eeNer schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 18:44:
[...]
Jij hebt de rode toch.
Kunnen volgens jou wel alle kleuren tiles gebruikt worden in combinatie met de rode behuizing. Of gaat dat dan vloeken en ziet het er niet meer uit? Zelf gebruik ik nu op wp7.8 de karmozijnrode tiles. Of de Steal kleur.
De kobalt blauwe kleur lijkt me bijvoorbeeld echt niet kunnen.
Heb hier tijdelijk een gele liggen en hoewel de kleur ansich best aardig is, is het inderdaad wel wat problematisch er een goede kleur tiles bij te te kiezen. Een witte of zwarte (of grijze) is wat de tiles betreft dan een stuk makkelijker.
Ga ervan uit dat het testexemplaar wat ik hier heb al wat draai uren heeft gezien en dus wel langer in gebruik is. Mijn gebruik is nu inmiddels ietwat genormaliseerd en het valt niet echt tegen. Redde met een 800 amper de avond bij redelijk zwaar gebruik (browsen, twitter, 3 mail accounts syncen). De 920 haalt de avond makkelijk en heeft dan nog zo'n 10-20% over.
Wel valt me op dat in idle hij erg zuinig is, maar zodra je wat gaat doen het best snel kan gaan.
spNk schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 21:03:
[...]
Is de witte nou glossy of niet?
Ik wil namelijk geen glossy. Heb momenteel een cyaan lumia 800, wat ik nog steeds een mooie kleur vind.
Zwart is me wat te saai, grijs moet ik eerst irl zien.
Wit is glossy. Had verwacht dat de glossy versies erg glad waren aangezien iedereen dat zei, maar het valt me erg mee. Je krijgt er wel iets sneller vettigheid op maar je ziet het nauwelijks. Al met al valt de glossy variant mij niet tegen.
Zeg nou zelf, glossy kan best mooi zijn

Het formaat valt inderdaad wel mee. Heb getwijfeld tussen de 820 en 920 puur vanwege het formaat, maar de 920 biedt gewoonweg meer dan de 820. Als er een nadeel is aan de 920 qua vorm dan is het de scherpe hoeken. Verder is het een kwestie van wennen, mijn 800 voelt nu in elk geval aan als een featurephone zo klein is die nu.
[
Voor 13% gewijzigd door
Beanie op 08-01-2013 21:18
]