Haha ja precies dat
Ik zag wat vaags in m'n instellingen scherm staan, onderin staat nog een INSTELLINGEN knop...

Onder die knop staat dit...

Terwijl die instellingen ook onder mobiel instellingen staan...

de INSTELLINGEN knop is me niet eerder opgevallen.
Ik heb alle extra apps er al afgemikt en de phone opnieuw gestart maar mag niet baten.
Meer mensen die deze knop ook hebben?

Ik heb alle extra apps er al afgemikt en de phone opnieuw gestart maar mag niet baten.
[ Voor 9% gewijzigd door dr_dreey op 23-11-2012 01:19 ]
Lijkt me een knop waarmee je LTE aan en uit kunt zetten? In Nederland is er nog geen LTE dus die kun je beter uit laten staan.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
de arts in kwestie is niet bang voor spam, istwel?dr_dreey schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 01:13:
Ik zag wat vaags in m'n instellingen scherm staan, onderin staat nog een INSTELLINGEN knop...
[afbeelding]
zeker, zeker
ozzynator schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 12:35:
[...]
de arts in kwestie is niet bang voor spam, istwel?
scherp
If You Always Do What You've Always Done, You'll Always Get What You've Always Got.
Heb mn zwarte Lumia 920 vanochtend ontvangen, kom van een iPhone 4 en heb getwijfeld tussen deze 920 en de iPhone 5 (collega's van me hebben zo'n 5), maar man, wat is die 920 een mooi ding zeg! Het toestel vind ik prachtig en het OS is echt heel mooi. Ben er erg enthousiast over!

Very Very nice !deBennie schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 13:42:
Heb mn zwarte Lumia 920 vanochtend ontvangen, kom van een iPhone 4 en heb getwijfeld tussen deze 920 en de iPhone 5 (collega's van me hebben zo'n 5), maar man, wat is die 920 een mooi ding zeg! Het toestel vind ik prachtig en het OS is echt heel mooi. Ben er erg enthousiast over!
[afbeelding]
@ Ozzynator,
Haha, idd. scherp. Crap E-mail adres op straat, maja, in een poging een scherpe opmerking terug te plaatsen is jou hele prive leven ook al te zien geweest op mtv...
@CAP-team,
4G/LTE setting is ook aan te passen in gewone phone setting menu dus lijkt een beetje dubbel...
Wat me ook opvalt is dat als ik wat langer whatsapp open heb staan de phone warm wordt en batt-level snel minder wordt. Misschien batt-drain door whatsapp...
Verder is de nokia music app ook geniaal, onbeperkt gratis muziek luisteren en mix downloaden om offline te beluisteren.
Hulde aan Nokia voor de Lumia 920.
Haha, idd. scherp. Crap E-mail adres op straat, maja, in een poging een scherpe opmerking terug te plaatsen is jou hele prive leven ook al te zien geweest op mtv...
@CAP-team,
4G/LTE setting is ook aan te passen in gewone phone setting menu dus lijkt een beetje dubbel...
Wat me ook opvalt is dat als ik wat langer whatsapp open heb staan de phone warm wordt en batt-level snel minder wordt. Misschien batt-drain door whatsapp...
Verder is de nokia music app ook geniaal, onbeperkt gratis muziek luisteren en mix downloaden om offline te beluisteren.
Is de Nokia music app anders dan de MS music app (die op W8 standaard zit)? Die van MS vind ik namelijk niet zo best.
Verwijderd
Ik heb een 920 van ebay geplukt. Nu maar eens op zoek naar een oplaadmat (of twee...) .
Heeft iemand daar tips voor?
Heeft iemand daar tips voor?
Op m'n phone staan standaard 2 music apps idd. Nokia music en Windows (xbox music en video).
@hAl
Ik zit te wachten tot deze beschikbaar is.
http://www.nokia.com/global/products/accessory/dt-910/
Ik heb mijn phone in Dld gekocht een paar weken geleden en toen bij de MM gevraagd naar wireless charger maar ze hadden toen nog geen accesoires.
@hAl
Ik heb mijn phone in Dld gekocht een paar weken geleden en toen bij de MM gevraagd naar wireless charger maar ze hadden toen nog geen accesoires.
[ Voor 58% gewijzigd door dr_dreey op 23-11-2012 14:25 ]
de Nokia Music zie je ook in de XBOX music en video app/hub (wat is het nou eigenlijk)dr_dreey schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 14:20:
Op m'n phone staan standaard 2 music apps idd. Nokia music en Windows (xbox music en video).
ik wacht nog op de charging sticker voor in de nokia 820 (ik hoef geen hele backcover) en een charging mat. Ik geloof dat er geen enkele reden meer is om je telefoon aan een kabel te leggen is daarna.@hAl
[ Voor 7% gewijzigd door justice strike op 23-11-2012 14:54 ]
U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)
WA is inderdaad een battery drain, op WP7.5 en nu dus blijkbaar onder WP8 dus ook.dr_dreey schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 14:05:
@ Ozzynator,
Haha, idd. scherp. Crap E-mail adres op straat, maja, in een poging een scherpe opmerking terug te plaatsen is jou hele prive leven ook al te zien geweest op mtv...![]()
@CAP-team,
Goede keuze! Als je toch foto's aan het maken bent, heb je er eentje met High Contrast? Bij een rode en witte Lumia heb ik het al gezien, maar nog niet bij een zwarte........deBennie schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 13:42:
[afbeelding]
Verwijderd
Die Nokia charger accessoire zal wel heel duur zijn, is voorlopig nog niet te krijgen en ik wil er liefst eigenlijk twee.dr_dreey schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 14:20:
@hAl
1 voor het nachtkastje en 1 voor de werkplek.
Ik zag wel deze mooie charger mat van Duracell:
http://www.amazon.com/Dur...cps_4/190-7171751-1631167
Helaas geen qi variant van gevonden
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2012 15:54 ]
Iemand hier die Draw something gebruikt? Ik kan dit niet spelen tegen mijn Android collega's aangezien de WP8 variant telkens vindt dat zij het niet goed geraden hebben en vervolgens het spel vast loopt, lijkt een dead-lock of een validatie probleem ofzo. Heel irritant.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Ik krijg LTE nog niet aan de praat, heeft iemand hier al ervaring mee bij Proximus? In Antwerpen zou LTE al actief zijn, ik heb bij Instellingen>INSTELLINGEN een nieuwe apn aangemaakt met LTE als maximale snelheid maar bij instellingen> mobiel netwerk>hoogste verbindingsnelheid: staat er enkel 2G en 3G als keuzedr_dreey schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 01:13:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Multiple pc builds in progress
Mja ik krijg hier ook allerlei rare tekens in de beschikbare letters als ik een woord terug mag kijken (als het al geraden is), maar hij accepteert het vervolgens niet en daardoor kan ik niet verder. En om nou telkens een nieuw spelletje aan te maken...zonoskar schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 15:33:
Iemand hier die Draw something gebruikt? Ik kan dit niet spelen tegen mijn Android collega's aangezien de WP8 variant telkens vindt dat zij het niet goed geraden hebben en vervolgens het spel vast loopt, lijkt een dead-lock of een validatie probleem ofzo. Heel irritant.
super sensitive touch is ook niet echt nuttig. Werkt niet met handschoenen zoals dat is verkondigd. Maar wel door heel dun stof (t-shirt ofzo) wel jammer. Het werd verkondigd als zijnde werkt met handschoenen wat dus niet het geval is.
ik zie genoeg filmpjes dat het wel lukt?
Leren handschoenen toevallig?justice strike schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 17:38:
super sensitive touch is ook niet echt nuttig. Werkt niet met handschoenen zoals dat is verkondigd. Maar wel door heel dun stof (t-shirt ofzo) wel jammer. Het werd verkondigd als zijnde werkt met handschoenen wat dus niet het geval is.
Heb je het wel aan staan, met een T-shirt lukt het me op de L800 nog wel?justice strike schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 17:38:
Als het zelfs met een banaan of vork lukt, lijkt me dat je iets fout doet. Misschien heb je hier iets aan?justice strike schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 17:38:
Deze laat in ieder geval zien dat je geen probleem moet hebben:http://forums.wpcentral.c...ty-touch-doesnt-work.html
I agree. To the OP, I was thinking the same thing, that my super sensitive screen just wasn't working.
But the above posters are correct, the screen adjusts. Try taking the fork or a pen with a metal cap and hold it to the screen for just a couple of seconds. It works perfectly after that. I think this explains why your use is hit or miss, sometimes you're not leaving the item in contact long enough for the screen to figure out it needs to go into super sensitive mode.
I'm pumped! This phone just keeps getting awesomer and awesomer.
HeheIs using an "Apple" on this Nokia phone ironic somehow ?
[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 23-11-2012 18:08 ]
Werkt hier anders prima met mijn handschoenen (leer met voering, niet enorm dik).justice strike schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 17:38:
Mijn batterijprobleem lijkt nu opgelost te zijn
Wat ik heb gedaan:
* Push mail uitgezet en op 1x checken per 15min gezet Dit scheelt volgens mij een hoop, wat mij verbaast aangezien ik me meen te herinneren dat push mail in android juist bevordelijk was voor de accuduur.
* Achtergrondtaken geblokkeerd
* NFC Uitgezet, WiFi uitgezet
[ Voor 10% gewijzigd door DaneV op 23-11-2012 18:20 ]
ja, suede. Maar ook een collega met een dikke geitenwollentrui kreeg hem niet werkend met zijn trui
[ Voor 9% gewijzigd door justice strike op 23-11-2012 18:23 ]
Had jij niet de 820 ipv de 920. volgens mij zit het niet in de 820.justice strike schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 18:22:
[...]
ja, suede. Maar ook een collega met een dikke geitenwollentrui kreeg hem niet werkend met zijn trui
Wifi en NFC scheelt meer dan push mail volgens mij. Ook bluetooth scheelt een hoop.DaneV schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 18:14:
[...]
Werkt hier anders prima met mijn handschoenen (leer met voering, niet enorm dik).
Mijn batterijprobleem lijkt nu opgelost te zijn. Ik heb momenteel nog 40% over terwijl ik de telefoon vandaag vrij intensief heb gebruikt (3 uur in de trein muziek, youtube en surfen, naast het normale gebruik). Als ik nu kijk zou ik nog 14 uur standby tijd remaining hebben.
Wat ik heb gedaan:
* Push mail uitgezet en op 1x checken per 15min gezet Dit scheelt volgens mij een hoop, wat mij verbaast aangezien ik me meen te herinneren dat push mail in android juist bevordelijk was voor de accuduur.
* Achtergrondtaken geblokkeerd
* NFC Uitgezet, WiFi uitgezet
Mja misschien zit hier toch verschil in met de 820 tov de 920.justice strike schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 18:22:
[...]
Na 7 dagen problemen met de batterijduur ben ik vandaag eindelijk de dag doorgekomen zonder de telefoon aan de lader te hangen. De vorige dagen was de batterij na 10-11u volledig plat maar vandaag heb ik na 11u nog 74% over bovenop heb ik mijn gsm meer gebruikt dan de vorige dagen.
Sinds gisteren heb ik volgende zaken aangepast:
- batterij volledig cyclus laten doorlopen
- facebook app verwijdert, gebruik ik toch niet
- connectie verandert van 3g naar 2g, 3g dekking is hier heel slecht dus 85% van tijd zit ik toch op 2g of wifi (deze staat wel altijd aan)
Sinds gisteren heb ik volgende zaken aangepast:
- batterij volledig cyclus laten doorlopen
- facebook app verwijdert, gebruik ik toch niet
- connectie verandert van 3g naar 2g, 3g dekking is hier heel slecht dus 85% van tijd zit ik toch op 2g of wifi (deze staat wel altijd aan)

zou het? dan vraag ik me af wat de toegevoegde waarde is van super sensitive touch op de 820. Overigens, waarom zit die optie er uberhaupt op om te kiezen. iemand enig idee wat de nadelen zijn (extra batterij verbruik oid?)spNk schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 19:35:
[...]
Mja misschien zit hier toch verschil in met de 820 tov de 920.
Zijn er hier al mensen die in Nederland 4G van KPN hebben kunnen gebruiken? Het is maar op een paar plekken beschikbaar, maar er is vast wel iemand met een Lumia 920 die op de Uithof in Utrecht woont? (staat vol met KPN 4G daar)
Ben benieuwd
Ben benieuwd
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Iemand al ergens wat gelezen over een gratis Nokia Charger voor Duitse toestellen?
In de VS, uk , frankrijk en Ierland kregen ze hem toch ook
Ik heb nu een goedkope landman gebruikt op de zaak maar zoek voor thuis nog een mooie.
Die van Nokia vind ik niet bijzonder er fraai eigenlijk.
In de VS, uk , frankrijk en Ierland kregen ze hem toch ook
Mooi ding ja maar niet met de QI standaard dan?Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 15:25:
[...]
Die Nokia charger accessoire zal wel heel duur zijn, is voorlopig nog niet te krijgen en ik wil er liefst eigenlijk twee.
1 voor het nachtkastje en 1 voor de werkplek.
Ik zag wel deze mooie charger mat van Duracell:
http://www.amazon.com/Dur...cps_4/190-7171751-1631167
Helaas geen qi variant van gevonden
Ik heb nu een goedkope landman gebruikt op de zaak maar zoek voor thuis nog een mooie.
Die van Nokia vind ik niet bijzonder er fraai eigenlijk.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik heb deze gevonden van Phillips, http://www.norrod.nl/gsm_...loos_opladen/details.aspx ziet er niet verkeerd uit, mooie prijs ook.
hier staat nog meer informatie http://www.philips.nl/c/a...foons/dlp7210b_10/prd/nl/
hier staat nog meer informatie http://www.philips.nl/c/a...foons/dlp7210b_10/prd/nl/
[ Voor 22% gewijzigd door KaasNinja op 23-11-2012 22:05 ]
Het is een begin maar vind ze toch niet mooi genoeg, beetje zoals die goedkopere waar ik een paar posts geleden een filmpje van spotte.
Vind die van Duracell dan wel veel fraaier, ik heb net ook even op Google zitten zoeken. Valt me op dat heel veel merken dezelfde lader uitbrengen (Zoals die Philips), allemaal ongeveer hetzelfde design, lampje op de zelfde plek, alleen andere logo's erop.
Waarschijnlijk ergens in bulk ingekocht in china.
Edit: Op Ebay zie ik trouwens wel al advertentie's van de dt-900. allemaal rond de $60,- (45euro), dat doe ik dan liever dan voor 35,- een universele kopen.
Vind die van Duracell dan wel veel fraaier, ik heb net ook even op Google zitten zoeken. Valt me op dat heel veel merken dezelfde lader uitbrengen (Zoals die Philips), allemaal ongeveer hetzelfde design, lampje op de zelfde plek, alleen andere logo's erop.
Edit: Op Ebay zie ik trouwens wel al advertentie's van de dt-900. allemaal rond de $60,- (45euro), dat doe ik dan liever dan voor 35,- een universele kopen.
[ Voor 57% gewijzigd door Donstil op 23-11-2012 22:45 ]
Gisteren en vandaag trouwens geen spontane reboot gehad. Dat is dus sinds ik Skype eraf gegooid heb.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Die Duracell poeermat is inderdaad fraai. Is het al bekend wanneer die hier leverbaar is?Donstil schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 22:39:
Het is een begin maar vind ze toch niet mooi genoeg, beetje zoals die goedkopere waar ik een paar posts geleden een filmpje van spotte.
Verwijderd
Die is dus niet geschikt want geen Qi standaard.deBennie schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 04:18:
[...]
Die Duracell poeermat is inderdaad fraai. Is het al bekend wanneer die hier leverbaar is?
Er staan er nu een aantal genoemd in het accessoires voor de 920 topic maar niet allen goed verkrijgbaar. Verwijderd in "Accessoires voor de Nokia Lumia 920"
Kleine aanvulling.
Ik las net dat de Nokia Lumia 920 maar liefst 3 oplaad spoelen bevat. Daardoor is het veel makkelijker om de Nokia goed op een chargepad te leggen ten opzichte van andere oplaadbare telefoons. De Nokia kiest zelf de oplaadspoel die het best aansluit op de lader.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2012 18:41 ]
Gister ook mijn 920 ontvangen en erg tevreden mee. Mooi toestel en lekker snel (vergeleken met de LG Optimus 7 die ik hiervoor had).
Nu vind ik eigenlijk alle tekst wel erg groot. Het grote scherm wordt niet optimaal benut heb ik het idee. In email, sms / whatsapp mag het van mij wel wat kleiner zodat er meer in beeld kan. Je zou ook denken dat Metro hier juist heel mooi in kan schalen, waardoor de fysieke tekst grote op het scherm hetzelfde is op een 3,7" als op een 4,6", maar je gewoon meer ziet.
Als ik het even vergelijk met mijn laptopscherm (15" MBP hires scherm) dan is de lettergrote op de 920 net zo groot. De laptop zit echter 60cm van mijn ogen af en mijn telefoon 30cm. Dat maakt alles dus voor mijn gevoel 2 keer zo groot als nodig.
Helaas staat "lettergrote" in de settings al op zijn kleinst.
Het is vast even wennen, maar he mooie van een groot scherm is juist dat er meer op zou passen, dat is dus alleen niet zo
Nu vind ik eigenlijk alle tekst wel erg groot. Het grote scherm wordt niet optimaal benut heb ik het idee. In email, sms / whatsapp mag het van mij wel wat kleiner zodat er meer in beeld kan. Je zou ook denken dat Metro hier juist heel mooi in kan schalen, waardoor de fysieke tekst grote op het scherm hetzelfde is op een 3,7" als op een 4,6", maar je gewoon meer ziet.
Als ik het even vergelijk met mijn laptopscherm (15" MBP hires scherm) dan is de lettergrote op de 920 net zo groot. De laptop zit echter 60cm van mijn ogen af en mijn telefoon 30cm. Dat maakt alles dus voor mijn gevoel 2 keer zo groot als nodig.
Helaas staat "lettergrote" in de settings al op zijn kleinst.
Het is vast even wennen, maar he mooie van een groot scherm is juist dat er meer op zou passen, dat is dus alleen niet zo
YouTube: Simone_SwitchPitch - Nokia Lumia 920
Haha best een grappige Rus in deze video die dol is op zijn Lumia.. alsof hij zijn allereerste telefoon krijgt voor zijn verjaardag.
Wat me trouwens opvalt is dat de zwarte 920 met witte achtergrond en zwarte tiles echt super mooi is! Wil ik ook hebben
Haha best een grappige Rus in deze video die dol is op zijn Lumia.. alsof hij zijn allereerste telefoon krijgt voor zijn verjaardag.
Wat me trouwens opvalt is dat de zwarte 920 met witte achtergrond en zwarte tiles echt super mooi is! Wil ik ook hebben
Vraag mij toch echt af waarom die Rus hem wel al heeft en ik nog niet...Beter krijgen we dinsdag goed nieuws!SpitfireNL schreef op zondag 25 november 2012 @ 16:21:
Ik vraag me toch af hoe je er bij komt dat het een Rus is. Afgaande op alle tekst in beeld zou ik zeggen dat het een Italiaan is. Vooral omdat in z'n Youtube profiel ook staat dat ie uit Italië komtSpitfireNL schreef op zondag 25 november 2012 @ 16:21:
Die Italiaanse vlag op 0.13 links in beeld geeft ook een hint.....Xylon schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:21:
[...]
Ik vraag me toch af hoe je er bij komt dat het een Rus is. Afgaande op alle tekst in beeld zou ik zeggen dat het een Italiaan is. Vooral omdat in z'n Youtube profiel ook staat dat ie uit Italië komt.
Same here, was eerst van plan na release te wachten gezien de te verwachten hoge prijs. Maar neig er nu naar meteen te kopen als ie echt deze week ook meteen te koop is. Laatst een 900 in handen gehad die fysiek weinig kleiner is dan de 920 en hoewel het zeker groot blijft is het niet onhandelbaar. Surprise me (us), Nokia!Folkifoon schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:10:
[...]
...Beter krijgen we dinsdag goed nieuws!
Denk je echt goed nieuws te krijgen dinsdag? Ik vrees dat Nokia met een halfbakken statement komt met halve excuses en dat de 920 en 820 pas in de laatste week van 2012 in de winkels zullen liggen. Op z'n vroegst de weken tussen sint en kerst. Ook omdat de 920 in de wave 1 landen uitverkocht is.Folkifoon schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:10:
[...]
...Beter krijgen we dinsdag goed nieuws!
Zit zelf de laatste dagen steeds meer te overwegen om voor een WP8 toestel van HTC te gaan. Nokia heeft wat dat betreft hun trouwe NL aanhang vreselijk laten stikken en als ik de berichten van andere sites lees over de beperkte oplages in het buitenland, dan vrees ik dat dinsdag ook wel weer op een teleurstelling zal uitlopen. Mocht de 920 wel vanaf dinsdag in de winkels liggen, dan vrees ik ook nog voor een fantastische introductie prijs van 699 euro, terwijl in Duitsland de prijzen al met 50 euro of meer gezakt zijn.
XBL: MRE Inc
Ik vind zelfs dat nog wel goed nieuws. Zeker is in ieder geval dat ze gaan zeggen wanneer die in NL beschikbaar is. Nu alleen maar hopen dat het nog voor januari is!MRELynx schreef op zondag 25 november 2012 @ 21:27:
[...] Denk je echt goed nieuws te krijgen dinsdag? Ik vrees dat Nokia met een halfbakken statement komt met halve excuses en dat de 920 en 820 pas in de laatste week van 2012 in de winkels zullen liggen. Op z'n vroegst de weken tussen sint en kerst. Ook omdat de 920 in de wave 1 landen uitverkocht is. [...]
Verwijderd
Er komt in ieder geval iets met een pre-ordersysteem, bij PhoneHouse in ieder geval ('Voorinschrijving Lumia 920' is sinds vorige week een product in het assortiment.). Zie ook levertijden topic.MRELynx schreef op zondag 25 november 2012 @ 21:27:
[...]
Denk je echt goed nieuws te krijgen dinsdag? Ik vrees dat Nokia met een halfbakken statement komt met halve excuses en dat de 920 en 820 pas in de laatste week van 2012 in de winkels zullen liggen. Op z'n vroegst de weken tussen sint en kerst. Ook omdat de 920 in de wave 1 landen uitverkocht is.
En dan hopelijk ook voor normale prijzen en niet voor 700 euro.Caelorum schreef op zondag 25 november 2012 @ 21:44:
[...]
Ik vind zelfs dat nog wel goed nieuws. Zeker is in ieder geval dat ze gaan zeggen wanneer die in NL beschikbaar is. Nu alleen maar hopen dat het nog voor januari is!

Kan me eigenlijk niet voorstellen dat Nokia dinsdag gaat aankondigen dat hij per direct of binnen 1 a 2 weken leverbaar is.
Ze zijn in het buitenland niet aan te slepen dus dan lijkt het me slimmer en winstgevender om ze daar te verkopen.
Ik heb persoonlijk ook niet het idee dat dit toestel erg leeft buiten Tweakers en wat WindowsPhone site's.
Ze zijn in het buitenland niet aan te slepen dus dan lijkt het me slimmer en winstgevender om ze daar te verkopen.
Ik heb persoonlijk ook niet het idee dat dit toestel erg leeft buiten Tweakers en wat WindowsPhone site's.
Blijkbaar wel, want ze zijn in het buitenland niet aan te slepen....Donstil schreef op zondag 25 november 2012 @ 22:23:
Of is daar wel een groot media offensief?
Nou daar is het toestel uit, lag het in winkels en maakte Nokia + providers er reclame mee (online, winkels, tv).Zeara schreef op zondag 25 november 2012 @ 23:54:
[...]
Blijkbaar wel, want ze zijn in het buitenland niet aan te slepen....
Of is daar wel een groot media offensief?
Dat verhoogt de kansen van verkoop natuurlijk aanzienlijk.
Hier is er (uiteraard) nog geen reclame en daardoor leeft het toestel nog helemaal niet, hopelijk heeft Nokia Nederland budget voor grote reclame campagnes.
Heb momenteel een lumia 800 en als ik hem gebruik op mijn standaard opel astra carkit (navi 600) kan ik wel gebeld worden maar niet bellen via mijn carkit.
Heeft er iemand ervaring met de lumia 920 en een opel astra blutooth verbinding?
Heeft er iemand ervaring met de lumia 920 en een opel astra blutooth verbinding?
Ik hoop echt dat Nokia morgen gaat zeggen dat hij deze week in de winkel ligt. Ik wil em namelijk deze week want donderdag verloopt mijn contract bij Vodafone. Als ze zeggen dat ie pas over drie weken beschikbaar is of nog later. Dan rij ik donderdag alsnog naar Duitsland toe. Zeker als ie los hier duurder gaat zijn dan daar.
Ik weet alleen nog steeds niet welke kleur ik nou wil. Ik blijf twijfelen tussen wit, rood en geel.. Was er bijna zeker van dat ik wit ging nemen maar die gele en rode zijn toch ook wel erg mooi!
Ik weet alleen nog steeds niet welke kleur ik nou wil. Ik blijf twijfelen tussen wit, rood en geel.. Was er bijna zeker van dat ik wit ging nemen maar die gele en rode zijn toch ook wel erg mooi!
Hier lijkt het op 3:DaneV schreef op zondag 25 november 2012 @ 11:48:
Volgens mij is het er gewoon één;
http://wmpoweruser.com/no...e-wireless-charging-coil/

Bron: http://mynokiablog.com/20...rnaldisassembly-pictures/
Verwijderd
Kan iemand mij vertellen of de L920 simlockvrij te maken is als ik een AT&T gelockte telefoon uit de USA haal?
Dat is de pad zelf, niet de telefoonSeikeau schreef op maandag 26 november 2012 @ 10:46:
[...]
Hier lijkt het op 3:
[afbeelding]
Bron: http://mynokiablog.com/20...rnaldisassembly-pictures/
[ Voor 7% gewijzigd door RuudBurger op 26-11-2012 11:04 ]
Alleen met een (door AT&T aangeleverde) unlock code. Meestal duurt het een tijd voor ze die uitgeven (als ze die überhaupt uitgeven).Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 10:59:
Kan iemand mij vertellen of de L920 simlockvrij te maken is als ik een AT&T gelockte telefoon uit de USA haal?
Vraagjes over Branded Lumia 920 van VF en simlock vrij:
1. Hoe zit het met de updates van Windows Phone software? Gaat dit via Vodafone dus afhankelijk van VF?
2. Kan je branded toestel uberhaupt unlocken?
3. Speciale beveiligingen tov een originele ?
1. Hoe zit het met de updates van Windows Phone software? Gaat dit via Vodafone dus afhankelijk van VF?
2. Kan je branded toestel uberhaupt unlocken?
3. Speciale beveiligingen tov een originele ?
Ik had ergens gelezen dat custom roms sowieso niet gaan werken bij wp8 toestellen. Dus branding zou er dan niet af kunnen lijkt me.
Is er een tijdstip bekend dat hij vandaag aangekondigd word ? Ben erg benieuwd hoe lang ik nog moet wachten!!!
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
Morgen is er ook weer een Nokia event in London met Deadmau5, net als exact een jaar geledenHet event morgen is in Maarssen, Utrecht. Het begint om 18:00 en eindigt om 21:30. Zowel Nokia, HTC, Samsung als Microsoft zijn aanwezig.
YouTube: Something exciting is on the way... Nokia + Deadmau5
iets met de nieuwe lumia's ofwel de switch naar WP7.8?This Is Nokia Lumia
#Switch
28.11.12
[ Voor 42% gewijzigd door defcon84 op 27-11-2012 09:51 ]
van facebook:GokuSsj schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:35:
Is er een tijdstip bekend dat hij vandaag aangekondigd word ? Ben erg benieuwd hoe lang ik nog moet wachten!!!
Nokia Nederland Vanmiddag om 4 uur vertellen we je er alles over!
(en zag ook ergens een twitterbericht voorbij komen met dezelfde melding)
Is al bezig, zie twitter en Rick-Jan in "Nokia Lumia 920 - prijzen en levertijdentopic"Ashaman schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:58:
[...]
van facebook:
Nokia Nederland Vanmiddag om 4 uur vertellen we je er alles over!
(en zag ook ergens een twitterbericht voorbij komen met dezelfde melding)
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Dubbel
[ Voor 96% gewijzigd door Donstil op 27-11-2012 11:28 ]
Vieze tegenvaller zeg..pas in januari..
http://www.nu.nl/gadgets/...-nederlandse-winkels.html
Oh, zie dat het al in prijzen topic staat, excuses :-)
http://www.nu.nl/gadgets/...-nederlandse-winkels.html
Oh, zie dat het al in prijzen topic staat, excuses :-)
[ Voor 18% gewijzigd door MarcHealthy op 27-11-2012 11:36 ]
Heeft nokia het woord incompetent uitgevonden ofzo? Hoe kan het zijn dat het nog tot januari duurt? Erg erg slecht dit
Nou omdat ze ten eerste niet aan te slepen zijn in Amerika, Duitsland enzovoort.
desalniettemin zou het fijn zijn als t.net een review gaat maken van de Lumia 920 toch?
https://www.facebook.com/Tweakers.net
Poll...kiezen of je de nexus 4 of de lumia 920 wilt hebben als eerst voor de review.
Poll...kiezen of je de nexus 4 of de lumia 920 wilt hebben als eerst voor de review.
https://wren.co/join/Devian
Hoe jammer ik het ook vind, ik kan me wel voorstellen dat Nokia zich op dit moment focussed op de wat grotere markten. Je kunt het toestel wereldwijd lanceren met in elk land 100 stuks (gechargeerd), of je focussen op een paar landen. Uiteindelijk stel je met de laatste keuze de minste mensen teleur.Kaasje123 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:25:
Heeft nokia het woord incompetent uitgevonden ofzo? Hoe kan het zijn dat het nog tot januari duurt? Erg erg slecht dit
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Sinds wanneer moet er gestemd worden om een review te laten komen ?Devian schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:43:
desalniettemin zou het fijn zijn als t.net een review gaat maken van de Lumia 920 toch?
allaboutphones heeft al een korte review, de uitgebreidde gaat begin december komen:
http://www.allaboutphones...ia-lumia-920-preview.html
Ik wil dit toestel graag importeren naar NL, geen zin om te wachten tot halverwege januari. Iemand nog tips voor het importeren?
Kan je beter even kijken in het andere topic ;-)XBWillem schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 16:50:
Ik wil dit toestel graag importeren naar NL, geen zin om te wachten tot halverwege januari. Iemand nog tips voor het importeren?
Nokia Lumia 920 - prijzen en levertijdentopic
wel jammer dat er officieel niks over de kleuren bekend is, op de nokia website staat ook grijs.
Op sommige websites alleen zwart wit rood en geel.
Op sommige websites alleen zwart wit rood en geel.
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Verwijderd
Ik heb voor de 920 gestemd, maar de Nexus ligt voor op dit moment.Devian schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:43:
Bij 4launch is er een windows 8 workshop waar je zou kunnen inschrijven vandaag.
Ze hebben een Lumia 920 daar liggen om te testen.
Ze hebben een Lumia 920 daar liggen om te testen.
Lijkt erop dat Christina Warren als apple fan ook aardig voor de lumia 920 is gevallen na het 10 dagen testen van deze telefoon en niet gebruiken van haar iphone5. zie:
http://mashable.com/2012/11/27/living-with-lumia-wrap-up/
Ik heb er nog steeds zin in, en hij gaat er zeker komen vanaf januari met een overstap naar vodafone :-)
http://mashable.com/2012/11/27/living-with-lumia-wrap-up/
Ik heb er nog steeds zin in, en hij gaat er zeker komen vanaf januari met een overstap naar vodafone :-)
Op het Vodafone forum staat dat het nog niet bekend is of Vodafone de telefoon gaat aanbieden en als ze het doen welke kleuren. Ze geven meteen aan dat ze normaal alleen de standaard kleuren doen, maar dat ze eventueel ook de wat exotischere kleuren aanbieden.GokuSsj schreef op woensdag 28 november 2012 @ 12:34:
[...] Ik heb er nog steeds zin in, en hij gaat er zeker komen vanaf januari met een overstap naar vodafone :-)
Yep, maar als vodafone er zelf niet mee komt, kan ik hem altijd met abbo aansluiten bij phonehouseCaelorum schreef op woensdag 28 november 2012 @ 12:51:
[...]
Op het Vodafone forum staat dat het nog niet bekend is of Vodafone de telefoon gaat aanbieden en als ze het doen welke kleuren. Ze geven meteen aan dat ze normaal alleen de standaard kleuren doen, maar dat ze eventueel ook de wat exotischere kleuren aanbieden.
http://www.phonehouse.nl/nokialumia920/
Ik neem aan dat je daar ook kan overstappen toch, ze ondersteunen ook vodafone.
Verwijderd
Jup dat kan zeker, inclusief nummerbehoud en alles ;)!GokuSsj schreef op woensdag 28 november 2012 @ 12:55:
[...]
Yep, maar als vodafone er zelf niet mee komt, kan ik hem altijd met abbo aansluiten bij phonehouse
http://www.phonehouse.nl/nokialumia920/
Ik neem aan dat je daar ook kan overstappen toch, ze ondersteunen ook vodafone.
Over de camera. Hier weer een vergelijking tussen de iPhone 5 en de L920. Ik hoop toch echt dat er nog een flinke softwareupdate komt voor de Lumia, want die PureView technologie komt zo niet tot zijn recht. Kleuren veel te warm en bij de beeldstabilisatie worden alle hoeken uitgerekt (oftewel zeer sterke digitale fix). Ook flikkerende autofocus tijdens het filmen zeer irritant, net als de lens flare. Ik zou deze telefoon kopen voor vooral ook de camera, maar dit valt wel tegen. Is ie eigenlijk beter dan de N8?
Verwacht niet dat de 920 beter zal zijn dan de N8, puur gekeken naar fysieke eigenschappen zou de N8 altijd beter zijn met z'n grotere sensor. Zie ook hier: http://allaboutwindowspho...ia_920-part_2a-stills.phpVerwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 13:18:
[...]
Jup dat kan zeker, inclusief nummerbehoud en alles ;)!
Over de camera. Hier weer een vergelijking tussen de iPhone 5 en de L920. Ik hoop toch echt dat er nog een flinke softwareupdate komt voor de Lumia, want die PureView technologie komt zo niet tot zijn recht. Kleuren veel te warm en bij de beeldstabilisatie worden alle hoeken uitgerekt (oftewel zeer sterke digitale fix). Ook flikkerende autofocus tijdens het filmen zeer irritant, net als de lens flare. Ik zou deze telefoon kopen voor vooral ook de camera, maar dit valt wel tegen. Is ie eigenlijk beter dan de N8?
Trouwens, wat betreft de gratis draadloze lader actie: Gaat net zoals elders, eerst kopen en dan aanvragen met IMEI e.d. Zal hoogstwaarschijnlijk via dezelfde website gaan als die ook voor de UK al beschikbaar was.
Naar mijn mening is de camera (lens/sensor) toch wel de grootste tegenvaller aan dit toestel, mijn vriendin heeft een iPhone5 en die is in bijna alle gevallen mooier dan de 920. Zeker als je het alleen op het schermpje van je mobiel bekijkt (Wat heel veel mensen doen natuurlijk).
Ik hoop dat Nokia dit nog gaat fixen, voor mij is in ieder geval duidelijk waarom Nokia de eerste foto's en filmpjes had gemanipuleerd.
Ik hoop dat Nokia dit nog gaat fixen, voor mij is in ieder geval duidelijk waarom Nokia de eerste foto's en filmpjes had gemanipuleerd.
Verwijderd
Dit ligt gewoon aan het software.Donstil schreef op woensdag 28 november 2012 @ 17:00:
Naar mijn mening is de camera (lens/sensor) toch wel de grootste tegenvaller aan dit toestel, mijn vriendin heeft een iPhone5 en die is in bijna alle gevallen mooier dan de 920. Zeker als je het alleen op het schermpje van je mobiel bekijkt (Wat heel veel mensen doen natuurlijk).
Nou laten ze die is als een speer fixen dan,
Verander meteen effe de resolutie van de afbeeldingen, dat scheelt wel met de weergave op het schermpjeDonstil schreef op woensdag 28 november 2012 @ 19:47:
[...]
Nou laten ze die is als een speer fixen dan,
Ik doe dat niet hè, veel mensenMartinspire schreef op woensdag 28 november 2012 @ 20:44:
[...]
Verander meteen effe de resolutie van de afbeeldingen, dat scheelt wel met de weergave op het schermpje
Verwijderd
Weet iemand hoe je het volume verhoogt wanneer je met iemand belt? Mijn vriendin klaagde dat ze me amper hoorde.
Als je aan het bellen bent de volume knoppen gebruiken? Als is dat meer voor het ontvangen volume. Je vriendin moet dat ook even doen danVerwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 22:18:
Weet iemand hoe je het volume verhoogt wanneer je met iemand belt? Mijn vriendin klaagde dat ze me amper hoorde.
[ Voor 13% gewijzigd door Caelorum op 28-11-2012 22:21 ]
Verwijderd
Haar gsm staat super luid dat is niet het probleem denk ikCaelorum schreef op woensdag 28 november 2012 @ 22:20:
[...]
Als je aan het bellen bent de volume knoppen gebruiken? Als is dat meer voor het ontvangen volume. Je vriendin moet dat ook even doen dan
Ik kan nergens iets vinden over hoe "receive volume" te verhogen.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2012 23:07 ]
Heeft iedereen daar last van of alleen je vriendin ?Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 23:06:
[...]
Haar gsm staat super luid dat is niet het probleem denk ik
receive volume heeft niets met jou instellingen te maken, of haar tel staat te zacht of jou microfoontjes zijn stuk of niet goed werkend.Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 23:06:
[...]
Haar gsm staat super luid dat is niet het probleem denk ik
Een vriend van me klaagde gisteren ook dat mijn stem vaker leek alsof ie wegviel terwijl ik het toestel gewoon op dezelfde manier vasthield. Ik hoorde hem wel 100% goed, dus of het nou aan de verbinding lag, of aan de L920.
Nokia heeft ook niet gezegd dat de dagfoto's veel beter zouden zijn dan de concurrentie. Vooral de Optical Image Stabilistation bij het filmen en in laag licht maken het een bijzondere camera.Donstil schreef op woensdag 28 november 2012 @ 17:00:
- Zonder flits in het donker kun je fatsoenlijke foto's maken.
- Je filmpjes zijn schok-vrij en veel stabieler dan concurrenten.
Dat filmpjes manipulatie argument is echt zo achterhaalt, ze hebben inmiddels wel bewezen dat de OIS precies doet wat ze geadverteerd hebben.
-- Altijd blijven prutsen --
Het nokia lumia #switch event in london gisteren:
YouTube: deadmau5 live 'Don't be afraid of the dark' - Nokia Lumia, London 2012
YouTube: deadmau5 live 'Don't be afraid of the dark' - Nokia Lumia, London 2012
Leuk filmpje van de lumia 920 in de woestijn
http://www.gsmpedia.nl/no...-lumia-920-extreem-getest
YouTube: Nokia Lumia 920 Extreme Optical Image Stabilisation Test!#!
http://www.gsmpedia.nl/no...-lumia-920-extreem-getest
YouTube: Nokia Lumia 920 Extreme Optical Image Stabilisation Test!#!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;
Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;
Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;