Dat is mooi, dat je die deal hebt kunnen sluiten. Helaas is dat bij mij niet meer mogelijk. Ik heb hem bij Bol.com besteld. Bij een defect of klacht moet ik de Nokia opsturen naar de Bol Reparatieservice ... uiteraard sturen die hem gewoon door naar Nokia Repair ... dus voeren een factory reset uit en dan krijg ik hem weer terug. Daar heb ik dus geen zin in ...Bunker37 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:38:
[...]
Ben inmiddels expert op re-installs. Blij dat ik alle foto's even op de skydrive had gezet en dat ik screenshots had gemaakt van mijn home screen. Van een aantal apps moest ik de instellingen opnieuw zetten. Zoals bij telebankieren etc.
Inmiddels ook bij Saturn Connect geweest en vandaag was de laatste inruildag dag (7 dagen na aankoop). Omdat ze geen nieuw toestel hebben liggen, heb ik nu een optie voor de komende paar weken om het ding alsnog om te ruilen als er een nieuwe binnenkomt. Moet ie wel in nieuw staat blijven natuurlijk. Als ik nu een week geen resets meer heb, ruil ik niet meer om, maar toch fijn om dit acter de hand te hebben. Ben dan wel benieuwd hoe dat gaat met de draadloze oplader want die is op IMEI nummer aangevraagd en zou ik daarna nog een keer kunnen doen en heeft degene die mijn toestel ooit weer afneemt nadat Nokia het ding weer released wellicht een probleem.
Anyways, dit geeft me tijd om de technische dienst, mijn hardware reset en wellict de update af te wachten op mijn huidige toestel.
Gelukkig is het zo'n gaaf ding dat het het allemaal (nog steeds) waard is..
De live tile van de batterij doet het ook weer dus iets gaat er echt fout na een soft reset maar wat dat is???
Vandaag heeft Nokia mij weer gebeld en bevestigd dat er een software update voor de Lumia 920 aankomt. Verder adviseerde ze mij van harte om de fabrieksinstellingen terug te zetten. Daar zouden ze me ook mee kunnen helpen, als ik daar hulp bij nodig zou hebben.
Heb jij trouwens altijd je Wifi aanstaan ?