Fuck, heb m'n Lumia nu een maand of 2-3 in gebruik en nooit iets mee gehad.. Geen vastlopers, uitval of reboots, alleen de batterij is tyfussnel leeg (maximaal een dag, ook als de tel niet wordt gebruikt en alleen standby staat (wtf)).
Nu liep gisteravond m'n tel vast terwijl ik op een website zat (Tweakers Huiskamer, hoe kan het ook anders

). Hij deed niks meer en bleef gewoon op de pagina staan waar ik was, wat ik ook deed. Dus ik heb de tel in de woonkamer gelegd anders had ik zo'n last van dat lichtgevende scherm de hele nacht. Een paar minuten later dacht ik 'ik ga toch nog eens kijken' en wat schetst mijn verbazing? Het scherm geeft geen licht meer! Nou heel mooi, maar nu is het dus zo dat mijn telefoon helemaal niks meer doet. Wil niet aan, trilt ook niet even als ik de standbyknop wat langer ingedrukt hou. Heb hem nog aan de lader gehad (zowel draadloos als bedraad) maar hij doet niks.
Is dit een bekend euvel van de 920? Ik zit al een tijdje niet meer in dit topic, dus misschien is het voorbij gekomen maar met de zoekfunctie kan ik het niet vinden iig. Iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen? Ik zal sowieso vanavond Coolblue bellen, maar ik wil mijn tel liever niet wekenlang kwijt zijn (a)
Trouwens, ik heb de tel via Internet besteld bij Coolblue. Echter kom ik straks met de bus langs de fysieke winkel in Groningen. Zouden ze me daar ook willen helpen of zou dat alleen via de webshop kunnen?
[
Voor 7% gewijzigd door
Verwijderd op 17-04-2013 07:11
]