[WP8] Ervaringen met de Nokia Lumia 920 - Deel 1 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 54 ... 111 Laatste
Acties:
  • 586.316 views

• Bunker37
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-07-2015
Vwb rotatie lock lijkt me de telegraaf app een mooi voorbeeld. Die maakt juist gebruik van de rotatie maar die wil je precies niet hebben in bed...
zal vast een keer goed komen, vond het alleen raar dat zoiets simpels niet native is
Weet niet hoe het met jullie zit, maar sinds de laatste whatsapp update gaat mijn accu echt langer mee. Battery status geeft nu 2 dagen en 20 uur door. Dit heeft hij echt nog nooit weergegeven, meestal gaat hij maar 2 dagen mee ongeveer.

• bhorvers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06-2023
dubbeldekkert schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 08:40:
Ik ben juist blij met de Whatsapp update. Hij is nu meer op het niveau van andere platformen. Hopen dat het nu ook de batterij ten goede komt.

Overigens niet onbelangrijk om te vermelden, het is nu mogelijk om gemaakte screen shots te versturen!

Edit: Nu nog de optie om reeds gemaakte video's te versturen en ik ben helemaal blij. Snap dat het door de bestands grootte lastig is, maar bij andere platformen comprimeerde hij ze toch ook eerst?
Vreemd ... Ik heb gisteren na de update gewoon een reeds gemaakte foto kunnen versturen. Het comprimeren gebeurde automatisch ...

• oxigan
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Na alle berichten over de nieuwe WhatsApp update toch nieuwsgierig geworden. Na de app opgezocht te hebben in de store kon ik op 'bijwerken' drukken in plaats dat de update automatisch gevonden werd en in het start scherm verscheen. Raar. Iemand anders met hetzelfde probleem?

[ Voor 7% gewijzigd door oxigan op 22-02-2013 10:22 ]

• eeNer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-12-2025
Sinds dat ik van de week een gebrickte telefoon had en geflasht heb naar portico heb ik het idee dat mijn scherm niet meteen oplicht als er een notificatie is. Het is niet altijd het geval maar soms moet ik dus met de hand unlocken.

Verder vraag ik me af of ik nu nog gewoon de reguliere updates kan ontvangen na het handmatig flashen? Kan iemand dat bevestigen?

Verwijderd

bhorvers schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 10:21:
[...]

Vreemd ... Ik heb gisteren na de update gewoon een reeds gemaakte foto kunnen versturen. Het comprimeren gebeurde automatisch ...
foto's wel, videos niet!
oxigan schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 10:22:
Na alle berichten over de nieuwe WhatsApp update toch nieuwsgierig geworden. Na de app opgezocht te hebben in de store kon ik op 'bijwerken' drukken in plaats dat de update automatisch gevonden werd en in het start scherm verscheen. Raar. Iemand anders met hetzelfde probleem?
Had dit probleem ook.

• Miesjh
  • Registratie: December 2010

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Edit: Nu nog de optie om reeds gemaakte video's te versturen en ik ben helemaal blij. Snap dat het door de bestands grootte lastig is, maar bij andere platformen comprimeerde hij ze toch ook eerst?
Dit heeft niks met de bestandsgrootte te maken. Want op een Iphone kan het wel. Dit heeft te maken met het feit dat Windows Phone 8 dit niet ondersteund. App's kunnen niet bij de video's komen. Dit is afgeschermd. Daarom zijn er ook geen app's die video's kunnen uploaden naar Youtube. :(

Xbox Live: Miesjh NL

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-11-2025
Soms duurt het ff voordat ie gechecked heeft of er een update is volgens mij. Mijn ervaring(met updates van eigen app), is dat als ik wat langer wacht er vanzelf een update bericht verschijnt, maar dat ik hem daarvoor al kan opzoeken en direct op bijwerken kan klikken.

• bhorvers
Nu lees ik hier een artikel over de App 'Webapps' en zie daar de Dropbox tile ... ook zie ik dat de Store EN-US is. Hebben ze daar al wel de officiele Dropbox app dan ?

http://www.windowsphone.c...15-4103-8519-066244fc9e2f
bhorvers schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:21:
Nu lees ik hier een artikel over de App 'Webapps' en zie daar de Dropbox tile ... ook zie ik dat de Store EN-US is. Hebben ze daar al wel de officiele Dropbox app dan ?

Als hij net zo slecht is als de windows 8 app op mijn surface rt hoef ik hem niet. Lijkt niet alsof ze hun best niet hebben gedaan qua functionaliteiten....

• eeNer
bhorvers schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:21:

Zijn gewoon de mobile websites van die apps. (Webapps)
Zo begrijp ik het tenminste.

• reinier.sr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:10
Zanzibar-1337 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 09:35:
Aan de Lumia 920 bezitters..

Ik ben opzoek naar een achtergrond afbeelding die ik gezien heb ik de erg mooie review van Zonoskar.
Ik heb al contact gehad met Zonoskar en hij heeft het helaas verwijderd van zijn telefoon. Hij gaf mij de tip om het hier even te vragen aangezien hier veel mensen zijn met de Lumia 920. Het is een stock afbeelding.

Hieronder de afbeelding waar ik naar op zoek ben.

[afbeelding]

Heb je hem? Wil je hem mij opsturen? Alvast bedankt! _/-\o_
Klik

Klik
;)

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-12-2025
Ik denk dat als je veel vastlopers hebt, er gewoon een probleem is want dat hoort niet. Je zou hem eventueel nog een hard-reset kunnen geven (zorg dat je hetgeen wat je kunt backuppen ook backupped), maar ik denk dat het eerder een hardwareprobleem is.

Overigens kun je mogelijk nog effen wat info van je systeem geven. OS, firmware en dat soort. Misschien dat er ergens een verschil zit met mensen die er geen last van hebben. Dat ie nog een versie achterloopt bedoel ik dan.

Er is trouwens wel een weer-app van microsoft zelf, maar die heeft geen livetile. Ik verwacht eigenlijk wel dat die nog een grote update gaat krijgen, maar apps als weatherview en weathermaster zijn imo toch al veel beter. Weather view is dan wel betaald, maar heeft imo de beste tiles en lockscreen implementatie. App zelf is wel wat simpel, maar daar gebruik ik weer andere apps voor (regenmeter bv).

Die pincode bij kids-corner is volgens mij een onbedoelde feature van microsoft geweest. Maar ergens is er ook wel iets voor te zeggen. Volgens mij kun je namelijk ook persoonlijke info in die corner zetten (bv een mailbox voor de kids) maar wil je die mogelijk ook beschermen. Ik gok dat hier nog wel een fix voor gaat komen, maar anderzijds is het voor de opvoeding niet slecht als ze eerst om de telefoon vragen en er dan gewoon lekker mee kunnen spelen. Heb je er wat meer controle op ;)

Ik had zelf bij whatsapp ook dat ik effe de live-tile weg moest halen voordat ie beter op wilde starten. Daarnaast lijkt het erop dat als je hem weer opnieuw opstart, hij wel sneller opstart maar na een lange time-out weer niet.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Zanzibar-1337
  • Registratie: Mei 2005

5100wp Zuid-Oost - SMA 7000TL20 30xSF170s - Live PVoutput - Daikin US 3.5

• RobinFM
  • Registratie: Oktober 2009

Ik ben opzoek naar een achtergrond afbeelding die ik gezien heb ik de erg mooie review van Zonoskar.
Ik heb al contact gehad met Zonoskar en hij heeft het helaas verwijderd van zijn telefoon. Hij gaf mij de tip om het hier even te vragen aangezien hier veel mensen zijn met de Lumia 920. Het is een stock afbeelding.

[afbeelding]

Als je bij Instellingen --> Vergrendelingsscherm klikt op 'foto wijzigen' en dan Achtergronden staat 'ie er ook tussen.

• Zanzibar-1337
  • Registratie: Mei 2005
RobinFM schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 12:58:
[...]

Als je bij Instellingen --> Vergrendelingsscherm klikt op 'foto wijzigen' en dan Achtergronden staat 'ie er ook tussen.
Heb de telefoon zelf niet :+ (heb een S2)

5100wp Zuid-Oost - SMA 7000TL20 30xSF170s - Live PVoutput - Daikin US 3.5

Verwijderd

breagor schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 08:36:
ben nu 2 dagen in bezit van de telefoon en moet zeggen dat ik redelijk tevreden ben...geen last van de rattle, batterij doet het vooralsnog voorbeeldig...wel een vraag:

Als ik geen Wifi verbinding heb en ik probeer de shop dan krijg ik de error: c00cee22, zodra ik verbind met een Wifi netwerk werkt het wel zoals het hoort.
Dit is rete irritant, ik heb een goede data bundel dus waarom kan ik dan de store niet gebruiken via mijn telefoonverbinding? Iemand tips?
Dat is de error code voor een wifi timeout.
Blijkbaar ben je dan toch automatisch verbonden met een nabije wifi waarmee je je wel eens eerder hebt verbonden maar die toch niet je data doorlaten.

Probeer bijvoorbeeld eens in je geavanceerde wifi instellingen alle wifi accespunten te verwijderen

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2013 13:13 ]

Verwijderd

Je kunt op Windows Phone video's rechtstreeks van je telefoon delen op Facebook.

• danieljohannes
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-12-2025
heb nu de lumia een paar dagen, maar ik vraag mij toch af of jullie hetzelfde probleem hebben.
Als ik me lumia af en toe gebruik kan ik 10 uur op een dag ermee doen. niet zoveel lijkt mij?

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:00
@danieljohannes:
Toen ik m'n phone pas had was batterij performance ook niet best.
Wordt na verloop van tijd vanzelf beter.
Paar keer helemaal leeg laten gaan en dan opladen wil ook helpen.

• lab-koe
  • Laatst online: 22-09-2025
Ik ben zeer geinteresseert in de 920 vooral ook voor de camera maar ik vraag me af hoe goed is de camera in het maken van foto's van tijdschrift artikelen?

Ik heb nu een nokia N8 en als ik een artikel fotografeer dan is de tekst echt duidelijk leesbaar. Maar in alle artikelen en reviews die ik heb gezien is er nooit een foto van zoiets te vinden.

Daarom de vraag aan bezitters of tekst nog steeds te lezen is? mischien een voorbeeld plaatje ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 13:21:
[...]

Je kunt op Windows Phone video's rechtstreeks van je telefoon delen op Facebook.
Volgens mij gaat dit over whatsapp en niet over facebook!!

Verwijderd

Beste allen,

Ik merk aan mezelf dat ik eigenlijk elke dag wel dit forum lees. Ook ik wil graag een nokia lumia 920. Momenteel heb ik een iphone 4 en aangezien bijna half nederland met een iphone of andriod loopt, is voor juist een reden om naar windows 8 te gaan. Het design is fantastisch etc etc dat hoef ik jullie allemaal niet te vertellen.

Toch schrik erg van de negatieve ervaringen van velen. En daarbij werd ook gezegd dat degene die nergens last van hebben je niet hoort. Daar kan ik me ook goed in vinden. Toch ben benieuwd naar de ervaringen van imac/macbook gebruikers? Ging het synchroniseren goed? Of liep je tegen problemen aan?

Voor de rest blijf ik natuurlijk jullie ervaringen lezen. Bedankt in ieder geval voor al jullie hulp!

• PvtMashkov
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09-2025
Weet er iemand hoe je kunt instellen dat de mail app standaart afbeeldingen toont. Dit wordt nu wegens geblokeerd voor de veiligheid.

• bhorvers
lab-koe schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 13:54:
Ik ben zeer geinteresseert in de 920 vooral ook voor de camera maar ik vraag me af hoe goed is de camera in het maken van foto's van tijdschrift artikelen?

Ik heb nu een nokia N8 en als ik een artikel fotografeer dan is de tekst echt duidelijk leesbaar. Maar in alle artikelen en reviews die ik heb gezien is er nooit een foto van zoiets te vinden.

Daarom de vraag aan bezitters of tekst nog steeds te lezen is? mischien een voorbeeld plaatje ?
Hierbij een link naar een paar foto's van de Lumia ... wel genomen door middel van de Proshot foto app, die ik vanmorgen geinstalleerd heb. Ben even aan het experimenteren met de camera.

https://skydrive.live.com...6&id=AA2678E750D18FC6!124

En voor alle mensen die van een iPhone (4) willen overstappen naar de Lumia 920 ... DOEN !!

Deze telefoon is zo'n mooie ervaring, geweldig !! En ja, ik heb ook al vier soft resets in 1 maand moeten uitvoeren. Sinds gisteren de Portico update geinstalleerd en nu afwachten ...

• BW1985
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-07-2025
Is proshot nou zo`n groot vooruitgang als het om kwaliteit gaat ?
Maar ik vind de foto`s wel super mooi ! vooral de kleuren van de bloemen zie je mooi en scherp.

• bhorvers
BW1985 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 14:25:
Is proshot nou zo`n groot vooruitgang als het om kwaliteit gaat ?
Maar ik vind de foto`s wel super mooi ! vooral de kleuren van de bloemen zie je mooi en scherp.
Ik weet het niet ... ben aan het proberen, maar vind de interface van Proshot wel beter ! Ergens op WPCentral is een vergelijk gemaakt tussen de Lumia camera app, Proshot en CameraPro ... Tussen de Lumia en Proshot zit weinig verschil ...

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:37
Paar keer helemaal leeg laten gaan en dan opladen wil ook helpen.
Dit soort batterijen leeg laten lopen is nergens voor nodig, sterker nog is zelfs schadelijk voor de batterij.

(leeg laten lopen van de batterijen was vroeger nuttig bij o.a. Nikkel Cadmium batterijen)

meer info: http://batteryuniversity.com/

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:12
Ik ben ook sinds 2 dagen in het bezit van dit prachtige toestel! Ik heb alleen een aantal problemen ondervonden.

O.a. dat ie vastloopt in idle, 2/3 x gebeurd tot nu toe.
Maar wat ik veel vervelender vind is dat ik er geen bestanden kan opzetten lijkt het wel. Ik probeerde de muziek map van mn oude HTC rechtstreeks naar de muziek map van mn 920 te kopieren. Maar naar een kwartier was ie niets verder en crashte ie zelfs toen ik de eigenschappen van mn toestel opvraagde.

Ik krijg nu net de foutmelding: "Kan **** niet kopieren. Het apparaat antwoord niet of de verbinding is verbroken".

• Bunker37
Martinspire schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 12:37:
[...]

Ik denk dat als je veel vastlopers hebt, er gewoon een probleem is want dat hoort niet. Je zou hem eventueel nog een hard-reset kunnen geven (zorg dat je hetgeen wat je kunt backuppen ook backupped), maar ik denk dat het eerder een hardwareprobleem is.

Overigens kun je mogelijk nog effen wat info van je systeem geven. OS, firmware en dat soort. Misschien dat er ergens een verschil zit met mensen die er geen last van hebben. Dat ie nog een versie achterloopt bedoel ik dan.
Ik heb alle laatste software. Geconfirmeerd met de versie nummers die een paar posts eerder in deze thread staan. 100% up2date. Voorts voldoe ik aan exact dezelfde problemen als die al meermalen eerder in deze thread zijn gemeld. Vastloper in idle, aanzetten middels soft reset en daarna opnieuw datum/tijd instellen. Wel heel typisch dat meer mensen dit probleem hebben. De mijne is niet van Bol.com maar gewoon uit de Saturn Connect winkel en werd daar afgelopen dinsdag net afgeleverd.

Iemand meldde exact dit probleem een paar posts geleden en die had de telefoon ook volledig up2date en zelfs zonder extra apps. Ik ben simpelweg one of many met een probleem dat duidelijk te omschrijven valt alleen geen aanwijsbare reden kent. Maar anders ga ik morgen naar de winkel terug en ruil ik het ding om met degene die ik dinsdag liet liggen omdat die iets langer in de winkel lag en dus m.i. wellicht wat ouder was vwb rattle probleem of firmware of gevoel of of...

• Bunker37
Pyr0_ schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 15:24:
Ik ben ook sinds 2 dagen in het bezit van dit prachtige toestel! Ik heb alleen een aantal problemen ondervonden.

O.a. dat ie vastloopt in idle, 2/3 x gebeurd tot nu toe.
Maar wat ik veel vervelender vind is dat ik er geen bestanden kan opzetten lijkt het wel. Ik probeerde de muziek map van mn oude HTC rechtstreeks naar de muziek map van mn 920 te kopieren. Maar naar een kwartier was ie niets verder en crashte ie zelfs toen ik de eigenschappen van mn toestel opvraagde.

Ik krijg nu net de foutmelding: "Kan **** niet kopieren. Het apparaat antwoord niet of de verbinding is verbroken".
Neem aan dat je dat met een USB kabel doet. Gisteren deed ik dat ook en had toen een kabel die alleen bedoeld is om op te laden. Een ander kabeltje dat ik o.a. gebruik voor mijn apple tv werkte wel prima. Het uploaden naar je telefoon kan stoppen als je bepaalde apps opent op je telefoon terwijl je aan het kopieren bent.

En weer iemand met dezelfde omschrijving vwb de inmiddels bekende vastloper. Ik hoop dat iemand van MS mee leest hier;)

• Pyr0_
Ik gebruik het bijgeleverde kabeltje. Ik mag toch hopen dat die ook werkt voor te kopieren!

EDIT:

Niet te geloven! Pakte een ander kabeltje en geen probleem meer. Wie heeft het briljante idee gehad bij Nokia om een "alleen-oplaad" kabeel mee te leveren :\ !

[ Voor 48% gewijzigd door Pyr0_ op 22-02-2013 15:41 ]

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02-2025
Pyr0_ schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 15:39:
Ik gebruik het bijgeleverde kabeltje. Ik mag toch hopen dat die ook werkt voor te kopieren!

EDIT:

Niet te geloven! Pakte een ander kabeltje en geen probleem meer. Wie heeft het briljante idee gehad bij Nokia om een "alleen-oplaad" kabeel mee te leveren :\ !
Een USB kabel is toch altijd voor te laden maar ook data overdracht?? Anders heeft de U in USB weinig betekenis...

Anyway, ik kan gewoon kopiëren met de bijgeleverde kabel... Omdat ik de wireless charger nu heb om te laden hangt die usb kabel standaard aan m'n pc..

[ Voor 7% gewijzigd door Scrisissszzz op 22-02-2013 15:44 ]

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Pyr0_
@ ^, ik ben het met je eens, maar de praktijk laat hier helaas toch écht iets anders zien.

• Scrisissszzz
Pyr0_ schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 15:57:
@ ^, ik ben het met je eens, maar de praktijk laat hier helaas toch écht iets anders zien.
Hmmm misschien een probleem met die kabel die bij je lumia zat dan... De mijne werkt wel... Wel vervelend!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Pyr0_ schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 15:57:
Dan ligt het echt aan jouw kabel, die van mij werkt perfect. Misschien kabelbreuk ?

• Scrisissszzz
Whatsapp update maakt t allemaal niet echt beter.

Volgens mij zuipt ie nog meer accu en nu loopt de app 5 van de 10 keer vast met starten!

Scrisissszzz schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 16:49:

Volgens mij zuipt ie nog meer accu en nu loopt de app 5 van de 10 keer vast met starten!
Ik ervaar dit nu ook op de tweede dag, gisteren had ik daar geen last van.. Hopelijk komt er snel een fix :X

• lab-koe
  • Laatst online: 22-09-2025
bhorvers schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 14:23:
[...]

Hierbij een link naar een paar foto's van de Lumia ... wel genomen door middel van de Proshot foto app, die ik vanmorgen geinstalleerd heb. Ben even aan het experimenteren met de camera.
Mijn dank voor de foto's _/-\o_

Ik ga vanavond mn 920 bestellen :)

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
Hierboven staat zo'n onzin he :')
Er bestaat GEEN verschil in USB (tenzij 2.0 en 3.0 natuurlijk) maar er bestaat niet zoiets als een kabeltje om te laden en eentje om data uit te wisselen.

• Pyr0_
Scrisissszzz schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 16:49:

Heb het zelfde probleem met whatsapp, duurt soms heel lang voordat ie opstart en soms niet.. heel raar.

@ Worsteneter, afgezien van het feit dat je gelijk hebt wat betreft de kabels, had je het best anders kunnen formuleren. Onzin is het niet als ik een probleem heb met een kabeltje.

Kabelbreuk kan ik niet detecteren. Ik zal zo nog eens proberen wat over te zetten.

• corset
  • Laatst online: 30-12-2025
Worsteneter schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 17:46:
Hierboven staat zo'n onzin he :')
Er bestaat GEEN verschil in USB (tenzij 2.0 en 3.0 natuurlijk) maar er bestaat niet zoiets als een kabeltje om te laden en eentje om data uit te wisselen.
Mee eens, ja de kabel kan kapot zijn. Maar het hele "verschillende kabeltjes" idee slaat nergens op.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Pyr0_
Het was een cynisch bedoeld grapje...
Blijkbaar niets mis met de kabel, want van/naar kopieren naar mn oude HTC geeft geen enkel probleem.

• sonna
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:55
lanerios schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 18:39:
[...]

Mee eens, ja de kabel kan kapot zijn. Maar het hele "verschillende kabeltjes" idee slaat nergens op.
Met bijv. USB on the go heb je toch wel degelijk verschil in kabels?

• Pyr0_
Hmm, ik snap hier echt niets meer van.
Net geprobeerd met een andere (dan standaard) kabel nog wat muziek er op te zetten. Maar hij bleeft connecten (om de 5sec het connect geluidje), en als ik de map open vaan de phone sluit ie die ook automatisch af na n paar seconden.
En nu gebruik ik de gewone standaard kabel en hij doet t gewoon alsof nix aan de hand is geweest.
Vraag me nu echt af waar t probleem ligt, denk dan toch de telefoon... :(

• corset
  • Laatst online: 30-12-2025
heb ik ook gehad tijdlang, bleken m'n USB poorten te zijn (stoffig). Met stofzuiger leeg gezogen, en alles werkte weer.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Worsteneter
Onzin & offtopic, dus weg.

[ Voor 85% gewijzigd door janvanduschoten op 22-02-2013 23:57 ]

• Bunker37
Pyr0_ schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 18:43:
Het was een cynisch bedoeld grapje...
Blijkbaar niets mis met de kabel, want van/naar kopieren naar mn oude HTC geeft geen enkel probleem.
ik heb micro usb kabels voor mijn vier 3d brillen en die doen het allemaal niet terwijl die van Apple het wel doet en andersom nog mooier want met de kabel voor mijn Apple tv kan ik de brillen niet opladen. Het rechter glad van de bril klapt dicht, links blijft Open en de laad led brandt niet. Vaak zat dit soort zaken aan de hand zonder dat mijn poorten stoffig zijn. Ik zeg er niets scientifics over anders dan dat ik een suggestie gaf en klaarblijkelijk loste dat ook het probleem op. Graag gedaan!

• Pyr0_
Dankjewel Bunker37, het heeft me zeker geholpen.
Hier hebben we een topic report knop voor.

[ Voor 47% gewijzigd door janvanduschoten op 22-02-2013 23:58 ]

• Worsteneter
Niet op de man spelen.

[ Voor 93% gewijzigd door janvanduschoten op 22-02-2013 23:49 ]

• heerschermark
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-08-2021
Had zo'n 1-2 freezes per dag met mijn toestel(14-02 geleverd door bol.com met portico), maar na een hard reset schijnt het probleem verholpen te zijn!

Voor de rest zeer tevreden met het toestel op whatsapp na.

• Pyr0_
Offtopic, dus weg.

[ Voor 90% gewijzigd door janvanduschoten op 22-02-2013 23:53 ]

• Worsteneter
heerschermark schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 19:26:
Had zo'n 1-2 freezes per dag met mijn toestel(14-02 geleverd door bol.com met portico), maar na een hard reset schijnt het probleem verholpen te zijn!

Voor de rest zeer tevreden met het toestel op whatsapp na.
Toch blijft het frappant dat er zoveel mensen zijn met freezes.. heb zelf serieus waar nog geen enkele freeze meegemaakt! Wel 1/2x dat een app crashed maar dat ligt eerder aan de apps natuurlijk.

Blijft raar.. en de vraag is; waar ligt het dan aan?

• Worsteneter
Offtopic, dus weg.

[ Voor 92% gewijzigd door janvanduschoten op 22-02-2013 23:54 ]

• Worsteneter
Heeft iemand zijn draadloze lader al naar aanleiding van die gratis oplader actie van Nokia?

• sonna
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:55
Worsteneter schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 19:31:
Heeft iemand zijn draadloze lader al naar aanleiding van die gratis oplader actie van Nokia?
Ja al heel veel mensen. En als je het topic goed had gevolgd wist je ook dat het niet de bedoeling is dat iedereen gaat melden dat die hem binnen heeft. Dat doe je maar mooi in het accessoires topic.

• eeNer
Ik heb even wat vraagjes.

Ik heb gisteren de Protico erop geflashed omdat ik een gebrickte lumia had na een factory reset.

Nu merk ik het volgende, als ik nu een notificatie krijg dan hoor ik alleen het geluidje maar het scherm wordt niet opgelicht. Dit werkte voorheen wel gewoon goed. Is dit onderdeel van de portico?

Verder heb ik nu ook een geluid als ik mijn lader disconnect. Dacht dat dit er juist uitgehaald was.

Ik twijfel of ik nu wel de goede firmware heb geflasht (1232.5951.1249.1002)
In mijn info scherm staat bij provider: CV NL v2. Hoort dat?

Heb een witte lumia 920 van Bol.com 17 januari ontvangen.

Daarnaast wil ik heel graag weten of ik na het flashen nog wel OTA updates ga ontvangen?

[ Voor 4% gewijzigd door eeNer op 22-02-2013 19:58 ]

• supersatan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-05-2024
Worsteneter schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 19:28:
[...]

Toch blijft het frappant dat er zoveel mensen zijn met freezes.. heb zelf serieus waar nog geen enkele freeze meegemaakt! Wel 1/2x dat een app crashed maar dat ligt eerder aan de apps natuurlijk.

Het is een WiFi bug. Als je WiFi uit zet zijn de freeze problemen opgelost.
Ik had eerst dagelijks 1 of 2 freezes. Na uitschakelen WiFi geen enkele keer meer.

• Worsteneter
sonna schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 19:32:
[...]

Ja al heel veel mensen. En als je het topic goed had gevolgd wist je ook dat het niet de bedoeling is dat iedereen gaat melden dat die hem binnen heeft. Dat doe je maar mooi in het accessoires topic.
Gaat mij erom of dat je daar ook een bevestiging van krijgt ofzoiets dergelijks. Ik heb namelijk m'n brief/bon opgestuurd en verder heb ik er nog niets van gehoord.

• Worsteneter
supersatan schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 20:16:
[...]

Het is een WiFi bug. Als je WiFi uit zet zijn de freeze problemen opgelost.
Ik had eerst dagelijks 1 of 2 freezes. Na uitschakelen WiFi geen enkele keer meer.
Maar ik gebruik thuis als op m'n kamer als op de campus wifi en ik heb geen crashes..

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:33
Worsteneter schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 20:17:
[...]

Gaat mij erom of dat je daar ook een bevestiging van krijgt ofzoiets dergelijks. Ik heb namelijk m'n brief/bon opgestuurd en verder heb ik er nog niets van gehoord.
je krijgt een mail als de lader verzonden is , duurde nog geen 2 weken bij mij

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:15
Worsteneter schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 19:28:
[...]

Ik heb ook nooit freezes. Heb mn lumia sinds 12 november (zoiets), gekocht via Ebay uit Dld, en ben echt gezegend (als ik de verhalen zo lees) met een perfect werkend toestel. Geen van de problemen/bugs die ik lees kom ikmtegen op mn telefoon. Ja ok, whatsapp kan een stuk beter, maar voor de rest? Geen freezes, met een volle batterij doe ik 1.5 dag (vind ik prima) etc etc. :)

• deBennie
Worsteneter schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 20:17:
[...]

Je krijgt -als ik t goed heb- óók bericht als je geen oplader krijgt.

• Timx2
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:00
Ik wilde toch even mededelen dat ik tot dusver heel tevreden ben over de Lumia 920. Ik heb hem nu één week en heb tot nu toe één spontane reset meegemaakt (drukte op de cameratoets, scherm werd zwart en opeens moest ik al mijn pin invoeren... zo snel, nauwelijks in de gaten dat het om een reset ging). Wat de accu betreft ben ik ook zeer tevreden. Na 24 uur redelijk gebruik (dik uur in de trein spelletjes spelen, wat whatsappen, appjes checken e.d.) is de accu nog steeds rond de 50%. Helaas net niet genoeg voor een tweede dag dus opladen moet toch... maar dat had ik ook niet anders verwacht:)

Voor de rest vind ik WP8 toch wel een verademing t.o.v. van Android. Het werkt snel, soepel en effectief.

Tot nu toe dus heel tevreden over de Lumia 920, WP8 (en ook Windows 8 en de Surface RT :*) )!

Let wel, ik gebruik de Lumia 920 pas een week dus het kan best zijn dat ik hier ook over enkele dagen/weken liegen te tieren en brullen :D

• Worsteneter
cardwizard schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 20:19:
[...]

je krijgt een mail als de lader verzonden is , duurde nog geen 2 weken bij mij
Ah ok! Dan zal ik binnenkort wel een keer een mail krijgen :) Ik zie het vanzelf wel ;)

• spekkie1994
  • Registratie: Juni 2010
Ah ok! Dan zal ik binnenkort wel een keer een mail krijgen :) Ik zie het vanzelf wel ;)
Soms komt er ook geen mail, ik heb 2 dagen geleden mijn lader in de bus gevonden en tot op heden geen mail ontvangen. Communicatie is niet Actie.nu z'n sterkste kant, destijds veel gezeur gehad om de 3D brillen van Samsung binnen te krijgen en deze uiteindelijk ook zonder bevestiging in mijn bus gevonden...

Mijn Lumia is trouwens ook een Europees model. :P

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-12-2025

GerCor

Zonder dallen geen pieken

bhorvers schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 19:59:
Ik vind Whatsapp nu erg bagger ! Dit is toch geen update ...

dat lelijke opstartscherm is er nog steeds ...
Zal ook wel blijven want dat zijn 'de kleuren en geuren' van de firma WhatsApp.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

• bhorvers
Zojuist, na installatie Portico deze week, mijn eerste soft reset moeten uitvoeren ! Grrrr ...
Maar als ik zo het forum lees, hebben ook andere mensen met Portico hier last van. Iemand doet een hard reset en heeft er geen last meer van ... Iemand anders heeft ze nog nooit gehad, zowel met als zonder Portico ... Weer iemand anders wisselt zijn Lumia om voor een nieuwe en heeft er weer last van ...

Zeg het maar, want ik weet het niet meer ... een ding weet ik wel, ik heb geen zin om iedere twee dagen een reset te moeten uitvoeren ! Dus is dit wachten op een nieuwe update, hard reset uitvoeren of ruilen tegen een andere/nieuwe Lumia ?

• manmad
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 25-12-2025

[afbeelding]

Dit is de beste afbeelding dat ik kon vinden via google:

Afbeeldingslocatie: http://farm3.staticflickr.com/2590/5738451479_4552f54b76_z.jpg

• eeNer
eeNer schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 19:57:
Ik heb even wat vraagjes.

Ik heb gisteren de Protico erop geflashed omdat ik een gebrickte lumia had na een factory reset.

Nu merk ik het volgende, als ik nu een notificatie krijg dan hoor ik alleen het geluidje maar het scherm wordt niet opgelicht. Dit werkte voorheen wel gewoon goed. Is dit onderdeel van de portico?

Verder heb ik nu ook een geluid als ik mijn lader disconnect. Dacht dat dit er juist uitgehaald was.

Ik twijfel of ik nu wel de goede firmware heb geflasht (1232.5951.1249.1002)
In mijn info scherm staat bij provider: CV NL v2. Hoort dat?

Heb een witte lumia 920 van Bol.com 17 januari ontvangen.

Daarnaast wil ik heel graag weten of ik na het flashen nog wel OTA updates ga ontvangen?
FF op terugkomen.. Ik heb last van de proximity sensor bug sinds ik Portico erop heb staan. Want de 'Onbedoelde start van de camera' werkt ook niet. Duidelijk dat ie nu denkt dat de sensor bedekt is. Terwijl dat niet is. Voordat ik de portice had werkte het nog goed.

• truffel50
  • Laatst online: 02-12-2024
Cyrus The Virus schreef op maandag 21 januari 2013 @ 13:46:
Vanmorgen nog een raar probleem. Wou foto maken boven op de piste het was nogal mistig. De standaard foto app kon hem niet gefocust krijgen. Toen proshot geprobeerd die kreeg het wel voorelkaar. Merk wel dat de camera niet echt scherpe foto's maakt. Ik heb nog geen,portico update.
ik heb proshot ook geinstalleerd en een foto gemaakt maar kan de foto niet vinden. Waar zit hij eigenlijk?

Lidy

• bhorvers
truffel50 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 21:11:
[...]

ik heb proshot ook geinstalleerd en een foto gemaakt maar kan de foto niet vinden. Waar zit hij eigenlijk?
In je camera album ... Tenminste bij mij wel.

• bhorvers
Bij Instellingen -> Info staat fabrieksinstellingen ... Is dit de 'beruchte' hard reset, waarmee je de Lumia kan bricken ... ?

Verwijderd

Weet iemand hoe lang het duurt als je iets opstuurt via Online Repair Nokia (in mijn geval is het terug naar Duitsland).

Als ik de tracking controleer is er zelfs nog geen bevestiging dat het pakketje is toegekomen (maandag is UPS het komen oppikken).

• Martinspire
Bunker37 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 15:26:
[...]

Ik heb alle laatste software. Geconfirmeerd met de versie nummers die een paar posts eerder in deze thread staan. 100% up2date. Voorts voldoe ik aan exact dezelfde problemen als die al meermalen eerder in deze thread zijn gemeld. Vastloper in idle, aanzetten middels soft reset en daarna opnieuw datum/tijd instellen. Wel heel typisch dat meer mensen dit probleem hebben. De mijne is niet van Bol.com maar gewoon uit de Saturn Connect winkel en werd daar afgelopen dinsdag net afgeleverd.

Iemand meldde exact dit probleem een paar posts geleden en die had de telefoon ook volledig up2date en zelfs zonder extra apps. Ik ben simpelweg one of many met een probleem dat duidelijk te omschrijven valt alleen geen aanwijsbare reden kent. Maar anders ga ik morgen naar de winkel terug en ruil ik het ding om met degene die ik dinsdag liet liggen omdat die iets langer in de winkel lag en dus m.i. wellicht wat ouder was vwb rattle probleem of firmware of gevoel of of...
Hmm, waarom je de tijd in zou moeten voeren na een reset snap ik niet helemaal. Heb je synchronisatie met je netwerk niet aan staan? Of juist wel? Misschien dat die anders eens aan/uit moet? (afhankelijk van de huidige instelling?)

• Bunker37
Martinspire schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 23:36:
[...]

Hmm, waarom je de tijd in zou moeten voeren na een reset snap ik niet helemaal. Heb je synchronisatie met je netwerk niet aan staan? Of juist wel? Misschien dat die anders eens aan/uit moet? (afhankelijk van de huidige instelling?)
uiteraard heb ik dezelfde gedachte en beide geprobeerd. Meer mensen klagen hierover. Bij mij in beide gevallen hetzelfde resultaat en de klok komt 06.46 te staan met als datum 12 09 2012. Iedere keer hetzelfde ongeacht de toggle.

ik ga zo de wifi uitzetten en ben benieuwd morgenvroeg of het ding hangt of niet.
anders een hard reset en daarna terug naar de winkel. Voor mij zou het voldoende zijn als dit als software bug wordt erkend maar dat zie ik nergens en ik zie dit gedrag al ruim twee maanden geleden voorkomen en dat baart zorgen.

[ Voor 21% gewijzigd door Bunker37 op 23-02-2013 00:18 ]

• Martinspire
De tijd van de klok komt gewoon weer op de originele tijd te staan (is niet altijd productietijd ofzo, maar wel ver terug). Dat komt omdat de tijd reset wordt en hij dus opnieuw moet worden ingesteld. Maar bij een soft reset zou je normaal gesproken geen tijd moeten invoeren, dus lijkt het me dat het wel met elkaar te maken heeft

• Spier1968
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-12-2025
Vraag: heb een HTPC (OS Windows acht) met o.a. onze muziekcollectie, hangt bedraad in ons thuis netwerk. Voor zowel mijn vrouw (een gele) als voor mezelf (een zwarte) 920 besteld. Is het mogelijk om in huis de muziekcollectie te beluisteren op de 920 via WIFI zonder de muziek fysiek op de 920 te zetten? Dus kan ik mijn muziek streamen met bijvoorbeeld de XBox Music app van een Windows 8 pc naar de 920?

• FouT
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-12-2025
Spier1968 schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 00:59:
Vraag: heb een HTPC (OS Windows acht) met o.a. onze muziekcollectie, hangt bedraad in ons thuis netwerk. Voor zowel mijn vrouw (een gele) als voor mezelf (een zwarte) 920 besteld. Is het mogelijk om in huis de muziekcollectie te beluisteren op de 920 via WIFI zonder de muziek fysiek op de 920 te zetten? Dus kan ik mijn muziek streamen met bijvoorbeeld de XBox Music app van een Windows 8 pc naar de 920?
Een (erg) uitgebreide en wellicht onnodige optie is dit: http://www.subsonic.org/. Op hun pagina zijn WP apps te vinden. Komt in het kort neer op je eigen prive Spotify.

• Spier1968
  • Laatst online: 19-12-2025
FouT schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 01:03:
[...]

Een (erg) uitgebreide en wellicht onnodige optie is dit: http://www.subsonic.org/. Op hun pagina zijn WP apps te vinden. Komt in het kort neer op je eigen prive Spotify.
Dank voor je snelle reaktie maar ik hoop het toch eenvoudiger op te lossen.

Verwijderd

Ik moet ook bij elke soft reset de tijd en datum juist zetten en hopen dat er in tussentijd geen sms of telefoon binnen komt.
Enige wat ik tot nu toe weet is dat het mogelijk is om via dlna te streamen en gebruik maken van Tversity Remote . Gebruikte het laatste om films te streamen naar mijn oude omnia 7, geen idee of het nu nog werkt met wp8. Hopelijk maakt vlc het straks mogelijk (daar ga eigenlijk beetje vanuit) om daarmee te streamen en films te kijken. De demo zag er in ieder geval veel belovend uit :)

[ Voor 12% gewijzigd door vali op 23-02-2013 07:38 ]

• truffel50
  • Laatst online: 02-12-2024
bhorvers schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 21:21:
[...]

In je camera album ... Tenminste bij mij wel.
Heb je de gekochte versie? ik heb de trial-versie en de foto staat niet in de camera-album.

Lidy

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:37
truffel50 schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 08:49:
[...]

Heb je de gekochte versie? ik heb de trial-versie en de foto staat niet in de camera-album.
Las ergens dat je bij de trial-versie de foto NIET kunt opslaan, hoe je dan kunt testen is mij een vraag.

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

• Bunker37
Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 02:51:
Ik moet ook bij elke soft reset de tijd en datum juist zetten en hopen dat er in tussentijd geen sms of telefoon binnen komt.
wifi uit gehad vannacht en de telefoon is niet vastgelopen. Zegt nog niet veel maar als dit werkt, is het ding in ieder geval weer als wekker te gebruiken en kan MS eens in een richting gaan zoeken. Neem aan dat het niet de hardware is.

• bhorvers
kruila schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 09:02:
[...]

Las ergens dat je bij de trial-versie de foto NIET kunt opslaan, hoe je dan kunt testen is mij een vraag.
Yep, inderdaad ... ik heb gelijk de betaalde versie genomen, omdat je dan inderdaad kan opslaan. De foto's komen dan in de Camera Album te staan, net zoals bij de Lumia Camera zelf.

Hoe je dan bij de trail versie moet testen ? Hahaha ... geen idee. Dus weinig te testen dan ... maar ik ben wel tevreden over de App hoor ... en voor die 1,99 eurie.
Bunker37 schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 09:28:
[...]

wifi uit gehad vannacht en de telefoon is niet vastgelopen. Zegt nog niet veel maar als dit werkt, is het ding in ieder geval weer als wekker te gebruiken en kan MS eens in een richting gaan zoeken. Neem aan dat het niet de hardware is.
Hmmm, vreemd ... ik heb altijd Bluetooth en Wifi aanstaan en bij mij loopt ie 's nachts nooit vast. Dat is altijd overdag. Nu drie keer met Spotify, een keer in de auto, keertje met contacten, lockscreen aan en een keer lockscreen uit. Allemaal verschillende situaties dus en ik kan er geen pijl op trekken.

[ Voor 35% gewijzigd door janvanduschoten op 23-02-2013 10:24 ]

• bhorvers
Rechs bovenaan je post staat een knopje [wijzigen], die bedoelen ze als er staat

Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/alert.gif Je hebt als laatste gereageerd in dit topic. Wil je wat toevoegen, wijzig dan bij voorkeur je laatste reactie.

Volgende keer graag gebruiken :)

[ Voor 86% gewijzigd door janvanduschoten op 23-02-2013 10:24 ]

• RobinFM
  • Registratie: Oktober 2009
Ik heb de Lumia 920 nu vijf weken en heb inmiddels vijf vastlopers mogen noteren (3 pre-Portico, 2 met de update). Ook bij mij is er geen peil op te trekken wanneer het gebeurt, of waardoor het getriggerd wordt.

Meestal gaat het scherm niet meer aan om hem uit standby te halen. De telefoon blijft zwart, reageert nergens meer op en moet met een soft reset tot leven worden gewekt. Vanmorgen bleef 'ie hangen op het lockscreen. Ik zag alleen mijn achtergrondfoto, verder niks: geen icoontjes, agenda of tijd. Ook toen was een soft reset noodzakelijk.

Verwijderd

Weet iemand of de draadloze oplader ook stroom verbruikt als de lumia er niet opligt?

• deBennie
Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 10:30:
Weet iemand of de draadloze oplader ook stroom verbruikt als de lumia er niet opligt?
De iPad oplader verbruikt 0,25 watt als je het ding in de stopcontact hebt zonder een ipad eraan:
http://forum.iculture.nl/...-usb-lichtnetadapter.html

Dus het lijkt me dat zo'n oplader ook wel iets verbruikt... :)

• eeNer
Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 10:30:
Nee dat doet de draadloze lader niet. Die herkent als de telefoon erop ligt en gebruikt alleen stroom als die erop ligt. Anders niet. Tenminste dat is wat Nokia belooft.

Zijn er andere mensen die portico hebben die ook last hebben van proximity sensors? Voorheen deed ie het wel?

[ Voor 13% gewijzigd door eeNer op 23-02-2013 10:55 ]

Verwijderd

Ik gebruik Remote Potato met Media Center support op mijn pc en
dan de apps HD EPG of Media Buddy op mijn telefoon. Zelfs live TV streamen naar mijn 920 :)

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-12-2025
eeNer schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 10:54:
[...]

Nee dat doet de draadloze lader niet. Die herkent als de telefoon erop ligt en gebruikt alleen stroom als die erop ligt. Anders niet. Tenminste dat is wat Nokia belooft.

Zijn er andere mensen die portico hebben die ook last hebben van proximity sensors? Voorheen deed ie het wel?
Bij mij doet hij het wel maar is bij mij wel voorgekomen dat hij het niet deed, dan zat er stof op een of andere manier in de buurt...keer hard blazen deed wonderen. Die sensor zit rechts van de frontcamera. Overigens, ook als een screenprotector op die positie niet goed vast zit dan kan dat storingen geven.

Verwijderd

Ik heb een vraag omtrent een paar apps. Momenteel gebruik ik deze erg veel op de iphone.
Het gaat om:
Google analytics - het kunnen bekijken naar de statistieken van je site
Football manager van sega
en Tapatalk.

Zijn deze beschikbaar?

• supersatan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-05-2024
RobinFM schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 10:30:
Ik heb de Lumia 920 nu vijf weken en heb inmiddels vijf vastlopers mogen noteren (3 pre-Portico, 2 met de update). Ook bij mij is er geen peil op te trekken wanneer het gebeurt, of waardoor het getriggerd wordt.

Meestal gaat het scherm niet meer aan om hem uit standby te halen. De telefoon blijft zwart, reageert nergens meer op en moet met een soft reset tot leven worden gewekt. Vanmorgen bleef 'ie hangen op het lockscreen. Ik zag alleen mijn achtergrondfoto, verder niks: geen icoontjes, agenda of tijd. Ook toen was een soft reset noodzakelijk.
WiFi uitzetten lost het probleem op. Het is geen nette oplossing, maar de enige die werkt totdat ze de WiFi bug hebben opgelost in een volgende firmware: http://discussions.nokia....zing/td-p/1604040/page/18

[ Voor 5% gewijzigd door supersatan op 23-02-2013 11:30 ]

• Bunker37
Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 11:29:
Ik heb een vraag omtrent een paar apps. Momenteel gebruik ik deze erg veel op de iphone.
Het gaat om:
en Tapatalk.

Zijn deze beschikbaar?
Google even naar wp8 app store en je kunt op je pc zelf zien wat er wel en niet is. Heb je geen telefoon voor nodig

• Bunker37
bhorvers schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 10:15:

[...]

Hmmm, vreemd ... ik heb altijd Bluetooth en Wifi aanstaan en bij mij loopt ie 's nachts nooit vast. Dat is altijd overdag. Nu drie keer met Spotify, een keer in de auto, keertje met contacten, lockscreen aan en een keer lockscreen uit. Allemaal verschillende situaties dus en ik kan er geen pijl op trekken.
ik heb er nu twee in de nacht met Wifi aan, een in de auto met bluetooth en Wifi aan en een midden op de dag. Allemaal in idle. Gaan we dit nog ergens melden bij Nokia?

• autje
  • Laatst online: 08:36
Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 11:29:
Het gaat om:
en Tapatalk.

Zijn deze beschikbaar?
Gebruik zelf Board Express for Tapatalk. Werkt mijns inziens uitstekend.

• frenk16
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-12-2025
Sinds de update heb ik het idee dat ik de helderheid van mijn beeldscherm vaak veranderd terwijl er qua lichtintensiteit geen verandering is. Is er een manier om dit op te lossen? Ik heb gelukkig geen last van die vastlopers, wel een paar keer een crash van enen app zelf.
Pagina: 1 ... 54 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;

Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;