AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
(Mijn Lumia miste een van de sim contact puntjes en ik werd verweten hem gesloopt te hebben)
Ik krijg een nieuwe Lumia opgestuurd! Hopen dat hij er snel is! En misschien ben ik dan zelfs van de rattle af!
Hier nog geen portico update geinstalleerdIk weet niet wat mijn lumia 's nachts doet maar het slurpt 50% van de battery:
- portico update geinstalleerd
- alle apps afgesloten
- 2 achtergrondtaken (weather flow en Batterylevel for wp8)
- 2 emailaccounts (synchronisatie bij ontvangst)
- achtergrond taken: WhatsApp, Facebook, Linked-In, Weather Channel, Battery Status
- ActiveSync (agenda, Email, Contacten)
- Gemiddeld 2 uur per dag browsen, wat simpele spelletjes
- Kleine 50 WhatsApp en FB berichten per dag
S'morgens rond 7:30 van de lader af, iedere dag strak rond 18:00 nog 65% lading over. Als ik hem niet op laad, dan doet hij het met zelfde gebruik tot 19:00-20:00 de volgende dag. Het lijkt wel of 65% meer dan 65% is.
Overigens:
Wifi: hele dag aan.
Bluetooth: hele dag aan.
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
En nu ging dus de speaker kapot, de telefoon denkt dat mijn hoofdtelefoon is aangesloten terwijl dat niet zo is, dus mn speaker werkt nu helemaal niet meer, ik kan alleen nog bellen met een headset en die heb ik niet bij.
Ik ga hem terugsturen en hopelijk krijg ik een nieuwe, als dat zo is dan verkoop ik hem direct weer en ga ik terug naar mijn Galaxy Note want buiten dat het toestel dus hardwarematig dusdanig slecht in elkaar zit vind ik Windows Phone 8 als OS ook om te huilen ivm Android.
Jammer van de pech die je hebt met de 920, maar wat ik nu nooit begrijp is dat je blijkbaar zo slecht hebt gekeken naar WP8 dat je tot de conclusie moet komen dat het om te huilen is. Je zal mij niet horen zeggen dat het allemaal perfect is, er ontbreekt nog meer dan genoeg, maar heb dat wel allemaal van te voren al bekeken en mee laten wegen. Snap werkelijk niet dat je zoveel geld gaat spenderen zonder goed uit te zoeken of WP (of Android of IOS of wat dan ook) wel past bij wat je wilt.mkools24 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 18:01:
Ik heb mn Lumia 920 nu 3 maanden en hij is kapot gegaan tijdens mijn vakantie. Om de een of andere reden wordt het scherm donker wanneer je telefoneert, je kan dus geen knoppen indrukken tijdens het bellen, bijv. bij keuze menus en dat is aardig irritant. Ook ophangen is bijna niet te doen, als je de powerknop indrukt licht het scherm even op en wordt gelijk weer zwart.
En nu ging dus de speaker kapot, de telefoon denkt dat mijn hoofdtelefoon is aangesloten terwijl dat niet zo is, dus mn speaker werkt nu helemaal niet meer, ik kan alleen nog bellen met een headset en die heb ik niet bij.
Ik ga hem terugsturen en hopelijk krijg ik een nieuwe, als dat zo is dan verkoop ik hem direct weer en ga ik terug naar mijn Galaxy Note want buiten dat het toestel dus hardwarematig dusdanig slecht in elkaar zit vind ik Windows Phone 8 als OS ook om te huilen ivm Android.
Heb dat ook wel deels, zowel met Android als iOS. Neemt niet weg dat die beiden zeker wel dingen stukken beter hebben uitgevoerd dan MS dat heeft gedaan met WP.vali schreef op maandag 11 februari 2013 @ 19:08:
Tja, ieder zo zijn eigen smaak. Ik denk juist precies hetzelfde over qua os, alleen heb ik dat met android.
[ Voor 11% gewijzigd door Beanie op 11-02-2013 19:11 ]
Anderzijds heeft WP ook wel een aantal goede zaken die niet in Android of ios zittenBeanie schreef op maandag 11 februari 2013 @ 19:10:
Heb dat ook wel deels, zowel met Android als iOS. Neemt niet weg dat die beiden zeker wel dingen stukken beter hebben uitgevoerd dan MS dat heeft gedaan met WP.
Qua hardware of software heb ik amper problemen, alleen zijn er behoorlijk weinig apps in de market
Alleen mag Whatsapp wel een updatetje krijgen. melding op het vergrendelingsscherm. en idd dat hij muziek afspeelt. En mogen er wel meer apps komen. En ook apps die beter werken zoals facebook en youtube.
Maar verder ben ik dik tevreden over de Lumia en WP8.
Mee eens, volgens mij zijn ze daar ook mee bezig! Facebook ben ik met je eens , dat is echt een drama app. Ik zie wel andere facebook apps in de store maar weet eigenlijk niet of deze ook echt beter zijn. Youtube heeft zeker wel een goede app, ik gebruik metrotube. Super mooie interface en je kunt zelfs scrollen in de filmpjes ( wat normaal in WP8 niet kanhardcorewezel schreef op maandag 11 februari 2013 @ 20:36:
Alleen mag Whatsapp wel een updatetje krijgen. melding op het vergrendelingsscherm. en idd dat hij muziek afspeelt. En mogen er wel meer apps komen. En ook apps die beter werken zoals facebook en youtube.
Maar verder ben ik dik tevreden over de Lumia en WP8.
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Deze "apps" zijn eigenlijk gewoon verwijzingen naar http://touch.facebook.com/ met een iets aangepaste layout. Hebben dus wel meer functionaliteit dan de officiele facebook app, maar navigatie is iets onhandiger.dreameater schreef op maandag 11 februari 2013 @ 21:59:
[...]
Mee eens, volgens mij zijn ze daar ook mee bezig! Facebook ben ik met je eens , dat is echt een drama app. Ik zie wel andere facebook apps in de store maar weet eigenlijk niet of deze ook echt beter zijn.
Hoewel ik het grootste deel van de dag bezig ben geweest met mn moeder haar 820 uit te leggen en dingen voor haar in te stellen, vind ik het een erg mooie telefoon. Mooi beeld en een enorme boost in snelheid ivm mijn oude Omnia 7. Ligt lekker in de hand en zwarte behuizing is echt heel mooi.
Op dit moment nog een beetje de store aan het bekijken om te zien of ik wat WP8 exclusieve apps heb gemist.
In ieder geval erg blij met mijn nieuwe toestel. Vallen wel wat zaken op echter:
-Zwart op het scherm is nog niet echt heel zwart. Ik ben bekend met de techniek, maar merk dat het verschil met Amoled wel erg groot is. Jammer, maar ik kan er wel mee leven.
-Plaatsing van de knoppen aan de zijkant bevalt me niet helemaal toppie. Ook is het jammer dat je de windows-toets niet kunt gebruiken om het scherm aan te zetten.
-Toestel is bol aan de achterkant en wiebelt dus als je hem op de tafel legt tijdens het typen. Op zich geen groot probleem, maar bij mijn oude toestel was het de reden dat ik er een case omheen deed.
Al met al dus punten waar ik prima mee kan leveren. Rest van het platform is me bekend, dus daar ga ik geen problemen meer hebben. Komende tijd maar eens kijken hoe de foto's zijn, de accu het uithoud en of ik nog meer dingen op ga merken, maar vooralsnog heel erg tevreden.
Wel kreeg ik ineens diverse pushberichten van de facebook-app terwijl de niet eens 'actief' was in de achtergrond. Dat doet die anders nooit
Nu staat hij na 2 uur gebruik nog weer op 99 procent, dus hoop maar dat het een software-bugje was.
Het grijs was toch niet helemaal mijn kleur, helaas.
Omwisselen is echt een peuleschil, 2 schroefjes los, unit eruit wippen, USB stekker klikken, met de fohn de body wat verwarmen zodat de tape van het oplaad-spiraal wat vloeiender wordt en daardoor beter loslaat en de hele zooi overzetten.
Iemand geinteresseerd in een originele grijze body?
Volledig mee eens. Uiteraard was het van te voren bekend, maar het verschil met de Lumia 800 is heel groot. Daar was het echt een feature, een soort indrukwekkend. Op de 920 is zwart totaal niet zwart. Ik vind dat er dan ook geen sprake is van een ClearBlack display, zoals Nokia het wél noemt. Geen dealbreaker, maar wel erg jammer.Martinspire schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 01:37:
In ieder geval erg blij met mijn nieuwe toestel. Vallen wel wat zaken op echter:
-Zwart op het scherm is nog niet echt heel zwart. Ik ben bekend met de techniek, maar merk dat het verschil met Amoled wel erg groot is. Jammer, maar ik kan er wel mee leven.
yepdeBennie schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 08:32:
Ik heb mn grijze battery cover op mn Lumia 920 weer vervangen voor de originele zwarte.
Het grijs was toch niet helemaal mijn kleur, helaas.
Omwisselen is echt een peuleschil, 2 schroefjes los, unit eruit wippen, USB stekker klikken, met de fohn de body wat verwarmen zodat de tape van het oplaad-spiraal wat vloeiender wordt en daardoor beter loslaat en de hele zooi overzetten.
Iemand geinteresseerd in een originele grijze body?
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
http://www.mobielbereikba...origineel-nokia-lumia-920
Niet vergeten om een grijze simkaarthouder erbij te bestellen:
http://www.mobielbereikba...origineel-nokia-lumia-920
Het is daar gratis verzenden, dus met 85 euro ben je klaar en heb je een originele grijze Nokia battery cover voor je Lumia 920
Zouden jullie daarmee teruggaan? Zit toch voor twee jaar vast aan het toestel en wil er liever één zonder bobbel.
Verwijderd
Mee teruggaan. Sowieso wil je die bobbel niet maar bovendien wie weet wat er verder mis is binnen het toestel waardoor die bobbel wordt veroorzaakt.weid1374 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 10:10:
OP mijn gele Lumia 920 heb ik aan de achterkant een bobbel zitten, ongeveer ter hoogte van de cameraknop. Hebben meer mensen dat?
Zouden jullie daarmee teruggaan? Zit toch voor twee jaar vast aan het toestel en wil er liever één zonder bobbel.
Je bent niet de enigeVerwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 10:57:
Ik krijg nog steeds geen Portico aangeboden bij een update check.
Verwijderd
ik kan het nergens vinden? maar misschien zit het er niet op? lumia 920
people hub=>contact => grote vlak bovenin waarop staat "add foto" of "foto toevoegen" (gok ik)Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 14:03:
weet iemand hoe je kan instellen dat je de foto van degene ziet die belt of door wie je gebeld wordt?
ik kan het nergens vinden? maar misschien zit het er niet op? lumia 920
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Verwijderd
Haha nee dat bedoel ik niet;mrsar schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 14:09:
[...]
people hub=>contact => grote vlak bovenin waarop staat "add foto" of "foto toevoegen" (gok ik)
Dat als iemand aan het bellen bent;
Je dan op je scherm de foto ziet van degene die aan het bellen bent...
Er zijn natuurlijk foto's gevoegd bij de contacten, maar als ik bel, zie ik die foto niet...
Dit haal ik dus bij lange na niet. Stand by tijd is prima, maar als ik ook maar even whatsapp gebruik of een spel speel, dan gaat de accu snel leeg. Gemiddeld zit ik rond 14u al op 50%... Hij gaat om 7 uur van de lader in de ochtend...Wim-Bart schreef op maandag 11 februari 2013 @ 17:46:
Gets72 schreef:
[...]
Hier nog geen portico update geinstalleerd
- achtergrond taken: WhatsApp, Facebook, Linked-In, Weather Channel, Battery Status
S'morgens rond 7:30 van de lader af, iedere dag strak rond 18:00 nog 65% lading over. Als ik hem niet op laad, dan doet hij het met zelfde gebruik tot 19:00-20:00 de volgende dag. Het lijkt wel of 65% meer dan 65% is.
Overigens:
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
eerlijk gezegt nooit op gelet,heb die dan meestal tegen mijn oorVerwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 14:15:
[...]
Haha nee dat bedoel ik niet;
Er zijn natuurlijk foto's gevoegd bij de contacten, maar als ik bel, zie ik die foto niet...
Ik heb mijn duitse lumia 920 geflasht naar de RM-821 van Proximus.
Had gehoopt dat mijn probleem om op het 4g netwerk te geraken opgelost was.
Niet Dus!
Nog iemand hetzelfde probleem?
Tips? Trucs? Oplossingen?
Alvast bedankt
Als je zelf belt dan zie je dat niet. De ingestelde profielfoto zie je alleen als je gebeld wordt.Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 14:15:
[...]
Haha nee dat bedoel ik niet;
Kan je overigens nergens instellen, dat zit er gewoon zo in
En als je zelf belt heb je toch niks aan die foto omdat je meestal meteen je telefoon aan je oor houd als je op bellen tikt.
[ Voor 16% gewijzigd door eeNer op 12-02-2013 14:54 ]
Verwijderd
Oh okeeNer schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 14:49:
[...]
Als je zelf belt dan zie je dat niet. De ingestelde profielfoto zie je alleen als je gebeld wordt.
En als je zelf belt heb je toch niks aan die foto omdat je meestal meteen je telefoon aan je oor houd als je op bellen tikt.
thanks
Maar ik bel vaak ook via de luidspreker (gaat overigens uitstekend!)
Bij WP7 was dat wel vroeg me al af waarom ze dat eruit gehaald hebben.eeNer schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 14:49:
[...]
Als je zelf belt dan zie je dat niet. De ingestelde profielfoto zie je alleen als je gebeld wordt.
Ik heb een probleem met mijn agenda's; een van de agenda's binnen Google Calendar wordt niet meer gesynchroniseerd op mijn Lumia (sinds deze week) de oude afspraken staan er wel nog steeds in. Ik heb ze gemaakt via mijn browser, zoals ik dat voorheen ook altijd deed. Er is volgens mij geen manier om te refreshen.
Zojuist bericht gekregen dat mijn draadloze lader verstuurd is. 1 februari aangevraagd.
Ik heb dezelfde mail ook gehad. Morgen komt ie.Cyrus The Virus schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 14:15:
Zojuist mail gehad van Nokia dat mijn lader is verzonden
Lidy
Je kan naar Settings > Emaill+Accounts > Google Account gaan en dan het account ingedrukt houden, dan komt er een popup en kan je Sync kiezen. Ook als je de bijbehorende mail tile opent en synct, dan wordt je kalender ook geupdate.oxigan schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 15:53:
Vanochtend voor het eerst een vastloper gehad. Toestel reageerde nergens meer op en was alleen met een soft reset te herstellen. Ook datum en tijd weer moeten aanpassen (was eerst 1 september 2009).
Ik heb een probleem met mijn agenda's; een van de agenda's binnen Google Calendar wordt niet meer gesynchroniseerd op mijn Lumia (sinds deze week) de oude afspraken staan er wel nog steeds in. Ik heb ze gemaakt via mijn browser, zoals ik dat voorheen ook altijd deed. Er is volgens mij geen manier om te refreshen.
Zojuist bericht gekregen dat mijn draadloze lader verstuurd is. 1 februari aangevraagd.
Ik wist niet dat je op die manier ook kon syncen, handig om te weten. Betreft mijn agenda, hij laadt nog steeds al mijn verschillende agenda's behalve de desbetreffende. Heel raar aangezien ik, naar mijn weten, niets veranderd heb wat betreft accounts of instellingen en nog steeds mijn afspraken maak via mijn webbrowser. Account verwijderen en toevoegen neemt waarschijnlijk ook al mijn contacten mee, iets dat ik liever vermijd.deuxani schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 17:28:
[...]
Je kan naar Settings > Emaill+Accounts > Google Account gaan en dan het account ingedrukt houden, dan komt er een popup en kan je Sync kiezen. Ook als je de bijbehorende mail tile opent en synct, dan wordt je kalender ook geupdate.
Maar nu het volgende probleem. Ik maak een foto en wil die versturen via Whatsapp. Dat lukt niet, dus kijk ik in m'n album en de foto is nergens te bekennen. Mijn Lumia slaat nu niks meer op. Alle foto's, filmpjes en geluidsopnames die ik maak worden niet meer opgeslagen en zijn nergens op de telefoon terug te vinden. Ook meerdere soft resets verhelpen dit niet. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Wanneer heb je de brief verstuurd?Cyrus The Virus schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 14:15:
Zojuist mail gehad van Nokia dat mijn lader is verzonden
25 jan 2013
Verwijderd
Heb telefoon met portico geflashed en nu geen storingen meer
Hebben anderen dat ook ?
Na de stofzuiger er boven gehouden te hebben, zijn de meeste stofjes weg !
[ Voor 18% gewijzigd door bhorvers op 12-02-2013 21:15 ]
Yep, ik ook. Ook last met de proximity sensor. Ik heb hem inmiddels opgestuurd met het verzoek dit te fixen. Het lijkt me dat de rand om het scherm boven te veel speling heeft, hierdoor kan er eenvoudig stof in de FF camera en proximity sensor komen.bhorvers schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 19:56:
Zo zeg ... blaas ik even wat stofjes uit de luidspreker voor je oor ... schieten al die stofjes door naar de frontcamera ... niet normaal. Wat een rotzooi ...
Hebben anderen dat ook ?
Na de stofzuiger er boven gehouden te hebben, zijn de meeste stofjes weg !
-- Altijd blijven prutsen --
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 21:30:
Er is iig een feature request gedaan:
http://windowsphone.userv...ze-full-resolution-photos
Verwijderd
Ja, weet ik, maar ik gebruik skydrive niet. Ik wil gewoon foto's in de originele resolutie kunnen mailen.FoggyFreek schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 21:38:
Maar dit kan nu toch? Ik kan kiezen voor Delen op Skydrive en bij opties kan ik instellen dat dit de volledige resolutie moet zijn als ik op Wifi zit.
[...]
Netjes hoor... maar dit haal ik dus bij lange na niet ... Hopen dat het beter wordt met het regelmatig laden en ontladen ...Wim-Bart schreef op maandag 11 februari 2013 @ 17:46:
Gets72 schreef:
[...]
Hier nog geen portico update geinstalleerd
Overigens:
Overigens staat mijn bluetooth uit .. !
Na wat googlen kwam ik tevens op hoesjes die perfect aansluiten op de body omdat ik een kleurtje (en bescherming) toch wel erg interessant vond, de siliconen CC1043 hoesjes:
YouTube: Test protection CC1043 Nokia Lumia 920 grise, cyan et noire
Ik ben heel erg benieuwd. Zijn er musthave Apps specifiek voor de 920? Android en iOS zijn me inmiddels erg gaan vervelen en WP8 lijkt me erg tof.
Edit: Overigens lijkt het erop dat de meeste webwinkels die de hoesjes niet voor belachelijke prijzen aanbieden wel weer 4-6 weken levertijd hebben.
[ Voor 10% gewijzigd door Inverted_World op 12-02-2013 22:34 ]
Verwijderd
Zijn er ook mensen die wel uitermate positief zijn? Hier worden namelijk veel problemen gemeld, dus nu, positieve mensen: meld je! =D
Is het die €150 meer waard tegenover de 8X?
Ik ben zeer tevreden met mijn l920. De snelheid, scherm, apps die aangebonden worden door Nokia, kwaliteit van de camera en de fijne unibody maken het echt tot een top toestel.Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 22:40:
Ik heb contact gehad met Nokia en krijg een gratis Lumia 920 opgestuurd om het toestel te testen voor 2 weken. Geweldige support daar! Hopen dat het toestel bevalt en dan koop ik er toch echt een!
Zijn er ook mensen die wel uitermate positief zijn? Hier worden namelijk veel problemen gemeld, dus nu, positieve mensen: meld je! =D
Wil hiermee niet zeggen dat de x8 minder is, geen ervaring met dat toestel!
[ Voor 5% gewijzigd door vali op 12-02-2013 23:01 ]
Niks is perfect toch? ik heb wel problemen maar over het algemeen ben ik echt super tevreden. Een briljante telefoon!Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 22:40:
Ik heb contact gehad met Nokia en krijg een gratis Lumia 920 opgestuurd om het toestel te testen voor 2 weken. Geweldige support daar! Hopen dat het toestel bevalt en dan koop ik er toch echt een!
Je kunt skydrive gebruiken als tussenopslag en de link mailen. (Delen in skydrive app of webapp) Scheelt ook enorme mails van >5MB enzo. Helemaal als je een setje van meerdere foto's wil delen.Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 21:52:
[...]
Ja, weet ik, maar ik gebruik skydrive niet. Ik wil gewoon foto's in de originele resolutie kunnen mailen.
die 7 GB krijg je gratis, ik zou het gewoon een keer proberen als ik jou was.
Sterker nog, ook info in dit topic... Plus op voorraad in UK.Inverted_World schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 22:30:
Na wat googlen kwam ik tevens op hoesjes die perfect aansluiten op de body omdat ik een kleurtje (en bescherming) toch wel erg interessant vond, de siliconen CC1043 hoesjes:
beschuit in "[WP8] Ervaringen met de Nokia Lumia 920 - Deel 1"
Verwijderd
Ik had meer problemen met de iphone4 dan met deze!! Alleen accu (nog) niet top...FoggyFreek schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 23:05:
[...]
Niks is perfect toch? ik heb wel problemen maar over het algemeen ben ik echt super tevreden. Een briljante telefoon!
maar als dat is geregeld is deze phone The Best of The Best!!
Hier geen problemen, geen vastlopers, geen stof, accu houd het met gemak een dag vol,Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 22:40:
Die 150 euro maakt de software goed. Gratis navigatie, nokia music mix, etc.
- Helaas een aanzienlijk dikker en zwaarder toestel, maar wel:
- Betere bouwkwaliteit
- Bediening met handschoenen mogelijk
- Nokia Drive, gratis goede internationale offline navigatie
- Betere camera
- 32GB ipv 16GB
- Groter scherm
Nokia Drive gaat elke WP8 gebruiker krijgen, dus ook die van HTCjoblamie schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 07:16:
150 euro extra betekent:
- Helaas een aanzienlijk dikker en zwaarder toestel, maar wel:
- Betere bouwkwaliteit
- Bediening met handschoenen mogelijk
- Nokia Drive, gratis goede internationale offline navigatie
- Betere camera
- 32GB ipv 16GB
- Groter scherm
hieronder de link naar de Beta.....ECHTER... alleen VS / CAN / UK !!!!
wie weet duurt dit nog heeel lang/ komt deze niet voor NL beschikbaar!!
http://www.windowsphone.c...16-47d5-8041-28018fcea606
[ Voor 13% gewijzigd door Popmart1970 op 13-02-2013 10:51 ]
Witte Lumia 920 opgehaald op op 23-2
Idemweid1374 schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 08:31:
Hier ook een hele tevreden gele Lumia 920 gebruiker!
Verwijderd
Dit lijkt me een klok klepel verhaal. In de reacties van je tweede link wordt uitgelegd dat "bumpcharging" (zie ook reactie Caelorum) de levensduur van de batterij verkort, omdat dergelijke accus ontworpen zijn om maar een beperkt aantal cycli mee te gaan.Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2013 @ 20:43:
Iemand dit al gezien? Je mag je accu blijkbaar niet langer in de lader laten zitten.
http://www.nokia.com/us-e...CHARGER-INFO_FILE001.html
http://forums.wpcentral.c...n-overcharge-battery.html
Het irritante aan WP is in dit geval dat de "battery saver" tijdens het laden wordt geannuleerd en dat na het laden de battery-drain dus hoog is als je veel live-tiles/syncs gebruikt. Dientengevolge zou je telefoon bij "nachtelijk laden" dus meerdere laadcycli per nacht kunnen doorlopen.
Eerst zien (in Nederland), dan geloven. Kan nog maanden duren. Op dit moment is het gewoon een onmiskenbaar voordeel van de Lumia 920 ten opzichte van de HTC 8X.defcon84 schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 09:45:
[...]
Nokia Drive gaat elke WP8 gebruiker krijgen, dus ook die van HTC
Mocht iemand interesse hebben
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Huh? Heb hem net ge-update, en ik heb mijn instellingen toch echt op Nederlands staan. Net even getest, en hij werkt. Althans, ik kan een route plannen, en ik moet over 200 meter linksaf slaan. Maar ik blijf voorlopig even aan de keukentafel zittenPopmart1970 schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 09:52:
hieronder de link naar de Beta.....ECHTER... alleen VS / CAN / UK !!!!
wie weet duurt dit nog heeel lang/ komt deze niet voor NL beschikbaar!!
http://www.windowsphone.c...16-47d5-8041-28018fcea606
dat is dus voor UK/VS?CAN !!
Voor de lumia is dat natuurlijk standaard!! ( IS NOKIA !!!)
Witte Lumia 920 opgehaald op op 23-2
Thanks voor de tip. Heb Assassin's Creed er maar meteen opgezetScrisissszzz schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 10:17:
Earthworm Jim HD en Assassin's Creed HD zijn op dit moment gratis te downloaden!
Was dat een tijdelijke actie of een foutje ofzo? Hier zijn ze gewoon 4.99Scrisissszzz schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 10:17:
Earthworm Jim HD en Assassin's Creed HD zijn op dit moment gratis te downloaden!
Owwke dat is raar, heb ze vanmorgen nog gratis gedownloadMartinspire schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 12:34:
[...]
Was dat een tijdelijke actie of een foutje ofzo? Hier zijn ze gewoon 4.99
Dit was een tijdelijke actie... ik hou wpcentral meestal in de gaten voor dit soort acties.Martinspire schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 12:34:
[...]
Was dat een tijdelijke actie of een foutje ofzo? Hier zijn ze gewoon 4.99
Daar stond het inderdaad op. Dan is het al afgelopenmkrijt schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 12:55:
[...]
Dit was een tijdelijke actie... ik hou wpcentral meestal in de gaten voor dit soort acties.
de 'Store Deals' app vermeldt ook dat het 'expired' is.
[ Voor 23% gewijzigd door eeNer op 13-02-2013 13:30 ]
Verwijderd
Ja, dat klopt waarschijnlijk wel. Gelukkig zijn kleine laadcycli's minder belastend voor de batterijleeftijd dan grote, dus zal de slijtage aan de accu meevallen.Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 09:53:
[...]
Dit lijkt me een klok klepel verhaal. In de reacties van je tweede link wordt uitgelegd dat "bumpcharging" (zie ook reactie Caelorum) de levensduur van de batterij verkort, omdat dergelijke accus ontworpen zijn om maar een beperkt aantal cycli mee te gaan.
Het irritante aan WP is in dit geval dat de "battery saver" tijdens het laden wordt geannuleerd en dat na het laden de battery-drain dus hoog is als je veel live-tiles/syncs gebruikt. Dientengevolge zou je telefoon bij "nachtelijk laden" dus meerdere laadcycli per nacht kunnen doorlopen.
Wow zo snel? heb je er tussendoor nog een bevestiging van gekregen ofzo? Ik heb mijn formulier vorige week maandag ( 4 feb ) op de bus gedaan.. en helaas nog niks vernomenvali schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 12:19:
Draadloze lader binnen, ben blij dat Nokia 5 dagen verzenddagen telt als 1 dag haha. Wat een top product. Hoef gelukkig niet meer mijn Phone uit de leren sleeve te halen
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Ik ook zoiets, ook niets ontvangen (qua bevestiging). Kan ook wel kloppen aangezien ik niet een NL-versie heb, maar je kunt het proberen.dreameater schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 14:05:
[...]
Wow zo snel? heb je er tussendoor nog een bevestiging van gekregen ofzo? Ik heb mijn formulier vorige week maandag ( 4 feb ) op de bus gedaan.. en helaas nog niks vernomen
Lidy
Ik heb mijn lader vanmorgenvroeg al opgehaald, ook 25 jan besteld. Het kan 4 weken duren voordat je ze hebt. Volgens mij wachten ze een aantal weken en versturen ze dan alles in 1 keer.dreameater schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 14:05:
[...]
Wow zo snel? heb je er tussendoor nog een bevestiging van gekregen ofzo? Ik heb mijn formulier vorige week maandag ( 4 feb ) op de bus gedaan.. en helaas nog niks vernomen
Ik wel.xGlasvezelkabel schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 16:31:
Heeft iedereen tot nu toe zijn draadloze lader in de gewenste kleur ontvangen?
ik denk dat je beter kan vragen, wie nietxGlasvezelkabel schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 16:31:
Ik denk iedereen zo beetje wel, ik heb hem in het wit ontvangen en mijn neef in het rood. Allebei de juiste kleurxGlasvezelkabel schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 16:31:
kleine tip, gooi niet in je blijdschap de brief weg die erbij zit/zat, dit is tevens je garantiebewijs. Ik heb nogal de neiging om alles te laten vallen waar ik sta en gelijk de doos wil openscheuren haha
[ Voor 24% gewijzigd door vali op 13-02-2013 17:34 ]
2 vragen voordat ik ga reclameren:
1. Moet ik wat wijzigen in een of andere instelling van de Lumia 920?
2. Het lichtje voorop de lader doet helemaal niets (3 verschillende stopcontacten geprobeerd), maakt niet of de L920 er op ligt of niet, is dit normaal?
Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!
normaal gesproken moet hij hem gewoon gelijk, zonder instellingen te veranderen, pakken. ik zou nog ff goed je kabeltjes controleren, anders terugsturenkruila schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 18:52:
Ik kreeg vandaag mijn draadloze lader, volgens mij doet ie niets.
2 vragen voordat ik ga reclameren:
1. Moet ik wat wijzigen in een of andere instelling van de Lumia 920?
2. Het lichtje voorop de lader doet helemaal niets (3 verschillende stopcontacten geprobeerd), maakt niet of de L920 er op ligt of niet, is dit normaal?
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Had ik eerst ook last van. Maar zogauw je een gesprek hebt kun je met de volume knoppen hem tussen 1-10 instellen. Tot portico vond ik hem op 10 nog te zacht, na portico heb ik hem op 8 en radio/carkit op normaalxoror schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 18:46:
Weet iemand hoe je volume over bluetooth carkit omhoog kan krijgen ? Hij output echt heel laag geluid, en dan moet ik de volume van de auto op max zetten. Hij lijkt niet gekoppeld te zijn aan het normale volume.
Verwijderd
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Helaas, niet mogelijk. Eén van de weinige dingen waarvan ik denk: WTF?Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 20:23:
Over volume gesproken; is het niet mogelijk om bijvoorbeeld de ringtone onafhankelijk van de media aan te passen? Speel wel eens een spelletje en dan zet ik hem wat lager, maar als ik het vergeet terug te zetten hoor ik de telefoon nauwelijks meer.
Ik ben zeer benieuwd naar jouw bevindingen! Heb ook echt alles gehad en vind iOS ook het fijnst werken. Heb alle iphone's gehad en nu dus ook de 5 maar, ben toch wel toe aan vernieuwing!pinokkia schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 20:25:
Net een klein uurtje terug mijn gele nokia lumia 920 ontvangen. Heb er tot net effe meegespeeld. Ik heb ondertussen van symbian os tot windows gehad. De fijnste dat ik vond is ios.(iPhone 3 tot 4S altijd gehad) Nu moet ik heel eerlijk bekennen, windows 8 is toch (tot nu toe) ook een fijn os. De gele nokia lumia 920 is net zo`n mooi pareltje als mijn iPhone 4S. Ook de gebruiksgemak van beide telefoons is zeer makkelijk.
DaveD
Ik zal op zeer korte termijn mijn bevindingen iPhone 4S VS nokia Lumia 920. Alleen ben ik geen "echte" tweaker meer. Dus mijn persoonlijke bevindingen zullen gebaseerd zijn op gebruiksgemak, kwaliteit etc. (geen "moeilijke" dingen zoals benchmark, andere firmware erop zetten en illegale dingen uitspoken zoals certificaten aanmaken die ik toen voor mijn nokia 6110 navigator, 5800 Xpress Music etc nodig had)DaveD1109 schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 20:37:
[...]
Ik ben zeer benieuwd naar jouw bevindingen! Heb ook echt alles gehad en vind iOS ook het fijnst werken. Heb alle iphone's gehad en nu dus ook de 5 maar, ben toch wel toe aan vernieuwing!
zal wel een waarschuwing door een moderator hiervoor krijgen voor het woordje **legaal
[ Voor 8% gewijzigd door pinokkia op 13-02-2013 20:55 ]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Verwijderd
Gebruik de 920 eigenlijk als een PDA, bel weinig en wordt weinig gebeld. Hiervoor de Samsung Galaxy S gehad. Maar dat vond ik een ramp. Bijna elke dag een vastloper, nog trager dan dikke .... door een trechter. Ben blij.
Dit topic is gesloten.
![]()
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;
Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;