Ik pakte vanochtend mijn telefoon en zag al bij het oplichten van het screen dat er ingezoomed was. Bij het proberen te unlocken zag ik alleen de vijf in het midden en de overige cijfers deels er om heen. Alleen een reboot kon mijn probleem verhelpen. Raar dat ie zomaar inzoomed, zeker aangezien ik hem gisteren gewoon vanaf het home screen heb afgesloten. Iemand anders dit eerder gehad?
Heb ik ook een keer gehad, niet vanzelf maar omdat ik 'schermvergroting' onder 'toegankelijkheid' in de settings aan had gezet en dus met 2 vingers klikken de vergroting had geactiveerd.oxigan schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 12:15:
Ik pakte vanochtend mijn telefoon en zag al bij het oplichten van het screen dat er ingezoomed was. Bij het proberen te unlocken zag ik alleen de vijf in het midden en de overige cijfers deels er om heen. Alleen een reboot kon mijn probleem verhelpen. Raar dat ie zomaar inzoomed, zeker aangezien ik hem gisteren gewoon vanaf het home screen heb afgesloten. Iemand anders dit eerder gehad?
Volgens mij kun je dan weer terug naar normaal view door weer met 2 vingers op t scherm te drukken?
sinds de updates van whatsapp en de here maps.. is mijn batterij flink achteruit gegaan. voorheen kon ik bijna 2 dagen met mijn batterij doen. nu had ik de tel 9 uur van de lader gehaald 20 min muziek geluisterd en nu is hij nog maar op 70 procent..
iemand enig idee wat het is? bij achtergrondtaken staat alles geblokkerd samen met synchronisatie op half uur.. helderheid laag en wifi en bluetooth uit.
iemand enig idee wat het is? bij achtergrondtaken staat alles geblokkerd samen met synchronisatie op half uur.. helderheid laag en wifi en bluetooth uit.
https://www.youtube.com/@droommotor
Met 2 vingers tegelijk 2 keer op t scherm 'tappen' als je schermvergroting in de settings aan hebt staan.
Weer terug naar normaal formaat ook met 2 vingers tegelijk 2 keer op het scherm 'tappen'.
Weer terug naar normaal formaat ook met 2 vingers tegelijk 2 keer op het scherm 'tappen'.
http://www.wpcentral.com/...er-jacket-nokia-lumia-920 Misschien is dit een paardenmiddel tegen de batterij. Heb hem zelf besteld ondanks dat me 920 nog niet binnen is. Nou vind ik zwaardere mobieltjes erg fijn in de hand liggen (en je voelt hem goed in je broekzak) maar ook als je er niet van houd is het misschien toch fijn voor de lange dagen.
zwaar en groot is de 920 zo al , met deze er omheen lijkt het me wel heel groot en zwaar wordensvenk91 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 14:48:
http://www.wpcentral.com/...er-jacket-nokia-lumia-920 Misschien is dit een paardenmiddel tegen de batterij. Heb hem zelf besteld ondanks dat me 920 nog niet binnen is. Nou vind ik zwaardere mobieltjes erg fijn in de hand liggen (en je voelt hem goed in je broekzak) maar ook als je er niet van houd is het misschien toch fijn voor de lange dagen.
Ik gebruik de powerjacket al een tijdje. Ideaal. Bij normaal gebruik 3 dagen power. Natuurlijk wordt het geheel weer wat groter en zwaarder, maar dat is voor mij geen probleem.
Het leuke is dat als je de jacket even niet gebruikt, je pas merkt wat een bullshit er wordt verkocht over het gewicht van de 920.
Het leuke is dat als je de jacket even niet gebruikt, je pas merkt wat een bullshit er wordt verkocht over het gewicht van de 920.
maran
het is nou niet bepaald een lichtgewicht , persoonlijk heb ik er geen enkel last vanvadeluma schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:18:
Ik gebruik de powerjacket al een tijdje. Ideaal. Bij normaal gebruik 3 dagen power. Natuurlijk wordt het geheel weer wat groter en zwaarder, maar dat is voor mij geen probleem.
Gelukkig staat het extra gewicht toch ook borg voor extra degelijkheid. Vergeet hem nog wel eens uit mijn achterzak te halen als ik ga zitten. Bij mijn vorige smartphones hoorde ik dan een vervelende knak of gekraak en heb zo ook mijn lg 2 speed camera vernield. Daar maak ik mij bij de 920 absoluut geen zorgen over. Een maatje van me heeft dat dus ook gedaan met zijn iphone 5 en heeft nu de allerlichtste iphone 5 ter wereld.cardwizard schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 17:08:
[...]
het is nou niet bepaald een lichtgewicht , persoonlijk heb ik er geen enkel last van
maran
Verwijderd
Ik heb de 920 nu precies een dag in mijn bezit. Heerlijk toestel, alles werkt naar behoren en vind het echt een grote vernieuwing/verademing vergeleken met 3 generaties iphone!
Echter heb ik zojuist de eerste freeze gehad. Het gebeurde toen ik van whatsapp naar het hoofdmenu ging en toen bleef hij gewoon hangen. Backlight aan. Nergens meer reactie op. Na een soft reset waarna ik tijd en datum moest herstellen bleek de batterij ook ineens van 57% naar 28% te zijn gegaan. Ook na even wachten in idle bleef dit het geval en hij is 11 uur geleden van de lader gegaan, in de tussentijd heb ik hem licht gebruikt (muziek, whatsappje)
Een freeze kan ik wel hebben maar vooral die dramatische batterij drop zou ik wel echt klote vinden als dat iedere keer gebeurt!!
Echter heb ik zojuist de eerste freeze gehad. Het gebeurde toen ik van whatsapp naar het hoofdmenu ging en toen bleef hij gewoon hangen. Backlight aan. Nergens meer reactie op. Na een soft reset waarna ik tijd en datum moest herstellen bleek de batterij ook ineens van 57% naar 28% te zijn gegaan. Ook na even wachten in idle bleef dit het geval en hij is 11 uur geleden van de lader gegaan, in de tussentijd heb ik hem licht gebruikt (muziek, whatsappje)
Een freeze kan ik wel hebben maar vooral die dramatische batterij drop zou ik wel echt klote vinden als dat iedere keer gebeurt!!
Drie dagen geen Freeze gehad, omdat ik mijn Wifi had uitstaan. Was puur om te testen, want dat is uiteraard niet acceptabel. Gisteren mijn Wifi weer eens aangezet ... en zojuist, inderdaad, daar is tie weer, die fijne freeze. Soft resetje er tegenaan, datum en tijdstip goedzetten ...
Maar nu krijgt ie een harde reset. Ben het zat !
Wieletjes draaien al ...
Hoe lang duurde het ook al weer, die harde reset ?
Update: wieltjes draaien nu al een uur ... zou het nog goedkomen ?
Wieletjes draaien al ...
Update: wieltjes draaien nu al een uur ... zou het nog goedkomen ?
[ Voor 16% gewijzigd door bhorvers op 28-02-2013 20:19 ]
Verwijderd
Is jouw batterij dan ook in één keer bijna leeg net zoals die van mij?bhorvers schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 18:52:
Drie dagen geen Freeze gehad, omdat ik mijn Wifi had uitstaan. Was puur om te testen, want dat is uiteraard niet acceptabel. Gisteren mijn Wifi weer eens aangezet ... en zojuist, inderdaad, daar is tie weer, die fijne freeze. Soft resetje er tegenaan, datum en tijdstip goedzetten ...
Wieletjes draaien al ...
Nee dat niet, volgens de Battery app nog hetzelfde als voor de freeze ... dat weet ik omdat ik mijn batterij verbruik ook nauwlettend in de gaten houd. Maar ik weet niet hoe accuraat die app is.Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:38:
[...]
Is jouw batterij dan ook in één keer bijna leeg net zoals die van mij?
Wat is freeze en wat doet ie dan?
Lidy
Hahahaha ... je kan beter vragen: Wat doet ie niet ?truffel50 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:55:
Wat is freeze en wat doet ie dan?
Sorry, excuses ... ik probeer er de humor nog steeds van in te zien.
Maar bij een freeze doet de Lumia helemaal niets meer ,de knoppen en het scherm reageren helemaal niet meer.
Je dient dan de volume knop naar beneden en de aan/uit knop 10 seconden samen vast te houden en dan soft reset je het toestel. Daarna start de Lumia opnieuw op ...
Verwijderd
Op zoek naar een goede agenda app, kan maar geen vrienden worden met de standaard agenda.
Nu net Chronos Calendar gedownload. Ziet er aardig uit. Hebben jullie nog alternatieven?
En ik moet naar het buitenland binnenkort, maar hoe zet ik m'n internet dan uit?
Bvd.
Nu net Chronos Calendar gedownload. Ziet er aardig uit. Hebben jullie nog alternatieven?
En ik moet naar het buitenland binnenkort, maar hoe zet ik m'n internet dan uit?
Bvd.
Wtf, ik heb plotsklaps 18 updates in mn store op mn lumia!!
HELP ... die wieltjes, na een hard reset, draaien al twee uur !
Iemand een goeie tip ?
Lumia hangt wel met USB snoertje aan laptop, maar dat mag toch niets uitmaken ?
Toch wel ... Lumia vond Laptop niet aardig, stopcontact wel. Binnen 5 minuten kon ik starten met het opnieuw instellen van mijn telefoon. Ben met een schone lei begonnen ...
Iemand een goeie tip ?
Lumia hangt wel met USB snoertje aan laptop, maar dat mag toch niets uitmaken ?
Toch wel ... Lumia vond Laptop niet aardig, stopcontact wel. Binnen 5 minuten kon ik starten met het opnieuw instellen van mijn telefoon. Ben met een schone lei begonnen ...
[ Voor 64% gewijzigd door bhorvers op 28-02-2013 21:13 ]
ik gebruik sinds kort vsyscalendar wp8Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:16:
Op zoek naar een goede agenda app, kan maar geen vrienden worden met de standaard agenda.
Bvd.
bevalt me wel, tot nu toe
internet uit: instellingen - mobiel netwerk - dataverbinding uitschakelen
[ Voor 7% gewijzigd door kruila op 28-02-2013 20:43 ]
Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!
aha... daar ben je clown voor;-)bhorvers schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:59:
[...]
Hahahaha ... je kan beter vragen: Wat doet ie niet ?
Sorry, excuses ... ik probeer er de humor nog steeds van in te zien.
Maar bij een freeze doet de Lumia helemaal niets meer ,de knoppen en het scherm reageren helemaal niet meer.
Je dient dan de volume knop naar beneden en de aan/uit knop 10 seconden samen vast te houden en dan soft reset je het toestel. Daarna start de Lumia opnieuw op ...
Dus niet erger dan een lumia in coma. Heeft het iets te maken met de kou? misschien in de kou gelegen?
Daar kan de Lumia niet tegen.
Lidy
Yep ... always look at the bright side of ... Lumia !truffel50 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 21:44:
[...]
aha... daar ben je clown voor;-)
Dus niet erger dan een lumia in coma. Heeft het iets te maken met de kou? misschien in de kou gelegen?
Of de Lumia tegen kou kan ... kweenie.
Maar zo'n Freeze is hier inmiddels een begrip ... erg irritant.
Inmiddels ook al contact met Nokia gehad. Ze beloven beterschap.
Verwijderd
Thanks!kruila schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:41:
[...]
ik gebruik sinds kort vsyscalendar wp8
bevalt me wel, tot nu toe
internet uit: instellingen - mobiel netwerk - dataverbinding uitschakelen
Als er nog mensen zijn met een alternatief voor de agenda hoor ik het graag.
Heb nog steeds geen Freeze gehad sinds mijn harde reset met alles gewoon in gebruik. Mijn batterij deed alles weer normaal en vanmiddag heb ik de GPS maar weer eens aangezet. Nog steeds normaal verbruik. Kan dus zijn dat een of andere app gisteren gebruik bleef maken van die GPS. Echt nodig is het pas als je kaarten gebruikt want een locatie moet ook via de GSM palen kunnen.
Vwb een batterij drop na een freeze: Heb ik ook niet gezien, maar ik ben benieuwd waar de batterij stand gelezen wordt. Als dat vanaf een app gebeurt (dus niet bij bv batterij besparing in het settings menu) dan verbaasd me dat niets. Waarschijnlijk stond ie dan al op 28% en was de batterij app zelf bevroren.
11 Uur gebruik met een net nieuw toestel verklaart echt die 28% wel. Als het ding nieuw is, speel je er nou eenmaal veel meer mee en dat zie je direct aan je batterij gebruik.
Als ik geen freezes meer heb, snap ik nog steeds niet wat een harde reset dan heeft veranderd. Het ding kwam nieuw uit de doos en binnen een dag had ik zo'n freeze met hetzelfde gebruik als ik nu doe. De software was uit de doos al up2date.. Maar ja, als het werkt, vind ik het prima en hoef ik het toestel ook niet om te ruilen.
Vwb een batterij drop na een freeze: Heb ik ook niet gezien, maar ik ben benieuwd waar de batterij stand gelezen wordt. Als dat vanaf een app gebeurt (dus niet bij bv batterij besparing in het settings menu) dan verbaasd me dat niets. Waarschijnlijk stond ie dan al op 28% en was de batterij app zelf bevroren.
11 Uur gebruik met een net nieuw toestel verklaart echt die 28% wel. Als het ding nieuw is, speel je er nou eenmaal veel meer mee en dat zie je direct aan je batterij gebruik.
Als ik geen freezes meer heb, snap ik nog steeds niet wat een harde reset dan heeft veranderd. Het ding kwam nieuw uit de doos en binnen een dag had ik zo'n freeze met hetzelfde gebruik als ik nu doe. De software was uit de doos al up2date.. Maar ja, als het werkt, vind ik het prima en hoef ik het toestel ook niet om te ruilen.
Really? Je zou denken dat na die nadruk op al dat "je kan zelfs de telefoon gebruiken zonder dat je je handschoenen uit hoeft te doen" en dat hun thuismarkt ongelooflijke kou (relatief met NL) heeft af en toe dat dat allemaal wel goed zit. Lijkt me ook sterk dat die daar niet tegen kan. Ook die filmpjes op youtube waarbij die het gewoon doet nadat die in de vriezer is gelegd doen vermoeden dat het gewoon kan.truffel50 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 21:44:
[...] misschien in de kou gelegen?
Wel gaat die batterij natuurlijk moeilijk doen, maar dat is denk ik inherent aan dat type accu.
Na een paar spannende uren (wel of niet bricked) ben ik na een hard reset mijn Lumia nu ook helemaal van scratch opnieuw aan het instellen. Mooi dat jij nog steeds geen freezes hebt ... ik ga der ook voor !Bunker37 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 21:58:
Heb nog steeds geen Freeze gehad sinds mijn harde reset met alles gewoon in gebruik. Mijn batterij deed alles weer normaal en vanmiddag heb ik de GPS maar weer eens aangezet. Nog steeds normaal verbruik. Kan dus zijn dat een of andere app gisteren gebruik bleef maken van die GPS. Echt nodig is het pas als je kaarten gebruikt want een locatie moet ook via de GSM palen kunnen.
Ze hadden het over freezes. Beetje taalknobbel kan de grap dan wel vindenCaelorum schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 22:06:
[...]
Really? Je zou denken dat na die nadruk op al dat "je kan zelfs de telefoon gebruiken zonder dat je je handschoenen uit hoeft te doen" en dat hun thuismarkt ongelooflijke kou (relatief met NL) heeft af en toe dat dat allemaal wel goed zit. Lijkt me ook sterk dat die daar niet tegen kan. Ook die filmpjes op youtube waarbij die het gewoon doet nadat die in de vriezer is gelegd doen vermoeden dat het gewoon kan.
Wel gaat die batterij natuurlijk moeilijk doen, maar dat is denk ik inherent aan dat type accu.
Fijn om te horen dat een hard-reset mogelijk wel verschil maakt met dat probleem. Zijn we ook weer van dat gezeur af
Ik zet mijn Lumia 's nachts altijd in vliegtuigmodus en normaliter kost dat een paar % accu. Het is al een keer gebeurd dat hij 's ochtends helemaal dood was, maar toen had ik nog maar iets van 11% toen ik ging slapen. Dit keer was hij helemaal vol en vanochtend had ik nog 34%.
66% van de accu is er in 6 1/2 uur vliegtuigmodus afgegaan. Da's best knap, benieuwd wat dat ding heeft geprobeerd vannacht te doen wat niet lukte.
66% van de accu is er in 6 1/2 uur vliegtuigmodus afgegaan. Da's best knap, benieuwd wat dat ding heeft geprobeerd vannacht te doen wat niet lukte.
Gister raar fenomeen mn telefoon had geen bereik meer vervolgens de telefoon aan en uit gezet toen had ik weer voor 3 minuten bereik en toen viel het weer weg nog eens telefoon aan en uit en weer voor 3 minuten... Toen de telefoon terug gezet naar fabrieks instellingen en toen werkte hij weer prima.. Maar vind dit wel een slechte zaak Lumia 920 is niet te vertrouwen...
Helaas (zucht en *(^%@^%$&!*%()!%&^%) ...Martinspire schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 00:42:
[...]
Ze hadden het over freezes. Beetje taalknobbel kan de grap dan wel vinden
Fijn om te horen dat een hard-reset mogelijk wel verschil maakt met dat probleem. Zijn we ook weer van dat gezeur af
Vanmorgen mijn eerste 'freeze' al weer te pakken. Probeerde een nieuwe tile te maken met Custom Tiles Maker en toen ... pats !
Hier baal ik enorm van ... dacht gisteren echt dat zo'n hard reset zou helpen.
Lumia laten bezorgen bij 't lokale postkantoor. Gister de lumia opgehaald! Eerste indruk: wat een mooi toetsel! lekker snappy. Toen ik hem eens goed bekeek viel het me op dat aan de achterkant (glossy rood toestel) een aantal krassen/vegen zitten, die ik er niet vanaf krijg gepoetst met b.v. m'n trui... Nieuw toetsel gekocht bij bol.com... Heb er een beetje een vreemd gevoel over... De krassen/vegen zaten er op toen ik hem nieuw uit de folie haalde.. Wat zal ik doen..? Heb ook geen zin om hem weer terug te moeten sturen.. Maar krijg beetje het gevoel alsof tijdens 't transport er druk is komen te staan op het doosje oid? Zal er vanavond even goede foto van maken. Ik vind trouwens het inpakwerk/verstuur methode val bol.com erg slecht, voor zo'n dure verzending.. Kartonnen omhulsel om het doosje van Nokia..
[ Voor 10% gewijzigd door Bart_GR op 01-03-2013 08:24 ]
Gisteren m'n toestel laten vallen. Dit doe ik wel vaker. Echter was het nu buiten op bakstenen waarin kiezels verwerkt zijn. Vreesde het ergste.Glas is onbeschadigd. Echter is het kunstof omhulsel beschadigd. Baal er best van.
Volgens mij gebruiken sommige mensen te snel de soft reset. Ik heb nu in totaal 2 freezes gehad als ik ergens lang mee bezig was, browsen o.i.d. Gewoon even een minuutje wachten, af en toe de powerknop proberen en hij doet het weer.
Tja, ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet geprobeerd heb ... 'minuutje' wachten. Op het moment van de freeze doet ie echt helemaal niets meer. Ik ga het uitproberen ...reinier.sr schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 08:37:
Volgens mij gebruiken sommige mensen te snel de soft reset. Ik heb nu in totaal 2 freezes gehad als ik ergens lang mee bezig was, browsen o.i.d. Gewoon even een minuutje wachten, af en toe de powerknop proberen en hij doet het weer.
had je dat de veorige keer niet met dezelfde app? Wellicht is die app brak?bhorvers schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 08:11:
[...]
Helaas (zucht en *(^%@^%$&!*%()!%&^%) ...![]()
![]()
![]()
Vanmorgen mijn eerste 'freeze' al weer te pakken. Probeerde een nieuwe tile te maken met Custom Tiles Maker en toen ... pats !
Hier baal ik enorm van ... dacht gisteren echt dat zo'n hard reset zou helpen.
Verwijderd
Ik snap niet dat je je toestel nog steeds hebt. Een freeze hoort niet! Heb ik ook nog nooit gehad! Opsturen en garantie!!bhorvers schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 09:00:
[...]
Tja, ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet geprobeerd heb ... 'minuutje' wachten. Op het moment van de freeze doet ie echt helemaal niets meer. Ik ga het uitproberen ...
Tja, dat zou kunnen ... volgens mij heb ik al een keer eerder een freeze met die app gehad. Maar zojuist mijn ding toch kunnen doen met die app en geen freeze meer gehad. Ik ga het wel aankijken ...EraZor schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 10:01:
[...]
had je dat de veorige keer niet met dezelfde app? Wellicht is die app brak?
Welke Battery app kan ik het best gebruiken?
Battery ... heb ik al vanaf het begin, maar anderen zweren bij Battery Sense.Ladykiller007 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 10:52:
Wat is het verschil tussen beiden?bhorvers schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 10:58:
[...]
Battery ... heb ik al vanaf het begin, maar anderen zweren bij Battery Sense.
Dat ze beiden je batterij ook leegtrekken. Ow wacht het verschil. Ehm, de verschillen zijn minimaal. Maar ik had al vernomen dat ze wat intensiever zijn voor je batterij
Hmm oki...duidelijk hahaha....Martinspire schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 11:02:
[...]
Dat ze beiden je batterij ook leegtrekken. Ow wacht het verschil. Ehm, de verschillen zijn minimaal. Maar ik had al vernomen dat ze wat intensiever zijn voor je batterij
Nog een ander vraagje...het is zeker niet mogelijk om de tril van de touch toetsen onderin uit te schakelen? Ben het nergens tegengekomen
Ik gebruik nu een aantal weken battery stats, tot nu toe heeft die mijn battery niet "leeg getrokken", sterker nog: gisteravond om 22.00 van de lader gehaald met 100 %, vanmorgen om 08.45 uur, nog steeds 100 %Martinspire schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 11:02:
[...]
Weet iemand misschien hoe je bij nokia maps meerdere kaarten tegelijk kan selecteren om te downloaden? of misschien zelfs heel europa oid? Bij mijn nokia E6 kon dat gewoon via de nokia suite, maar die werkt natuurlijk niet met wp8.
Battery Sence vind ik veel beter dan de anderen. Ik heb ze allemaal getest en kom dus uit op Battery Sence.Ladykiller007 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 10:52:
Lidy
Verwijderd
Je kunt natuurlijk zo'n strak siliconen hoesje van Nokia eromheen doen. ziet er nog steeds uit als een echte Lumia 920 en je hebt ook wat meer bescherming voor de volgende drop.Russel88 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 08:28:
Gisteren m'n toestel laten vallen. Dit doe ik wel vaker. Echter was het nu buiten op bakstenen waarin kiezels verwerkt zijn. Vreesde het ergste.Glas is onbeschadigd. Echter is het kunstof omhulsel beschadigd. Baal er best van.
En je kunt ook wat experimenteren met meerdere kleuren.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2013 11:16 ]
Is het hoesje van nokia ook een beetje ruw ? zodat het niet weg glijd als je op zijn zij legt?
Ruw niet, maar ik heb hem vaak op zo'n rubber matje liggen op het schuine gedeelte van het dashboard van mijn auto, en daar blijft ie mooi liggenBW1985 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 13:24:
Is het hoesje van nokia ook een beetje ruw ? zodat het niet weg glijd als je op zijn zij legt?
nou mijn telefoon is niet uitgeweest sinds ik hem had tot de portico update
kijken of ik de uptime kan vergroten xD
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Ik heb mijn toestel laten herstellen door Nokia Care. Heel simpel en heel snel, want op 1 dag al hersteld.
Ik heb het rammelen gemeld, en er zou nu een nieuwe trilmotor inzitten. Ik ben benieuwd.
De status staat ondertussen op geleverd. Ik veronderstel dat dit geleverd is aan UPS, die het toestel moeten terugbrengen? Want ik heb thuis nog niets aangkregen, en van UPS heb ik ook nog geen melding gehad. Iemand hier ervaring mee?
Ik heb het rammelen gemeld, en er zou nu een nieuwe trilmotor inzitten. Ik ben benieuwd.
De status staat ondertussen op geleverd. Ik veronderstel dat dit geleverd is aan UPS, die het toestel moeten terugbrengen? Want ik heb thuis nog niets aangkregen, en van UPS heb ik ook nog geen melding gehad. Iemand hier ervaring mee?
weet iemand waar de Nokia soft cover cc-1043 nog op voorraad is? in het wit
[ Voor 7% gewijzigd door ieteke op 01-03-2013 15:01 ]
Hier nu drie dagen in gebruik.
- Geen freezes gehad
- Accu gaat wel vrij hard.
Top toestel
- Geen freezes gehad
- Accu gaat wel vrij hard.
Top toestel
@ieteke, waarschijnlijk op ebay. Ooit gehoord van google?
Zelf totaal geen slechte ervaringen met de 920. 1x soft reset moeten doen sinds eind jan. Batterij gaat met redelijk intensief muziek gebruik toch een dag of 2 mee. Dus bevalt erg goed.
Zelf totaal geen slechte ervaringen met de 920. 1x soft reset moeten doen sinds eind jan. Batterij gaat met redelijk intensief muziek gebruik toch een dag of 2 mee. Dus bevalt erg goed.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ook helemaal geen issues met mijn lumia, heb hem nu een dikke maand. Enige wat ik toch apart vind is de verschillende prestaties van de batterij. Die van mij houdt het ook geen dag vol met normaal gebruik en sommige anderen dik 2 dagen...
Enige wat ik raar vind als ik eerlijk ben.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Vandaag niet aan de lader gehad, en nog altijd 6% over ondanks dat ik ruim een uur gebeld heb. Echt zo vaag dit..Sh0ckTr00per schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 06:53:
Google al helemaal uitgespit, ebay is wit niet te koop. Ik vraag het niet zomaarlanerios schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 15:17:
@ieteke, waarschijnlijk op ebay. Ooit gehoord van google?
Dat niet alleen, die van mij wisselt het zelf wat af. Ene dag heb ik in de avond nog 60% over, andere dagen is hij op eind van de middag al bijna leeg. Geen verschil in gebruik.Scrisissszzz schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 15:31:
Ook helemaal geen issues met mijn lumia, heb hem nu een dikke maand. Enige wat ik toch apart vind is de verschillende prestaties van de batterij. Die van mij houdt het ook geen dag vol met normaal gebruik en sommige anderen dik 2 dagen...
Probeer nog beetje uit te vogelen waar dat nou in ligt, maar begin te denken aan de automatische helderheid die zijn taak niet goed doet (zie hem in donker vaak pas na een minuut gebruik dimmen)
Ik kan ook niet zeggen waar het nou aan ligt. Ik weet wel dat Whatsapp nog steeds veel accu gebruikt en bij lijkt het ook of bellen aardig wat verbruikt. Standby tijd is subliem, zolang er geen apps draaien.sundace schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 15:43:
[...]
Dat niet alleen, die van mij wisselt het zelf wat af. Ene dag heb ik in de avond nog 60% over, andere dagen is hij op eind van de middag al bijna leeg. Geen verschil in gebruik.
Probeer nog beetje uit te vogelen waar dat nou in ligt, maar begin te denken aan de automatische helderheid die zijn taak niet goed doet (zie hem in donker vaak pas na een minuut gebruik dimmen)
Die automatische helderheid is sowieso maar vaag, vaak genoeg dat deze tijdens typen gewoon vaker verandert
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Bij mij wisselt dit ook per dag. Als ik op mijn werk ben ik veel bezig met klanten en heb ik amper tijd om gebruik te maken van mijn Phone. Dan doe ik af en toe een whatsappje. Met zulke dagen halen ik met gemak een dag extra.Scrisissszzz schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 15:31:
Normaal gebruik is echt tussen de 1 en anderhalve dag.
Gisteren een berichtje gekregen van Coolblue dat de witte niet meer leverbaar zou zijn. Is ook iets wat ik op andere forums voorbij heb zien komen. Zou dus best eens zo kunnen zijn (wel beetje raar als je het mij vraagt).ieteke schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 15:41:
[...]
Google al helemaal uitgespit, ebay is wit niet te koop. Ik vraag het niet zomaar. Het gaat mij om fysiek in een winkel ergens. Online is hij op moment niet beschikbaar.
Als ik een code op m'n lockscreen zet heeft ie moeite om direct naar whatsapp te gaan als ik op whatsapp bericht druk op lockscreen.
Zit er geen code op, dan gaat dit zonder problemen. Sowieso is lockscreen protection op de 920 niet bugloos. De kid's corner gaat ook niet goed om met de lockscreen protection.
De backknop in IE is nog steeds zo vaag. Soms gaat ie idd eee pagina terug. Dan weer naar de vorige tab of sluit ie IE af. Dit probleem heb ik vaak als ik door de google zoekresultaten aan het browsen ben.
Gelukkig heb ik geen vastlopers of iets dergelijks. Sinds januari, 1 keer een soft reset gedaan.
Zit er geen code op, dan gaat dit zonder problemen. Sowieso is lockscreen protection op de 920 niet bugloos. De kid's corner gaat ook niet goed om met de lockscreen protection.
De backknop in IE is nog steeds zo vaag. Soms gaat ie idd eee pagina terug. Dan weer naar de vorige tab of sluit ie IE af. Dit probleem heb ik vaak als ik door de google zoekresultaten aan het browsen ben.
Gelukkig heb ik geen vastlopers of iets dergelijks. Sinds januari, 1 keer een soft reset gedaan.
Als je op een WA bericht druk, terwijl je lockscreen er op zit, dan moet je -uiteraard- eerst je code invoeren. Als je daarvoor op de notificatie heb gedrukt zal na het ontgrendelen WhatsApp direct opgestart worden. Tenminste, zo werkt het bij de toestellen die ik in mijn handen heb gehad.
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
is dit niet logisch? Anders zou iemand die jouw toestel te pakken kreeg, alleen maar moeten wachten op een whatsapp melding om je lockscreen te passeren?Russel88 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 16:16:
Als ik een code op m'n lockscreen zet heeft ie moeite om direct naar whatsapp te gaan als ik op whatsapp bericht druk op lockscreen.
Wat me wel opvalt als je whatsapp opent vanuit het lockscreen als de melding in beeld komt, en je gaat daarna terug naar het home screen, staat er nog steeds in de tile dat er een ongelezen bericht is. Open je whatsapp, laat ie het bericht waar ik net op heb gereageerd weer ongelezen zien???
Dus nu unlock ik eerst de telefoon en dan open ik de app op de normale manier, maar toch...
Dus nu unlock ik eerst de telefoon en dan open ik de app op de normale manier, maar toch...
http://www.gsmpunt.nl/acc...-siliconen-case--wit.htmlieteke schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 15:00:
weet iemand waar de Nokia soft cover cc-1043 nog op voorraad is? in het wit
nu op voorraad, voor 18.00 uur besteld, morgen in huis, wat wil je nog meer
[ Voor 12% gewijzigd door kruila op 01-03-2013 16:27 ]
Even ter verduidelijking.
Als ik eenmaal mn code heb ingevoerd, probeert ie whatsapp te openen, maar dat duurt echt heel erg lang, of hij blijft hangen.
Zit er geen password protection erop, dan gaat het goed.
Als ik eenmaal mn code heb ingevoerd, probeert ie whatsapp te openen, maar dat duurt echt heel erg lang, of hij blijft hangen.
Dat is niet de cc-1043...kruila schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 16:26:
[...]
http://www.gsmpunt.nl/acc...-siliconen-case--wit.html
nu op voorraad, voor 18.00 uur besteld, morgen in huis, wat wil je nog meer
Dat zijn deze: http://www.gsmpunt.nl/zoeken/hoesjes/cc-1043
Hij lijkt er wel veel op, maar bij de ene staat er silliconen en bij de andere soft.
Of is dit een foutje in de database?
ik had gegoogled op cc-1043 white en kwam daar terecht, maar het zou goed kunnen dat je gelijk hebt, het is verwarrend, maar misschien wil Ieteke deze wel? Of is het toch de cc-1043, maar ze kan zo contact opnemen met deze leverancier, dan weet ze het zeker.robg1984 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 16:47:
[...]
Dat is niet de cc-1043...
Dat zijn deze: http://www.gsmpunt.nl/zoeken/hoesjes/cc-1043
Hij lijkt er wel veel op, maar bij de ene staat er silliconen en bij de andere soft.
Of is dit een foutje in de database?
[ Voor 9% gewijzigd door kruila op 01-03-2013 17:05 ]
heb ik ook. wordt allen een zwart scherm.Russel88 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 16:29:
Even ter verduidelijking.
terug naar home en dan whatsapp in werkt dan wel
http://www.bol.com/nl/s/a...ex.html?_requestid=247039 bol.com heeft ze niet op voorraad, maar wel goedkoop.
we gaan even horen bij de leverancier, en anders eerst deze als bescherming en zodra de nokia weer op voorraad is, dan die.
Morgen 1 week het toestel in gebruik, rode versie. Werkt tot nu toe gelukkig zonder problemen. Maandag formulier verstuurd naar Nokia voor de gratis oplader. Vandaag bevestigingsmail binnen en track&trace code van post.nl. Dat gaat lekker rap zo.
Nokia 7Plus
Toch vreemd: heb mijn formulier 2 weken geleden opgestuurd en nog niets gehoord. Misschien zijn er op het moment wel even geen witte e/o zwarte laders op voorraad (1e en 2e keus)?Toepus schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 17:36:
Morgen 1 week het toestel in gebruik, rode versie. Werkt tot nu toe gelukkig zonder problemen. Maandag formulier verstuurd naar Nokia voor de gratis oplader. Vandaag bevestigingsmail binnen en track&trace code van post.nl. Dat gaat lekker rap zo.
Vorige week dinsdag mijn formulier verstuurd en ook nog niets gehoord. Ik heb ook voor zwart of wit gekozen. Komt wel goed...
Verder sinds de harde reset van dinsdag nog steeds geen problemen gehad. Inmiddels lijkt het duidelijk een software issue te zijn. M.a.w. geen hardware probleem dus waardoor het ding omruilen weinig toe zal voegen. Ik verwacht dat het een app of een combinatie van apps is die de problemen veroorzaken. Uiteraard mag dit niet gebeuren want dan zou hooguit de app zelf vast moeten lopen en niet de telefoon. Wie weet gaat de update binnenkort wat fixen. (of breken;))
Sinds de reset en dus de nieuwe install van vele apps, zijn er ook veel updates geweest en dat maakt het lastig om de oude met de nieuwe situatie te vergelijken. We zouden eens een lijst met apps moeten verzamelen van mensen die freezes ervaren om te zien waar de raakvlakken liggen.
Mijn batterij is de ene dag ook (veel) beter dan de andere. Ik gooi het voorlopig even op de GPS die door enorm veel apps wordt gebruikt. Als de ontlading te snel gaat, zou ik eens beginnen met het uitzetten van de GPS.
Verder sinds de harde reset van dinsdag nog steeds geen problemen gehad. Inmiddels lijkt het duidelijk een software issue te zijn. M.a.w. geen hardware probleem dus waardoor het ding omruilen weinig toe zal voegen. Ik verwacht dat het een app of een combinatie van apps is die de problemen veroorzaken. Uiteraard mag dit niet gebeuren want dan zou hooguit de app zelf vast moeten lopen en niet de telefoon. Wie weet gaat de update binnenkort wat fixen. (of breken;))
Sinds de reset en dus de nieuwe install van vele apps, zijn er ook veel updates geweest en dat maakt het lastig om de oude met de nieuwe situatie te vergelijken. We zouden eens een lijst met apps moeten verzamelen van mensen die freezes ervaren om te zien waar de raakvlakken liggen.
Mijn batterij is de ene dag ook (veel) beter dan de andere. Ik gooi het voorlopig even op de GPS die door enorm veel apps wordt gebruikt. Als de ontlading te snel gaat, zou ik eens beginnen met het uitzetten van de GPS.
Verwijderd
Nu sinds 5 dagen in het bezit van een zwarte 920 welke geleverd werdt met de portico update.
Sinds dien niet veel apps geinstalleerd, maar toch al verwend met 2 vast lopers.
De eerste al 6 uur na aanzetten.
Enige wat mij opviel is dat dit gebeurde bij low batterij (10-15%).
Wordt hopenlijk opgelost met een os update.
Verder een mooi apparaat en de batterij duur is voor mij nu al prima, maar dat komt dat ik hem niet veel gebruik overdag.
Wat wel vervelend is is dat een hoop live tiles gewoon niet lekker of niet werken maar dat gaat ook vast goed komen.
Al met al een voorzichtig positief gevoel.
Sinds dien niet veel apps geinstalleerd, maar toch al verwend met 2 vast lopers.
De eerste al 6 uur na aanzetten.
Enige wat mij opviel is dat dit gebeurde bij low batterij (10-15%).
Wordt hopenlijk opgelost met een os update.
Verder een mooi apparaat en de batterij duur is voor mij nu al prima, maar dat komt dat ik hem niet veel gebruik overdag.
Wat wel vervelend is is dat een hoop live tiles gewoon niet lekker of niet werken maar dat gaat ook vast goed komen.
Al met al een voorzichtig positief gevoel.
ik merk toch dat het OS niet helemaal af is... heb nu de 920 sinds een week in bezit en ook al 3 keer een soft reset moeten doen vanwege screen freeze.
Ook deed gisteren mijn google mail het ineens niet meer: error 80048888. na verwijderen en opnieuw installeren deed ie het weer.
Ook de livetiles doen niet altijd even goed hun werk.
Vind het gebrek aan een notificatie led (laat staan center) wel een gemis.
Ik vind het door dit soort dingen nog niet echt een mainstream telefoon/os.
ik moet wel zeggen dat ik erg onder de indruk ben van de build quality en de algehele look en feel van het os. als de bugs eruit zijn en er wat app updates verschijnen, gaat het wel goedkomen met windows phone
Ook deed gisteren mijn google mail het ineens niet meer: error 80048888. na verwijderen en opnieuw installeren deed ie het weer.
Ook de livetiles doen niet altijd even goed hun werk.
Vind het gebrek aan een notificatie led (laat staan center) wel een gemis.
Ik vind het door dit soort dingen nog niet echt een mainstream telefoon/os.
ik moet wel zeggen dat ik erg onder de indruk ben van de build quality en de algehele look en feel van het os. als de bugs eruit zijn en er wat app updates verschijnen, gaat het wel goedkomen met windows phone
Heb ondanks mn eerder uitgesproken scepsis toch de knoop opnieuw doorgehakt (had mijn eerdere bestelling gecancelled) en besloten de gok te nemen. Het toestel is er net iets te mooi en feature-rich voor
Nu omdat het me 200 euro aanschaf op het toestel scheelt voor (over een periode van 24 maanden gemiddeld) een lager maandbedrag en het toestel unbranded is dus minder vertraging met updates (hoop ik). Maar ik houd mijn iPhone ernaast, in elk geval de komende tijd.
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Nokia brengt ook een draadloze auto lader uit.
Gisteren m'n Lumia binnen gekregen.
Tot nu toe werkt alles naar behoren, is het ff wat wennen qua interface maar zeker niet onaardig.
Ik werd alleen wel gek van al die draaiende tiles uit de 'personen' tile. Zag geen optie om dat uit te zetten
dus heb de tile maar verkleind.
En ook de volgende dingen vallen me een beetje tegen dat dat niet mogelijk is:
- het niet handmatig kunnen instellen van gateway/dns bij een Wifi verbinding. Erg vreemd dat zoiets 'standaards' er niet in zit.
- de bovenste batterij status (en wifi signaal etc) niet kunnen 'locken' zodat deze niet steeds verdwijnt. Moet gewoon net als de tijd standaard te zien kunnen zijn.
Verder wat games en whatsapp/facebook app geinstalleerd. Whatsapp kon in het begin niemand herkennen uit mijn contacten lijst terwijl die ander mij wel zag en we een conversatie konden starten onder hetzelfde gsm nummer als dat ik al had toegevoegd. Nadat ik het contact vanuit whatsapp had toegevoegd aan de contactenlijst ging hij blijkbaar syncen zodat het daarna wel werkte.
Tot nu toe werkt alles naar behoren, is het ff wat wennen qua interface maar zeker niet onaardig.
Ik werd alleen wel gek van al die draaiende tiles uit de 'personen' tile. Zag geen optie om dat uit te zetten
dus heb de tile maar verkleind.
- het niet handmatig kunnen instellen van gateway/dns bij een Wifi verbinding. Erg vreemd dat zoiets 'standaards' er niet in zit.
- de bovenste batterij status (en wifi signaal etc) niet kunnen 'locken' zodat deze niet steeds verdwijnt. Moet gewoon net als de tijd standaard te zien kunnen zijn.
Verder wat games en whatsapp/facebook app geinstalleerd. Whatsapp kon in het begin niemand herkennen uit mijn contacten lijst terwijl die ander mij wel zag en we een conversatie konden starten onder hetzelfde gsm nummer als dat ik al had toegevoegd. Nadat ik het contact vanuit whatsapp had toegevoegd aan de contactenlijst ging hij blijkbaar syncen zodat het daarna wel werkte.
De autolader is anders gewoon bedraad
Enige wat je niet hoeft te doen is het draadje aan je telefoon klikken
Ik heb hier een paar keer gepost over het idiote batterijverbruik van m'n 920.
Als hij een héél goede bui had ging de batterij 25 uur mee op standby en met alle opties uit die een smartphone eigenlijk een smartphone maken.
Totdat iemand me gister vroeg of ik hem al eens uit en weer aan had gezet. Niet dus. Nu wel.
Resultaat....de afgelopen 12 - 15 uur (was vergeten hoe laat ik hem op de lader had gelegd) op standby is hij 1% verloren
Nu weer wat dingetjes aanzetten (zoals locatie en 3G) en kijken wat er gebeurd maar ik heb er wel goede hoop op nu want dit is echt een enorme sprong voorwaarts.
Ik ben echt stomverbaasd dat de oplossing zo simpel was en begrijp het ook niet helemaal.
Freezes en andere vervelende dingen had ik al niet dus ik zou nu dus een perfecte smartphone moeten hebben
Als hij een héél goede bui had ging de batterij 25 uur mee op standby en met alle opties uit die een smartphone eigenlijk een smartphone maken.
Totdat iemand me gister vroeg of ik hem al eens uit en weer aan had gezet. Niet dus. Nu wel.
Resultaat....de afgelopen 12 - 15 uur (was vergeten hoe laat ik hem op de lader had gelegd) op standby is hij 1% verloren
Nu weer wat dingetjes aanzetten (zoals locatie en 3G) en kijken wat er gebeurd maar ik heb er wel goede hoop op nu want dit is echt een enorme sprong voorwaarts.
Ik ben echt stomverbaasd dat de oplossing zo simpel was en begrijp het ook niet helemaal.
Freezes en andere vervelende dingen had ik al niet dus ik zou nu dus een perfecte smartphone moeten hebben
Wat mij opviel bij whatsapp:
Indien ik op de back-toets druk... blijft het scherm soms heel even hangen tussen de 2 schermen (waar ik vandaan kom en waar ik met backbutton naar toe ga) in en dus een zwart beeld.
Kan me indenken dat dat ook op freeze lijkt (???)
Indien ik op de back-toets druk... blijft het scherm soms heel even hangen tussen de 2 schermen (waar ik vandaan kom en waar ik met backbutton naar toe ga) in en dus een zwart beeld.
Kan me indenken dat dat ook op freeze lijkt (???)
Al sinds ik een smartphone heb (2 1/2 jaar) heb ik me aangewend om 1 x in de 1 a 2 weken hem opnieuw op te starten of ff uit en weer aan te zetten. Gewoon omdat ik er vanuit ga dat als dit bij een normale pc goed is dit bij een smartphone ook goed is. (Baat het niet, dan schaat het niet)TonyM schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 09:18:
Ik heb hier een paar keer gepost over het idiote batterijverbruik van m'n 920.
Freezes en andere vervelende dingen had ik al niet dus ik zou nu dus een perfecte smartphone moeten hebben :cheers:
En, laat ik het afkloppen, ik heb geen problemen.
Verwijderd
paar keer getest, maar nergens last van hierkippetje01 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 17:10:
[...]
heb ik ook. wordt allen een zwart scherm.
terug naar home en dan whatsapp in werkt dan wel
Na drie dagen geen freeze dan toch gisteren avond de eerste en net de tweede. Beide terwijl de tekefoon aan de lader hing en niets aan het doen was. Harde reset voegt weinig toe en eigenlijk had ik ook niet anders verwacht. Als ik kan ruilen. Ga ik dat ook doen en dan gaan we meemaken dat de,nieuwe er ook last van heeft. Het is gewoon een software ding met een of andere app die ligt te klieren. Hopelijk gaat de update het uiteindelijk fixen. Verder nog steeds happy!
ik vraag me iets heel anders af.
Bij providersettings kan ik ingeven wat de maximale snelheid van het netwerk is.
G, 3G of 4G.
Nu is er in mijn omgeving nog geen 4G en ik heb geen 4G-bundel.
Heeft het dan negatieve invloed op bijvoorbeeld de accu of de bereikbaarheid indien ik dit toch op 4G laat staan. (Blijft ie toch 4G-snelheid proberen te bereiken bijvoorbeeld)
Ik merk namelijk dat mijn bereik veel minder vaak op 3G of H staat dan dat ik met mijn Lumia800 had...
Bij providersettings kan ik ingeven wat de maximale snelheid van het netwerk is.
G, 3G of 4G.
Nu is er in mijn omgeving nog geen 4G en ik heb geen 4G-bundel.
Heeft het dan negatieve invloed op bijvoorbeeld de accu of de bereikbaarheid indien ik dit toch op 4G laat staan. (Blijft ie toch 4G-snelheid proberen te bereiken bijvoorbeeld)
Ik merk namelijk dat mijn bereik veel minder vaak op 3G of H staat dan dat ik met mijn Lumia800 had...
Ik zelf heb een duitse Lumia 920 die in december geleverd was. Na een week deed de flitser het al niet meer, maar merkte dat als ik erop drukte hij het wel deed. Alsof een contactje in de telefoon niet goed geraakt werd. Na in overweging nemen of ik hem naar Nokia zou sturen of zelf proberen te maken heb ik hem hem toch maar zelf geopend met dit filmpje bij de hand: YouTube: Nokia Lumia 920 Disassembly & Assembly - Screen & Case Replacement
Dit gaat weliswaar niet over de flitser maar het vertelde me in ieder geval hoe ik hem goed uit elkaar haalde en dat was gelukt. De flitser zelf zit in de behuizing maar 2 contacten die hij moet raken zitten op het apparaat zelf, uiteraard net naast de camera. Simpelweg deze 2 contactjes iets naar boven buigen was genoeg om het weer te laten werken!!! JEEJ! Dus mochten mensen met hetzelfde probleem zitten, hierbij de oplossing.
Dit gaat weliswaar niet over de flitser maar het vertelde me in ieder geval hoe ik hem goed uit elkaar haalde en dat was gelukt. De flitser zelf zit in de behuizing maar 2 contacten die hij moet raken zitten op het apparaat zelf, uiteraard net naast de camera. Simpelweg deze 2 contactjes iets naar boven buigen was genoeg om het weer te laten werken!!! JEEJ! Dus mochten mensen met hetzelfde probleem zitten, hierbij de oplossing.
Verwijderd
Hier alweer iemand die zijn Lumia 920 weer inruild
038Robijno in "[Sony Xperia Z] Ervaringen en discussie - Deel 2"
Zo komt er van dat marktaandeel natuurlijk niks terecht.
Hoezo? Hij is toch verkocht.. Dat wil zeggen dat iemand anders het ding nu in gebruik heeft. iets anders is het als ie in de prullenbak verdwijnt.Verwijderd schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 12:00:
Hier alweer iemand die zijn Lumia 920 weer inruild![]()
Na de softreset vanwege de freeze deed wederom de Battery Status live tile het niet meer. Nieuwe tile pinnen had ook geen zin. De telefoon volledig uit en aan zetten, werkte wel. Aanzetten vanuit een softreset is dus echt anders dan aanzetten vanuit de echte uit stand.
Inmiddels 8 freezes gehad waarvan 6 aan de lader. Nog een keer en de battery status app laat ik eens vallen. Uiteindelijk gaat dit echt wel goedkomen.
Inmiddels 8 freezes gehad waarvan 6 aan de lader. Nog een keer en de battery status app laat ik eens vallen. Uiteindelijk gaat dit echt wel goedkomen.
heb betere ervaringen met battery stats, probeer die eens zou ik zo zeggenBunker37 schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 12:20:
Na de softreset vanwege de freeze deed wederom de Battery Status live tile het niet meer. Nieuwe tile pinnen had ook geen zin. De telefoon volledig uit en aan zetten, werkte wel. Aanzetten vanuit een softreset is dus echt anders dan aanzetten vanuit de echte uit stand.
WiFi gateway DNS: Als je verbonden bent, naar settings --> WiFi --> lang op de network naam tappen --> edit, tadaaa! ***headliner schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 03:52:
Makkelijker kan niet
Edit: *** Je kan er alleen proxy settings wijzigen en gegevens inzien. Mijn foutje.
[ Voor 6% gewijzigd door shyblue op 02-03-2013 14:40 ]
Krijg net mijn Zwarte draadloze lader binnen. Vorige week woensdag op de bus gedaan en intussen geen bevestigings email of track & trace code gekregen.
Wifi verhaal van hierboven is ook nieuw voor mij en eigenlijk werkt alles zo op deze telefoon. Het zit er wel, maar je moet gewoon overal lang op drukken om in de settings te komen. Best voor de hand liggend eigenlijk..
Wifi verhaal van hierboven is ook nieuw voor mij en eigenlijk werkt alles zo op deze telefoon. Het zit er wel, maar je moet gewoon overal lang op drukken om in de settings te komen. Best voor de hand liggend eigenlijk..
Wat me opvalt bij nieuwe gebrukers die overstappen van Android of iOS is, dat het toch moeilijk kan zijn van een platform (die ingewikkelder is) naar een in principe efficienter te bedienen OS te switchen. Vooral de 'powerusers', die plotseling weer beginners zijn. Ik begrijp ze wel.Bunker37 schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 12:43:
En soms praten ze snel negatief. Maar je hebt ook van die mensen, die het leuk vinden iets nieuws te ontdekken
Hoe zit het met als je voorheen een app heb gekocht (dit geval metrotube) en je na een fabrieksreset deze weer wilt installeren? Moet ik dan opnieuw kopen?
Als je op windowsphone.com naar je aankoopgeschiedenis gaat kun je je gekochte apps heel makkelijk opnieuw naar je telefoon pushen.Denzis schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 12:58:
Hoe zit het met als je voorheen een app heb gekocht (dit geval metrotube) en je na een fabrieksreset deze weer wilt installeren? Moet ik dan opnieuw kopen?
Nee, staat in je aankoopgeschiedenis (windowsphone.com). Kan je gewoon opnieuw (gratis) installeren...Denzis schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 12:58:
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Thank you!RobinFM schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 13:01:
[...]
Als je op windowsphone.com naar je aankoopgeschiedenis gaat kun je je gekochte apps heel makkelijk opnieuw naar je telefoon pushen.
Dat heb ik ook geprobeerd vanuit aankoopgeschiedenis maar krijg dan telkens de melding dat mijn toetsel op dat moment niet bereikbaar is... of ziets.... de installatie lukt in ieder geval niet.
Vanuit de appstore trouwens ook niet. Ik heb wél internetverdinding op dat monet, zowel via data als wifi...
Dus eigenlijk lukt het "pushen"niet. want als ik het zelf op haal...lukt downloaden en installatie wél.
Kan dat een instelling ergens zijn?
Vanuit de appstore trouwens ook niet. Ik heb wél internetverdinding op dat monet, zowel via data als wifi...
Dus eigenlijk lukt het "pushen"niet. want als ik het zelf op haal...lukt downloaden en installatie wél.
[ Voor 19% gewijzigd door peerke63 op 02-03-2013 13:06 ]
Push notifications wel aanstaan?peerke63nl schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 13:05:
Dat heb ik ook geprobeerd vanuit aankoopgeschiedenis maar krijg dan telkens de melding dat mijn toetsel op dat moment niet bereikbaar is... of ziets.... de installatie lukt in ieder geval niet.
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Dan moet je nog even aanvinken dat je telefoon gepushte apps accepteert. Instellingen --> Mijn telefoon zoeken --> eerste vinkje...peerke63nl schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 13:05:
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;
Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;
Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;