Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 24 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 31.435 views

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-04 18:10

ShockWave

Lost it somewhere

@ Bigbeertje
Waarom heb je een aparte crew op je T34 gezet?
Je huidige T32 heavy crew kan je zonder penalty gebruiken in je T34 omdat deze premium is.
Je kan zo de crew 2x de dagdubbel geven en gelijk credits grinden ;)

Speel zelf met mijn T110 crew in de T34 (helaas wel extra radioman moeten trainen), Pattoncrew in de Superpershing, IS-4/7 crew in de Churchill, T50-2 crew in het kleine grut wat we hebben gekregen via bonuscodes, Duitse heavy crews in de Löwe en Franse arty in de 105 leFH18B2.

(Sorry ben een beetje premiumgek.. :+ )

[Voor 6% gewijzigd door ShockWave op 12-09-2012 08:43]

Star Citizen referralcode

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-06 12:47
Ik heb even gekeken naar dat linkje met de wijzigingen met de tier 10's.

Ik was met name benieuwd naar de E3. Als ik het zo bekijk moet die nerf wel te doen zijn. Zeker in vergelijking met de E4. Ben blij dat die bijv. die gun mantlet niet hebben aangepast. Iets langere reload, dus hopelijk te compenseren met crew skills gedeeltelijk.
Het enige waar ik echt van baal (los van het feit dat ik liever helemaal geen nerf zie) is aanpassing van snelheid van 26 naar 24. De E3 is bijna de helft kleiner dan de T95 maar qua snelheid blijft het waardeloos. 26 was prima. Mogelijk dat ze beter de snelheid waarbij de topsnelheid wordt bereikt iets hadden kunnen nerfen. Pfff 24km. im not gonna like this.

e100 en jgzp e-100 zullen voorlopig ook wel in mijn garage blijven roesten. IS4 is daar al bijna compleet weggeroest. Zal voornamelijk E3, E5, IS7 en T62-A spelen als T10. T62-A lijkt mij nu weer veel interessanter geworden door nerfs op andere mediums.

iemand op het WOT forum vroeg zich al af, wanneer komt 8.1? Daar kijk ik ook maar naar uit

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:45
En PTS is inmiddels ook al even terug in Europa (2 provincies naast HARDS). Lekker tanks aan het locken van de blues gelen. Heerlijk die trollstacks, zo speel je nog eens op maps welke je niet vaak ziet. Nu zijn we vooral bezig op Malinovka, toch leuk die afwisseling :)

Gister niet heel veel kunnen spelen, maar toch even een paar dubbeltjes kunnen doen.
Name Total Per battle
Victory ratio: 100%
Battles: 6
Efficiency: 1627.76
Average tier: 9
Experience: 6545 1090.83
Capture points: 0 0
Defense points: 1 0.17
Damage: 15003 2501
Kills: 10 1.67
Spotted: 11 1.83
Inmiddels ook de T30 weer afgestoft, en man... wat heb ik een gun met een hoge alpha gemist. De laatste tijd alleen maar rof-happy tanks gespeeld. De E4 zal wel niet lukken voor de patch, maar ik en mijn T30 maatje zijn weer happy :)

Ook eindelijk de grote gun op de E75 weten te mounten. Is toch een flinke verbetering tegen de Tiger 2 gun. Nu alleen nog de motor en tracks zodat hij snel minder langzaam wordt.

Batchat begin ik ook steeds meer aan te wennen. De druk op onze Batchats is redelijk hoog in CW, vandaar dat ik met de special mijn crew even flink moet trainen. Maar het wordt een steeds leuker tankje! Ik denk dat de T30 weer wat extra voorzichtigheid in mijn spel brengt.

M48 geniet ik nog even van voordat deze kapot wordt generfed. Even kijken wat ze er van maken. De T62A wordt in 8.x de tank met de beste accuraatheid op de move... Wat heeft de M48 dan nog over? Alleen gun depression met een enorm gezwel op de turret. Dat wordt denk ik even stof happen :(

Maar de T62A is ook een leuke tank! Heeft nu 3 skills op 100%. En wij gebruiken hem zelfs in CW! :o

Maar physics zijn wel super stoer hoor! Op Karelia is er zelfs een plekje waar je met de M48 voorzichtig de grote heuvel af kunt sneaken zonder damage te krijgen :) Ik zit er echt super naar uit te kijken, ook de graphics en atmosfeer schreeuwt nu gewoon TANKS!

Het gaat wel een flinke arty party worden, puur omdat de scouts nu gewoon een stuk minder snel zijn. Maar volgens mij lopen ze ook met het idee om arty te nerfen. En ik juich ze alleen maar toe.

If you at first don't succeed. Try sudo. MCSA 2016

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-06 13:12
Appel schreef op woensdag 12 september 2012 @ 09:09:
En PTS is inmiddels ook al even terug in Europa (2 provincies naast HARDS). Lekker tanks aan het locken van de blues gelen. Heerlijk die trollstacks, zo speel je nog eens op maps welke je niet vaak ziet. Nu zijn we vooral bezig op Malinovka, toch leuk die afwisseling :)

Gister niet heel veel kunnen spelen, maar toch even een paar dubbeltjes kunnen doen.

[...]

Inmiddels ook de T30 weer afgestoft, en man... wat heb ik een gun met een hoge alpha gemist. De laatste tijd alleen maar rof-happy tanks gespeeld. De E4 zal wel niet lukken voor de patch, maar ik en mijn T30 maatje zijn weer happy :)

Ook eindelijk de grote gun op de E75 weten te mounten. Is toch een flinke verbetering tegen de Tiger 2 gun. Nu alleen nog de motor en tracks zodat hij snel minder langzaam wordt.

Batchat begin ik ook steeds meer aan te wennen. De druk op onze Batchats is redelijk hoog in CW, vandaar dat ik met de special mijn crew even flink moet trainen. Maar het wordt een steeds leuker tankje! Ik denk dat de T30 weer wat extra

M48 geniet ik nog even van voordat deze kapot wordt generfed. Even kijken wat ze er van maken. De T62A wordt in 8.x de tank met de beste accuraatheid op de move... Wat heeft de M48 dan nog over? Alleen gun depression met een enorm gezwel op de turret. Dat wordt denk ik even stof happen :(

Maar de T62A is ook een leuke tank! Heeft nu 3 skills op 100%. En wij gebruiken hem zelfs in CW! :o

Maar physics zijn wel super stoer hoor! Op Karelia is er zelfs een plekje waar je met de M48 voorzichtig de grote heuvel af kunt sneaken zonder damage te krijgen :) Ik zit er echt super naar uit te kijken, ook de graphics en atmosfeer schreeuwt nu gewoon TANKS!

Het gaat wel een flinke arty party worden, puur omdat de scouts nu gewoon een stuk minder snel zijn. Maar volgens mij lopen ze ook met het idee om arty te nerfen. En ik juich ze alleen maar toe.
Wat mij betreft geven ze Arty's gewoon wat minder alpha damage en meer rof. Loopt hun DPS niet achteruit en heb je niet van die one-shots.

• bigbeertje89
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-05-2017
shockwae schreef op woensdag 12 september 2012 @ 08:35:
@ Bigbeertje
Waarom heb je een aparte crew op je T34 gezet?
Je huidige T32 heavy crew kan je zonder penalty gebruiken in je T34 omdat deze premium is.
Je kan zo de crew 2x de dagdubbel geven en gelijk credits grinden ;)

Speel zelf met mijn T110 crew in de T34 (helaas wel extra radioman moeten trainen), Pattoncrew in de Superpershing, IS-4/7 crew in de Churchill, T50-2 crew in het kleine grut wat we hebben gekregen via bonuscodes, Duitse heavy crews in de Löwe en Franse arty in de 105 leFH18B2.

(Sorry ben een beetje premiumgek.. :+ )
Sorry dat het er niet duidelijk uit kwam, dat doe ik dus ook :). T34 = T32 crew. Speelstijl is meer het probleem, nog maar wat meer oefenen...

• Bean77
de gun van de t32 vind ik het meest irritant. Met gold gaat het veel beter, maar om nu met gold te gaan schieten is ook weer overdreven.
Ben zelf ook een beetje zoekende naar de balans. Maar denk dat dit weer afhankelijk is van de tank die je tegenkomt.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:29
Bean77 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:18:
de gun van de t32 vind ik het meest irritant. Met gold gaat het veel beter, maar om nu met gold te gaan schieten is ook weer overdreven.
Ben zelf ook een beetje zoekende naar de balans. Maar denk dat dit weer afhankelijk is van de tank die je tegenkomt.
De gun is vooral in het begin wel erg vervelend. Maar zodra je de tank hebt uitgevoerd met met een Vertical Stabilizer en Rammer, en de gunner Snap Shot en driver Smooth Ride hebt gegeven word het ineens een stuk leuker. Vergeleken met de T32 is de pas M103 echt een bak stront.

• Appel
defiler1974 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 09:45:
[...]

Wat mij betreft geven ze Arty's gewoon wat minder alpha damage en meer rof. Loopt hun DPS niet achteruit en heb je niet van die one-shots.
Ik zeg gooi de tier 7 en 8 arty er uit, daarna max 4 arty per spel (2 per kant).
ThomasG schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:40:
[...]
De gun is vooral in het begin wel erg vervelend. Maar zodra je de tank hebt uitgevoerd met met een Vertical Stabilizer en Rammer, en de gunner Snap Shot en driver Smooth Ride hebt gegeven word het ineens een stuk leuker. Vergeleken met de T32 is de pas M103 echt een bak stront.
Niet mee eens. Je gaat van een tank waarvan de gun zijn zwakte is naar een tank waarvan zijn gun zijn sterkte is.

De M103 heeft de beste gun van alle tier 9's. Aimtime, RoF, Pen en damage. Je bent ook niet meer onverslaanbaar in hull-down, maar verder is je armour ook nog eens een stuk beter. Met 8.0 gaat er ook flink wat veranderen qua armour bescherming.

http://wotarmory.com/2012...r-changes-for-8-0-tier-ix

[Voor 54% gewijzigd door Appel op 12-09-2012 10:46]

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-06 18:13
http://wotarmory.com/2012...r-changes-for-8-0-tier-ix

8.0 will affect the compensation of lateral angle the same way as vertical, it will be halved. Tanks with two-dimensional slope (IS-3/7/8) will gain more head-on effective armor than the rest.
Goniometrie is duidelijk niet zijn sterkste punt...

Babs out!

• Bean77
[...]
m103 heb ik geskipped en gelijk de e5 gehaald. Maar penetration van de t32 gun blijft gewoon huilen. Geeft ook niet zozeer, want voor de rest is het een goede tank. Het vraagt alleen wat meer geduld :P

Nemean schreef op woensdag 12 september 2012 @ 00:11:
Ook even TC gedaan met Kyozu, zelfs de 2e Tank Company van HARDS verslagen met 12/4. :+
En nu ondertussen een winrate van; 81,3% op mijn T32, met een totaal van 134 matches. :+
Ging inderdaad erg lekker en erg vloeiend, daarom des te zuurder dat die ene loss in een game was die met het opvolgen van mijn vroeg gegeven call makkelijk gewonnen had kunnen worden. Bewijst maar weer dat de spelers (in de meeste gevallen) niet beter moeten weten maar gewoon moeten opvolgen wat de FC zegt.

Mooiste van de TC battle tegen de andere HARDS team was dat niet iedereen had begrepen wat ik bedoelde waardoor ik vrij vlot neer was, voor de rest ging de battle gesmeerd ;)
Appel schreef op woensdag 12 september 2012 @ 09:09:
Als die nou eens wat vaker damage zou outputten in plaats van enkel te critten zou het een leuke tank wezen. Nee, de T30 als heavy vond ik vele malen leuker :)
Batchat begin ik ook steeds meer aan te wennen. De druk op onze Batchats is redelijk hoog in CW, vandaar dat ik met de special mijn crew even flink moet trainen. Maar het wordt een steeds leuker tankje! Ik denk dat de T30 weer wat extra
Maak gerust je zin af :+
[...]
De tank heeft zo zijn beperkingen maar benut met name ook de voordelen, de T32 is nog steeds een beest. Zelfs zonder Snap Shot en Smooth Ride ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Appel
[quote]psychoclown schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:35:
Als die nou eens wat vaker damage zou outputten in plaats van enkel te critten zou het een leuke tank wezen. Nee, de T30 als heavy vond ik vele malen leuker :)
Moet zeggen, ik heb er weinig last van. Natuurlijk af en toe een detrack, maar voor de rest gaat het prima. Alleen jammer dat sommige damage rolls wel wat karig zijn. Had wel een leuke HE penetration op een AMX 50 100. -1100 :P
Maak gerust je zin af :+
Omdat je het zo lief vraagt... :P Afgeleid worden tijdens het typen is niet mijn sterkste punt ;-)
De tank heeft zo zijn beperkingen maar benut met name ook de voordelen, de T32 is nog steeds een beest. Zelfs zonder Snap Shot en Smooth Ride ;)
Niks op aan te merken :+

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:22
Gisteren gewoon voor het eerst m'n amx f155 mogen gebruiken in CW :P Wel beetje jammer dat ik daarna meteen 6 E100 tegenkwam die ons gingen rushen en ik niet meer weg kon uit die positie, maar toch nog 1 E100 kunnen killen met 1 magazijn :)
Binnen HARDS zijn er maar een handvol die de franse tier 10 TD hebben dus vaak zetten/kunnen we hem niet inzetten ;)

• Kojoottii
Wij hebben er ook niet veel, maar het is meer dat bij PTS men redelijk conservatief is wat CW tanks betreft :)
De TD's zijn wel iets nuttiger geworden maar nog steeds zal ik meer heavies meenemen dan TD's.

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:26

wontcachme

You catch me? No you wont

Na 8.0 voorspel ik teams met lineups van E100's, M48 en T110E4 tanks!. De beste tanks die dan ingame zijn!

GamePC (AMD Ryzen 5600x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-06 15:19

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wontcachme schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:28:
Na 8.0 voorspel ik teams met lineups van E100's, M48 en T110E4 tanks!. De beste tanks die dan ingame zijn!
Vergeet de JagdPanzer E-100 niet.
Moet te doen zijn mits je het goed speelt.

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Battles:1 [100.0%]
1431 XP
Destroyed: 4 [4.0]
Spotted: 2 [2.0]
Average inflicted damage: 5663 8)7 (best wel zieke damage voor een medium)
Accuracy: 100.0%
Capture points: 0
Defense points: 100
Efficiency rating: 17982 :9 (als dat niet paars ik weet ik het niet meer)
1ste potje met de T-62a, kon hem net kopen en had niet genoeg voor shells, nam er dus maar 28 mee (24ap/4he).
Normaal kom ik nog niet eens toe aan het verschieten van 15 shells maar na een Batchat, Löwe, Jagdpanzer E100 en een IS-3 had ik alleen nog maar een paar AP en de rest HE...
Ach ze waren aan het cappen dus goed genoeg voor reset en defender.....
Wat een heerlijke med is het toch.... >:)

[Voor 9% gewijzigd door ShockWave op 13-09-2012 01:36]

• Appel
Heb jij dan ook de nerfs voor de M48 en E4 meegerekend? En de armour buff voor de E5? ;)

http://forum.worldoftanks...0-patch-notes-nerfsbuffs/

Beetje een rare forum link, maar Google deed heel erg apart.

• wontcachme

wontcachme

Appel schreef op donderdag 13 september 2012 @ 07:57:
[...]

Heb jij dan ook de nerfs voor de M48 en E4 meegerekend? En de armour buff voor de E5? ;)

http://forum.worldoftanks...0-patch-notes-nerfsbuffs/

Beetje een rare forum link, maar Google deed heel erg apart.
Je mist mijn sarcasme die erin zit :P

GamePC (AMD Ryzen 5600x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Ramasha
  • Laatst online: 13-06 20:37
Gisteren paar potjes met de KV-13, wat is dat een rampentank stock. Met wat free exp de turret en tracks geunlocked. Dit weekend 20K exp grinden voor de IS =)

• Appel
wontcachme schreef op donderdag 13 september 2012 @ 08:57:
[...]
Je mist mijn sarcasme die erin zit :P
That one bounced :9
Hoop dat ik met de M48 iig nog op de eerste pagina van mijn statistics pagina kan komen. 80% win ratio :+
Ramasha schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:12:
Gisteren paar potjes met de KV-13, wat is dat een rampentank stock. Met wat free exp de turret en tracks geunlocked. Dit weekend 20K exp grinden voor de IS =)
Elite was dat een van de leukste USSR mediums die ik gespeeld heb. Snel, goed armour, lekkere derp gun. Gewoon met een enorme snelheid flanken. Een heerlijk dingetje, met moeite verkocht :)

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05:01
Pfff wapper gaat ook weer een paar potjes spelen sinds een klein weekje. Eerste paar potjes gaan de scheldwoorden over en weer en zoveel gezeur. Had er meteen geen zin meer in.

Toch doorgezet met een paar goede potjes maar ook 3 potjes waar bij ik ge one shot wordt door arty :/ Vanmiddag nog eens proberen. Hopelijk gaat het dan beter

wel de 50B geprobeerd op de testserver en die vond ik eigenlijk erg leuk. Speelt het zelfde als een batchat alleen dan kan ik lekker blijven campen :P Alleen is 100% camo wel een must have

• filipy23
shockwae schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:28:
[...]

1ste potje met de T-62a, kon hem net kopen en had niet genoeg voor shells, nam er dus maar 28 mee (24ap/4he).
Normaal kom ik nog niet eens toe aan het verschieten van 15 shells maar na een Batchat, Löwe, Jagdpanzer E100 en een IS-3 had ik alleen nog maar een paar AP en de rest HE...
Gefeliciteerd shockwave! Wat wordt je volgende doel?

Ik heb gisteravond wat Tier 7 potjes (28, 2 verloren) met niepozorny en Frankie gespeeld en nu nog maar 5k xp naar T-44. Vanaf de T-44 wordt de grind een eitje want vanaf Tier 8 wil iedereen platoonen! T62a here i come!

Babs out!

[Voor 4% gewijzigd door filipy23 op 13-09-2012 11:37]

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
shockwae schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:28:
[...]

De T-62a is ook een heerlijke tank, maar je bent wel vrij afhankelijk van je team vind ik...

Check deze replay anders eens >:)
http://mwreplays.com/replayimg/1e929111b377b9029762a29195f33122.png

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-09-2021

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Fest schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:58:
[...]

De T-62a is ook een heerlijke tank, maar je bent wel vrij afhankelijk van je team vind ik...

[afbeelding]
Zo'n T-62a heb ik in het wild nog maar 1 keer onder vuur kunnen nemen en dus kon ik het niet goed testen, maar die koplampen op de turret geen geen weakspots of wel?

Ff replay gechecked. Niks ten nadele van je skills hoor (ik weet dat je veel beter bent dan ik), maar dat andere team heeft wel een kolossale fout gemaakt door jou daar te laten staan....zelfs na meerdere spots blijven ze klimmen...en slechts 1 arty shell ging jouw kant op...dat is vragen om problemen...

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

oosterhofjf schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:20:
wel de 50B geprobeerd op de testserver en die vond ik eigenlijk erg leuk. Speelt het zelfde als een batchat alleen dan kan ik lekker blijven campen :P Alleen is 100% camo wel een must have
Zie daar 2 woorden in één zin die eigenlijk niet kunnen: 50b en leuk :+

• Appel
Sapstengel schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:21:
[...]

Zo'n T-62a heb ik in het wild nog maar 1 keer onder vuur kunnen nemen en dus kon ik het niet goed testen, maar die koplampen op de turret geen geen weakspots of wel?

Ff replay gechecked. Niks ten nadele van je skills hoor (ik weet dat je veel beter bent dan ik), maar dat andere team heeft wel een kolossale fout gemaakt door jou daar te laten staan....zelfs na meerdere spots blijven ze klimmen...en slechts 1 arty shell ging jouw kant op...dat is vragen om problemen...
Zulke dingen zijn nooit weakspots :) Koplamp op de T110, Machine geweer op de IS-7 (IS-4 in 8.0), Machine geweer op de Batchat. Volgens mij zijn/waren de diesel tanks op de IS-4 zelfs geen hitbox.

• Fest
  • Niet online
Sapstengel schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:21:
[...]

Klopt, maar is dat niet het kenmerk van een wedstrijd? Hoe goed straf je de fouten van de tegenstander af?

• oosterhofjf
psychoclown schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:37:
[...]

4 schoten lossen, eventueel relocate en dat recept herhalen. Dankzij de snelheid kan je op een mooie afstand blijven. Kan je niet in je eentje een ander team oprollen :/

• Ramasha
  • Laatst online: 13-06 20:37
Appel schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:07:
*SNIP*
[...]
Elite was dat een van de leukste USSR mediums die ik gespeeld heb. Snel, goed armour, lekkere derp gun. Gewoon met een enorme snelheid flanken. Een heerlijk dingetje, met moeite verkocht :)
Nou ik ben erg benieuwd; iig zit de gun van de t-34-85 erop daar kan ik aardig mee uit de voeten. Ik ga het eens bekijken, het zal niet zolang duren voordat hij weer uit de garage is en plaats maakt voor de IS :)

Ondertussen ook bezig met de t-54; wat een heerlijk tankje is dat

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-09-2021

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Fest schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:54:
[...]

Klopt, maar is dat niet het kenmerk van een wedstrijd? Hoe goed straf je de fouten van de tegenstander af?
Eens, ik vond de fout alleen noemenswaardig, omdat ik dergelijke fouten met enige regelmaat voorbij zie komen en hiermee hoop dat lieve Tweakertjes dergelijke fouten niet begaan.

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-05-2015
ik heb de t62 uitgeprobeerd op de testserver...... volgens mij vind ik die leuker dat de m48, welke ik al heb.
ook de e100 voor het eerst uitgeprobeerd op de testserver, leuker dan ik dacht :) en volgens wot is de armor increased in 8.0.2. ben die nu aan het downloaden

servers busy :/

[Voor 5% gewijzigd door TRX op 13-09-2012 17:04]

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

filipy23 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:35:

Gefeliciteerd shockwave! Wat wordt je volgende doel?

Babs out!
De M48, GW Type E, E-50m, USA Turred TD lijn, Franse arty, dat zal het wel zo'n beetje worden.
Volgorde ben ik nog niet zo uit maar de M48 is toch wel Prio 1.

• wontcachme

wontcachme

shockwae schreef op donderdag 13 september 2012 @ 18:26:
[...]

De M48, GW Type E, E-50m, USA Turred TD lijn, Franse arty, dat zal het wel zo'n beetje worden.
Volgorde ben ik nog niet zo uit maar de M48 is toch wel Prio 1.
Zoals die op de testserver was zou ik die heel snel achteraan het lijstje zetten. Compleet nutteloos geworden...

• Kojoottii
psychoclown schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:37:
[...]

Ze hebben hem op de testserver weer speelbaar gemaakt, erg lekkere potjes mee gehad op de testserver, maargoed ik was sowieso al wel te spreken over de 50b, van voor de laatste 2 patches dan :)

[Voor 4% gewijzigd door Kojoottii op 13-09-2012 18:29]

Ja de 50 120 vond ik ook erg leuk voor de nerf maar de 50b had ik net na de patch.
Hopelijk vind ik hem straks ook weer wat leuker dan :)

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-06 15:54
Net samen een potje met RussianWeenie van GOT...

Victory!
Battle: Fjords donderdag 13 september 2012 18:21:51
Vehicle: T28 Prototype
Experience received: 3.746 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 57.294
Battle Achievements: Steel Wall, Top Gun, Invader, Defender, Mastery Badge: "1st Class"

Heerlijk. Hun laatste 4 tanks gekilled toen ik nog alleen over was. T-50 was AFK, in mijn eentje 100% gecapped en toen de T-50 ge-oneshot.

Epic potje!

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

• oosterhofjf
haha supergaaf om een defender en invader in een potje te halen! Bijna raar dat je geen ace tanker hebt gehaald. Heb je premium?

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:29
oosterhofjf schreef op donderdag 13 september 2012 @ 19:16:
haha supergaaf om een defender en invader in een potje te halen! Bijna raar dat je geen ace tanker hebt gehaald. Heb je premium?
Ik denk het niet, anders is het wel erg weinig exp en credits voor wat hij gedaan heeft.

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-06 20:18
Volgens mij houden mastery badges geen rekening met premium.

De patcher werk op het ogenblik bij mij niet, kon allen in loggen door direct Worldoftank.exe te runnen.

Shuttle st20g5

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-06 15:54
Ja, was met premium, ik was ook teleurgesteld dat ik geen Ace had...

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

Heb je een replay van dat potje? Upload die eens naar www.mwreplays.com en dan kun je zien hoeveel damage je hebt gedaan. Daar hangt ook veel vanaf met betrekking tot XP.

Vanavond nog wat met JeroenV en Timea11 gespeeld, paar lekkere potjes gehad en een paar mindere. Die mindere potjes waren potjes waarin bijvoorbeeld het team de hill in Himmelsdorf verloor zonder ook maar 1 kill te maken, hierdoor werden wij dus van alle kanten geflanked.. en als TD zijnde ben je helaas niet zo mobiel. Op Lakeville werd de vallei opgerold zonder dat er echt schade gedaan werd... de rest van het team bij ons in city was ook niks waard... had nog 3000 damage kunnen doen voordat ik uiteindelijk dood ging. Was een lekkere victory geweest...

JagdTiger komt dichterbij, nog maar 45k :p. Als ik die heb unlocked dan met de KT en KV-4 spelen totdat ik de E-75 en ST-1 heb unlocked. Als ik die heb wordt het echt credits farmen.

Stichting Hobbyserver

• oosterhofjf
Nog even snel een paar potjes gedaan met de 50B en ik vind het echt een relax ding :) stats zijn niet heel bijzonder ofzo, maar ik vind het gewoon leuk spelen. De gun is accuraat als je stilstaat en als je beweegt en dat is ideaal. Met de snelheid kom je overal en kan je wegvluchten uit vervelende situaties. Soms kan de paper tank nog bounces ook :D mooi man.

Ook de dickermax geprobeerd. Echt en tof ding dat. Gundepression is ongehoord goed en de gun is heerlijk. Alleen jammer dat vrijwel alle potjes gepaard gingen met 12+ t50-2 :P Goed potje 60 k winst en slecht potje 20-30 k winst.

Oh en alvast een tipje voor de komende physics: Als je snel weg moet en er staat een bergje... gebruik van maken! dan ben je sneller weg. Zelfs achteruit rijden! reed met mijn 50B 37 km/h achteruit XD

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Net even een lekkere game, helaas geen Ace Tanker..

Waarschuwing: Enemy whiner detected!

Victory!
Battle: Sand River Friday, September 14, 2012 12:03:32 AM
Vehicle: T-54
Experience received: 1,887
Credits received: 65,443
Battle Achievements: Scout

http://mwreplays.com/replayimg/0e5abd2429a8d9e3dd4dc468b3855163.png

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-04 07:22

dynosu

Orly ?

Lol die gast raged omdat je op em schiet

prachtig en ook hoe je em afmaakt, rofl. Hij blijft ook maar gaan, man man man.

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-06 20:18
Had dit nog niet langs zien komen http://forum.worldoftanks...0215-the-loss-of-a-gamer/. Een Amerikaanse wot speler VileRat was een van de dode bij de aanval op de Amerikaanse ambassade in Libië.
Zo'n gebeurtenis komt dan opeens een stuk dichterbij, als je bedenkt dat zo iets een mede gamer overkomt die het zelfde spelletje speelt als jij.

Shuttle st20g5

• Appel
Knowuse schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:27:
Had dit nog niet langs zien komen http://forum.worldoftanks...0215-the-loss-of-a-gamer/. Een Amerikaanse wot speler VileRat was een van de dode bij de aanval op de Amerikaanse ambassade in Libië.
Zo'n gebeurtenis komt dan opeens een stuk dichterbij, als je bedenkt dat zo iets een mede gamer overkomt die het zelfde spelletje speelt als jij.
Zag het inderdaad al op Reddit voorbij komen. Was een gigantisch goede/actieve diplomaat op Eve Online. En heel veel Eve spelers spelen/hebben de overstap gemaakt naar World of Tanks om een of andere rede.

Trouwens onze nieuwe Malinovka line-up :P

Alleen een beetje jammer dat het afgelopen is met onze troll stack :( Ik vond het wel leuk om tegen verschillende clans en op nieuwe maps te spelen. Begon net wat extra plezier te krijgen :)

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

• Appel
Heb ik ook een keer gehad in mijn M26 tegen een GW Panther ;)

*plonk* en die gast begon te ragen in de chat! :P
Fest schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:58:
[...]

[afbeelding]
T-62a is een extreem fijne tank inderdaad :) Wat ik vooral fijn vind is net dat kleine extra beetje gun depression wat de T-54 niet heeft maar de T-44 wel heeft! Nu dat de M48 helemaal wordt generfed wordt dat denk ik mijn go-to tank.

Echter.... er zijn in de test-server bestanden bewijs gevonden voor een 2e USA medium lijn. Historisch gezien zouden deze zelfs auto-loaders moeten hebben. Link Link2

[Voor 4% gewijzigd door Appel op 14-09-2012 15:25]

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

@ Appel;

De T54E1 had/heeft een auto loader maar in World of Tanks komt de T54E2, zonder de auto loader. :Y

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:58
Appel schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 15:25:
Echter.... er zijn in de test-server bestanden bewijs gevonden voor een 2e USA medium lijn. Historisch gezien zouden deze zelfs auto-loaders moeten hebben. Link Link2
Kijk eens wat ik ergens vond. O-)

[Voor 4% gewijzigd door User op 14-09-2012 15:49]

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Nemean schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 00:23:
Net even een lekkere game, helaas geen Ace Tanker..

Waarschuwing: Enemy whiner detected!

Victory!
Battle: Sand River Friday, September 14, 2012 12:03:32 AM
Vehicle: T-54
Experience received: 1,887
Credits received: 65,443
Battle Achievements: Scout

[afbeelding]
whoohahaha, ook lekker zoals die GW-Panther mee gaat in de discussie.... :+

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

shockwae schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 16:07:
[...]
whoohahaha, ook lekker zoals die GW-Panther mee gaat in de discussie.... :+
Haha ja vond die kerel geweldig, zo lekker sarcastisch droog. :+

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Victory!
Battle: Murovanka vrijdag 14 september 2012 17:37:36
Vehicle: M18 Hellcat
Experience received: 3.854 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 41.323
Battle Achievements: Bölter's Medal, Top Gun, Sniper, Master Gunner, Mastery Badge: "Ace Tanker"
17:44 M18_Hellcat win XP: 1927 Dmg: 3315 Killed: 9 Spotted: 2
18 schoten alles raak en 9 kills, lekker veld opruimen 8)

[Voor 18% gewijzigd door ShockWave op 14-09-2012 17:59]

• seriouzz
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-10-2018
I had a good winning spree (11 op een rij).

Then I played with the M7 Priest (momenteel al 5 6 7 8 losses op een rij, winratio van vandaag gezakt van 91.66% naar 55.00% :'( )

[Voor 26% gewijzigd door seriouzz op 14-09-2012 19:11]

• bigbeertje89
@Fest deel 23 in WoT over Wehkamp retail editie:

Helaas, kreeg geen korting, maar alsnog een levertijd van 'maar' 2 weken voor de retailversie van WoT. Kost je 12,74€ (alles incl verzenden), maar dan krijg je dus 1 week premium, 2k gold, 50k credits en de minimaus. Had met acceptgiro betaalt (weet niet precies waarom meer, misschien omdat ik niet wist of die uberhaupt wel geleverd kon worden :P), dus ik wist nu pas hoeveel 't kost en of de korting eraf ging.

Ook krijg je nog een invite code met 3 dagen premium en 1k gold (dus alleen nieuwe accounts); mocht daar nog iemand interesse in hebben, laat maar weten :).

• Fest
  • Niet online
bigbeertje89 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 18:26:
@Fest deel 23 in WoT over Wehkamp retail editie:

Helaas, kreeg geen korting, maar alsnog een levertijd van 'maar' 2 weken voor de retailversie van WoT. Kost je 12,74€ (alles incl verzenden), maar dan krijg je dus 1 week premium, 2k gold, 50k credits en de minimaus. Had met acceptgiro betaalt (weet niet precies waarom meer, misschien omdat ik niet wist of die uberhaupt wel geleverd kon worden :P), dus ik wist nu pas hoeveel 't kost en of de korting eraf ging.

Ook krijg je nog een invite code met 3 dagen premium en 1k gold (dus alleen nieuwe accounts); mocht daar nog iemand interesse in hebben, laat maar weten :).
Code was ook slechts geldig tot en met 10 sept. Aan jouw prijs te zien, heb je het daarna besteld, toch?

• Altijdgriep
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-05 22:10
Ik heb hem vandaag ontvangen, inclusief de €10 korting :)

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-06 15:46
Altijdgriep schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 19:17:
Bij mijn verzending hebben ze de fout gerealiseerd. Toen ik belde om te vragen waarom mijn acceptgiro een hoger bedrag aangaf dan de bestellingsbevestiging, gaven ze aan dat het een miscommunicatie was. Ik ga het pakketje fijn terugsturen. Volgende keer maar meteen betalen.

flickr - WOT Profile - Game PC

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Nou Kyozu veel succes met je signature.. de stemmen zijn gestart. :Y

[Edit]

Voor de mensen die ook nog willen stemmen kan dat hier: Klik hier.

[Voor 60% gewijzigd door Nemean op 14-09-2012 20:17]

• seriouzz
Na die verschrikkelijke losstreak eindelijk kunnen winnen met de Priest.
Dan gebeurt er dit in... (let vooral hoe de shell belandt in een gebied buiten de aimcircle :( )

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Jk7HiIS46Ts&feature=youtu.be]

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06 10:53

themaxter

Bugged..

Die scout had gewoon een artymagneet aan boord :+

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:17

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

LOL, dat is gewoon pech, maar het moet gezegd zijnde, het was binnen de circle :P
maar je kon er wel echt niks aan doen. ik denk dat iedereen hier dat schot had genomen. Ik in ieder geval toch ook.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Haha dat filmpje van Seriouzz.. oh dat is echt pijnlijk _O-
Joindry schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 21:46:
LOL, dat is gewoon pech, maar het moet gezegd zijnde, het was binnen de circle :P
maar je kon er wel echt niks aan doen. ik denk dat iedereen hier dat schot had genomen. Ik in ieder geval toch ook.
Hij doelde op de cirkel als hij volledig gefocust is, niet de cirkel nadat hij net geschoten heeft en weer aan het focussen is. Maar heb ook vaker zelfde schoten gehad... kinda annoying.

Stichting Hobbyserver

• oosterhofjf
Relax! Wordt weer credits grinden :D

Commanders,

The qualification rounds are complete, and this weekend, the top sixteen teams in the world are heading to Moscow for the Ural Steel Tournament Finals. You can follow all the action at this thrilling event through our livestream or just sit back, relax and soak up the tournament atmosphere on battlefields of World of Tanks by enjoying some bonuses!

From Saturday 15th September 2012 at 07:30 CEST (05:30 GMT) until Tuesday 18th September at 07:00 CEST (05:00 GMT) you will be able to enjoy some great in-game bonuses:

x3 experience for the first victory of the day!

Feel like a champion by earning 3 times more than the normal rate of experience for the first victory of the day with each vehicle!

50% discount on some big heavies:

Soviet vehicles

KV-1S - tier VI heavy tank
KV-2 – tier VI heavy tank
T-150 – tier VI heavy tank
KV-3 – tier VII heavy tank
IS – tier VII heavy tank
German vehicles

PzKpfw VI Tiger – tier VII heavy tank
PzKpfw VI Tiger (P) – tier VII heavy tank
American vehicles

M6 – tier VI heavy tank
T29 – tier VII heavy tank
French vehicles

ARL 44 – tier VI heavy tank
AMX M4(1945) – tier VII heavy tank
We believe that everyone’s garage needs more big heavies! Fill it up with this special!

50% additional profit with following vehicles:

Tank destroyers

StuG III – tier V German tank destroyer
M10 Wolverine – tier V American tank destroyer
Medium tanks

PzKpfw V Panther – tier VII German medium tank
M4 Sherman – tier V American medium tank
Heavy tanks

KV-1S – tier VI Soviet heavy tank
T-150 – tier VI Soviet heavy tank
M6 – tier VI American heavy tank
ARL 44 - tier VI French heavy tank
Fight to the death with these vehicles and pick

• Kovrim
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-09-2021
Tsja en ik heb van de week dus gekozen om eerst de tiger (P) vrij te spelen en dit weekend pas de jagdpanther. Dus ik heb de tiger (P) echt net gekocht voor de volle mep :(

Wel heb ik ook bijna de panther vrijgespeeld, waarop ik dan extra credits kan gaan verdienen.

• Anoniem: 420503
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Bijna alle normale lijnen op 9.

T30 moet nog 30K naar T110E4. Nog 3 TDs naar 9 en dan zijn alle lijnen tier 9. Op 2 fransen na. Ik wacht ff die 1 miljoen per stuk discount af. Heb nog maar 7,2 miljoen silver. En 3 9s unlocked nu, ik ga voor alles 9, en dan alle 10s op zelfde moment.

CW ging wel ok, 4 wins, en dan de 2e landing missen in halve, so be it. Leer je van.

• filipy23
Hatsikidee!

Deze week T-44 en SU-152 geunlocked. En mijn laatste tier 7 tank gekocht, de Tiger P.

Nu weer terug naar credits grinden voor de T110E4, T32 en T-44.

Babs out!

• Joindry

Joindry

wsLy schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 23:26:
[...]

Hij doelde op de cirkel als hij volledig gefocust is, niet de cirkel nadat hij net geschoten heeft en weer aan het focussen is. Maar heb ook vaker zelfde schoten gehad... kinda annoying.
Ja weet ik ook wel, ik was een beetje aan het plagen. Die shell viel gewoon buiten de aimcirkel. Maar zo zal die T50 het wss niet gezien hebben :S

Anyway, de actie van deze week zal me voorbij gaan, ik heb geen tank unlocked die ik nog niet gekocht heb. Ik zit al een tijdje vast aan wat teveel grinds tegelijk. Zeker als je zonder premium speelt... Slugger, E50, GW Tiger aan het grinden en iedere dag doe ik ook nog dailies met maus, batchat, lowe en JGPZ E100.

Het schiet niet echt meer op.

• bigbeertje89
Altijdgriep schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 19:17:
Kak, volgende keer dus maar meteen betalen (met iDeal)...

@ seriouzz; volgens mij voelde iedereen al aan z'n wateren dat die T-50 gepakt werd :P. Alsnog, dat is mooi knaken, maar niks aan te doen... (ik heb m'n M7 weer verkocht; ik kan er niet mee overweg :P).

Zit nog even in dubio of ik de Tiger wil halen; heb met de Tiger P al de VK45 unlocked, misschien dat ik die binnenkort ga halen. Tiger II schijnt OK te zijn, maar ik heb toch meer met de USSR lijn van de IS en de USA heavies. Net als Joindry nu teveel tanks om te grinden zonder premium 8)7 .
Jammer van die special/actie... De IS heb ik pas gekocht... En die 50% credits profit... ik heb geen enkele tank meer die in dat lijstje staat :p

Stichting Hobbyserver

Anoniem: 469043

Weet iemand of er ook nog iets aan de maus gaat gebeuren ??

Ik vind het echt belachelijk dat een maus tier X de zelfde gun heeft als een ferdie tier 8 maar dan alleen wel nog langzamer
Ferdie ruim 5 per min maus krap 3 per min pen en dmg is gelijk aan elkaar

• Joindry

Joindry

Hmm mijn ferdi deed toch 6 rpm en mijn maus doet er net geen 5 denk ik. Op zich heb je wel ergens gelijk, zijn gun is niet beter, de gehele tank is trager en arty absorbeert hij overdreven veel. in CW wordt hij enkel gebruikt wanneer je zeker weet dat je arty safe staat of de vijand geen arty gebruikt :)
De ferdi op zich bounced enkel op zijn superstructure, maar declination heeft hij nauwelijks. Enige wat ze voor mij nog moeten aanpakken op de maus is zijn artysponzigheid. Voor de rest een prima tank vind ik.

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:29
Wat is het vandaag weer onspeelbaar, mix van kansloze teams, onspeelbare lag en 20% ghost shells. Een grote frustratie die voor de helft van de potjes eindigt in een suicide run.

erutangiS

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Nemean schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 19:48:
Nou Kyozu veel succes met je signature.. de stemmen zijn gestart. :Y

[Edit]

Voor de mensen die ook nog willen stemmen kan dat hier: Klik hier.
Om mezelf even te quoten..

Dat voting systeem is echt belachelijk dom.. Kyozu had 10 votes.. zit nu op 1.. DynoZ zat tegen de 9 votes zit nu op 1.. Ik ging van 11 votes naar 5 en nu zit ik op 2..

Dat WarGaming niet door heeft dat dit systeem dik gemanipuleerd kan worden.. |:(

• seriouzz
Jammer van het x3 weekend. Alle mentaal achtergestelden kruipen weer uit hun grot, om te spelen :(

I think I'm going to take a break ;w

Edit: Nu denk ik het niet meer, maar weet ik het zeker. TK door een T29 ...

[Voor 21% gewijzigd door seriouzz op 15-09-2012 16:20]

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Voor het eerst een double kill met arty gemaakt.. een tegen de 1000 hitpoints E-100 en een E-50 tegen de 200 hitpoints.

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:29
Nemean schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 15:53:
[...]

Dat voting systeem is echt belachelijk dom.. Kyozu had 10 votes.. zit nu op 1.. DynoZ zat tegen de 9 votes zit nu op 1.. Ik ging van 11 votes naar 5 en nu zit ik op 2..

Dat WarGaming niet door heeft dat dit systeem dik gemanipuleerd kan worden.. |:(
Uit de Fipo:

LATEST UPDATE:

Guys, please don't give minus reputation. If you don't like a signature just ignore it. We're here to vote for the best ones!
Only + will count!

Ik neem aan dat ze het aantal +-en apart kunnen zien.

erutangiS

• TimS81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-10-2016
MrOleo schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 18:09:
[...]
Ik neem aan dat ze het aantal +-en apart kunnen zien.
Yep, mods/admins kunnen precies zien wie wat gestemd heeft op de reputation, dus is een kwestie van het aantal negatieve stemmen weer erbij te tellen aan het eind.
seriouzz schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 16:15:
Jammer van het x3 weekend. Alle mentaal achtergestelden kruipen weer uit hun grot, om te spelen :(

I think I'm going to take a break ;w

Edit: Nu denk ik het niet meer, maar weet ik het zeker. TK door een T29 ...
Gisteravond was het ook huilen met de pet op, zelfs TC's gingen belachelijk slecht en op een gegeven moment was ik er klaar mee. Tegen wat goede teams gewonnen maar dan tegen een 'random' teams verliezen door dom spel en niet luisteren..
Nemean schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 15:53:
[...]

Mja zoals MrOleo al zegt hebben ze het in de gaten maar wel weer triest dan veel mensen gaan minnen bij anderen.. Achja we zien wel hoe het loopt :)

• ed31
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06-2018
Is het verstandig om "optiek met anti reflectiecoating" aan te schaffen?
Ik vind de benaming en de uitleg (meer zicht) nogal tegenstrijdig. De naam geeft de indruk dat je eigen tank wordt uitgerust met een anti reflectie coating, maar dat kan ik dan niet rijmen met de extra zicht..........

https://www.tradingview.com/u/Crypto_Ed/

Spellen in het Nederlands vind ik vreselijk dus ik moet even gokken maar ik denk dat je 'Coated Optics' bedoelt? (Zie de TS als je wilt kijken of ik goed dacht). Je verteld niet voor welke tank je dit zou willen kopen waardoor het lastig is om te zeggen of het voor jou nuttig gaat/zal zijn. Daarentegen kun je er in de meeste gevallen vanuit gaan dat het voor mediums of lights wel nuttig kan zijn aangezien het ook 'on-the-move' werkt in tegenstelling tot 'Binoculars'.

• ed31
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06-2018
Is inderdaad "coated optics".....
Lijkt me niet nodig voor arty, dus ff kijken of ik er dan nog wat anders op knoop. Camo en rammer heb ik al....

https://www.tradingview.com/u/Crypto_Ed/

• Appel
ed31 schreef op zondag 16 september 2012 @ 00:30:
Is inderdaad "coated optics".....
Lijkt me niet nodig voor arty, dus ff kijken of ik er dan nog wat anders op knoop. Camo en rammer heb ik al....
Gun Laying Drive. Dan ben je minder lang bezig met aimen :)

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:35
psychoclown schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 21:59:
Mja zoals MrOleo al zegt hebben ze het in de gaten maar wel weer triest dan veel mensen gaan minnen bij anderen.. Achja we zien wel hoe het loopt :)
Sowieso werkt zo'n systeem niet. Degene die op de eerste pagina staan zullen veel meer stemmen krijgen dan de volgende. Mensen kijken nu eenmaal 3/4 pagina's door en zijn het dan zat. Kijk maar naar het aantal stemmen op de eerste pagina's vergeleken met de latere.

[removed]

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Als alle signaturecontesters nou eens een link plaatsen naar hun bericht, zoekt wat makkelijker, ben al op pagina 8 en geen zin meer om verder te kijken....

redwing schreef op zondag 16 september 2012 @ 01:27:
[...]

Sowieso werkt zo'n systeem niet. Degene die op de eerste pagina staan zullen veel meer stemmen krijgen dan de volgende. Mensen kijken nu eenmaal 3/4 pagina's door en zijn het dan zat. Kijk maar naar het aantal stemmen op de eerste pagina's vergeleken met de latere.
Ja ik zie het, -50 komt daar zelfs voorbij 8)7
Ik mag zo te zien wel blij zijn met mijn (op dit moment) 0.
shockwae schreef op zondag 16 september 2012 @ 08:52:
Als alle signaturecontesters nou eens een link plaatsen naar hun bericht, zoekt wat makkelijker, ben al op pagina 8 en geen zin meer om verder te kijken....
Hier is de mijne: signature van psychoclown/kyozu

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Forum ligt eruit dus mischien doen ze er wat aan...

psychoclown schreef op zondag 16 september 2012 @ 10:27:
[...]

Ja ik zie het, -50 komt daar zelfs voorbij 8)7
Ik mag zo te zien wel blij zijn met mijn (op dit moment) 0.

[...]

Hier is de mijne: signature van psychoclown/kyozu
Ik had gisteren of eergisteren (weet het niet meer :p) al gestemd op jouw sig.

Ik ga zometeen maar eens een poging wagen om te spelen. Helaas nog met mijn oude systeem... moederbord van het nieuwe systeem is kapot :'( Gisteren van alles getest en vandaag componenten in en uit een ander systeem getest, did not work... heel eventjes de BIOS gezien en daarnaar niks meer. Morgen dus maar even bellen.

edit//
lekker potje met de Ferdinand :)
http://mwreplays.com/replayimg/eb50a15b376da3d9e8ac34526cef422e.png

[Voor 9% gewijzigd door wsLy op 16-09-2012 15:44]

Stichting Hobbyserver

• Joindry

Joindry

Mooi potje, jammer dat je nog redelijk wat bounces en 0 crits hebt gehad.
Joindry schreef op zondag 16 september 2012 @ 16:19:
Mooi potje, jammer dat je nog redelijk wat bounces en 0 crits hebt gehad.
Ja helaas. Hier weer een meesterlijk potje :p 5909 damage
http://mwreplays.com/replayimg/9073764bd16c2d2edf1948323b8b4146.png

Stichting Hobbyserver

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Voor de geïnteresseerde: mijn sig: Click

En van DynoZ:

Click
Pff ben maar gestopt met spelen... Alleen met de Ferdinand en King Tiger kunnen winnen.. de rest allemaal verloren.. Teams zijn echt belabberd vandaag.

Stichting Hobbyserver

• seriouzz
Mijn gevoel over x3 en x5 weekends samengevat in 1 replay, verwoord door 1 speler (wie het is, wordt wel duidelijk bij het bekijken van de replay).

http://mwreplays.com/replay/G10L9R88ER5J/

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Wat een iritant gefrustreerd spelertje zeg

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee