).
Eindelijk ook de T-62A weten te kopen. Gelijk maar 800 gold tegenaan gesmeten om de crew op 100 te tillen. Leuke tank, erg fijn om mee te spelen.

De efficiency geeft een vertekend beeld, want door een keer 100% te cappen, had ik meteen een efficiencyrating van ca. 16000 in dat potje. Dat scheelt nogal.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

• themaxter

themaxter

Bugged..

Dat vind ik het grootste nadeel van die efficiencyrating, hij leunt wat mij betreft gewoon teveel op cap punten.
Al doe je veel damage/kills en heb je een goede winrate, als je weinig capt heb je nog steeds een (in verhouding) lagere efficiency....

[Voor 0% gewijzigd door themaxter op 18-09-2012 11:00. Reden: Typo]

• dynosu

dynosu

Orly ?

Mja lage efficiency heeft ook voordelen. Mensen onderschatten je :P

Dat is zo goed te misbruiken.

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Appel schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 07:54:
[...]

Dan nog. In het midden van Lakeville ben je heel snel overcomitted. Je kan heel moeilijk schuilen van vuur uit de stad als hoge, grote en trage heavy. In mijn draaiboek is dat een situatie waar je absoluut niet in wilt zitten. Ik gebruik het midden in mijn heavy alleen wanneer het spel bijna over is en wanneer ik zeker weet dat de stad veilig is.

En dan komt er ook nog bij dat je in upper town gemist wordt, waar 8/10 keer de top tier heavies van de tegenpartij zitten. Mochten die ver genoeg op zijn getrokken dan is er no way dat je daar support kan leveren.
Het gemis van 1 van de top tiers maakte niet uit, want hun top tier had ik al meteen te pakken.
Klopt, midden kan gevaarlijk zijn, meer ik prefereer het midden boven in mijn trage loewe in de stad geflanked te worden. En in de meeste potjes ga ik als top tier in een Loewe door het midden, en dat pakt bijna altijd heel goed uit aangezien de loewe een prima sniper is.
themaxter schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:48:
[...]

Lowerplate is in een superpershing geen weakspot, daar zit ook gewoon spaced armor. Weakspots voor als je niet door zijn spaced armour heen komt zijn:
- Heel koepeldeel boven die extra plaat op de turret (incl. command hatch)
- Turretring
Mja, ik ken dat hele ding niet. 3 maanden niet gespeeld en nu pas net begonnen. Bedankt voor de tips iig. :)

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

oosterhofjf schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 01:27:
[...]
Ging inderdaad lekker.

Besloten om GOT te verlaten om meer clanwars te spelen dus ik verwacht dat we binnenkort weer kunnen samenspelen ;)
Tof man! Zeker goed om ff lekker te platonen en veel te winnen. :Y
Victory ratio: 85.71%
Battles: 35
Efficiency: 2471.05
Average tier: 8.63
Experience: 41856 1195.89
Capture points: 147 4.2
Defense points: 21 0.6
Damage: 100300 2866
Kills: 79 2.26
Spotted: 39 1.11
Ging goed gister :).

• dynosu

dynosu

Orly ?

zoals ik ook op got forum zei:

BOEEEEEEEEEEE @ hards :P

Zijn bij GOT zeker stappen vooruit aan het maken voor CWs. Gaat steeds beter en we komen ook steeds verder.

• oosterhofjf
dynosu schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:19:

Zijn bij GOT zeker stappen vooruit aan het maken voor CWs. Gaat steeds beter en we komen ook steeds verder.
Ik zie je over een paar maanden wel bij HARDS :P

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

dynosu schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:19:

Dat is zeker goed om te horen en ben zeker altijd bereid om GoT te helpen indien dit nodig is. :Y

GoT is zeker vorderingen aan het maken alleen zullen ze in de casual sfeer blijven. En dat was voor mij in ieder geval een teken om mezelf te richten op een clan die meer gericht is op Clan Wars en waarbij ik al mijn tier 10 tanks nuttig kan gebruiken. Daarnaast ben ik altijd iemand geweest die veel inzet wilt tonen in een clan. :Y

• dynosu

dynosu

Orly ?

oosterhofjf schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:26:
[...]

Aint gonna happen :)

En snap je wel hoor nemean :) zijn andere redenen dat ik zei wat ik zei.

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-06 13:59
oosterhofjf schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:26:
[...]

Ach dit moet ook kunnen vind ik, maar goed ik doe hetzelfde dus kan er moeilijk wat tegen hebben. Mijn tier X's zitten in HARD en ik ben nog steeds commander van GoT/GoT2 ....

Ding is na onze eerste stint op clan wars en het debacle met AX en in mindere mate Regen is GoT gewoon heel erg casual geworden, dat Spiderwolf het zover heeft dat er toch weer CW gespeeld kan worden in GoT geeft aan dat het er toch zeker nog wel in zit. Maar dit moet opgebouwd worden.

• dynosu

dynosu

Orly ?

Absoluut, en elke keer als we CW spelen leren we iets meer en worden we iets beter. We kunnen al veel beter reageren op situaties en tactics counteren. CWen nu 4x per week (soms meer).

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Hee, krijg nou wat, een streak waar geen einde aan lijkt te komen. Win streak dan. :D

Alles met de T32 en de T25/2 warvan het gros met de 1e. ik denk inmiddels wel 20 victories achter elkaar.
Overigens is dat vooral de verdienste van de T32. :)

Vreemd is trouwens wel dat ik de lage pen van die 105mm niet eens merk, ik komt toch wel overal doorheen lijkt het. Zelfs frontaal door een IS-3 die voorheen van voren zelfs met 230 pen lastig te kraken was. Of is die weer gepatched inmiddels?

edit: Dit had ik nu NIET moeten posten. Gelijk een loss aan mn broek.

[Voor 6% gewijzigd door ZenTex op 18-09-2012 15:33]

• dynosu

dynosu

Orly ?

De T32 heeft idd slechte gun, maar als je gewoon goed kan schieten en weet waar weaknesses zitten merk je dat echt niet. T32 is een anti idiot tank. Idiots kunnen em niet goed spelen en klagen over de gun. Goede spelers die hun research gedaan hebben, die hebben geen moeite met de tank en maken goed gebruik van de snelheid van de tank en schieten op weakspots.

Je merkt ook vaak dat mensen een T32 onderschatten vanwege de gun en ook dat is prima te misbruiken.

Frontaal bij IS3 ligt vooral aan de hoek. Als hij recht staat heeft ie meer kans om te bouncen omdat zijn armor dan angled naar de zijkanten staat. Als hij echter zijn voorkant niet echt heeft is het een rechte plaat en knal je er ook met de 105mm gewoon doorheen.

[Voor 7% gewijzigd door dynosu op 18-09-2012 15:31]

• cErEaL_KS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:14
Ashrah schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 13:06:
[...]
Ding is na onze eerste stint op clan wars en het debacle met AX (...)
Lo.. ik speel al een tijdje voor AX maar heb hier geen idee van.. was misschien al tijdje terug?
Ik wist ook niet dat er GOT clans waren :P
Care to explain? :)

[Voor 6% gewijzigd door cErEaL_KS op 18-09-2012 19:54]

Smash forehead on keyboard to continue

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Klopt het dat de primaire skill bij een 250% crew (100% primair, 100% secundair, 50% tertiair) na tank-promotie weer even snel oploopt als de eerste keer?

Bijvoorbeeld, uitgaande van een crew die 250% experience heeft (en 20.000 credits optie bij hertrainen):
Kun je bij een "tank-promotie" beter de skills unlocken, zodat je weer op 100% crew zit na hertrainen of kun je beter de skills laten zoals ze zijn, omdat je dan welliswaar met 90% crew begint, maar sneller op het oude niveau zit?

Ik weet dat je het beste goud kunt gebruiken, maar dat is nou net niet de bedoeling...

[Voor 3% gewijzigd door Sapstengel op 18-09-2012 19:55]

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Sapstengel schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 19:53:
Klopt het dat de primaire skill bij een 250% crew (100% primair, 100% secundair, 50% tertiair) na tank-promotie weer even snel oploopt als de eerste keer?

Bijvoorbeeld, uitgaande van een crew die 250% experience heeft:
Kun je bij een "tank-promotie" beter de skills unlocken, zodat je weer op 100% crew zit na hertrainen of kun je beter de skills laten zoals ze zijn, omdat je dan welliswaar met 90% crew begint, maar sneller op het oude niveau zit?

Ik weet dat je het beste goud kunt gebruiken, maar dat is nou net niet de bedoeling...
Naar mijn idee gaat het net zo snel van 90% naar 100% ook al heb je secundaire skills.

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Met andere woorden: het zou erg onverstandig zijn om de secundaire skills te unlocken voor een tank promotie. Immers de secundaire skill loopt een stuk minder snel op dan de initiele primaire skill.
(ik begrijp nauwlijks mijn eigen zinsopbouw, vandaar de controle vraag ;))

[Voor 15% gewijzigd door Sapstengel op 18-09-2012 20:02]

• oosterhofjf
http://wotarmory.com/2012/09/18/is-7-8-0-armor-update/

IS 7 armour nerf :P

de 263 zou opnieuw gebalanceerd zijn, maar dat moet nog blijken.

Vanmiddag het merendeel gewonnen, maar naast hersenloze mensen ook veel asociale mensen. Krijg steeds meer het idee dat de community steeds verder achteruit gaat....

• Kovrim
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-09-2021
Sapstengel schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 20:01:
Met andere woorden: het zou erg onverstandig zijn om de secundaire skills te unlocken voor een tank promotie. Immers de secundaire skill loopt een stuk minder snel op dan de initiele primaire skill.
(ik begrijp nauwlijks mijn eigen zinsopbouw, vandaar de controle vraag ;))
Ligt er aan welke secundaire skill. Als je je crew lang gaat gebruiken is mentor wellicht handig voor je commander. Voor elk % mentor krijgen alle andere crewleden 0,1% extra xp. Je zit heeeel snel op 50% met je eerste extra skill, dus dan blijven de andere crewleden elke battle 5% extra xp krijgen, ook als de commander opnieuw van 90 naar 100% primaire skill moet.

Secundaire skills blijven aan, ook als je de crew hertraint. 210.064 xp traint je volledige (eerste) secundaire skill, dus als je zo ongeveer zoveel xp nog moet op je tank om de volgende te unlocken kan je ook de eerste secundaire skill volledig pakken.

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Kovrim schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 21:31:
[...]
.....
Secundaire skills blijven aan, ook als je de crew hertraint. 210.064 xp traint je volledige (eerste) secundaire skill, dus als je zo ongeveer zoveel xp nog moet op je tank om de volgende te unlocken kan je ook de eerste secundaire skill volledig pakken.
Dat is eigenlijk ook mijn vraag...het aantal experience benodigd om van 90% primaire skill naar 100% primaire skill te komen blijft altijd gelijk...ook bij 250% crew experience? (mentor-skill daargelaten)

• Kovrim
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-09-2021
Sapstengel schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 21:37:
[...]

Dat is eigenlijk ook mijn vraag...het aantal experience benodigd om van 90% primaire skill naar 100% primaire skill te komen blijft altijd gelijk...ook bij 250% crew experience? (mentor-skill daargelaten)
Ja, "Role" van 90 naar 100 is altijd evenveel xp, ongeacht hoeveel secundaire skills je hebt. Iets van 45k xp geloof ik.

Edit: 40.998 xp om precies te zijn. Ik heb ff een excelsheet gemaakt om benodigde xp uit te kunnen rekenen :)

Edit2: Er staat me ook iets bij dat in 8.0 of 8.1 een nieuwe crewskill revamp aan zit te komen en we dan allemaal alle crewskills gratis mogen resetten. Ik heb ff geen source bij de hand, maar als dat zo is, is mentor tot die tijd alleen extra handig.

[Voor 29% gewijzigd door Kovrim op 18-09-2012 21:46]

• Anoniem: 420503
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Iemand eigenlijk een idee of er echt een aparte duitse 2e TD lijn komt o.a. vanaf de JP2 ?

• oosterhofjf
Ja, die komt er wel, maaaaaaaaaaaaaaar dan kan 383737272627383839239229292 miljoen jaar duren aangezien ze geen voorrang geven aan die tree. Staat wel al langere tijd op de planning

• wontcachme
  • Laatst online: 00:06

wontcachme

You catch me? No you wont

cErEaL_KS schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 19:53:
[...]

Lo.. ik speel al een tijdje voor AX maar heb hier geen idee van.. was misschien al tijdje terug?
Wait, wat is je naam ingame? Ik zit ook bij AX maar herken je naam niet :P. Is het Cereal_X? Wist niet dat je ook hier zat

[fluistermodus]spy's, spy's everywhere :P[/]

Heb nu al ruim 2 weken WoT niet meer aangeraakt en mis het compleet niet. Niet meer ergeren aan randoms, niet meer ergeren aan Wargaming en ook geen verplichting meer in de avond met CW. Vermaak me nu goed met BF3 :P

GamePC (AMD Ryzen 5600x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• cErEaL_KS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:14
wontcachme schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 22:19:
[...]

Wait, wat is je naam ingame? Ik zit ook bij AX maar herken je naam niet :P. Is het Cereal_X? Wist niet dat je ook hier zat

[fluistermodus]spy's, spy's everywhere :P[/]

Heb nu al ruim 2 weken WoT niet meer aangeraakt en mis het compleet niet. Niet meer ergeren aan randoms, niet meer ergeren aan Wargaming en ook geen verplichting meer in de avond met CW. Vermaak me nu goed met BF3 :P
hehe..
KS was mn oude UT clan, killing sprees :P
post ook nooit op got eigenlijk.. kwam dit topic meer bij toeval tegen.
En ja, soms ff geen wot spelen is wel zo goed voor je state of mind zeg maar :P

Smash forehead on keyboard to continue

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

dynosu schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:30:

Frontaal bij IS3 ligt vooral aan de hoek. Als hij recht staat heeft ie meer kans om te bouncen omdat zijn armor dan angled naar de zijkanten staat. Als hij echter zijn voorkant niet echt heeft is het een rechte plaat en knal je er ook met de 105mm gewoon doorheen.
Nee, na een aantal keren een IS-3 tegengekomen te zijn in mijn T32 met 198 pen gun weet ik zeker dat de IS-3 aangepast is in 1 of andere patch. Ik kom frontaal overal doorheen, lower, upper, overal. Normaal schiet ik niet eens op die moeilijke plekken, maar gisteren in een shootout verzeild geraakt. Op afstand dingde ik 1 schot en 1 pende, afstand 250-300 meter dus aimen voor weakspots zat er niet in. Later een 1 vs 1 facehug contest waar ik gewoon de luxe niet had op weakspots te schieten (350 ping) en toch kwam ik overal doorheen, waar ik me kan herinneren zelfs met de Loewe gun (231 pen ofzo) niet frontaal door de IS-3 te komen op de weakspots.

Enfin. Net een potje gehad waarvan ik zelfs naderhand niet inzie hoe we die verloren hebben.
Encounter himmelsdorf, ik top tier met T32. Ik positioneer me hull down achter wat puin, een arl44 en kv-150 komen er ook bij. De rest gaat elders de stad of de vlakte in.
Samen met mijn helpers vs 8 vijandelijke tanks; Tiger, KV-150*2, KV-3, IS, Hummel, jagdpanzer IV, M-18.
Ik blaas er 1 op, samen met mijn helpers hebben we alle tanks opgeblazen op de IS na die het hazepad koos met 15% HP over. Ik merk echter dat beide andere flanken het begeven hebben en de aanval van achteren kwam dan ook snel. 2 type 59's. 1 legt het loodje, de andere schiet mijn resterende HP weg en pakt darna de overgebleven ARL die blijkbaar niet door heeft dat iemand hem vanachter te grazen neemt.

3 tanks die 8 tanks bezighouden en 7 ervan opblazen en een arty met 3 kills. Dat was gelijk ook de eindstand want verder heeft niemand van ons team een kill gescoord (ik maar 1 maar wel 16 schoten raak, helpers kregen de killing blows). Dan ga je je toch echt afvragen wat de rest heeft uitgespookt. 11 tanks die niets lopen te doen?
Enfin, 1200XP loss en 59K creds. :(

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-05 17:46
Net weer eventjes op de testserver met een 60 ping, kan ik soms niet rijden in mijn T110E5, maar wel chatten, mijn turret draaien en schieten. Heel raar. Dat heb ik nog niet meegemaakt

edit:
nu meerdere keren gebeurt met meerdere tanks... Erg irritant dat ik ineens automatisch rij zonder dat ik kan sturen of iets anders kan doen

[Voor 28% gewijzigd door patrickos85 op 19-09-2012 09:22]

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Kovrim schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 21:40:
[...]

Ja, "Role" van 90 naar 100 is altijd evenveel xp, ongeacht hoeveel secundaire skills je hebt. Iets van 45k xp geloof ik.

Edit: 40.998 xp om precies te zijn. Ik heb ff een excelsheet gemaakt om benodigde xp uit te kunnen rekenen :)

Edit2: Er staat me ook iets bij dat in 8.0 of 8.1 een nieuwe crewskill revamp aan zit te komen en we dan allemaal alle crewskills gratis mogen resetten. Ik heb ff geen source bij de hand, maar als dat zo is, is mentor tot die tijd alleen extra handig.
Thanks! Handig om te weten voor mijn "planning".

• Appel
Gister echt een lekker dagje gehad :)
Name Total Per battle
Victory ratio: 75%
Battles: 12
Efficiency: 1916.1
Average tier: 9.17
Experience: 12434 1036.17
Capture points: 10 0.83
Defense points: 5 0.42
Damage: 33208 2767
Kills: 28 2.33
Spotted: 16 1.33
Ben er ook achter gekomen wat voor een bully de E-75 is als top tier. Mijn directe tegenstander was een patton welke op afstand peek-a-boo aan het spelen was met mij. Om een lang verhaal kort te maken, 6 kills, Steel Wall (16/18), Sniper en Ace Tanker :P

Had nog 80 a 90 procent HP over. Nu nog even doorgrinden voor de beste motor, het is niet fijn om er door een E100 uitgereden te worden. Voor de rest ook nog heerlijk weten te platoonen met de M48, T62 en de T110.

Met de T110 nog een epic steel wall gehaald op Himmelsdorf tegen een IS-7, JagdTiger, IS-3 en een Lowe. Heerlijk wanneer ze maar op je tracks blijven schieten :P

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Oh, ik kom er net achter dat mijn T32 crew geen skills hebben. :F
Crew heeft volgens mij 100% 1e skill (er staat een +1 achter de +knop van crewskills, vandaar, enig manier hoe ik dat anders kan checken?)
Is BIA een goede 1e skill of moet ik eerder denken aan repair enzo?

• Appel
ZenTex schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:32:
Oh, ik kom er net achter dat mijn T32 crew geen skills hebben. :F
Crew heeft volgens mij 100% 1e skill (er staat een +1 achter de +knop van crewskills, vandaar, enig manier hoe ik dat anders kan checken?)
Is BIA een goede 1e skill of moet ik eerder denken aan repair enzo?
In het geval van de T32 zou ik eerst repair doen, daarna BiA. BiA werkt het beste met kleine crews, maar op een grote crew zoals de T32 is het ook lekker hoor.

Ik heb het wel andersom, maar ik was met skill-resets bezig voor ESL met goud. Heb nu wel sowieso Repair en BiA er op.

• Joindry

Joindry

BiA is inderdaad gewoon het best wanneer je ene kleine crew hebt, net als repair eigenlijk. De winst is even groot en het kost je een stuk minder XP dan bvb bij een crew van 6. Bij een crew van 6 kan je ipv BiA 6 individuele skills trainen...

Maar euhm T32 eerst repair denk ik. Gezien die paper hull, als je tracked raakt wil je niet echt lang in the open staan...

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Dus de winst van BIA is niet zo groot? Dacht ik al.
Repair is dan idd het beste om die reden die jij geeft, maar als ik gelijk BIA kan halen en dan gelijk repair erop knallen...
Dus moet nog even zeker weten dat ik een 2e skill unlocked heb. er staat een plusje in die skill knop, die heb ik niet op andere 100% crews, maar zeker weten doe ik het niet.

• Joindry

Joindry

De winst van BiA is niet klein vind ik. Maar als je een crew hebt van 3 heb je of BiA of drie individuele skills.
Bij een crew van 6 heb je of BiA of 6 individuele skills...

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Maar niet alle skills zijn even handig, 5% op bepaalde skills echter vind ik geen kattepis.
Maar inderdaad gooi ik wel een hoop skills weg ja.

EDIT: oeps, er zit blijkbaar een tooltip achter de skills button verscholen.
T32 crew:100% 1e skill, 35% 2e skill.

[Voor 29% gewijzigd door ZenTex op 19-09-2012 10:15]

cErEaL_KS schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 19:53:
[...]

Toen -AX- groeiende was en veel van de CW spelers in GOT meer wilden hebben na veel overleg (met -AX-) onder andere Kaap, ik en de rest besloten om -AX- te mergen. Echter ging dat niet lekker en kwamen we maar niet achter waarom niet, bleek uiteindelijk dat iemand binnen -AX- er een beetje een stokje voor aan het stoken was. Het kwaad was toen al geschied en zijn we met bijna iedereen weer weggegaan en Regen opgezet die ik na een korte periode zelf in beheer kreeg. De rest van het verhaal heeft verder weinig met -AX- te maken maar het was erg zonde om zo van een failed merge te moeten spreken.
oosterhofjf schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 20:43:
Vanmiddag het merendeel gewonnen, maar naast hersenloze mensen ook veel asociale mensen. Krijg steeds meer het idee dat de community steeds verder achteruit gaat....
Zoals ik van de week ook al tegen mijn platoons en TC zei,
De noobs leren nu veelal van de flinke aantallen idioten die het spel spelen waardoor ze in plaats van decent spelers ook idioten worden.
Joindry schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:00:
De winst van BiA is niet klein vind ik. Maar als je een crew hebt van 3 heb je of BiA of drie individuele skills.
Bij een crew van 6 heb je of BiA of 6 individuele skills...
Ja maar die keuze van perks is wel erg beperkt vind ik, BiA is altijd goed alleen het moet wel 100% zijn.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• themaxter

themaxter

Bugged..

Als ik qua skills de ruimte heb, kies ik altijd BIA. Heb het pas gestest en alleen al de reload op bijv. een Tiger II scheelt al een halve sec.

• Appel
themaxter schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:32:
Als ik qua skills de ruimte heb, kies ik altijd BIA. Heb het pas gestest en alleen al de reload op bijv. een Tiger II scheelt al een halve sec.
Een halve seconde vind ik nog niet zo super goed om eerlijk te zijn. Een snelle repair van je tracks of weten wanneer ik gespot ben vind ik belangrijker.

• themaxter

themaxter

Bugged..

Repairs heb ik ook altijd eerst, maar als 2e skill meestal BIA. En BIA doet niet alleen reload he ;)
Die spot perk heb ik eigenlijk nooit het voordeel van gezien. Daar zit zowieso iets vertraging tussen en meestal weet je toch wel wanneer je wordt gespot?

[Voor 7% gewijzigd door themaxter op 19-09-2012 10:41]

themaxter schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:40:
Repairs heb ik ook altijd eerst, maar als 2e skill meestal BIA. En BIA doet niet alleen reload he ;)
Die spot perk heb ik eigenlijk nooit het voordeel van gezien. Daar zit zowieso iets vertraging tussen en meestal weet je toch wel wanneer je wordt gespot?
Ligt ook aan de type tank die je rijdt, in een heavy vind ik het niet echt heel erg nuttig of je gespot bent of niet.
Een scout en medium hebben daarentegen wel echt baat bij deze perk.

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Victory: (15) 75.00%
Defeat: (5) 25.00%
Draw: (0) 0.00%

Survived:
Yes: 55.00%
No: 45.00%

En dat zonder crew skills. ;)

Overigens was ik eerder van mening dat de T29 en de T32 OP zijn maar ik heb m'n mening bijgesteld, ben ze de afgelopen 2 dagen veelvuldig tegengekomen en maar 2 of 3 spelers wisten er goed gebruik van te maken. De rest was vooral goed in ontploffen. Aannemende dat het gemiddelde spelers betreft...
psychoclown schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:46:
[...]
...
En TD's :Y

[Voor 19% gewijzigd door ZenTex op 19-09-2012 10:47]

• Joindry

Joindry

themaxter schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:40:
Helemaal niet mee eens, je zou eens moeten weten hoe vaak je gespot wordt zonder dat je het zelf weet.
Ook voor snipen op lange afstand weet je niet altijd of je gespot bent of niet. Ik vind deze skill de beste bang for XP. Bijna al mijn tanks hebben die skill.
Er zit idd drie seconden vertraging op en het toont niet wanneer je niet meer gespot bent. Maar toch een blijft die skill een grote meerwaarde
ZenTex schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:46:
Overigens was ik eerder van mening dat de T29 en de T32 OP zijn maar ik heb m'n mening bijgesteld, ben ze de afgelopen 2 dagen veelvuldig tegengekomen en maar 2 of 3 spelers wisten er goed gebruik van te maken. De rest was vooral goed in ontploffen. Aannemende dat het gemiddelde spelers betreft...
OP als de speler de tank goed kan besturen ;)
Zelfde geldt voor de T20 en Pershing.

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Battles 99 , Efficiency Unicum - 1,958.22

Heb een nieuwe tracker en moet dus wat figuurtjes posten. :p
Maar die US heavies liggen me gewoon. Vergelijk nu eens met de stats van de E-75 en TigerII. Beiden goede tanks naar het schijnt, maar ik kan er of niet mee overweg, of ik heb enorm veel pech.

Maar ik stoom aardig richting de opvolger toe, de M103. Hoe's die? Ik zie dat turret armour blik is, hoe is de hull en waar zitten de weakspots?

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

psychoclown schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:46:
[...]

Ligt ook aan de type tank die je rijdt, in een heavy vind ik het niet echt heel erg nuttig of je gespot bent of niet.
En als uitzondering op de regel: die blinde commander uit mijn IS-3. Die moet je volgens mij nog z'n eigen kanon aanwijzen....

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

He, net geen 8 kills....

Victory!
Battle: Highway Wednesday, September 19, 2012 5:47:46 PM
Vehicle: T32
Experience received: 2,250
Credits received: 64,927
Battle Achievements: Bölter's Medal, Steel Wall, Top Gun
Sapstengel schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:52:
[...]

[...]

En als uitzondering op de regel: die blinde commander uit mijn IS-3. Die moet je volgens mij nog z'n eigen kanon aanwijzen....
Mijn IS-3 commander was een dusdanige zuipschuit dat ze een Vodka naar hem vernoemd hebben. Zoop meer dan de tank die eikel.

[Voor 47% gewijzigd door ZenTex op 19-09-2012 12:01]

• oosterhofjf
Joindry schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:47:
[...]

Helemaal niet mee eens, je zou eens moeten weten hoe vaak je gespot wordt zonder dat je het zelf weet.
Ook voor snipen op lange afstand weet je niet altijd of je gespot bent of niet. Ik vind deze skill de beste bang for XP. Bijna al mijn tanks hebben die skill.
Er zit idd drie seconden vertraging op en het toont niet wanneer je niet meer gespot bent. Maar toch een blijft die skill een grote meerwaarde
Sixth sense heb ik ook op de meeste van mijn tanks. Bij mijn speelstijl camp ik regelmatig in een bosje met 100% camo en dan snipen. Dan is het heeeeel fijn als je weet of je gespot bent. 1 schot van arty en je bent weg :/

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Campen jij??
Kan me herineren van de laatste keer dat je begon met campen, terwijl ik dacht dat je nog aan het campen was zie ik je ineens op de minimap aan de vijandelijke kant aan het trollen met je Batchat.
Ik moest je toen wel achterna om de fun niet mis te lopen. :+

(btw, bedankt voor die meesterlijke potjes, heb mijn batchat weer leren waarderen na de nerf in de laatste patch)

• Joindry

Joindry

De batchat is nogtans een meesterlijke beyond visual sniper. Niks leuker dan een hele drum te mogen leegmaken in de flank van een tier 9-10 tank. Dan 40sec boterhammen gaan smeren en terugkeren.
Maar ik speel er niet veel meer mee. Ik vind het geen tank, voor mij past ie niet in de gameplay. Ik wil rijden met een tank :P Niet rondcrossen à la stunt op een grasveld.

(ook hier is sixth sense trouwens héél gewenst, gezien de batchatarmor versus tier 8 arty vaak in het voordeel van de arty uitdraait...)

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-06 13:12
Joindry schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:33:
De batchat is nogtans een meesterlijke beyond visual sniper. Niks leuker dan een hele drum te mogen leegmaken in de flank van een tier 9-10 tank. Dan 40sec boterhammen gaan smeren en terugkeren.
Maar ik speel er niet veel meer mee. Ik vind het geen tank, voor mij past ie niet in de gameplay. Ik wil rijden met een tank :P Niet rondcrossen à la stunt op een grasveld.

(ook hier is sixth sense trouwens héél gewenst, gezien de batchatarmor versus tier 8 arty vaak in het voordeel van de arty uitdraait...)
De batchat is zoals een hoop topspitsen in het voetbal. De hele wedstrijd zie je ze niet, behalve als ze scoren. De batchat is een oppertunistische tank, hij moet het hebben van spelmomenten waar je de vijand kan overrompelen of door de linies kan rijden.

Fouten in deze tank worden wel genadeloos afgestraft en eindigen doorgaans in een wrak. Een fout in een maus kan je makkelijk overleven. Maar eenmaal los in de achterlinies van de vijand is het een nachtmerrie. De ergste batchat is degene waar je niet van weet waar hij is.

[Voor 13% gewijzigd door defiler1974 op 19-09-2012 16:04]

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

shockwae schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:19:
Campen jij??
Kan me herineren van de laatste keer dat je begon met campen, terwijl ik dacht dat je nog aan het campen was zie ik je ineens op de minimap aan de vijandelijke kant aan het trollen met je Batchat.
Ik moest je toen wel achterna om de fun niet mis te lopen. :+

(btw, bedankt voor die meesterlijke potjes, heb mijn batchat weer leren waarderen na de nerf in de laatste patch)
Op Sandriver oversteken ging je helaas niet goed af. :+

• oosterhofjf
Nemean schreef op woensdag 19 september 2012 @ 18:17:
[...]

Haha, maar voor mij wel :P

Je moet me inderdaad goed in de gaten houden tijdens een potje. Ene moment sta ik een paar minuten stil in een bosje en als je even niet oplet sta ik ergens anders :) Dat is het mooie aan medium tanks, je bent heel flexibel.

Soms is het verschil tussen een krankzinnige actie en een geniale actie erg klein :P Neem vaak zat een hoop risico. Gelukkig loopt het meestal goed af 8)

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Nemean schreef op woensdag 19 september 2012 @ 18:17:
[...]

Nope volgde Wapper.... ;w

• Gizzy
Man o man, vanavond voor de eerste keer sinds een maand mijn JT en Ferdi onder het stof vandaan gehaald en de non damage hits bleven maar komen. Echt waar lijkt wel of die guns erop zijn gemaakt. Ik denk uit de 10 schoten 4 keer een no damage hit met penetration. Volgens mij klopt er iets niet. Ze gaan voorlopig tot na 8.0 weer terug onder hun doekje in de garage.

Voor de rest redelijke potjes, met hele domme teams of hele goede teams.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Het was wel een komisch gezicht though. :+

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-03 12:00
Gizzy schreef op woensdag 19 september 2012 @ 22:33:
Man o man, vanavond voor de eerste keer sinds een maand mijn JT en Ferdi onder het stof vandaan gehaald en de non damage hits bleven maar komen. Echt waar lijkt wel of die guns erop zijn gemaakt. Ik denk uit de 10 schoten 4 keer een no damage hit met penetration. Volgens mij klopt er iets niet. Ze gaan voorlopig tot na 8.0 weer terug onder hun doekje in de garage.

Voor de rest redelijke potjes, met hele domme teams of hele goede teams.
Herkenbaar!! Heb inmiddels van narigheid de Ferdi verkocht maar toen ik die nog speelde kwamen die non-damage hits zo vaak voor.... weet niet wat het is, echt zwaar irritant iig!

• dynosu

dynosu

Orly ?

GOT clan site kapoet? :/

maar in ieder geval. Gisteren nog even met de S51 gespeeld, ging wel op zich, alleen wel veel pruts teams gehad. MEH

[Voor 71% gewijzigd door dynosu op 20-09-2012 09:37]

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Victory!
Battle: Karelia Thursday, September 20, 2012 3:24:52 PM
Vehicle: T32
Experience received: 2,505
Credits received: 72,417
Battle Achievements: Bölter's Medal, Steel Wall, Top Gun

Zo, na een reeks losses (50% winrate :() Eindelijk weer een goed potje. :)
Altijd leuk om te zien dat sommigen niet weten dat die turret onverwoestbaar is. Maar 1 keer een gun destroyed en had gelukkig m'n rep kit nog :)

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-06 13:59
Waarom doe je dat dan ook .... 8)7
ZenTex schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:01:
Battles 99 , Efficiency Unicum - 1,958.22

Heb een nieuwe tracker en moet dus wat figuurtjes posten. :p
Maar die US heavies liggen me gewoon. Vergelijk nu eens met de stats van de E-75 en TigerII. Beiden goede tanks naar het schijnt, maar ik kan er of niet mee overweg, of ik heb enorm veel pech.

Maar ik stoom aardig richting de opvolger toe, de M103. Hoe's die? Ik zie dat turret armour blik is, hoe is de hull en waar zitten de weakspots?
E75 ging mij best wel goed af, voelt aan als de Tiger2 tijdens beta.

M103 vind ik zelf een erg prettige tank om te spelen, turret is idd van papier mache maar de wendbaarheid van de tank + turret traverse met als toppunt die geweldige gun ... mijn favoriete T9 heavy atm.

[Voor 68% gewijzigd door Ashrah op 20-09-2012 09:50]

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Nemean schreef op woensdag 19 september 2012 @ 22:47:
[...]

Het was wel een komisch gezicht though. :+
Zal best....weet niet of ik mijn Push to talk had ingedrukt en je mijn OOOHH SHIIIIT had gehoord.
Ging dus achter Wapper aan naar de bekende Mediumspot vanaf base 2 op Sandriver maar dan net wat verder en buitenom de duin.
Je verwacht enkele meds maar niet dat het gehele team door het midden aankomt waarbij de eerste BatChat het hele enemy team activeert om de loop alvast die kant op te draaien....
Ashrah schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:47:
[...]

Waarom doe je dat dan ook .... 8)7
Ach eerste potjes met Wapper samen dus kende zijn tactieken nog niet helemaal waardoor ik voor onverwachte dingen kwam te staan.. :F

Ook wel goede potjes, samen in de Batchat beetje trollen, om en om drum leegknallen op een enemy.
Leukste waren nog de tanks waarbij je opduikt op het moment dat zijn gun naar de andere Bat gericht staat en dan 1 of 2 shells erinpompt, turret draait jij zoekt dekking en hij krijgt er weer 2 of drie van de andere kant....enz.. :9
Of ik sta in cover op een afstandje ongespot en hij jaagt een med om een bunker heen precies in mijn line of fire... _/-\o_

Daarom voor mij eindelijk weer eens leuke potjes in de Batmobile sinds de laatste patch.

[Voor 44% gewijzigd door ShockWave op 20-09-2012 10:00. Reden: aanvulling]

• Ramasha
  • Laatst online: 13-06 20:37
Gister een paar potjes met me bijna stock IS. Gisteren de nieuwe turret kunnen unlocken. Nu 17K exp grinden voor nieuwe gun =)

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-02 22:56
Zit op dit moment te dubben welke TD ik moet nemen. Heb alleen de credits voor een van de twee tanks.

Gaat om de Object 268 of de T110E4.

Object heeft zoals ik zie hogere rof, pen en speed. Armour daarentegen is belabberd vergeleken met de US.
Verder hoorde ik dat de T110E4 generfd wordt? (kan dit niet bevestigen)

• Appel
hopiconjo schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:34:
Zit op dit moment te dubben welke TD ik moet nemen. Heb alleen de credits voor een van de twee tanks.

Object heeft zoals ik zie hogere rof, pen en speed. Armour daarentegen is belabberd vergeleken met de US.
T110E4 is op dit moment flink OP (Overpowered) en is gewoon een beest van een tank. Echter, is het bevestigd dat deze tank generfed wordt.

http://forum.worldoftanks...0-patch-notes-nerfsbuffs/
T110E4: (Super Nerf)
Turret Ring Armour decreased from 240 to 152 (turning mechanism)
Roof Armour decreased from 76 to 38
Front Turret Armour decreased from 254 to 203
Side Turret Armour decreased from 203 to 152
Commander Copula Armour decreased from 203 to 152
Gun Mantle Armour decreased from 305 to 254
Passability on Solid soil decreased by 8%
Passability on Medium soil decreased by 14.5%
Traverse Speed decreased from 28 to 26
Gun:
Decreased Accuracy from 0.36 to 0.37
Aiming time increased from 2.7 to 2.9
Reload increased by 0.8 seconds

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Oef, die T110E4 wordt één grote weakspot...je hoeft alleen maar te zorgen dat je de gun mantlet niet raakt...

hopiconjo schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:34:

Zowel de 268 als de E4 worden geregeld meegenomen in de huidige maps die we nu spelen.
Gisteravond ook dankbaar gebruik gemaakt van een 268 op Komarin.

Gisteren inclusief CW en een paar TC potjes weer wat schade van afgelopen week kunnen herstellen.
Voelt toch altijd wel goed om assault prohorovka met gemak te winnen en ook mooi mijn dubbel op de 13 75 in de TC kunnen doen.

• Appel
psychoclown schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:57:
[...]

Zowel de 268 als de E4 worden geregeld meegenomen in de huidige maps die we nu spelen.
Gisteravond ook dankbaar gebruik gemaakt van een 268 op Komarin.

Gisteren inclusief CW en een paar TC potjes weer wat schade van afgelopen week kunnen herstellen.
Voelt toch altijd wel goed om assault prohorovka met gemak te winnen en ook mooi mijn dubbel op de 13 75 in de TC kunnen doen.
Wij gebruiken ook E4's :) Voor de rest niks qua tier X TD's behalve een eenmalige verschijning van de Foch :P
Tier X Mediums zijn ook schaars met uitzondering van de Batchat. T62A wat meer dan de rest, M48 zelden (bij gebrek aan T62A) en de E-50M eigenlijk nooit, met uitzondering van een troll battle op Malinovka :P

Voor de rest is het T110E5, IS-7 en af en toe een Maus wat de klok slaat qua tanks.
Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee