Zijn de "eigen" nokia apps. Heb ik vorige week ook gehadmkrijt schreef op donderdag 11 april 2013 @ 07:38:
jeej, na meer dan een maand geen updates te hebben ontvangen vanuit de store nu opeens 23 updates... Ik vind dat toch een merkwaardig verschijnsel, hoop dat dit met de 1308 wat consequenter gaat werken.
ja geprobeerd na een half uur wederom vastgelopen tijdens het liggen in standbye (en dan vastlopen op het omhoogsliden om hem van lock af te halenMartinspire schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:47:
[...]
Hmm, dat is wel erg apart dan.
Maar heb je al skype er even afgegooid en alles handmatig even nog extra laten synchroniseren (even lang je vinger op de account houden en dan synchroniseren) om vervolgens skype er weer op te zetten?
Zijn er meer mensen die de 1308 update nogsteeds niet binnen hebben gekregen? Ik zit nogsteeds met firmware versie 1232.5951.1249.1004. Ik check sinds kort elke dag handmatig naar nieuwe phone updates, maar er komt niets binnen. Het gaat hier om een T-mobile branded phone. Alvast bedankt!
Dan denk ik eerder dat het gewoon een defect toestel is. Ik kan me niet herinneren dat er daar bugs over waren gemeld. Natuurlijk kun je er effe op googlen/bingen maar ik zou hem sowieso al terugbrengen. Of je er dan een nieuwe voor terughaalt of een ander toestel kiest moet je zelf weten. Dit hoort in ieder geval niet.Locks schreef op donderdag 11 april 2013 @ 13:01:
[...]
ja geprobeerd na een half uur wederom vastgelopen tijdens het liggen in standbye (en dan vastlopen op het omhoogsliden om hem van lock af te halen
Innomine, ik heb een branded Vodafone toestel uit Duitsland en heb ook nog niks mogen ontvangen... pff geduldig zijn maar weer
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Be patient little grasshopper...Innomine schreef op donderdag 11 april 2013 @ 13:05:
Zijn er meer mensen die de 1308 update nogsteeds niet binnen hebben gekregen? Ik zit nogsteeds met firmware versie 1232.5951.1249.1004. Ik check sinds kort elke dag handmatig naar nieuwe phone updates, maar er komt niets binnen. Het gaat hier om een T-mobile branded phone. Alvast bedankt!
Kan zo nog enkele weken duren voordat het echt overal verspreid en gepushed wordt. Hier ook nog niks btw met n vodafone branded 920...
Iemand?
Als je uren met een raw bezig bent, dan doe je het niet goed hoor. Lightroom gebruik je voor kleuren goed maken, mogelijk vlekken verwijderen enz. Daar hoor je geen uren mee bezig te zijn.
Het schermformaat is met de huidige maten geen probleem meer, natuurlijk is de 4 inch van mijn Omnia 7 niet groot, maar gezien de pixeldichtheid, is die van dichtbij nog steeds heel goed te bekijken. In het geval van de 920 heb je nog is een hoger resolutie scherm, een resolutie waar alleen de duurdere klasse tablets bovenuit komen.
Een tablet is niet iets wat je altijd bij je heb, telefoon wel. Je moet hier natuurlijk wel onderscheid maken tussen foto's even tussendoor laten zien, of wanneer je bijvoorbeeld voor iemand een bruiloft wilt doen. Maar dat is niet voor de hobby fotograaf, immers ga je dan juist naar het professionele (gezien je er geld mee gaat verdienen)
Benjamin- schreef op woensdag 10 april 2013 @ 21:15:
Sinds een paar dagen mijn Lumia 920, nu heb ik dus een flikkering in mijn scherm, dit treedt op als je bijvoorbeeld je games hub open, dat ziet er dus uit alsof je een oude monitor op een lage hz hebt draaien.
Dit heb ik echt niet altijd, de ene keer is er niets aan de hand en blijft ook zo, dan wil ik hem later weer gebruiken en dan is het er weer. Er zit geen logica in.
Ik had al gezocht in dit topic, maar zag niet zo gauw hier antwoorden op, ook via google kom ik niet ver.
Weet iemand of dit kan worden opgelost met software, of dat dit echt alleen met reparatie kan worden opgelost?
Nou dat lijkt me niet, je opmerking laat toch duidelijk zien dat je mij niet begreep, je maakte een vergelijking tussen de 920 en een compactcamera.LessRam schreef op woensdag 10 april 2013 @ 23:47:
Ik begreep je wel. Had alleen even zin lekker te porren, sorry.
Maar RAW fotos uren bewerken om ze vervolgens realistisch om een L800 schermpje te laten zien.... ???? Daar lijkt mij het scherm formaat alleen al niet voldoende voor. Op een L800 laat ik ze zien omdat je even niets anders voor handen hebt (nogmaals; mijn inziens). Wil ik ze echt tonen en daarvoor tijd erin steken zou een 10inch tablet toch het minste zijn.
Maar dat terzijde.
De Lumia800 geeft (te) mooie kleuren, en maakt mindere fotos.
De Lumia920 maakte betere fotos, en geeft realistischere kleuren
Daar zijn we het over eens....
Als je uren met een raw bezig bent, dan doe je het niet goed hoor. Lightroom gebruik je voor kleuren goed maken, mogelijk vlekken verwijderen enz. Daar hoor je geen uren mee bezig te zijn.
Het schermformaat is met de huidige maten geen probleem meer, natuurlijk is de 4 inch van mijn Omnia 7 niet groot, maar gezien de pixeldichtheid, is die van dichtbij nog steeds heel goed te bekijken. In het geval van de 920 heb je nog is een hoger resolutie scherm, een resolutie waar alleen de duurdere klasse tablets bovenuit komen.
Een tablet is niet iets wat je altijd bij je heb, telefoon wel. Je moet hier natuurlijk wel onderscheid maken tussen foto's even tussendoor laten zien, of wanneer je bijvoorbeeld voor iemand een bruiloft wilt doen. Maar dat is niet voor de hobby fotograaf, immers ga je dan juist naar het professionele (gezien je er geld mee gaat verdienen)
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Dat flikkeren heb ik ook af en toe vooral zichtbaar bij whatsapp
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Omdat ik de 1308 update maar niet binnen kreeg, ben ik even gaan kijken bij de info van mijn telefoon.
De telefoon die ik nu heb komt namelijk bij Nokia Care vandaan, omdat mijn eerdere telefoons productiefouten hadden.
Als ik bij Provider kijk, staat er CV NL v2.
Toen ik dat Googlde, bleek dat een Vodafone branded variant te zijn.
Ik heb echter geen splash screen bij het opstarten.
Klopt het dus dat ik een Vodafone branded telefoon heb die met de normale unbranded NL firmware geflashed is?
Heeft dat enige consequenties voor updates? De store tile werkt namelijk ook niet...
Edit: het plaatje was iets groter dan verwacht, nu een kleinere versie:
De telefoon die ik nu heb komt namelijk bij Nokia Care vandaan, omdat mijn eerdere telefoons productiefouten hadden.
Klopt het dus dat ik een Vodafone branded telefoon heb die met de normale unbranded NL firmware geflashed is?
Heeft dat enige consequenties voor updates? De store tile werkt namelijk ook niet...
[ Voor 6% gewijzigd door Pyramiden op 11-04-2013 17:51 ]
N.a.v. wat eerdere berichten over de 'gepimpte' startschermen;
Nokia Conversations heeft er net een artikel over geplaatst met info, apps en how-to videos;
*klikkerdeklik*
Nokia Conversations heeft er net een artikel over geplaatst met info, apps en how-to videos;
*klikkerdeklik*
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Even onderaan bij "Extra's & Informatie" kijken bij Aanvullende informatie; 000-NL is unbranded volgens mij...hahahi20 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 17:47:
Daar onderaan heb ik dan staan bij
manufacturer Model Name: RM-821_eu_netherlands_447
Mobile Operator Name: NLK-NL
Configuration ID: 117423
manufacturer Model Name: RM-821_eu_netherlands_447
Mobile Operator Name: NLK-NL
Configuration ID: 117423
ik ook, heb ik al eerder over gepost, heeft denk ik toch te maken met bepaald licht, ik heb het zowel als auto-adjust aanstaat als uit. Ik twijfel of ik mijn toestel naar ncs verstuur, wat gaan jullie doen?Cyrus The Virus schreef op donderdag 11 april 2013 @ 17:00:
[...]
Dat flikkeren heb ik ook af en toe vooral zichtbaar bij whatsapp
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
NLK?? KPN ofzo?
edit: even gecheckt op de Nokia servers, is inderdaad KPN branded
[ Voor 17% gewijzigd door iVibes op 11-04-2013 18:59 ]
het grote probleem van een foto erin zetten is de verloren ruimte, maar Skinnery zou dan de perfecte oplossing zijn. al had ik ergens gelezen dat de live tiles dan niet meer live/uptodate waren, als je begrijpt wat ik bedoelivibes schreef op donderdag 11 april 2013 @ 18:12:
N.a.v. wat eerdere berichten over de 'gepimpte' startschermen;
*klikkerdeklik*
heeft iemand hier ervaring mee, want wil natuurlijk wel nog zien of ik een berichtje heb
De reden waarom er geen update meer wordt uitgerold komt omdat hij is terug getrokken voor de l920, ze zijn nu bezig met het uitrollen met een nieuwe firmware.
Ja, dus die 1314 is alleen voor AT&T mensen (en dus mensen die problemen kregen door 1308). Tenminste dat begrijp ik eruit.vali schreef op donderdag 11 april 2013 @ 19:38:
De reden waarom er geen update meer wordt uitgerold komt omdat hij is terug getrokken voor de l920, ze zijn nu bezig met het uitrollen met een nieuwe firmware.
En Nokia Sleeping Screen schijnt ook weer terug te komen naar de L920 in een PR2.0 update!
Top! Dat miste ik toch wel op de 920, gewoon een indicatie dat je telefoon in ieder geval nog aanstaat zonder dat je eerst moet unlocken...
edit: en de double-tap-to-unlock is natuurlijk ook erg fijn...
Top! Dat miste ik toch wel op de 920, gewoon een indicatie dat je telefoon in ieder geval nog aanstaat zonder dat je eerst moet unlocken...
[ Voor 27% gewijzigd door iVibes op 11-04-2013 19:58 ]
Verwijderd
Helaas heb ik twee keer een defect toestel ontvangen. Bij de eerste was het touchscreen kapot en de tweede viel om de paar uur helemaal uit. Verder echt een leuk toestel, maar ik twijfel of ik er nou weer een moet proberen.
Verder was ik was in de veronderstelling dat de actie van de draadloze oplader tot 1 april duurde, echter staat nu op http://nokiapromotion.nl/gratisoplader/ dat het toestel voor 1 maart gekocht moet zijn en de leverbon opgestuurd voor 8 maart. Heeft nokia dit stiekem aangepast of heb ik het mis?
Verder was ik was in de veronderstelling dat de actie van de draadloze oplader tot 1 april duurde, echter staat nu op http://nokiapromotion.nl/gratisoplader/ dat het toestel voor 1 maart gekocht moet zijn en de leverbon opgestuurd voor 8 maart. Heeft nokia dit stiekem aangepast of heb ik het mis?
Vreemd genoeg test mijn Wifi verbinding met Speedtest goed, maar het downloaden van apps en syhnchroniseren van bijvoorbeel Gmail gaat tergend langzaam.
CV NL is Country Variant. Het is de unbranded versie. Bij KPN, T-Mobile en Vodafone zijn er versies met een branded startscherm. Verder is daar overigens ook weinig anders aan.hahahi20 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 17:47:
Omdat ik de 1308 update maar niet binnen kreeg, ben ik even gaan kijken bij de info van mijn telefoon.
[afbeelding]
Ofwel, je hebt geen branded versie en zou straks gewoon de update moeten kunnen ontvangen. De rest ook overigens, ik heb niet gemerkt dat de providers in Nederland voorgetrokken worden.
Dat tappen om de telefoon uit standby te halen lijkt me wel ideaal. Als daar ook nog de flip-to-silence bij komt ben ik helemaal blij.ivibes schreef op donderdag 11 april 2013 @ 19:48:
En Nokia Sleeping Screen schijnt ook weer terug te komen naar de L920 in een PR2.0 update!
[video]
AT&T is telkens als eerste met updates. Die hebben een 1 of andere deal gesloten met Nokia waarna de rest volgt. Voordat de 1308 update werd teruggetrokken zat er maar een paar dagen tussen. AT&T begon op 27 maart. EU volgde 2 april. Nog een paar dagen geduld dus.Tropicc schreef op donderdag 11 april 2013 @ 19:44:
[...]
Ja, dus die 1314 is alleen voor AT&T mensen (en dus mensen die problemen kregen door 1308). Tenminste dat begrijp ik eruit.
Ik heb een lader gekregen op een bon met daarop 11 maart. Op 12 maart verstuurd en nu zo'n twee weken binnen. Actie liep volgens mij simpelweg voor toestellen aangekocht tot 1 april.Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 20:18:
Helaas heb ik twee keer een defect toestel ontvangen. Bij de eerste was het touchscreen kapot en de tweede viel om de paar uur helemaal uit. Verder echt een leuk toestel, maar ik twijfel of ik er nou weer een moet proberen.
Volgens mij is die actie verlengd maar was de website er niet op aangepast. Zo niet, dan krijg ik mijn lader ook niet meer binnen vrees ik. Heb mijn telefoon 30 maart gekocht en wel gewoon het formulier ingevuld via die website.Bunker37 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 22:52:
[...]
Ik heb een lader gekregen op een bon met daarop 11 maart. Op 12 maart verstuurd en nu zo'n twee weken binnen. Actie liep volgens mij simpelweg voor toestellen aangekocht tot 1 april.
De website was wel aangepast, toen de verlengde actie nog geldig was, stond er: tot 1 april en insturen voor 10 april. Nu de actie afgelopen is, staat de oude tekst er weer.
Weet iemand een site met een overzicht van firmware nummers? Mijn telefoon is terug van een reparatie en volgens mij staat er momenteel geen Portico meer op, terwijl dit na de aanschaf wel zo was (Nu: 1232.2109.1242.1000).
[ Voor 4% gewijzigd door KPUT op 12-04-2013 09:33 ]
Ik heb ook nog niks ontvangen (unbranded DE versie).Innomine schreef op donderdag 11 april 2013 @ 13:05:
Nogmaals: vanwege issues met de 1308 firmware heeft Nokia de uitrol tijdelijk stilgezet.VicSmurf schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 10:41:
[...]
Ik heb ook nog niks ontvangen (unbranded DE versie).
Gezien het feit dat de volgende firmware onderweg lijkt te zijn, verwacht ik niet dat je 1308 ooit nog zult krijgen. Misschien maar beter ook
Dit is idd geen Portico maar de originele basis FW (Portico = **** 1249 ***)KPUT schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 09:32:
Weet iemand een site met een overzicht van firmware nummers? Mijn telefoon is terug van een reparatie en volgens mij staat er momenteel geen Portico meer op, terwijl dit na de aanschaf wel zo was (Nu: 1232.2109.1242.1000).
Maar je zou hem wel bijna direct aangeboden moeten krijgen als je even handmatig naar updates zoekt.
Verwijderd
Ik kan normaal surfen (mail syncen, mms), maar ik kan mijn internet verbinding niet delen (iets dat ik met een htc wp7 wél kon).
Wanneer ik internet delen activeer krijg ik steeds de melding dat er geen verbinding is om te delen.
•OS Version 8.0.10211.204
•Firmware revision: 1232.5957.1308.0002
• Nokia Access Point version:3.4.1.7 - db 2.0.0.100 - lib 1.2.0.7
• APN pro.web.be
•MMS APN mms.be
•MMSC address: https://mmsc.mobistar.be
Heeft nog iemand dit probleem?
Wanneer ik internet delen activeer krijg ik steeds de melding dat er geen verbinding is om te delen.
• APN pro.web.be
•MMS APN mms.be
Heb ik hier ook voor. Heb al contact gehad met Mobistar zelf: deze hebben mij telkens volgende oorzaken gemeld:Verwijderd schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 11:46:
Ik kan normaal surfen (mail syncen, mms), maar ik kan mijn internet verbinding niet delen (iets dat ik met een htc wp7 wél kon).
• APN pro.web.be
•MMS APN mms.be
- Geen Portico update (ondertussen wel)
- Geen juiste APN (internet.be, iew.be, web.pro.be geprobeerd, deze laatste zou het volgens hen moeten zijn)
- Ze hadden nog geen licentie voor Internet Sharing op WP8 (enkel voor WP7)
- Licentie is in orde, telefoon eens herstarten en het zou moeten werken.
- Stilte
Momenteel 2 weken niets meer gehoord (ervoor dagelijks aan telefoon / mail). Zou ze nog eens moeten bellen maar heb er de tijd nog niet voor gevonden.
Heb ergens op internet met een andere provider (weet niet meer welk land) gelezen dat het instellen van de proxy zou helpen. Dit ging ik dus eens vragen aan Mobistar of ze er eentje hadden die eventueel gebruikt kon worden, maar dus nog geen tijd voor gehad.
mvg,
Stijn
Verwijderd
Ik heb geprobeerd met de proxy settings - dit hielp nietKiekeboe100 schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 12:15:
[...]
Momenteel 2 weken niets meer gehoord (ervoor dagelijks aan telefoon / mail). Zou ze nog eens moeten bellen maar heb er de tijd nog niet voor gevonden.
mvg,
Stijn
Ik ben ondertussen aan het twitteren met @nokiaCare (#Lumia #internetSharingProblem), heb een post geplaatst op het nokia forum (je kan altijd deelnemen aan de discussie, hoe meer zielen hoe meer ... "druk"
Na het een poosje aanzien toch me maar even wendden tot jullie ervaringen.
Ik heb vanmorgnevroeg om 07.00 de telefoon van de lader gehaald. Tot dit moment heb ik misschien een kwartiertje een boek gelezen, 5 minuten op zn hoogst een filmpje gekeken en af en toe wat browsen op Reddit (10 minuten) en mijn batterij geeft nu al een hartje aan.
Is bovenstaand dan zo intensief gebruik dat dit gewoon is?
Ik heb vanmorgnevroeg om 07.00 de telefoon van de lader gehaald. Tot dit moment heb ik misschien een kwartiertje een boek gelezen, 5 minuten op zn hoogst een filmpje gekeken en af en toe wat browsen op Reddit (10 minuten) en mijn batterij geeft nu al een hartje aan.
Nee,echter hoe zijn je andere instellingen...tikken&verzenden/bluetooth/wifi/locatie/apps draaien op achtergrond!!wildcardxl schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 14:19:
Dit heeft allemaal betrekking op batterijduur, probeer anders batterij tot 10% te laten dalen en dan volledig op te laden!! Na een paar weken is pas batterijduur optimaal!!
Witte Lumia 920 opgehaald op op 23-2
Tikken en verzenden, locatie en wi-fi stonden inderdaad allemaal aan, deze inmiddels uitgezet.Popmart1970 schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 14:30:
[...]
Nee,echter hoe zijn je andere instellingen...tikken&verzenden/bluetooth/wifi/locatie/apps draaien op achtergrond!!
Dit heeft allemaal betrekking op batterijduur, probeer anders batterij tot 10% te laten dalen en dan volledig op te laden!! Na een paar weken is pas batterijduur optimaal!!
Zouden deze 3 het verklaren?
Misschien vind je hier nog een aanvullende tip:wildcardxl schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 14:19:
http://mynokiablog.com/20...your-lumias-battery-life/
Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!
Verwijderd
Onwaarschijnlijk. Die zaken hebben slecht beperkt impact op de batterijduur.wildcardxl schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 14:43:
[...]
Tikken en verzenden, locatie en wi-fi stonden inderdaad allemaal aan, deze inmiddels uitgezet.
Zouden deze 3 het verklaren?
Logischer lijkt dat je batterij niet goed aan de lader zat en je telefoon dus niet was opgeladen of dat bijvoorbeeld je bekeken filmpje nog een heel tijd is doorgelopen in je tas of broekzak en daarmee je batterij is leeggelopen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2013 17:03 ]
Ik heb het toestel nu bijna 1,5 maand en heb twee keer het bovenstaande gehad. Ik merkte dat de batterij snel leeg liep en dat het toestel warm werd. Reboot deed wonderen. Geen idee welke app het veroorzaakte.. Daarna weer aan de lader en toestel ging weer kleine 2 dagen mee op een accu lading. Dus tip van de dag: rebooten dat ding!wildcardxl schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 14:19:
Afgelopen week met weinig gebruik, alleen af en toe WordFeuten, 4 dagen zonder lader gedaan. Alleen bij intensief gebruik daalt de accuduur snel. Een dag bij intensief gebruik is dan nog maar net haalbaar, maar dat vind ik ook logisch.
De Lumia 920 met een goede accu en geen apps die de accu leeg slurpen is dus best te vergelijken qua accuduur met zijn directe concurrenten.
De Lumia 920 met een goede accu en geen apps die de accu leeg slurpen is dus best te vergelijken qua accuduur met zijn directe concurrenten.
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Misschien handig voor de mensen die geen of slecht notificaties ontvangen van updates.
Hierbij wat QR-codes van voornamelijk systeemapps van Nokia waarvan de meeste niet in de store te vinden zijn. Kan je altijd even checken of die in ieder geval up-to-date zijn.
(scherm + aanraken heeft sowieso net een update gekregen)

Scherm + aanraken:

Toegangspunt:

Netwerk+

Extra's & Info:

Mijn gegevens overbrengen:
Hierbij wat QR-codes van voornamelijk systeemapps van Nokia waarvan de meeste niet in de store te vinden zijn. Kan je altijd even checken of die in ieder geval up-to-date zijn.

Scherm + aanraken:

Toegangspunt:

Netwerk+

Extra's & Info:

[ Voor 24% gewijzigd door iVibes op 12-04-2013 22:39 ]
Hier doen ze het allemaal...Sanction schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 19:43:
Maar een paar (plaatjes) doen het.
Verwijderd
Na de 2de keer opsturen heb ik eindelijk een nieuw toestel gekregen (wel refurbished internal battery).
Maar hoe restore je een back-up? Toon ik hem eerst opstarte was alles in het Duits en ik zag nergens restore backup.
Wanneer ik nu naar settings / backup ga zie ik nergens iets in de aard van restore...
Maar hoe restore je een back-up? Toon ik hem eerst opstarte was alles in het Duits en ik zag nergens restore backup.
Wanneer ik nu naar settings / backup ga zie ik nergens iets in de aard van restore...
Klopt, mijn fout... zo beter? Misschien ff F5Sanction schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 22:30:
Hier maar twee (scherm/aanraken en toegangspunt).
Misschien staan ze in je cache.
[ Voor 3% gewijzigd door iVibes op 12-04-2013 22:42 ]
Verwijderd
Blijkbaar werkt enkel een restore wanneer je voor de eerste keer inlogd bij je windows account, ronduit belachelijk!Verwijderd schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 22:32:
Na de 2de keer opsturen heb ik eindelijk een nieuw toestel gekregen (wel refurbished internal battery).
Na een factory reset kon ik deze optie selecteren, en een backup lijkt niet eens een echte backup te zijn.
Restoren van apps lijkt ook niet te lukken, foutcode 8000fff probeer later opnieuw.
Ik geef het niet graag toe maar ik ben vlug zeer ontvreden aan het worden over windows phone8...
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2013 23:15 ]
Backups worden in de cloud opgeslagen (als je dit had aanstaan), als je kiest voor terug naar de fabrieksinstellingen kan je deze herstellen...Verwijderd schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 22:32:
Ik heb een vergelijkbaar probleem ook gehad en het bleek een oneindig lang syncend e-mailaccount te zijn. Was eenvoudig te herkennen door het mailaccount te openen. Boven in beeld bleven de blokjes van links naar rechts lopen, met 'Synchroniseren' erboven. Toevallig had ik toegang tot de IMAP-logs van de mailserver: die had de verbinding al uren daarvoor eruit gegooid wegens inactiviteit.Bart_GR schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 16:34:
[...]
Ik heb het toestel nu bijna 1,5 maand en heb twee keer het bovenstaande gehad. Ik merkte dat de batterij snel leeg liep en dat het toestel warm werd. Reboot deed wonderen. Geen idee welke app het veroorzaakte.. Daarna weer aan de lader en toestel ging weer kleine 2 dagen mee op een accu lading. Dus tip van de dag: rebooten dat ding!
Reboot was een kortetermijnfix, er was geen mogelijkheid het syncen te onderbreken of opnieuw te starten. De permanente fix was om het mailaccount niet meer periodiek te laten checken.
Verwijderd
Hallo, Mag ik hier even een beginnersvraagje stellen.
Tussen mijn tiles heb ik de tile "foto's" staan en er roteren wat foto's die op het toestel staan.
Blijkbaar zijn dat foto's uit de map favorieten. Mijn vraag is hoeveel foto's je kan laten roteren? Er zitten veel meer foto's in die map maar er roteren er blijkbaar maar een 10-tal.
Bedankt alvast!
Tussen mijn tiles heb ik de tile "foto's" staan en er roteren wat foto's die op het toestel staan.
Blijkbaar zijn dat foto's uit de map favorieten. Mijn vraag is hoeveel foto's je kan laten roteren? Er zitten veel meer foto's in die map maar er roteren er blijkbaar maar een 10-tal.
Bedankt alvast!
Geweldig, bedankt! Ik heb nu ook Storage Check ertussen staan, weet niet welke update dat toegevoegd heeft maar hij staat er nu bijivibes schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 18:39:
Misschien handig voor de mensen die geen of slecht notificaties ontvangen van updates.
[afbeelding]
[afbeelding]
Scherm + aanraken:
[afbeelding]
Toegangspunt:
[afbeelding]
Netwerk+
[afbeelding]
Extra's & Info:
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar heb je deze links gevonden eigenlijk? Handig zo dat we in de toekomst zelf kunnen checken..
https://opensea.io/seaart
net de 920 van mijn vrouw weer terug gekregen met 1308.003 zonder gerepareerd te zijn.... insgesteld vastgelopen 2 gesprekken gevoerd vastgelopen.. met een kaal account (nieuw aangemaakt om te testen)
repair code
NOK/FIXING holding tape
weer terug dus
repair code
NOK/FIXING holding tape
weer terug dus
Klinkt als "We hebben er een plakbandje op gedaan"
Don't rely on their truth alone
LOL ja dat dacht ik dus ook.
Net gebeld met KPN ja wij doen echt niets, alleen doorverbinden met smartcare. Nou word ik maandag terug gebeld door iemand van het escalatieteam en ik ga maandag mn rechtsbijstand inschakelen ik word dit een beetje beu. Ze heeft exact hetzelfde probleem dus ook gehad met de 820 die ze te leen had
2 gare toestellen lijkt me niet echt haalbaar van een ander type ook nog of gewoon heel veel pech
Net gebeld met KPN ja wij doen echt niets, alleen doorverbinden met smartcare. Nou word ik maandag terug gebeld door iemand van het escalatieteam en ik ga maandag mn rechtsbijstand inschakelen ik word dit een beetje beu. Ze heeft exact hetzelfde probleem dus ook gehad met de 820 die ze te leen had
Een vriend van me heeft zijn Lumia 920 laten vallen en het scherm is stuk.
Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Opsturen naar Nokia of zijn er bedrijven die hem misschien goedkoper kunnen maken?
Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Opsturen naar Nokia of zijn er bedrijven die hem misschien goedkoper kunnen maken?
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Dus gelijk maar rechtsbijstand? Kom op zeg.. maandag gewoon met escalatieteam bespreken wat de situatie is, en dan krijg je een ander toestel. Heb ik ook gehad met een Android (Samsung Galaxy Ace), werd gewoon vervangen voor een S2, zonder issues.Locks schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 10:23:
LOL ja dat dacht ik dus ook.
Net gebeld met KPN ja wij doen echt niets, alleen doorverbinden met smartcare. Nou word ik maandag terug gebeld door iemand van het escalatieteam en ik ga maandag mn rechtsbijstand inschakelen ik word dit een beetje beu. Ze heeft exact hetzelfde probleem dus ook gehad met de 820 die ze te leen had2 gare toestellen lijkt me niet echt haalbaar van een ander type ook nog of gewoon heel veel pech
En ik hoefde niet gelijk van alles in te schakelen, omdat ik gewoon dingen normaal bespreek.
Beetje Kassa idee.. "Jij doet NIET instantly wat IK wil, dus ik ga nu naar Kassa ermee en naar mn rechtsbijstand" nee dan wordt je echt nog goed geholpen zeg..
Maar goed, ga je gang, ik denk alleen dat je dan tegen nog meer problemen gaat aanlopen.
Gewoon RUSTIG uitleggen dat je geen vertrouwen meer hebt in de Nokia toestellen, en dat je liever iets anders wilt hebben. Dan wordt je later terug gebeld, en krijg je een brief opgestuurd. Hierin staat voor welk budget je een nieuw toestel mag halen bij de KPN winkel.
Zo ging het bij mij tenminste, zonder problemen.
[ Voor 12% gewijzigd door corset op 13-04-2013 11:10 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Waar kan ik eigenlijk mijn email naartoe sturen, bij dat nokia care zie ik alleen twitter (heb ik niet) discussie forum (gebruiken zij amper), bellen (kost 1,30 pm) en een klacht mailen.
Misschien moet ik maar een klacht indienen dat ik nergens normaal kosteloos contact op kan nemen met ze...
Misschien moet ik maar een klacht indienen dat ik nergens normaal kosteloos contact op kan nemen met ze...
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
ik ben inmiddels al 3 keer NIET terug gebeld 2 keer een afspraak NIET nagekomen en dan mag ik mn rechtsbijstand niet inschakelen? na 3 leentoestellen met hetzelfde probleem en 2 keer haar toestel gerepareerd en nog steeds hetzelfde probleem hebbend? ze heeft het toestel 2 weken kunnen gebruiken daarna dus niet meer ze betaald wel een hoop geld voor iets dat ze bijna niet kan gebruiken helanerios schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 11:07:
[...]
Dus gelijk maar rechtsbijstand? Kom op zeg.. maandag gewoon met escalatieteam bespreken wat de situatie is, en dan krijg je een ander toestel. Heb ik ook gehad met een Android (Samsung Galaxy Ace), werd gewoon vervangen voor een S2, zonder issues.
En ik hoefde niet gelijk van alles in te schakelen, omdat ik gewoon dingen normaal bespreek.
Beetje Kassa idee.. "Jij doet NIET instantly wat IK wil, dus ik ga nu naar Kassa ermee en naar mn rechtsbijstand" nee dan wordt je echt nog goed geholpen zeg..
Maar goed, ga je gang, ik denk alleen dat je dan tegen nog meer problemen gaat aanlopen.
Gewoon RUSTIG uitleggen dat je geen vertrouwen meer hebt in de Nokia toestellen, en dat je liever iets anders wilt hebben. Dan wordt je later terug gebeld, en krijg je een brief opgestuurd. Hierin staat voor welk budget je een nieuw toestel mag halen bij de KPN winkel.
Zo ging het bij mij tenminste, zonder problemen.
ik ben er gewoon klaar mee
Dus je leest mn bericht totaal niet, en gaat van 1 zin uit. OK!
Ik geef alleen aan dat je jezelf gigantisch voor lul gaat zetten, en dat je echt tegen gewerkt gaat worden. Maar goed, veel succes. Want, heb jij bewijzen dat je terug gebeld zou worden? Heb je bewijzen dat ze de afspraak niet zijn nagekomen? etc etc, daar gaat KPN het op gooien.
Je moet echt niet gaan denken dat alles dan magisch opgelost wordt, zij gaan het bij jou gooien, dus jij moet met bewijzen komen. (Ik werkte zelf een lange tijd in de 2nd line support van mobiele providers, dus ik weet hoe het werkt).
Ik geef alleen aan dat je jezelf gigantisch voor lul gaat zetten, en dat je echt tegen gewerkt gaat worden. Maar goed, veel succes. Want, heb jij bewijzen dat je terug gebeld zou worden? Heb je bewijzen dat ze de afspraak niet zijn nagekomen? etc etc, daar gaat KPN het op gooien.
Je moet echt niet gaan denken dat alles dan magisch opgelost wordt, zij gaan het bij jou gooien, dus jij moet met bewijzen komen. (Ik werkte zelf een lange tijd in de 2nd line support van mobiele providers, dus ik weet hoe het werkt).
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
ik heb 2 emails met afspraak bevestigingen van smartcare waarin staat niemand aanwezig op opgegeven adres (groot kantoor gebouw met 24/7 receptie.
ik heb al gevraagd om een ander toestel daar is al NEE op geantwoord, dus ja dan ga ik verdere stappen ondernemen
tevens een opgenomen gesprek (en ja ook daar weet KPN vanaf) waarin duidelijk aangegeven word dat ze alleen het toestel ter reparatie aan willen nemen en willen vervangen voor een nieuwe lumia
ik heb al gevraagd om een ander toestel daar is al NEE op geantwoord, dus ja dan ga ik verdere stappen ondernemen
tevens een opgenomen gesprek (en ja ook daar weet KPN vanaf) waarin duidelijk aangegeven word dat ze alleen het toestel ter reparatie aan willen nemen en willen vervangen voor een nieuwe lumia
Waarom, omdat jij dat vindt? Ik kan zijn frustratie best indenken, t gaat hier niet om een paar tientjes maar gewoon dure toestellen.lanerios schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 11:22:
Dus je leest mn bericht totaal niet, en gaat van 1 zin uit. OK!
Ik geef alleen aan dat je jezelf gigantisch voor lul gaat zetten,
Dat jij jezelf in een soortgelijke situatie relaxt opstelt betekent niet dat een ander dat ook moet doen. En als die ander dan besluit anders te doen betekent nog niet dat hij zichzelf voor lul gaat zetten. Wat dat betreft stel je jezelf aardig zelfingenomen op.
Dan heb je een goede kansLocks schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 11:26:
ik heb 2 emails met afspraak bevestigingen van smartcare waarin staat niemand aanwezig op opgegeven adres (groot kantoor gebouw met 24/7 receptie.
Pas als KPN daar op reageert, (en dan dus ook weet dat rechtsbijstand is ingeschakeld) gaat het verder, en ik ken ze daar nu goed genoeg, om eerst te zeuren om bewijzen (die je dus al hebt), en daarna opeens met oplossing komt die ze "al eerder" besproken hebben. (Dus nog nooit besproken, maar ja, ze willen goed lijken).
Mijn tip, hou inderdaad alles bij, wanneer je wie hebt gesproken, waarover etc. Hoe meer je hebt, hoe minder ze kunnen zeuren erover.
maargoed dat had ik er ook eerder even bij kunnen zetten maar wilde het topic niet teveel vervuilen en was een beetje pissig (wat ik dan weer hier afreageerde
wel dank voor je reacties
np
als support medewerker heb ik een hekel aan het soort moraal ridder dat na 1 foutje al gelijk gaat zeuren. Maar als ik je verhaal nu helemaal lees is KPN gewoon achtelijk aan het doen (anders kan ik het niet noemen).
Als je met 3 leentoestellen en 2 nieuwe toestellen telkens dezelfde fout hebt, dan zou ik toch verder gaan kijken dan de toestellen. Het lijkt me sterk dat ELK toestel wat je krijgt er last van heeft. Misschien iets met wifi, storingssignalen, een virus of iemand via wifi wat probeert te hacken of iets anders? Als ie bv ook warm wordt zou het ook nog iets van een ddos kunnen zijn ofzo.
Ik weet niet of het allemaal Windows Phones zijn geweest waar je problemen mee hebt gehad, maar ik zou het probleem wel iets verder gaan zoeken nu.
Ik weet niet of het allemaal Windows Phones zijn geweest waar je problemen mee hebt gehad, maar ik zou het probleem wel iets verder gaan zoeken nu.
[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 13-04-2013 11:42 ]
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Thnks.enomiss schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 03:53:
[...]
Geweldig, bedankt! Ik heb nu ook Storage Check ertussen staan, weet niet welke update dat toegevoegd heeft maar hij staat er nu bij
Waar heb je deze links gevonden eigenlijk? Handig zo dat we in de toekomst zelf kunnen checken..
Heb ergens gelezen dat als je na de 1308 update de Storage Check nog niet hebt dat de update van Extra's & Info deze toevoegd...
Vandaag liep ik ff in de mediamarkt (trein gemist) en het viel mij op dat de nokia toestellen erg populair zijn.
Bij de toestellen stond het bij de lumia lijn vol met mensen (meer dan bij de iphone en samsung enz)
Hier en daar hoorde je ook een ''wauw'' of ''zozo'' wanneer ze het toestel unlockte.
De felle kleuren doen zn werk
Bij de toestellen stond het bij de lumia lijn vol met mensen (meer dan bij de iphone en samsung enz)
Hier en daar hoorde je ook een ''wauw'' of ''zozo'' wanneer ze het toestel unlockte.
De felle kleuren doen zn werk
Die heb ik geinstalleeerd, maar kan hem vreemd genoeg nergens vinden,ivibes schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 18:39:
Toegangspunt:
[afbeelding]
Verwijderd
Inderdaad.Martinspire schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 11:41:
Als je met 3 leentoestellen en 2 nieuwe toestellen telkens dezelfde fout hebt, dan zou ik toch verder gaan kijken dan de toestellen. Het lijkt me sterk dat ELK toestel wat je krijgt er last van heeft.
@Locks, al eens een andere sim getest in een "probleem" toestel?
Om on-topic te blijven...
Heb sinds een week de 920, en wat een heerlijk toestel zeg.
Rete snel en ligt geweldig in de hand (vind ik). Dochter heeft een SGS3, maar die valt bijna in het niet naast de 920.
Eerste wat ze zij toen ze de 920 even probeerde, " was deze er al toen ik mocht verlengen?", met andere woorden....
Kom zelf van een LG 2x, wat ik een prima toestel vind en nooit problemen mee heb gehad, maar het verschil (vooral in snelheid) is enorm.
Scherm is ook erg fijn, goede touch. En hoewel die (het scherm)kleiner is dan de SGS3 vinden mensen de 920 groter lijken.
Verder, multitasken, navigatie, etc allemaal erg goed, echt heel erg tevreden over het toestel..
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2013 16:58 ]
Misschien even herstarten?Sanction schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 16:22:
[...]
Die heb ik geinstalleeerd, maar kan hem vreemd genoeg nergens vinden,
Verwijderd
Weet iemand hoe je een folder locatie aanpast wanneer je bv muziek van je windows 8 (desktop) naar je windows 8 phone wilt transferen via de build in windows phone app (op desktop)?
Om één of andere reden kijkt hij naar /Music/submap en kan het nergens wijzigen.
Om één of andere reden kijkt hij naar /Music/submap en kan het nergens wijzigen.
Waarom gebruik je je verkenner niet gewoon?Verwijderd schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 16:52:
Weet iemand hoe je een folder locatie aanpast wanneer je bv muziek van je windows 8 (desktop) naar je windows 8 phone wilt transferen via de build in windows phone app (op desktop)?
Verwijderd
Een corrupte of ongewoon geconfigureerde SIM kaart kan een oorzaak zijn zeker al je meerdere telefoons met hetzelfde issue krijgt.Verwijderd schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 16:40:
[...]
Inderdaad.
Ook kan het voorkomen dat 1 van de online accounts data bevat die gecorrumpeerd is. Bijvoorbeeld in de contactpersoongegevens die hele vreemde data kunnen bevatten die niet zijn toegestaan en mogelijk bij het synchroniseren ophalen van de gegevens niet zijn afgevangen.
net geprobeerd met mijn eigen KPN micro sim na 20 min de eerste vastloper te pakken tijdens het browsen. toestel leeg gemaakt (factory reset) nieuw outlook account aangemaakt en toestel daarmee geconfigureerd tijdens het rondkijken in de store loopt hij wederom vastVerwijderd schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 16:40:
[...]
Inderdaad.
Verwijderd
Sinds vandaag trotse bezitter van een Witte Lumia 920, helemaal tevreden over het toestel.
Tot vanavond, nu zie ik dat er aan de rand (waar display over gaat in cover) waar het pijltje naartoe wijst licht uit de zijkant komt.
overdag valt dit niet op maar als donker is wel. Zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben?
Tot vanavond, nu zie ik dat er aan de rand (waar display over gaat in cover) waar het pijltje naartoe wijst licht uit de zijkant komt.
overdag valt dit niet op maar als donker is wel. Zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben?
Verwijderd
Ik niet.Verwijderd schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 21:26:
Sinds vandaag trotse bezitter van een Witte Lumia 920, helemaal tevreden over het toestel.
Ja ik, met een witte 920.Verwijderd schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 21:26:
Ik heb er een CC-1043 omheen gedaan en nu zie ik het niet meer, dus ik maak me er geen zorgen meer om.
Verwijderd
Niemand ??Verwijderd schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 00:46:
Hallo, Mag ik hier even een beginnersvraagje stellen.
Bedankt alvast!
Ik had een tweedehandse Lumia 920 gekocht die wel wat krasjes had, de oplader het niet van deed en het ratelende geluid had (dit laatste is opzich niet zo erg aangezien dit toch wordt verholpen met de nieuwe update), maar heb die teruggestuurd en een nieuwe gekocht voor hetzelfde geld (
). Deze heeft het ratelende geluid niet en werkt zoals verwacht als een zonnetje. Direct weer al mijn gebruikelijke apps gedownload. Nog geen update trouwens, maar we wachten geduldig af.
Verwijderd
Ik vroeg me af als het mogelijk is "herinnering" default uit te stellen bij de agenda.
Vaak tot zowat altijd wil ik geen pop-up reminder van een afspraak. Hierdoor moet ik telkens naar details en reminder uitzetten.
Vaak tot zowat altijd wil ik geen pop-up reminder van een afspraak. Hierdoor moet ik telkens naar details en reminder uitzetten.
Verwijderd
Via HERE maps (online) kun je routes maken op je pc, en die vervolgens saven in je nokia account.
waar kan ik deze routes terug vinden op me lumia 920? ik zie hier alleen de favoriete plaatsen, niet de routes.
waar kan ik deze routes terug vinden op me lumia 920? ik zie hier alleen de favoriete plaatsen, niet de routes.
Dit gaat volledig automatisch en zo ver ik weet heb je er geen invloed op. Als je nieuwe foto's hebt, dan komen die weer wat vaker in beeld...
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Ik heb een rode 920 en heb juist aan de linkerkant bovenin een minuscuul lijntje licht dat ontsnapt. Heb er geen last van, en zolang het niet erger wordt maak ik me er ook geen zorgen over.Verwijderd schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 21:26:
Indien ik op de Lumia een nieuwe afspraak aan maak... heb ik geen reminder mogelijkheid.Verwijderd schreef op zondag 14 april 2013 @ 09:39:
Ik vroeg me af als het mogelijk is "herinnering" default uit te stellen bij de agenda.
In mijn hotmail-agenda kan ik dit wél standaard "uit zetten".
even een laatste update op zondag (mn mond viel open)
net gebeld door een sernior van KPN mijn vrouw kreeg 2 keuzes
een ander toestel voor de loop van het abonnement (iPhone 5 is al toegezegd voor hetzelfde leasebdrag)
of de overeenkomst annuleren en vrij zijn om een ander abonnement af te sluiten ze bellen morgen terug.
een ander toestel voor de loop van het abonnement (iPhone 5 is al toegezegd voor hetzelfde leasebdrag)
of de overeenkomst annuleren en vrij zijn om een ander abonnement af te sluiten ze bellen morgen terug.
jep, dat gebeurde bij mij dus ook
Vond het een geweldige actie.
Heb je al eens onderaan het scherm voor een nieuwe afspraak op "meer details" geklikt? Daar kun je de reminder instellen.peerke63nl schreef op zondag 14 april 2013 @ 14:05:
[...]
Indien ik op de Lumia een nieuwe afspraak aan maak... heb ik geen reminder mogelijkheid.
In mijn hotmail-agenda kan ik dit wél standaard "uit zetten".
Verwijderd
Nu de rechtsbijstand er op, wat denken ze wel niet. Op zondag bellen?Locks schreef op zondag 14 april 2013 @ 15:08:
even een laatste update op zondag (mn mond viel open)
Duidelijk ja....Ru__ schreef op zondag 14 april 2013 @ 17:50:
[...]
Heb je al eens onderaan het scherm voor een nieuwe afspraak op "meer details" geklikt? Daar kun je de reminder instellen.
Maar daar kan ik niet instellen dat ik standaard wel of niet een reminder wil hebben.
Dat kan ik wel aangeven in mijn online agenda... dat het standaard wel of niet een reminder moet geven.
(ik gebruik verder geen Outlook Office of zoiets)
Ik heb ongeveer 25 foto's in mijn favorieten staan. Hij gaat ze allemaal langs, maar niet in een keer.
Hij pakt er telkens 4 a 5 (als je telefoon op pc aansluit kun je die tijdelijke bestandjes in de verkenner zien staan).
Je kunt er zo veel kiezen als je wilt, en daarna gaat hij er random langs in setjes van 5.
Volgens mij niet. Het heeft ook niks met favorieten te maken maar met de personenhahahi20 schreef op zondag 14 april 2013 @ 23:32:
[...]
Ik heb ongeveer 25 foto's in mijn favorieten staan. Hij gaat ze allemaal langs, maar niet in een keer.
Hij pakt er telkens 4 a 5 (als je telefoon op pc aansluit kun je die tijdelijke bestandjes in de verkenner zien staan).
Je kunt er zo veel kiezen als je wilt, en daarna gaat hij er random langs in setjes van 5.
hub. In personenhub kun je filteren: instellingen >> contactenlijst filteren. Die lijst(en) die je wilt zien, daarvan worden de foto's op de tile getoond. Kan even duren voordat een eerdere selectie niet meer zichtbaar is. Staat trouwens standaard dat logo van Facebook in. Waar dat vandaan komt? (ik heb namelijk een hekel aan FB .... en wil het daarom ook helemaal niet op mijn telefoon zien).
@peerke63nl. Bij mij is het net andersom. Ik kan in Outlook.com >> Agenda aangeven GEEN herinneringen te willen maar als ik op de HTC een nieuwe afspraak maak staat er standaard een herinnering van 15 minuten bij. Die moet ik handmatig uitzetten op 'geen herinnering'.
[ Voor 22% gewijzigd door GerCor op 15-04-2013 09:45 ]
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Ben ook van plan een Lumia 920 aan te schaffen, echter zijn er, -ook op dit forum-, dingen te lezen over
stof bij de front-camera.
Persoonlijk zou ik me er aan ergeren als er stof zichtbaar wordt achter de camera, het scherm
of iets dergelijks, waar eigenlijk geen stof hoort. Dit wijst m.i. op een slecht ontwerp van het toestel.
Is dit een probleem welke alleen voor kwam bij de eerste productie-modellen van de 920 of komt dit
probleem bij latere batches ook nog aan het licht?
Iemand die hier meer over kan vertellen?
Persoonlijk zou ik me er aan ergeren als er stof zichtbaar wordt achter de camera, het scherm
of iets dergelijks, waar eigenlijk geen stof hoort. Dit wijst m.i. op een slecht ontwerp van het toestel.
Is dit een probleem welke alleen voor kwam bij de eerste productie-modellen van de 920 of komt dit
Ik heb nog nooit stof voor de camera gehad en heb er ook nog nooit over gehoord. Wel kan het zijn dat (door stof) de proximity sensor niet meer correct werkt (waardoor je beeldscherm aan of niet aan gaat) maar dit is zowel door de nieuwe firmware als door hard blazen in de microfoon op te lossen.
Ik heb een later model (maart 2013) en heb er helemaal geen last van, niet bij de camera en niet bij de proximity sensor
Dit weekend weer 4 keer een soft reset moeten doen.
Snap niet wat het is, heb je ergens logboeken ?
Snap niet wat het is, heb je ergens logboeken ?
ik heb een later model en ik heb behoorlijk veel stof achter de camera. maar geen last van de proximity sensorgerjankappert schreef op maandag 15 april 2013 @ 08:39:
Ben ook van plan een Lumia 920 aan te schaffen, echter zijn er, -ook op dit forum-, dingen te lezen over
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;
Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;
Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;