Waar breng je hem precies heen? Want zelf heb ik nooit zolang gewacht op een reparatie en werd hij bij mij bij de tweede keer vervangen met een nieuwe.Atila schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 16:48:
Ik gebruik geen battery-app omdat ie zorgt voor een grotere drain. Ik snap ook niet dat er nog geen nieuwe is meegegeven, iedereen die z'n gsm heeft opgestuurd vanwege dit euvel, krijgt een nieuwe, maar bij mij willen ze het 'repareren'. Ik heb al boos gebeld, maar nadat eerst werd gezegd dat ie 'eerst 3x terug gestuurd moet worden voor een een nieuwe kan worden gegeven', werd er nu dus '4x opsturen voor er gekeken kan worden naar een nieuwe'. Mocht ie nu weer niet-gerepareerd terugkomen, dan ga ik maar naar de winkel hier om stampij te maken. Ik heb het wel gehad, namelijk.
Smartcare komt 'em ophalen en afleveren, via Telfort naar Arvato. Al 3x dus. De eerste twee keer was er (naar mijn idee) helemaal niks mee gedaan, op het rapport stond dat er niks gevonden was. Dit, terwijl ik heel specifiek had aangegeven wat er aan de hand was en hoe het te reproduceren was.
Ik zou bijna gaan denken dat je foon in orde is, maar de lader niet...TajTaj schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 12:05:
Ik erger mij de laatste tijd toch meer en meer aan de kleine 'probleempjes' die mijn L920 heeft:
- Als ik snachts de telefoon op de draadloze oplader leg moet ik sochtends telkens de pin code van mijn SIM heringeven. Gekend probleem?
- Als ik snachts de telefoon op de draadloze oplader leg merk ik sochtends soms dat de batterij maar tot 46% is opgeladen. Gekend probleem?
- Af en toe als ik de display wil aanzetten om het uur te checken merk ik dat mijn telefoon uit staat. Ik krijg het dan niet meer aan, tenzij ik een soft reset uitvoer. Gekend probleem?
- Dit weekend was mijn audio plots verdwenen. Ik kreeg geluid als ik opgebeld werd (ringtone) maar kon zelf geen audio afspelen (muziek & videos). Na een paar uur was het plots 'ok'. Gekend probleem?
- Linkerkant van mijn behuizing kan ik het scherm precies 'heel lichtjes' indrukken, je merkt dat het niet 'vast' zit aan die kant. Heb vergeleken met een andere L920 en daar merk ik dat probleem niet.
Ik vroeg mij nu af, als ik met die probleempjes terug naar Coolblue stap, krijg ik dan een ander toestel of hoe pakken zij dit aan? Ga ik hier kosten aan hebben?
Alvast bedankt voor jullie feedback.
Verwijderd
Ik heb geen een van die [i] Problemen [i]. ten eerste omdat ik geen draadloze oplader heb. Maar probeer je telefoon op de computer laten oplaten, zonder de stekker, dan zal je precies hetzelfde zien. veel suc6TajTaj schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 12:05:
Ik erger mij de laatste tijd toch meer en meer aan de kleine 'probleempjes' die mijn L920 heeft:
- Als ik snachts de telefoon op de draadloze oplader leg moet ik sochtends telkens de pin code van mijn SIM heringeven. Gekend probleem?
- Als ik snachts de telefoon op de draadloze oplader leg merk ik sochtends soms dat de batterij maar tot 46% is opgeladen. Gekend probleem?
- Af en toe als ik de display wil aanzetten om het uur te checken merk ik dat mijn telefoon uit staat. Ik krijg het dan niet meer aan, tenzij ik een soft reset uitvoer. Gekend probleem?
- Dit weekend was mijn audio plots verdwenen. Ik kreeg geluid als ik opgebeld werd (ringtone) maar kon zelf geen audio afspelen (muziek & videos). Na een paar uur was het plots 'ok'. Gekend probleem?
- Linkerkant van mijn behuizing kan ik het scherm precies 'heel lichtjes' indrukken, je merkt dat het niet 'vast' zit aan die kant. Heb vergeleken met een andere L920 en daar merk ik dat probleem niet.
Ik vroeg mij nu af, als ik met die probleempjes terug naar Coolblue stap, krijg ik dan een ander toestel of hoe pakken zij dit aan? Ga ik hier kosten aan hebben?
Alvast bedankt voor jullie feedback.
Ik heb een draadloze lader en geen van deze problemen, enigste verschil is dat ik hem eraf neem als ie vol is.
Is het echt alleen maar mogelijk om via mastercard of visa te betalen bij Nokia Care Online Repair?
Ik ben van plan over een paar dagen ook de Lumia 920, maar ik heb gelezen dat daar een micro sim in moet.
In mijn huidige mobiel (Samsung Galaxy Gio) zit een gewone simkaart.
Als ik een simlockvrije 920 koop, kan ik dan de simkaart uit mijn huidige mobiel bij de Vodafone-winkel omruilen voor micro sim? Behoud ik hierbij dan ook mijn huidige mobiele nummer?
Bij voorbaat dank,
Remco
Als ik een simlockvrije 920 koop, kan ik dan de simkaart uit mijn huidige mobiel bij de Vodafone-winkel omruilen voor micro sim? Behoud ik hierbij dan ook mijn huidige mobiele nummer?
Bij voorbaat dank,
Remco
Ja, bij een Vodafone winkel kunnen ze die zo omruilen. Vergeet daarbij eventuele contacten op je oude sim niet.
Dit moet geen probleem zijn, toen ik bij Vodafone zat heb ik meerdere keren mijn sim kaart omgeruild met een ander omdat hij kapot was (telefoon herkende hem af ent oe niet). Dit wordt gewoon gratis gedaan en kost misschien paar minuten.SpamChinchilla schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 20:46:
Ik ben van plan over een paar dagen ook de Lumia 920, maar ik heb gelezen dat daar een micro sim in moet.
Bij voorbaat dank,
Remco
Over behoudt van nummer hoef je geen zorgen over te maken
Ok, bedankt voor de snelle antwoorden
GDR2 + Lumia Amber is te downloaden!
Op deze website staan de details en de link naar het programma.
http://mynokiablog.com/20...920-is-out-via-pc-update/
Ik ben nu de firmware aan het downloaden.
Natuurlijk wordt je hele toestel gewiped.
(Ik download met rond de 210 kb/s, dus duurt nog wel even voordat hij binnen is)
Op deze website staan de details en de link naar het programma.
http://mynokiablog.com/20...920-is-out-via-pc-update/
Ik ben nu de firmware aan het downloaden.
Natuurlijk wordt je hele toestel gewiped.
(Ik download met rond de 210 kb/s, dus duurt nog wel even voordat hij binnen is)
[ Voor 13% gewijzigd door Pyramiden op 05-08-2013 21:00 ]
Ik zit altijd graag op de edge. Dus we zullen zien of het allemaal een beetje werkt.
Ja, zonder wipe moet je gewoon wachten totdat hij gepushed wordt naar je telefoon.
Maar vanaf de 14e is hij pas klaar met testen in Australië, het kan dus nog wel even duren voordat Nederland aan de beurt is... Net als bij GDR1...
Ja, zonder wipe moet je gewoon wachten totdat hij gepushed wordt naar je telefoon.
Maar vanaf de 14e is hij pas klaar met testen in Australië, het kan dus nog wel even duren voordat Nederland aan de beurt is... Net als bij GDR1...
vroeger deed ik het ook altijd, maar wil graag mijn savegames van mijn spelletjes niet verliezen en het is 1 keer fout gegaan bij mijn l920. Sinds dien wacht ik liever.hahahi20 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 21:16:
Ik zit altijd graag op de edge. Dus we zullen zien of het allemaal een beetje werkt.
Ik heb nu een 2 weken een lumia 920, en er zitten nu al overal mini krasjes op het scherm! Ik doe de telefoon altijd netjes in mijn broekzak.. goed scherm dus, not!
Haal er zo'n goede microvezel doek overheen. Dan zouden ze weg moeten gaan.
Ik had net zo iets. Het zijn geen krassen in het glas, maar in de coating van het scherm.
Ik had net zo iets. Het zijn geen krassen in het glas, maar in de coating van het scherm.
Dat heb je met elke telefoon.. Gorilla Glass zou er in verhouding tot andere schermen weinig last van hebben, maar dat verschil is niet gigantisch volgens mij.hipy schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 23:34:
Ik heb nu een 2 weken een lumia 920, en er zitten nu al overal mini krasjes op het scherm! Ik doe de telefoon altijd netjes in mijn broekzak.. goed scherm dus, not!
Het eerste krasje is altijd het ergste. Als je de telefoon dadelijk een half jaar hebt, zit je scherm helemaal de kleine krasjes en vallen ze, vreemd genoeg, een stuk minder op dan die ene kras die je nu hebt.
Ik heb ook nu al krassen op het scherm. 4 jaar met een iPhone 3GS gedaan met nauwelijks een kras erop, nooit screenprotector nodig gehad. Gorilla Glas is vast goed tegen breken, maar het is absoluut tragisch in krasvastheid.
Begrijp nooit wat mensen doen om krassen op een gorilla glass te krijgen. Ik heb de lumia 900 altijd zonder hoes in mijn broekzak gedragen (ook met kleingeld en sleutels). Tijdens het mountainbiken in mijn fietszak op mijn rug, waar ook wel eens zand (een van de weinige dingen dat echt krassen zou moeten kunnen maken) e.d. in terecht kwam en nooit een krasje op het scherm gehad in bijna 1 jaar tijd. Hij was ook wel eens gevallen waarvan een keer of twee op beton/steen, maar ook geen krassen. Nu met de lumia 920 voelt het niet anders aan en verwacht ik ook niet zomaar krassen erop te kunnen krijgen. Behalve misschien als je hem meeneemt naar het strand en lekker met zand op je handen gaat gebruiken, dan komen er waarschijnlijk wel krassen op. Dat zijn gewoon de dingen waar je op moet letten, nooit in je broekzak doen als er ook iets van zand o.i.d. in zit.
[ Voor 7% gewijzigd door shenr op 06-08-2013 10:30 ]
Op mijn E7 (2 jaar oud) heb ik geen krassen, ik kan zelfs met mijn sleutels lekker ruw over het scherm heen 'krassen' en nog niks. Dit gebruik ik dan ook om mensen het Gorilla Glass te laten zien, mijn 920 heeft wel krassen en daar ben ik echt wel voorzichtig mee geweest.
Ook een kwestie van pech, wat je zegt, bij jou is er ook wel eens zand bij gekomen maar liep dat goed af. Helaas is dat niet bij iedereen het geval (hoewel sommigen idd wel een stuk onvoorzichtiger met hun telefoon omgaan dan anderen).
Net als het feit dat bij sommigen de telefoon na 1 keer laten vallen al total loss is terwijl anderen blij roepen dat ze hem al 10 keer hebben laten stuiteren maar er nog niks mis mee is.
Net als het feit dat bij sommigen de telefoon na 1 keer laten vallen al total loss is terwijl anderen blij roepen dat ze hem al 10 keer hebben laten stuiteren maar er nog niks mis mee is.
Nou, even mijn ervaring na Lumia Amber voor 1 dag.
Het kleurenprofiel is leuk. Kan hierdoor net even de kleuren oververzadigen zodat de kleuren wat meer van het homescreen afspringen. Alsof het een AMOLED display is.
Double tap to awake is verslavend en werkt opzich heel mooi. Ik ga deze optie wel aan houden.
Over de FM radio heb ik maar een woord te roeren: "Brak"... Ik kan niet begrijpen dat het zo lang heeft geduurd voor deze app... Je hebt een afstemmer van de frequentie en je kan stations als favoriet opslaan... That's it! De radio app uit Symbian Belle is zo veel beter. RDS erbij, het zoeken naar een lijst met zenders. Manueel en handmatig zoeken naar stations. Wat hier alleen handmatig lijkt te kunnen. Erg jammer.
Nokia Smart Cam lijkt een leuke app te zijn, maar ik heb hem nog niet echt kunnen gebruiken.
Verder ben ik een sloeber, geen 3g of 4g, dus Data Sense heb ik nog niet kunnen gebruiken.
Bij het kiezen van een default camera kun je alleen Nokia Smart Cam, of de ingebouwde app gebruiken... Dus geen ProShot... Helaas...
Glance Screen, wat bij ons "Glimp' heet, heeft een beetje verwarrende instellingen... Waarschijnlijk door vertaling... Ik weet niet helemaal wat hij nou doet als ik hem op "voorproefje" instel... En wat "tijdgeschakelt" doet is ook niet helemaal duidelijk. Bij welke tijden gaat hij dan aan of uit?
Heb ik nog dingen gemist?
Het is dus een kleine update... Voegt niet echt veel toe (Data Sense misschien wel), maar is leuk om te hebben. Het lijkt meer Nokia en Microsoft onder een hoedje te zijn geweest om de features van de 925 en 1020 bruikbaar te maken in het OS...
Het kleurenprofiel is leuk. Kan hierdoor net even de kleuren oververzadigen zodat de kleuren wat meer van het homescreen afspringen. Alsof het een AMOLED display is.
Double tap to awake is verslavend en werkt opzich heel mooi. Ik ga deze optie wel aan houden.
Over de FM radio heb ik maar een woord te roeren: "Brak"... Ik kan niet begrijpen dat het zo lang heeft geduurd voor deze app... Je hebt een afstemmer van de frequentie en je kan stations als favoriet opslaan... That's it! De radio app uit Symbian Belle is zo veel beter. RDS erbij, het zoeken naar een lijst met zenders. Manueel en handmatig zoeken naar stations. Wat hier alleen handmatig lijkt te kunnen. Erg jammer.
Nokia Smart Cam lijkt een leuke app te zijn, maar ik heb hem nog niet echt kunnen gebruiken.
Verder ben ik een sloeber, geen 3g of 4g, dus Data Sense heb ik nog niet kunnen gebruiken.
Bij het kiezen van een default camera kun je alleen Nokia Smart Cam, of de ingebouwde app gebruiken... Dus geen ProShot... Helaas...
Glance Screen, wat bij ons "Glimp' heet, heeft een beetje verwarrende instellingen... Waarschijnlijk door vertaling... Ik weet niet helemaal wat hij nou doet als ik hem op "voorproefje" instel... En wat "tijdgeschakelt" doet is ook niet helemaal duidelijk. Bij welke tijden gaat hij dan aan of uit?
Heb ik nog dingen gemist?
Het is dus een kleine update... Voegt niet echt veel toe (Data Sense misschien wel), maar is leuk om te hebben. Het lijkt meer Nokia en Microsoft onder een hoedje te zijn geweest om de features van de 925 en 1020 bruikbaar te maken in het OS...
Dus Data Sense werkt bij jou? Welke provider heb je? Of is het toch niet meer provider afhankelijk?hahahi20 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 11:47:
[ Voor 61% gewijzigd door enomiss op 06-08-2013 11:51 ]
https://opensea.io/seaart
Alleen ont-zet-tend jammer dat je itt de ingebouwde cam app je bij de Nokia Smart Cam wel de pincode moet invoeren, ingeval je hebt gekozen voor een pincode lock...hahahi20 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 11:47:
Benenomiss schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 11:49:
[...]
Dus Data Sense werkt bij jou? Welke provider heb je? Of is het toch niet mee provider afhankelijk?
Maar zoals ik zeg, ik heb geen internet bundel.
De app was eerst (Verizon? Of AT&T) exclusive, maar met Lumia Amber werkt hij op alle toestellen. Hij komt gewoon tussen je app list te staan.
Je kan zien hoeveel data elke app gebruikt op WiFi and 3g, en je totaalverbruik. Ook kun je limieten instellen en zorgen dat de app dataverbruik vermindert (besparings modus).
Dat er weinig functies in die radio-app zitten is jammer (alhoewel, hoeveel functies wil je daar in hebben), maar hoe is het geluid en het bereik ervan? Ben je na een meter vooruit stappen het signaal alweer kwijt of werkt het verder wel prima? Want daar gaat het volgens mij toch om?
Vraag mij serieus af of de GRD2 update die je zelf kan flashen ook Data Sense geeft. Als ik na de originele update namelijk geen Data Sense krijg, flash ik die er wel handmatig op.
Iemand al de handmatige update uitgeprobeerd???
Dat heeft hahahi20 nou net gedaan...vali schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 12:12:
Vraag mij serieus af of de GRD2 update die je zelf kan flashen ook Data Sense geeft. Als ik na de originele update namelijk geen Data Sense krijg, flash ik die er wel handmatig op.
https://opensea.io/seaart
Deels wel, data sense is meer dan alleen data monitor. Als de provider datasense heeft kan de data comprimeerd worden (soort van proxy) daar gaat je data verbruik omlaag. Maar voorals nog zal in nederlan nog geen enkele provider dat implementeren.enomiss schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 11:49:
[...]
Dus Data Sense werkt bij jou? Welke provider heb je? Of is het toch niet meer provider afhankelijk?
Correct me if i'm wrong.
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Dus DataSense werkt (op de compressie na dan), ook al ondersteund je provider het niet?
Volgens mij hadden ze het comprimeren juist nu van Data Sense afgekoppeld voor een betere adaptatie, maar moeten providers nog steeds instemmen ermee. Of ze er ook servers voor nodig hebben weet ik niet, maar het zou fijn zijn als het wel gaat werken.
Iemand met T-Mobile die hem geflashed heeft en kan zeggen of hij Data Sense heeft?
Iemand met T-Mobile die hem geflashed heeft en kan zeggen of hij Data Sense heeft?
Bereik van FM Radio lijkt goed. Als ik een zender aanzet en door het huis loop dan houd hij bijna altijd goede verbinding, maar dat ligt natuurlijk ook aan je regio.
Hier wat screenshots van Data Sense.
In Internet Explorer zit dus wel een optie om zo iets te doen... Of het helemaal werkt weet ik niet.

In Internet Explorer zit dus wel een optie om zo iets te doen... Of het helemaal werkt weet ik niet.

Zit nu wel erg te twijfelen om GRD2 erop te flashen.. Heb er veel games erop staan en heb met een proxy via mijn computer voor elkaar gekregen om Samsung Folder app op mijn l920 te installeren. Blijkbaar kan je de Store voor de gek houden met fiddler haha.hahahi20 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 12:39:
Bereik van FM Radio lijkt goed. Als ik een zender aanzet en door het huis loop dan houd hij bijna altijd goede verbinding, maar dat ligt natuurlijk ook aan je regio.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wacht het nog eventjes weekje af of we hem officieel krijgen, anders flash ik hem alsnog.
ps Link plaats ik hier niet voor info hoe ik dit gedaan hebt, maar op Xda developers kan je hem vinden (weet niet of ook onder het kopje "Beleid met betrekking tot custom ROM's" valt.
[ Voor 9% gewijzigd door vali op 06-08-2013 13:29 ]
Geflashed op Nokia Lumia 920 Black (KPN)
OS info

Nokia versies

Nokia Colour Profile

Datasense

Nokia Smart Cam & Default Camera app

Persoonlijk vind ik de Smart Cam niet iets, het is eingelijk gewoon Smart Shoot
(of Rapid Shoot?) - waarbij er een stuk of 10 foto's genomen worden,
en je daar dan uit kan kiezen. Nemen van een foto duurt dus ook langer
dan met de normale app.
Double tap to wake

Wel handig, als je bv niet bij de aan/uit knop kan, of je de telefoon
niet 'vast' kan houden, 2x tappen en hij unlocked ook
Find my Phone

Volgens mij gewijzigd dat ie nu ook wanneer de batterij (bijna) op is nog 1x de locatie
doorgeeft. Kan me niet herinneren dat dat er stond voor GDR2.
Fixed Dialing

Volgens mij is Fixed Dialing ook nieuw?
Flip to silence

Glance

Veel besproken. Ik vind het persoonlijk niks, heb het ook bijna direct weer uitgezet.
Laat enkel de tijd zien. bv niet gemiste oproepen, nieuwe mailtjes, etc.
Meestal wil ik even kijken en zien of ik gebeld ben, nieuwe mailtjes heb, en de tijd.
Maar bijna nooit alleen de tijd.
Google CalDav/CardDav ondesteuning

Radio

DataSense werkt trouwes bij KPN iig goed, en zat in de firmware.
OS info

Nokia versies

Nokia Colour Profile

Datasense

Nokia Smart Cam & Default Camera app

Persoonlijk vind ik de Smart Cam niet iets, het is eingelijk gewoon Smart Shoot
(of Rapid Shoot?) - waarbij er een stuk of 10 foto's genomen worden,
en je daar dan uit kan kiezen. Nemen van een foto duurt dus ook langer
dan met de normale app.
Double tap to wake

Wel handig, als je bv niet bij de aan/uit knop kan, of je de telefoon
niet 'vast' kan houden, 2x tappen en hij unlocked ook
Find my Phone

Volgens mij gewijzigd dat ie nu ook wanneer de batterij (bijna) op is nog 1x de locatie
doorgeeft. Kan me niet herinneren dat dat er stond voor GDR2.
Fixed Dialing

Volgens mij is Fixed Dialing ook nieuw?
Flip to silence

Glance

Veel besproken. Ik vind het persoonlijk niks, heb het ook bijna direct weer uitgezet.
Laat enkel de tijd zien. bv niet gemiste oproepen, nieuwe mailtjes, etc.
Meestal wil ik even kijken en zien of ik gebeld ben, nieuwe mailtjes heb, en de tijd.
Maar bijna nooit alleen de tijd.
Google CalDav/CardDav ondesteuning

Radio

[ Voor 6% gewijzigd door Seven_PRX op 06-08-2013 13:41 ]
Ik wilde bijna de flash uitvoeren totdat ik zag dat er bij jou KPN zag staan. Betekend dit dat hij herkend dat je telefoon gelocked is? Ik heb nu een unlockte l920 en wil dat graag zo houden. Bij mij staat er bij provider CV NL.Seven_PRX schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 13:39:
Geflashed op Nokia Lumia 920 Black (KPN)
[ Voor 77% gewijzigd door vali op 06-08-2013 13:47 ]
Je kan ook gewoon de versie voor ge-unlockde toestellen downloaden, die is gewoon beschikbaar.vali schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 13:44:
[...]
Ik wilde bijna de flash uitvoeren totdat ik zag dat er bij jou KPN zag staan. Betekend dit dat hij herkend dat je telefoon gelocked is? Ik heb nu een unlockte l920 en wil dat graag zo houden. Bij mij staat er bij provider CV NL.
Correct me if I'm wrong maar volgens mij zijn er geen gelockte Lumia's in Nederland. Misschien wat providerspecifieke apps maar geen simlock of iets dergelijks.vali schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 13:44:
[...]
Ik wilde bijna de flash uitvoeren totdat ik zag dat er bij jou KPN zag staan. Betekend dit dat hij herkend dat je telefoon gelocked is? Ik heb nu een unlockte l920 en wil dat graag zo houden. Bij mij staat er bij provider CV NL.
heb jij hier een link van?Seven_PRX schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 13:47:
[...]
Je kan ook gewoon de versie voor ge-unlockde toestellen downloaden, die is gewoon beschikbaar.
Wanneer je Nokia Care Suite gebruikt, zoals ik heb gedaan, moet je je toestel code invoeren (voor KPN black is het 059R593, voor de 'non-branded' black 059R016. Dan krijg je automatisch de correcte versie.
Thanks! Ik zie via deze manier dat mijn productcode 059r018 is. Lijkt mij dat dit ook voor unlocked versie is.Seven_PRX schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 13:53:
[...]
Wanneer je Nokia Care Suite gebruikt, zoals ik heb gedaan, moet je je toestel code invoeren (voor KPN black is het 059R593, voor de 'non-branded' black 059R016. Dan krijg je automatisch de correcte versie.
NVM zie dat ik Nokia Care Suite mag downloaden, de manier van dat linkje werkt al niet meer.
[ Voor 8% gewijzigd door vali op 06-08-2013 14:00 ]
In 1 van mijn posts eerder staan links naar Nokia Care Suite, en de 'hack' (.cfg bestandje) - daarmee werkt het. Het werkt alleen met die versie van NCS, dus niet met oudere of nieuwere.vali schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 13:59:
[...]
Thanks! Ik zie via deze manier dat mijn productcode 059r018 is. Lijkt mij dat dit ook voor unlocked versie is.
NVM zie dat ik Nokia Care Suite mag downloaden, de manier van dat linkje werkt al niet meer.
Thanks die had ik inderdaad gezien alleen is mijn pools niet echt geweldigSeven_PRX schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 14:05:
[...]
In 1 van mijn posts eerder staan links naar Nokia Care Suite, en de 'hack' (.cfg bestandje) - daarmee werkt het. Het werkt alleen met die versie van NCS, dus niet met oudere of nieuwere.
Had hier een engelse gevonden maar de link voor Nokia Care suit doet het niet, heb jij misschien een andere link ?
[ Voor 28% gewijzigd door vali op 06-08-2013 14:17 ]
Werkt die manier die ik gebruikte dan niet meer? Door Nokia Software Update for Retail te gebruiken?vali schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 14:15:
[...]
Thanks die had ik inderdaad gezien alleen is mijn pools niet echt geweldig
Overigens zitten er wel meer opties in Smart Cam dan alleen maar gezichten veranderen. Ik zou hem niet als hoofd camera app gebruiken, maar die Action shoot, en sommige andere modi zijn best leuk!
Nee ik krijg de versie 1232.5957.1308.0003 te zien. Wat geen GRD2 update is maar GRD1hahahi20 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 14:20:
[...]
Werkt die manier die ik gebruikte dan niet meer? Door Nokia Software Update for Retail te gebruiken?
Overigens zitten er wel meer opties in Smart Cam dan alleen maar gezichten veranderen. Ik zou hem niet als hoofd camera app gebruiken, maar die Action shoot, en sommige andere modi zijn best leuk!
Had ik eerst ook. Toen heb ik PC opnieuw opgestart, verder wat met de kabeltjes gekloot en wat refresh dingetjes gedaan en toen was hij er ineensvali schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 14:22:
[...]
Nee ik krijg de versie 1232.5957.1308.0003 te zien. Wat geen GRD2 update is maar GRD1
Edit:
Volgens mij kwam hij er te staan nadat ik door wat menu's in het programma heen gegaan was (Die tabs).
Toen ik weer terug naar het begin ging refreshte hij, en kon ik hem downloaden.
[ Voor 21% gewijzigd door Pyramiden op 06-08-2013 14:28 ]
De 2 links gaan naar Engelstalige websites:vali schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 14:15:
[...]
Thanks die had ik inderdaad gezien alleen is mijn pools niet echt geweldig
Had hier een engelse gevonden maar de link voor Nokia Care suit doet het niet, heb jij misschien een andere link ?
http://forum.gsmhosting.c...-4-a-1654052/#post9401753
Daar NCS downloaden.
http://forum.gsmhosting.c...ares-1659582/#post9431461
Daar de 'hack' downloaden ("Download THIS file")
Ik krijg daar geen GRD2 te zien alleen maar mijn huidige versie. Lijkt erop dat ze hem van de server af hebben gehaald oidSeven_PRX schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 14:29:
[...]
De 2 links gaan naar Engelstalige websites:
http://forum.gsmhosting.c...-4-a-1654052/#post9401753
Daar NCS downloaden.
http://forum.gsmhosting.c...ares-1659582/#post9431461
Daar de 'hack' downloaden ("Download THIS file")
Had NCS blijkbaar nog op mijn pc staan als download file en die gehackte file kwam ik tegen op xda heel toevallig
Agja dan wacht ik nog wel eventjes. Ben allang blij dat iedere l920 en l820 gebruiker datasense kreeg!
[ Voor 14% gewijzigd door vali op 06-08-2013 14:35 ]
Ja, net ook gekeken, en krijg nu ook alleen nog maar GDR1 te zien, denk dus dat ze het idd hebben weggehaaldvali schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 14:32:
[...]
Ik krijg daar geen GRD2 te zien alleen maar mijn huidige versie. Lijkt erop dat ze hem van de server af hebben gehaald oid
Er is btw een manier om de procamera van de lumia 1020 te krijgen. Als je bekent bent met de fiddlet manier om apps binnen te halen, moet dit geen probleem zijn voor je
Zelf kan ik het nog niet installeren omdat ik geen GRD2 heb
Met die VPN toch? Ik wil hem wel hebben, ik zal even kijken.vali schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 14:43:
Er is btw een manier om de procamera van de lumia 1020 te krijgen. Als je bekent bent met de fiddlet manier om apps binnen te halen, moet dit geen probleem zijn voor je
Zijn er nog meer interessante apps die ik dan gelijk binnen kan halen?
Ativ Beam? Of werkt dat niet met alle Androids?
Je kan in principe alle apps binnen halen, zelf heb ik Samsung folder app geinstalleerd. Apps zoals die van htc werken niet door onze afwijkende resolutie. Wilde graag de htc hub hebbenhahahi20 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 14:45:
[...]
Met die VPN toch? Ik wil hem wel hebben, ik zal even kijken.
Zijn er nog meer interessante apps die ik dan gelijk binnen kan halen?
Ativ Beam? Of werkt dat niet met alle Androids?
Jammer genoeg kan ik geen link plaatsen, want het is bijvoorbeeld mogelijk om Nokia drive + gratis binnen te halen met deze manier (kwam ik net achter).
[ Voor 3% gewijzigd door vali op 06-08-2013 14:49 ]
Die had ik inderdaad gezien, alleen zou ik die niet flashen. Ze zijn branded namelijk aan een franse provider.
Maar wel mooi nieuws! Hopelijk begint de update hier snel in Nederland.
[ Voor 8% gewijzigd door vali op 06-08-2013 14:55 ]
Wat bedoel je? Ik post die link enkel om aan te geven dat de uitrol bezig is in Frankrijk.......vali schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 14:54:
[...]
Die had ik inderdaad gezien, alleen zou ik die niet flashen. Ze zijn branded namelijk aan een franse provider.
Maar wel mooi nieuws! Hopelijk begint de update hier snel in Nederland.
ik had die rom op het internet gevonden vandaar dat ik het zeideBennie schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 14:57:
[...]
Wat bedoel je? Ik post die link enkel om aan te geven dat de uitrol bezig is in Frankrijk.......
[ Voor 4% gewijzigd door vali op 06-08-2013 15:07 ]
Ik had het bij mijn zusje geprobeert (HTC 8X) Door de store op Canada te zetten. Daar is hij gratis. Maar hij herkende toch dat de regio niet goed was nadat de app geinstalleerd was.vali schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 14:46:
[...]
Je kan in principe alle apps binnen halen, zelf heb ik Samsung folder app geinstalleerd. Apps zoals die van htc werken niet door onze afwijkende resolutie. Wilde graag de htc hub hebben![]()
Jammer genoeg kan ik geen link plaatsen, want het is bijvoorbeeld mogelijk om Nokia drive + gratis binnen te halen met deze manier (kwam ik net achter).
Doet hij bij andere apps overigens niet. Er zijn "bepaalde spellen" gratis in het buitenland die je gewoon gratis kan downloaden als je je location wijzigt.
Dit is een andere manier, je laat de store denken dat je telefoon een Nokia is door het met fiddler te veranderen.hahahi20 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 15:26:
[...]
Ik had het bij mijn zusje geprobeert (HTC 8X) Door de store op Canada te zetten. Daar is hij gratis. Maar hij herkende toch dat de regio niet goed was nadat de app geinstalleerd was.
Doet hij bij andere apps overigens niet. Er zijn "bepaalde spellen" gratis in het buitenland die je gewoon gratis kan downloaden als je je location wijzigt.
Ja, ik weet het. Moet alleen even weer een guide zoeken.
iemand hier die de update files van GDR2 heeft voor 059R086 ?
kan ze verder nergens vinden online
Ik heb sinds een tijdje ook de nokia lumia 920. Bevalt prima. Maar ik heb nog 2 dingen die niet zo goed ingesteld staan.
We hadden een tijdje geleden netwerkproblemen thuis dus had ik de wifi even uitgezet. Daarna was het opgelost maar heb ik de wifi niet meer aangezet. Dus was ik zo door mijn data heen. Toen heb ik een week ofzo alleen maar wifi gebruikt op mijn werk en thuis. Maar is het dan zo dat de nokia pas verbinding gaat maken met wifi wanneer je de nokia ontgrendeld? En ik kreeg dan dus ook pas whatsapp berichten binnen wanneer ik whatsapp opende. Terwijl wel alles ingesteld staat met pushnotificatie.
Nu heb ik weer 3g ingesteld maar nu heb ik bij whatsapp nog steeds dat het pas binnen komt wanneer ik de app open. Waar kan ik dit controleren en goed zetten.
Een ander probleem is mijn hotmail email. Ik heb dit gewoon ingesteld bij email&account en dan windows account. Toen kreeg ik keurig een hotmail app. Ik heb dan bij synchronisatie instellingen de volgende instellingen.
Nieuwe items downloaden. Elke 15 min (dit wil ik eigenlijk alleen als ik de email open. En alle emails downloaden en het vinkje aan bij te synchroniseren inhoud.
Maar wanneer ik dus op mijn laptop mail weg haal dan blijft dat staan in mijn telefoon. Ik wil gewoon dat mijn hotmail op mijn telefoon altijd helemaal gelijk is met mijn hotmail op mijn laptop. Verwijder ik iets op mijn telefoon is hij ook weg op mijn laptop en andersom.
Wie weet de oplossing voor deze 2 problemen?
We hadden een tijdje geleden netwerkproblemen thuis dus had ik de wifi even uitgezet. Daarna was het opgelost maar heb ik de wifi niet meer aangezet. Dus was ik zo door mijn data heen. Toen heb ik een week ofzo alleen maar wifi gebruikt op mijn werk en thuis. Maar is het dan zo dat de nokia pas verbinding gaat maken met wifi wanneer je de nokia ontgrendeld? En ik kreeg dan dus ook pas whatsapp berichten binnen wanneer ik whatsapp opende. Terwijl wel alles ingesteld staat met pushnotificatie.
Nu heb ik weer 3g ingesteld maar nu heb ik bij whatsapp nog steeds dat het pas binnen komt wanneer ik de app open. Waar kan ik dit controleren en goed zetten.
Een ander probleem is mijn hotmail email. Ik heb dit gewoon ingesteld bij email&account en dan windows account. Toen kreeg ik keurig een hotmail app. Ik heb dan bij synchronisatie instellingen de volgende instellingen.
Nieuwe items downloaden. Elke 15 min (dit wil ik eigenlijk alleen als ik de email open. En alle emails downloaden en het vinkje aan bij te synchroniseren inhoud.
Maar wanneer ik dus op mijn laptop mail weg haal dan blijft dat staan in mijn telefoon. Ik wil gewoon dat mijn hotmail op mijn telefoon altijd helemaal gelijk is met mijn hotmail op mijn laptop. Verwijder ik iets op mijn telefoon is hij ook weg op mijn laptop en andersom.
Als hij al verbonden is met wifi dan blijft de wifi lopen in de achtergrond wanneer de telefoon gelocked is.
Maar als je thuis komt, moet je hem unlocken voordat hij verbinding gaat maken met je thuis netwerk. Daar heb ik ook last van. Maar ik erger me er niet aan.
Maar als je thuis komt, moet je hem unlocken voordat hij verbinding gaat maken met je thuis netwerk. Daar heb ik ook last van. Maar ik erger me er niet aan.
Ik had dan altijd dat wanneer ik mijn telefoon unlock en bv facebook open. Even dat wifi logo 2 keer loopt om verbinding te maken en daarna kan ik het pas refreshen. Daarvoor was er geen verbinding.
Dan moet je "hou wifi aan in de achtergrond" aanvinken bij wifi en dan geavanceerd.
Ok dat staat nu aan. Dus dat is opgelost. Nu alleen nog mijn email.
Verwijderd
Oplossing probleem 1:stansfield schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 17:13:
Ik heb sinds een tijdje ook de nokia lumia 920. Bevalt prima. Maar ik heb nog 2 dingen die niet zo goed ingesteld staan.
Instellingen --> mobiel netwerk --> dataverbinding --> uitgeschakelt.
zo zorg je dat de dataverbruik uit staat.
oplossing probleem 2
heb ik niet sorry
Ik krijg geen foutmelding maar hij doet het volgende niet:
Ik krijg een sms binnen van een vriendin die me op die manier een foto toe stuurde
Media-inhoud nu downloaden (243 kB)
als ik hierop druk doet ie niet.
Soms zegt ie Media inhoud downloaden....
En dan springt ie terug naar Media-inhoud nu downloaden (243 kB)
Hij download de foto gewoon niet, of kan 'm niet plaatsen ofzo? Geen idee maar best we vervelend.
Iemand een idee wat dit kan zijn?
Ik krijg een sms binnen van een vriendin die me op die manier een foto toe stuurde
Hij download de foto gewoon niet, of kan 'm niet plaatsen ofzo? Geen idee maar best we vervelend.
+/- 6kW zonnepanelen, 1x Hybrid 10kw Auto, Shelly Pro 3EM, 2x Zendure SolarFlow 2400AC met ieder 3x AB3000X (17,3kWh)
Ik had de standaard instellingen van KPN, maar als ik doe wat ze op de website zeggen kan ik m nog niet binnnenhalen. De testmms lukt niet met verzenden
+/- 6kW zonnepanelen, 1x Hybrid 10kw Auto, Shelly Pro 3EM, 2x Zendure SolarFlow 2400AC met ieder 3x AB3000X (17,3kWh)
Verwijderd
Heb je wel een van de tools (Retail Updater of Nokia Care Suite) gebruikt en dan laten zoeken?timminater schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 16:09:
iemand hier die de update files van GDR2 heeft voor 059R086 ?
En anders kan je ook nog de NL C(ountry) V(ariant) voor een Lumia 920 gebruiken.
(alles op eigen risico uiteraard)
.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2013 23:40 ]
Al mensen met T-Mobile de nieuwe firmware erop geflashed? Wil effe weten of die Data Sense hebben
Edit: lijkt dat het ook naar T-Mobile komt. Dan wachten we even rustig af:
https://forum.t-mobile.nl...620-720-820-920-a-200323/
Ja wij ondersteunen Datasense zeker. Browser compressie zal standaard uit staan, dit kunnen gebruikers zelf aanzetten. Het marktaandeel van Windows Phone is nu nog klein maar wie weet..
[ Voor 66% gewijzigd door Martinspire op 07-08-2013 00:00 ]
Verwijderd schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 23:39:
[...]
Heb je wel een van de tools (Retail Updater of Nokia Care Suite) gebruikt en dan laten zoeken?
En anders kan je ook nog de NL C(ountry) V(ariant) voor een Lumia 920 gebruiken.
(alles op eigen risico uiteraard)
.
update is uit de nokia software gehaald en dus niet meer zo te downloaden. Enig idee waar ik deze NL CV kan vinden? Of iemand die hem kan uploaden?
never mind. Ik heb uiteindelijk de franse firmware gebruikt om te updaten en dit ging prima
[ Voor 12% gewijzigd door timminater op 07-08-2013 00:50 ]
Verwijderd
Ik zag een mooie aanbieding van de Lumia 920 en het begint toch weer te kriebelen ondanks het feit dat ik in februari een nieuwe telefoon heb gekocht. Ik heb dit topic in de beginperiode actief gevolgd (ook gedurende de recensies), maar de reden om destijds de Lumia niet te kiezen was toch het ontbreken van veel bekende app's en de foto-kwaliteit die wisselend van kwaliteit leek te zijn per toestel. Inmiddels zijn we zes maanden verder en ik wil dus graag weten hoe de situatie nu is, zonder 250 pagina's door te spitten. Hoe staat het met de app's en de kwaliteit van de foto's? Zijn er eventueel goede foto-app's waarmee betere foto's gemaakt kunnen worden?
Qua apps geen zorgen. De meest essentiële applicaties zijn er voor Windows Phone; Whatsapp krijgt regelmatig updates, bankzaken, social media, instagram, YouTube, voldoende games, IMDB etc. De nieuwste versie van een Draw Something oid ontbreekt misschien wel maar dat is niet echt nodig.Verwijderd schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 10:00:
Ik zag een mooie aanbieding van de Lumia 920 en het begint toch weer te kriebelen ondanks het feit dat ik in februari een nieuwe telefoon heb gekocht. Ik heb dit topic in de beginperiode actief gevolgd (ook gedurende de recensies), maar de reden om destijds de Lumia niet te kiezen was toch het ontbreken van veel bekende app's en de foto-kwaliteit die wisselend van kwaliteit leek te zijn per toestel. Inmiddels zijn we zes maanden verder en ik wil dus graag weten hoe de situatie nu is, zonder 250 pagina's door te spitten. Hoe staat het met de app's en de kwaliteit van de foto's? Zijn er eventueel goede foto-app's waarmee betere foto's gemaakt kunnen worden?
En het is echt niet nodig om je zorgen te maken over de kwaliteit van de camera of de foto's
"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards
Weet iemand hoe het zit met vodafone 4G en de Lumia ? Volgens de VF is de 920 niet ondersteund.
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Begint erop te lijken dat iedereen het krijgt met een l920, bij de samsung is dat blijkbaar een ander verhaal. De mijne is unlocked en heb telfort als provider, lijkt mij dat ik ook gewoon data sense krijg.Martinspire schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 23:59:
Al mensen met T-Mobile de nieuwe firmware erop geflashed? Wil effe weten of die Data Sense hebben
[...]
Apps zijn echt het probleem niet meer op Windows Phone, ING was eigenlijk de laatste app dat ik nog miste, maar die is er ondertussen ook. En foto kwaliteit ben ik ZEER over te spreken, zeker in het donker kan geen enkel ander smartphone (op de andere nokia's na) er aan tippen.
Verwijderd
Bedankt! Naar aanleiding van jouw opmerking ben ik even in de Windows Phone apps en games Store gekeken en er is inderdaad veel te vinden aan populaire apps.Reaper.JA2 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 10:23:
[...]
Qua apps geen zorgen. De meest essentiële applicaties zijn er voor Windows Phone; Whatsapp krijgt regelmatig updates, bankzaken, social media, instagram, YouTube, voldoende games, IMDB etc. De nieuwste versie van een Draw Something oid ontbreekt misschien wel maar dat is niet echt nodig.
En het is echt niet nodig om je zorgen te maken over de kwaliteit van de camera of de foto's
Je bevestigt het verhaal van Karel17, waarvoor dank.shenr schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 11:20:
Apps zijn echt het probleem niet meer op Windows Phone, ING was eigenlijk de laatste app dat ik nog miste, maar die is er ondertussen ook. En foto kwaliteit ben ik ZEER over te spreken, zeker in het donker kan geen enkel ander smartphone (op de andere nokia's na) er aan tippen.
Ik vroeg me nog wel af of iemand ervaring heeft met handsfree bellen via Telfort op de Lumia. Over mijn huidige telefoon ben ik niet tevreden met de belkwaliteit namelijk. Telefoon zendt veel van het geluid uit de omgeving door. In eerdere ervaringen heeft Nokia mij wat dat betreft nooit teleurgesteld.
Waarom zou de 920 niet ondersteund worden? Deze heeft LTE 800/900/1800/2100/2600.Cyrus The Virus schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 11:03:
Weet iemand hoe het zit met vodafone 4G en de Lumia ? Volgens de VF is de 920 niet ondersteund.
Dit staat hier op Tweakers
http://tweakers.net/plan/...in-een-sony-xperia-z.html
Vodafone beschikt over frequenties op de 800MHz- en 900MHz-band en heeft aanvullende frequenties op de 1800MHz-, 2100MHz en 2600MHz-band. De telco start echter met 4g-dekking op de 800MHz- en 1800MHz-band in in Amsterdam, Utrecht, Den Haag en Rotterdam.
Klopt, maar op de vodafone website staat de Lumia 920 er niet bij evenals de Samsung S4gauchov6 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 11:52:
[...]
Waarom zou de 920 niet ondersteund worden? Deze heeft LTE 800/900/1800/2100/2600.
Dit staat hier op Tweakers
http://tweakers.net/plan/...in-een-sony-xperia-z.html
Vodafone beschikt over frequenties op de 800MHz- en 900MHz-band en heeft aanvullende frequenties op de 1800MHz-, 2100MHz en 2600MHz-band. De telco start echter met 4g-dekking op de 800MHz- en 1800MHz-band in in Amsterdam, Utrecht, Den Haag en Rotterdam.
WP7.nl heeft van de week daarover via Twitter contact gehad met Vodafone. Technisch kan de 920 het 4G netwerk van VF prima aan. VF is blijkbaar alleen nog niet in de gelegenheid geweest om de 920 te testen op hun 4G netwerk.
Zal wel iets met marktvraag te maken hebben.
Maar ondanks het "niet ondersteunen" van VF, zal de 920 prima werken op 4G
Maar ondanks het "niet ondersteunen" van VF, zal de 920 prima werken op 4G
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Verwijderd
Zelfs ondanks het relatief kleine markaandeel van Windows Phone lijkt me de Lumia 920 populairder dan diverse telefoons die er wel bij staan. Laat staan de S4 die ook ontbreekt.PaT schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:37:
Wat is de betekenis van een knipperend lampje van de draadloze oplader(terwijl mn tel ligt op te laden)?
ligt ie er niet goed op, even er af halen en er opnieuw (goed) opleggenLadykiller007 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 14:04:
Wat is de betekenis van een knipperend lampje van de draadloze oplader(terwijl mn tel ligt op te laden)?
Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!
Ik heb het een keer gehad na een stroomstoring. Inderdaad er af en opnieuw er op leggen en het zou weer goed moeten zijn
Oki thnxkruila schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 14:11:
[...]
ligt ie er niet goed op, even er af halen en er opnieuw (goed) opleggen
Toestel was ook heet, dus dacht dat het misschien een soort waarschuwing was...
Als de accu vol is knippert het lampje van de oplader langzaam.... bij snel-knipperen inderdaad opnieuw er opleggen
Succesvol geupdate naar Amber (en de Nokia Pro Cam app erop gezet)...
Alleen is het me niet gelukt mijn backup te restoren?! Na opstarten moet je je account invullen en dan zou je toch een vraag moeten krijgen of je wil herstellen? Niks van gezien
Kon ook niet meteen aanmelden btw omdat hij mijn Telfort (op KPN netwerk) als roaming ziet wat standaard uitgeschakeld is en ook wifi kon ik pas instellen na 'in gebruik name'.
Meer mensen hier last van? Beetje ruk wel.
Oh, en ook mn whatsapp zut zag ik niet zo snel hoe ik dat moest restoren...
Anyway, ben benieuwd hoe het verder zal bevallen
Alleen is het me niet gelukt mijn backup te restoren?! Na opstarten moet je je account invullen en dan zou je toch een vraag moeten krijgen of je wil herstellen? Niks van gezien
welke ROM heb jij erop gezet? Ik kan alleen de Franse vinden... Probleem dat jij hebt met telfort had ik ook... Snap niet waarom telfort dat zo irritant heeft ingesteldm0ridin schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 22:38:
Alleen is het me niet gelukt mijn backup te restoren?! Na opstarten moet je je account invullen en dan zou je toch een vraag moeten krijgen of je wil herstellen? Niks van gezienKon ook niet meteen aanmelden btw omdat hij mijn Telfort (op KPN netwerk) als roaming ziet wat standaard uitgeschakeld is en ook wifi kon ik pas instellen na 'in gebruik name'.
[ Voor 6% gewijzigd door vali op 07-08-2013 23:22 ]
Deze:vali schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 22:42:
[...]
welke ROM heb jij erop gezet? Ik kan alleen de Franse vinden... Probleem dat jij hebt met telfort had ik ook... Snap niet waarom telfort dat zo irritant heeft ingesteld
Product Code 059R4H6 - which is the RM-821 (Non US) Developer version
Zie hier:
http://50.23.216.69/showpost.php?p=44360201&postcount=23
Met daarin deze link: http://sdrv.ms/188MrBf
Dat roamen is niet zo raar, had dat eerder ook met android. Maar daar kon je wifi instellen voor je je aan moest melden en dat kan blijkbaar niet met Windows phone. Dat is dus wat lastig, njah...
Kreeg ook deze melding een tijdje geleden. Bij mij kon ik het oplossen door mobiele data tijdelijk aan te zetten (heb geen data abbo). Over Wifi lukt het op de een of andere manier niet.markduffy schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 18:17:
Ik krijg geen foutmelding maar hij doet het volgende niet:
Thanks! Zie dat het een Developer ROM is, zegt mij niet echt heel veel. Kan je misschien een screen shot maken van de informatie van deze rom? Bevat deze tevens ook datasense?m0ridin schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 00:16:
[...]
Deze:
Product Code 059R4H6 - which is the RM-821 (Non US) Developer version
Zie hier:
http://50.23.216.69/showpost.php?p=44360201&postcount=23
Met daarin deze link: http://sdrv.ms/188MrBf
Dat roamen is niet zo raar, had dat eerder ook met android. Maar daar kon je wifi instellen voor je je aan moest melden en dat kan blijkbaar niet met Windows phone. Dat is dus wat lastig, njah...
alvast bedankt :-)
Verwijderd
Bij eerste keer backup terugzetten op brak GPRS kreeg ik de melding dat restore niet volledig was en ik opnieuw kon proberen door factory reset te kiezen. Heb ik gedaan en dan met 3G/H+ en die restore was heel snel klaar en 100% succesvol. Indrukwekkend. Een goede data verbinding bij restore, is dus heel belangrijk.m0ridin schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 22:38:
Alleen is het me niet gelukt mijn backup te restoren?! Na opstarten moet je je account invullen en dan zou je toch een vraag moeten krijgen of je wil herstellen?
Zegt mij op zich ook niet veel, maar er was weinig keuze qua roms en zag dat anderen deze ook geflashed hadden zonder problemen. Datasense zit er ook bij idd, en lijkt te werken (Telfort).vali schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 01:12:
[...]
Thanks! Zie dat het een Developer ROM is, zegt mij niet echt heel veel. Kan je misschien een screen shot maken van de informatie van deze rom? Bevat deze tevens ook datasense?
alvast bedankt :-)
Screenshotje zal ik nog even op terugkomen.
Ik krijg dus uberhaupt niet de optie om iets terug te zetten, of ik heb er 2 keer overheen gekeken of ik heb het gewoon niet gekregen (ik moet de eerste keer aanmelden ook overslaan omdat zowel wifi als GPRS niet werken op dat moment... Wifi omdat dat nog niet is ingesteld en GPRS omdat roaming default uit staat en ik telfort heb over het KPN netwerk wat als roaming wordt gezien...Verwijderd schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 01:12:
[...]
Bij eerste keer backup terugzetten op brak GPRS kreeg ik de melding dat restore niet volledig was en ik opnieuw kon proberen door factory reset te kiezen. Heb ik gedaan en dan met 3G/H+ en die restore was heel snel klaar en 100% succesvol. Indrukwekkend. Een goede data verbinding bij restore, is dus heel belangrijk.
Laatst een spel geinstalleerd, maar die was ik al vrij snel zat.
Dus weer verwijderd.
Nu kreeg ik toch een update binnen voor dat spel terwijl die niet meer in de lijst terug te vinden is.
Spel maar geupdate in de hoop dat ie dan weer in de lijst terecht komt en opnieuw te deinstalleren is.
Maar dat is dus niet het geval.
Daarna het spel via windowsphone.com opnieuw geinstalleerd, nog steeds niets in de lijst.
Als ik via instellingen --> opslag controleren --> details --> Apps details kijk zie ik hem wel terug.
Hoe kom ik er nu van af?
Dus weer verwijderd.
Nu kreeg ik toch een update binnen voor dat spel terwijl die niet meer in de lijst terug te vinden is.
Spel maar geupdate in de hoop dat ie dan weer in de lijst terecht komt en opnieuw te deinstalleren is.
Daarna het spel via windowsphone.com opnieuw geinstalleerd, nog steeds niets in de lijst.
Als ik via instellingen --> opslag controleren --> details --> Apps details kijk zie ik hem wel terug.
Hoe kom ik er nu van af?
Haal NOOIT een spookrijder in !
kijk je wel onder games ipv. de 'gewone' app lijst ?ZtaaB schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 09:38:
Laatst een spel geinstalleerd, maar die was ik al vrij snel zat.
Dus weer verwijderd.
Hoe kom ik er nu van af?
Ah, daar zat ie dus verstopt 
thnx!
thnx!
Haal NOOIT een spookrijder in !
Gisteren werd ik gebeld, pak de tel uit m'n zak en druk op de groene knop 'Answer' , alleen zag ik op het scherm niets gebeuren! Nog paar keer gedrukt, weer niets.. Hou mijn oor aan de telefoon, en heb wel telefonisch verbinding
Tijdens het gesprek bleef mijn scherm aan, en staan op het 'Answer, ignore, text reply' scherm.
Toen mijn gespreksparter had opgehangen bleef de lumia hier ook nog op staan, en reageerde niet op de home knop, terug knop, zoek knop, aan/uit knop, niet op Answer/Ingnore knop.. Telefoon soft reset moeten geven
Dit is de eerste keer sinds begin maart dat m'n toestel zodanig is vastgelopen dat ik hem een soft reset moet geven.. dus val opzich nog wel mee. Hopen dat het niet vaker gebeurt
(EDIT: dit schermpje bedoel ik: http://cdn3.sbnation.com/...erge_medium_landscape.jpg , pic is van google, ken geen Ben Kersey :-) )
Tijdens het gesprek bleef mijn scherm aan, en staan op het 'Answer, ignore, text reply' scherm.
Toen mijn gespreksparter had opgehangen bleef de lumia hier ook nog op staan, en reageerde niet op de home knop, terug knop, zoek knop, aan/uit knop, niet op Answer/Ingnore knop.. Telefoon soft reset moeten geven
Dit is de eerste keer sinds begin maart dat m'n toestel zodanig is vastgelopen dat ik hem een soft reset moet geven.. dus val opzich nog wel mee. Hopen dat het niet vaker gebeurt
(EDIT: dit schermpje bedoel ik: http://cdn3.sbnation.com/...erge_medium_landscape.jpg , pic is van google, ken geen Ben Kersey :-) )
[ Voor 11% gewijzigd door Bart_GR op 08-08-2013 10:18 ]
Nou, ik had gisteren EXACT hetzelfde! Ik heb mn toestel al sinds november vorig jaar en dit nog nooit eerder gehad!Bart_GR schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 10:16:
Gisteren werd ik gebeld, pak de tel uit m'n zak en druk op de groene knop 'Answer' , alleen zag ik op het scherm niets gebeuren! Nog paar keer gedrukt, weer niets.. Hou mijn oor aan de telefoon, en heb wel telefonisch verbinding![]()
Toen mijn gespreksparter had opgehangen bleef de lumia hier ook nog op staan, en reageerde niet op de home knop, terug knop, zoek knop, aan/uit knop, niet op Answer/Ingnore knop.. Telefoon soft reset moeten geven![]()
Er moet dus iets geupdate zijn wat een conflict geeft?
Dat is wel heel toevallig! Net even test belletje gedaan vanaf werk telefoon naar lumia, geen enkel probleem. Vreemd. Bij welke provider zit je? Ik zit zelf bij Tele-2, maar lijkt me sterk dat het daaraan kan liggen.deBennie schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 10:20:
[...]
Nou, ik had gisteren EXACT hetzelfde! Ik heb mn toestel al sinds november vorig jaar en dit nog nooit eerder gehad!
Er moet dus iets geupdate zijn wat een conflict geeft?
En er is volgens mij geen update geweest voor de dailer oid?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;
Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;
Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;