Wanneer ik hem opstart ziet hij mijn locatie wel, maar zodra ik ga rijden volgt de navigatie mij niet.
Na een minuut of 10 werkt de navigatie meestal na behoren. Dan is de GPS op de meter nauwkeurig. Maar dit is natuurlijk te lang als je direct navigatie nodig heb..
Ik heb een snelle fix en navigatie werkt gelijk perfect.ob3lix schreef op maandag 25 februari 2013 @ 12:29:
Hebben jullie er ook last van Nokia Drive lang erover doet voordat deze GPS signaal heeft?
Wanneer ik hem opstart ziet hij mijn locatie wel, maar zodra ik ga rijden volgt de navigatie mij niet.
Na een minuut of 10 werkt de navigatie meestal na behoren. Dan is de GPS op de meter nauwkeurig. Maar dit is natuurlijk te lang als je direct navigatie nodig heb..
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Dat is vreemd, wanneer ik bestemming invoer ziet hij mijn locatie goed.pinokkia schreef op maandag 25 februari 2013 @ 12:31:
[...]
Ik heb een snelle fix en navigatie werkt gelijk perfect.
Begin ik vervolgens te rijden blijft het pijltje gewoon stilstaan.
Na een aantal minuten begint de navigatie meestal spontaan te werken.
Laatst was ik op een onbekende plek en had ik de navigatie echt nodig,
super frustrerend wanneer deze dan niet direct werkt.
ook los gekocht,daar ik al jaren een sim-only heb,en ik gewoon geld opzij leg hiervoor.mijn maandkosten zijn hierdoor laagen kan en nieuwe kopen wanneer ik wilVerwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:55:
Zijn er meer mensen die de 920 los hebben gekocht? Als ik er in mijn omgeving erover begin, verklaren ze me voor gek omdat het duur is. Wat is jullie mening hierover?
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Heb die van mij ook los gekocht. Bespaarde daar 135 euro in tegenstelling tot een niet sim only, heb 100 bm meer en een maandelijkse kosten van 22,50 in plaats van 55 euro. Die mensen uit je omgeving hebben echt geen idee waar ze het over hebben.Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:55:
Zijn er meer mensen die de 920 los hebben gekocht? Als ik er in mijn omgeving erover begin, verklaren ze me voor gek omdat het duur is. Wat is jullie mening hierover?
Vind het ook niet gek dat providers nog steeds miljoenen winst maakt door al die naïeve mensen.
In jouw geval is dit praktisch.vali schreef op maandag 25 februari 2013 @ 12:53:
[...]
Heb die van mij ook los bekocht. Bespaarde daar 135 euro in tegenstelling tot een niet sim only, heb 100 bm meer en heb een maandelijkse kosten van 22,50 in plaats van 55 euro. Die mensen uit je omgeving hebben echt geen idee waar ze het over hebben.
Vind het ook niet gek dat providers nog steeds miljoenen winst maakt daar al die naïeve mensen.
Het is alleen de vraag of het nog steeds loont, om nu met een Sim Only abbo te beginnen. Het ligt er maar net aan hoe de telecom markt zich ontwikkelt in de prijs. (Het lijkt erop allemaal duurder te worden, en dan is een sim only abbo nu ideaal).
Helaas zijn ook Sim Only abbo's momenteel niet meer echt goedkop.....
Heb er naar gekeken en overwogen...Zullen over een jaar zien of het handig om een toestel met abbo te kopen (of niet)
[ Voor 11% gewijzigd door harry899 op 25-02-2013 13:15 ]
Dat ik geen geld heb om nu direct een high-end mobiel te kopen terwijl mijn oude toestel echt niet veel langer mee meekan helpt ook erg in het voordeel van een abbo
Die ziet er wel goed uit, ga ik denk ik maar aanschaffen als ie er isdeBennie schreef op maandag 25 februari 2013 @ 12:28:
Nice!
[afbeelding]
Met draadloos opladen
http://www.wpcentral.com/...-phone-car-without-cables
Ik heb exact hetzelfde.ob3lix schreef op maandag 25 februari 2013 @ 12:34:
[...]
Dat is vreemd, wanneer ik bestemming invoer ziet hij mijn locatie goed.
Begin ik vervolgens te rijden blijft het pijltje gewoon stilstaan.
Na een aantal minuten begint de navigatie meestal spontaan te werken.
Laatst was ik op een onbekende plek en had ik de navigatie echt nodig,
super frustrerend wanneer deze dan niet direct werkt.
Tijdens het invoeren weet hij exact waar je bent, maar ga je rijden, dan doet ie niks. Is waarschijnlijk een software fout van Nokia Drive.
Kan niet wachten totdat er een echte versie van Nokia Drive komt, lane assistance mis ik wel.
E. 36,00 pm minus jouw E. 22,50 pm = E. 13,50 pm verschil
Heb een 24 mnd abo...dus 24x 13,50 = E 324,00 verschil tussen jouw abo en de mijne in 2 jaar.
Ik heb mn Lumia voor E. 59,00 bijbetaling bij mn abo gekregen
Ergo E. 324,00 + 59 = E 383,00 voor een Nokia Lumia 920 met abo van VF met 4GB data,140 belminuten pm,onbeperkt sms, en gratis bellen VF en Sizz klanten!!!
Dus ...is het in veel gevallen zeker NIET dom om een abo te nemen ipv los toestel!!
En wie weet zijn er uit de omgeving van mrsar wel personen zoals ik...
Witte Lumia 920 opgehaald op op 23-2
Kreeg vanmorgen via de store 4 updates mbt drive, heet nu: Here drive+ beta, vorige week kreeg ik de nieuwste kaarten, probeer dus of er voor jou ook updates zijnRussel88 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:17:
[...]
Ik heb exact hetzelfde.
Tijdens het invoeren weet hij exact waar je bent, maar ga je rijden, dan doet ie niks. Is waarschijnlijk een software fout van Nokia Drive.
Kan niet wachten totdat er een echte versie van Nokia Drive komt, lane assistance mis ik wel.
Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!
Heb hem ook los gekocht. Maar het komt omdat ik zo vol was van de hardware kant van de telefoon en al bekend was met WP7(wat mij al niet teleurstelde en WP8 vele malen beter is). Ik vind het nog steeds het geld waard geweest, maar het is geheel afhankelijk van het verwachtingspatroon en de ervaringen van de gebruiker. Nu zijn de ex iphone/android gebruikers wat kritischer denk ik(hoewel ik ook iPhone had en nog een android telefoon heb liggen), heb ik gewoon meer affiniteit met MS en WP.Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:55:
Is volgens mij geen softwarefout. De telefoon houd via telefoonpalen bij waar je ongeveer bent en daarmee heb je redelijk snel een fix voor je huidige locatie. Echter is dat nog geen GPS fix, die komt later pas en daarmee begint je navigatie pas. Ik vond het zelf ook wel lang duren bij Navigon en hij was hem redelijk snel kwijt. Ik denk dat ie even moet wennen aan het verkrijgen van een GPS signaal, want mijn Omnia 7 had daar minder last van (al weet ik niet meer hoe dat in het begin zat).Russel88 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:17:
[...]
Ik heb exact hetzelfde.
Dus omdat je locatie om de zoveel tijd wordt opgeslagen aan de hand van je internetverbinding, weet je vaak wel waar je bent, maar duurt het even voordat de GPS ervoor zorgt dat als je in beweging bent ook de locatie klopt.
Ik vermoed van niet, de oplader detecteert de telefoon en heeft een enkele om op te laden. Er was nog zo'n aparte oplader(Toshiba oid) waarbij de oplaad spoel automatisch naar de positie van de telefoon ging. In dit topic is hier volgens mij een plaatje van gepost.Spier1968 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:29:
Vraag: kun je 2 lumia 920's tegelijk opladen op bijv. de Fatboy charger
Dit probleem had ik ook. Als je in de instelling van Nokia Drive de Energiebesparing uitzet doet hij het vervolgens prima (bij mij althans....).Russel88 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:17:
[...]
Ik heb exact hetzelfde.
Gelukkig zijn er meer met het probleem dat de GPS niet direct werkt,kruila schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:21:
[...]
Kreeg vanmorgen via de store 4 updates mbt drive, heet nu: Here drive+ beta, vorige week kreeg ik de nieuwste kaarten, probeer dus of er voor jou ook updates zijn
anders voel ik me zo eenzaam
Heb die update geïnstalleerd nu, ben benieuwd of deze werkt.
Vind het wel vreemd dat ik zelf na die update moest zoeken.
Ik heb van de store een tile op het startscherm staan, en zodra er een getal (in dit geval een 4) in die tile staat weet je dat er updates zijn, werkt voortreffelijk en snelob3lix schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:56:
[...]
Heb die update geïnstalleerd nu, ben benieuwd of deze werkt.
Vind het wel vreemd dat ik zelf na die update moest zoeken.
Dat heb ik natuurlijk ook!kruila schreef op maandag 25 februari 2013 @ 14:00:
[...]
Ik heb van de store een tile op het startscherm staan, en zodra er een getal (in dit geval een 4) in die tile staat weet je dat er updates zijn, werkt voortreffelijk en snel
Echter moest ik handmatig in de store naar Nokia Drive gaan en daar vervolgens op updaten klikken.
Hij gaf niet zoals bij jouw aan dat er een update was, vandaar dat ik dit 'handmatig' updaten noemde.
Waarschijnlijk is zo'n update niet bij iedereen gelijk zichtbaar?
Ik ga nu bewust de laatste 2.9.4 update van whatsapp niet installeren om te kijken wanneer ie nou met de update komt...
Verwijderd
Het vreemde is dat gewoon niet iedereen met een Lumia 920 die freezes heeft ... en als ik het goed begrijp, is een nieuwe telefoon ook geen garantie voor het niet optreden van deze freezes. Tja ...
Ja, had ik ook. Je moet even bij instellingen > toetsenbord > 'tik om te wijzigen (bij Nederlands) 'Onjuist gespelde woorden corrigeren' uitvinken.Russel88 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 14:59:
Op de een of andere manier ziet m'n Nokia niet dat "Ze" een normaal Nederlandse woord is. Telefoon maakt er automatisch "ZE" van. Hebben jullie dat ook? Taal staat gewoon op NL.
wat ik her en der zo lees lijkt het voornamelijk te gebeuren als je (lange tijd?) wifi aan heb staan in standbybhorvers schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:33:
Net gebeld door Nokia ... Finland ?! Of ik even precies kon uitleggen wat er met mijn 920 aan de hand was. Mijn probleem zijn de freezes, die iedere keer op een willekeurig moment optreden. Vermoedelijk de software zeg ik, ik kan me niet zo voorstellen dat het de hardware is. Vraagt hij of ik al contact met Bol.com heb opgenomen ... Nou nee, want ik weet precies wat ze gaan zeggen. Ik heb weinig trek om mijn Lumia op te sturen, want ik heb geen reserve telefoon. Nu gaat de technische afdeling van Nokia met mij contact opnemen. Ik ben benieuwd wat zij kunnen doen.
Het vreemde is dat gewoon niet iedereen met een Lumia 920 die freezes heeft ... en als ik het goed begrijp, is een nieuwe telefoon ook geen garantie voor het niet optreden van deze freezes. Tja ...
ik heb er zelf nooit last van,maar heb mijn wifi nooit echt lang in standby aanstaan
Ik heb Wifi altijd aanstaan ... evenals Bluetooth ... Heb geen zin om dat iedere keer aan en uit te zetten. Maar dat heb ik bij mijn iPhone 4 (sorry dat ik daar iedere keer mee vergelijk) ook nooit gedaan. Wellicht dat mijn batterij dan wat sneller leeg loopt, maar dat maakt mij niet uit. Als het een Wifi probleem betreft, moet daar gewoon een fix voor komen ...mrsar schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:37:
[...]
wat ik her en der zo lees lijkt het voornamelijk te gebeuren als je (lange tijd?) wifi aan heb staan in standby
ik heb er zelf nooit last van,maar heb mijn wifi nooit echt lang in standby aanstaan
Verwijderd
heb ik geen last van, maar je kan zelf woorden toevoegen aan het woordenboek, dus probleem moet snel op te lossen zijn.Russel88 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 14:59:
Op de een of andere manier ziet m'n Nokia niet dat "Ze" een normaal Nederlandse woord is. Telefoon maakt er automatisch "ZE" van. Hebben jullie dat ook? Taal staat gewoon op NL.
zover ik weet was nokia er al naar aan het kijken en ga ik er vanuit dat het gefixt wordt met een volgende update.bhorvers schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:41:
[...]
Ik heb Wifi altijd aanstaan ... evenals Bluetooth ... Heb geen zin om dat iedere keer aan en uit te zetten. Maar dat heb ik bij mijn iPhone 4 (sorry dat ik daar iedere keer mee vergelijk) ook nooit gedaan. Wellicht dat mijn batterij dan wat sneller leeg loopt, maar dat maakt mij niet uit. Als het een Wifi probleem betreft, moet daar gewoon een fix voor komen ...
maar als ze je dus weer contacteren kan je dit dus ook even zeggen
langs een vodafone shop gegaan en daar gewoon een nieuwe gekregen (koste 1 cent,voor bankrekening controle) werkte meteenLadykiller007 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:50:
Vraagje voor diegene die een normale sim hadden en over gingen naar een microsim; Hebben jullie deze laten knippen of gewoon een nieuwe aangevraagd?
Je kan het woord beter aan je woordenboek toevoegen. Dat doe je door het woord in te typen, te selecteren en dan bij de suggesties de optie kiezen met het plusje ervoor. Dus in het voorbeeld typ je 'ze' in, selecteer het woord en bij de suggesties moet er dan een optie zijn met '+ze'. Dan wordt het woord toegevoegd aan je woordenboek en zal ie de volgende keer niet klagen. Ook als je 'xe' in typt zal het worden gecorrigeerd naar 'ze'. Lijkt me beter dan alle suggesties uit te zetten, want die zijn verrekte handig.deBennie schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:33:
Ja, had ik ook. Je moet even bij instellingen > toetsenbord > 'tik om te wijzigen (bij Nederlands) 'Onjuist gespelde woorden corrigeren' uitvinken.
Alleen werkt dit bij mij dan weer niet met 'ze', LOL.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Oki mooi zo..dankk!mrsar schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:52:
[...]
langs een vodafone shop gegaan en daar gewoon een nieuwe gekregen (koste 1 cent,voor bankrekening controle) werkte meteen
Bij mij staat wifi permanent aan, en staat de telefoon voornamelijk in standby (ben geen intensieve gebruiker). Nog geen freeze gehad (afkloppen!)mrsar schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:37:
[...]
wat ik her en der zo lees lijkt het voornamelijk te gebeuren als je (lange tijd?) wifi aan heb staan in standby
Heb m nu het weekend kunnen testen, maar is gelukkig niet vastgelopen! Lijkt dus toch een fout in de telefoon geweest te zijn..
Als je 'Onjuist gespelde woorden corrigeren' uitvinkt, dan betekent dat dat het woord 'Ze' (wat je intypt) niet meer automatisch wordt aangepast naar de suggestue 'ZE'. Het 'ZE' wordt dan nog wel netjes boven de toetsenbord weergegeven als suggestie.zonoskar schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:52:
[...]
Je kan het woord beter aan je woordenboek toevoegen. Dat doe je door het woord in te typen, te selecteren en dan bij de suggesties de optie kiezen met het plusje ervoor. Dus in het voorbeeld typ je 'ze' in, selecteer het woord en bij de suggesties moet er dan een optie zijn met '+ze'. Dan wordt het woord toegevoegd aan je woordenboek en zal ie de volgende keer niet klagen. Ook als je 'xe' in typt zal het worden gecorrigeerd naar 'ze'. Lijkt me beter dan alle suggesties uit te zetten, want die zijn verrekte handig.
Ik heb gewoon 'Onjuist gespelde woorden corrigeren' uitgevinkt. Ik typte namelijk veel berichtjes over mn dochter naar mn vrouw (bij bv het zwemmen als mn vrouw er niet bij was), en begon een bericht dan vaak met 'Ze....'. Elke keer paste ie dat automatisch aan naar 'ZE'. Vink je 'Onjuist gespelde woorden corrigeren' uit, dan past ie het dus niet meer automatisch aan maar wordt het nog wel weergegeven.
Heb overigens zojuist 16 updates voorgeschoteld gekregen in m'n Store. Gebeden zijn verhoord, kennelijk. Nu nog van m'n random freezes afkomen en ik heb niets meer te klagen!
Voor de Vodafone klanten is het makkelijk om een nieuwe aan te vragen in de de Vodafone shop. Bij het laten zien van ID gratis een nieuwe micro-sim gehad. Bij knippen kan ook, bijvoorbeeld bij de belcompany voor 2 euro.Ladykiller007 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:50:
Vraagje voor diegene die een normale sim hadden en over gingen naar een microsim; Hebben jullie deze laten knippen of gewoon een nieuwe aangevraagd?
Nieuwe sim is altijd beter (betere positie contactpunten en dergelijke. succes
Hmm oki.... Ff langs de telfort winkel dan....eippahc schreef op maandag 25 februari 2013 @ 16:09:
[...]
Voor de Vodafone klanten is het makkelijk om een nieuwe aan te vragen in de de Vodafone shop. Bij het laten zien van ID gratis een nieuwe micro-sim gehad. Bij knippen kan ook, bijvoorbeeld bij de belcompany voor 2 euro.
Klopt...daaar dacht ik ook aan!
Thnx!
Ik had het zelfde bij Telfort, een telefoontje naar Telfort en een paar dagen later had ik de nieuwe micro-simkaarteippahc schreef op maandag 25 februari 2013 @ 16:09:
[...]
Voor de Vodafone klanten is het makkelijk om een nieuwe aan te vragen in de de Vodafone shop. Bij het laten zien van ID gratis een nieuwe micro-sim gehad. Bij knippen kan ook, bijvoorbeeld bij de belcompany voor 2 euro.
in huis, kosteloos
Als de Telfortwinkel niet in de buurt zit, dan bellen naar Telfort dan heb je binnen een paar dagen een nieuwe micro-simkaart in huis, kosteloosLadykiller007 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 16:10:
[...]
Hmm oki.... Ff langs de telfort winkel dan....
Klopt...daaar dacht ik ook aan!
Thnx!
Dan ga ik dat doen! Scheelt me weer wat benzine hahahakruila schreef op maandag 25 februari 2013 @ 16:18:
[...]
Als de Telfortwinkel niet in de buurt zit, dan bellen naar Telfort dan heb je binnen een paar dagen een nieuwe micro-simkaart in huis, kosteloos
THnx!
Ik heb twee lumia 920 telefoons in bezit gehad (één inmiddels verkocht), die beide geen last van rattle of freezes hadden. Wel merk ik vreemde verschillen tussen de telefoons. Ik krijg op mijn huidige telefoon in tegenstelling tot de verkochte:
- geen melding van store updates
- whatsapp loopt af en toe vast of het duurt een paar seconden voordat ik bij de chats kan komen
Vreemd dat er verschillen zijn aangezien ik op beide toestellen dezelfde firmware en appversies draaide. Wellicht verschillende toestelversies ofzo. Desondanks zeer tevreden met mijn lumia 920!
Ik heb dat inderdaad ook doorgegeven en ze hebben het genoteerd. Ik zal mijn Wifi eens uitzetten ... kijken of ik dan ook nog last van die freezes heb.mrsar schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:45:
[...]
zover ik weet was nokia er al naar aan het kijken en ga ik er vanuit dat het gefixt wordt met een volgende update.
maar als ze je dus weer contacteren kan je dit dus ook even zeggenen test het even uit een aantal dagen.help je mischien andere ook mee
Verwijderd
Wat wel eens kan helpen bij een niet updatende tile las ik ergens is:mark_139 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 16:25:
- geen melding van store updates
- Live tile van je startscherm weggooien
- Soft reset / reboot os
- Live tile weer vastmaken aan het startscherm
Dat heb ik dus ook met ah (van ahhazonoskar schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:52:
[...]
Je kan het woord beter aan je woordenboek toevoegen. Dat doe je door het woord in te typen, te selecteren en dan bij de suggesties de optie kiezen met het plusje ervoor. Dus in het voorbeeld typ je 'ze' in, selecteer het woord en bij de suggesties moet er dan een optie zijn met '+ze'. Dan wordt het woord toegevoegd aan je woordenboek en zal ie de volgende keer niet klagen. Ook als je 'xe' in typt zal het worden gecorrigeerd naar 'ze'. Lijkt me beter dan alle suggesties uit te zetten, want die zijn verrekte handig.
Dit heb ik dus ook, wel vervelenddeBennie schreef op maandag 25 februari 2013 @ 14:33:
Bij mij laat ie de updates ook niet zien, niet in de tile, niet in de store. Voorheen wel, maar de laatste paar maanden niet meer.
Ik ga nu bewust de laatste 2.9.4 update van whatsapp niet installeren om te kijken wanneer ie nou met de update komt...
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
[ Voor 79% gewijzigd door Russel88 op 25-02-2013 16:52 ]
Zelf geknipt.Ladykiller007 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:50:
Verwijderd
1 x via gmail en 1 x via livemail.
Het lijkt erop dat er een soort 'koppeling' is.
Heb 1 postvak in gemaakt, zodat alle berichten op 1 Tile binnenkomen.
Wie helpt mij van deze dubbele mail af?
mij valt op dat het steeds na gebruik van Bluetooth is. Dit weekend niet in de auto gezeten en geen problemen. Zijn er mensen die nooit BT gebruiken en toch freezes hebben of zich herkennen in het probleem ivm BT? Zou een mooie pointer zijn richting Nokia.
Nope, gebruik bt dagelijks (carkit en streaming audio in 2 verschillende auto's). Wifi altijd aan, net als bt. Ook wifi op minimaal 2 plekken per dag en nog nooit een vastlopen gehad (toestel kleine maand in gebruik, geleverd met portico).Bunker37 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 18:38:
Net weer een freeze gehad op het begin scherm. Inmiddels bericht van Nokia dat mijn klacht een niveau hoger wordt behandeld en of ik daarvoor mijn telefoon nummer wilde geven zodat ze kunnen terugbellen.
mij valt op dat het steeds na gebruik van Bluetooth is. Dit weekend niet in de auto gezeten en geen problemen. Zijn er mensen die nooit BT gebruiken en toch freezes hebben of zich herkennen in het probleem ivm BT? Zou een mooie pointer zijn richting Nokia.
Sowieso helemaal probleemloos tot dusver.
Verwijderd
Na de portico update is bij mij het BT-probleem opgelost.Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2013 @ 13:36:
[...]
Vergeet het probleem van de niet stabiele Bluetooth niet. Dit is echt irritant.
De communicatie met mijn Nissan Connect is verre van optimaal.
Moet in 60% van de gevallen handmatig laten zoeken naar apparaten en handmatig verbinding maken.
Hoop dat Portico dit gaat oplossen.
Heb een Non branded Nokia Lumia 920 white - bol.com 16-01-2013.
Maar terug naar een iPhone? Nee, natuurlijk niet, ben toch niet gek!
Nissan Connect en Nokia Lumia 920 zijn echt vriendjes geworden!
Duh, ik ben vandaag wel twee keer gebeld door iemand van Nokia (Finland !?). En inderdaad hij heeft het probleem van de freezes doorgespeeld naar de Techniek. Ik heb hem nog even aangegeven dat het wellicht de Wifi kan zijn ...Bunker37 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 18:38:
Net weer een freeze gehad op het begin scherm. Inmiddels bericht van Nokia dat mijn klacht een niveau hoger wordt behandeld en of ik daarvoor mijn telefoon nummer wilde geven zodat ze kunnen terugbellen.
Krijg ik net een mailtje van Nokia met mogelijke oplossingen ...
1. Start telefoon opnieuw op;
2. Softreset de telefoon;
3. Installeer de laatste nieuwe software;
4. Fabrieksinstellingen terugzetten.
Dit zou het allemaal wel eens kunnen oplossen, aldus Nokia !?
Denken ze dat ik van de wagen gevallen ben, of zo ... wtf !
Maar goed ... wat is het risico van een Fabrieksreset ? Ik lees dat sommige toestellen hierdoor 'gebricked' worden. Kan ik dat wel weer gaan herstellen door handmatig te flashen en zo ... maar daar heb ik toch helemaal geen zin in. En gaat zo'n fabrieksreset de oplossing bieden ? Staat na die reset ook de Portico er nog op, of moet ik dan ook weer opnieuw installeren ?
[ Voor 14% gewijzigd door bhorvers op 25-02-2013 21:37 ]
Had je je profielfoto meegestuurd?bhorvers schreef op maandag 25 februari 2013 @ 20:38:
[...]
Dit zou het allemaal wel eens kunnen oplossen, aldus Nokia !?
Denken ze dat ik van de wagen gevallen ben, of zo ... wtf !
Dan zouden ze dat kunnen denken idd.
Verwijderd
En het begint al goed... Zond hem op voor de blackscreen bug (al 3 maand last van) en ik moest hem al opstarten via een soft reboot man man...
Precies het probleem waarvoor hij binnen moest!
En om het helemaal goed te maken hebben ze exact hetzelfde gedaan qua stappen zoals ik al eerder had beschreven in de fout beschrijving...Ik betwijfel dat het probleem zal opgelost zijn...
Vrees dat dit echt een miskoop gaat worden , de telefoon is geweldig maar met deze bug is de telefoon gewoon waardeloos en compleet onbetrouwbaar.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2013 21:58 ]
Hmm, tja, ik probeer er ook nog wel de humor van in te zien. Maar ik vraag me hardop af of ik mijn telefoon eens terug moet zetten naar de fabrieksinstelling. Heeft iemand dat hier al eens succesvol gedaan ?harry899 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 21:44:
[...]
Had je je profielfoto meegestuurd?
Dan zouden ze dat kunnen denken idd.
Ik heb hem dus gebricked op deze manier... Maar dit zou opgelost moeten zijn met de portico update.bhorvers schreef op maandag 25 februari 2013 @ 22:37:
[...]
Hmm, tja, ik probeer er ook nog wel de humor van in te zien. Maar ik vraag me hardop af of ik mijn telefoon eens terug moet zetten naar de fabrieksinstelling. Heeft iemand dat hier al eens succesvol gedaan ?
Heb je deze nog niet, dan vooral geen factory reset doen!
Jep, op twee verschillende 920's meerdere keren moeten doen. (niet door crashes maar veel wisselen van SIM en gebruikers) Vooralsnog nooit gebrickt, alleen een keer een zeer lang proces gehad door lage accu spanning en aangsloten via USB. Blijkbaar was die laadspanning niet voldoende en schoot ie in een of andere rare loop, bij aansluiten op netstroom was het binnen 5 minuten klaar.bhorvers schreef op maandag 25 februari 2013 @ 22:37:
[...]
Hmm, tja, ik probeer er ook nog wel de humor van in te zien. Maar ik vraag me hardop af of ik mijn telefoon eens terug moet zetten naar de fabrieksinstelling. Heeft iemand dat hier al eens succesvol gedaan ?
Welke abbo heb jij als ik vragen mag? Want krijg bijna het idee dat jij een 50% deal hebt voor een jaar, want geen enkele website kom ik met die maandelijkse kosten tegen.Popmart1970 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:17:
@ Vali mijn maandelijkse kosten zijn gemiddeld E. 36,00 pm
E. 36,00 pm minus jouw E. 22,50 pm = E. 13,50 pm verschil
Heb een 24 mnd abo...dus 24x 13,50 = E 324,00 verschil tussen jouw abo en de mijne in 2 jaar.
Ik heb mn Lumia voor E. 59,00 bijbetaling bij mn abo gekregen
Ergo E. 324,00 + 59 = E 383,00 voor een Nokia Lumia 920 met abo van VF met 4GB data,140 belminuten pm,onbeperkt sms, en gratis bellen VF en Sizz klanten!!!
Dus ...is het in veel gevallen zeker NIET dom om een abo te nemen ipv los toestel!!
En wie weet zijn er uit de omgeving van mrsar wel personen zoals ik...
Zoniet, dan heb je inderdaad een mooie deal. Als je nu kijkt kom je die prijzen namelijk niet tegen.
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
Mobiel internet (Vodafone) ism Lumia920.
Software update (Whats app, Nokia Maps, Transit en Drive+Beta +/- 5min. (
Openen searchpagina tweakers forum 3 sec.
Openen dit topic 17 sec.
Openen Skydrive 19 sec en inloggen 2 sec.
Openen Word bestand 430kb (Skydrive) 2 sec.
Toevoeging: plaatsen deze post 6 sec.
[ Voor 6% gewijzigd door Philip op 26-02-2013 02:51 ]
Ik zet tegenwoordig snachts de batterijbesparing aan. Ik heb geen zin om rond 23:00u wakker te worden van een whatsapp bericht uit 1 of andere groep. Die batterijbesparing zet mn wifi in ieder geval uit.bhorvers schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 07:47:
Thnx allemaal voor de reacties. Geeft me wel wat moed en vertrouwen om ook terug te gaan naar de fabrieksinstellingen. Nu ben ik nog met een ander experiment bezig ... Wifi staat uit. Dat betekent dat ik dus wat minder uitspook met mijn Lumia (goed voor de verslaving) ... en dat de afgelopen nacht mijn batterij maar 2 a 3 % is afgenomen.
Facebook:
Live tile werkt nooit tot zelden.
De manier om iets te like werkt niet goed.
En ik weet niet of iemand hier ook last van heeft maar de 3 knoppen rechts boven (friend requests, inbox en notifications) die reageren vaak niet. Je moet overdreven erop drukken willen deze reageren.
- Comments worden niet altijd ingeladen.
- Zie deze app niet bij background tasks staan, klopt dit?
Twitter:
- Live tile werkt nooit.
- Zou graag willen zien dat wanneer je een reply wilt sturen naar een tweet met meerdere mentions dat deze mentions ook meegenomen worden.
Whatsapp:
- Crashed gelukkig zelden tot nooit (in tegenstelling tot bij andere hier in het forum). Crashed voornamelijk als ik snel van de facebook app naar whatsapp ga.
- Als de live tile op zn grootst staat word er zelden tot nooit een preview van een bericht getoont. Wel het aantal berichten wordt getoont.
Het gemis van een aantal apps is toch ook wel groot (instagram etc.).
Nu klinkt het of ik totaal niet tevreden ben maar het tegendeel is waar. Ben zelfs zo tevreden dat deze 'ergenissen' in het niet vallen. Natuurlijk hoop ik dat er op korte tijd een update voor deze apps komt.
Daarnaast blijf ik mij afvragen of iemand weet waar de data sense app zit. Kan deze neit vinden in de applist. Ook vroeg ik mij af of er ingesteld kan worden dat de hotmail app standaart afbeeldingen toont.
Of moet ik hiervoor iets doen met de afzender van het bericht (vertrouwd zetten ergens oid).
Hoewel ik geen problemen heb met de livetiles van twitter en FB: je krijgt ook een notificatie op de 'me' tile he? Wetrk die ook niet?PvtMashkov schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 09:21:
Na enkele dagen een zwarte lumia 920 in mijn bezit te hebben merk ik wel het volgende:
Facebook:
Live tile werkt nooit tot zelden.
De manier om iets te like werkt niet goed.
En ik weet niet of iemand hier ook last van heeft maar de 3 knoppen rechts boven (friend requests, inbox en notifications) die reageren vaak niet. Je moet overdreven erop drukken willen deze reageren.
- Comments worden niet altijd ingeladen.
- Zie deze app niet bij background tasks staan, klopt dit?
Twitter:
- Live tile werkt nooit.
- Zou graag willen zien dat wanneer je een reply wilt sturen naar een tweet met meerdere mentions dat deze mentions ook meegenomen worden.
Whatsapp:
- Crashed gelukkig zelden tot nooit (in tegenstelling tot bij andere hier in het forum). Crashed voornamelijk als ik snel van de facebook app naar whatsapp ga.
- Als de live tile op zn grootst staat word er zelden tot nooit een preview van een bericht getoont. Wel het aantal berichten wordt getoont.
Het gemis van een aantal apps is toch ook wel groot (instagram etc.).
Nu klinkt het of ik totaal niet tevreden ben maar het tegendeel is waar. Ben zelfs zo tevreden dat deze 'ergenissen' in het niet vallen. Natuurlijk hoop ik dat er op korte tijd een update voor deze apps komt.
Daarnaast blijf ik mij afvragen of iemand weet waar de data sense app zit. Kan deze neit vinden in de applist. Ook vroeg ik mij af of er ingesteld kan worden dat de hotmail app standaart afbeeldingen toont.
Of moet ik hiervoor iets doen met de afzender van het bericht (vertrouwd zetten ergens oid).
verder ook geen problemen (ook niet degene die jij meldt) met de FB app zelf. Wellicht even een reinstall van die app doen?
Mijn livetiles bij FB werken wel, maar toch vind ik de mobiele website vele malen beter werken.... dus met de app WebTiles zet ik een tile op mijn homescreen naar de mobiele website, dan heb ik veel sneller het nieuwsoverzicht e.d. voor me dan via de app..EraZor schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 09:50:
[...]
Hoewel ik geen problemen heb met de livetiles van twitter en FB: je krijgt ook een notificatie op de 'me' tile he?
Eerst krijg ik een krasje door een euromunt in mijn zak. En nu laat ik hem 20 cm vallen en komt hij zo ongelukkig terecht dat het hele scherm verbrijzeld is.
[ Voor 15% gewijzigd door -Splash- op 26-02-2013 09:58 ]
? je kunt vanuit ie een website toch gewoon pinnen op je home screen? waarom een app daarvoor?robg1984 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 09:52:
[...]
Mijn livetiles bij FB werken wel, maar toch vind ik de mobiele website vele malen beter werken.... dus met de app WebTiles zet ik een tile op mijn homescreen naar de mobiele website, dan heb ik veel sneller het nieuwsoverzicht e.d. voor me dan via de app..
Daar kwam ik ook laatst achter, werkt echt perfect.EraZor schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:00:
[...]
? je kunt vanuit ie een website toch gewoon pinnen op je home screen? waarom een app daarvoor?
Wat wel een dingetje was (en waar ik echt even achter moest komen) is dat mijn internet deling uit gaat als mijn telefoon op lockscreen gaat. Maar daar kan je omheen werken.
[ Voor 24% gewijzigd door -Splash- op 26-02-2013 10:03 ]
Verwijderd
Op WP8 zijn de 3rd party clients voor Twitter nog veelal beter dan de officiele app.PvtMashkov schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 09:21:
Twitter:
- Live tile werkt nooit.
Met name Mehdoh en Rowi staan goed bekend.
Mehdoh heeft ook Instagram support.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2013 10:17 ]
Maar dan krijg je in de tile een klein screenshotje van de website... Mooier vind ik het om met die app een tile te krijgen met het logo, zoals een echte app-tile.EraZor schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:00:
[...]
? je kunt vanuit ie een website toch gewoon pinnen op je home screen? waarom een app daarvoor?
Bluetooth was het dus niet want daar,ben ik vanaf gebleven tot de laatste freeze.
sinds de een na laatste reset update mijn battery app live tile niet meer. Wat ik ook doe, ik krijg het niet meer werkend.
Na een oplopend aantal freezes de laatste weken heb ik gisteren ook een fabrieksreset gedaan. Da's nu 24 uur geleden en sindsdien nog geen rare hangers meegemaakt (Wi-Fi aan en Bluetooth allebei aan gehad).Bunker37 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:33:
Vannacht weer een freeze. Nokia moet me nog bellen. Ik ga zo maar eens naar de winkel terug om te horen wat zij er aan kunnen doen. Hoeveel werk heb je na een fabrieks reset om alles weer op orde te krijgen? Of staat je hele layout ook in de cloud na een backup?
Bluetooth was het dus niet want daar,ben ik vanaf gebleven tot de laatste freeze.
sinds de een na laatste reset update mijn battery app live tile niet meer. Wat ik ook doe, ik krijg het niet meer werkend.
De reset zelf duurde een minuut of tien. Met het terugzetten van alle apps ben ik wel een uurtje of twee zoet geweest. Ik heb express niet de backup terug laten zetten vanuit de cloud, omdat er dan misschien ook weer een foute instelling terug zou worden gezet. Ben dus weer helemaal van scratch begonnen. Kleine tip als je dat ook wilt doen: via je aankoopgeschiedenis op windowsphone.com kun je je eerder gekochte apps naar je Lumia pushen. Op die manier hoef je niet alles opnieuw op te zoeken in de Store.
Mooi, dan doe ik direct de reset en zet ik alles wel terug via de cloud. Kunnen we beide manieren testen. Als het bij jou dan wel goed is en bij mij bv niet, kan ik altijd nog voor die optie kiezen. Ben benieuwd of de layout van het home screen ook mee komt. Eerst even alle foto's richting Skydrive pushen zodat die sync direct wat simpeler gaat.RobinFM schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:47:
[...]
Na een oplopend aantal freezes de laatste weken heb ik gisteren ook een fabrieksreset gedaan. Da's nu 24 uur geleden en sindsdien nog geen rare hangers meegemaakt (Wi-Fi aan en Bluetooth allebei aan gehad).
De reset zelf duurde een minuut of tien. Met het terugzetten van alle apps ben ik wel een uurtje of twee zoet geweest. Ik heb express niet de backup terug laten zetten vanuit de cloud, omdat er dan misschien ook weer een foute instelling terug zou worden gezet. Ben dus weer helemaal van scratch begonnen. Kleine tip als je dat ook wilt doen: via je aankoopgeschiedenis op windowsphone.com kun je je eerder gekochte apps naar je Lumia pushen. Op die manier hoef je niet alles opnieuw op te zoeken in de Store.
Verwijderd
de layout komt niet mee terug met een backup bij een harde reset!Bunker37 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:58:
[...]
Mooi, dan doe ik direct de reset en zet ik alles wel terug via de cloud. Kunnen we beide manieren testen. Als het bij jou dan wel goed is en bij mij bv niet, kan ik altijd nog voor die optie kiezen. Ben benieuwd of de layout van het home screen ook mee komt. Eerst even alle foto's richting Skydrive pushen zodat die sync direct wat simpeler gaat.
Bedankt. Dan ga ik wat screenshots maken om het proces te versnellen.Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:59:
[...]
de layout komt niet mee terug met een backup bij een harde reset!
Zojuist een mail van Nokia gekregen dat er binnen twee weken weer een software update komt. Deze update zou onder andere 'onze' freezes fixen. Ik heb nog gevraagd of ze de Portico niet bedoelen, maar dat lijkt me eigenlijk onwaarschijnlijk. Ik ben wel heel benieuwd naar jullie ervaring met die fabrieksreset. Als deze voor jullie goed uitpakt, ga ik dat ook doen. Heb overigens Wifi nog steeds uit staan en nog geen freezes meegemaakt ... maar ja, het is ook nog maar 1 dag.Bunker37 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:06:
[...]
Bedankt. Dan ga ik wat screenshots maken om het proces te versnellen.
Raar. Ik hang net Nokia op na een lang gesprek en de Technische dienst gaat me morgen terugbellen. Hij zou dan wel iets over die update hadden kunnen verklappen, lijkt me zo. Ik heb net de hardware reset gedaan en ben nu aan het kijken hoe ik mijn backups terug kan zetten. Had verwacht dat dat een simpele optie was, maar ik moet weer gaan zoeken..bhorvers schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:39:
[...]
Zojuist een mail van Nokia gekregen dat er binnen twee weken weer een software update komt. Deze update zou onder andere 'onze' freezes fixen. Ik heb nog gevraagd of ze de Portico niet bedoelen, maar dat lijkt me eigenlijk onwaarschijnlijk. Ik ben wel heel benieuwd naar jullie ervaring met die fabrieksreset. Als deze voor jullie goed uitpakt, ga ik dat ook doen. Heb overigens Wifi nog steeds uit staan en nog geen freezes meegemaakt ... maar ja, het is ook nog maar 1 dag.
Verwijderd
dat ging bij mij vollidig automatisch en vanzelf. hoefde daar helemaal niet naar te zoeken!Bunker37 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:51:
[...]
Raar. Ik hang net Nokia op na een lang gesprek en de Technische dienst gaat me morgen terugbellen. Hij zou dan wel iets over die update hadden kunnen verklappen, lijkt me zo. Ik heb net de hardware reset gedaan en ben nu aan het kijken hoe ik mijn backups terug kan zetten. Had verwacht dat dat een simpele optie was, maar ik moet weer gaan zoeken..
Die backup moet je doen tijdens het setup proces. Doe je dat niet dan kan je hem niet mee terug zetten. Ga dus ook niet het back-up menu in, in de instellingen want dan maakt ie een nieuwe back-up en verwijdert ie de oude die je dus terug wilt zetten!!Bunker37 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:51:
[...]
Raar. Ik hang net Nokia op na een lang gesprek en de Technische dienst gaat me morgen terugbellen. Hij zou dan wel iets over die update hadden kunnen verklappen, lijkt me zo. Ik heb net de hardware reset gedaan en ben nu aan het kijken hoe ik mijn backups terug kan zetten. Had verwacht dat dat een simpele optie was, maar ik moet weer gaan zoeken..
Verwijderd
na harde reset, opnieuw aanmelden met windows live, en telefoon vraagt dan of hij gevonden backup terug moet zetten. kind kan de was doenBunker37 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:08:
Nieuwe backup ben ik niet aan het maken nee en lees inderdaad dat ik dat meteen had moeten doen. Ik ben dan nog niet met wifi verbonden dus dat lijkt me dan raar om daar de backup te installeren. Eens kijken hoe ik de telefoon weer opnieuw moet instellen dan. gaat lekker zo
Je bedoelt dat je niet kunt tetheren als je telefoon in standby gaat? Hoe werk je daar dan omheen?-Splash- schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:01:
[...]
Daar kwam ik ook laatst achter, werkt echt perfect.
Wat wel een dingetje was (en waar ik echt even achter moest komen) is dat mijn internet deling uit gaat als mijn telefoon op lockscreen gaat. Maar daar kan je omheen werken.
Verwijderd
wifi open laten tijdens lockscreen?autje schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:17:
[...]
Je bedoelt dat je niet kunt tetheren als je telefoon in standby gaat? Hoe werk je daar dan omheen?
Klopt, vreemd genoeg kan je dus geen WiFi verbinding opzetten tijdens de setup en zal je dat altijd over 3G moeten doen. Gelukkig is de back-up niet zo groot, het is alleen een kleine file waar je app lijst in staat e.d. Het daadwerkelijke downloaden doet ie pas als de setup compleet is voor zover ik weet.Bunker37 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:08:
Nieuwe backup ben ik niet aan het maken nee en lees inderdaad dat ik dat meteen had moeten doen. Ik ben dan nog niet met wifi verbonden dus dat lijkt me dan raar om daar de backup te installeren. Eens kijken hoe ik de telefoon weer opnieuw moet instellen dan. gaat lekker zo
Dat kan zeker wel, heb het al meermalen gedaan zonder problemen.autje schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:17:
[...]
Je bedoelt dat je niet kunt tetheren als je telefoon in standby gaat? Hoe werk je daar dan omheen?
Ook op 3G? Lijkt me wel logisch, maar voor de zekerheid vraag ik het toch maar evenBeanie schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:33:
[...]
[...]
Dat kan zeker wel, heb het al meermalen gedaan zonder problemen.
Ik had gelezen dat een factory reset het beste gedaan kon worden zonder simkaart in het toestel. Die had ik eruit gehaald dus. Toen ik de simkaart er weer in deed, werd ie niet herkend en moest ik het setup proces onderbreken. Dat zal de boel in de war hebben gegooid. Net een reset gedaan met de kaart erin en dan komt die optie inderdaad op het scherm. Nu mijn homescreen weer opnieuw inrichten en wat passwords ingeven en even een foto/muziek sync doen vanaf de skydrive. Ben benieuwd..Beanie schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:33:
[...]
Klopt, vreemd genoeg kan je dus geen WiFi verbinding opzetten tijdens de setup en zal je dat altijd over 3G moeten doen. Gelukkig is de back-up niet zo groot, het is alleen een kleine file waar je app lijst in staat e.d. Het daadwerkelijke downloaden doet ie pas als de setup compleet is voor zover ik weet.
Hoe gaat het met de 're-install' ? Ben erg benieuwd naar je bevindingen de komende dagen ...Bunker37 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:51:
[...]
Overigens kreeg ik de volgende mail van Nokia terug ...
"We are expecting the software update for Lumia 920 pto be available in European countries in the coming weeks. The software update does address some of the platform issues that have been reported, including freezing issue."
Oh ja, afdeling 'techniek' zou mij ook nog bellen ... Heb, behalve deze mail, niets meer gehoord.
[ Voor 5% gewijzigd door bhorvers op 26-02-2013 13:18 ]
Telefoon niet op lockscreen laten gaan. Vroeger werkte het wel gewoon in standby modus. Maar na een tijdje niet meer.autje schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:17:
[...]
Nu hebben alleen Battery Sense en Regenmeter toegang om op de achtergrond te blijven draaien en inmiddels heeft mijn toestel een ruime dag aangestaan en heb ik nu nog 50% batterij over. Daar zou ik volgens Battery Sense nog 1 dag en 4 uur mee moeten kunnen doen. Dan komt het totaal uit op ongeveer een uur of 50 op één batterijlading, waar ik er voorheen een uur of 20 mee deed!
Whatsapp staat donker gekleurd bij mijn achtergrond taken, betekend dit dat ie niet op de achtergrond blijft draaien? Wat opzich wel een logische verklaring is want er wordt geen preview bericht getoont in de live tile.dubbeldekkert schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:59:
Ik weet niet of het aan de Whatsapp update ligt of aan de taken die op de achtergrond uitgevoerd mochten worden die ik heb geblokkeerd, maar mijn batterij gaat nu dik 2x zo lang mee als voorheen.
Nu hebben alleen Battery Sense en Regenmeter toegang om op de achtergrond te blijven draaien en inmiddels heeft mijn toestel een ruime dag aangestaan en heb ik nu nog 50% batterij over. Daar zou ik volgens Battery Sense nog 1 dag en 4 uur mee moeten kunnen doen. Dan komt het totaal uit op ongeveer een uur of 50 op één batterijlading, waar ik er voorheen een uur of 20 mee deed!
Zoja weet jij hoe ik deze wel op de achtergrond kan laten draaien?
Overigens mijn battery gaat ook makkelijk een dag mee.
Ben inmiddels expert op re-installs. Blij dat ik alle foto's even op de skydrive had gezet en dat ik screenshots had gemaakt van mijn home screen. Van een aantal apps moest ik de instellingen opnieuw zetten. Zoals bij telebankieren etc.bhorvers schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:17:
[...]
Hoe gaat het met de 're-install' ? Ben erg benieuwd naar je bevindingen de komende dagen ...
Overigens kreeg ik de volgende mail van Nokia terug ...
"We are expecting the software update for Lumia 920 pto be available in European countries in the coming weeks. The software update does address some of the platform issues that have been reported, including freezing issue."
Oh ja, afdeling 'techniek' zou mij ook nog bellen ... Heb, behalve deze mail, niets meer gehoord.
Inmiddels ook bij Saturn Connect geweest en vandaag was de laatste inruildag dag (7 dagen na aankoop). Omdat ze geen nieuw toestel hebben liggen, heb ik nu een optie voor de komende paar weken om het ding alsnog om te ruilen als er een nieuwe binnenkomt. Moet ie wel in nieuw staat blijven natuurlijk. Als ik nu een week geen resets meer heb, ruil ik niet meer om, maar toch fijn om dit acter de hand te hebben. Ben dan wel benieuwd hoe dat gaat met de draadloze oplader want die is op IMEI nummer aangevraagd en zou ik daarna nog een keer kunnen doen en heeft degene die mijn toestel ooit weer afneemt nadat Nokia het ding weer released wellicht een probleem.
Anyways, dit geeft me tijd om de technische dienst, mijn hardware reset en wellict de update af te wachten op mijn huidige toestel.
Gelukkig is het zo'n gaaf ding dat het het allemaal (nog steeds) waard is..
De live tile van de batterij doet het ook weer dus iets gaat er echt fout na een soft reset maar wat dat is???
[ Voor 3% gewijzigd door Bunker37 op 26-02-2013 14:39 ]
Volgens mij kun je Whatsapp niet instellen en draait die altijd op de achtergrond mee. Hij staat bij mij ook alleen in het 'geavanceerd' lijstje en daar is hij ook bij mij grijs.PvtMashkov schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:08:
[...]
Whatsapp staat donker gekleurd bij mijn achtergrond taken, betekend dit dat ie niet op de achtergrond blijft draaien? Wat opzich wel een logische verklaring is want er wordt geen preview bericht getoont in de live tile.
Zoja weet jij hoe ik deze wel op de achtergrond kan laten draaien?
Overigens mijn battery gaat ook makkelijk een dag mee.
Heb het nog niet gevonden...
Kan dat ook niet vinden en heb hier gelezen dat dat niet kan. Rare fout..weid1374 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:47:
Bestaat er een mogelijkheid om alleen de echte inlog een wachtwoord te zetten en de kids corner zonder wachtwoord te laten?
Heb het nog niet gevonden...
Dit topic is gesloten.
![]()
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;
Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;