PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Galaxy S23 ultra / Galaxy TAB S5e / Surface Pro (i7-512-16)
Overigens heb ik hier een device waar een developer image op is geflasht. Daarom dus ook dat ik het vreemd vind dat ze die niet meteen in de eerste lichting mee gooien en er ook helemaal niets over loslaten. Je zou toch denken dat die images meteen over zouden gaan op de nieuwste updates...
nice.. je zou toch zeggen dat unbranded gewoon unbranded is, dus in ieder land hetzelfde.. kunnen ze dan goed voor iedereen beschikbaar stellenthe Runningman schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:14:
Die van mij is unbranded uit zweden en is nu aan het binnenhalen. Hoewel... hij staat al 10 minuten op 'Installatie voorbereiden: 100%'. Spannend........
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Kan het me niet exact herinneren, maar Nokia staat zeker in de top 3 van meest verkochte telefoons in Rusland. Veelgebruikte sites en services zoals Yandex hebben vele Apps in de store. Yandex geeft bv een goede en gratis navigatie service met real-time traffic en offline maps.hahahi20 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 20:37:
[...]
Je wordt helemaal doodgegooid met 1520 reclames daar... Hopen dat het werkt voor meer marktaandeel. Ik kreeg te horen dat het ecosysteem van WP8 daar al veel volwassener is op het gebied van apps van plaatselijke bedrijven.
Blorgh! Kom net terug uit India. Of moet de update echt door je eigen provider gepushed worden en in eigen land(country profile check)? Ik kan dus niet even wat settings veranderen zodat de update toch wordt binnengetrokken of bv via Internet de update downloaden?Devin19 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 21:42:
Lumia Black aan het downloaden op mn unlocked L920 uit Zweden.
http://www.wpcentral.com/...ack-india-and-italy-first
It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
T zal dus nog voor vandaag worden!
UPDATE: voor betrokken belgen: blijkbaar ook de CV BE staat op 'Coming soon'...
[ Voor 23% gewijzigd door shizoframia op 14-01-2014 11:59 ]
Toch wel, dat zijn de country variants.
zeker, zeker
Ik heb hem op mijn (CV NL) 1020 prima kunnen installeren..Johnny schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:48:
Ik heb de black update gekregen vandaag (zweeds model unbranded), maar ik kan toch niet Nokia Beamer installeren. Iemand anders wel gelukt uit de NL store? ik vind de app ook niet als ik zoek. Als ik een QR-link gebruik dan zie ik een melding dat de black update nodig heb terwijl ik die wel echt heb.
Probeer het via de Windows Phone Central app. Daarin naar rechts swipen zodat je een scherm naar links gaat, zoeken naar "Nokia Beamer", vervolgens in het artikel naar links swipen en dan krijg je een menu waar je naar de app in de store kan gaan..Johnny schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:48:
Ik heb de black update gekregen vandaag (zweeds model unbranded), maar ik kan toch niet Nokia Beamer installeren. Iemand anders wel gelukt uit de NL store? ik vind de app ook niet als ik zoek. Als ik een QR-link gebruik dan zie ik een melding dat de black update nodig heb terwijl ik die wel echt heb.
https://opensea.io/seaart
Dit is het L920 topic :-)Tomba schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:49:
[...]
Ik heb hem op mijn (CV NL) 1020 prima kunnen installeren.
Ook via de WPC app:
"This app is not available for your device. Tap here for more info"
en na tap zie je iets over software update, maar in info staat toch echt Nokia Black.
[ Voor 42% gewijzigd door .Johnny op 14-01-2014 13:05 ]
Ik ben er vrij zeker van dat dit een developer image is die compleet los staat van de country variants. Maar ik kan er goed naast zitten en zal wel gewoon afwachten en eventueel een CV image er op zetten als alle benodigde software nog online te vinden is ^^
Jup, dat lijkt me zelfs de enige manier. Voor wie niet weet hoe het moet: http://blinkthinks.wordpr...re-even-without-navifirm/Powergrim schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:13:
Nokia Care suite en package manager gebruiken om de rom binnen te trekken en te installeren?
[ Voor 34% gewijzigd door Caelorum op 14-01-2014 13:45 ]
navifirm, voor het downloaden van de rom (als het nog bestaat tenminste) en vervolgens nokia care suite om te deployen... dacht nl. dat ncs beperkt was in de roms die je kon zoekenPowergrim schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:13:
Stel dat de CV variant van Nederland uitkomt en ik wil deze op een CV_Fin Lumia920 zetten hoe kan ik dat het beste aanpakken. Nokia Care suite en package manager gebruiken om de rom binnen te trekken en te installeren?
[ Voor 19% gewijzigd door shizoframia op 14-01-2014 13:52 ]
Als alternatief voor Nokia Care Suite kun je ook Nokia Updater for Retail gebruiken.
Nokia Beamer geeft dan dezelfde melding als bij mij op Amber... misschien moet de telefoon nog wat onderdelen downloaden?
Coming doen is ook goed nieuws. Fingers crossed dat hij vandaag nog komt.
"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards
en met welke versie? CV NL?Reaper.JA2 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:09:
Zojuist geüpdate naar Black, maar met de voorgeïnstalleerde preview van GDR 3 zijn er weinig spannende veranderingen, behalve dat Glimp 2.0 me positief verrast! Door met je hand over de telefoon te gaan (bij 'voorproef' in ieder geval) geeft de telefoon alle notificaties. Best fancy
Vodafone NL. Lumia Black!
"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards
Dat is dan ook de enige voor de lumia 920 die voor Nederland op 'available' staat. Echter bovenstaand gaf iemand aan dat soms updates binnenkomen zelfs al staat de status nog op 'Coming soon'. Ik ben vooral nieuwsgierig naar CV NL.Sanction schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:17:
Krijg nu een update binnen. Vodafone NL.
[ Voor 4% gewijzigd door shizoframia op 14-01-2014 15:24 ]
... ohw, heb de CV kennelijk.. hoe irri.. afijn, we wachten weer verder
[ Voor 27% gewijzigd door Sa1 op 14-01-2014 15:29 ]
Maar heb je ook de vodafone variant of heb je de CV?Sa1 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:27:
mmmm, k heb vodafone, maar nog niets binnen .. heul vervelendgeduld is een slechte eigenschap van me.
... ohw, heb de CV kennelijk.. hoe irri.. afijn, we wachten weer verder
ja precies, dat zag ik later pasmccAin schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:31:
[...]
Maar heb je ook de vodafone variant of heb je de CV?Want daar heeft het tenslotte mee te maken.
Jammer, deze feature zou namelijk heel handig zijn.Sanction schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:59:
Helaas nog steeds niet mogelijk om het volume onafhankelijk in te stellen.

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
Stond toch ook niet in het changelog voor gdr3?Sanction schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:59:
Helaas nog steeds niet mogelijk om het volume onafhankelijk in te stellen.
Nogal ja, mijn ring-volume mag op maximaal staan en games bijvoorbeeld een stuk minder. Moet dat nu per gebruik wijzigen waardoor ik de telefoon soms niet hoor overgaan.BigEagle schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:03:
[...]
Jammer, deze feature zou namelijk heel handig zijn.
Had er stiekem op gehoopt.Scrisissszzz schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:04:
[...]
Stond toch ook niet in het changelog voor gdr3?
Dacht ik dus ook..shizoframia schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:04:
Aparte volumeregeling staat gepland voor WP8.1.
Werd wel door veel tech sites vermeld maar is nooit formeel bevestigd geweest. Nog een half jaartje wachten en dan hebben we die feature ook...Scrisissszzz schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:04:
[...]
Stond toch ook niet in het changelog voor gdr3?
edit: wat bijkomende info omtrent WP8.1
http://www.wpcentral.com/...-81-new-features-revealed
[ Voor 14% gewijzigd door shizoframia op 14-01-2014 16:08 ]
Ik heb Beamer gewoon werkend op mijn unbranded L920 uit zweden, maar ik had beamer al voor de Black update op mijn L920 staan. Probeer anders eens vanaf afstand te installeren? (via de windowsphone website op je pc bijvoorbeeld..Johnny schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:48:
Ik merk overigens dat t niet zo makkelijk is om NIET twee keer op t scherm te tikken om te kijken of er nog iets nieuws is ipv alleen een 'glance' op het scherm te werpen.
[ Voor 11% gewijzigd door Devin19 op 14-01-2014 16:18 ]
Pools dus. Nog geen update staat ook Waiting for approval. Ben bang dat Polen één van de laatste landen is die de update binnen krijg. Ik zit zwaar aan te denken om NL firmware op te zetten. Probleem is dat ik de telefoon nu 1 maand heb en dat na firmware switch de garantie niet meer geldig zal zijn.
Je kan er altijd terug een CV PL proberen op te zetten indien je hem binnen moet sturen. Als je het goed uitvoert, kunnen ze nooit nagaan dat de software ooit anders was. Mij is het vroeger gelukt om de CV BE erop te zetten ipv de CV NL. Na hem te laten vallen heb ik terug de CV NL erop gezet en deze alsdusdanig binnengestuurd.Watchmano schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:17:
SW variant CV PL
Pools dus nog geen update staat ook Waiting for approval. Ben bang dat Polen één van de laatste landen is die de update binnen krijg. Ik zit zwaar aan te denken om NL firmware op te zetten. Probleem is dat ik de telefoon nu 1 maand heb en dat na firmware switch de garantie niet meer geldig zal zijn.
Let wel, je doet dit op eigen risico... Aan de hardware zou ik echter nooit komen.
Ik doe voor ik een toestel binnenstuur altijd een reset naar fabrieksinstellingen. Na het deployen van een andere CV staat het toestel net hetzelfde: als bij een initiële startup. Ik doe dit zodat ze niet met mijn gegevens kunnen flikflooien.
[ Voor 3% gewijzigd door shizoframia op 14-01-2014 16:22 ]
Is dat wel zo? Meende te herinneren dat er een jaar ofzo geleden daar een rechtzaak over was en dat de uitkomst was dat het wel degelijk mag.Watchmano schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:17:
[...] Probleem is dat ik de telefoon nu 1 maand heb en dat na firmware switch de garantie niet meer geldig zal zijn.
Ah dit dus. niet echt een rechtzaak, maar genoeg voor mij
De garantie blijft dus gewoon gelden tenzij het defect is veroorzaakt door het flashen van andere firmware.[...]Als het defect aan een telefoon niet het directe gevolg is van het rooten of jailbreaken, blijft de garantie gelden, ook als in de voorwaarden van de verkoper staat dat het niet het geval is. Dat bevestigt ict-jurist Arnoud Engelfriet aan Tweakers naar aanleiding van een geschil tussen tweaker F1k en retailer The Phone House. "De insteek is namelijk niet of de garantie geldt ja of nee, maar de vraag is of déze storing mijn schuld is of een fabrieksfout", aldus Engelfriet. "Dus per bug of storing moet je de oorzaak achterhalen. Dat ik mijn firmware flash, betekent niet dat de batterij straffeloos binnen een uur leeg mag lopen, tenzij mijn nieuwe firmware ontzettend slurpt natuurlijk."[...]
[ Voor 4% gewijzigd door Caelorum op 14-01-2014 16:26 ]
Hmm dat is een goeie. Ik neem aan dat switchen van firmware één richtingsverkeer is? of kan het ook goed misgaan? heb het namelijk nog nooit gedaan. Heb al wel wat info bij elkaar gezocht van hoe het moet. Ik wacht nog een paar dagen als die dan nog niet binnen is dan ga ik ervoorshizoframia schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:21:
[...]
Je kan er altijd terug een CV PL proberen op te zetten indien je hem binnen moet sturen. Als je het goed uitvoert, kunnen ze nooit nagaan dat de software ooit anders was. Mij is het vroeger gelukt om de CV BE erop te zetten ipv de CV NL. Na hem te laten vallen heb ik terug de CV NL erop gezet en deze alsdusdanig binnengestuurd.
Let wel, je doet dit op eigen risico... Aan de hardware zou ik echter nooit komen.
Ik doe voor ik een toestel binnenstuur altijd een reset naar fabrieksinstellingen. Na het deployen van een andere CV staat het toestel net hetzelfde: als bij een initiële startup. Ik doe dit zodat ze niet met mijn gegevens kunnen flikflooien.
Deze:Devin19 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:13:
[...]
Ik heb Beamer gewoon werkend op mijn unbranded L920 uit zweden, maar ik had beamer al voor de Black update op mijn L920 staan. Probeer anders eens vanaf afstand te installeren? (via de windowsphone website op je pc bijvoorbeeld.
Ik merk overigens dat t niet zo makkelijk is om NIET twee keer op t scherm te tikken om te kijken of er nog iets nieuws is ipv alleen een 'glance' op het scherm te werpen.
http://www.windowsphone.c...d0-4945-9bf6-30cf0582043f
Werkt helaas ook niet, eerste wat ik probeerde :-) de online versie van de shop toont de installatie link niet, er staat alleen een "download manually" link die je een xap bestand oplevert.
Ik heb PhotoBeamer van Nokia zonder problemen kunnen installeren.
de versie is: 1.2.0.5
Mijn besturingssysteem is: 8.0.10328.78
en de firmware is de: 1326.2001 (Duits exemplaar meen ik)
De 920 van mij dochter accepteerd de PhotoBeamer ook.
en haar firmware is de 1326.2006 en heeft het zelfde besturingssysteem
misschien kan je hier wat mee?
beamer is niet hetzelfde als photobeamer!kittop schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 17:19:
@ Johnny
Ik heb PhotoBeamer van Nokia zonder problemen kunnen installeren.
de versie is: 1.2.0.5
Mijn besturingssysteem is: 8.0.10328.78
en de firmware is de: 1326.2001 (Duits exemplaar meen ik)
De 920 van mij dochter accepteerd de PhotoBeamer ook.
en haar firmware is de 1326.2006 en heeft het zelfde besturingssysteem
misschien kan je hier wat mee?
beamer biedt meer functionaliteit dan photobeamer en zou enkel werken op black... ik heb photobeamer meer dan een jaar in gebruik maar heb beamer nog nooit zelf kunnen downloaden/gebruiken
Als we nou een SD kaart in de 920 konden doen had je hem daar misschien nog mee kunnen installeren, maar dat zit er ook niet in....Johnny schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:29:
[...]
Deze:
http://www.windowsphone.c...d0-4945-9bf6-30cf0582043f
[afbeelding]
Werkt helaas ook niet, eerste wat ik probeerde :-) de online versie van de shop toont de installatie link niet, er staat alleen een "download manually" link die je een xap bestand oplevert.
Maar dat is inderdaad dezelfde als ik heb, ik kan hem nu ook niet meer downloaden, niet via windowsphone.com en niet via mn telefoon. Maar ik heb hem er gelukkig nog op staan. Ik begin me wel af te vragen hoe ik hem op mn telefoon gekregen heb dan, stond er toch al een tijdje op.
Dan maar hopen dat de app binnenkort beschikbaar komt.
Oh dan zal ik dat ook wel zo gedaan hebben dan.hahahi20 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 19:28:
Vroeger kon je hem gewoon via een link naar je telefoon pushen. Ook als hij nog op Amber draaide. Ik heb het ook gedaan, maar verwijderd omdat hij nog niet werkte.
Nokia Refocus werkt ook mooi op de L920 trouwens.
Bluetooth LE gaat leuk worden voor iedereen die zich tot op heden ergerde aan het feit dat geen enkele smart watch of activity tracker compatible is met WP. Betekent ook dat we binnenkort kunnen uitkijken naar officiële apps voor in ieder geval de Fitbit serie en ik gok wel een paar meer, met wat geluk de Pebble.
Glance 2 is op zich ook tof, niet wereldschokken maar handig zeker wel.
Getinker aan de camera algoritmes is ook altijd interessant om te zien hoe het zich nu gedraagt en Storyteller is nog verbazingwekkend leuk om mee te spelen.
Al met al, geen 8.1 maar toch zeker wel een 7.5 waard.
[ Voor 13% gewijzigd door Daenney op 14-01-2014 20:07 ]
Witte Lumia 920 opgehaald op op 23-2
De app van Fitbit komt (helaasDaenney schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 20:05:
Er zitten op zich best een paar toffe dingen in de combo Black + GDR3.
Bluetooth LE gaat leuk worden voor iedereen die zich tot op heden ergerde aan het feit dat geen enkele smart watch of activity tracker compatible is met WP. Betekent ook dat we binnenkort kunnen uitkijken naar officiële apps voor in ieder geval de Fitbit serie en ik gok wel een paar meer, met wat geluk de Pebble.
Glance 2 is op zich ook tof, niet wereldschokken maar handig zeker wel.
Getinker aan de camera algoritmes is ook altijd interessant om te zien hoe het zich nu gedraagt en Storyteller is nog verbazingwekkend leuk om mee te spelen.
Al met al, geen 8.1 maar toch zeker wel een 7.5 waard.
Ik ben dus niet de enige? vreemd. Zijn er hier mensen die het wel lukt om hem nu te downloaden?Devin19 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 19:19:
[...]
Als we nou een SD kaart in de 920 konden doen had je hem daar misschien nog mee kunnen installeren, maar dat zit er ook niet in...
Maar dat is inderdaad dezelfde als ik heb, ik kan hem nu ook niet meer downloaden, niet via windowsphone.com en niet via mn telefoon. Maar ik heb hem er gelukkig nog op staan. Ik begin me wel af te vragen hoe ik hem op mn telefoon gekregen heb dan, stond er toch al een tijdje op.
Dan maar hopen dat de app binnenkort beschikbaar komt.
Ik heb trouwens nog een raar probleem sinds de update: mijn geluid voor belsignaal/notificaties is weg. notificaties en als er gebeld wordt trilt nog wel, maar ik heb geen geluid meer, ondanks dat volume aan staat. Ik kan ook nog steeds muziek afspelen (over de speaker) dus het is niet alsof hij denkt dat een koptelefoon is aangesloten. Bellen werkt ook gewoon maar voor de rest doet de telefoon alsof volume op 0 staat. weird stuff. Reboot helpt niet, weinig zin in een hard reset. Iemand tips? Of heb ik nu toch gescheiden volumes gekregen en staat er ergens het volume voor notificaties op 0 :-)
[ Voor 9% gewijzigd door .Johnny op 15-01-2014 10:13 ]
Half jaartje? Now way hoor, in april wil ik WP8.1 hebben. Ik hoop zelfs op een preview in maart.shizoframia schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:05:
[...]
Werd wel door veel tech sites vermeld maar is nooit formeel bevestigd geweest. Nog een half jaartje wachten en dan hebben we die feature ook...
edit: wat bijkomende info omtrent WP8.1
http://www.wpcentral.com/...-81-new-features-revealed
En T-Mobile, schiet eens op.

[ Voor 3% gewijzigd door enomiss op 15-01-2014 11:30 ]
Ik denk dat we in april misschien de preview mogen verwachten met de build conferentie. Er is enkel formeel bekend gemaakt dat ze de features dan zullen bekend maken. Pas tegen/tijdens/na de zomer verwacht ik dat ze WP8.1 gaan uitrollen naar het grote publiek... Ik zou deze ook vroeger willen maar probeer niet te optimisch te zijn naar release dates van dergelijke updates.enomiss schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:25:
[...]
Half jaartje? Now way hoor, in april wil ik WP8.1 hebben. Ik hoop zelfs op een preview in maart.
En T-Mobile, schiet eens op.
Als WP8.1 pas in juni/juli komt dan vind ik MS echt belachelijk traag. Waarom moet alles in 1 grote update. Waarom moeten we nog een half jaar wachten op een tiental features die in een week in elkaar geflanst kunnen worden.shizoframia schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:57:
[...]
Ik denk dat we in april misschien de preview mogen verwachten met de build conferentie. Er is enkel formeel bekend gemaakt dat ze de features dan zullen bekend maken. Pas tegen/tijdens/na de zomer verwacht ik dat ze WP8.1 gaan uitrollen naar het grote publiek... Ik zou deze ook vroeger willen maar probeer niet te optimisch te zijn naar release dates van dergelijke updates.
Ik betwijfel dat die 'in een week in elkaar geflanst kunnen worden' en daarnaast zal er flink getest en geoptimaliseerd worden om WP het stabiele en snelle OS te laten blijven dat het nu is.enomiss schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 12:10:
[...]
Als WP8.1 pas in juni/juli komt dan vind ik MS echt belachelijk traag. Waarom moet alles in 1 grote update. Waarom moeten we nog een half jaar wachten op een tiental features die in een week in elkaar geflanst kunnen worden.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Een week is wel heel erg optimistisch hoor...enomiss schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 12:10:
[...]
Waarom moeten we nog een half jaar wachten op een tiental features die in een week in elkaar geflanst kunnen worden.
Dat was dus niet overbodig. Ringer stond inderdaad uit. Vaag zeg, is dat de standaardinstelling na een upgrade?Popmart1970 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:56:
Mss overbodig maar als je (op je hoofdscherm staat) de volumeknop indrukt.....wat geeft de statusbalk bovenin aan....beltoon&trillen of trillen ?!!
opgelost is t belangrijkste...toch!!! ;-)
http://forums.wpcentral.c...e-any-expert-opinion.html
Dat kan. Ik had een IPhone 4 waar de gesprekken steeds van verbraken door slechte antenne. Toen maar aan de Galaxy S3 die om de 3 maanden een factory reset nodig had om vlot te blijven. Nu de 920. Niet perfect maar wel de fijnste smartphone die ik tot nu toe gebruikt heb.Afwezig schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 12:23:
Na een jaar de 920 gebruikt te hebben ben ik er ook uit. Voor mij nooit meer een windows phone.
Verwijderd
Elke keer als ik naar een nummer bel, stopt hij met bellen en krijg ik de melding dat ik oproep blokkeren moet uitschakelen. Als ik dan naar instellingen => bel + sms filter ga, staat daar alles mooi uit en ik heb ook niets in mijn blocklijsten staan.
Als ik naar mijn telefoon => internationaal bellen kijk, staat dat ook aan. Ik heb dit ook eens uitgezet om te proberen, maar niets lijkt te helpen.
Het is me slechts 1 keer gelukt om te bellen en dat was nadat ik mijn L920 verschillende keren aan-uit had gezet. Dan is me 1 gesprek gelukt. Daarna kreeg ik telkens weer dezelfde melding ivm oproep blokkeren.
Iemand hier een idee wat ik aan het vergeten ben?
BNet tag: whodares#1162
Stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Probleem wil ik het niet noemen, maar de telefoon kan behoorlijk warm worden ja! Zelf alleen nog maar meegemaakt bij Minesweeper van MS. Met de andere spellen op mijn telefoon, waaronder sommige die grafisch zwaarder zijn (en sowieso meer berekeningen moeten maken), gebeurd het niet. Denk dus dat er ook gewoon een probleem is met dat spel.Pataar schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 20:22:
Heeft iemand anders hitte problemen als je lang spelletjes speelt?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het zou me benieuwen.
Hier een Simlock vrije toestel op KPN netwerk. Maar nog geen update te bekennen.kittop schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 01:01:
zo... Black is binnen op 2 van m'n Lumia 920's
Het zou me benieuwen.
geen provider blokkade?whodares schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 18:12:
Ik heb een klein probleempje met mijn L920. Ik kan namelijk niet bellen in het buitenland.
Elke keer als ik naar een nummer bel, stopt hij met bellen en krijg ik de melding dat ik oproep blokkeren moet uitschakelen. Als ik dan naar instellingen => bel + sms filter ga, staat daar alles mooi uit en ik heb ook niets in mijn blocklijsten staan.
Als ik naar mijn telefoon => internationaal bellen kijk, staat dat ook aan. Ik heb dit ook eens uitgezet om te proberen, maar niets lijkt te helpen.
Het is me slechts 1 keer gelukt om te bellen en dat was nadat ik mijn L920 verschillende keren aan-uit had gezet. Dan is me 1 gesprek gelukt. Daarna kreeg ik telkens weer dezelfde melding ivm oproep blokkeren.
Iemand hier een idee wat ik aan het vergeten ben?
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Hier een CV NL, maar staat ook nog steeds op Coming Soon...Russel88 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 08:32:
[...]
Hier een Simlock vrije toestel op KPN netwerk. Maar nog geen update te bekennen.
Dit is dag 2 dat de CV en KPN versie op coming soon staan!!
Datzelfde gevoel begint hier ook te overheersen, Microsoft is tergend traag met het toevoegen van 'nieuwe' features die op iOS/Android basisfunctie zijn. WP8 is een erg mooi vloeiend OS, echter zitten er zo ontzettend veel onhandigheidjes in die niet af zijn dat ik toch verder ga kijken als mijn Lumia 920 einde contract is. Jammer.Afwezig schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 12:23:
Na een jaar de 920 gebruikt te hebben ben ik er ook uit. Voor mij nooit meer een windows phone. Hoe fucking moeilijk kan het zijn om binnen een jaar een goed werkende vpn feature in te bouwen? Half vorig jaar wordt een grote update aangekondigd waar het een en ander in zou moeten zitten. Echt een bewijs van totale onkunde dat we er na een jaar nog op zitten te wachten. Ik heb inmiddels maar een sony gekocht. Is ook niet alles maar als ik moet wachten tot Microsoft met een update komt ....
Het is wel zo dat zowel ios en android in de opstart hetzelfde gekend hebben!!
Dus is het logisch dat iets wat al meer dan 6 jaar "draait" meer basisfuncties heeft dan iets wat nog maar 1-2 jaar draait !!
Dat het updaten langer duurt als we graag willen is zeker.....echter heb ik liever iets wat doordacht en goed draait dan een haastklus met mega-veel problemen na zo'n update!!!
Ikzelf ga WP wat meer tijd gunnen.....maar zoals ik zei staat het een ieder vrij z'n eigen plan te trekken!!
IOS was in het begin ook niet compleet, echter hadden ze geen echte concurentie op het smartphone gebied. Android had er maar 1. Microsoft komt in een markt wat al aardig gevuld is.
Je kan dus niet tergend langzaam iets opbouwen en verwachten dat mensen zomaar overstappen. Ik had echt meer daadkracht verwacht. Wordt m'n volgende telefoon een WP toestel? Waarschijnlijk wel, maar dat komt meer omdat ik geen Google software op m'n telefoon wil hebben en dat iPhones te klein zijn in formaat.
We wachten lekker af, Nokia bracht tenminste nog wat moois uit. Ben benieuwd hoe dat in de toekomst gaat als de overname definitief is.
Kleine ergenis: de overgangsanimaties in Windows Phone 8 die je niet kan uitzetten. Ik snap wel dat ze door die animatie tijd "kopen" en hierdoor het OS vloeiend lijkt. Het haalt echter wel flink de snelheid uit de handelingen.
iOS heb ik 3 jaar gehad en ik heb me altijd super geirriteerd aan iTunes. Dat is gewoon de zwakheid van de iPhone vind ik zelf.
Android telefoons heb ik een paar keer in mijn hand gehad maar vond het OS (toen) heel erg schokkerig en buggy. Of het nu beter is weet ik niet, maar de 'Google' manier van denken vind ik eigenlijk niks
Windows Phone heb ik nu een jaar en er zijn inderdaad functies die ik nog wel mis. Maar voor wat het nu is werkt het voor mij toch al super, ook erg lekker samen met mijn 8.1 desktop en Surface. MS is niet snel met updaten maar als het OS zo groeit als in 2013 denk ik dat ze ook meer prio aan het OS gaan geven. Maar lijkt me ook dat ze dat pas doen als de Nokia overname rond is...
Ik moet nog een jaar met mijn L920 en daarna weeg ik weer een keer af.. Eisen en wensen kunnen veranderen
Komt er volgens mij zeker aan. De vraag is alleen wanneer. Ik denk dat dit geïmplementeerd zal worden bij het uniformiseren van WP en Windows RT. Volgens mij wordt dit dus in 'WP threshold' (dus na WP8.1; waarschijnlijk WP9).mccAin schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:09:
Hoop dat we een keer de achtergrond kunnen veranderen zodat je net als met de metro interface van Windows 8.1 je wallpaper achter je tiles ziet. Zou het geheel wat minder saai maken. Heb de L920 nu een jaar ongeveer en ben de lay-out wel een beetje beu om eerlijk te zijn..
Mja, WP7.8 is er alleen gekomen omdat ze wel met een tegemoetkoming moesten komen en een upgrade naar WP8 was uitgesloten (vanwege secureboot enz.)ConanTheB schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:14:
Mogelijk komt er ook een WP 8.9. Ook gebeurt met WP 7.8
WP9 zou naar verwachting gewoon op elk WP8 toestel moeten kunnen worden geïnstalleerd. Ik ga er vanuit dat MS dit ook gewoon doet, maar moet het wel eerst even afwachten.
Nah, de kernel draait wel. Het ontbreken van een tpm chip dat de beveiliging van WP8 onderuit haalt is het probleem geweest.shizoframia schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:20:
[...] want de reden van het niet upgraden naar WP8 was gelegen in het feit dat de hardware niet compatibel was met de windows NT/8 kernel.
[ Voor 28% gewijzigd door Caelorum op 16-01-2014 12:55 ]
Microsoft zou zichzelf dan flink in de vingers snijden als ze dat niet doen.Caelorum schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:53:
[...]
Mja, WP7.8 is er alleen gekomen omdat ze wel met een tegemoetkoming moesten komen en een upgrade naar WP8 was uitgesloten (vanwege secureboot enz.)
WP9 zou naar verwachting gewoon op elk WP8 toestel moeten kunnen worden geïnstalleerd. Ik ga er vanuit dat MS dit ook gewoon doet, maar moet het wel eerst even afwachten.
[...]
Nah, de kernel draait wel. Het ontbreken van een tpm chip dat de beveiliging van WP8 onderuit haalt is het probleem geweest.
Windows Phone 7 is nooit populair geweest, toen konden ze dit geintje nog uithalen ondank het niet werd gewaardeerd.
Nu hebben ze een grotere userbase waarbij ze een goede naam kunnen verliezen.
Reactie via e-mail (Rutger Geerling)16/01/2014 11:23
Geachte heer X,
Bedankt voor uw e-mailbericht.
U vraagt zich af wanneer de Lumia Black update beschikbaar is voor de Lumia 920. Graag geef ik u hierover meer informatie. Nokia is onlangs begonnen met de uitrol van deze update voor de Nokia Lumia 925 en Lumia 1020. Andere modellen zullen in de komende weken volgen. Zodra de update beschikbaar is voor uw de Nokia Lumia 920 ontvangt u hiervan een melding op het toestel.
Met vriendelijke groeten,
Rutger Geerling
T-Mobile Klantenservice BV
Kan dus nog wel even duren.
Is trouwens Vodafone altijd veel sneller met updates?
[ Voor 7% gewijzigd door enomiss op 16-01-2014 13:47 ]
Hopelijk morgen.....!!! Wait and See!!!
Yup, dat was het dus. Dat ik daar niet aan gedacht heb

Probleem is dus opgelost, bedankt voor de tip
BNet tag: whodares#1162
Everything that has a beginning has a end
[ Voor 7% gewijzigd door BigEagle op 16-01-2014 19:55 ]
Wel beter dat je nu programma's kunt afsluiten doormiddel van op de X te drukken.
[ Voor 26% gewijzigd door Rommel op 16-01-2014 20:06 ]
Everything that has a beginning has a end
Had de developers preview al lopen, dus benieuwd wat Nokia heeft toegevoegd
Edit: KPN NL
[ Voor 6% gewijzigd door SjorsC op 16-01-2014 20:45 ]
Gewoon Nederlandse L920 simlockvrij.
Dit topic is gesloten.
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;
Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;