[WP8] Ervaringen met de Nokia Lumia 920 - Deel 1 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 88 ... 111 Laatste
Acties:
  • 585.757 views

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05:46
Mylotec schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 14:01:
[...]

nja oké maar dat zie ik als normaal :). Als je hem oplaadt tot 100% heb je dit effect ook.

ik zit zelf nu al aan 31% en heb nog maar enkele telefoon gesprekken gedaan en een smsje gestuurt.
+- van 4 u vannacht van de lader gegaan.
klopt toch niet of wel ?
Klopt, dat is wel erg snel!
Ik heb hem vanochtend rond half 7 van de lader gehaald. Om kwart voor 8 gaf hij 99% aan.
Nu, om 14:35 71%. 1 telefoontje van 2 minuten gepleegd, paar berichten met Whatsapp, beetje internet.

Ik heb dan geen Lumia 920 Geen idee wat ik hier doe dus :P

Verwijderd

Ik sta op het punt om een 920 met abonnement te kopen (evt in combi met de Microsoft RT tablet)

Is het verstandig om (met het oogpunt op bereikbaarheid en ook eventueel internet via de foon naar mijn tablet) om dan maar geen t-mobile te nemen, maar KPN?
Ik las namelijk wat berichten over slechte dekking.

KPN heeft geloof ik wel 4G overal, en t-mobile nog niet dacht ik.
Die is echter wel 15,- per maand duurder... 55 ipv 40,- (onbeperkt bellen en 1000mb internet - zakelijk)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 23:33:
Ik sta op het punt om een 920 met abonnement te kopen (evt in combi met de Microsoft RT tablet)

Is het verstandig om (met het oogpunt op bereikbaarheid en ook eventueel internet via de foon naar mijn tablet) om dan maar geen t-mobile te nemen, maar KPN?
Ik las namelijk wat berichten over slechte dekking.

Die is echter wel 15,- per maand duurder... 55 ipv 40,- (onbeperkt bellen en 1000mb internet - zakelijk)
Ik ben dit jaar van t-mobile overgestapt naar Vodafone ivm het waardeloze bereik (Utrecht centrum/wittevrouwen). Verder zie ik het nut van nu al 4G nog niet. Ok het zal allemaal sneller zijn maar je,bent ook veel sneller door je databundel heen, laat staan als je maar 1 gb hebt. 3G snelheden van kpn (alle operators overigens) zijn ook rete snel. Over minimaal een jaar zul je pas echt alle benefits van 4G benutten met bijv HQ streaming etc. Zo zie ik het voor nu.

• shizoframia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-08 13:59
Verwijderd schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 00:05:
[...]

Ik ben dit jaar van t-mobile overgestapt naar Vodafone ivm het waardeloze bereik (Utrecht centrum/wittevrouwen). Verder zie ik het nut van nu al 4G nog niet. Ok het zal allemaal sneller zijn maar je,bent ook veel sneller door je databundel heen, laat staan als je maar 1 gb hebt. 3G snelheden van kpn (alle operators overigens) zijn ook rete snel. Over minimaal een jaar zul je pas echt alle benefits van 4G benutten met bijv HQ streaming etc. Zo zie ik het voor nu.
Op zich gaat je data-hoeveelheid met 4G niet sneller opgebruikt zijn Als je hetzelfde doet als met 3G dan haal je gewoon alle gegevens sneller op je scherm. Je hoeft dus quasi niet meer te wachten. Op zich heeft de hogere downloadsnelheid geen impact op hoeveelheid data die je meer zou verbruiken. Wat wel is, is dat je naargelang je sneller kan werken op je smartphone, je meer zal gaan doen en dus meer data zal verbruiken.

Ik ondervind wel dat de batterij van de lumia 920 iets sneller leeg gaat met 4G dan met 3G (E, H & H+)...

Galaxy S23 ultra / Galaxy TAB S5e / Surface Pro (i7-512-16)

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:57
Verwijderd schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 23:33:

KPN is druk bezig met 4G, maar het is nog lang niet overal. En bereik tja, ligt er aan waar je zit. Heb zelf t-mobile, en nooit moeite met bereik (friesland/groningen). Maar dat ligt dus aan je ervaring. Vraag is: is het erg als je soms even geen bereik hebt? het is wel 15 p/m duurder. dus over 2 jaar kost het je 360 meer. Daar kan je de Lumia 920 los van kopen op dit moment.

• shizoframia
  • Laatst online: 21-08 13:59
Waah schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 08:11:
[...]

KPN is druk bezig met 4G, maar het is nog lang niet overal. En bereik tja, ligt er aan waar je zit. Heb zelf t-mobile, en nooit moeite met bereik (friesland/groningen). Maar dat ligt dus aan je ervaring. Vraag is: is het erg als je soms even geen bereik hebt? het is wel 15 p/m duurder. dus over 2 jaar kost het je 360 meer. Daar kan je de Lumia 920 los van kopen op dit moment.
Voor de geïnteresseerden: bij Proximus (België) is 4G gratis als je minstens een data-abonnement neemt van 2GB/mnd.

Galaxy S23 ultra / Galaxy TAB S5e / Surface Pro (i7-512-16)

• Ladykiller007
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-11 19:56
Kan iemand mij uitleggen waarom er bij mij in de instellen bij 'mijn telefoon zoeken' uitgeschakeld staat terwijl deze wel ingeschakeld is?

Bij mijn vorige toestel kon ik hier 2 vinkjes neerzetten, bij dit toestel zit er een 'schuifje'....

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:45
Ladykiller007 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 08:54:
Kan iemand mij uitleggen waarom er bij mij in de instellen bij 'mijn telefoon zoeken' uitgeschakeld staat terwijl deze wel ingeschakeld is?

Bij mijn vorige toestel kon ik hier 2 vinkjes neerzetten, bij dit toestel zit er een 'schuifje'....
is vanaf begin al een bug, hij is ingeschakeld

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

• Ladykiller007
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-11 19:56
kruila schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 09:26:
[...]

is vanaf begin al een bug, hij is ingeschakeld
Hmm oki

• Mylotec
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-11 20:01
heeft er nog iemand het probleem dat telefoon gesprekken soms dof en ver klinken ?

• Tropicc
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-01-2024
Mylotec schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 14:50:
heeft er nog iemand het probleem dat telefoon gesprekken soms dof en ver klinken ?
Moet je je telefoon iets dichter tegen je oor aan houden, dan is het niet zo ver weg.

• Piekartz87
  • Laatst online: 12-11 10:45
Geen problemen mee, lang geen telefoon gehad die zulke goede gesprekskwaliteit heeft.

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Gentlemen,

Mijn lumia 920 ligt bij Nokia repair. Weet een van jullie hoe ik de reparatiestatus kan volgen?

• Mylotec
Tropicc schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 15:20:
[...]

Moet je je telefoon iets dichter tegen je oor aan houden, dan is het niet zo ver weg.
aja dat zal het zijn, zal het eens een kilometer dichter brengen ...

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Mylotec schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 16:08:
[...]
aja dat zal het zijn, zal het eens een kilometer dichter brengen ...
Niet lullig bedoeld hoor, maar het zou helpen als je aangeeft wat je al getest hebt.
Voorbeelden: heeft de telefoon "aan de andere kant" wel altijd helder geklonken op een andere telefoon aan jouw kant? Zit er niet toevallig een nieuwe hoes om de telefoon "aan de andere kant" die de microfoon nadelig beinvloedt? Of is het andersom: dat je Lumia 920 aan de andere kant altijd dof klinkt aan jouw kant op een willekeurige telefoon?
Dat soort info helpt ;)

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

BigF25 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 15:34:
Gentlemen,

Mijn lumia 920 ligt bij Nokia repair. Weet een van jullie hoe ik de reparatiestatus kan volgen?
Via de website waar je hem aangemeld heb

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• Mylotec
Fireshade schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 16:13:
[...]

Niet lullig bedoeld hoor, maar het zou helpen als je aangeeft wat je al getest hebt.
Voorbeelden: heeft de telefoon "aan de andere kant" wel altijd helder geklonken op een andere telefoon aan jouw kant? Zit er niet toevallig een nieuwe hoes om de telefoon "aan de andere kant" die de microfoon nadelig beinvloedt? Of is het andersom: dat je Lumia 920 aan de andere kant altijd dof klinkt aan jouw kant op een willekeurige telefoon?
Dat soort info helpt ;)
Er zit geen hoesje omheen vandaar ook de vraag ;). Ik heb nog niet nagevraagd hoe de mensen mij verstaan.
Het viel echter enorm hard op daarnet. met mijn htc klonk alles veel helderder. Probleem is denk ik, dat ik een slechte start heb gehad met deze telefoon, Op den duur denk je dat alles kapot is ^^.

Verwijderd

Thanks voor de imput.

Het scheelt inderdaad veel op 2 jaar, dus dan maar gewoon 3G bij T-mobile.
Ik heb er nu weinig problemen mee, en ik zit aan de grens van Duitsland.

Ik dacht er zelfs over om maar een 1 jaar abo te nemen. En daarna verder met simonly, maar ik geloof dat een abonnement toch wel voordeliger is.

De 4G zou wel weer handig zijn als ik nog even wacht met een tablet, en dan de opvolger van de Microsoft RT Surface neem, die wel 4G zal hebben. Want de Surface heeft helemaal niets, dus die moet omdat ik geen wifi heb hier, met mifi, of met de mobiel.

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-10 11:50
Dat zou ik nog eens doorrekenen. in de praktijk is een abbo met foon bijna nooit goedkoper dan een sim only en de telefoon kopen bij de goedkoopste uit de pricewatch.

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-12 09:16
Mylotec schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 16:21:
[...]

Er zit geen hoesje omheen vandaar ook de vraag ;). Ik heb nog niet nagevraagd hoe de mensen mij verstaan.
Het viel echter enorm hard op daarnet. met mijn htc klonk alles veel helderder. Probleem is denk ik, dat ik een slechte start heb gehad met deze telefoon, Op den duur denk je dat alles kapot is ^^.
Druk tijdens het gesprek even op volume up. Misschien staat het geluid gewoon zacht met bellen.
Zelfde probleem met beluisteren van Voicemail?

• Haydenen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-11 20:57
Ik heb sinds een week dat mijn telefoon niet meer merkt dat mijn oordopjes er uit zijn. Ik kan dus niet meer bellen, gebeld worden, muziek luisteren of filmpjes afspelen zonder mijn oordopjes.

De wekker en luidspreker (tijdens bellen) werken wél gewoon zonder oordopjes, dus er is in principe niks kapot.

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik lees op internet halve oplossingen zoals:

- oordopjes er net zo lang in en uit doen tot het weer werkt (vaak genoeg geprobeerd, zonder resultaat helaas)
- Telefoon opnieuw opstarten (vaak genoeg geprobeerd, geen resultaat)
- Soft reset (paar keer geprobeerd, geen resultaat)
- Hard reset (nog niet geprobeerd)
- Terugsturen naar Nokia repair (nog niet geprobeerd)

De laatste twee (hard reset en terugsturen) doe ik graag pas wanneer ik zeker weet dat er geen andere opties zijn.

Heeft de aankomende 'amber' update hier wellicht een fix voor?

• Atila
  • Laatst online: 21-07 14:25
BigF25 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 15:34:
Gentlemen,

Wellicht via de site www.e-repair.nl, als het goed heb je ook een ordernummer (CAxxxxxx), die heb je daar nodig. Als je meer info wilt, dan kun je beter Nokia via Twitter aanspreken (@NokiaNL) en zij kunnen je iets meer info verschaffen.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:28
Haydenen schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 13:54:
Ik heb sinds een week dat mijn telefoon niet meer merkt dat mijn oordopjes er uit zijn. Ik kan dus niet meer bellen, gebeld worden, muziek luisteren of filmpjes afspelen zonder mijn oordopjes.

De wekker en luidspreker (tijdens bellen) werken wél gewoon zonder oordopjes, dus er is in principe niks kapot.

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik lees op internet halve oplossingen zoals:

- oordopjes er net zo lang in en uit doen tot het weer werkt (vaak genoeg geprobeerd, zonder resultaat helaas)
- Telefoon opnieuw opstarten (vaak genoeg geprobeerd, geen resultaat)
- Soft reset (paar keer geprobeerd, geen resultaat)
- Hard reset (nog niet geprobeerd)
- Terugsturen naar Nokia repair (nog niet geprobeerd)

De laatste twee (hard reset en terugsturen) doe ik graag pas wanneer ik zeker weet dat er geen andere opties zijn.

Heeft de aankomende 'amber' update hier wellicht een fix voor?
Zit er misschien viezigheid in je aansluiting? Anders is het gewoon een hardware-probleem lijkt me, maar er maakt gewoon nog iets contact, zo lijkt het?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:07
Heb je al eens andere oortjes geprobeerd? Misschien ligt het niet aan het toestel, maar aan de oortjes.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Verwijderd

.Johnny schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 20:01:
Dat zou ik nog eens doorrekenen. in de praktijk is een abbo met foon bijna nooit goedkoper dan een sim only en de telefoon kopen bij de goedkoopste uit de pricewatch.
Het scheelt niet zo veel.

Als ik een T-mob 24 mnd abbo neem met onbeperkt bellen, + 1gig internet, dan betaal ik 40,- p.m voor 24 mnd is 960,- Het toestel is dan gratis. Dus alles totaal 960,-

Bij simonly is momenteel de goedkoopste bij 24mnd en onbeperkt bellen + 1 gig internet; 34,- pm.
dus voor 24mnd: 820,- Het toestel kost los 340,- Totaal dus 1160,-

Maar: Nou is de bovenste een zakelijk abbo, dus ex btw!!
En de onderste is van Vodafoon, incl btw.

Uiteindelijk scheelt het dus niets.

• Haydenen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-11 20:57
Martinspire schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 15:13:
[...]

Zit er misschien viezigheid in je aansluiting? Anders is het gewoon een hardware-probleem lijkt me, maar er maakt gewoon nog iets contact, zo lijkt het?
Al geprobeerd schoon te maken met een wattenstaafje. Misschien eens mn telefoon openmaken en het zelf aan de binnenkant controleren.
zonoskar schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 15:19:
Heb je al eens andere oortjes geprobeerd? Misschien ligt het niet aan het toestel, maar aan de oortjes.
Nog niet geprobeerd, maar ga ik wel doen. Lijkt me toch gek dat het aan de oortjes ligt als het met oortjes wel gewoon werkt, maar juist zonder oortjes weer niet.

"Vroeger' werkte het ook zodanig dat als ik muziek luisterde met oordopjes en de oordopjes er uit trok de muziek gepauzeerd werd. Als ik dan weer op play drukte ging de muziek over mn speakers. Tegenwoordig blijft de muziek gewoon doorspelen, maar komt er dus geen geluid uit mn speakers.

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:36
Wanneer komt die Amber update eens beschikbaar? Nokia moet is aanpoten met dit soort dingen. Zeker ook omdat de update op zichzelf geen bal voorstelt.

[ Voor 6% gewijzigd door Wietsee. op 26-07-2013 16:44 ]

Web Enrichment

• Martinspire
Wietsee. schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 16:44:
Wanneer komt die Amber update eens beschikbaar? Nokia moet is aanpoten met dit soort dingen. Zeker ook omdat de update op zichzelf geen bal voorstelt.
Het grote verschil zit dan ook in het gedeelte ze zelf toevoegen, niet de update zelf nee. Maar hij zal waarschijnlijk volgende week wel komen en anders de week erop.

Toch zou ik het idd wel wat duidelijker willen hebben. Een ETA is wel handig, ook al is ie globaal.

Verwijderd schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 15:53:
[...]

Het scheelt niet zo veel.

Als ik een T-mob 24 mnd abbo neem met onbeperkt bellen, + 1gig internet, dan betaal ik 40,- p.m voor 24 mnd is 960,- Het toestel is dan gratis. Dus alles totaal 960,-

Bij simonly is momenteel de goedkoopste bij 24mnd en onbeperkt bellen + 1 gig internet; 34,- pm.
dus voor 24mnd: 820,- Het toestel kost los 340,- Totaal dus 1160,-

Maar: Nou is de bovenste een zakelijk abbo, dus ex btw!!
En de onderste is van Vodafoon, incl btw.

Uiteindelijk scheelt het dus niets.
Ik was toen ik mijn lumia 920 kocht (rond januari) 135 euro goedkoper uit tegenover Vodafone/kpn en tmobile en betaalde toen meer dan nu (mijn telfort abbo was toen 22,50 pm voor een jaar).

Heb nu een telfort abbo van 19 euro in de maand + 400 bm (na 10 minuten gratis bellen), 100 smsjes en 1 gb data (inc hspa). Voor een jaar abbo is dit in mijn ogen een koopje.

Nu weer ontopic :D
Over de amber update, ik had een bericht gelezen (bron kan ik niet meer vinden) dat de update deze maand nog moet komen voor de lumia 920. Het zou eind juli moeten worden namelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door vali op 26-07-2013 23:02 ]

Verwijderd

Dat is inderdaad niet duur Vali.

Ik moet echter volledig onbeperkt kunnen bellen (want moet soms klanten terugbellen mobiel en dan gaat de tijd hard), en dan scheelt het niet zo veel met simonly.

Ik hoop dat het stofprobleem bij de nu te bestellen 920 is opgelost. Het kan ook zijn dat ze dat niet veranderd hebben en gewoon wachten tot de klanten zelf met problemen komen. Zou ik wel zwak vinden dan.
Verwijderd schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 21:49:
Dat is inderdaad niet duur Vali.

Ik moet echter volledig onbeperkt kunnen bellen (want moet soms klanten terugbellen mobiel en dan gaat de tijd hard), en dan scheelt het niet zo veel met simonly.

Ik hoop dat het stofprobleem bij de nu te bestellen 920 is opgelost. Het kan ook zijn dat ze dat niet veranderd hebben en gewoon wachten tot de klanten zelf met problemen komen. Zou ik wel zwak vinden dan.
Aah vandaar, begrijp dat je onbeperkt wilt die zijn inderdaad niet goedkoop. Tevens klopt het niet dat de sensor in het rooster zit, hij zit namelijk onder de "n" van het Nokia logo. Merkte dat mijn toestel met een slechte screenprotector ook slecht reageerde met bellen, maar met deze screenprotector was dat probleem verholpen.

Echt een aanrader!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-12 14:37

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Hmm gisteren een soort van vastloper gehad, hij reageerde niet meer op geen enkele knop (volume, aan/uit, camera). Daarna een soft reset gedaan maar sindsdien krijg ik een sim error. Eruit halen en opnieuw plaatsen heeft niet geholpen. Issie nu stuk?

[update]In mijn HTC Titan doet ie het ook niet meer. Maar dat kan ook liggen aan het feit dat de SIM van "normaal" naar micro is geknipt en dat hij het nu niet meer lekker doet als hij in z'n oude vormpje teruggedrukt is.

[ Voor 31% gewijzigd door CAP-Team op 27-07-2013 09:42 ]

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Verwijderd

Wekenlang last gehad van mensen die mij slecht konden horen bij een telefoongesprek. Vond verder het luidsprekervolume lager dan de 920 van mijn vrouw.
oplossing, luidspreker en microfoongaatjes met een naald schoongemaakt. Zowl aan de onder als bovenkant. Nu weer geweldig geluid

Verwijderd

vali schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 23:05:
[...]

Merkte dat mijn toestel met een slechte screenprotector ook slecht reageerde met bellen, maar met deze screenprotector was dat probleem verholpen.

Echt een aanrader!
Thanks zodra ik mijn toestel heb zal ik die zeker bestellen.

• CAP-Team

CAP-Team

Net maar ff naar de lokale telecomboer geweest, daar een andere microsim geprobeerd, die lijkt hem wel te pakken. Dus bij KPN maar een nieuwe SIM besteld.

CAP-Team schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 09:25:
Hmm gisteren een soort van vastloper gehad, hij reageerde niet meer op geen enkele knop (volume, aan/uit, camera). Daarna een soft reset gedaan maar sindsdien krijg ik een sim error. Eruit halen en opnieuw plaatsen heeft niet geholpen. Issie nu stuk?

[update]In mijn HTC Titan doet ie het ook niet meer. Maar dat kan ook liggen aan het feit dat de SIM van "normaal" naar micro is geknipt en dat hij het nu niet meer lekker doet als hij in z'n oude vormpje teruggedrukt is.
probleem ervaarde ik opeens na enkele maanden met mijn telfort kaart. Opeens herkende mijn lumia 920 mijn kaart niet meer en de huawei w1 ook niet (met micro sim adapter) toen ik die gebruikte als tijdelijk toestel.

Nieuwe simkaart loste het probleem ook op.

• kruila
Is er ondertussen al een manier om de contacten in mijn outlook 2010 op mijn pc te synchroniseren naar de personen hub op de lumia 920?

• CAP-Team

CAP-Team

Ik heb al mijn contacten via Outlook 2010 gemoved naar Outlook.com. Mooi alles in de cloud.
En nee je kunt niet met een lokale Outlook synchroniseren, wel als je bijv. Exchange hebt.
Moet zeggen dat Outlook.com tegenwoordig eigenlijk niet meer onder doet voor een eigen Exchange server.

[ Voor 51% gewijzigd door CAP-Team op 27-07-2013 21:59 ]

• kruila
CAP-Team schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 21:58:
Ik heb al mijn contacten via Outlook 2010 gemoved naar Outlook.com. Mooi alles in de cloud.
En nee je kunt niet met een lokale Outlook synchroniseren, wel als je bijv. Exchange hebt.
Moet zeggen dat Outlook.com tegenwoordig eigenlijk niet meer onder doet voor een eigen Exchange server.
En hoe move je die contacten dan naar outlook.com?

kruila schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 22:43:
[...]

En hoe move je die contacten dan naar outlook.com?
Met je outlook kan je gewoon heel je contacten slepen naar de outlook.com account, omslachtige manier is via een csv file.

Persoonlijk heb ik liever nog steeds mijn eigen exchange server. Backup in eigen beheer, ideale barracuda als spamfilter en kan mijn gang gaan met opslag :D.

[ Voor 42% gewijzigd door vali op 28-07-2013 02:02 ]

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-12 19:22

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

vali schreef op zondag 28 juli 2013 @ 02:00:
[...]

Met je outlook kan je gewoon heel je contacten slepen naar de outlook.com account, omslachtige manier is via een csv file.

Persoonlijk heb ik liever nog steeds mijn eigen exchange server. Backup in eigen beheer, ideale barracuda als spamfilter en kan mijn gang gaan met opslag :D.
Had ik ook vroeger, Mara heb nu een Exchange online plan. Geen gezeur meer met server onderhoud etc etc.. http://office.microsoft.c...business-FX103764022.aspx

XBL: MRE Inc

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-12 21:31
Afbeeldingslocatie: http://www.symbiantweet.com/wp-content/uploads/2013/07/amber.jpg

Bron:
http://www.symbiantweet.c...a-handsets-on-august-14th

[ Voor 38% gewijzigd door deBennie op 28-07-2013 23:43 ]

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11 07:11
Ik heb de 920 sinds afgelopen vrijdag in bezit, als upgrade van de lumia 900 en moet zeggen dat ik er erg blij mee ben :) Ze hebben de al zo goede lumia 900 en windows 7.8 gepakt en nog beter gemaakt. Zeer tevreden ermee. Batterij gaat zo'n 1,5 dag mee, was ik echt niet gewend met de 900. Die ging van sochtends 8 uur tot savonds 23 uur mee (dus 15 uur), maar deze redt makkelijk de 32 uur.

• kruila
Ik ga er voorzichtigheidshalve maar van uit, dat ons land ongeveer 3 weken na deze data aan de beurt is, kan het ook niet tegenvallen.

Verwijderd

Ik ben nog aan het twijfelen .. Hoe is het met de accu na een poosje.? Update gaat niet zo makkelijk lees ik..hmm. Ik heb nu een Samsung galaxy s plus maar dat is ook niets.
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 23:05:
Ik ben nog aan het twijfelen .. Hoe is het met de accu na een poosje.? Update gaat niet zo makkelijk lees ik..hmm. Ik heb nu een Samsung galaxy s plus maar dat is ook niets.
Mijn accu is echt perfect. Ben wel een zware gebruiker en red nog steeds met gemak de dag door (sochtends tot savonds). Mocht ik minder gebruik maken van games/browsen en rss apps, red je echt met gemak 1,5 a 2 dagen.

Ben nog steeds erg blij met het toestel :)

[ Voor 6% gewijzigd door vali op 30-07-2013 23:43 ]

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:00
vali schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 23:42:
[...]

Mijn accu is echt perfect. Ben wel een zware gebruiker en red nog steeds met gemak de dag door (sochtends tot savonds). Mocht ik minder gebruik maken van games/browsen en rss apps, red je echt met gemak 1,5 a 2 dagen.

Ik heb mijn 920 nu net een dag, accuduur is prima, maar de accu wordt wel heel heet. Heb jij hier ook last van? Ik heb de gele versie.

Heb wel even op Google/Bing gekeken, maar was niet echt een eenduidig antwoord.
triesvan schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 23:44:
[...]

Ik heb mijn 920 nu net een dag, accuduur is prima, maar de accu wordt wel heel heet. Heb jij hier ook last van? Ik heb de gele versie.

Heb wel even op Google/Bing gekeken, maar was niet echt een eenduidig antwoord.
Merk inderdaad ook bij zwaar gebruik dat hij wat warmer wordt (of op vakantie met 40 graden :+ ) Bij normaal gebruik valt het wel mee eigenlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door vali op 30-07-2013 23:46 ]

• CAP-Team

CAP-Team

Na mijn SIM kaart probleem (heb nog steeds geen nieuwe) gisteren een battery drain gehad. Daarop vandaag Skype en Battery gedeïnstalleerd en de mobiele data verbinding (die ik nu toch niet heb ivm ongeldige SIM) uitgeschakeld.

Momenteel geeft ie aan dat ie nog bijna 8 dagen :o mee kan. Tijd sinds laatste keer opladen is ong. 6 uur geleden.

• Martinspire
Ik heb al vaker gemeld: zet die Battery en andere batterij-gerelateerde apps eens uit als je last hebt van drains. Op een 1 of andere manier lijken die constant voor drains te zorgen.

Zelf overigens ook constant iets tussen de 2 en 4 dagen batterij nu. Nou heb ik wat extra achtergrondtaken uitgezet en dat lijkt goed te helpen, net als de nieuwe versie van Whatsapp.

[ Voor 33% gewijzigd door Martinspire op 31-07-2013 01:30 ]

Verwijderd

vali schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 23:42:
[...]

:) ik ook. Maar ben niet bekent met Windows 8. Ik ga toch nog even verder dubben. Kopen heb je zo gedaan.

• CAP-Team

CAP-Team

Mijn nieuwe SIM kaart is vanmiddag binnengekomen, nu doet mijn Lumia het weer goed :)

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-10 11:50
Heeft iemand tips voor een geschikte auto houder (passief)?
Ik had hiervoor een iPhone 3GS, die zit met een soort 4-punts schuif systeem vast. Als ik zo rond google heet het systeem denk ik "Richter". Ik heb geen idee meer waar ik die gekocht heb, maar die bevalt erg goed, je zet de telefoon er zo in (insteek) en er zit een schuimrubber stukje in de achterkant ter voorkomen van krassen en schudden in de houder. Zoek eigenlijk het liefst dat, want dan hoef ik niet de auto te verbouwen.

Ik heb bij dealextreme zo'n carvent houder besteld, die valt me erg tegen, telefoon moet je veel te strak erin zetten (gaat schaven over tijd), plastic voelt slap en breekbaar en de houder zelf blijft slecht zitten. Kortom: echt 3x niks. Maar wel opvallend dat ze hetzelfde 4 punts schuifsysteem hanteren.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-12 19:22

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

.Johnny schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 20:50:
Heeft iemand tips voor een geschikte auto houder (passief)?
Ik had hiervoor een iPhone 3GS, die zit met een soort 4-punts schuif systeem vast. Als ik zo rond google heet het systeem denk ik "Richter". Ik heb geen idee meer waar ik die gekocht heb, maar die bevalt erg goed, je zet de telefoon er zo in (insteek) en er zit een schuimrubber stukje in de achterkant ter voorkomen van krassen en schudden in de houder. Zoek eigenlijk het liefst dat, want dan hoef ik niet de auto te verbouwen.

Ik heb bij dealextreme zo'n carvent houder besteld, die valt me erg tegen, telefoon moet je veel te strak erin zetten (gaat schaven over tijd), plastic voelt slap en breekbaar en de houder zelf blijft slecht zitten. Kortom: echt 3x niks. Maar wel opvallend dat ze hetzelfde 4 punts schuifsysteem hanteren.
Zoek eens op carrcom. Te verkrijgen bij pdaplus.nl. Ik heb de actieve en bevalt prima.

XBL: MRE Inc

• CAP-Team

CAP-Team

Ik heb zelf een Brodit. Is in actieve en passieve versie te krijgen. Ik heb zelf de actieve versie. Ideaal.

Verwijderd

Brodit is het beste wat je kan kopen. Inschuiven en klaar.
Als alternatief een houder van Nokia zelf.
.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2013 00:35 ]

• bacardifrans
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-11 19:46
brodit houders zijn top
hoe zijn jullie ervaringen met carkits van de verschillende merken?

• Popmart1970
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-10-2022
voor houders ed is er speciaal het accessoires topic !!

Accessoires voor de Nokia Lumia 920

Witte Lumia 920 opgehaald op op 23-2

• TMPJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-11 19:04
Al meer mensen last gehad van het feit dat de trilmotor er spontaan mee ophoud? Het viel me vandaag op dat er ineens wel heel veel gemiste telefoontjes en Whatsappjes op mijn scherm stonden waar ik totaal geen weet van had... Inmiddels al een softreset geprobeerd maar zonder resultaat.

• Twinkie89
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-12 16:36
TMPJ schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 10:43:
Al meer mensen last gehad van het feit dat de trilmotor er spontaan mee ophoud? Het viel me vandaag op dat er ineens wel heel veel gemiste telefoontjes en Whatsappjes op mijn scherm stonden waar ik totaal geen weet van had... Inmiddels al een softreset geprobeerd maar zonder resultaat.
Ik zit met hetzelfde probleem. Hij trilt zo zachtjes dat het bijna onmogelijk is om berichten op te merken.
Ik heb hier een aantal weken geleden ook al last van gehad, maar toen werkte deze spontaan weer na enkele dagen. :?

• PvtMashkov
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 11:28
Heeft trouwens iemand anders ook het probleem dat de facebook app vaak de nieuwste data kan ophalen.

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-12 20:36
Ik vind het niet zo'n probleem als hij de nieuwste data kan ophalen...

Of bedoel je niet ophalen?

• PvtMashkov
hahahi20 schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 14:54:
Ik vind het niet zo'n probleem als hij de nieuwste data kan ophalen...

Of bedoel je niet ophalen?
Krijg vaak de melding dat ie de nieuwste data niet kan ophalen.

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

PvtMashkov schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 15:12:
[...]
Krijg vaak de melding dat ie de nieuwste data niet kan ophalen.
Probeer dit eens:
Instellingen > Email en Accounts: bij Facebook opnieuw aanmelden met je logingegevens.

• PvtMashkov
Fireshade schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 15:18:
[...]

Probeer dit eens:
Instellingen > Email en Accounts: bij Facebook opnieuw aanmelden met je logingegevens.
Dit blijf ik maar krijgen.

http://sdrv.ms/16dkxCQ

Zwarte vak is voor privacy redenen haha

[ Voor 6% gewijzigd door PvtMashkov op 02-08-2013 09:55 ]

• Bman59
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-12 19:10
Sinds een paar dagen een appart probleem.

Alle audio (behalve spraak en de ringtone) blijven constant over de headphones uitgang gaan. Ik krijg dus geen keypad geluid meer uit het toestel, whatsapp en andere notificaties trillen alleen nog maar.

Na een herstart van de telefoon werkt het weer even goed, dan heb ik weer audio over de speakers, maar na een aantal uurtjes verdwijnt dit weer.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen ?

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-12 14:27

Swerfer

Hmm...

Bman59 schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 11:21:
Sinds een paar dagen een appart probleem.

Alle audio (behalve spraak en de ringtone) blijven constant over de headphones uitgang gaan. Ik krijg dus geen keypad geluid meer uit het toestel, whatsapp en andere notificaties trillen alleen nog maar.

Na een herstart van de telefoon werkt het weer even goed, dan heb ik weer audio over de speakers, maar na een aantal uurtjes verdwijnt dit weer.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen ?
Misschien blijft het schakelartje wat detecteerd of je een headphone hebt aangesloten hangen? Heeft alleen niets met restarten te maken...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• DaneV
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-12 15:09
DaneV schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 10:39:
Ik gebruik mijn 920 nu ruim een half jaar en ben er nog steeds erg tevreden mee. Zoals meer mensen, heb ik wel last van stof onder mijn frontcamera waardoor het scherm niet altijd blokkeert wanneer ik de telefoon bij mijn oor houd. Weet iemand hier of daar al een oplossing voor is gevonden ?

Dan heb ik nog een ander probleem; regelmatig (ongeveer 10% van de gesprekken) als ik mensen bel krijg ik van de persoon aan de andere kant van de lijn te horen dat ik "heel ver weg" klink. Als ik dan terugbel, dan is het doorgaans weer normaal. En ik heb het idee dat dit vaker gebeurd wanneer het signaal matig is.

Iemand die ervaring heeft met dit probleem ?
Inmiddels ben ik er via dit topic op het nokiaforum achter dat dit probleem waarschijnlijk in de noise cancelling zit, dus heeft niks met bereik te maken. .

Volgens één van de posters zouden alleen de eerste lichting Lumia 920`s hier last van hebben. Inmiddels heeft Nokia namelijk de gaatjes in de casing voor de tweede microfoon een stuk groter gemaakt waardoor dit probleem dus mogelijk niet meer optreedt.

Oud:
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/23ks08h.jpg

Nieuw:
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2dj43ns.png

Een dezer dagen toch maar even Nokia bellen om te horen wat ze er van zeggen...

[ Voor 18% gewijzigd door DaneV op 02-08-2013 12:37 ]

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
DaneV schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 12:02:
[...]

Inmiddels ben ik er via dit topic op het nokiaforum achter dat dit probleem waarschijnlijk in de noise cancelling zit, dus heeft niks met bereik te maken. .

Volgens één van de posters zouden alleen de eerste lichting Lumia 920`s hier last van hebben. Inmiddels heeft Nokia namelijk de gaatjes in de casing voor de tweede microfoon een stuk groter gemaakt waardoor dit probleem dus mogelijk niet meer optreedt.

Oud:
[afbeelding]

Nieuw:
[afbeelding]

Een dezer dagen toch maar even Nokia bellen om te horen wat ze er van zeggen...
Hoor graag van je wat ze zeggen daar want ik heb het ook...

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• DaneV
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-12 15:09
Je schijnt het in ieder geval tijdens het gesprek op te kunnen lossen door je vinger op de bovenste microfoon te houden, waardoor je de hele noise cancellation omzeilt. Een plakbandje schijnt ook te werken, maar ik hoop dat Nokia me een iets degelijkere oplossing kan bieden :)

[ Voor 9% gewijzigd door DaneV op 02-08-2013 14:32 ]

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DaneV schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 14:29:
Je schijnt het in ieder geval tijdens het gesprek op te kunnen lossen door je vinger op de bovenste microfoon te houden, waardoor je de hele noise cancellation omzeilt. Een plakbandje schijnt ook te werken, maar ik hoop dat Nokia me een iets degelijkere oplossing kan bieden :)
Ducttape? >:)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• eeNer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 04-11 19:51
Vanmorgen is mijn Lumia 920 weer teruggekomen van Arvato. Had en vorige week vrijdagmiddag laten ophalen. Mijn flits deed het niet meer en had meteen aangegeven dat ik last van stof bij de frontfacing cam had.

Ze hebben een heel nieuw display assembly erin gezet. Ze hebben mijn flits weer gerepareerd. En er is een hw-upgrade uitgevoerd aan een of andere usb-assembly. Aldus, alles gerepareerd en gefixt binnen de garantie. Ben blij dat ik em weer terug heb.

Verwijderd

eeNer schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 15:47:
Vanmorgen is mijn Lumia 920 weer teruggekomen van Arvato. Had en vorige week vrijdagmiddag laten ophalen. Mijn flits deed het niet meer en had meteen aangegeven dat ik last van stof bij de frontfacing cam had.

Ze hebben een heel nieuw display assembly erin gezet. Ze hebben mijn flits weer gerepareerd. En er is een hw-upgrade uitgevoerd aan een of andere usb-assembly. Aldus, alles gerepareerd en gefixt binnen de garantie. Ben blij dat ik em weer terug heb.
Wat heb je met die flitser gedaan dan, want die gaat niet zomaar kapot 8)7

• Devin19
  • Niet online
net hele hoop updates binnengekregen mbt wifi en andere netwerk en apps,

• eeNer
Verwijderd schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 20:00:
[...]

Wat heb je met die flitser gedaan dan, want die gaat niet zomaar kapot 8)7
Er zat iets los binnenin. Want als ik bij de flitser op de behuizing duwde deed ie het wel.. Mijn telefoontje is weer netjes nu. Ook fijn dat het stof nu weg is. Ziet er een stuk netter uit ook. Daarnaast hebben ze ook iets met mijn software gedaan want het icoontje van mijn email is geen envelope meer maar een outlook-icon.. Verder heb ik nu de mooie youtube app niet meer. Die had ik voor de reparatie nog niet verwijderd sinds de acties van Google. Maar nu heb ik dus weer die wrapper. 8)7

• Toms_88
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-11 23:31
eeNer schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 00:21:
[...]

Er zat iets los binnenin. Want als ik bij de flitser op de behuizing duwde deed ie het wel.. Mijn telefoontje is weer netjes nu. Ook fijn dat het stof nu weg is. Ziet er een stuk netter uit ook. Daarnaast hebben ze ook iets met mijn software gedaan want het icoontje van mijn email is geen envelope meer maar een outlook-icon.. Verder heb ik nu de mooie youtube app niet meer. Die had ik voor de reparatie nog niet verwijderd sinds de acties van Google. Maar nu heb ik dus weer die wrapper. 8)7
Ah crap, ik had de Youtube app ook niet geupdate. Donderdag ook mijn telefoon opgestuurd voor het stof voor de frontfacing camera. Hoopte dat ze niks resette, maar dat kan ik dus wel vergeten. Nouja, dan maar hopen op een nieuw scherm aangezien er een paar krasjes op zaten. ;9

:9

• Mylotec
[...]

Het is mij opgevallen dat als je via een exchange server werkt (outlook.com bv) de outlook enveloppe krijgt
verbind je met imap of pop dan is dit een standaard enveloppe.
Heb al altijd de 2 soorten enveloppes.
sinds gisteren met google exchange verbonden en het mapje is veranderd :).

• eeNer
Mylotec schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 09:46:
[...]

Het is mij opgevallen dat als je via een exchange server werkt (outlook.com bv) de outlook enveloppe krijgt
Ik heb mijn mail niet anders dan anders ingesteld. Gewoon als Microsoft-account.

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:30
Hoe maken jullie een backup (SMS, contacten, foto's, enz.) van de Lumia? :?

Via settings --> backup (in de cloud)? In de app store kom ik hoofdzakelijk apps tegen voor contacten te backupen

[ Voor 26% gewijzigd door BigEagle op 03-08-2013 16:59 ]

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

BigEagle schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 16:58:

Via settings --> backup (in de cloud)? In de app store kom ik hoofdzakelijk apps tegen voor contacten te backupen
Mijn foto's die ik maak en de contacten en agenda worden automatisch via SkyDrive gesynchroniseerd en die kan ik dus eenvoudig op elke computer terughalen. Ik heb Windows 8 op mijn tablet en ik heb een Microsoft Surface met Windows RT dus daar wordt alles dan ook automatisch gesynchroniseerd. SMS-jes en WhatsApp-jes worden zo ver ik weet niet geupload naar SkyDrive...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Mylotec schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 09:46:
[...]

Ik heb nog een hotmail-account ... weer een ander envelopje ;)
(Ik meen toch dat je nog steeds niet ongestraft kan overstappen naar outlook-account???? dus mét behoud van al je aankopen???)

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

peerke63nl schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 23:50:
[...]

(Ik meen toch dat je nog steeds niet ongestraft kan overstappen naar outlook-account???? dus mét behoud van al je aankopen???)
http://www.guidingtech.co...-to-outlook-com-email-id/

Het kan wel, maar ik lees hier niets over Windows 8 en aankopen en dergelijke, maar het lijkt mij logisch dat ook dat word meegenomen.

Maar om nou je email te wijzigen puur voor een ander envelopje op je telefoon...

Verwijderd

[...]

Mooi dat hij het weer doet, maar het lijkt me sterk dat ze iets hebben gedaan met de software, want het lampje moest gerepareerd woorden en niet de software }:O

Verwijderd

eeNer schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 15:29:
[...]

Ik heb mijn mail niet anders dan anders ingesteld. Gewoon als Microsoft-account.
stel hem eens in als hotmail account :|

Verwijderd

BigEagle schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 16:58:

Ik doe het meeste via de PC, ik heb windows 7 en daar doe ik: foto's video's muziek enz. op backuppen :) :O

Verwijderd

peerke63nl schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 23:50:
[...]

Je hoef geen hotmail account nodig te hebben om hotmail account in te stellen. stel gewoon in bij hotmail wat voor mail je nu hebt. Bijvoorbeeld g-mail :o
Verwijderd schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 14:40:
[...]

Je hoef geen hotmail account nodig te hebben om hotmail account in te stellen. stel gewoon in bij hotmail wat voor mail je nu hebt. Bijvoorbeeld g-mail :o
??? Die posted volg ik eventjes niet.

Tevens kan je gewoon de overstap maken naar outlook.com. Het is heel simpel om de alias te veranderen van @Hotmail.com naar @outlook.com

Dat kan je hier doen. Tevens wordt dit als informatie erbij gegeven.
De primaire alias van je account wordt weergegeven op Microsoft-apparaten, zoals een pc met Windows 8 PC, de Xbox en de Windows Phone.

Wanneer je een nieuwe primaire alias benoemt, gaat de oude alias niet verloren en blijven al je gegevens behouden, zoals je Postvak IN, profielgegevens en contactpersonen. Je kunt je oude primaire alias nog altijd gebruiken om je aan te melden en om mail te verzenden en te ontvangen, maar de alias is niet meer je primaire alias. Meer informatie over accountaliassen..

Het kan maximaal 48 uur duren voordat je nieuwe primaire alias op alle apparaten en in alle services wordt weergegeven.

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Swerfer schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 07:03:
[...]

....
Maar om nou je email te wijzigen puur voor een ander envelopje op je telefoon...
Hahaha... nou dat zou inderdaad wat té ver gaan.
Maar ik weet dat in het verleden je je Hotmail wel kon omzetten naar outlook-account maar dan zouden al je aankopen bij je Hotmail-account verloren gaan....

• TajTaj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-10 02:49
Ik erger mij de laatste tijd toch meer en meer aan de kleine 'probleempjes' die mijn L920 heeft:

- Als ik snachts de telefoon op de draadloze oplader leg moet ik sochtends telkens de pin code van mijn SIM heringeven. Gekend probleem?
- Als ik snachts de telefoon op de draadloze oplader leg merk ik sochtends soms dat de batterij maar tot 46% is opgeladen. Gekend probleem?
- Af en toe als ik de display wil aanzetten om het uur te checken merk ik dat mijn telefoon uit staat. Ik krijg het dan niet meer aan, tenzij ik een soft reset uitvoer. Gekend probleem?
- Dit weekend was mijn audio plots verdwenen. Ik kreeg geluid als ik opgebeld werd (ringtone) maar kon zelf geen audio afspelen (muziek & videos). Na een paar uur was het plots 'ok'. Gekend probleem?
- Linkerkant van mijn behuizing kan ik het scherm precies 'heel lichtjes' indrukken, je merkt dat het niet 'vast' zit aan die kant. Heb vergeleken met een andere L920 en daar merk ik dat probleem niet.

Ik vroeg mij nu af, als ik met die probleempjes terug naar Coolblue stap, krijg ik dan een ander toestel of hoe pakken zij dit aan? Ga ik hier kosten aan hebben?

Alvast bedankt voor jullie feedback.
TajTaj schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 12:05:
Ik erger mij de laatste tijd toch meer en meer aan de kleine 'probleempjes' die mijn L920 heeft:

- Als ik snachts de telefoon op de draadloze oplader leg moet ik sochtends telkens de pin code van mijn SIM heringeven. Gekend probleem?
- Als ik snachts de telefoon op de draadloze oplader leg merk ik sochtends soms dat de batterij maar tot 46% is opgeladen. Gekend probleem?
- Af en toe als ik de display wil aanzetten om het uur te checken merk ik dat mijn telefoon uit staat. Ik krijg het dan niet meer aan, tenzij ik een soft reset uitvoer. Gekend probleem?
- Dit weekend was mijn audio plots verdwenen. Ik kreeg geluid als ik opgebeld werd (ringtone) maar kon zelf geen audio afspelen (muziek & videos). Na een paar uur was het plots 'ok'. Gekend probleem?
- Linkerkant van mijn behuizing kan ik het scherm precies 'heel lichtjes' indrukken, je merkt dat het niet 'vast' zit aan die kant. Heb vergeleken met een andere L920 en daar merk ik dat probleem niet.

Ik vroeg mij nu af, als ik met die probleempjes terug naar Coolblue stap, krijg ik dan een ander toestel of hoe pakken zij dit aan? Ga ik hier kosten aan hebben?

Alvast bedankt voor jullie feedback.
Ik zou toestel opsturen naar Nokia care center want in jou geval krijg je gewoon een ander toestel. Duurde bij mij niet langer dan 5 dagen totdat ik de nieuwe thuis gestuurd kreeg. Via cooldblue of zelfs via de phonehouse sturen ze hem gewoon op en ben je hem een maand kwijt (eigen ervaring).

Natuurlijk kan je contact met ze opnemen en vragen of hij omgeruild kan worden in de winkel, ligt er natuurlijk aan hoelang geleden je hem gekocht hebt.

[ Voor 4% gewijzigd door vali op 05-08-2013 12:11 ]

• Seven_PRX
  • Laatst online: 02-12 15:56
GDR2/Amber is te downloaden mbv Nokia Care Suite:http://wmpoweruser.com/leaked-nokia-amber-firmware-now-available-for-the-nokia-lumia-820-and-920/

Zelf net getest, en kan de nieuwe firmware voor KPN Black iig downloaden.

Ben geen Pool, dus vraag me niet om het verhaal te vertalen, maar het is een 'oude' methode:
http://forum.gsmhosting.c...-4-a-1654052/#post9401753

http://forum.gsmhosting.c...ares-1659582/#post9431461
Seven_PRX schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 14:46:
GDR2/Amber is te downloaden mbv Nokia Care Suite:http://wmpoweruser.com/leaked-nokia-amber-firmware-now-available-for-the-nokia-lumia-820-and-920/

Zelf net getest, en kan de nieuwe firmware voor KPN Black iig downloaden.

Ben geen Pool, dus vraag me niet om het verhaal te vertalen, maar het is een 'oude' methode:
http://forum.gsmhosting.c...-4-a-1654052/#post9401753

http://forum.gsmhosting.c...ares-1659582/#post9431461
Zou er wel eventjes bij melden dat je dan al je data kwijt bent en dat is ook de reden dat ik liever eventjes wacht. De update zou namelijk in de tweede week van augustus released worden.

• Seven_PRX
In het 1e artikel staat dat je je data kwijt raakt. Idd zou de officiele release ergens binnenkort zijn, maar dat gaat altijd gefaseerd, dus als je pech hebt is het nog maanden wachten. Persoonlijk vind ik op deze manier flashen geen echt issue, met de WP8 backup heb je iig je apps weer terug.

• Martinspire
Maar zoveel nieuws brengt deze update niet. Als het nou WP8.1 was oid, dan zou ik het wel doen, maar voor die 10 fixes, lekker boeiend.

• Seven_PRX
Martinspire schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 15:28:
Maar zoveel nieuws brengt deze update niet. Als het nou WP8.1 was oid, dan zou ik het wel doen, maar voor die 10 fixes, lekker boeiend.
DataSense is nu beschikbaar! Iig voor mij bij KPN. Zet zo wel wat screenshots online, maar dat is voor mij een heel goede toevoeging

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:15
Ow mooi, ben hem nu aan het downloaden en zo'n ramp is het niet dat ik alle date kwijtraak.
Dan kan ik ook alle accounts weer netjes instellen.

edit: Hij download wel heel traak na 10 mij nog maar 2% :'( .

[ Voor 18% gewijzigd door Ruudox op 05-08-2013 15:43 ]

• Atila
Inmiddels is mijn 920 al 3x retour gegaan 'ter reparatie' en morgen is #4. De laatste keer is er een 'boardswap' gedaan om de battery drain en oververhitting tegen te gaan. Het is zowaar erger geworden. Wederom is mijn accu in 4 uur max leeg en nu heb ik ook oververhitting als wifi aanstaat. Heb sinds vrijdag 2x een battery drain gehad, die zelfs met een thuislader niet te stoppen was.

En het ergste was zelfs dat ik mijn dataverkeer eerder die dag uit had gezet omdat ik de grens over ging. Dus met NUL verkeer een gsm die superheet werd en zo snel leeg ging dat hij niet te laden was. Ik ben al 17 jaar een fervent Nokia-gebruiker, maar ik word hier simpel van. Niet van de service, want die is goed, maar puur van het feit dat ik getekend heb voor die godvergeten toestel-lease!!!

Als je mij een ondeugdelijk toestel levert, moet je mij gewoon een ander geven en zelf maar regelen dat deze door de fabrikant vervangen wordt. Inmiddels ben ik bijna 2 maanden verder en heb ik welgeteld 2 weken van mijn gsm gebruik kunnen maken. En morgen ben ik deze dus weer ongeveer 2 weken kwijt :(

• Martinspire
Ziet er wel raar uit, maar na een re-install zou zoiets niet moeten kunnen. Is het misschien een (mail) account die vast blijft lopen of gebruik je een battery-app om te kijken hoe het ervoor staat?

Vind het wel raar overigens dat ze je geen nieuw toestel geven ipv een reparatie. Kun je niet wat boos gaan bellen naar de reparatieservice? Of waar gaat ie telkens naartoe? Want bij Nokia zelf geven ze je altijd wel wat sneller een nieuw toestel?

• Atila
Ik gebruik geen battery-app omdat ie zorgt voor een grotere drain. Ik snap ook niet dat er nog geen nieuwe is meegegeven, iedereen die z'n gsm heeft opgestuurd vanwege dit euvel, krijgt een nieuwe, maar bij mij willen ze het 'repareren'. Ik heb al boos gebeld, maar nadat eerst werd gezegd dat ie 'eerst 3x terug gestuurd moet worden voor een een nieuwe kan worden gegeven', werd er nu dus '4x opsturen voor er gekeken kan worden naar een nieuwe'. Mocht ie nu weer niet-gerepareerd terugkomen, dan ga ik maar naar de winkel hier om stampij te maken. Ik heb het wel gehad, namelijk.
Pagina: 1 ... 88 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;

Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;