[WP8] Ervaringen met de Nokia Lumia 920 - Deel 1 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 55 ... 111 Laatste
Acties:
  • 586.318 views

• bhorvers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06-2023
Bunker37 schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 12:01:
[...]

ik heb er nu twee in de nacht met Wifi aan, een in de auto met bluetooth en Wifi aan en een midden op de dag. Allemaal in idle. Gaan we dit nog ergens melden bij Nokia?
Het liefst met z'n allen massaal bij Nokia melden ! Weet iemand een 'geschikt' mailadres ?

• Bunker37
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-07-2015
frenk16 schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 12:17:
Sinds de update heb ik het idee dat ik de helderheid van mijn beeldscherm vaak veranderd terwijl er qua lichtintensiteit geen verandering is. Is er een manier om dit op te lossen? Ik heb gelukkig geen last van die vastlopers, wel een paar keer een crash van enen app zelf.
helderheid verandering zie ik ook constant. Zal vast door de auto setting komen en weggaan als je auto niet gebruikt maar dat zou zo niet moeten zijn. Ik zal straks eens testen in een vaste setting ipv auto

Verwijderd

Bugje (of feature)?
Er is een update voor de Nokia kaart van Nederland, die heb ik offline op mijn toestel staan.

Echter mag ik deze van mijn phone niet updaten via 3G, ik moet per se een wifi verbinding gebruiken.
Wat nou als je geen wifi hebt?!

Heb zo'n VF F&F 10GB abo dus die 150MB boeit me niet om via 3G binnen te trekken, maar ergens is dus bepaald dat ik niet vrij mag kiezen? Jammer. ;-)

• supersatan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-05-2024
bhorvers schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 13:03:
[...]

Het liefst met z'n allen massaal bij Nokia melden ! Weet iemand een 'geschikt' mailadres ?
Stephen.Elop@nokia.com

Hij (of een collega) schijnt echt te reageren en de klacht serieus te nemen.

• bhorvers
Weer iets anders ... ik sla wat foto's via mijn desktop op in Skydrive, zodat ik deze op de Lumia kan bekijken. Via het album 'Opgeslagen foto's Skydrive' zie ik deze terug op de Lumia. Als ik vervolgens foto's verander, toevoeg of verwijder via mijn desktop ... dan zie ik deze wijzigingen niet terug in het betreffende album op de Lumia. Ik heb al gekeken voor een refresh functie, maar die is er niet ... ook af- en aanmelden voor Skydrive op de Lumia werkt niet. De inhoud van het album wordt niet aangepast.

Herkent iemand dit en is er een oplossing voor ?

Edit ... het duurt even, maar dan passen de foto's zich automatisch aan. Yep, geduld is mijn beste eigenschap ... maar dat wordt bij de Lumia aardig op de proef gesteld ! ;)

[ Voor 13% gewijzigd door bhorvers op 23-02-2013 15:23 ]

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:35
Dat viel mij inderdaad ook op bhorvers, volgens mij is het alleen een one-way-sync.

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:52
Iets raars:
Bij instellingen - "mijn telefoon zoeken" staat daar direct onder in in kleine grijze letters: uitgeschakeld; echter wanneer op die optie tik, dan staat daar bij "mijn telefoon zoeken gebruiken: Ingeschakeld.

rarara

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-12-2025
Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 14:27:
Bugje (of feature)?
Er is een update voor de Nokia kaart van Nederland, die heb ik offline op mijn toestel staan.

Echter mag ik deze van mijn phone niet updaten via 3G, ik moet per se een wifi verbinding gebruiken.

Heb zo'n VF F&F 10GB abo dus die 150MB boeit me niet om via 3G binnen te trekken, maar ergens is dus bepaald dat ik niet vrij mag kiezen? Jammer. ;-)
Alles tot 50mb mag volgens mij via 3g worden gedownload. Dat is in ieder geval bij marketplace downloads zo. En ja, het is inderdaad jammer als je dus nergens wifi hebt, maar tegenwoordig is dat ook al niet lastig om op te lossen. Connectify kan handig zijn als je even snel iets via wifi wilt doen en geen router of access point hebt.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• kruila
Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 14:27:
Bugje (of feature)?

In de handleiding staat letterlijk:
Als er een verbinding voor Wi-Fi zowel als voor dataverbinding beschikbaar is,
gebruikt uw telefoon de Wi-Fi-verbinding

• carthorian
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-12-2024
Net, zoals al enkele gebruikers vroeger in dit topic, ook een probleempje met usb kabeltjes. Ik kan opladen met alle kabels, maar sommige ervan kan ik dan weer niet gebruiken voor dataoverdracht (telefoon laadt wel op, maar pc geen verbinding naar pc).

De meegeleverde kabel doet het wel, een andere niet. Ik blijf nog even testen met andere kabels...
Raad voor iedereen aan om je nokia kaarten te updaten, niet zo gek lang geleden een update uitgekomen. Dit kan je doen door naar instellingen-kaarten en dan op updates te drukken.

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Zo, ruim 600 MB aan updates. :P

• kruila
Ligt er maar aan van welke landen je de kaarten op de 920 hebt staan, minder landen: kleinere update

• bhorvers
supersatan schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 14:37:
[...]

Stephen.Elop@nokia.com

Hij (of een collega) schijnt echt te reageren en de klacht serieus te nemen.
Zo, nu al een antwoord van mijnheer Elop gekregen ... sterker nog, er is gelijk een Nokia Service Request aangemaakt en hij heeft zijn team er op gezet. In mijn mail heb ik als belangrijkste probleem de 'freezes' van de Lumia genoemd ... Ik vind dit namelijk niet kunnen voor zo'n telefoon en ik ga niet bijvoorbeeld mijn Wifi uitzetten, zodat ik er geen last meer van heb.

Ik heb hem wel gewaarschuwd dat ie misschien nog wel meer van dit soort mailtjes krijgt ... 8)

• Sanction
  • Niet online
kruila schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 18:59:
[...]

Ligt er maar aan van welke landen je de kaarten op de 920 hebt staan, minder landen: kleinere update
Klopt, ik heb er een paar 'grote' tussenstaan vanwege mijn werk. :)

Verwijderd

kruila schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 15:56:
[...]

In de handleiding staat letterlijk:
Als er een verbinding voor Wi-Fi zowel als voor dataverbinding beschikbaar is,
gebruikt uw telefoon de Wi-Fi-verbinding
Wifi staat bij mij standaard uit. ;-)

• Little 3vil
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik heb van de week de Lumia 920 voor mijn vriendin gehaald bij KPN. Nu zat ik gister even op mijnkpn te kijken en zag tot mijn schrik dat er in 2 dagen al bijna 400Mb aan data was verbruikt. Thuis staat hij met wifi verbonden en mn vriendin heeft de afgelopen 2 dagen gewoon gewerkt en dus nauwelijks de telefoon gebruikt. Ze heeft een datalimiet van 1000Mb en op deze manier is ze er dus binnen een week doorheen.

Ik heb hier op het forum gezocht en google komt ook met weinig oplossingen. Alleen dat het misschien aan je locatieservices kan liggen. Ik deze voor de zekerheid maar vast uitgezet.

Heeft iemand enig idee waar dit nog meer aan zou kunnen liggen?

Verwijderd

Little 3vil schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 19:37:
Ik heb van de week de Lumia 920 voor mijn vriendin gehaald bij KPN. Nu zat ik gister even op mijnkpn te kijken en zag tot mijn schrik dat er in 2 dagen al bijna 400Mb aan data was verbruikt. Thuis staat hij met wifi verbonden en mn vriendin heeft de afgelopen 2 dagen gewoon gewerkt en dus nauwelijks de telefoon gebruikt. Ze heeft een datalimiet van 1000Mb en op deze manier is ze er dus binnen een week doorheen.

Ik heb hier op het forum gezocht en google komt ook met weinig oplossingen. Alleen dat het misschien aan je locatieservices kan liggen. Ik deze voor de zekerheid maar vast uitgezet.

Controller eens de instelling bij "background tasks", misschien staat daar een app die hiervoor verantwoordelijk is?

• Little 3vil
Wat voor app trekt 200Mb per dag? Updates van twitter, facebook etc zitter eerder in de Kb's. Ik ga even zoeken in de instellingen. Ben ze nog niet tegen gekomen.

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:28

Tip: zet mobiele data uit en alleen wifi, want ik zit ook bij kpn en heb nergens last van.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Enige wat ik kan bedenken is het bekijken van een filmpje via youtube, website die belachelijk veel data verbruikt of het binnenhalen van apps via 3g.

• Bunker37
bhorvers schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 18:59:
[...]

Zo, nu al een antwoord van mijnheer Elop gekregen ... sterker nog, er is gelijk een Nokia Service Request aangemaakt en hij heeft zijn team er op gezet. In mijn mail heb ik als belangrijkste probleem de 'freezes' van de Lumia genoemd ... Ik vind dit namelijk niet kunnen voor zo'n telefoon en ik ga niet bijvoorbeeld mijn Wifi uitzetten, zodat ik er geen last meer van heb.

Ik heb hem wel gewaarschuwd dat ie misschien nog wel meer van dit soort mailtjes krijgt ... 8)
Ik heb er meteen maar een achteraan gestuurd omdat dit een serieus probleem is en ik op die manier hoop dat het wat sterker wordt aangezet. Het bovenstaande is echter al zeer hoopvol.
Nu nog een fatsoenlijke VNC app en dan heb ik geen vragen meer. :*)

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Kijk en ns of je een app met een livetile op je homescreen heb staan? Er was een bug dat dat plaatje op de tile in een loop terecht kwam en zo vele mb's per dag verstookte. De Tweakers app had hier bijv. last van.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• Little 3vil
PaT schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 20:22:
Kijk en ns of je een app met een livetile op je homescreen heb staan? Er was een bug dat dat plaatje op de tile in een loop terecht kwam en zo vele mb's per dag verstookte. De Tweakers app had hier bijv. last van.
Hoe zie ik of er een livetile op staat? Ik ben nog niet bekend met WP8.

Filmpjed e.d. zijn er niet op gekeken en er is niets gedownload zonder wifi. Verder is ze aan het werk geweest (dus geen tijd voor dat soort zaken). Ik vind het heel apart. :?

Is er geen app waarin je kan zien welke app de meeste data verbruikt. Op Android heb ik dat wel.

[ Voor 7% gewijzigd door Little 3vil op 23-02-2013 20:36 . Reden: Toevoeging ]

• Little 3vil
pinokkia schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 19:55:
[...]

Tip: zet mobiele data uit en alleen wifi, want ik zit ook bij kpn en heb nergens last van.
Dat vind ik wel een beetje heel kort door de bocht.....ik zit zelf ook bij KPN en heb mobiele data aan en ik verbruik hooguit 500Mb per maand. Het hele idee an dit abbonnement is dat ze overal en altijd online is. Dan kan je net zo goed je telefoon uitzetten, dat scheelt in de belkosten.

• Martinspire
Idd, mobiele data kan best aanblijven. Dan is het handiger om de optie aan te zetten dat wifi op de achtergrond ook gewoon aanblijft (settings->wifi->advanced)

• Bunker37
Bunker37 schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 20:09:
[...]

Ik heb er meteen maar een achteraan gestuurd omdat dit een serieus probleem is en ik op die manier hoop dat het wat sterker wordt aangezet. Het bovenstaande is echter al zeer hoopvol.
Nu nog een fatsoenlijke VNC app en dan heb ik geen vragen meer. :*)
Gaat lekker zo. Kreeg deze net binnen en dat op een zaterdag avond.

Hello,

Thank you for contacting us with your concern.

We have logged your concern and are currently looking into it. Your service request number is 1-xxxxxxxxxxx. Please allow us to handle the details of your case, and our local Nokia customer care team will get back to you shortly. Answers to many of your questions may be located online. Please visit www. Nokia.com/support for your Nokia product support needs.

Kind Regards,
Zoi

• Bunta
  • Laatst online: 25-11-2025

Welke apps zijn er geinstalleerd op die 920? Net zoals PaT al had vermeld zou het inderdaad zomaar kunnen dat er een app met een buggy live tile data aan het slurpen is.

Verder kan ik mij de volgende scenario's bedenken:
- Weet je zeker dat je wel echt verbonden was met je thuis netwerk? Het is en blijft WiFi en geen bekabelde verbinding.
- Map update gedaan misschien? Maps kunnen flinke downloads zijn.
- Camera gebruik!? De standaard instellingen van WP8 zijn (Correct me if I'm wrong) auto upload naar Skydrive, ook weer extra data verbruik.

Het is en blijft een nieuwe telefoon, en zoals met alles is iets nieuws geweldig om aan te raken en mee te spelen. Een paar nieuwe Apps er op, even snel wat filmpjes kijken op het internet, Accounts toevoegen en Syncen, cameraatje spelen, oeps WiFi vergeten aan te zetten!!

400mb is in mijn ogen best mogelijk voor een paar dagen gebruik. Helaas op een 1gb abo wel erg krap! Moet er wel bij vermelden dat het inderdaad oogt als stevig verbruik, zelf moet ik mijn stinkende best doen om er 1gb door te stampen in een dag en dan wel via tethering naar mijn laptop/tablet. Gelukkig heb ik zo;n 10gb abo, geeft je wel een heleboel vrijheid!

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

• egev
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-07-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 23:03:
Weet iemand hoe lang het duurt als je iets opstuurt via Online Repair Nokia (in mijn geval is het terug naar Duitsland).

Als ik de tracking controleer is er zelfs nog geen bevestiging dat het pakketje is toegekomen (maandag is UPS het komen oppikken).
Op het forum van de wp7 site geven de meeste ongeveer 1 week aan. Vreemd dat je nog geen bevestiging van ontvangst hebt gehad. Heb je de tracecode van de sticker ingevuld op de UPS site? Mijn 920 is de 19e naar de repair dienst in Duitsland verzonden en was de 20e in ontvangst genomen.

• Beaub
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-02-2025
Hmmm: gisteren de laatste update van Whatsapp geinstalleerd en waar ik de dag ervoor (na de vorige update) in 7/8 uur tijd tijdens het slapen ongeveer 2/3% verbruikt had en een resterende tijd had van ruim 4 dagen werd ik zojuist wakker en was er in een nacht tijd 40% van m'n batterij verbruikt. Meer mensen last van toevallig?

• TonyM
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-01-2024
Als ik de forums over de Lumia 920 lees kom ik tot de conclusie dat ik erg veel geluk heb met mijn Lumia 920. Geen enkele van de hier genoemde bugs en/of technische problemen heb ik last van.
Geen ratelende trilfunctie, geen crashes of feezing, hij word niet warm, etc.
Alleen de batterij zou wel iets langer vol mogen blijven. Alhoewel dat beter lijkt te zijn geworden na de Whatsapp updates. Kan dat??

Ik heb wel een vraagje over die "Live Tiles". Verbruiken die niet veel stroom? Of stopt dat zodra het scherm op timeout gaat? Is er geen manier dat je bij een app kunt kiezen voor een gewone tile? (als dit tenminste zin heeft met betrekking tot stroomverbruik).
Ok, dat waren 3 vraagjes :P

• TonyM
Beaub schreef op zondag 24 februari 2013 @ 11:01:
Hmmm: gisteren de laatste update van Whatsapp geinstalleerd en waar ik de dag ervoor (na de vorige update) in 7/8 uur tijd tijdens het slapen ongeveer 2/3% verbruikt had en een resterende tijd had van ruim 4 dagen werd ik zojuist wakker en was er in een nacht tijd 40% van m'n batterij verbruikt. Meer mensen last van toevallig?
Moet ik 2/3% lezen als 2-3 % of 2/3 gedeelte?
De mijne verliest minimaal 50% in een nachtje slapen :P
Resterende tijd van 4 dagen?!?! WOUW....Ik ben al blij als de mijne 24 uur meegaat :(

<edit> Moet wel zeggen dat ik 15 minuten geleden bij instellingen m'n WiFi zo heb ingesteld dat deze uitgeschakeld word als het scherm op timeout gaat.
Mischien dat dat veel uitmaakt?

[ Voor 12% gewijzigd door TonyM op 24-02-2013 11:17 ]

• Bunker37
Bunta schreef op zondag 24 februari 2013 @ 07:35:
[...]

400mb is in mijn ogen best mogelijk voor een paar dagen gebruik. Helaas op een 1gb abo wel erg krap! Moet er wel bij vermelden dat het inderdaad oogt als stevig verbruik, zelf moet ik mijn stinkende best doen om er 1gb door te stampen in een dag en dan wel via tethering naar mijn laptop/tablet. Gelukkig heb ik zo;n 10gb abo, geeft je wel een heleboel vrijheid!
In het buitenland in Europa koop ik altijd een week onbeperkt internet van T-Mobile. Je hebt dan 100MB op volle snelheid en daarna wordt je beperkt voor de rest van de duur. Je kunt je verbruik ook prima bijhouden. De eerste week alleen een beetje de Telegraaf lezen en je krijgt die 100MB niet op, maar toen ik in de tweede week heel even Google Maps gebruikte in de satelliet stand, vlogen die 100MB er in 5 minuten doorheen. WP8 heeft die app niet, maar dit is enkel om aan te geven dat snel en veel verbruik inderdaad makkelijk kan. Gewoon de komende tijd even je data verbruik op 3G goed tracken en dan valt vanzelf op waar het door komt. Kun je dan nog geen reden bedenken, zou ik hetzelfde thuis op mijn router tracken als de telefoon met WiFi verbonden is. Je moet er echt wel achter kunnen komen wanneer je telefoon zoveel data slurpt.

• Beaub
TonyM schreef op zondag 24 februari 2013 @ 11:13:
[...]

Moet ik 2/3% lezen als 2-3 % of 2/3 gedeelte?
De mijne verliest minimaal 50% in een nachtje slapen :P
Resterende tijd van 4 dagen?!?! WOUW....Ik ben al blij als de mijne 24 uur meegaat :(
Dat moet je lezen als 2 a 3%. Laatste week was het in een nacht ongeveer 1% per uur, maar na de 'majo' Whatsapp update was ik maar 2% kwijt en gaf de battery status app ook een bijna horizontale lijn aan in de grafiek. 50% in een nachtje slapen: hoe lang slaap je of wat doe je allemaal in je slaap :p ? Lijkt me niet normaal. Uiteraard was die 4 dagen na een beetje gebruik in de ochtend zo teruggebracht naar 2 dagen, maar hij leek echt een stuk beter te zijn.

Maar zat net even te kijken, had ook de WPcentral app gedownload en die heeft ook achtergrondtaken. Die geblokkeerd, eens kijken of dat de boosdoener was. ;)

• TonyM
Als m'n WiFi uitgaat als m'n scherm op timeout gaat moet ik zeker wel dataverbinding aanzetten omdat ik anders niet weet of ik een berichtje via Whatsapp krijg?

• Beaub
TonyM schreef op zondag 24 februari 2013 @ 11:25:
Als m'n WiFi uitgaat als m'n scherm op timeout gaat moet ik zeker wel dataverbinding aanzetten omdat ik anders niet weet of ik een berichtje via Whatsapp krijg?
Ja, zonder internetverbinding geen binnenkomst van berichten.

EDIT: ik heb trouwens Wifi constant aan staan, dus dat zou het niet moeten zijn. Als je 50% in een nacht verbruikt zou ik toch eens naar je achtergrondtaken kijken...

[ Voor 20% gewijzigd door Beaub op 24-02-2013 11:44 ]

• TonyM
Beaub schreef op zondag 24 februari 2013 @ 11:43:
[...]

Ja, zonder internetverbinding geen binnenkomst van berichten.

EDIT: ik heb trouwens Wifi constant aan staan, dus dat zou het niet moeten zijn. Als je 50% in een nacht verbruikt zou ik toch eens naar je achtergrondtaken kijken...
Ok, ik dacht steeds dat je voor achtergrondtaken het pijltje ingedrukt moest houden en dan verwijderen wat "open" staat. Nu ontdek ik net dat er in de menu's een optie is om echt die apps te zien die altijd actief zijn op de achtergrond, ook al gebruik je ze niet.
Dat waren er in mijn geval 6 stuks. Telegraaf, Nokia Drive+ Beta, Angry Birds Roost, Nokia City Lens en Weerplaza.
Allemaal uitgezet, eens kijken of het nu een stuk beter word :)

[ Voor 6% gewijzigd door TonyM op 24-02-2013 12:11 ]

• egev
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-07-2022
TonyM schreef op zondag 24 februari 2013 @ 11:08:
Als ik de forums over de Lumia 920 lees kom ik tot de conclusie dat ik erg veel geluk heb met mijn Lumia 920.
Ik heb wel een vraagje over die "Live Tiles". Verbruiken die niet veel stroom? Of stopt dat zodra het scherm op timeout gaat? Is er geen manier dat je bij een app kunt kiezen voor een gewone tile? (als dit tenminste zin heeft met betrekking tot stroomverbruik).
Ok, dat waren 3 vraagjes :P
Als ik de forums lees zou ik bijna niet eens meer een 920 durven te kopen. Zeker niet nadat m'n 920 door een factory reset gebricked is geraakt en je daarna op internet leest dat bijna iedereen z'n 920 door het uitvoeren van deze stap om zeep heeft geholpen. Maar het zal allemaal wel goed komen, OS bevalt goed en de snelheid van het toestel ook.

De live tiles zijn niet zo Live als de naam doet vermoeden. Ik meen dat ze 1x per half uur bijgewerkt worden. Het is dus niet een constant proces dat veel batterij verbruikt.

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-12-2025
De nieuwe update van whatsapp heeft whatsapp wel beter gemaakt.. maar heb het idee dat er wel veel meer battery gedrained wordt bij de lumia.

https://www.youtube.com/@droommotor

• /\/\|)
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-11-2025
egev schreef op zondag 24 februari 2013 @ 12:36:
[...]

Als ik de forums lees zou ik bijna niet eens meer een 920 durven te kopen. Zeker niet nadat m'n 920 door een factory reset gebricked is geraakt en je daarna op internet leest dat bijna iedereen z'n 920 door het uitvoeren van deze stap om zeep heeft geholpen. Maar het zal allemaal wel goed komen, OS bevalt goed en de snelheid van het toestel ook.

De live tiles zijn niet zo Live als de naam doet vermoeden. Ik meen dat ze 1x per half uur bijgewerkt worden. Het is dus niet een constant proces dat veel batterij verbruikt.
Nee, alleen de tiles van apps van luie programmeurs worden 1x per half uur geupdate. En soms geeft dat natuurlijk niet.

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:49
/\/\|) schreef op zondag 24 februari 2013 @ 12:54:
[...]

Nee, alleen de tiles van apps van luie programmeurs worden 1x per half uur geupdate. En soms geeft dat natuurlijk niet.
Het is toch niet mogelijk om een app vaker dan 30min te laten updaten?

• /\/\|)
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-11-2025
Push notifications (waarmee je een tile update of toast notificatie toont) kun je zo vaak sturen als je wilt vanuit 'de cloud'. (shameless plug: zie bijv. Regenvoorspeller)
Je spaart op die manier ook nog de batterij van je phone.

Verwijderd

zijn er mensen die de L920 met een carkit gebruiken? Ik gebruik de CK-7W van Nokia, maar die doet het erg slecht met deze telefoon. Welke carkit werkt wel probleemloos?

• Boomlaars
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Pff Whatsapp is echt onbruikbaar met de 920. Loopt ongelooflijk vaak vast bij het switchen van apps. Meer mensen hier last van? Zit te denken hem toch maar in te ruilen voor de iPhone 5. De Spotify app is ook knap waardeloos.

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:36
deBennie schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:49:
[...]

Het is toch niet mogelijk om een app vaker dan 30min te laten updaten?
Tile kan je iedere minuut updaten als je dat wil. Zie bijvoorbeeld de Personen tile.
Boomlaars schreef op zondag 24 februari 2013 @ 17:23:
Pff Whatsapp is echt onbruikbaar met de 920. Loopt ongelooflijk vaak vast bij het switchen van apps. Meer mensen hier last van? Zit te denken hem toch maar in te ruilen voor de iPhone 5. De Spotify app is ook knap waardeloos.
Nergens last van. Weet je zeker dat je de laatste versie hebt draaien?

• TonyM
Vandaag na alle aanpassing is de 920 batterij in ongeveer 12 uur naar 63% gezakt. Maar dan heb ik er zo goed als niets mee gedaan. Vind ik toch nog steeds erg matig hoor.
Zou het uitmaken (wat ik al eerder voorstelde) om WiFi te laten uitschakelen met scherm timeout en data aan te zetten? (want anders krijg ik geen Whatsapp berichtjes als het scherm uit is)
Boomlaars schreef op zondag 24 februari 2013 @ 17:23:
Daar heb ik allemaal geen last van.
Maar ik begin ook al te denken om m'n iPhone 4s weer bij m'n vriendin weg te kapen of een ander toestel te nemen.

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
spone schreef op zondag 17 februari 2013 @ 20:17:
Heb niet heel lang terug via Vodafone een 920 besteld die als het goed is volgende week geleverd wordt, maar nu ik de problemen in dit topic zie begin ik toch een beetje te twijfelen of ik er wel verstandig aan gedaan heb. Van met name dingen als plotselinge resets, bluetooth issues en batterijproblemen krijg ik toch geen heel warm gevoel...

Ik kan nu nog annuleren, dus wat is wijsheid?
Toch maar geannuleerd. Gezien de bergen ellende die random wel of niet voorkomt in de vorm van trage apps, complete telefoon tot meerdere malen per dag of 's nachts vastlopen, softresets tot bricks aan toe. De meest recente Portico update heeft daarin kennelijk weinig verschil gemaakt als ik het zo lees. De beroerde beschikbaarheid van non-branded toestellen helpt daar ook niet echt aan mee.

Ik schrijf de 920 of WP8 in zijn algemeenheid zeker nog niet af (het is een mooie telefoon met goede specs en functionaliteit) maar mijn geluk met dit soort dingen kennende doe ik er niet verstandig aan om het er toch maar op te gokken. Misschien over een half jaar, als dan de software wel op nagenoeg op ieder exemplaar stabiel is en het app-ecosysteem ook wat volwassener is. Tot die tijd zing ik het nog wel even uit met mijn perfect stabiele iPhone. Anderen mogen proefkonijn zijn ;)

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

• TonyM
Goeie beslissing. Ik wou dat ik zo wijs was geweest.

• kruila
[quote]spone schreef op zondag 24 februari 2013 @ 20:02:
[...]

Toch maar geannuleerd.

Laat ik eerst zeggen dat ik momenteel (nog) geen enkel probleem heb.

Maar als je twijfelt, dan is het verstandig (denk ik tenminste) om je beslissing om te kopen op zijn minst uit te stellen, als is het alleen maar voor je gemoedsrust

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
TonyM schreef op zondag 24 februari 2013 @ 19:44:
Vandaag na alle aanpassing is de 920 batterij in ongeveer 12 uur naar 63% gezakt. Maar dan heb ik er zo goed als niets mee gedaan. Vind ik toch nog steeds erg matig hoor.
Zou het uitmaken (wat ik al eerder voorstelde) om WiFi te laten uitschakelen met scherm timeout en data aan te zetten? (want anders krijg ik geen Whatsapp berichtjes als het scherm uit is)

[...]

Daar heb ik allemaal geen last van.
Maar ik begin ook al te denken om m'n iPhone 4s weer bij m'n vriendin weg te kapen of een ander toestel te nemen.
Dan is er toch echt een ander probleem. Als ik nagenoeg niets doe met mijn telefoon (Whatsapp berichten komen wel binnen en ik kijk af en toe op het scherm) maar wel WIFI en data aanlaat (telefoonnetwerk staat op 2G, Bluetooth uit, NFC uit), dan gaat er bij mij 1 a 2% per uur vanaf. Gebruik je ook een app als Stop The Music of StopPlayer om Whatsapps audiostream te killen? Ik druk daar elke keer op als ik Whatsapp afgesloten heb.

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:06

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Bergen ellende? Ik heb geen enkel probleem, werkt perfect.

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
kruila schreef op zondag 24 februari 2013 @ 20:23:
Maar als je twijfelt, dan is het verstandig (denk ik tenminste) om je beslissing om te kopen op zijn minst uit te stellen, als is het alleen maar voor je gemoedsrust
Ik geloof in WP8. Het is bijna een gegeven dat ik alsnog een 920 of iets anders uit de stal van Nokia koop op het moment dat:
- De combinatie van WP8 en L920 op alle toestellen stabiel is
- Belangrijke apps zoals WhatsApp, Skype en Dropbox goed uitgewerkt zijn en fatsoenlijk draaien
- WP8 qua functionaliteit iets uitgebouwd is in de vorm van een notificatiecenter en misschien wat snelle toggles voor BT/Wifi/Data en rotation lock.
- Het updatebeleid voor WP8 OS updates wat meer uitgekristalliseerd is. >2 maanden spreiding voor een OS update à la Portico is suboptimaal.

Misschien dat ik in de tussentijd een eenvoudiger toestelletje zoals een 620 of 8S koop om een beetje te rommelen, want wat ik zeg, WP8 trekt me wel, maar ik ga me niet voor 2 jaar lang committen om me mogelijk aan een best duur toestel in de huidige staat te ergeren :).
beschuit schreef op zondag 24 februari 2013 @ 20:37:
Bergen ellende? Ik heb geen enkel probleem, werkt perfect.
Jij niet, anderen wel. Zie de rest van dit topic. Zoals gezegd mijn geluk kennende zal ik wel een exemplaar treffen wat wel ergens last van heeft.

[ Voor 12% gewijzigd door spone op 24-02-2013 20:43 ]

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

• Martinspire
Die 2 maanden spreiding is inderdaad raar. Maar bij Android ben je daar helemaal lang op aan het wachten. Alleen Apple heeft het de laatste tijd wat sneller voor elkaar.
Al ben ik het met je eens dat het wel wat anders moet maar ik denk dat dit vooral komt omdat de telefoon nu geproduceerd en gelanceerd wordt.

Anyways, hier draait ie ook gewoon stabiel dus wat dat betreft heeft niet iedereen er pech mee.
Skype werkt imo redelijk, maar mag meer geintegreerd zijn. Hij doet iig wat ie moet doen. Dropbox heeft geen officiele app (net als instagram) maar er zijn alternatieven voor. Toch kun je met skydrive net zoveel en die werkt op bv de desktop niet anders.

Whatsapp is een apart geval, maar die gebruik ik dus al niet meer intensief. Kik voldoet hier ook prima, maar op dit moment heb ik die app weinig nodig. Toch is de laatste update wel een verbetering en ik hoor van mijn moeder ook geen klachten (wat imo ook wel wat aangeeft).

Al met al vind ik de 920 een prima toestel. De meeste zaken alhier zijn meer OS gerelateerd, dus wat dat betreft maakt het volgens mij niet uit of je een 620 of 920 gaat halen. Maar MS mag idd wel wat werk maken om het geheel wat representatiever te maken. Zelf heb ik op dit moment nergens problemen mee, dus wat dat betreft klopt het wel dat je hier vooral probleemgevallen zult tegenkomen.

• TonyM
deuxani schreef op zondag 24 februari 2013 @ 20:25:
[...]

Dan is er toch echt een ander probleem. Als ik nagenoeg niets doe met mijn telefoon (Whatsapp berichten komen wel binnen en ik kijk af en toe op het scherm) maar wel WIFI en data aanlaat (telefoonnetwerk staat op 2G, Bluetooth uit, NFC uit), dan gaat er bij mij 1 a 2% per uur vanaf.
2G? Ahh...mijne staat op 3G, heb ik dat nodig? En scheelt dat veel voor de batterij?
Gebruik je ook een app als Stop The Music of StopPlayer om Whatsapps audiostream te killen? Ik druk daar elke keer op als ik Whatsapp afgesloten heb.
Die kon ik niet. Ga gelijk even kijken. Maakt het nog veel uit welke van de twee?

• TonyM
Ok, heb Stop The Music geinstalleerd. Er was dus inderdaad iets aan het spelen en dat moet al een hele tijd zijn want ik dat nog nooit eerder gecontroleerd. Merci.

<edit> Tekst verwijderd. Ik zat uit m'n nek te kletsen :P

[ Voor 56% gewijzigd door TonyM op 24-02-2013 21:37 ]

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04-2025

iVibes

We Were Meant to Fly

TonyM schreef op zondag 24 februari 2013 @ 21:30:
Ok, heb Stop The Music geinstalleerd. Er was dus inderdaad iets aan het spelen en dat moet al een hele tijd zijn want ik dat nog nooit eerder gecontroleerd. Merci.

Alleen is er nu iets anders gebeurd. Nadat ik Stop The Music geinstalleerd en gebruikt had is er iets met mijn applijst (niet het tilevenster maar daar waar alle apps in tekst staan) gebeurd.
Al de "Letter Tiles" uit de Personen app staan nu door mijn applijst heen.
Ik zie dus helemaal bovenaan mijn lijst de # staan, dan een app, dan de A, dan weer 4 apps en dan de B etc. etc. Sorry voor de langdradige uitleg.
Iemand een oplossing hiervoor?

Ik word ik gek van deze Pl****stelefoon. Niet echt een aanrader :(
Haha, misschien eerst even verdiepen in het OS.
Net zoals in je People Hub worden ook je Apps (als ze een bepaalde hoeveelheid bereiken) snel bereikbaar via de eerste letter. Vandaar opeens die toevoeging, A, B, C e.d.

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• TonyM
Ja, ik heb net m'n post gewijzigd. <blush>

• tazmaniankoala
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:40
Windows Phone 8:
Ik kan er moeilijk aan wennen, maar ik leer iedere dag bij.
Ik ben blij dat ik dit toestel heb kunnen halen via bol.com.
Gelukkig werkt het superstabiel, geen rare vastlopers of andere vervelende zaken zoals een rammelende OIS.
Voorlopig blijf ik iedere dag weer verder experimenteren met leuke apps en instellingen. Ik heb echt het idee dat ik nog maar pas 5% van alle mogelijkheden ken en gebruik. Iedere dag nieuwe functies ontdekken. En me toch weer verbazen dat alles zo soepel en handig werkt.

Fairphone (Gen. 6 ) / smart Brabus Cabriolet

tazmaniankoala schreef op zondag 24 februari 2013 @ 22:21:
Windows Phone 8:
Ik kan er moeilijk aan wennen, maar ik leer iedere dag bij.
Ik ben blij dat ik dit toestel heb kunnen halen via bol.com.
Gelukkig werkt het superstabiel, geen rare vastlopers of andere vervelende zaken zoals een rammelende OIS.
Voorlopig blijf ik iedere dag weer verder experimenteren met leuke apps en instellingen. Ik heb echt het idee dat ik nog maar pas 5% van alle mogelijkheden ken en gebruik. Iedere dag nieuwe functies ontdekken. En me toch weer verbazen dat alles zo soepel en handig werkt.
Het platform blijft je altijd verbazen ;)

• TonyM
vali schreef op zondag 24 februari 2013 @ 22:36:
[...]

Het platform blijft je altijd verbazen ;)
Mij in ieder geval :> Hehe...beetje zelfspot :+ :)

• Beanie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
Ja hoor, ook hier inmiddels de eerste rare vastloper te pakken. Vanochtend was ie zomaar dood bij het wakker worden. Reageerde nergens meer op, soft rest knoppen combinatie gedaan en toen kwam er weer leven in zonder een resetvte doen (gelukkig)

Ben benieuwd of het nog een keer voor gaat komen, heb het in 2 maanden gebruik nog niet mee gemaakt. Opvallend is dat het pas is gebeurd met de laatste WhatsApp update.

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Rotation lock voor WP8: Rotatie kiezen en dan het toestel op z'n kop houden! Werkt verbluffend goed in bed.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• deBennie
zonoskar schreef op zondag 24 februari 2013 @ 23:15:
Rotation lock voor WP8: Rotatie kiezen en dan het toestel op z'n kop houden! Werkt verbluffend goed in bed.
Is dit een app?

• Popmart1970
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-10-2022
Hey daar!! Sinds zaterdag 23/2 in t bezit van een 920!! Is het normaal dat de eerste dagen een verbruik van 9-14 % per uur is vd batterij, en dan na aantal uren idle,(oftewel NIETS doen!!) er een batterij duur van 18 uur aangegeven wordt?!! Lees het en der over het optimaal worden vd batterij na ong. 3x geheel laden/andere weer over 10x !! Wat zijn jullie bevindingen??!

Witte Lumia 920 opgehaald op op 23-2

• danieljohannes
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-12-2025
ik heb wel nog een opmerking aan de camera misschien doe ik iets fout.
als ik de iphone 4s en lumia naast elkaar houd en ga filmen zonder flits. dan vang
de 4s meer licht op dan de lumia 920 wat zijn jullie bevindingen?

kwaliteit van de 4s ziet er dan ook beter uit

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
zonoskar schreef op zondag 24 februari 2013 @ 23:15:
Slaat dus nergens op, echt niet.

• bhorvers
Net was mijn batterij echt leeg, dus het was 'tot ziens' (wel vriendelijk die Nokia, dat dan weer wel). Ik leg hem op de lader en in plaats van op te starten, waarbij ik altijd mijn pincode moet ingeven, blijf ik een batterij icoon met een rood streepje zien ... Krijg hem niet meer aan !

Gewoon weer een soft reset nodig om hem wel aan te krijgen ... Deze had ik nog niet eerder gehad. Maar ik begin er langzaam wel van te balen. Ben benieuwd wat mijn call bij Nokia doet.

• jeroenem
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-06-2023
Is iemand het al opgevallen dat je maandoverzicht in de agenda vol zit met 'Lorem ipsum' teksten op dagen waar je afspraken hebt staan?

Zie: http://oi47.tinypic.com/2nbg60m.jpg

Toen ik dit net zag op mijn telefoon moest ik wel een beetje lachen, heel slecht dit. Toon dan op zijn minst de eerste 15 letters van je afspraak of zet er streepjes neer...

• deBennie
jeroenem schreef op maandag 25 februari 2013 @ 09:28:
Is iemand het al opgevallen dat je maandoverzicht in de agenda vol zit met 'Lorem ipsum' teksten op dagen waar je afspraken hebt staan?

Zie: http://oi47.tinypic.com/2nbg60m.jpg

Toen ik dit net zag op mijn telefoon moest ik wel een beetje lachen, heel slecht dit. Toon dan op zijn minst de eerste 15 letters van je afspraak of zet er streepjes neer...
He vaag, bij mij ook?

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:31

Ryceck

Constants and Variables

Lol is dat nog steeds niet aangepast, dit was al zo sinds dag 1. Dacht dat het een bug was toen? :D
Ik gebruik al sinds dag 1 Week View en die heeft dit niet (plus dat deze een net weekoverzicht heeft...), beetje raar dat de maand-agenda van WP8 standaard nog steeds dit niet normaal ondersteund.

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

• danieljohannes
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-12-2025
weet iemand noch hoe die site heet waar je verschillende stylen van interface's staan.

Verwijderd

Heb hem nu een paar dagen en hij bevalt mij zeer goed! Hiervoor een android - man, wat is dit een verademing.. Enige wat nog niet helemaal lekker werkt is Whatsapp.. Het werkt, maar niet zo vloeiend als alle andere apps. Overigens merk ik weinig van de "schaarsheid" van apps. Heb tot nu toe overal wel een vergelijkbare voor gevonden. Heel blij met mijn aankoop.

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Sheik schreef op maandag 25 februari 2013 @ 09:08:
Slaat dus nergens op, echt niet.
Wat echt niet? Als ik IE10 op landscape draai en dan de telefoon op z'n kop hou draait ie niet weer naar portait mode, dus je kunt landscape lezen op je zij in bed.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• reinier.sr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:57
zonoskar schreef op maandag 25 februari 2013 @ 09:55:
[...]

Wat echt niet? Als ik IE10 op landscape draai en dan de telefoon op z'n kop hou draait ie niet weer naar portait mode, dus je kunt landscape lezen op je zij in bed.
het gaat erom dar hij in portrait mode blijft. Hoe jij het nu,omschrijft gebruik ik ook wel als ik in bed lig, maar ik wil juist dat hij portrait blijft

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:02
Ryceck schreef op maandag 25 februari 2013 @ 09:36:
[...] Lol is dat nog steeds niet aangepast, dit was al zo sinds dag 1. Dacht dat het een bug was toen? :D [...]
Nog frappanter als je je gaat bedenken dat ze dit met WP7 niet hadden. Ze kunnen het dus wel!
Te vroeg gesproken... ^^

[ Voor 4% gewijzigd door Caelorum op 25-02-2013 10:13 ]

• Little 3vil
Bunta schreef op zondag 24 februari 2013 @ 07:35:
[...]

Welke apps zijn er geinstalleerd op die 920? Net zoals PaT al had vermeld zou het inderdaad zomaar kunnen dat er een app met een buggy live tile data aan het slurpen is.

Verder kan ik mij de volgende scenario's bedenken:
- Weet je zeker dat je wel echt verbonden was met je thuis netwerk? Het is en blijft WiFi en geen bekabelde verbinding.
- Map update gedaan misschien? Maps kunnen flinke downloads zijn.
- Camera gebruik!? De standaard instellingen van WP8 zijn (Correct me if I'm wrong) auto upload naar Skydrive, ook weer extra data verbruik.

Het is en blijft een nieuwe telefoon, en zoals met alles is iets nieuws geweldig om aan te raken en mee te spelen. Een paar nieuwe Apps er op, even snel wat filmpjes kijken op het internet, Accounts toevoegen en Syncen, cameraatje spelen, oeps WiFi vergeten aan te zetten!!

Wat staat erop? Whatsapp, Gmail, Twitter en Facebook. Veel meer staat er niet op. En ze heeft er niets mee gedaan verder. 1 youtube filmpje gekeken en verder alleen maar Twitter en Whatsapp. Alle apps zijn er thuis opgezet met WiFi en gesynced. Camera is niet gebruikt en staat ook niet gelinked aan SkyDrive.
Ze gebruikt hem gewoon als telefoon. Ze hangt hem dus niet aan een laptop oid, download er ook niets mee.

Ik heb zelf een Samsung Galaxy SII en daar ben ik nog nooit over de 1Gb heen gekomen. Zelfs niet met internet sharing 4-5 dagen in de week. Sterker nog...ik heb deze maand nog geen 100Mb verbruikt. Zelfs met een paar appjes downloaden of foto's uploaden kom ik niet aan 400Mb in 2 dagen

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-11-2025
Skype en whatsapp werken iig bij mij perfect.

400 MB is erg veel. Ik heb 1 gb limiet(daarna wordt ie langzamer) maar heb dan iig nog nooit gehaald ook niet met WP7.

Even gekeken want was wat nieuwsgierig: In meer dan een halve maand tijd 260 MB. En ben een redelijk intensieve gebruiker.

[ Voor 9% gewijzigd door CR35 op 25-02-2013 10:28 ]

• oxigan
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
danieljohannes schreef op maandag 25 februari 2013 @ 09:48:
weet iemand noch hoe die site heet waar je verschillende stylen van interface's staan.
www.mytil.es en veel in samenwerking met de app Wiztiles.
jeroenem schreef op maandag 25 februari 2013 @ 09:28:

Het probleem bij mijn agenda is dat er maar 1 of 2 verschillende worden ingeladen (van een ander Google account) dan de 8 belangrijkste van mijn privé Google adres. Heel vervelend dus.

[ Voor 53% gewijzigd door oxigan op 25-02-2013 10:29 ]

• Ladykiller007
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-12-2025
Denken jullie dat Nokia vandaag nog met een High End toestel komt op het MWC?

Verwijderd

Ik ben er zelf ook benieuwd naar. Als er niks speciaals komt, ga ik voor de 920, ben de iphone nu echt beu.

• Ladykiller007
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 10:55:
Ik ben er zelf ook benieuwd naar. Als er niks speciaals komt, ga ik voor de 920, ben de iphone nu echt beu.
Jeps, ik wacht tot vanavond dan ga ik em ook bestellen als ze met niets nieuws komen...

• Relief2009
  • Laatst online: 31-10-2025
Nope. Vandaag is de dag om alles aan te kondigen en dat is dus niet gebeurd. Het is nu de vraag wanneer dan wel? Voor Verizon komen ze vast wel met een speciaal model. De 900 werd eerst in de USA gelanceerd, dus misschien kunnen we dan een World Phone versie verwachten?
Ladykiller007 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 10:56:
[...]

Jeps, ik wacht tot vanavond dan ga ik em ook bestellen als ze met niets nieuws komen...
Je hoeft echt niet te wachten. Er staat vandaag of de rest van de week verder niets op de planning.

[ Voor 36% gewijzigd door Relief2009 op 25-02-2013 10:58 ]

• Ladykiller007
Relief2009 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 10:57:
Nope. Vandaag is de dag om alles aan te kondigen en dat is dus niet gebeurd. Het is nu de vraag wanneer dan wel? Voor Verizon komen ze vast wel met een speciaal model. De 900 werd eerst in de USA gelanceerd, dus misschien kunnen we dan een World Phone versie verwachten?

[...]

Je hoeft echt niet te wachten. Er staat vandaag of de rest van de week verder niets op de planning.
De dag is nog niet voorbij....

• Ladykiller007
Zijn er tweakers die hun toestellen bij de KPN winkel gehaald hebben...(los en sim lock vrij)??
Zo ja, zit er iets van branded software op? Logo'tjes bij opstarten? Of is er iets van terug te vinden bij systeeminformatie?
En zijn er dan ook dingen anders tov de volledig losse toestellen?

Hoor het graag...

• Relief2009
  • Laatst online: 31-10-2025
Ladykiller007 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 10:59:
[...]

De dag is nog niet voorbij....
Ik volg je niet. Telefoons worden aangekondigd in Keynotes. En Nokia's Keynote voor deze week is voorbij. Je hoeft echt nergens op te wachten. Nokia komt echt niet magically met een High-End phone. Daarvoor wil je wel alle aandacht op je hebben.

Verder als ze met een telefoon komen die de 920 moet opvolgen, dan is het handiger om dmv een losse show alle aandacht op je te vestigen. Je beste modellen kondig je niet aan op de MWC.

[ Voor 32% gewijzigd door Relief2009 op 25-02-2013 11:04 ]

• Ladykiller007
Relief2009 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:03:
[...]

Ik volg je niet. Telefoons worden aangekondigd in Keynotes. En Nokia's Keynote voor deze week is voorbij. Je hoeft echt nergens op te wachten.
Ohww...ik dacht dat ze gedurende de dag nieuws naar buiten brengen en niet alles in 1 keer zeg maar:P

• Little 3vil
Ladykiller007 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:02:
Zijn er tweakers die hun toestellen bij de KPN winkel gehaald hebben...(los en sim lock vrij)??
Zo ja, zit er iets van branded software op? Logo'tjes bij opstarten? Of is er iets van terug te vinden bij systeeminformatie?

Hoor het graag...
Ik heb m bij de KPN winkel gehaald. Niets branded kunnen ontdekken. Kan niet bij de systeemsoftware want ik heb m aan mn vriendin gegeven. :o

• Ladykiller007
Little 3vil schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:07:
[...]

Ik heb m bij de KPN winkel gehaald. Niets branded kunnen ontdekken. Kan niet bij de systeemsoftware want ik heb m aan mn vriendin gegeven. :o
Hmmm zou je dit bij gelegenheid voor mij kunnen checken? Of je iets kunt vinden....

• Little 3vil
Ladykiller007 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:09:
[...]

Hmmm zou je dit bij gelegenheid voor mij kunnen checken? Of je iets kunt vinden....
Voorlopig niet want we zijn beide aan het werk. Maar volgens mij is dit gewoon een standaard Nokia, tegenwoordig heb je niet echt branded telefoons meer. Tenminste, ik ben ze de afgelopen paar jaar niet tegen gekomen. En anders zet je er toch de standaard software op van Nokia.

• Ladykiller007
Little 3vil schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:13:
[...]

Voorlopig niet want we zijn beide aan het werk. Maar volgens mij is dit gewoon een standaard Nokia, tegenwoordig heb je niet echt branded telefoons meer. Tenminste, ik ben ze de afgelopen paar jaar niet tegen gekomen. En anders zet je er toch de standaard software op van Nokia.
Oki thnx....

Hmm oke...zal er ff op letten...
Haha ja dat is ook een optie idd..

Bedankt voor je reactie...

• corset
  • Laatst online: 30-12-2025
branded is er niet van de 920. Tenminste niet van KPN, telfort (die vaak ook branded KPN krijgen) etc.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

Zijn er meer mensen die de 920 los hebben gekocht? Als ik er in mijn omgeving erover begin, verklaren ze me voor gek omdat het duur is. Wat is jullie mening hierover?

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:21
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:55:
Zijn er meer mensen die de 920 los hebben gekocht? Als ik er in mijn omgeving erover begin, verklaren ze me voor gek omdat het duur is. Wat is jullie mening hierover?
Ik heb 'm los gekocht.
En ben er blij mee. Had hiervoor de iPhone 3g en 4. Toen ik de 4 had, begon ik 'nm toch zat te worden. Niks vernieuwends meer. Android heeft me nooit geboeid.
De Nokia is gewoon een mooi toestel en WP8 is echt een mooie platform. Het is nog niet 100% compleet en de apps aanbod is minder, maar ik wil absoluut niet terug.
M'n vrouw is super jaloers, als haar abbo afloopt gaat ze ook voor de 920. Ze gebruikt momenteel de Galaxy S2. Vriend van me gaat ook overstappen en hij gebruikt Samsung Note.

Voor de snelle beslissers heeft Nokia een gratis draadloze lader. Extra ladertje is altijd handig en draadloos i handig. Heb 'm op mn nachtkaste staan en hoef nu niet emer te klooien met draadjes.

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:41
@kijk online
heb de mijne ook lost gekocht, een van mn beste aankopen tot nu toe!

• bhorvers
Ondanks de 'freezes' - en ik weet zeker dat dat opgelost gaat worden - is de Lumia 920 een geweldig toestel ! Ik ben er erg blij mee en heb absoluut geen spijt dat ik de iPhone verlaten heb ...

En wat is te duur ? Vergelijk hem met andere toptoestelen ...

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:28
Ladykiller007 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:02:

Hoor het graag...
Ik heb de mijne van kpn. Deze is blijkbaar unbranded. Geen kpn logo bij opstarten.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• jeroenem
  • Laatst online: 06-06-2023
Laat degene met 'commentaar' op je mogelijke aankoop maar eens even de rekensom maken van de kosten van een abo. incl. toestel voor een periode van 2 jaar. In de meeste gevallen ben je goedkoper uit indien je het toestel los koopt, mits je een aantrekkelijk abo. hebt.

Zelf heb ik nog het allereerste iPhone abo. van T-Mobile wat erg gunstig/voordelig voor mij is.

Geen moment spijt van mijn losse aankoop van de Lumia 920 :D

Verwijderd

Bedankt allemaal voor jullie reactie. Ik val met mijn huidige abbo nog in de oude regeling. Ofwel een iphone abbo. Ik merk dat mijn iphone 4 langzaam begint te worden en daarbij reageert het tst erg traag. Ben erg blij om te lezen dat jullie ook het tst hebben gekocht. Ben ik niet de enige. Thnx!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2025
IK HEB MN LUMiA :D

hoe zit het met die Skype intergratie? Snap niet helemaal hoe dit nu zit?

Frietjes

Pagina: 1 ... 55 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;

Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;