[WP8] Ervaringen met de Nokia Lumia 920 - Deel 1 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 106 ... 111 Laatste
Acties:
  • 585.138 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik lees op WPCentral dat hij beschikbaar is bij veel mensen waar de status op die pagina op coming soon staat.. Bij Amber klopte daar ook niks van.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-08 13:59
Bij amber klopte het bij mij wel. Pas enkele uren nadat de status naar 'available' werd gewijzigd kreeg ik de update binnen. Hoe dan ook, het is voor elk onder ons (lumia 920 owners) een kwestie van uren, dagen of maximaal enkele weken. However, the sooner, the better!

Galaxy S23 ultra / Galaxy TAB S5e / Surface Pro (i7-512-16)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:37
Ja, ze zouden die wel wat beter moeten updaten.
Overigens heb ik hier een device waar een developer image op is geflasht. Daarom dus ook dat ik het vreemd vind dat ze die niet meteen in de eerste lichting mee gooien en er ook helemaal niets over loslaten. Je zou toch denken dat die images meteen over zouden gaan op de nieuwste updates...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Runningman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-09 11:54
Die van mij is unbranded uit zweden en is nu aan het binnenhalen. Hoewel... hij staat al 10 minuten op 'Installatie voorbereiden: 100%'. Spannend........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
the Runningman schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:14:
Die van mij is unbranded uit zweden en is nu aan het binnenhalen. Hoewel... hij staat al 10 minuten op 'Installatie voorbereiden: 100%'. Spannend........
nice.. je zou toch zeggen dat unbranded gewoon unbranded is, dus in ieder land hetzelfde.. kunnen ze dan goed voor iedereen beschikbaar stellen :P

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-09 15:08

EektheMan

DPC

hahahi20 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 20:37:
[...]
Je wordt helemaal doodgegooid met 1520 reclames daar... Hopen dat het werkt voor meer marktaandeel. Ik kreeg te horen dat het ecosysteem van WP8 daar al veel volwassener is op het gebied van apps van plaatselijke bedrijven.
Kan het me niet exact herinneren, maar Nokia staat zeker in de top 3 van meest verkochte telefoons in Rusland. Veelgebruikte sites en services zoals Yandex hebben vele Apps in de store. Yandex geeft bv een goede en gratis navigatie service met real-time traffic en offline maps.
Blorgh! Kom net terug uit India. Of moet de update echt door je eigen provider gepushed worden en in eigen land(country profile check)? Ik kan dus niet even wat settings veranderen zodat de update toch wordt binnengetrokken of bv via Internet de update downloaden?

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
De status van de Country variant NL werd net geupdate naar 'Coming soon'... (3047.0000.1326.2005)

T zal dus nog voor vandaag worden!

UPDATE: voor betrokken belgen: blijkbaar ook de CV BE staat op 'Coming soon'...

[ Voor 23% gewijzigd door shizoframia op 14-01-2014 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
  • Laatst online: 20:19
Caelorum schreef op maandag 13 januari 2014 @ 22:39:
(staat niet op die status pagina) :/
Toch wel, dat zijn de country variants.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 11:10
Ik heb de black update gekregen vandaag (zweeds model unbranded), maar ik kan toch niet Nokia Beamer installeren. Iemand anders wel gelukt uit de NL store? ik vind de app ook niet als ik zoek. Als ik een QR-link gebruik dan zie ik een melding dat de black update nodig heb terwijl ik die wel echt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 19:03

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

.Johnny schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:48:
Ik heb de black update gekregen vandaag (zweeds model unbranded), maar ik kan toch niet Nokia Beamer installeren. Iemand anders wel gelukt uit de NL store? ik vind de app ook niet als ik zoek. Als ik een QR-link gebruik dan zie ik een melding dat de black update nodig heb terwijl ik die wel echt heb.
Ik heb hem op mijn (CV NL) 1020 prima kunnen installeren.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Probeer het via de Windows Phone Central app. Daarin naar rechts swipen zodat je een scherm naar links gaat, zoeken naar "Nokia Beamer", vervolgens in het artikel naar links swipen en dan krijg je een menu waar je naar de app in de store kan gaan.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
Tomba schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:49:
[...]
Ik heb hem op mijn (CV NL) 1020 prima kunnen installeren.
Dit is het L920 topic :-)

Ook via de WPC app:
"This app is not available for your device. Tap here for more info"
en na tap zie je iets over software update, maar in info staat toch echt Nokia Black.

[ Voor 42% gewijzigd door .Johnny op 14-01-2014 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powergrim
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:27
Stel dat de CV variant van Nederland uitkomt en ik wil deze op een CV_Fin Lumia920 zetten hoe kan ik dat het beste aanpakken. Nokia Care suite en package manager gebruiken om de rom binnen te trekken en te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
ozzynator schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:32:
[...]
Toch wel, dat zijn de country variants.
Ik ben er vrij zeker van dat dit een developer image is die compleet los staat van de country variants. Maar ik kan er goed naast zitten en zal wel gewoon afwachten en eventueel een CV image er op zetten als alle benodigde software nog online te vinden is ^^
Powergrim schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:13:
Nokia Care suite en package manager gebruiken om de rom binnen te trekken en te installeren?
Jup, dat lijkt me zelfs de enige manier. Voor wie niet weet hoe het moet: http://blinkthinks.wordpr...re-even-without-navifirm/

[ Voor 34% gewijzigd door Caelorum op 14-01-2014 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
Powergrim schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:13:
Stel dat de CV variant van Nederland uitkomt en ik wil deze op een CV_Fin Lumia920 zetten hoe kan ik dat het beste aanpakken. Nokia Care suite en package manager gebruiken om de rom binnen te trekken en te installeren?
navifirm, voor het downloaden van de rom (als het nog bestaat tenminste) en vervolgens nokia care suite om te deployen... dacht nl. dat ncs beperkt was in de roms die je kon zoeken

[ Voor 19% gewijzigd door shizoframia op 14-01-2014 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:58
Navifirm werkt helaas niet meer. Je moet nu inloggen.
Als alternatief voor Nokia Care Suite kun je ook Nokia Updater for Retail gebruiken.

Nokia Beamer geeft dan dezelfde melding als bij mij op Amber... misschien moet de telefoon nog wat onderdelen downloaden?

Coming doen is ook goed nieuws. Fingers crossed dat hij vandaag nog komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:13
Zojuist geüpdate naar Black, maar met de voorgeïnstalleerde preview van GDR 3 zijn er weinig spannende veranderingen, behalve dat Glimp 2.0 me positief verrast! Door met je hand over de telefoon te gaan (bij 'voorproef' in ieder geval) geeft de telefoon alle notificaties. Best fancy :)

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
Reaper.JA2 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:09:
Zojuist geüpdate naar Black, maar met de voorgeïnstalleerde preview van GDR 3 zijn er weinig spannende veranderingen, behalve dat Glimp 2.0 me positief verrast! Door met je hand over de telefoon te gaan (bij 'voorproef' in ieder geval) geeft de telefoon alle notificaties. Best fancy :)
en met welke versie? CV NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Krijg nu een update binnen. Vodafone NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:13
Vodafone NL. Lumia Black!

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
Sanction schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:17:
Krijg nu een update binnen. Vodafone NL.
Dat is dan ook de enige voor de lumia 920 die voor Nederland op 'available' staat. Echter bovenstaand gaf iemand aan dat soms updates binnenkomen zelfs al staat de status nog op 'Coming soon'. Ik ben vooral nieuwsgierig naar CV NL.

[ Voor 4% gewijzigd door shizoframia op 14-01-2014 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-09 16:40

Sa1

mmmm, k heb vodafone, maar nog niets binnen .. heul vervelend :) geduld is een slechte eigenschap van me.

... ohw, heb de CV kennelijk.. hoe irri.. afijn, we wachten weer verder :)

[ Voor 27% gewijzigd door Sa1 op 14-01-2014 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mccAin
  • Laatst online: 01:05
Sa1 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:27:
mmmm, k heb vodafone, maar nog niets binnen .. heul vervelend :) geduld is een slechte eigenschap van me.

... ohw, heb de CV kennelijk.. hoe irri.. afijn, we wachten weer verder :)
Maar heb je ook de vodafone variant of heb je de CV? :) Want daar heeft het tenslotte mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Laatst online: 18-09 16:40

Sa1

mccAin schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:31:
[...]

Maar heb je ook de vodafone variant of heb je de CV? :) Want daar heeft het tenslotte mee te maken.
ja precies, dat zag ik later pas :) had m'n post al bewerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Flut t-mobile, ik heb een duitse t-mobile variant en alle duitse varianten zijn al uit behalve de t-mobile. Was bij amber ook al zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Helaas nog steeds niet mogelijk om het volume onafhankelijk in te stellen. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
  • Laatst online: 18:42
Sanction schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:59:
Jammer, deze feature zou namelijk heel handig zijn. :/

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
Aparte volumeregeling staat gepland voor WP8.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Sanction schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:59:
Stond toch ook niet in het changelog voor gdr3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
BigEagle schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:03:
[...]

Jammer, deze feature zou namelijk heel handig zijn. :/
Nogal ja, mijn ring-volume mag op maximaal staan en games bijvoorbeeld een stuk minder. Moet dat nu per gebruik wijzigen waardoor ik de telefoon soms niet hoor overgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Scrisissszzz schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:04:
[...]

Had er stiekem op gehoopt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
shizoframia schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:04:
Aparte volumeregeling staat gepland voor WP8.1.
Dacht ik dus ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
Scrisissszzz schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:04:
[...]

Werd wel door veel tech sites vermeld maar is nooit formeel bevestigd geweest. Nog een half jaartje wachten en dan hebben we die feature ook...

edit: wat bijkomende info omtrent WP8.1
http://www.wpcentral.com/...-81-new-features-revealed

[ Voor 14% gewijzigd door shizoframia op 14-01-2014 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Ik heb Beamer gewoon werkend op mijn unbranded L920 uit zweden, maar ik had beamer al voor de Black update op mijn L920 staan. Probeer anders eens vanaf afstand te installeren? (via de windowsphone website op je pc bijvoorbeeld.

Ik merk overigens dat t niet zo makkelijk is om NIET twee keer op t scherm te tikken om te kijken of er nog iets nieuws is ipv alleen een 'glance' op het scherm te werpen.

[ Voor 11% gewijzigd door Devin19 op 14-01-2014 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watchmano
  • Laatst online: 08-05 20:38
SW variant CV PL
Pools dus. Nog geen update staat ook Waiting for approval. Ben bang dat Polen één van de laatste landen is die de update binnen krijg. Ik zit zwaar aan te denken om NL firmware op te zetten. Probleem is dat ik de telefoon nu 1 maand heb en dat na firmware switch de garantie niet meer geldig zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
Watchmano schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:17:
SW variant CV PL
Pools dus nog geen update staat ook Waiting for approval. Ben bang dat Polen één van de laatste landen is die de update binnen krijg. Ik zit zwaar aan te denken om NL firmware op te zetten. Probleem is dat ik de telefoon nu 1 maand heb en dat na firmware switch de garantie niet meer geldig zal zijn.
Je kan er altijd terug een CV PL proberen op te zetten indien je hem binnen moet sturen. Als je het goed uitvoert, kunnen ze nooit nagaan dat de software ooit anders was. Mij is het vroeger gelukt om de CV BE erop te zetten ipv de CV NL. Na hem te laten vallen heb ik terug de CV NL erop gezet en deze alsdusdanig binnengestuurd.

Let wel, je doet dit op eigen risico... Aan de hardware zou ik echter nooit komen.

Ik doe voor ik een toestel binnenstuur altijd een reset naar fabrieksinstellingen. Na het deployen van een andere CV staat het toestel net hetzelfde: als bij een initiële startup. Ik doe dit zodat ze niet met mijn gegevens kunnen flikflooien.

[ Voor 3% gewijzigd door shizoframia op 14-01-2014 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Watchmano schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:17:
[...] Probleem is dat ik de telefoon nu 1 maand heb en dat na firmware switch de garantie niet meer geldig zal zijn.
Is dat wel zo? Meende te herinneren dat er een jaar ofzo geleden daar een rechtzaak over was en dat de uitkomst was dat het wel degelijk mag.

Ah dit dus. niet echt een rechtzaak, maar genoeg voor mij :) nieuws: Garantie telefoons mag niet vervallen bij root of jailbreak
[...]Als het defect aan een telefoon niet het directe gevolg is van het rooten of jailbreaken, blijft de garantie gelden, ook als in de voorwaarden van de verkoper staat dat het niet het geval is. Dat bevestigt ict-jurist Arnoud Engelfriet aan Tweakers naar aanleiding van een geschil tussen tweaker F1k en retailer The Phone House. "De insteek is namelijk niet of de garantie geldt ja of nee, maar de vraag is of déze storing mijn schuld is of een fabrieksfout", aldus Engelfriet. "Dus per bug of storing moet je de oorzaak achterhalen. Dat ik mijn firmware flash, betekent niet dat de batterij straffeloos binnen een uur leeg mag lopen, tenzij mijn nieuwe firmware ontzettend slurpt natuurlijk."[...]
De garantie blijft dus gewoon gelden tenzij het defect is veroorzaakt door het flashen van andere firmware.

[ Voor 4% gewijzigd door Caelorum op 14-01-2014 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watchmano
  • Laatst online: 08-05 20:38
shizoframia schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:21:
[...]

Je kan er altijd terug een CV PL proberen op te zetten indien je hem binnen moet sturen. Als je het goed uitvoert, kunnen ze nooit nagaan dat de software ooit anders was. Mij is het vroeger gelukt om de CV BE erop te zetten ipv de CV NL. Na hem te laten vallen heb ik terug de CV NL erop gezet en deze alsdusdanig binnengestuurd.

Let wel, je doet dit op eigen risico... Aan de hardware zou ik echter nooit komen.

Ik doe voor ik een toestel binnenstuur altijd een reset naar fabrieksinstellingen. Na het deployen van een andere CV staat het toestel net hetzelfde: als bij een initiële startup. Ik doe dit zodat ze niet met mijn gegevens kunnen flikflooien.
Hmm dat is een goeie. Ik neem aan dat switchen van firmware één richtingsverkeer is? of kan het ook goed misgaan? heb het namelijk nog nooit gedaan. Heb al wel wat info bij elkaar gezocht van hoe het moet. Ik wacht nog een paar dagen als die dan nog niet binnen is dan ga ik ervoor ;) (ik weinig geduld :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
Devin19 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:13:
[...]

Ik heb Beamer gewoon werkend op mijn unbranded L920 uit zweden, maar ik had beamer al voor de Black update op mijn L920 staan. Probeer anders eens vanaf afstand te installeren? (via de windowsphone website op je pc bijvoorbeeld.

Ik merk overigens dat t niet zo makkelijk is om NIET twee keer op t scherm te tikken om te kijken of er nog iets nieuws is ipv alleen een 'glance' op het scherm te werpen.
Deze:
http://www.windowsphone.c...d0-4945-9bf6-30cf0582043f
Afbeeldingslocatie: http://api.qrserver.com/v1/create-qr-code/?data=http%3A%2F%2Fwww.windowsphone.com%2Fnl-nl%2Fstore%2Fapp%2Fnokia-beamer%2Fb5511af6-cbd0-4945-9bf6-30cf0582043f&size=250x250&prov=goqrme
Werkt helaas ook niet, eerste wat ik probeerde :-) de online versie van de shop toont de installatie link niet, er staat alleen een "download manually" link die je een xap bestand oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kittop
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-02-2023
@ Johnny
Ik heb PhotoBeamer van Nokia zonder problemen kunnen installeren.
de versie is: 1.2.0.5

Mijn besturingssysteem is: 8.0.10328.78
en de firmware is de: 1326.2001 (Duits exemplaar meen ik)

De 920 van mij dochter accepteerd de PhotoBeamer ook.
en haar firmware is de 1326.2006 en heeft het zelfde besturingssysteem

misschien kan je hier wat mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
kittop schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 17:19:
@ Johnny
Ik heb PhotoBeamer van Nokia zonder problemen kunnen installeren.
de versie is: 1.2.0.5

Mijn besturingssysteem is: 8.0.10328.78
en de firmware is de: 1326.2001 (Duits exemplaar meen ik)

De 920 van mij dochter accepteerd de PhotoBeamer ook.
en haar firmware is de 1326.2006 en heeft het zelfde besturingssysteem

misschien kan je hier wat mee?
beamer is niet hetzelfde als photobeamer!

beamer biedt meer functionaliteit dan photobeamer en zou enkel werken op black... ik heb photobeamer meer dan een jaar in gebruik maar heb beamer nog nooit zelf kunnen downloaden/gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Niet online
.Johnny schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:29:
[...]

Deze:
http://www.windowsphone.c...d0-4945-9bf6-30cf0582043f
[afbeelding]
Werkt helaas ook niet, eerste wat ik probeerde :-) de online versie van de shop toont de installatie link niet, er staat alleen een "download manually" link die je een xap bestand oplevert.
Als we nou een SD kaart in de 920 konden doen had je hem daar misschien nog mee kunnen installeren, maar dat zit er ook niet in...

Maar dat is inderdaad dezelfde als ik heb, ik kan hem nu ook niet meer downloaden, niet via windowsphone.com en niet via mn telefoon. Maar ik heb hem er gelukkig nog op staan. Ik begin me wel af te vragen hoe ik hem op mn telefoon gekregen heb dan, stond er toch al een tijdje op.

Dan maar hopen dat de app binnenkort beschikbaar komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Vroeger kon je hem gewoon via een link naar je telefoon pushen. Ook als hij nog op Amber draaide. Ik heb het ook gedaan, maar verwijderd omdat hij nog niet werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Niet online
hahahi20 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 19:28:
Vroeger kon je hem gewoon via een link naar je telefoon pushen. Ook als hij nog op Amber draaide. Ik heb het ook gedaan, maar verwijderd omdat hij nog niet werkte.
Oh dan zal ik dat ook wel zo gedaan hebben dan.

Nokia Refocus werkt ook mooi op de L920 trouwens.

Afbeeldingslocatie: http://api.qrserver.com/v1/create-qr-code/?data=http%3A%2F%2Fwww.windowsphone.com%2Fnl-nl%2Fstore%2Fapp%2Fnokia-refocus%2F0b5cc26d-a723-4c69-8be3-66bbd9b2bed1&size=250x250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Had hem ook gedownload. Maar hij is teveel een gimmick. Geen toegevoegde waarde maar leuk om te laten zien aan je vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daenney
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09-2016

Daenney

42

Er zitten op zich best een paar toffe dingen in de combo Black + GDR3.

Bluetooth LE gaat leuk worden voor iedereen die zich tot op heden ergerde aan het feit dat geen enkele smart watch of activity tracker compatible is met WP. Betekent ook dat we binnenkort kunnen uitkijken naar officiële apps voor in ieder geval de Fitbit serie en ik gok wel een paar meer, met wat geluk de Pebble.

Glance 2 is op zich ook tof, niet wereldschokken maar handig zeker wel.

Getinker aan de camera algoritmes is ook altijd interessant om te zien hoe het zich nu gedraagt en Storyteller is nog verbazingwekkend leuk om mee te spelen.

Al met al, geen 8.1 maar toch zeker wel een 7.5 waard.

[ Voor 13% gewijzigd door Daenney op 14-01-2014 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
ter info: CV NL staat nog steeds op 'Coming soon'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-10-2022
Gisteren pas rond 15.00 uur de 1e berichten over Black-update voor Vodafone-variant.......dus mss ook pas voor de CV rond die tijd beschikbaar vandaag! Al mag eerder ook natuurlijk... :+ ;)

Witte Lumia 920 opgehaald op op 23-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 19:03

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Daenney schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 20:05:
Er zitten op zich best een paar toffe dingen in de combo Black + GDR3.

Bluetooth LE gaat leuk worden voor iedereen die zich tot op heden ergerde aan het feit dat geen enkele smart watch of activity tracker compatible is met WP. Betekent ook dat we binnenkort kunnen uitkijken naar officiële apps voor in ieder geval de Fitbit serie en ik gok wel een paar meer, met wat geluk de Pebble.

Glance 2 is op zich ook tof, niet wereldschokken maar handig zeker wel.

Getinker aan de camera algoritmes is ook altijd interessant om te zien hoe het zich nu gedraagt en Storyteller is nog verbazingwekkend leuk om mee te spelen.

Al met al, geen 8.1 maar toch zeker wel een 7.5 waard.
De app van Fitbit komt (helaas :( ) pas met WP8.1 (althans volgens de supportdesk van FitBit zelf). Ze brengen dan ook meteen een Metro app voor Windows 8.1 uit overigens.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
Devin19 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 19:19:
[...]

Als we nou een SD kaart in de 920 konden doen had je hem daar misschien nog mee kunnen installeren, maar dat zit er ook niet in...

Maar dat is inderdaad dezelfde als ik heb, ik kan hem nu ook niet meer downloaden, niet via windowsphone.com en niet via mn telefoon. Maar ik heb hem er gelukkig nog op staan. Ik begin me wel af te vragen hoe ik hem op mn telefoon gekregen heb dan, stond er toch al een tijdje op.

Dan maar hopen dat de app binnenkort beschikbaar komt.
Ik ben dus niet de enige? vreemd. Zijn er hier mensen die het wel lukt om hem nu te downloaden?
Ik heb trouwens nog een raar probleem sinds de update: mijn geluid voor belsignaal/notificaties is weg. notificaties en als er gebeld wordt trilt nog wel, maar ik heb geen geluid meer, ondanks dat volume aan staat. Ik kan ook nog steeds muziek afspelen (over de speaker) dus het is niet alsof hij denkt dat een koptelefoon is aangesloten. Bellen werkt ook gewoon maar voor de rest doet de telefoon alsof volume op 0 staat. weird stuff. Reboot helpt niet, weinig zin in een hard reset. Iemand tips? Of heb ik nu toch gescheiden volumes gekregen en staat er ergens het volume voor notificaties op 0 :-)

[ Voor 9% gewijzigd door .Johnny op 15-01-2014 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
Mss overbodig maar als je (op je hoofdscherm staat) de volumeknop indrukt.....wat geeft de statusbalk bovenin aan....beltoon&trillen of trillen ?!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
shizoframia schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:05:
[...]

Werd wel door veel tech sites vermeld maar is nooit formeel bevestigd geweest. Nog een half jaartje wachten en dan hebben we die feature ook...

edit: wat bijkomende info omtrent WP8.1
http://www.wpcentral.com/...-81-new-features-revealed
Half jaartje? Now way hoor, in april wil ik WP8.1 hebben. Ik hoop zelfs op een preview in maart.

En T-Mobile, schiet eens op. :z

[ Voor 3% gewijzigd door enomiss op 15-01-2014 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
enomiss schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:25:
[...]

Half jaartje? Now way hoor, in april wil ik WP8.1 hebben. Ik hoop zelfs op een preview in maart.

En T-Mobile, schiet eens op. :z
Ik denk dat we in april misschien de preview mogen verwachten met de build conferentie. Er is enkel formeel bekend gemaakt dat ze de features dan zullen bekend maken. Pas tegen/tijdens/na de zomer verwacht ik dat ze WP8.1 gaan uitrollen naar het grote publiek... Ik zou deze ook vroeger willen maar probeer niet te optimisch te zijn naar release dates van dergelijke updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
shizoframia schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:57:
[...]

Ik denk dat we in april misschien de preview mogen verwachten met de build conferentie. Er is enkel formeel bekend gemaakt dat ze de features dan zullen bekend maken. Pas tegen/tijdens/na de zomer verwacht ik dat ze WP8.1 gaan uitrollen naar het grote publiek... Ik zou deze ook vroeger willen maar probeer niet te optimisch te zijn naar release dates van dergelijke updates.
Als WP8.1 pas in juni/juli komt dan vind ik MS echt belachelijk traag. Waarom moet alles in 1 grote update. Waarom moeten we nog een half jaar wachten op een tiental features die in een week in elkaar geflanst kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Niet online
enomiss schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 12:10:
[...]

Als WP8.1 pas in juni/juli komt dan vind ik MS echt belachelijk traag. Waarom moet alles in 1 grote update. Waarom moeten we nog een half jaar wachten op een tiental features die in een week in elkaar geflanst kunnen worden.
Ik betwijfel dat die 'in een week in elkaar geflanst kunnen worden' en daarnaast zal er flink getest en geoptimaliseerd worden om WP het stabiele en snelle OS te laten blijven dat het nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:56

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat hele systeem van updates werkt ook niet, er zijn nog aardig wat (recente) WP toestellen die GDR2 nog steeds niet hebben, kast-muur wie nu precies aan het wachten is op wie. Dacht juist door die hardware eisen van MS dat ze juist snel en globaal konden updaten, maar dat gaat helaas ook niet op.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
enomiss schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 12:10:
[...]
Waarom moeten we nog een half jaar wachten op een tiental features die in een week in elkaar geflanst kunnen worden.
Een week is wel heel erg optimistisch hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afwezig
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 23:25
Na een jaar de 920 gebruikt te hebben ben ik er ook uit. Voor mij nooit meer een windows phone. Hoe fucking moeilijk kan het zijn om binnen een jaar een goed werkende vpn feature in te bouwen? Half vorig jaar wordt een grote update aangekondigd waar het een en ander in zou moeten zitten. Echt een bewijs van totale onkunde dat we er na een jaar nog op zitten te wachten. Ik heb inmiddels maar een sony gekocht. Is ook niet alles maar als ik moet wachten tot Microsoft met een update komt ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
Popmart1970 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:56:
Mss overbodig maar als je (op je hoofdscherm staat) de volumeknop indrukt.....wat geeft de statusbalk bovenin aan....beltoon&trillen of trillen ?!!
Dat was dus niet overbodig. Ringer stond inderdaad uit. Vaag zeg, is dat de standaardinstelling na een upgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
Dat is al vanaf t begin @ .Johnny ben er ook in de eerste week zo achter gekomen!!!

opgelost is t belangrijkste...toch!!! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
Voor wie ook niet de Nokia Beamer aan de praat krijgt, dit werkt:
http://forums.wpcentral.c...e-any-expert-opinion.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-06-2022
Afwezig schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 12:23:
Na een jaar de 920 gebruikt te hebben ben ik er ook uit. Voor mij nooit meer een windows phone.
Dat kan. Ik had een IPhone 4 waar de gesprekken steeds van verbraken door slechte antenne. Toen maar aan de Galaxy S3 die om de 3 maanden een factory reset nodig had om vlot te blijven. Nu de 920. Niet perfect maar wel de fijnste smartphone die ik tot nu toe gebruikt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, weet niet of dat nou wel zo handig is. Wat je m.i. beter kunt doen is gewoon even contact opnemen met Nokia: de Beamer app zou op korte termijn overal beschikbaar moeten komen. Werkt inderdaad nog niet helemaal soepel; voor firmwareno. 3051.40000.1349.0007 (Deense cv) zou 'ie iig morgen moeten verschijnen, aldus Nokia Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-11-2023
Ik heb een klein probleempje met mijn L920. Ik kan namelijk niet bellen in het buitenland.
Elke keer als ik naar een nummer bel, stopt hij met bellen en krijg ik de melding dat ik oproep blokkeren moet uitschakelen. Als ik dan naar instellingen => bel + sms filter ga, staat daar alles mooi uit en ik heb ook niets in mijn blocklijsten staan.
Als ik naar mijn telefoon => internationaal bellen kijk, staat dat ook aan. Ik heb dit ook eens uitgezet om te proberen, maar niets lijkt te helpen.
Het is me slechts 1 keer gelukt om te bellen en dat was nadat ik mijn L920 verschillende keren aan-uit had gezet. Dan is me 1 gesprek gelukt. Daarna kreeg ik telkens weer dezelfde melding ivm oproep blokkeren.

Iemand hier een idee wat ik aan het vergeten ben?

BNet tag: whodares#1162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pataar
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 15:22
Heeft iemand anders hitte problemen als je lang spelletjes speelt?

Stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Pataar schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 20:22:
Heeft iemand anders hitte problemen als je lang spelletjes speelt?
Probleem wil ik het niet noemen, maar de telefoon kan behoorlijk warm worden ja! Zelf alleen nog maar meegemaakt bij Minesweeper van MS. Met de andere spellen op mijn telefoon, waaronder sommige die grafisch zwaarder zijn (en sowieso meer berekeningen moeten maken), gebeurd het niet. Denk dus dat er ook gewoon een probleem is met dat spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
MS Minesweeper dan weer niet bij mij... Vooral grafisch zware dingen. Halo Spartan Assault laat hem koken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:56

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik was MS Mahyong aan het spelen, best scary hoe warm dat ding al wordt bij zo'n simpel spelletje.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kittop
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-02-2023
zo... Black is binnen op 2 van m'n Lumia 920's
Het zou me benieuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:36
kittop schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 01:01:
zo... Black is binnen op 2 van m'n Lumia 920's
Het zou me benieuwen.
Hier een Simlock vrije toestel op KPN netwerk. Maar nog geen update te bekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 13:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

whodares schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 18:12:
Ik heb een klein probleempje met mijn L920. Ik kan namelijk niet bellen in het buitenland.
Elke keer als ik naar een nummer bel, stopt hij met bellen en krijg ik de melding dat ik oproep blokkeren moet uitschakelen. Als ik dan naar instellingen => bel + sms filter ga, staat daar alles mooi uit en ik heb ook niets in mijn blocklijsten staan.
Als ik naar mijn telefoon => internationaal bellen kijk, staat dat ook aan. Ik heb dit ook eens uitgezet om te proberen, maar niets lijkt te helpen.
Het is me slechts 1 keer gelukt om te bellen en dat was nadat ik mijn L920 verschillende keren aan-uit had gezet. Dan is me 1 gesprek gelukt. Daarna kreeg ik telkens weer dezelfde melding ivm oproep blokkeren.

Iemand hier een idee wat ik aan het vergeten ben?
geen provider blokkade?

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Russel88 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 08:32:
[...]

Hier een Simlock vrije toestel op KPN netwerk. Maar nog geen update te bekennen.
Hier een CV NL, maar staat ook nog steeds op Coming Soon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
We wachten maar af.....weet ook niet hoeveel tijd er zat tussen de Vodafone 920 editie om van coming soon naar available te gaan!!!

Dit is dag 2 dat de CV en KPN versie op coming soon staan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMPJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09 16:45
Afwezig schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 12:23:
Na een jaar de 920 gebruikt te hebben ben ik er ook uit. Voor mij nooit meer een windows phone. Hoe fucking moeilijk kan het zijn om binnen een jaar een goed werkende vpn feature in te bouwen? Half vorig jaar wordt een grote update aangekondigd waar het een en ander in zou moeten zitten. Echt een bewijs van totale onkunde dat we er na een jaar nog op zitten te wachten. Ik heb inmiddels maar een sony gekocht. Is ook niet alles maar als ik moet wachten tot Microsoft met een update komt ....
Datzelfde gevoel begint hier ook te overheersen, Microsoft is tergend traag met het toevoegen van 'nieuwe' features die op iOS/Android basisfunctie zijn. WP8 is een erg mooi vloeiend OS, echter zitten er zo ontzettend veel onhandigheidjes in die niet af zijn dat ik toch verder ga kijken als mijn Lumia 920 einde contract is. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
Tja het staat een ieder vrij om te kiezen wat hij/zij wil!!

Het is wel zo dat zowel ios en android in de opstart hetzelfde gekend hebben!!

Dus is het logisch dat iets wat al meer dan 6 jaar "draait" meer basisfuncties heeft dan iets wat nog maar 1-2 jaar draait !!

Dat het updaten langer duurt als we graag willen is zeker.....echter heb ik liever iets wat doordacht en goed draait dan een haastklus met mega-veel problemen na zo'n update!!!

Ikzelf ga WP wat meer tijd gunnen.....maar zoals ik zei staat het een ieder vrij z'n eigen plan te trekken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:36
Tja mijn grootste irritatie factoren zijn hopelijk snel opgelost, maar ik begrijp de frustratie wel hoor.
IOS was in het begin ook niet compleet, echter hadden ze geen echte concurentie op het smartphone gebied. Android had er maar 1. Microsoft komt in een markt wat al aardig gevuld is.
Je kan dus niet tergend langzaam iets opbouwen en verwachten dat mensen zomaar overstappen. Ik had echt meer daadkracht verwacht. Wordt m'n volgende telefoon een WP toestel? Waarschijnlijk wel, maar dat komt meer omdat ik geen Google software op m'n telefoon wil hebben en dat iPhones te klein zijn in formaat.
We wachten lekker af, Nokia bracht tenminste nog wat moois uit. Ben benieuwd hoe dat in de toekomst gaat als de overname definitief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
  • Laatst online: 12:36
Enige wat ik nog mis, is een quick settings & notificatie menu. Graag een pulldown als bij iOS & Android. Als die er komt met 8.1 dan is het toestel voor mij compleet.

Kleine ergenis: de overgangsanimaties in Windows Phone 8 die je niet kan uitzetten. Ik snap wel dat ze door die animatie tijd "kopen" en hierdoor het OS vloeiend lijkt. Het haalt echter wel flink de snelheid uit de handelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Het is allemaal persoonlijke smaak.

iOS heb ik 3 jaar gehad en ik heb me altijd super geirriteerd aan iTunes. Dat is gewoon de zwakheid van de iPhone vind ik zelf.

Android telefoons heb ik een paar keer in mijn hand gehad maar vond het OS (toen) heel erg schokkerig en buggy. Of het nu beter is weet ik niet, maar de 'Google' manier van denken vind ik eigenlijk niks

Windows Phone heb ik nu een jaar en er zijn inderdaad functies die ik nog wel mis. Maar voor wat het nu is werkt het voor mij toch al super, ook erg lekker samen met mijn 8.1 desktop en Surface. MS is niet snel met updaten maar als het OS zo groeit als in 2013 denk ik dat ze ook meer prio aan het OS gaan geven. Maar lijkt me ook dat ze dat pas doen als de Nokia overname rond is...

Ik moet nog een jaar met mijn L920 en daarna weeg ik weer een keer af.. Eisen en wensen kunnen veranderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mccAin
  • Laatst online: 01:05
Hoop dat we een keer de achtergrond kunnen veranderen zodat je net als met de metro interface van Windows 8.1 je wallpaper achter je tiles ziet. Zou het geheel wat minder saai maken. Heb de L920 nu een jaar ongeveer en ben de lay-out wel een beetje beu om eerlijk te zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
mccAin schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:09:
Hoop dat we een keer de achtergrond kunnen veranderen zodat je net als met de metro interface van Windows 8.1 je wallpaper achter je tiles ziet. Zou het geheel wat minder saai maken. Heb de L920 nu een jaar ongeveer en ben de lay-out wel een beetje beu om eerlijk te zijn..
Komt er volgens mij zeker aan. De vraag is alleen wanneer. Ik denk dat dit geïmplementeerd zal worden bij het uniformiseren van WP en Windows RT. Volgens mij wordt dit dus in 'WP threshold' (dus na WP8.1; waarschijnlijk WP9).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConanTheB
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-06 00:43
Mogelijk komt er ook een WP 8.9. Ook gebeurt met WP 7.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
Ik denk wel dat de lumia 920 nog een update zal krijgen (gratis of tegen betaling) naar WP9. Low end devices zullen waarschijnlijk uit de boot vallen. Laten we hopen dat het niet zoals bij windows phone 7.X is, ik veronderstel normaliter niet want de reden van het niet upgraden naar WP8 was gelegen in het feit dat de hardware niet compatibel was met de windows NT/8 kernel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
ConanTheB schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:14:
Mogelijk komt er ook een WP 8.9. Ook gebeurt met WP 7.8
Mja, WP7.8 is er alleen gekomen omdat ze wel met een tegemoetkoming moesten komen en een upgrade naar WP8 was uitgesloten (vanwege secureboot enz.)
WP9 zou naar verwachting gewoon op elk WP8 toestel moeten kunnen worden geïnstalleerd. Ik ga er vanuit dat MS dit ook gewoon doet, maar moet het wel eerst even afwachten.
shizoframia schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:20:
[...] want de reden van het niet upgraden naar WP8 was gelegen in het feit dat de hardware niet compatibel was met de windows NT/8 kernel.
Nah, de kernel draait wel. Het ontbreken van een tpm chip dat de beveiliging van WP8 onderuit haalt is het probleem geweest.

[ Voor 28% gewijzigd door Caelorum op 16-01-2014 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 08:07

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Caelorum schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:53:
[...]

Mja, WP7.8 is er alleen gekomen omdat ze wel met een tegemoetkoming moesten komen en een upgrade naar WP8 was uitgesloten (vanwege secureboot enz.)
WP9 zou naar verwachting gewoon op elk WP8 toestel moeten kunnen worden geïnstalleerd. Ik ga er vanuit dat MS dit ook gewoon doet, maar moet het wel eerst even afwachten.

[...]

Nah, de kernel draait wel. Het ontbreken van een tpm chip dat de beveiliging van WP8 onderuit haalt is het probleem geweest.
Microsoft zou zichzelf dan flink in de vingers snijden als ze dat niet doen.
Windows Phone 7 is nooit populair geweest, toen konden ze dit geintje nog uithalen ondank het niet werd gewaardeerd.
Nu hebben ze een grotere userbase waarbij ze een goede naam kunnen verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Even aan T-Mobile gevraagd hoe het met Lumia Black zit..

Reactie via e-mail (Rutger Geerling)16/01/2014 11:23
Geachte heer X,
Bedankt voor uw e-mailbericht.
U vraagt zich af wanneer de Lumia Black update beschikbaar is voor de Lumia 920. Graag geef ik u hierover meer informatie. Nokia is onlangs begonnen met de uitrol van deze update voor de Nokia Lumia 925 en Lumia 1020. Andere modellen zullen in de komende weken volgen. Zodra de update beschikbaar is voor uw de Nokia Lumia 920 ontvangt u hiervan een melding op het toestel.
Met vriendelijke groeten,
Rutger Geerling
T-Mobile Klantenservice BV

Kan dus nog wel even duren.

Is trouwens Vodafone altijd veel sneller met updates?

[ Voor 7% gewijzigd door enomiss op 16-01-2014 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
Nou.....vandaag wordt het hem ook niet qua update voor de CV NL.

Hopelijk morgen.....!!! Wait and See!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Mijn KPN L920 krijgt nu de update binnen terwijl op de availability-lijst deze nog staat als "coming soon"... just letting you know :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-11-2023
Yup, dat was het dus. Dat ik daar niet aan gedacht heb 8)7
Probleem is dus opgelost, bedankt voor de tip

BNet tag: whodares#1162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rommel
  • Laatst online: 21:05
Mijn 920 CV krijgt op dit moment 4 updates binnen. Zat op de 3047.0000.1326.2005.

Everything that has a beginning has a end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
Ik krijg nu ook de update aangeboden op mijn 920 CV (met Vodafone). :)

[ Voor 7% gewijzigd door BigEagle op 16-01-2014 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Heb nu revisie fw: 3051.40000.1349.0006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 10:07
Voor KPN is de update ook beschikbaar ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rommel
  • Laatst online: 21:05
Yeps zelfde fw nummer hier, Black staat er dus inmiddels op. Geen schokkende veranderingen, draait goed tot nu toe.

Wel beter dat je nu programma's kunt afsluiten doormiddel van op de X te drukken.

[ Voor 26% gewijzigd door Rommel op 16-01-2014 20:06 ]

Everything that has a beginning has a end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimvanp1
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-09 12:54
Hier komt black ook binnen 920 CV (België, Mobistar). Toch benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-09 12:01
Hier ook "black" aan het installeren.
Had de developers preview al lopen, dus benieuwd wat Nokia heeft toegevoegd :)

Edit: KPN NL

[ Voor 6% gewijzigd door SjorsC op 16-01-2014 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Black komt binnen via T-Mobile!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmndr_adama
  • Laatst online: 16:37
Op m'n 920 CV is de installatie nu bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
De update verliep vlekkeloos. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Grrr.... Nog niets hier ^^ Ik zit ook nog op 3047.0000.1326.2002 (dus niet 2005)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-01-2024
Nu updates aan het installeren, er stonden iets van 5 klaar om te installeren. Eindelijk :)
Gewoon Nederlandse L920 simlockvrij.
Pagina: 1 ... 106 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;

Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;