OK, je hebt goede spelers, middelmatige en slechte. En dan zijn er de idioten.
Net een goed voorbeeld van een idioot meegemaakt.
Als Loewe en top tier op lakeville, ik ga via het pad in het midden, een scout gaat me voor en weet ook flink wat te scouten. Prijsschieten voor mij. voor zolang het duurt.
Komt er een TigerP aan die zich DWARS voor mij moet parkeren, ik kan nergens op schieten, na enig heen en weer manoeuvreren parkeert hij DWARS achter mij, dus ik kan nergens meer heen en moet een paar schoten incasseren. Ik weet weg te geraken, weet een schot te lossen op de vijandige tanks die langs de waterfront aanvallen, totdat. Jawel, de Tiger P weer dwars voor me staat.
Inmiddels valt de vijand over het pad aan, maar ik kan niets doen want wederom staat de TigerP dusdanig dat ik weer geblokkeerd ben en een prooi voor zowel stadkant van de lake als pad.
Het viel dusdanig op dat er vanuit het team al werd geroepen dat die TigerP een idioot is, terwijl ik nog niet de kans had om te typen.
Jammergenoeg verloren. En dat terwijl ik verschrikkelijk mooi gepositioneerd stond om de aanval via de stadskant af te stoppen, ze stonden zo mooi dwars tov mij maar door die TgerP heb ik maar 1 schot in die richting kunnen lossen, en stierf een onnodig snelle dood.
Was het anders een win geweest? Misschien, ik stond mooi en de vijand had niet de nodige firepower/accuracy om mij hull down af te maken terwijl ik alles en iedereen van hun aankon.
En nu even iets heel anders:
Ik werd ingemaakt in mijn T32 vs een superpershing. Heb hem van 100% naar 38% geschoten en hij mij van 60% naar nul. Ik heb hem wel 10 keer geraakt, lower plate, commanders koepel. Elke keer een pen, maar geen damage. WTF?
Je zou verwachten dat als je elke keer in een weakspot raakt er wel eens een damage schot tussenzit, maar dit is te belachelijk voor woorden.
[Voor 12% gewijzigd door ZenTex op 18-09-2012 04:52]