Ik heb NFC en 4G uitgeschakeld en dat scheelde me een paar uur op de accu.
Ik doe nu een dag met de accu, (07:30 van de lader, 23:30 bij slapen eraan),
Ik gebruik dan Kik Messenger, Whatsapp Messenger, Facebook, email (Met push aan), Internet browsen maar ik bel niet. Ongeveer een Screentijd van 2uur.
Vind ik persoonlijk prima, het is hier al helemaal normaal geworden dat het toestel aan de lader gaat als ik slaap, de HTC One X en 5 iPhone generatie's die ik hiervoor had deden dit precies zo.
Ik wil alleen nog een draadloze laadmat hebben voor op het Nachtkastje, zag dat ik deze voor iets van 30,- ex kan inkopen maar ziet er niet echt fraai uit. Misschien toch maar eens proberen.
deBennie schreef op maandag 19 november 2012 @ 16:07:
[...]
Het is lang en ik heb zoiets ook liever gisteren dan vandaag, aan de andere kant is dit tegenwoordig niet gek in telefoonland. de iPhone 5 was ook niet direct beschikbaar bij presentatie, daar ging ook nog dik een maand overheen voor je 'm echt thuis had.
Tussen de lancering en de verkoop in de eerste landen zat bij de iPhone5 maar iets van 2weken.
Dat doen ze altijd erg netjes, daarna ontstaat er wel een schaarste maar die is er bij de UK/VS/DE Lumia 920 nu ook.
Dat er even zit tussen lanceren en levering vind ik trouwens niet zo vreemd, is toch overal wel zo, (Auto's, laptops, tablets, gsm's). Alleen Apple lijkt een echte uitzondering op deze regel.
[
Voor 38% gewijzigd door
Donstil op 19-11-2012 16:27
]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans