[WP8] Ervaringen met de Nokia Lumia 920 - Deel 1 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 111 Laatste
Acties:
  • 585.213 views

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 13:03:
Op mijn telefoon staat 1232.2109.1242.1001 (franse phone)
en degen ik download is 1232.5951.1249.1001 (belgium cv black)

doe ik verder of stop ik er onmiddelijk mee??? ;)
Alle Europese 920's kunnen geflasht worden naar andere Europese software (dus van FR naar BE, en van DE naar NL is geen probleem). Ik had ook dezelfde Franse fw en heb de Proximus versie erop geflasht sindsdien staat mijn toestel dagen aan zonder reboot en fel betere batterijduur, ik zou zeggen gewoon doen!

Geen 920(T) van AT&T of van China Telecom naar Euro fw flashen dat geeft wel problemen met de radio's!

[ Voor 8% gewijzigd door mafiatounes op 27-12-2012 13:15 ]

Multiple pc builds in progress

Verwijderd

Ik geraak wel niet voorbij dat press and hold volume down gedoe,
ik hoor de vibratie en dan klik ik op retry maar dan na 10 seconden komt dat terug erop

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Ik heb nu al een dikke maand de 920, maar heb een klein probleempje.
Ik ben student en zit op kot in Leuven. Ook ben ik klant bij proximus.
Dus ik zou 4G moeten hebben, dit heb ik niet...
Hebben nog andere dit probleem ook? In Hasselt heb ik ook geen 4G wanneer dit toch mogelijk zou moeten zijn. Nu volgens Nokia ligt het niet aan hun want elke telefoon zou 4G moeten hebben. Ze zeiden ook dit:

"Daarnaast moet dit signaal ook voor uw simkaart en toestel beschikbaar worden gemaakt door de provider. Hierover kan de provider u meer informatie geven."

Zou het kunnen dat Proximus op dit moment enkel 4G voor de GS3 geactiveerd heeft, omdat de Lumia 920 nog niet uit is in België? Of zou het met die update geactiveerd worden?

Hopelijk weten jullie hier meer over :)

• Fentek
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:31
X-Fighter schreef op donderdag 27 december 2012 @ 14:00:
Ik heb nu al een dikke maand de 920, maar heb een klein probleempje.
Ik ben student en zit op kot in Leuven. Ook ben ik klant bij proximus.
Dus ik zou 4G moeten hebben, dit heb ik niet...
Hebben nog andere dit probleem ook? In Hasselt heb ik ook geen 4G wanneer dit toch mogelijk zou moeten zijn. Nu volgens Nokia ligt het niet aan hun want elke telefoon zou 4G moeten hebben. Ze zeiden ook dit:

"Daarnaast moet dit signaal ook voor uw simkaart en toestel beschikbaar worden gemaakt door de provider. Hierover kan de provider u meer informatie geven."

Zou het kunnen dat Proximus op dit moment enkel 4G voor de GS3 geactiveerd heeft, omdat de Lumia 920 nog niet uit is in België? Of zou het met die update geactiveerd worden?

Hopelijk weten jullie hier meer over :)
Welk tariefplan heb je momenteel? Volgens wat ik zie op de site van proximus is 4G enkel beschikbaar op deze tariefplannen: Internet on GSM Favorite, Generation Connect en Proximus Smart 75. (zie: http://www.belgacom.be/nl...twerk?page=acb_landing_4g )

• X-Fighter
Fentek schreef op donderdag 27 december 2012 @ 14:12:
[...]

Welk tariefplan heb je momenteel? Volgens wat ik zie op de site van proximus is 4G enkel beschikbaar op deze tariefplannen: Internet on GSM Favorite, Generation Connect en Proximus Smart 75. (zie: http://www.belgacom.be/nl...twerk?page=acb_landing_4g )
Ik heb Generation Connect. Op de website van Generation Connect hameren ze ook heel hard er op dat je dan op het 4G netwerk zit.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
X-Fighter schreef op donderdag 27 december 2012 @ 14:00:
Dat lijkt me al niet correct, de iPhone5 heeft namelijk ook 4g van Proximus sinds een maandje.

Nu had ik met mijn 920 ook geen 4g in belgie 2 weken terug, nu met de 1249 (en vooral de 1249 Proximus) update zou dat wel moeten gaan.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• X-Fighter
Donstil schreef op donderdag 27 december 2012 @ 14:25:
[...]

Dat lijkt me al niet correct, de iPhone5 heeft namelijk ook 4g van Proximus sinds een maandje.

Nu had ik met mijn 920 ook geen 4g in belgie 2 weken terug, nu met de 1249 (en vooral de 1249 Proximus) update zou dat wel moeten gaan.
Ok dan moet ik nog voor mezelf uitmaken of ik de update nu al zelf installeer of wacht op de OTA update in januari - februari

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Originele Duitse (unbranded) Firmware incl. Portico update staan trouwens inmiddels ook online:

059Q9L7: RM-821 VAR EURO2 DE CV BLACK
059Q9M0: RM-821 VAR EURO2 DE CV RED
059Q9L9: RM-821 VAR EURO2 DE CV WHITE
059Q9M1: RM-821 VAR EURO2 DE CV YELLOW

Denk dus niet dat het nog lang gaat duren voordat de updates via de 'officiele' weg binnen gaan komen..

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• CM0102
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 21:04
Heeft iemand dit toestel al gekocht binnen Nederland? Of enige informatie beschikbaar of er winkels zijn die hem eerder dan 10 januari hebben.

• phoenix_555
  • Laatst online: 00:22
CM0102 schreef op donderdag 27 december 2012 @ 15:56:
Heeft iemand dit toestel al gekocht binnen Nederland? Of enige informatie beschikbaar of er winkels zijn die hem eerder dan 10 januari hebben.
Die zijn er wel, maar dan betaal je al zo'n 50 euro meer en heb je geen gratis draadloze oplader!
Webshops zoals Belsimpel, 4launch, OMT hebben/hadden ze.

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:34
zonoskar schreef op donderdag 27 december 2012 @ 13:09:
[...] De foto's zijn wel scherper nu, maar of dat nou mooier is...
De bewerkingen die de telefoon er op losliet kan je nog steeds zelf wel doen emt Photoshop of een vergelijkbaar programma.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

phoenix_555 schreef op donderdag 27 december 2012 @ 16:47:
[...]

Die zijn er wel, maar dan betaal je al zo'n 50 euro meer en heb je geen gratis draadloze oplader!
Maar die komen waarschijnlijk ook allemaal uit het buitenland denk ik...

• Donstil
  • Niet online
phoenix_555 schreef op donderdag 27 december 2012 @ 16:47:
[...]

Bij Belsimpel was hij 589,- geen lader maar wel sneller binnen. Een universele oplader kost je 30,- (Werk ik nog mee, is minder fraai maar werkt prima).

Ik heb hem bij 4launch gekocht en heb hem nu al 2 maanden, wanneer hij in Nederland komt heb ik hem zelfs al 3 maanden en dat voor maar 42,- meer.

Edit: Ben ook benieuwd of de Gratis lader via een actie code zal gaan of via en bon oid.
In dat laatste geval hebben de mensen die gekocht hebben bij Belsimpel of 4launch ook wel kans op een lader. We hebben hem immers in Nederland gekocht 8)7 .

[ Voor 17% gewijzigd door Donstil op 27-12-2012 17:01 ]

• phoenix_555
Donstil schreef op donderdag 27 december 2012 @ 16:56:
[...]

Bij Belsimpel was hij 589,- geen lader maar wel sneller binnen. Een universele oplader kost je 30,- (Werk ik nog mee, is minder fraai maar werkt prima).

Ik heb hem bij 4launch gekocht en heb hem nu al 2 maanden, wanneer hij in Nederland komt heb ik hem zelfs al 3 maanden en dat voor maar 42,- meer.

Edit: Ben ook benieuwd of de Gratis lader via een actie code zal gaan of via en bon oid.
In dat laatste geval hebben de mensen die gekocht hebben bij Belsimpel of 4launch ook wel kans op een lader. We hebben hem immers in Nederland gekocht 8)7 .
Daar heb je een punt, alleen zijn ze ook schaars en ik dacht dat de prijzen omhoog gegaan zijn.
Achja over 2 weken zijn ze toch ook in Nederland :)

• CM0102
Bedankt voor de reacties. Belsimpel geeft helaas wel een levertijd van 3 weken aan:

Los toestel: €589,-
levertijd: 3 weken

50 euro meer betalen vind ik zonde, kan ik net zo goed wachten.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

phoenix_555 schreef op donderdag 27 december 2012 @ 17:05:
[...]

Daar heb je een punt, alleen zijn ze ook schaars en ik dacht dat de prijzen omhoog gegaan zijn.
Achja over 2 weken zijn ze toch ook in Nederland :)
Nou, ik was even bij de Vodafone winkel (met de L920 in m'n zak) en vroeg wanneer ze de 920 ongeveer verwachten. "Kan wel eens februari worden meneer" kreeg ik te horen...

• CM0102
Nou, ik was even bij de Vodafone winkel (met de L920 in m'n zak) en vroeg wanneer ze de 920 ongeveer verwachten. "Kan wel eens februari worden meneer" kreeg ik te horen...
MediaMarkt Zwolle verwacht hem op 30 of 31 januari 2013 terwijl MediaMarkt hem online al op 14 januari verwacht.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

CM0102 schreef op donderdag 27 december 2012 @ 17:10:
[...]

MediaMarkt Zwolle verwacht hem op 30 of 31 januari 2013 terwijl MediaMarkt hem online al op 14 januari verwacht.
Als ik kijk naar hoe het in Duitsland is gegaan kan die datum nog wel eens diverse keren worden aangepast, vraag is gewoon hoger dan het aanbod...

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-10 19:19
Prijzen en levertijdentopic is hier hoor, heren:
GokuSsj in "Nokia Lumia 920 - prijzen en levertijdentopic"

Verwijderd

Heeft daar nog iemand problemen mee gehad met de volume+powerbutton fase? En hoe ben je eruit geraakt mij lukt het echt niet?

Verwijderd

Weet iemand waarom ik na deze firmware update nog atlijd geen optie aanwezig is om de tijd te syncronizeren met het internet?
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 17:34:
Heeft daar nog iemand problemen mee gehad met de volume+powerbutton fase? En hoe ben je eruit geraakt mij lukt het echt niet?
Gewoon snel genoeg op retry drukken? Moest ook 2 keer proberen.

Verwijderd

Ik geef het op, ik wacht wel tot de officiele release, spijtig ;)
Nog een maandje uitvallen dan

Verwijderd

Is gelukt!!! Iedereen bedankt voor de hulp!!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:09
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 17:35:
Weet iemand waarom ik na deze firmware update nog atlijd geen optie aanwezig is om de tijd te syncronizeren met het internet?
Omdat Microsoft er voor gekozen heeft te synchroniseren via de provider (doet nokia al jaren).
De iPhone synchroniseert ook niet via internet maar op andere manier. Laatst bij teched in Amsterdam liepen ineens alle iOS apparaten verkeerd met de tijd omdat die een sync deden met de wifi access points.

• richards81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-10 19:03
Wat is het verschil eigenlijk met het kiezen van een kleur bij de firmware?
Ik heb een zwarte en geflashed met "witte" firmware maar zie geen verschil.

• Donstil
  • Niet online
richards81 schreef op donderdag 27 december 2012 @ 23:14:
Wat is het verschil eigenlijk met het kiezen van een kleur bij de firmware?
Ik heb een zwarte en geflashed met "witte" firmware maar zie geen verschil.
De accenten tijdens de eerste install wizard zijn dan in die kleur, dus rood bij een rode Lumia, wit bij een witte Lumia enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sundace schreef op donderdag 27 december 2012 @ 23:08:
[...]

Omdat Microsoft er voor gekozen heeft te synchroniseren via de provider (doet nokia al jaren).
De iPhone synchroniseert ook niet via internet maar op andere manier. Laatst bij teched in Amsterdam liepen ineens alle iOS apparaten verkeerd met de tijd omdat die een sync deden met de wifi access points.
Snap die logica niet, waarom moet het weer zo ingewikkeld?
Windows zelf synchroniseert zijn tijd toch ook niet via een provider...

Mijn huidige provider doet dit helaas niet, zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand anders een probleempje dat de luidspreker een *pop* / kort knetter geluidje maakt eens in de zoveel tijd? Beetje vergelijkbaar met het geluid als je een normale luidspreker aan zet. Je hoort eigenlijk gewoon dat er spanning op komt te staan. Op zich geen issue, maar het maakt dat het opeens wat 'goedkoper' aanvoelt. Wat daar ook onder valt is dat het scherm zich nogal schokkerig in helderheid aanpast. Als ik de telefoon unlock, gaat het scherm van zwart naar verlicht, maar ogenschijnlijk met een framerate van 5 of zo (als je het zo kan noemen). Het doet niet echt soepel aan.

Ik heb ook een flash van de Proximus firmware gedaan, maar ik heb het idee dat de batterijduur minder is geworden. Voorheen kon ik een werkdag eindigen op 70-85%, maar het lijkt nu een stuk minder. Heeft het aantal (live) tiles op je start scherm effect op de batterij? Daar heb ik wel iets meer van sinds de laatste keer.

Heb ik dezelfde versie als jullie?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Rxfiu.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:13
@Julian.
Ik had ook het idee dat de batterij met de Proximus ROM sneller leeg was, haalde eind van de dag niet.
Ik heb nu de NL ROM geflashed en haal met intesief gebruik wel ruim een dag, waar het aan ligt, geen idee.

Deze dus.
059R016: RM-821 VAR EU NL CV BLACK
Is met Portico update.

[ Voor 14% gewijzigd door dr_dreey op 28-12-2012 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gers72
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 29-06-2021
Iemand een rom update gedaan op een VM (vmware Fusion / windows 8 ) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmeh22
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-07-2022

jimmeh22

HALLO?!

Donstil schreef op donderdag 27 december 2012 @ 16:56:
[...]

Mag ik vragen welke universele draadloze oplader jij hebt? Ik ben aan het speuren, maar de goedkoopste die ik tegenkom is eentje van Zens voor €45.

Edit: inmiddels eentje gevonden van Powermat voor €37, maar nog niets voor €30 :P

[ Voor 4% gewijzigd door jimmeh22 op 28-12-2012 14:50 ]

PSN: cssfir3 | NERF - Never Ending Rifle Fire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb er ook een van Zens l, zelf ingekocht voor 31zoveel.

toen op Google ook gevonden voor 29,95 ex zending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sokar24
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-01-2024
jimmeh22 schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 14:42:
[...]

Mag ik vragen welke universele draadloze oplader jij hebt? Ik ben aan het speuren, maar de goedkoopste die ik tegenkom is eentje van Zens voor €45.

Edit: inmiddels eentje gevonden van Powermat voor €37, maar nog niets voor €30 :P
Die powermat werkt volgens mij niet

Zie mijn gesprek met iemand van de site (live chat)
Patrick: I am more than happy to help you with this today, unfortunately, we do not offer a case for the Lumia 920, at this time. Until we do, I can recommend using the Power on the Go Backup Battery along with the Powermat. Take a look at this for more information: http://www.duracellpowerm...battery-backup/index.html

You: you know the lumia 920 supports QI wireless charging?

Patrick: Yes, I am aware of that feature. Our products are not compatible with Qi technology.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand last om QR codes in te lezen? Bij mij lijkt het echter niet te lukken als ik het programma opstart.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2012 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-10 11:39

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Kun je dat niet gewoon met Bing doen?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CAP-Team schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 11:11:
Kun je dat niet gewoon met Bing doen?
Het doet gewoon niks buiten tekst vertalen, geen verdere opties of doorverwijzingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Huh, gewoon op het zoekknopje drukken dan op het vision icoontje. Moet het doen hoor, is bij elke telefoon hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:34
Geen idee wat er bij WP8 bij staat, maar bij WP7 staat er ook "Scan streepjescodes, QR-codes, Microsoft Tags, boeken, cd's en dvd's." Wel moet je daar dus *niet* de knop "Scan tekst" gebruiken want dat scant die inderdaad alleen maar tekst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caelorum schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 11:47:
Geen idee wat er bij WP8 bij staat, maar bij WP7 staat er ook "Scan streepjescodes, QR-codes, Microsoft Tags, boeken, cd's en dvd's." Wel moet je daar dus *niet* de knop "Scan tekst" gebruiken want dat scant die inderdaad alleen maar tekst.
Toch gevonden was dubbel tappen op de code zelf :D Dacht eerst dat hij dat automatisch ging herkennen.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2012 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jimmeh22 schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 14:42:
[...]

Ik heb een paar oplader url's vermeld in het topic voor Lumia 920 accessoires
Verwijderd in "Accessoires voor de Nokia Lumia 920"

Tot iets onder de 40 euro kon ik enkele opladers vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomlaars
  • Laatst online: 05-07-2024
IE is echt kut, waar zijn de fwd en backknoppen? Nu moet ik telkens met de history klooien. Hopelijk komt Chrome,snel,met een browser. Ook knap waardeloos dat de fysieke zoekknop naar Bing linkt en je dit niet kunt aanpassen. Tijd voor een JB!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Backknop zit er toch gewoon op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Kerel, geef Bing eens wat tijd. Het is een prima zoekmachine.
Je kunt voor IE instellen wat de knop doet volgens mij. Back is gewoon de fysieke backknop, werkt prima en foutloos)
Boomlaars schreef op zondag 30 december 2012 @ 08:04:
IE is echt kut, waar zijn de fwd en backknoppen? Nu moet ik telkens met de history klooien. Hopelijk komt Chrome,snel,met een browser. Ook knap waardeloos dat de fysieke zoekknop naar Bing linkt en je dit niet kunt aanpassen. Tijd voor een JB!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
Boomlaars schreef op zondag 30 december 2012 @ 08:04:
Back kun je gewoon met het pijltje naast de Windows knop en voor forward gebruik ik de 'Recent' tab. Vind IE 10 juist zeer goed werken. De meeste sites worden zeer goed weergegeven en de desktopfuncties werken meestal ook zonder problemen.

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/scaled/landing/705/wpss201212290001.jpg

Ik ben ziek thuis geweest,dus ik heb wat minder gedaan,maar kreeg evenveel oproepen en sms,...dus de batterij doet het verdomd goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:48
Verwijderd schreef op zondag 30 december 2012 @ 11:07:

Ik ben ziek thuis geweest,dus ik heb wat minder gedaan,maar kreeg evenveel oproepen en sms,...dus de batterij doet het verdomd goed!
Dat is verschrikkelijk netjes! Is het voornamelijk te danken aan de Portico-update of ging je telefoon ook voor de update al lang mee?

Zin in 10 januari :9~

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 30 december 2012 @ 11:07:
[afbeelding]

Ik snap nooit hoe mensen het doen, misschien is "evenveel oproepen en sms" in vergelijking met mij erg weinig maar ik doe er een dag mee,

Bel weinig, whatsapp/Facebook/kik regelmatig, stream audio via BT, mail veel en fotografeer op normale dagen niet.

Haal ik net 1 dag. Net zoals elke Smartphone,
Alleen net zoals bij elke Smartphone zie je dan online mensen die zichzelf een groot gebruiker noemen en er dan 3dagen mee doen.

Doe ik nou iets fout of gebruiken jullie hem zo weinig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-10 10:27

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Hoe bevalt jullie nou de 920? Zelf gebruik ik alweer bijna 2 jaar WP (Omnia 7) en vanaf het moment dat ik de 920 zag wist ik dat het mijn volgende telefoon zou worden. Maar ondanks dat ik de 920 wil, ben ik toch nog wel wat van een kritisch consument en zijn er toch nog een paar vragen.

De behuizing is toch wel van een flinke grote en gewicht, hoe voelt die eigenlijk in de hand? Mijn huidige is ook niet het lichtste maar ik kan niet zeggen dat ik daar moeite mee heb. Daarnaast hebben de verschillende kleuren verschillende structuren (ik geloof dat zwart en grijs ruw zijn terwijl de rest glad is, klopt dat?), heeft iemand hier de verschillende in handen gehad? Maakt het veel uit? Hoe voelt uberhaupt het gladde?
Hoe werkt het touchscreen met pennetjes en handschoenen (gebruik zelf leer)?
En hoe snel gaat het draadloos opladen?

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Donstil schreef op zondag 30 december 2012 @ 13:40:
[...]

Doe ik nou iets fout of gebruiken jullie hem zo weinig?
Het klopt echt wat je zegt over je verbruik. Zowel de Lumia als de 8x houden het ongeveer een dag vol bij gebruik zoals jij aangeeft. Denk heel grof geschat aan 14 uur. Dat is de realiteit en is normaal verbruik voor de hedendaagse smartphone, at least mijn ervaring met Android en WP8.
No worries, je telefoon doet het heel netjes hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Benjamin- schreef op zondag 30 december 2012 @ 16:23:
Hoe bevalt jullie nou de 920? Zelf gebruik ik alweer bijna 2 jaar WP (Omnia 7) en vanaf het moment dat ik de 920 zag wist ik dat het mijn volgende telefoon zou worden. Maar ondanks dat ik de 920 wil, ben ik toch nog wel wat van een kritisch consument en zijn er toch nog een paar vragen.

De behuizing is toch wel van een flinke grote en gewicht, hoe voelt die eigenlijk in de hand? Mijn huidige is ook niet het lichtste maar ik kan niet zeggen dat ik daar moeite mee heb. Daarnaast hebben de verschillende kleuren verschillende structuren (ik geloof dat zwart en grijs ruw zijn terwijl de rest glad is, klopt dat?), heeft iemand hier de verschillende in handen gehad? Maakt het veel uit? Hoe voelt uberhaupt het gladde?
Hoe werkt het touchscreen met pennetjes en handschoenen (gebruik zelf leer)?
En hoe snel gaat het draadloos opladen?
Haha ik heb precies dezelfde gedachte als jij hebt. Heb daarnaast nog een weddenschap gewonnen met mijn vriendin (die dacht dat ik mijn omnia 7 nooit 2 jaar zou houden, en na een jaar al een ander zou kopen).
Had dit keer netjes gewacht op de wp8 release en sinds vorige week de 920 in het wit gekocht. Kan alleen pas de 14e oordeel over geven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arend soetemans
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-07 09:14
Lumia 920 bij kpn 1e week januari 2013, gratis draadloze oplader
http://www.kpn.com/mobiel...oiresSelected=&toPDP=true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Ik had recent gepost over het feit dat ik maar geen 4G heb op het Proximus netwerk, wel een klein vervolg op dat verhaal, en tevens een soort van oplossing voor het probleem.

In Engeland hebben meerdere ook hetzelfde probleem die bij de operator "Clove" zitten. Ze kopen een unlocked Lumia 920, maar hebben geen 4G wanneer ze hun simkaart er in stoppen. Nu heeft Clove hier wel op gereageerd (Proximus bij mij niet), met deze opmerking:

"4g, all Lumias are 4g ready, including yours. However, it currently needs to be updatedby firmware from EE in the UK. Later, when more companies offer 4g (and EE exclusivity ends) we would expect Nokia to send a firmware update ota to enable 4g irrespective of provider."

Ik ga er gewoon vanuit dat dit hetzelfde is voor Proximus, aangezien de Lumia's al in verkoop waren toen 4G van Belgacom vrij werkt gemaakt voor de consument. Ik hoop dat die Proximus update op Navifirm dit gaat oplossen, want zou jammer zijn als ik nog een update langer moet wachten.

Ik had hem gedownload maar kreeg hem niet geinstalleerd. Ik had ook schrik dat ik misschien iets fout ging doen dus ben er maar niet mee door gegaan. Ik zal wel geduld uitoefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reaper.JA2 schreef op zondag 30 december 2012 @ 11:14:
[...]

Dat is verschrikkelijk netjes! Is het voornamelijk te danken aan de Portico-update of ging je telefoon ook voor de update al lang mee?

Zin in 10 januari :9~
Ik heb nog geen update gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
Als ik in Nokia Care Suite de telefoon verbind, dan zie ik links boven staan: usb5: RM-821, maar daaronder een telefoon met een rood kruis doorheen.

Hij herkent dus wel iets, maar verder kan ik niets....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhorvers
  • Laatst online: 13-06-2023
Heb ik net een Nokia Lumia 920 besteld ... lees ik dat Forbes het volgende voor 2013 voorspelt. Dat kan toch niet ...http://www.forbes.com/sit...012/12/30/2013-in-mobile/ ... zie laatste kopje over Nokia en Huawei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:37

HollovVpo1nt

I like gadgets

bhorvers schreef op maandag 31 december 2012 @ 13:09:
Heb ik net een Nokia Lumia 920 besteld ... lees ik dat Forbes het volgende voor 2013 voorspelt. Dat kan toch niet ...http://www.forbes.com/sit...012/12/30/2013-in-mobile/ ... zie laatste kopje over Nokia en Huawei.
Beetje off-topic, maar waarom zou het niet kunnen? Je kunt als bedrijf geen geld blijven bloeden. Ongeacht hoe goed de smartphones van je zijn, als er geen vraag naar is kun je niet veel doen. Het is gewoon zuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Forbes is altijd al pro-apple geweest en anti-nokia. Hun review van de 920 sloeg ook nergens op.

http://mynokiablog.com/20...erything-about-it-boohoo/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:09
Zoals het er nu staat gaan ze er vanuit dat wp8 flopt en nokia in zijn val meeneemt. Echter staat er tegenover dat het aantal pre-orders redelijk hoog is. Denk tevens dat als ze verkopen, Microsoft de eerste is die ze opkoopt om daarna later in het jaar RIM op te kopen en dan een kiling mobiele divisie op te zetten :)

Forbes heeft ook geen glazen bol en voorspellen wel eens wat mis. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-10 07:40
Nokia abandons the mobile business: The biggest shocker, though, will be the the departure of Nokia from the phone business as the company sells its mobile operation and infrastructure divisions to Huawei in order to focus on software and services. With the company’s bet on Windows 8 having failed in the marketplace, it will see Microsoft and Huawei competing for the mobile device division and will eventually sell its smartphone group to Microsoft and the rest of its telecom interests to Huawei.

Ben ik de enige die het verhaal nergens over vindt gaan? De relatie met Huawei kom uit de lucht vallen, Windows 8 wordt genoemd en dat Huawei met Microsoft zal concurreren?

Wat een onprofessioneel verhaal van niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:43

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Mjah er staat ook dat Microsoft haar Surface lijn gaat uitbreiden met een Surface Telefoon. Die geruchten gaan al langer en ik wacht iig nog even een maand of 6 voordat ik een nieuw Nokia toestel ga kopen. Mocht Microsoft met een telefoon komen met dezelfde looks als de Surface tablet van ze (welke ik zelf ook heb) dan koop ik die wel als de specs het doen op de NL telecom markt.

Nokia heeft met haar marketing strategie bij mij iig kwaad bloed gezet. Echt ongelooflijk. En zoals ik in het 920 leveringstijden topic ook al heb geschreven, de 920 gaat ook in India, Belgie en andere landen in de verkoop per 1 januari. Wedden dat de voorraad pas halverwege of eind februari eindelijk is wat het in November al had moeten zijn ?

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Een beslissing als deze neemt een bedrijf natuurlijk niet in een middagje, mocht het waar zijn dan is het ver voor de 920 release al besloten. Een goeie verkoop zal daar dan weinig aan veranderen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
MRELynx schreef op maandag 31 december 2012 @ 15:39:
Mjah er staat ook dat Microsoft haar Surface lijn gaat uitbreiden met een Surface Telefoon. Die geruchten gaan al langer en ik wacht iig nog even een maand of 6 voordat ik een nieuw Nokia toestel ga kopen. Mocht Microsoft met een telefoon komen met dezelfde looks als de Surface tablet van ze (welke ik zelf ook heb) dan koop ik die wel als de specs het doen op de NL telecom markt.

Nokia heeft met haar marketing strategie bij mij iig kwaad bloed gezet. Echt ongelooflijk. En zoals ik in het 920 leveringstijden topic ook al heb geschreven, de 920 gaat ook in India, Belgie en andere landen in de verkoop per 1 januari. Wedden dat de voorraad pas halverwege of eind februari eindelijk is wat het in November al had moeten zijn ?
Man, ik heb de 920 al een maand, kun je dat ding dan nergens op ebay of marktplaats (nieuw) vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Je kunt het niet eerder verwachten dan mid januari. Dan is de vraag of ze genoeg lumia's op voorraad hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:43

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

deBennie schreef op maandag 31 december 2012 @ 17:35:
[...]

Man, ik heb de 920 al een maand, kun je dat ding dan nergens op ebay of marktplaats (nieuw) vinden?
Jawel hoor, maar ik ga geen 700 of meer euro voor een telefoon betalen aan een paar particulieren of winkelketens die (mis) gebruik maken van de schaarste van dit toestel

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-10 14:52
Relief2009 schreef op maandag 31 december 2012 @ 14:03:
[...]

Nokia abandons the mobile business: The biggest shocker, though, will be the the departure of Nokia from the phone business as the company sells its mobile operation and infrastructure divisions to Huawei in order to focus on software and services. With the company’s bet on Windows 8 having failed in the marketplace, it will see Microsoft and Huawei competing for the mobile device division and will eventually sell its smartphone group to Microsoft and the rest of its telecom interests to Huawei.

Ben ik de enige die het verhaal nergens over vindt gaan? De relatie met Huawei kom uit de lucht vallen, Windows 8 wordt genoemd en dat Huawei met Microsoft zal concurreren?

Wat een onprofessioneel verhaal van niks.
Wait whatt ? :?

Geloof er weinig van, daar hebben teveel voor geinvesteerd, zeker nu er veel vraag is naar de Lumia 920.

Hoop dat ze hem nog wel uitbrengen :+ krijg komende week carkit van brodit binnen. Alleen nog geen Lumia 920

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omniferious
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-10 16:38
Iemand enig idee waar ik goedkoop Qi laders kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Omniferious schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 09:37:
Iemand enig idee waar ik goedkoop Qi laders kan vinden?
Misschien in dit topic? :)
Accessoires voor de Nokia Lumia 920

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je naar de forbes website gaat, dan zie je dat het maar een voorspelling is voor 2013.
Cyrus The Virus schreef op maandag 31 december 2012 @ 18:53:
[...]

Wait whatt ? :?

Geloof er weinig van, daar hebben teveel voor geinvesteerd, zeker nu er veel vraag is naar de Lumia 920.

Hoop dat ze hem nog wel uitbrengen :+ krijg komende week carkit van brodit binnen. Alleen nog geen Lumia 920

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-10 10:27

Benjamin-

CrazyGunner#2385

ivibes schreef op maandag 31 december 2012 @ 13:37:
Forbes is altijd al pro-apple geweest en anti-nokia. Hun review van de 920 sloeg ook nergens op.

http://mynokiablog.com/20...erything-about-it-boohoo/
Je begrijpt toch wel dat die gast op die Nokia blog een gigantisch fanboy is en gewoon enorme oogkleppen op heeft. Want als schiet die Forbes review door, die gast ook, hij doet zelfs die 5 punten overnemen die hij zelf als onzin bestempeld, terwijl er toch echt wel waarheid achter 4 van die 5 punten zit.
De 920 is 'bulky', want er komt gewoon geen telefoon in de buurt met die afmeting op dat prijsniveau, tenzij ze natuurlijk een veel groter scherm hebben en dan nog halen ze de dikte niet.
De 920 is 'heavy' want hij is gewoon gigantisch zwaar voor een smartphone van deze tijd, zelfs de Galaxy Note is nog lichter.
Het 'overheats' zie ik nergens terugkomen, lijkt me ook stug.
En dan op de punten van de batterij en de camera, ja daar zat het ook niet goed, vandaar dat ze ook met een update moesten komen, gezien de review is het duidelijk dat zij nog geen update hebben.

Begrijp me niet verkeerd, Forbes heeft gewoon een slechte review geplaatst, maar het fanboy gejammer van dit soort gasten stoort mij ook.

Zelf gebruik ik WMPoweruser vaak voor info enz, maar alles op dat gebied skip ik direct, die gast blijft maar komen met allerlei verkoopcijfers enz enz, ik vind ze totaal niet relevant want de objectiviteit is gigantisch ver te zoeken.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mensen hier die CameraPro gebruiken op hun 920?

Ik heb hem gister gedownload nadat ik een artikel op WPCentral zag staan. App lijkt prima zijn best te doen en heeft "Tik om scherp te stellen" iets wat naar mijn mening echt ontbreekt op de.

Misschien dus ook een leuke voor mensen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:48
Ik probeer die camerapro app ook te downloaden, maar ik meen me te herinneren dat je nu ook kan betalen via je Vodafone abo, ipv met creditcard. Ik krijg dat alleen niet voor elkaar. Standaard staat mijn Visa kaart ingesteld, als ik op het plusje klik kan ik kiezen tussen een andere debit card, gift card of een paypal account. Of moet ik dat in we wallet app doen ofzo?

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Geen idee eigenlijk, ik reken via Paypal af maar soms staat er idd dat de app betaald wordt via Vodafone.
Dat klik ik dan meestal weg dus geen idee hoe het werkt verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
kheb zo wel het idee dat we grijze variant sowieso wel in Nederland gaan krijgen. Als ik op de nederlandse site kijk van Nokia zie ik grijs tussen de beschikbare kleuren staan. De duitse site niet, klopt ook want daar heb ik hem nog niet te koop gezien. Ik neig naar de grijze, terwijl rood meer een favoriete kleur is van mij. Maar het glimmende houd me een beetje tegen. Lastig :P
Zoals de HTC 8X in het rood is, vind ik het wel weer schitterend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Benjamin- schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 14:10:
[...]

Je begrijpt toch wel dat die gast op die Nokia blog een gigantisch fanboy is en gewoon enorme oogkleppen op heeft. Want als schiet die Forbes review door, die gast ook, hij doet zelfs die 5 punten overnemen die hij zelf als onzin bestempeld, terwijl er toch echt wel waarheid achter 4 van die 5 punten zit.
De 920 is 'bulky', want er komt gewoon geen telefoon in de buurt met die afmeting op dat prijsniveau, tenzij ze natuurlijk een veel groter scherm hebben en dan nog halen ze de dikte niet.
..
De HTC 8x is 10.1mm, de lumia 920 is 10.7mm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
duncanvdlinden schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 23:08:
kheb zo wel het idee dat we grijze variant sowieso wel in Nederland gaan krijgen. Als ik op de nederlandse site kijk van Nokia zie ik grijs tussen de beschikbare kleuren staan. De duitse site niet, klopt ook want daar heb ik hem nog niet te koop gezien. Ik neig naar de grijze, terwijl rood meer een favoriete kleur is van mij. Maar het glimmende houd me een beetje tegen. Lastig :P
Zoals de HTC 8X in het rood is, vind ik het wel weer schitterend.
Hij zal vast komen maar ik verwacht hem niet bij de release kleuren. De grote webshop's hebben allemaal enkel de Zwarte, witte, rode en gele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix_555
De review op Forbes was blijkbaar geen review, maar een reactie op de koers van Nokia.

"Perhaps I should have been a little less cryptic. I am not reviewing the phone at all. I am reviewing the market’s reaction to the announcement of the phone. And a substantial fall in Nokia’s share price could indeed be described as “So, that’s it, hunh?”

Given that markets are the averaged out opinion of everyone playing in them that also seems to be the average reaction."

Rond september hadden ze ee lage koers, inmiddels is dit al omhoog en stijgen ze bijna elke dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
Zojuist contact gehad met Nokia's PR afdeling in de UK. Als het allemaal goed gaat straks twee weken lang een 920 om uit te proberen. Gaaf 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky bastard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaurdian
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-10 23:44
Via Facebook: Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v293/tha_brute/public/th_grijze_zps3d8cf4ff.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
Best wel O-) Zojuist bericht gehad, en ze hopen hier nog voor het weekend eentje te hebben. Ben benieuwd welke kleur het wordt. Alles behalve zwart zou geweldig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quint3n
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-08-2024
Beanie schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:00:
[...]

Best wel O-) Zojuist bericht gehad, en ze hopen hier nog voor het weekend eentje te hebben. Ben benieuwd welke kleur het wordt. Alles behalve zwart zou geweldig zijn.
En waarom mag jij er eentje uittesten, als ik dat mag vragen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:36
En is het een Nederlandse versie die hier ook straks in de winkel ligt? Zo ja, dan zijn we natuurlijk benieuwd welke versie daarop staat :)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NSE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11-2020
Ik lees aardig wat over oververhitting en bricken van de 920.. is dit oud nieuws, als in verholpen met een update?

Greetings from Earth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
Quint3n schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:25:
[...]

En waarom mag jij er eentje uittesten, als ik dat mag vragen? :)
Schrijf af en toe wat stukjes op Mynokiablog.com onder het alias Harangue. Via de oprichter van het blog contact gekregen met de juiste mensen en straks dus een 920 om uit te proberen :)
Martinspire schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:51:
En is het een Nederlandse versie die hier ook straks in de winkel ligt? Zo ja, dan zijn we natuurlijk benieuwd welke versie daarop staat :)
Het gaat via het UK PR bureau van Nokia dus vermoed dat het gaat om UK devices. Het zal in elk geval geen NL versie zijn verwacht ik, al staat PR1.1 er hopelijk al wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Als je je Lumia nog wil flashen met portico, dan moet je snel zijn:
http://www.symbiantweet.c...access-to-firmware-images

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-10 22:31
Op de 10e is NaviFirm toch nog wel open? En hoe lang moeten we anders wachten op die update? of zit hij al op Nederlandse Lumias?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
hahahi20 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 16:15:
Op de 10e is NaviFirm toch nog wel open? En hoe lang moeten we anders wachten op die update? of zit hij al op Nederlandse Lumias?
Eind januari wordt NaviFirm afgesloten, de update kan preloaded komen voor NL Lumia's. Maar anders wordt het februari volgens Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Nou, Als mijn 920 delayed word dan download ik hem gewoon voor de zekerheid. En als ik hem binnen heb dan staat hij er misschien al op, zo mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Op wp7.nl wordt vermeld dat de ROMS die op navifirm staan fouten kunnen bevatten:
Je kunt je natuurlijk afvragen waarom ze dat niet al lang eerder hadden gedaan, want jan en alleman kon bij de laatste ROM’s voor Symbian en Windows Phone toestellen, maar dat zijn vaak wel ROM’s die nog niet goedgekeurd zijn voor release en mogelijk zelfs nog serieuze bugs bevatten. Dat er aan het flashen van dergelijke ROM’s risico’s verbonden zitten hoeven we hier denk ik niemand uit te leggen, en als het misgaat dan mag Nokia het voor de klant gaan oplossen natuurlijk.
Verder vraag ik me af, ergens hier las ik dat als je je lumia gaat flashen, je gewoon je garantie op het toestel houdt.
Hier staat echter anders:
*This process will VOID your warranty so try on your own risk.
http://forums.wpcentral.c...ia-920-clean-install.html

Dus wat is het nou? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Wat Nokia (of andere fabrikanten) doen met de garantie na een Flash is niet zo heel belangrijk. Het is de wetgeving die je even na zou moeten kijken.

Zolang je flash niets defect maakt lijkt het me dat het wettelijk niet is toegestaan garantie te weigeren.
(Als je Camera module hardwarematig defect raakt en je hebt er een flash op staat dat daar natuurlijk los van)
Beanie schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 16:16:
[...]

Eind januari wordt NaviFirm afgesloten, de update kan preloaded komen voor NL Lumia's. Maar anders wordt het februari volgens Nokia.
Het lijkt me niet dat de Nokia's die in Nederland geleverd gaan worden nog de oude firmware bevatten, Nokia slaat de plank wel volledig mis als dit het geval zou zijn.

[ Voor 36% gewijzigd door Donstil op 02-01-2013 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:36
Kun je nu ook al de firmware downloaden om hem later te flashen? Mocht mijn 920 toch nog niet de nieuwe firmware bevatten? Anders ben ik straks te laat en dat is natuurlijk wel erg jammer.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Ja dat zag ik als tip op een website staan, je kunt gewoon de firmware files downloaden en later flashen (gaat dat nogsteeds met Phoenix?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
hahahi20 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 16:48:
Ja dat zag ik als tip op een website staan, je kunt gewoon de firmware files downloaden en later flashen (gaat dat nogsteeds met Phoenix?)
Nokia Care Suite
Martinspire schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 16:39:
Kun je nu ook al de firmware downloaden om hem later te flashen? Mocht mijn 920 toch nog niet de nieuwe firmware bevatten? Anders ben ik straks te laat en dat is natuurlijk wel erg jammer.
Jaja uiteraard, lijkt me geen probleem trouwens die login na 10 januari, er is op de diverse fora altijd wel iemand aanwezig die kan inloggen toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al waar die grijze lumia 920 te koop is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 20:21:
Denk dat dat in het [url="http://http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1522441"]prijzen en levertijden topic[/url] hoort, maar het antwoord is vandaag al gegeven in ditzelfde topic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 20:21:
Vraag me af of die uberhaupt wel op de markt komt...

Wel apart..
http://metro.windowswiki....%20and%20920/IMG_1246.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 20:26:
[...]

Denk dat dat in het [url="http://http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1522441"]prijzen en levertijden topic[/url] hoort, maar het antwoord is vandaag al gegeven in ditzelfde topic:

[...]
Ja, had ik gelezen, maar hij moet toch bij een buitenlandse site ergens te koop zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 20:44:
[...]

Ja, had ik gelezen, maar hij moet toch bij een buitenlandse site ergens te koop zijn?
Gewoon in dat topic vragen, niet hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 20:44:
[...]

Nope

Pagina: 1 ... 28 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;

Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;