[WP8] Ervaringen met de Nokia Lumia 920 - Deel 1 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 73 ... 111 Laatste
Acties:
  • 586.457 views

• penscup62
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
thobe schreef op zondag 14 april 2013 @ 13:42:
[...]

Ik heb een rode 920 en heb juist aan de linkerkant bovenin een minuscuul lijntje licht dat ontsnapt. Heb er geen last van, en zolang het niet erger wordt maak ik me er ook geen zorgen over.
Ik had het ook bij een witte 920, het zal niet erger worden maar het hoort gewoon niet en daarom opgestuurd naar Nokia Care: display unit geheel vervangen en binnen 1 week weer in huis, zeer netjes afgehandeld van Nokia :)

Mijn 920 was al ruim 2 maanden oud bij opsturen, ik dacht ook eerst dat ik er geen last van zou hebben, maar uiteindelijk bleef het me toch irriteren...

• gerjankappert
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-11-2023
Is het zo dat je, waar het toestel ook maar aangeschaft is, deze naar Nokia Care kunt sturen?
Het lijkt me dat dat een zaak is van de zaak waar het toestel aangeschaft is?

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:59

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

gerjankappert schreef op maandag 15 april 2013 @ 14:04:
Is het zo dat je, waar het toestel ook maar aangeschaft is, deze naar Nokia Care kunt sturen?
Je kunt hem altijd naar Nokia Care sturen ja. Nokia is uiteindelijk degene die je garantie geeft :)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• penscup62
  • Niet online
De mijne was van bij Bol.com maar ik heb alles rechtstreeks via Nokia Online Repair afgehandeld.

http://www.nokia.com/nl-nl/support/contact/

Leek me gewoon handiger en sneller. Volgens mij heb ik hen eerst op vrijdagavond een e-mail met de klacht gestuurd incl. een foto waar je dat lijntje licht goed op zag, daarna kreeg ik verdere info om een en ander af te handelen. Ik moest het toestel naar een Duits adres sturen. Het toestel werd meteen die maandag door UPS opgehaald en op vrijdag weer door UPS afgeleverd met compleet nieuwe display module.

Verwijderd

mrcosmo schreef op maandag 15 april 2013 @ 10:23:
Dit weekend weer 4 keer een soft reset moeten doen.
Snap niet wat het is, heb je ergens logboeken ?
Opsturen dat ding. Heb ik ook gedaan en heb een nieuw toestel gekregen.
Ik had mijn toestel via Vodafone opgestuurd, en hun stuurde het weer door naar Nokia. Komt uiteindelijk op hetzelfde neer. Alleen heb je bij Nokia zelf sneller kans dat ze je gewoon een compleet nieuw toestel sturen, zoals in mijn geval.

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
[quote]Verwijderd schreef op maandag 15 april 2013 @ 14:54:
[...]

Sjah opsturen ben ik er weer 2 weken kwijt, heb moeten vechten om er een te krijgen :(
is dit niet met een update op te lossen? lijkt me iets sotfwarematigs.

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:01
ik zit al in dat stadium vanmiddag maar zelf eens gebeld ondanks dat ik de namen van mensen opgeschreven had en toezeggingen gehad heb ontkent men dat ik zaterdag gebeld heb ;w en dat ze mij dus zondag teruggebeld hebben |:(

ze gaan me later vandaag nog een keer terug bellen

[ Voor 9% gewijzigd door Wognummer op 15-04-2013 15:12 ]

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:28
Ik heb in afhandeling van mijn klacht over de handelingswijze van vodafonepersoneel die toezeggingen doen die ze niet nakomen, niet terugbellen etc. uiteindelijk toch alles wat mij toegezegd is gekregen, ook al konden ze dit niet meer terugvinden. Erg nette afhandeling, en voor het eerst dat ik met een tevreden gevoel vodafone klant ben. Jammer dat je daar eerst een officiele klachtenbrief voor moet schrijven..

Verwijderd

mrcosmo schreef op maandag 15 april 2013 @ 15:10:
[quote]Verwijderd schreef op maandag 15 april 2013 @ 14:54:
[...]

Sjah opsturen ben ik er weer 2 weken kwijt, heb moeten vechten om er een te krijgen :(
is dit niet met een update op te lossen? lijkt me iets sotfwarematigs.
Ik had naar anderhalve week een nieuwe in huis. Snap dat het k*t is om je telefoon zo lang kwijt te zijn, heb er zelf ook over getwijfeld. Maar als je er vervolgens een goed werkende voor terugkrjig, ben je dan zo weer vergeten.

Denk niet dat het perse aan de sofware ligt, in dat geval hadden ze bij mijn oude toestel net zo goed even nieuwe software erop kunnen zetten. Lijkt mij goedkoper dan een nieuwe toesturen, wat uiteindelijk wel gebeurd is.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 april 2013 @ 16:11:
[...]

Ik had naar anderhalve week een nieuwe in huis. Snap dat het k*t is om je telefoon zo lang kwijt te zijn, heb er zelf ook over getwijfeld. Maar als je er vervolgens een goed werkende voor terugkrjig, ben je dan zo weer vergeten.

Denk niet dat het perse aan de sofware ligt, in dat geval hadden ze bij mijn oude toestel net zo goed even nieuwe software erop kunnen zetten. Lijkt mij goedkoper dan een nieuwe toesturen, wat uiteindelijk wel gebeurd is.
Precies, terugsturen is de boodschap. Heb zelf mijn telefoon verschillende weken moeten missen, maar de 2de keer kreeg ik een nieuw toestel.

So far so good maar zal maar zekerheid hebben binnen een dikke week.

Verwijderd

Grappig, de ene 920 overleeft 20cm niet en deze werkt prima na een val van 20km :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2013 20:24 ]

• sonna
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:20
Als je echt last hebt van stof bij de front camera of bij de proximity sensor kan je gewoon de stofzuiger zetten op de speaker ernaast.

• RaceKabouter
  • Registratie: Februari 2004
Jawel hoor, nokia is de update weer uit aan het rollen. Krijg hem nu net binnen,

• TMPJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 10:57
Dank voor de notie RaceKabouter, ook mijn Vodafone-branded toestel staat een update te downloaden.

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:43
TMPJ schreef op maandag 15 april 2013 @ 22:08:
Dank voor de notie RaceKabouter, ook mijn Vodafone-branded toestel staat een update te downloaden.
Hier net klaar... vodafone bramded, versie 1308. Eens kijken of ik iets ga merken :)

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-01 21:46

Radeon

Today is a good day to die

Hier nog niks op een zwarte unbranded.

It's never easy.....

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
m0ridin schreef op maandag 15 april 2013 @ 22:59:
[...]

Hier net klaar... vodafone bramded, versie 1308. Eens kijken of ik iets ga merken :)
Same here. Ben benieuwd.

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08-2025
MMM.... KPN nog steeds geen update

• gerjankappert
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-11-2023
sonna schreef op maandag 15 april 2013 @ 21:51:
Als je echt last hebt van stof bij de front camera of bij de proximity sensor kan je gewoon de stofzuiger zetten op de speaker ernaast.
Dat neemt de oorzaak van het probleem niet weg, en is m.i. geen oplossing voor een dom ontwerpfoutje welke €550 kost...

• TMPJ
Eerste opvallende wijzigingen die ik merk na de 1308 update, naast natuurlijk de mogelijkheid je opslagverbruik in te zien:
  • Trilfunctie is nu op normaal niveau, hiermee is de 'ratelende' trilmotor niet meer hoorbaar.
  • Batterij lijkt wat langer mee te gaan.

Verwijderd

Yes, bij mij is de update ook binnen. Moet alleen wachten tot vanavond met installeren. Moet nu werken en heb daar geen wifi helaas.

Verwijderd

peerke63nl schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 07:01:
MMM.... KPN nog steeds geen update
Mijn KPN toestel kreeg de update 3 weken geleden al.

• peerke63
Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 09:20:
[...]

Mijn KPN toestel kreeg de update 3 weken geleden al.
Ik laat het handmatig controleren maar er wordt nog steeds geen update aangeboden.... :S

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:59

EraZor

Don't mention the war

TMPJ schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 08:54:
Eerste opvallende wijzigingen die ik merk na de 1308 update, naast natuurlijk de mogelijkheid je opslagverbruik in te zien:
  • Trilfunctie is nu op normaal niveau, hiermee is de 'ratelende' trilmotor niet meer hoorbaar.
Opslagverbruik inzien kon al he? Instellingen > Systeem > Opslag > telefoon.

(bij de 1249 iig)

[ Voor 3% gewijzigd door EraZor op 16-04-2013 10:13 ]

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-01 13:48

Swerfer

Hmm...

De 1308 was stil gezet omdat er diverse problemen optraden. Als hij nu weer uitgerold wordt met hetzelfde buildnummer, dan zou je zeggen dat die problemen er nog steeds in zouden zitten. Zo niet, krijgen diegene die de 'verkeerde' 1308 al hadden evengoed een firmwareupdate naar de juiste 1308?

Of zijn de problemen incidenteel geweest bij 1 provider die misschien nu wel een andere update krijgen?

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• m0ridin
EraZor schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 10:13:
[...]

Opslagverbruik inzien kon al he? Instellingen > Systeem > Opslag > telefoon.

(bij de 1249 iig)
Maar nu staat er helemaal onderaan in settings een extra menu 'Opslag controleren' waarin je gedetailleerder kan kijken hoe en wat verbruikt is aan opslag, tijdelijke bestanden wissen, details omtrent gebruik van de apps.

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-01 13:31

defcon84

Multipass?

Hmm, mijn lumia is ingesteld met een nl-BE account, nog steeds geen update te zien hier. (is wel een lumia uit NL)

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:45

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

damn had gedacht dat als Vodafone NL begon met updaten dat de Duitse update ook wel klaarstond.. helaas is dit niet het geval

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• Reaper.JA2
  • Laatst online: 16-01 13:28
defcon84 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 11:01:
Hmm, mijn lumia is ingesteld met een nl-BE account, nog steeds geen update te zien hier. (is wel een lumia uit NL)
Deze update is ook niet heel spannend; alleen inzicht in opslag, je mist nog weinig :P
Zit meer te wachten op de PR 2.0 update

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

• m0ridin
Reaper.JA2 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:42:
[...]

Deze update is ook niet heel spannend; alleen inzicht in opslag, je mist nog weinig :P
Zit meer te wachten op de PR 2.0 update
Njah, zit nog even in de gaten te houden of batterijverbruik niet ook is verbeterd... dat gevoel heb ik wel maar is nog wat te vroeg om te zeggen natuurlijk.

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-01 13:31

defcon84

Multipass?

vooral dat trillen stoor ik mij aan, en tis natuurlijk gewoon fijn om updates te krijgen ^_^

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04-2025

iVibes

We Were Meant to Fly

Swerfer schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 10:37:
De 1308 was stil gezet omdat er diverse problemen optraden. Als hij nu weer uitgerold wordt met hetzelfde buildnummer, dan zou je zeggen dat die problemen er nog steeds in zouden zitten. Zo niet, krijgen diegene die de 'verkeerde' 1308 al hadden evengoed een firmwareupdate naar de juiste 1308?

Of zijn de problemen incidenteel geweest bij 1 provider die misschien nu wel een andere update krijgen?
De 1308 update is aangepast en vernieuwd op de Nokia servers. De zogenaamde 1314 update is precies hetzelfde alleen bedoelt voor mensen die de ' foute' 1308 FW al hadden.

Quote:

"1314 is specifically a fix for those on 1308. Presumably, Nokia fixed the 1308 firmware on their server for the low-power Qualcomm chip issue, so everyone who is now getting 1308 is a-ok. But if you're already on 1308, Nokia can't re-deploy it, so they have to create a new firmware, hence 1304.

In other words, there's no difference between (new) 1308 and 1314"

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-11-2025
Hier ook nog geen update (rood, t-mobile) zojuist wel mijn eerste (en hopelijk laatste) battery drain gehad.
Telefoon nu 2maanden in bezit. echt een top toestel nog nooit een probleem gehad. technisch top en gebruik het zeer intensief en de accu gaat ongelovelijk lang mee. om 15:00 was mn accu op 85% om 15:30 was het 1% en leeg -_- hopelijk blijft het hierbij.

Verwijderd

AlphaWierie schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 15:47:
om 15:00 was mn accu op 85% om 15:30 was het 1% en leeg -_- hopelijk blijft het hierbij.
Ik denk niet dat de batterij zo snel kan ontladen tenzij je hem kortsluit. Misschien er een issue/bug met het doorgeven van de juiste lading.

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:51
Ik heb een issue met Nokia Maps. Als je Google maps op een Android device gebruikt kun je instellen dat de kaart met je mee draait nav het kompas. Nokia Maps doet dit niet, of ik heb dit nog niet gevonden. Dit maakt de maps app bijna nutteloos bij het wandelen. Kan Nokia Maps dit, of kan iemand een alternatief aanraden?

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
zonoskar schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:21:
Ik heb een issue met Nokia Maps. Als je Google maps op een Android device gebruikt kun je instellen dat de kaart met je mee draait nav het kompas. Nokia Maps doet dit niet, of ik heb dit nog niet gevonden. Dit maakt de maps app bijna nutteloos bij het wandelen. Kan Nokia Maps dit, of kan iemand een alternatief aanraden?
Volgens mij werkt het kompas bij niemand in Maps; terwijl dat op mijn N8 wel met maps functioneerde.

Totdat dit verholpen is, gebruik ik maps samen met een kompas-app, dus even op de kompas-app kijken waar het noorden is, dan switchen naar maps en de bovenkant kaart (is noorden) diezelfde richting uitdraaien, het is behelpen, :(

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

• kippetje01
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-09-2025
kruila schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:35:
[...]

Volgens mij werkt het kompas bij niemand in Maps; terwijl dat op mijn N8 wel met maps functioneerde.

Totdat dit verholpen is, gebruik ik maps samen met een kompas-app, dus even op de kompas-app kijken waar het noorden is, dan switchen naar maps en de bovenkant kaart (is noorden) diezelfde richting uitdraaien, het is behelpen, :(
Het wordt nog bijna echt op die manier ;) Kaart en Kompas!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:59

mrsar

waar een sar is,is een wodka

als alternatief gmaps

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-01 13:09

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

TMPJ schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 08:54:
Als je op het Windows logo drukt, dan trilt het nu minder.

Xbox Live: Miesjh NL

• RadiusK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-11-2024
Oh geweldig, ik heb helaas kennis mogen maken met het Proximity Sensor probleem dat ontstaat doordat er gemakkelijk stof onder het scherm komt te zitten... Heb het toestel nu ongeveer een maand in bezit en ik zie duidelijk stof zitten op de front-camera en klaarblijkelijk ook op de proximity sensor (aangezien het scherm niet meer aan gaat tijdens een telefoongespek). Er op blazen heeft geholpen deze keer, maar de vraag is hoe lang dat gaat duren.

Een beetje teleurgesteld dus, want het is zo'n mooi toestel verder. :(

Ik heb trouwens een Developer Device (gekregen van Microsoft), dus ik weet niet of ik hier garantie op heb (omdat ik het immers niet zelf gekocht heb). Heeft iemand ervaring met dit laatste?

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
Ik heb als model RM-821_eu_denmark_251, geen idee hoe dat kan :P
Heb hem wel gewoon in Nederland gekocht.

Zouden daar nog nadelen aan kleven?
Behalve dat ik nu weet waarom mijn telefoon Deens was toen ik hem voor het eerst aanzette!

Verwijderd

Fuck, heb m'n Lumia nu een maand of 2-3 in gebruik en nooit iets mee gehad.. Geen vastlopers, uitval of reboots, alleen de batterij is tyfussnel leeg (maximaal een dag, ook als de tel niet wordt gebruikt en alleen standby staat (wtf)).

Nu liep gisteravond m'n tel vast terwijl ik op een website zat (Tweakers Huiskamer, hoe kan het ook anders :p). Hij deed niks meer en bleef gewoon op de pagina staan waar ik was, wat ik ook deed. Dus ik heb de tel in de woonkamer gelegd anders had ik zo'n last van dat lichtgevende scherm de hele nacht. Een paar minuten later dacht ik 'ik ga toch nog eens kijken' en wat schetst mijn verbazing? Het scherm geeft geen licht meer! Nou heel mooi, maar nu is het dus zo dat mijn telefoon helemaal niks meer doet. Wil niet aan, trilt ook niet even als ik de standbyknop wat langer ingedrukt hou. Heb hem nog aan de lader gehad (zowel draadloos als bedraad) maar hij doet niks.

Is dit een bekend euvel van de 920? Ik zit al een tijdje niet meer in dit topic, dus misschien is het voorbij gekomen maar met de zoekfunctie kan ik het niet vinden iig. Iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen? Ik zal sowieso vanavond Coolblue bellen, maar ik wil mijn tel liever niet wekenlang kwijt zijn (a)

Trouwens, ik heb de tel via Internet besteld bij Coolblue. Echter kom ik straks met de bus langs de fysieke winkel in Groningen. Zouden ze me daar ook willen helpen of zou dat alleen via de webshop kunnen?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2013 07:11 ]

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-01 13:48

Swerfer

Hmm...

Heb je de 'aan' knop al heel lang achter elkaar ingedrukt? Probeer hem eens een minuut lang in te drukken en kijken of hij dan toch aan gaat. Ik dacht dat het minimaal 10 seconden was wat bij sommige personen heeft geholpen, maar met een minuut zit je zeker goed.

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• Reaper.JA2
Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 07:08:
Is dit een bekend euvel van de 920? Ik zit al een tijdje niet meer in dit topic, dus misschien is het voorbij gekomen maar met de zoekfunctie kan ik het niet vinden iig. Iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen? Ik zal sowieso vanavond Coolblue bellen, maar ik wil mijn tel liever niet wekenlang kwijt zijn (a)
Een soft reset kan ook uitkomst bieden, dat doe je door de volume down + power knop 10 seconden in te houden. Anders kun je de Lumia nog via USB aan de computer hangen, kijken of er wat gebeurt.

• m0ridin
Mijn ervaring met de service van coolblue is prima (en wat ik van anderen hoor ook) dus ik zou gewoon bij die winkel langsgaan. Lijkt me ook dat ze je daar verder kunnen helpen aangezien coolblue meer een internet winkel met een aantal fysieke locaties is dan een fysieke winkel met n webshop...

• Folkifoon
  • Laatst online: 24-06-2024
Dnc1n schreef op woensdag 17 april 2013 @ 00:48:
Ik heb als model RM-821_eu_denmark_251, geen idee hoe dat kan :P
Heb hem wel gewoon in Nederland gekocht.

Zouden daar nog nadelen aan kleven?
Behalve dat ik nu weet waarom mijn telefoon Deens was toen ik hem voor het eerst aanzette!
Nee geen nadelen, wat je kan doen is hem naar een NL firmware flashen...ik heb mijne Duitse versie ook meteengenaturaliseerd :)

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

m0ridin schreef op woensdag 17 april 2013 @ 08:01:
Mijn ervaring met de service van coolblue is prima (en wat ik van anderen hoor ook) dus ik zou gewoon bij die winkel langsgaan. Lijkt me ook dat ze je daar verder kunnen helpen aangezien coolblue meer een internet winkel met een aantal fysieke locaties is dan een fysieke winkel met n webshop...
Nou.....

Coolblue is begonnen als zeer fysieke winkel in Rotterdam Kralingen en is daarna pas uitgegroeid tot flinke webshop.
De service is best goed, maar opsturen via Nokia zelf gaat veel sneller. Bij Coolblue ben je hem zo 2 a 3 weken kwijt, terwijl ik van Nokai zelf hoor dat het toestel soms binnen een week terug is. Zie https://www.arvato-suppor...605ee45a4b29deaecd6657e8b

[ Voor 11% gewijzigd door PaT op 17-04-2013 08:16 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• Folkifoon
  • Laatst online: 24-06-2024
PaT schreef op woensdag 17 april 2013 @ 08:15:
[...]

Nou.....

Coolblue is begonnen als zeer fysieke winkel in Rotterdam Kralingen en is daarna pas uitgegroeid tot flinke webshop.
De service is best goed, maar opsturen via Nokia zelf gaat veel sneller. Bij Coolblue ben je hem zo 2 a 3 weken kwijt, terwijl ik van Nokai zelf hoor dat het toestel soms binnen een week terug is.
Mee eens, ik kom vaak ik Coolblue. Een voordeel om naar een winkel te gaan zou kunnen zijn dat je een nieuw toestel krijgt. Is dit niet zo, maak zelf de afspraak met Nokia. Afgelopen maand twee keer gedaan, de eerste keer maandag ogehaald en vrijdag retour, de tweede keer duurde het 7 dagen.

Verwijderd

Reaper.JA2 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 07:44:
[...]

Een soft reset kan ook uitkomst bieden, dat doe je door de volume down + power knop 10 seconden in te houden. Anders kun je de Lumia nog via USB aan de computer hangen, kijken of er wat gebeurt.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Thnx de soft reset hielp!
Maar mooi kloten dat ik nu bij de grote groep behoor die al eens een vastloop, uitval of reboot probleem heeft gehad. Hoop niet dat dit vaker gaat gebeuren :(

De rest ook bedankt voor de suggesties! Beste helpdesk die je je kunt voorstellen zo :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2013 08:30 ]

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-01 11:56
Maak je niet druk, als het de eerste keer is in 3 maanden. Een pc loopt ook wel eens overklaarbaar vast. Een uitzonderlijke combinatie van acties en processen en het kan zo maar gebeuren.

7x 410 pw 15° op zuid met enphase IQ8M -- Marstek A 4.2 kWh wellicht pv er aan op O en W -- 2x MHI SRK20ZS-WF -- Zonneplan -- Homey -- Houtkachel tbv hoofdverwarming

• m0ridin
PaT schreef op woensdag 17 april 2013 @ 08:15:
[...]

Nou.....

De service is best goed, maar opsturen via Nokia zelf gaat veel sneller. Bij Coolblue ben je hem zo 2 a 3 weken kwijt, terwijl ik van Nokai zelf hoor dat het toestel soms binnen een week terug is. Zie https://www.arvato-suppor...605ee45a4b29deaecd6657e8b
I stand corrected :) Goed om te weten dat de nokia service zo goed is btw, en het zo goed direct met ze te regelen is.

• TMPJ
Probleempje hier. Gisteren mijn domein gekoppeld aan Outlook.com en dit proberen in te stellen op mijn Lumia 920. Ik heb het Microsoft account aangepast én een Outlook.com koppeling gemaakt, dit omdat ik bij het Microsoft account niet de optie had aan te geven dat ik mijn kalender en contacten automatisch wil synchroniseren.

Echter staan nu al mijn afspraken dubbel in de agenda. Kan ik de zelf gemaakt Outlook.com koppeling verwijderen met behoud van afspraken, contacten etc? Doet het Microsoft account dit automatisch?

Verwijderd

Heeft iemand van jullie de app WP bench al geprobeerd? Als ik de battery test uitvoer(100% accu) haal ik maar 2,5 half uur.

Je kunt je je resultaten vergelijken met andere WP8 gebruikers, maar specifiek op de L920 filteren gaat nog niet voor zover ik kan zien.

Wat voor resultaten halen jullie met de battery test?

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:12
TMPJ schreef op woensdag 17 april 2013 @ 09:20:
Probleempje hier. Gisteren mijn domein gekoppeld aan Outlook.com en dit proberen in te stellen op mijn Lumia 920. Ik heb het Microsoft account aangepast én een Outlook.com koppeling gemaakt, dit omdat ik bij het Microsoft account niet de optie had aan te geven dat ik mijn kalender en contacten automatisch wil synchroniseren.

Echter staan nu al mijn afspraken dubbel in de agenda. Kan ik de zelf gemaakt Outlook.com koppeling verwijderen met behoud van afspraken, contacten etc? Doet het Microsoft account dit automatisch?
Je kunt natuurlijk ook de kalender van die andere account uitzetten. Dan ben je van de dubbele afspraken af. Mocht je ook nog dubbele contacten uitzetten of wegfilteren.

Beide kan gewoon bij de instellingen van kalender/peoplehub filters of bij de account de synchronisatie uitzetten.

Maar hoe bedoel je dat je je domein hebt gekoppeld aan outlook.com? Bedoel je niet Office365 of Live Domains?

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 17-04-2013 11:47 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Bart_GR
  • Niet online
En na kleine 1,5 maand ook hier plots last van proximity sensor probleem.. Hopen dat de update het écht verhelpt. Had het zelfde probleem ook al met m'n htc desire hd... :(

• mkrijt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-01 09:16
Hier het zelfde, na ongeveer 1,5 maand proximity sensor geneuzel... heb hem even schoon proberen te spuiten met perslucht, heeft wel enigszins geholpen...

• FoggyFreek
  • Laatst online: 27-12-2025

FoggyFreek

I'm a llama again!

mkrijt schreef op woensdag 17 april 2013 @ 13:49:
Hier het zelfde, na ongeveer 1,5 maand proximity sensor geneuzel... heb hem even schoon proberen te spuiten met perslucht, heeft wel enigszins geholpen...
Laatste firmware verwijderd dat euvel. Ik had hetzelfde, heb nu 100% correct gedrag.

-- Altijd blijven prutsen --

• FoggyFreek
  • Laatst online: 27-12-2025

FoggyFreek

I'm a llama again!

Bart_GR schreef op woensdag 17 april 2013 @ 13:22:
En na kleine 1,5 maand ook hier plots last van proximity sensor probleem.. Hopen dat de update het écht verhelpt. Had het zelfde probleem ook al met m'n htc desire hd... :(
100% zeker

-- Altijd blijven prutsen --

Verwijderd

Sinds vanmorgen kan ik m'n Gmail account niet meer synchroniseren op m'n L920. Krijg telkens de melding dat m'n inloggegevens niet juist zijn. Terwijl ze wel gewoon werken als ik via de pc, laptop en mobiele website inlog.

Nog meer mensen die hier last van hebben of weten hoe ik dit kan oplossen?

• kruila
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 15:05:
Sinds vanmorgen kan ik m'n Gmail account niet meer synchroniseren op m'n L920. Krijg telkens de melding dat m'n inloggegevens niet juist zijn. Terwijl ze wel gewoon werken als ik via de pc, laptop en mobiele website inlog.

Nog meer mensen die hier last van hebben of weten hoe ik dit kan oplossen?
hier ook problemen, zowel op lumia 920 als thuis via outlook

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02-2025
kruila schreef op woensdag 17 april 2013 @ 15:22:
[...]

hier ook problemen, zowel op lumia 920 als thuis via outlook
Net even getest, maar bij functioneert alles normaal, op m'n Lumia maar ook pc...

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• kruila
  • Nu online
Scrisissszzz schreef op woensdag 17 april 2013 @ 15:26:
[...]

Net even getest, maar bij functioneert alles normaal, op m'n Lumia maar ook pc...
opnieuw getest, nu weer goed, snap er niets van

Verwijderd

kruila schreef op woensdag 17 april 2013 @ 15:35:
[...]

opnieuw getest, nu weer goed, snap er niets van
Bij mij werkt het ook weer, zal dan wel een tijdelijke storing van Gmail zijn geweest.

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:59

mrsar

waar een sar is,is een wodka

nieuws: Deel gebruikers kan Google-diensten niet bereiken

;)

hier trouwens nog steeds geen problemen met mijn lumia :)

[ Voor 15% gewijzigd door mrsar op 17-04-2013 15:49 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:12
Hier ook geen problemen, maar mijn vader dan weer wel. Ligt in ieder geval bij Google.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• peerke63
laat maar... :S

[ Voor 88% gewijzigd door peerke63 op 17-04-2013 18:16 ]

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Weet iemand hoe precies die firmware update uitgerold wordt? Want ik kan checken op mijn telefoon wat ik wil, hij vindt hem niet.

Unbranded toestel met Vodafone SIM.

• eeNer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:52
Bart_GR schreef op woensdag 17 april 2013 @ 13:22:
mkrijt schreef op woensdag 17 april 2013 @ 13:49:
Heb er ook erg veel last van gehad. Na het installeren van de update totaal geen last meer van!
Vóór de update had mijn proximity sensor ongeveer een bereik van 20cm en nu rond 5cm. Ze hebben de gevoeligheid flink teruggeschroeft dus. Daardoor ook minder gevoelig voor stof denk ik ;)

[ Voor 18% gewijzigd door eeNer op 17-04-2013 19:22 ]

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
Iemand ervaring met de lumia 920 icm de HH-23 tripodmount van Nokia?
Zoek een tripod mount voor het maken van bv timelapses. Heb zelf al een gorillapod dus ;)

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:31
Worsteneter schreef op woensdag 17 april 2013 @ 20:56:
Iemand ervaring met de lumia 920 icm de HH-23 tripodmount van Nokia?
Zoek een tripod mount voor het maken van bv timelapses. Heb zelf al een gorillapod dus ;)
Ik heb zelf een Joby GripTight Mount gekocht, werkt met elke telefoon, voelt heel degelijk aan en is er stevig en makkelijk mee te nemen.

Ik ga hem zelf ook voor timelapses gebruiken, maar dan met mijn N8, ik moet alleen nog een beetje een goede lichte tripod vinden.

http://joby.com/smartphones/griptight-mount/

http://www.bol.com/nl/p/j...GSA0020159200000009986301

Verwijderd

Ik kan het zo 1,2,3 niet meer vinden maar er was hier iemand die had een andere achterkant gekocht voor de lumia 920, zou iemand mij willen aangeven waar je deze kan kopen en of het makkelijk is te vervangen

Bedankt

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04-2025

iVibes

We Were Meant to Fly

autje schreef op woensdag 17 april 2013 @ 18:37:
Weet iemand hoe precies die firmware update uitgerold wordt? Want ik kan checken op mijn telefoon wat ik wil, hij vindt hem niet.

Unbranded toestel met Vodafone SIM.
Net zoals de vorige update/ release lijkt het alsof de 'unbranded' telefoons weer het meeste geduld moeten hebben... maar komt vast goed....

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
de 1308/1314 firmware update wordt nu dus op sommige toestellen uitgerold lees ik.

Nu heb ik een unbranded, tenminste dat neem ik aan er staat hier bij "Mobile Operator Name": 000-DK. Vreemd genoeg een toestel afkomstig uit Denemarken dus.

Maar waar zie ik precies zien welke firmware ik draai?
Is dat onder Info > Meer informatie > ?
Daar staat: 1232.5957.1308.0004, bij Reversienummer firmware..
Houd dat in dat ik firmware 1232 nu draai?

• m0ridin
Dnc1n schreef op woensdag 17 april 2013 @ 22:46:
de 1308/1314 firmware update wordt nu dus op sommige toestellen uitgerold lees ik.

Nu heb ik een unbranded, tenminste dat neem ik aan er staat hier bij "Mobile Operator Name": 000-DK. Vreemd genoeg een toestel afkomstig uit Denemarken dus.

Maar waar zie ik precies zien welke firmware ik draai?
Is dat onder Info > Meer informatie > ?
Daar staat: 1232.5957.1308.0004, bij Reversienummer firmware..
Houd dat in dat ik firmware 1232 nu draai?
Nee, dit houdt in dat je 1308 draait (je moet naar de laatste nummers kijken... 1308.0004 wat inhoudt 1308 en .0004 geeft een subvariant aan geloof ik, dus bepaald door branded of niet, welke telecom dan, welke regio, etc).

En 1314 is hetzelfde als deze vernieuwde 1308... Maar 1314 is voor degenen die al de foutieve 1308 hadden (en dus een hoger nr nodig hadden om te kunnen updaten).

• Tropicc
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-01-2024
Bij mij staat onder about:

Carrier: KPN NL. Het is een nieuwe telefoon, en ik heb Tele2 (T-Mobile netwerk). Hoezo staat er dan KPN? Het kan geen KPN branded zijn, want hij leest mijn simkaart gewoon. En omdat hij nieuw is kan hij dus ook niet simlockvrij gemaakt zijn.

• Reaper.JA2
Loop toch al enige tijd met het probleem dat de store geen updates aangeeft, ondanks dat ze er wel zijn.
- De 1308 update heeft het niet opgelost
- Reboot evenmin
- De store een aantal dagen open gehouden, ook actief open
- Er is sowieso één update (LinkedIn app) die niet gezien wordt, ook niet bij actief houden store
- Eerdere QR codes ook gescand

Sommige updates zijn fijn om te hebben. Iemand nog suggesties?

• Pyramiden
Reaper.JA2 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 23:36:
Loop toch al enige tijd met het probleem dat de store geen updates aangeeft, ondanks dat ze er wel zijn.
- De 1308 update heeft het niet opgelost
- Reboot evenmin
- De store een aantal dagen open gehouden, ook actief open
- Er is sowieso één update (LinkedIn app) die niet gezien wordt, ook niet bij actief houden store
- Eerdere QR codes ook gescand

Sommige updates zijn fijn om te hebben. Iemand nog suggesties?
Daar baal ik van...
Ik had hetzelfde probleem en hoopte dat 1308 dit op zou lossen, ik heb hem een uurtje geleden maar geflashed.

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:19
Ik heb ook sinds aanschaf 2 april geen updates gehad in de live tile. Tot een paar dagen geleden... Toen kreeg ik er opeens maar liefst....1
Maar vanochtend opeens 7 updates erbij.

trouwens dat unbranded/simlock vrij altijd het langst moeten wachten klopt niet. Ik kreeg 1308 al binnen op 2 april. Unbranded/simlock vrij gekocht bij KPN

Don't rely on their truth alone

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Tropicc schreef op woensdag 17 april 2013 @ 23:19:
Bij mij staat onder about:

Carrier: KPN NL. Het is een nieuwe telefoon, en ik heb Tele2 (T-Mobile netwerk). Hoezo staat er dan KPN? Het kan geen KPN branded zijn, want hij leest mijn simkaart gewoon. En omdat hij nieuw is kan hij dus ook niet simlockvrij gemaakt zijn.
Hij kan weldegelijk KPN-branded zijn, want branding en simlock zijn twee verschillende zaken, een branded telefoon kan tevens een simlock hebben, maar kan ook gewoon simlockvrij zijn en dus elke simkaart accepteren.
De branding van KPN valt trouwens nauwelijks op, anders dan bijv. bij Vodafone (startscherm)..

[ Voor 38% gewijzigd door Marly op 18-04-2013 05:32 ]

• alwinus
  • Laatst online: 08-01 18:01

alwinus

Tweaked

Het blijft maar wat aanklooien met die batterij :( Ik had laatst 2G aangezet ipv van 3G en dat scheelde echt enorm in het batterijverbruik. Blijkbaar heeft mijn Lumia nogal last van een slechte 3G verbinding. Maar vannacht was het raak. In standby ging er vanaf een uur of 10 twaalf procent per uur van mijn batterij af! Gelukkig ging nog wel net de wekker af. Maar daarna was het ook wel gedaan en ging die uit. Er stond helemaal niets aan. Geen wifi, bluetooth, nfc, whatsapp draaide niet in de achtergrond etc. De enige achtergrondtaak die draaide was Battery Sense. Als dat zo door gaat is dat een retourtje Nokia.

Sowieso doet mijn batterij wel eens raar. Als ik last had van batterydrain dan wilde 1 of 2 maal aan en uitzetten nog wel eens een winst opleveren van 20%. Lijkt mij ook niet gezond en een probleem van de batterij of het metertje. In ieder geval is het zwaar irritant :(

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Battery sense gebruikt ook batterij, deinstalleer die eens. Ik begrijp sowieso niet waarom je deze app installeert maar dat terzijde.

• alwinus
  • Laatst online: 08-01 18:01

alwinus

Tweaked

Battery Sense al eens uitgeschakeld. Maakt absoluut geen (tot nauwelijks) verschil. En die heb ik geïnstalleerd wegens batterydrain om een overzicht te krijgen wat er nu gebeurt als ik bepaalde services aan of uit zet. Als dit zo door blijft gaan kan ik daar ook Nokia mee om de oren slaan ;)

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:36
Updates zijn een drama. Zoveel WP8 telefoons zijn er toch niet verkocht? Wat is er mis mee, om de updates voor iedereen tegelijkertijd uit te leveren.
Apple heeft dit echt veel beter voor elkaar.
Zelfde met de app updates. Open je een app, zegt deze dat er een nieuwere versie beschikbaar is. Ga je naar de Store en zoek je naar je app. Helemaal niets. 1-2 weken verder, 11 updates die op je wachten.....

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-01 14:40
Laat je telefoon snachts aanstaan(actief), als je sochtends wakker wordt zie je een batterij updates staan.

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-12-2025
Russel88 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 08:34:
Zelfde met de app updates. Open je een app, zegt deze dat er een nieuwere versie beschikbaar is. Ga je naar de Store en zoek je naar je app. Helemaal niets. 1-2 weken verder, 11 updates die op je wachten.....
Huh? Updaten doe je niet door te zoeken op een app maar de link te selecteren waarop staat dat je 11 updates hebt (linksonderin in de store pagina zo uit mijn hoofd). Of begrijp ik je nu verkeerd?

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:23
badluckboy schreef op donderdag 18 april 2013 @ 08:49:
Laat je telefoon snachts aanstaan(actief), als je sochtends wakker wordt zie je een batterij updates staan.
Als er updates zijn komen die bij mij tussen 13:00 en 13:30 binnen. Of het toeval is of niet weet ik niet, maar dat is ook het tijdstip dat ik mijn telefoon geactiveerd heb.

Maar ik heb de stille hoop dat in de 8.1 software gewoon een optie komt om te zoeken naar updates.

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:20
SeamusXanthus schreef op donderdag 18 april 2013 @ 09:03:
[...]

Huh? Updaten doe je niet door te zoeken op een app maar de link te selecteren waarop staat dat je 11 updates hebt (linksonderin in de store pagina zo uit mijn hoofd). Of begrijp ik je nu verkeerd?
Zo zou het wel moeten werken inderdaad.
Maar het gebeurd vaak zat dat de store geen melding geeft dat er updates zijn, maar als je naar een bepaalde app browst in de store, dan is de knop "bijwerken" ineens wel beschikbaar...

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

• Bart_GR
  • Niet online
Ik denk dat dat eerder ligt aan de servers van Microsoft, die dat pushen naar de devices?

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02-2025
alwinus schreef op donderdag 18 april 2013 @ 07:25:
Battery Sense al eens uitgeschakeld. Maakt absoluut geen (tot nauwelijks) verschil. En die heb ik geïnstalleerd wegens batterydrain om een overzicht te krijgen wat er nu gebeurt als ik bepaalde services aan of uit zet. Als dit zo door blijft gaan kan ik daar ook Nokia mee om de oren slaan ;)
De batterij blijft bij mij ook een vreemd iets. Soms keldert ie uit het niets. Zaterdag had ik hem volledig opgeladen om 18u. 's avonds rond half 12 op de bank nog 19%!! En bijna niks gedaan. Toen dacht ik laat ik battery sense nog eens installeren, die waarschuwt idd voor drains. maar vanaf die dag, natuurlijk, niet 1 keer gehad.

Gister heb ik hem om 7 uur van de lader gehaald en zat rond 16u nog op 74%!! Terwijl ik meer met het ding gedaan heb dan afgelopen zaterdag.. Ik blijf het ding echt raar vinden op batterij gebied.

Btw, de 1308 heeft de levensduur van de batterij bij mij dus niet echt verbeterd...

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:20
Het valt mij ook op dat als je een zaklamp app gebruikt, en je schakelt de verlichting uit, maar je laat de app wel open op de achtergrond (dus je sluit en em niet af met de Back knop). Dan daalt je accu ook erg hard. (ik heb dit met diverse zaklamp apps getest).

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:36
SeamusXanthus schreef op donderdag 18 april 2013 @ 09:03:
[...]

Ik heb gemerkt dat de notificatie van de store niet altijd correct is. Als er een nieuwe update klaar staat, dan zie je dat niet altijd. Als je dan de app zoekt in de store, zie je wel update staan.
Echter heb ik dus gemerkt dat zelfs dit niet altijd werkt.

@Bart_GR
Kan best zijn, dat de services van MS dit pushen. Maar 1 of 2 keer per dag zo'n service per device laten pushen lijkt me geen overbodige luxe.
Dat het een week duurt voordat een gebruiker eindelijk een app mag updaten is waanzin.

Klinkt misschien heel simplistisch, maar ik verwacht dat bij het openen van de store, er aut. gekeken wordt of m'n huidige apps up to date zijn. Zo moeilijk moet dat toch niet zijn?

Idem met dat firmware update. Waarom moet dit gespreid uitgerold worden? Kunnen de servers dat niet aan? Hoeveel MB is zo'n update nou en hoeveel gebruikers zijn er nu.

• PvtMashkov
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09-2025
Heeft er iemand anders ook last dat zijn netwerk regelmatig wegvalt.

Lumia 920 met Vodafone abbo.

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
PvtMashkov schreef op donderdag 18 april 2013 @ 11:37:
Heeft er iemand anders ook last dat zijn netwerk regelmatig wegvalt.

Lumia 920 met Vodafone abbo.
Ik heb dat probleem wel gehad met mijn HTC Titan, maar ook bij Vodafone. Gevolg: Je kan niet gebeld worden en als je geen WiFi hebt, ontvang je ook niets met WhatsApp e.d. Een aantal keer mijn telefoon herstarten was bij mij voldoende om ervanaf te komen.

Persoonlijk heb ik het idee dat er bij Vodafone een storing rondzwermt.

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
RadiusK schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 20:50:
Oh geweldig, ik heb helaas kennis mogen maken met het Proximity Sensor probleem dat ontstaat doordat er gemakkelijk stof onder het scherm komt te zitten... Heb het toestel nu ongeveer een maand in bezit en ik zie duidelijk stof zitten op de front-camera en klaarblijkelijk ook op de proximity sensor (aangezien het scherm niet meer aan gaat tijdens een telefoongespek). Er op blazen heeft geholpen deze keer, maar de vraag is hoe lang dat gaat duren.

Een beetje teleurgesteld dus, want het is zo'n mooi toestel verder. :(

Ik heb trouwens een Developer Device (gekregen van Microsoft), dus ik weet niet of ik hier garantie op heb (omdat ik het immers niet zelf gekocht heb). Heeft iemand ervaring met dit laatste?
Blazen lijkt mij niet zo een goed idee. Ik heb ook het idee dat in die earspeaker makkelijk stof komt en daar zijn weg naar binnen vindt. Het beste lijkt mij om er af en toe de zuiger op te houden. Met blazen duw je het stof alleen maar verder. Een trucje as je geen stofzuiger hebt, is om je mond op de earspeaker te zetten en heel snel naar binnen te ademen in een ruk. Haha, en dan je mond spoelen. ;)

https://opensea.io/seaart

Verwijderd

Eindelijk een vervangende Lumia 920 gekregen, deze heef niet de problemen die ik hiervoor had. Maar, het scherm flikkert, is hier wel wat aan te doen of moet ik hem wederom terug gaan sturen :( :X ? Heb de laatste updates geïnstalleerd.

Verwijderd

Hoe zit het met die firmware update? Wordt die langzaamaan verspreid onder de 920 gebruikers? Ik heb firmwareversie: 1232.5951.1249.1002. Dit is de versie die voor 1308 komt?

Edit: Ja dus

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2013 12:59 ]

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-12-2025
Verwijderd schreef op donderdag 18 april 2013 @ 12:29:
Eindelijk een vervangende Lumia 920 gekregen, deze heef niet de problemen die ik hiervoor had. Maar, het scherm flikkert, is hier wel wat aan te doen of moet ik hem wederom terug gaan sturen :( :X ? Heb de laatste updates geïnstalleerd.
Dat heb ik ook wel eens ooit gehad, maar dat lag er bij mij vooral aan welke kleurenschema ik gebruikte, nu heb ik dat eigenlijk niet of nauwelijks...

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Het lijkt wel of hij veel sneller laadt (draadloos) na die update, of verbeeld ik me dat?

• Pyramiden
badluckboy schreef op donderdag 18 april 2013 @ 08:49:
Nee, ik laat mijn telefoon elke avond aan staan en ik krijg helemaal niks. Hopen dat 1308 het verhelpt.

En ook na aan en uit zetten krijg ik niks, heel vaak gedaan...

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:27
al eens geprobeerd handmatig te zoeken? werkt ook wel vaker :D
Pagina: 1 ... 73 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;

Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;