Hier komt ook Black binnen, Simyo
[ Voor 6% gewijzigd door Wenzel op 16-01-2014 21:29 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 6% gewijzigd door Wenzel op 16-01-2014 21:29 ]
Witte Lumia 920 opgehaald op op 23-2
[ Voor 64% gewijzigd door enomiss op 16-01-2014 23:49 ]
https://opensea.io/seaart
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Galaxy S23 ultra / Galaxy TAB S5e / Surface Pro (i7-512-16)
JaErwinJ schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:05:
hmm....Stomme vraag en misschien heb ik het over het hoofd gezien.
Maar black is dat incl. GDR3 ?
Ik zie bij windows info niets wat daar op lijkt....
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hoe stel je in dat hij standaard nokia camera gebruikt dan?shizoframia schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:14:
> foto's nemen met nokia camera zonder tel te unlocken
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Hoe simpel...Popmart1970 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:08:
@Scrisissszzz
Als volgt!!
instellingen dan swipen naar toepassingen
dan foto's &camera
bij "wanneer u op de cameraknop drukt,wordt het volgende geopend" Nokia Camera Kiezen
Klaar !!!
graag gedaan!!! zo helpen we elkaar toch hier op t forum toch!?
haha ja dat heb ik ook altijdSa1 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:13:
Installatie voorbereiden, 6%.. yaay!! als een kind zo blij... weet niet precies waarom
weet het ook niet.......voelde bij mij echter net zo !!!!!Sa1 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:13:
Installatie voorbereiden, 6%.. yaay!! als een kind zo blij... weet niet precies waarom
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik heb sinds kort dat als ik een foto maak vanuit Whatsapp dat hij hem shrinkt ofzo, krijg allemaal van die gekrompen foto's heel gek...hoop dat het opgelost islanerios schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:38:
Leuk.. laatste paar dagen als ik foto's maak worden ze pixelated.. hiervoor altijd geweldige foto's gemaakt, maar nu niet meer >_>
Oh gelukkig...Popmart1970 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:50:
Kreeg net email over 'Play To' van Nokia Beta Labs, hij zou heel binnenkort geupdate worden....!! Bij handmatige check is de update al beschikbaar!!
Dit voor wie t weten wil....
Dat vind ik nou ook......!!Fireshade schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:52:
[...]
Oh gelukkig...
Dat is een van de leukste apps die er zijn, vind ik.
Die kan tenminste wel filmpjes van de Lumia naar je DLNA apparaat sturen ipv Beamer.
[ Voor 3% gewijzigd door Popmart1970 op 17-01-2014 10:54 ]
Da's gek. Hier nog niet..enomiss schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 20:26:
Black komt binnen via T-Mobile!
[ Voor 9% gewijzigd door enomiss op 17-01-2014 15:02 ]
hier zijn ze wel nog normale resolutieenomiss schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 14:54:
Hm de foto's die ik via Nokia Camera maak zijn allemaal 1280x720 en eerst waren ze altijd 3552x2000, hoe kan dit? Waar kan ik dit veranderen??
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Ik heb het opgelost door de Nokia Camera app opnieuw te installeren. Oplossing hier vandaan gehaald.Cyrus The Virus schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:02:
[...]
hier zijn ze wel nog normale resolutie
Kijk je toevallig in Skydrive? Dan worden ze standaard verkleind. Kan je uit zetten in de automatische upload instellingen.enomiss schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 14:54:
Hm de foto's die ik via Nokia Camera maak zijn allemaal 1280x720 en met de normale Camera app zijn ze altijd 3552x2000, hoe kan dit? Waar kan ik dit veranderen??
Ja het ging om de skydrive, maar had de kwaliteit om te uploaden al op het hoogste. Het was een foutje in Nokia Camera, die deed toch nog de foto verkleind uploaden. Na herinstallatie is dit opgelost.EBOOZ schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:21:
[...]
Kijk je toevallig in Skydrive? Dan worden ze standaard verkleind. Kan je uit zetten in de automatische upload instellingen.
Het lijkt er op dat sinds de update naar Black m.marktplaats.nl het bij mij doetRussel88 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 16:04:
Zijn bepaalde websites bij jullie ook vrij onleesbaar op de telefoon?
De marktplaats website werkt niet echt lekker op m'n 920 en er is naar mijn weten ook geen app beschikbaar voor marktplaats.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Heb dat ook nog steeds.. Echt een dramatische site vind ik het.Russel88 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 16:04:
Zijn bepaalde websites bij jullie ook vrij onleesbaar op de telefoon?
De marktplaats website werkt niet echt lekker op m'n 920 en er is naar mijn weten ook geen app beschikbaar voor marktplaats.
[ Voor 69% gewijzigd door vali op 17-01-2014 22:16 ]
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Laat glance btw alles zien op je lockscreen? Want ik zie whatsapp er niet tussen zittendeBennie schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 23:02:
Ik zou graag het glimp aan willen hebben tussen bepaalde tijdstippen (snachts) of via nfc automatisch aan willen hebben...
editFinally, Windows Phone has notifications, well if you own a Nokia anyway. The Nokia Glance screen 2.0 acts a notifications centre for all your important alert, whether that’s from Facebook, email, outlook, Whatsapp or any other app you happen to use.
Read more at http://www.trustedreviews...tions#KBriLChwqJKtXcbM.99
[ Voor 49% gewijzigd door vali op 18-01-2014 01:26 ]
Ik gebruik (sinds Black) Glance met "altijd aan" en L920 gaat gewoon meer dan een dag mee ondanks whatsapp en beetje skype gebruikzonoskar schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 22:17:
Ik had na het aanzetten van Glance met setting Peek een enorme battery drain. Hebben aderen daar ook last van?
Goeie vraag. Heb ook de Preview for Developers geïnstalleerd. Inderdaad gelijk een update maar volgens mij geen Black nog.SinergyX schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 01:16:
Ik kreeg maar geen update, vanuit de W1 dan maar de Preview for Developers geinstalleerd:
Heilige Kaas in "[WP8] Ervaringen met de Huawei Ascend W1"
Ga naar updates, meteen update beschikbaar
Is er nu makkelijk vanuit de versienummers af te leiden wat je precies hebt? (GDR2/3, black etc).
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Om een voorbeeld te geven, gisteravond om 23.45 uur zat er nog 63% sap in de telefoon. Vanochtend om 08.10 uur zat er nog maar 22% in... Meer dan 40% in 8 uurtjes tijd, waarbij de telefoon constant stand-by staat... Voor de black update ging er maar 5-10% per nacht verloren... Heel vreemd dit, ook al een soft-reset gedaan, maar dit lijkt vooralsnog niet te werken... Eerlijk gezegd nog niet zo'n zin om een hard-reset te proberen, maar als het probleem blijft bestaan zie ik eerlijk gezegd geen andere optie..Swerfer schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 13:45:
Hier geen problemen. Glimp aangezet, wel continu de nachtstand en dan groen (leest het beste), gisteravond om 10.00 van de lader en vanmorgen 09.00 nog 93%
Hier een beetje uitleg over de buildnummers.SinergyX schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 01:16:
Is er nu makkelijk vanuit de versienummers af te leiden wat je precies hebt? (GDR2/3, black etc).
[ Voor 24% gewijzigd door Teijgetje op 18-01-2014 14:28 ]
Stay away from negative people, they have a problem for every solution.
Je hebt dus het laatste OS (GDR3) maar nog geen Black want die staat los daarvan en is van Nokia en niet van MicrosoftSinergyX schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 16:19:
Ik zit dus nog op Amber, toch apart, omdat ik dus 10521.155 heb, wat de meest recente OS versie zou moeten zijn.
Duidelijkheid blijft altijd ver te zoeken, zelfs met WP.
[ Voor 28% gewijzigd door Teijgetje op 18-01-2014 16:55 ]
Stay away from negative people, they have a problem for every solution.
Je hebt GDR3 draaien. Het duurt eventjes voordat iedereen de black update binnen krijgt, omdat iedere provider het wilt testen ect. Geen idee wat ze willen testen, maar krijg het vermoeide dat Microsoft dit moest doen om de providers blij te maken. Ik ben in ieder geval wel blij dat unlocked toestellen heb eerder krijgen dan die hem via een provider hebben. Dit was met amber update niet het geval.SinergyX schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 16:19:
Ik zit dus nog op Amber, toch apart, omdat ik dus 10521.155 heb, wat de meest recente OS versie zou moeten zijn.
Duidelijkheid blijft altijd ver te zoeken, zelfs met WP.
[ Voor 12% gewijzigd door vali op 18-01-2014 16:43 ]
Ongelooflijk...robin1301 schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 07:48:
Ik heb m'n 920 voor de derde keer ter reparatie aangeboden wegens aanhoudende problemen (Zie eerder in dit topic) en gevraagd om een nieuwe. Na twee weken wachten gisteren een, naar het lijkt, gloednieuwe 920 met ander IMEI ontvangen. Heel even was ik blij, tot ik erachter kwam dat de trilmotor het niet doet....
Op naar de 4e reparatie in 10 maanden tijd.
Nokia XR20 / smart BRABUS. Een mens kan met weinig ook tevreden zijn
Verwijderd
Verwijderd
Hier heb ik met mijn Lumia 800 ook last van gehad via t-mobile. Gelukkig was het de derde keer opgelost. Maar even een tip: de verkoper zal er omheen praten met eigen regeltjes en voorwaarden, maar je kan na 3x gewoon je geld terug eisen. Aangetekende brief erbij doen, afgeven bij de winkel waar je hem gekocht hebt en met het toestel inleveren. In de brief zet je dat je volgens Nederlands garantierecht het recht hebt op volledige restitutie van het aankoopbedrag als de verkoper in gebreke blijft met reparatie. Schrijf dat hier na 3/4 reparatiepogingen duidelijk sprake van is en dat je dus binnen redelijke termijn (3 weken) het aankoopbedrag op je rekening wil zien.robin1301 schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 07:48:
Ik heb m'n 920 voor de derde keer ter reparatie aangeboden wegens aanhoudende problemen (Zie eerder in dit topic) en gevraagd om een nieuwe. Na twee weken wachten gisteren een, naar het lijkt, gloednieuwe 920 met ander IMEI ontvangen. Heel even was ik blij, tot ik erachter kwam dat de trilmotor het niet doet....
Op naar de 4e reparatie in 10 maanden tijd.
youtube.com/@hisrep
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
je kunt de optie "altijd aan laten staan tijdens opladen" uitzetten.macindroid schreef op zondag 19 januari 2014 @ 22:12:
Fijne update, Ben nu ook maar eens glimp/ glance of whatever gaan gebruiken. Heb alleen het idee dat hij veel langzamer oplaad dan normaal.. Na 3 uur laden was hij nog niet vol.. Staat geloof ik los van de blackupdate.
[ Voor 4% gewijzigd door SjorsC op 20-01-2014 10:51 ]
Dat kon al bij GDR2Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 22:35:
Zie dat de " é & è " nu eindelijk beide in het NL toetsenbord zijn verwerkt (e ingedrukt houden)
kunnen we weer ongegeneerd hè en hé typen op het NL toetsenbord
nee bij het Nederlandse toetsenbord (Engels toetsenbord had het weer wel) hadden ze het met wp8 wat letters weg gelaten.. Merkte ook gelijk dat ze bij gdr3 er weer bij zaten.Fireshade schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:38:
[...]
Dat kon al bij GDR2
Als ik het goed heb, zelfs daarvoor al.
[ Voor 8% gewijzigd door vali op 20-01-2014 11:46 ]
Neevali schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:43:
[...]
nee bij het Nederlandse toetsenbord (Engels toetsenbord had het weer wel) hadden ze het met wp8 wat letters weg gelaten.. Merkte ook gelijk dat ze bij gdr3 er weer bij zaten.
[ Voor 12% gewijzigd door Fireshade op 20-01-2014 11:58 ]
é kon je wel gebruiken, maar de è kon je niet gebruiken met NL toetsenbord. Als workaround switchte ik soms naar de Engelse toetsenbord, deze had de è wel.Fireshade schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:56:
[...]
Nee, ik gebruik sinds het begin 2013 al voornamelijk het NL toetsenbord, en heb dat soort letters toen al vaak genoeg gebruikt - zeker de é (wat je normaal niet in Engelse woorden tegenkomt).
[ Voor 52% gewijzigd door MRE-Inc op 20-01-2014 12:54 ]
XBL: MRE Inc
Verwijderd
De é zat er idd al wel in, maar de è echt niet in het NL toetsenbord.Fireshade schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:38:
[...]
Dat kon al bij GDR2
Als ik het goed heb, zelfs daarvoor al.
Het NLD NL toetsenbord heeft deze extra karakters nu inderdaad, de NLD BE versie niet. Bizar omdat in België de tweede landstaal FR is...Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:48:
[...]
De é zat er idd al wel in, maar de è echt niet in het NL toetsenbord.
Heb 2 lumia 920 in gebruik sinds begin 2013 en heb er speciaal op gelet bij de update naar grd2 en toen was er niks veranderd.
Nu bij grd3 gelijk weer gekeken en nu heb ik ze wel.
Andere mogelijkheid is dat er in de laatste maanden ergens een kleine update is geweest, waarbij de è en ê zijn toegevoegd aan het toetsenbord.
Heb het namelijk al tijdje niet gecontroleerd, maar met de grd2 update zat het er zeker nog niet in. Alleen in het Engelse toetsenbord idd wat Vali zegt
Misschien eens een soft en/of hard reset proberen, lost bij mij altijd de meeste problemen meteen opDexmael schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:26:
Na nu bijna een jaar gebruik gemaakt te hebben van mijn 920 ben ik op zich erg tevreden over de telefoon ik heb alleen last van meerdere aanhoudende problemen die zich voordoen op naar het lijkt willekeurige momenten zonder duidelijke aanleiding en die opgelost zijn als ik mijn telefoon opnieuw opstart
Ik heb ook al een keer een harde reset uitgevoerd maar dat heeft het ook niet opgelost.
Problemen die ik heb na verloop van tijd. Moet erbij zeggen dat ze niet allemaal tegelijkertijd optreden maar het iedere keer een van deze is die opspeelt
Scherm gaat niet aan als ik de telefoon unlock op te lossen door tientallen keren de unlock button te spammen.
Automatic brightness werkt niet goed veel te donker
Touch screen werkt niet bij inkomend gesprek waardoor ik de telefoon op dat moment niet op kan nemen vreemde is dat ik de telefoon daarna wel handmatig kan unlocken en dan opnemen.
Glance functie stopt met functioneren.
Soms treden ze op na een uur andere keer zoals nu bijvoorbeeld werkt de telefoon al meer dan een week naar behoren.
Ik vraag me af hoe zinvol het is om hier een melding van te maken.
Ben bang dat als ik hem opstuur de reparatie medewerker de telefoon aanzet ziet dat alles werkt en hem dan met een rekening terugstuurd en ik nog niet verder geholpen ben.
Ik heb ongeveer 2,5 jaar windows phone toestellen gebruikt (o.a. HD2, lumia 800, lumia 900 en lumia 920) maar heb dit maximal 3 keer voorgehad. Als ik het scherm via de power knop even uit- en vervolgens weer aanzet dan was het altijd opgelost.SinergyX schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:50:
Scherm uit standby en touch niet werken is meer een algemene WP issue, dat heb ik met meerdere toestellen gehad (W1, 800, 900 en 820).
De opvolger is er al een tijdje...de Lumia 925kippengaas schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:33:
Ik zie in de pricewatch dat nog maar 2 winkels de zwarte versie verkopen. Betekent dit dat de opvolger er binnenkort aankomt of zou dit een andere reden kunnen hebben?
New interpretation of world's most innovative smartphone captures the best low light images
London, UK - Nokia today introduced the Nokia Lumia 925, a new interpretation of its award-winning flagship, the Nokia Lumia 920. [...]
[ Voor 67% gewijzigd door Caelorum op 22-01-2014 14:03 ]
[ Voor 57% gewijzigd door Whatson op 23-01-2014 17:12 ]
Niet waar. Alles in de (*)*2* range zijn varianten. De echte opvolgers komen pas wanneer de (*)*3* start. Tot nu toe is Nokia alleen maar bezig geweest om een breed spectrum op te bouwen. De 1020 en 1520 bijvoorbeeld zijn allemaal geen opvolgers van de 920. Ze dienen een ander segment.Whatson schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 17:11:
De Lumia 929 is de opvolger van de L920
[ Voor 9% gewijzigd door enomiss op 23-01-2014 17:15 ]
Waar de Lumia 920, 925, 1020 dezelfde hardware hadden heeft de Lumia 929 een Snapdragon 800-prcoessor van Qualcomm, 5-inch Full HD AMOLED display, 2GB aan RAM, 32GB aan opslag en een 20-megapixel PureView cameraenomiss schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 17:15:
[...]
Niet waar. Alles in de (*)*2* range zijn varianten. De echte opvolgers komen pas wanneer de (*)*3* start. Tot nu toe is Nokia alleen maar bezig geweest om een breed spectrum op te bouwen. De 1020 en 1520 bijvoorbeeld zijn allemaal geen opvolgers van de 920. Ze dienen een ander segment.
Overigens heb ik gemerkt dat het zoeken naar netwerken sneller gaat na Lumia Black.
Het lijkt me eerder een model waar Nokia een periode mee wil te overbruggen. Daarom hinkt het nummer ook tegen de 930 aan. Waarschijnlijk is er wel nog wat werk aan de daadwerkelijke opvolger(s), dat het nog minstens 6 maanden duurt voordat ze uitkomen. Deze kan dat gat overbruggen voor mensen die toch al betere hardware willen.Whatson schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 17:19:
[...]
Waar de Lumia 920, 925, 1020 dezelfde hardware hadden heeft de Lumia 929 een Snapdragon 800-prcoessor van Qualcomm, 5-inch Full HD AMOLED display, 2GB aan RAM, 32GB aan opslag en een 20-megapixel PureView camera
[ Voor 7% gewijzigd door enomiss op 23-01-2014 17:28 ]
Maar wat is dan het verschil met een echte opvolger van de Lumia 920 anders dan het versienummertje?enomiss schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 17:27:
[...]
Het lijkt me eerder een model waar Nokia een periode mee wil te overbruggen. Daarom hinkt het nummer ook tegen de 930 aan. Waarschijnlijk is er wel nog wat werk aan de daadwerkelijke opvolger(s), dat het nog minstens 6 maanden duurt voordat ze uitkomen. Deze kan dat gat overbruggen voor mensen die toch al betere hardware willen.
Het is is niet bepaald een rond getal snap je, daar kun je echt geen nieuwe product range mee starten.
Dat weet ik niet, maar ik hoop wel op iets interessanters dan de saaie hardware verbeteringen zoals een wat snellere processor, wat meer geheugen en wat extra megapixeltjes. Overigens een oersaai uiterlijk die 929 op dat plaatje! Nog voor geen goud zou ik mijn 920 daarvoor vervangen. Snellere hardware merk je toch niks van op Windows Phone, dus laat ze maar met wat beters komen.Whatson schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 17:38:
[...]
Maar wat is dan het verschil met een echte opvolger van de Lumia 920 anders dan het versienummertje?
[ Voor 3% gewijzigd door enomiss op 23-01-2014 17:54 ]
De manier waarop Microsoft of Nokia het brengt. Als het een opvolger is zullen ze dat ook zeggen. Zelfde met een variant (928). In ieder geval is dat wat ze tot nu toe hebben gedaan.Whatson schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 17:38:
[...]
Maar wat is dan het verschil met een echte opvolger van de Lumia 920 anders dan het versienummertje?
En waarschijnlijk zal de 8.1 ook komen voor de bv.920.shenr schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 22:45:
Daarom zeg ik, de echte opvolger komt met 8.1, want dan komen ze weer met echt iets nieuws en zal het ook 930 genoemd worden.
Die gasten van Nokia en Windows Phone verdienen wel een pluim. Waar andere telefoons met iedere update alleen maar trager lijken te worden lijkt mijn 920 alleen maar sneller en beter te worden. Batterijduur lijkt weer verbeterd te zijn, eerste dag na 14 uur nog 45% over, not bad. Zat toch normaal iets lager rond dit tijdstip. We gingen laatst de 620, de 920, de 1020 en de 1520 naast elkaar gebruiken. Je merkt in snelheid van scrollen, soepelheid en het openen van standaard apps zoals internet en mail nauwelijks tot geen verschil. Alleen toen ik een game opende merkte je verschil tussen een dual core en een quad core. Dat laat wel zien dat de OS in ieder geval dik in orde is en op alle hardware werkt zoals het moet werken
Dat betwijfel ik. Je zou nooit het verschil in het OS moeten merken tussen een dual en quad core. Als je dat wel doet moet je jezelf als OS bouwer toch wel even achter de oren krabben hoor.ErwinJ schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 06:58:
[...]
Echter zal je dan misschien wel het verschil in OS gaan merken met een dual en quad core. [...]
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Als je OS goed in elkaar zet, dan zou je gebruik moeten kunnen maken van eventuele aanwezige extra cores.Caelorum schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 08:10:
[...]
Dat betwijfel ik. Je zou nooit het verschil in het OS moeten merken tussen een dual en quad core. Als je dat wel doet moet je jezelf als OS bouwer toch wel even achter de oren krabben hoor.
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
[ Voor 17% gewijzigd door defcon84 op 24-01-2014 11:26 ]
Als je OS goed in elkaar zit zou het niet zoveel nodig hebben dat het überhaupt nut heeft meerdere cores te hebben. Dat apps daar baat bij hebben kan ik mij voorstellen, maar een OS, hoe uitgebreid een mobiel OS ook is, zou nooit zoveel moeten doen dat je het verschil gaat merken. Vooral omdat hoe meer een OS loopt te doen hoe sneller je weer je oplader mag gaan pakken.Luuk1983 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:58:
[...]
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Als je OS goed in elkaar zet, dan zou je gebruik moeten kunnen maken van eventuele aanwezige extra cores.
[ Voor 7% gewijzigd door Caelorum op 24-01-2014 12:03 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq