Klopt helemaal. Maar ik ga het niet doen omdat het een pokkewerk is om bij te houden (ik heb nog wel eens wat nieuwe apps of haal oude weg) en ik vind de scheiding daardoor je startscherm te lang maken.
Maar ik denk ik verduidelijk het even voor degenen die niet goed snappen hoe ze daar nou eigenlijk aan gekomen zijn
Overigens ben ik er nu voor mezelf wel uit dat ik gewoon ga voor de zwarte 920. Blauwe gaat toch nog wel even duren en gezien het feit dat ze de huidige kleuren al amper geleverd krijgen, heb ik geen zin om nog een half jaar te moeten wachten. Mocht het zover komen dat ik de kleur zat ben, dan gooi ik er wel een case omheen.
Nu nog even kijken hoe ik het ga financieren en wanneer ik een bestelling ga plegen. Ik wacht eerst wel even tot ze de huidige pre-orders echt uit gaan leveren. Eigenlijk wil ik hem ook in de winkel eerst even zien (een werkende versie, geen dummie), maar het lijkt erop dat dat ook nog wel effe gaat duren. Moeilijk moeilijk.
Overigens opvallend dat er op de CES dus niets is aangekondigd van Windows Phone. Zowel hardware als software was het dus aardig stil op dat vlak. Jammer, gemiste kans.