Excuus, je hebt gelijk!ozzynator schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:52:
[...]
doe eens bij een contact op het wijzigpotloodje klikken en daarna op beltoon, dan gaat er me toch een wereld voor je open....
Staat inderdaad niet in het boekje, maar doelde daarmee op iets anders.
Dus net als bij wp7.niks zeg maar.
Sinds kort heb ik ook een lumia 920 en ik moet zeggen dat ik er zeer content mee ben. Ik heb alleen een irritant probleem. Bij ons op het werk gebruiken we een gedeelde google agenda, deze laat ik ook syncen met mijn lumia. Afspraken worden keurig weergegeven, alleen wanneer ik een afspraak aanpas of toevoeg op mijn telefoon gaat het mis. Stel ik plan een afspraak om 16:00 uur, deze wordt dan eerst op mijn telefoon goed weergegeven om 16:00 uur. Na een paar seconden gaat de lumia syncen en verandert het tijdstip naar een uur eerder, 15:00 uur dus. Ik heb al een tijd zitten googlen en ik vermoedde al dat het om een tijdzone instelling ging. Toch kom ik er niet uit. Ik heb het volgende ondernomen:
- Zowel automatisch als handmatig de tijd/datum en tijdzone ingesteld op de telefoon op UTC +1
- Tijdzone instelling van de google agenda gecontroleerd (GMT +1)
Tijdens het googlen kwam ik nog dit topic:
http://answers.microsoft....27-4fe8-b228-70b3ffaddafa
Uit dat topic blijkt dat het ook is aangekaart bij microsoft:
https://social.technet.mi...ken?forum=winphonegeneral
Is er toevallig iemand hier die hetzelfde probleem heeft gehad en hier een oplossing voor heeft?
*Edit: zie net dat er ook een workaround staat om geen CalDAV te gebruiken, niet echt een oplossing maar dat maar eens proberen dan*
- Zowel automatisch als handmatig de tijd/datum en tijdzone ingesteld op de telefoon op UTC +1
Tijdens het googlen kwam ik nog dit topic:
http://answers.microsoft....27-4fe8-b228-70b3ffaddafa
Uit dat topic blijkt dat het ook is aangekaart bij microsoft:
https://social.technet.mi...ken?forum=winphonegeneral
Is er toevallig iemand hier die hetzelfde probleem heeft gehad en hier een oplossing voor heeft?
*Edit: zie net dat er ook een workaround staat om geen CalDAV te gebruiken, niet echt een oplossing maar dat maar eens proberen dan*
[ Voor 4% gewijzigd door semitweakert op 15-11-2013 20:00 ]
Hier hetzelfde probleem gehad, en opgelost door Chronos Calendar te gaan gebruiken, hierbij geen problemen ondervonden. Ik vond het de € 2 of € 3 wel waard in plaats van me te ergeren.semitweakert schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 19:53:
Weet iemand iets meer over het volgende? Ik emmer al een tijdje met het feit dat mijn accelerometer niet goed werkt. Terug gegaan naar the Phone House en laten repareren, prima... drie weken verder heb ik hem weer terug. En ja hoor.... probleem is er nog en ze hebben hem zelfs nog kapotter terug gegeven. Scherm gaat amper meer aan als ik op de powerbutton druk. 
Ik ben het een beetje zat (dit was al de 2e keer dat ik hem inleverde) en heb geen zin om hem weer 3 weken kwijt te zijn, zeker niet als hij toch niet goed gerepareerd wordt. Kent iemand de problemen? Op de reparatie bill staat dat ze een board vervangen hebben. Ik denk moederbord?
Op dit moment heb ik zoiets van... geef gewoon een nieuwe dit gaat zo niet werken en heb totaal geen plezier van mijn telefoon.
Ik ben het een beetje zat (dit was al de 2e keer dat ik hem inleverde) en heb geen zin om hem weer 3 weken kwijt te zijn, zeker niet als hij toch niet goed gerepareerd wordt. Kent iemand de problemen? Op de reparatie bill staat dat ze een board vervangen hebben. Ik denk moederbord?
Op dit moment heb ik zoiets van... geef gewoon een nieuwe dit gaat zo niet werken en heb totaal geen plezier van mijn telefoon.
Nokia heeft een prima eigen garantie service die vaak vele malen beter is dan die van de Phone House e.d. Ik zou het is via Nokia Online Repair proberen! Vaak is je toestel met een week weer terug!-Splash- schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 00:49:
Weet iemand iets meer over het volgende? Ik emmer al een tijdje met het feit dat mijn accelerometer niet goed werkt. Terug gegaan naar the Phone House en laten repareren, prima... drie weken verder heb ik hem weer terug. En ja hoor.... probleem is er nog en ze hebben hem zelfs nog kapotter terug gegeven. Scherm gaat amper meer aan als ik op de powerbutton druk.
Avarto, klopt. Was ik de vorige keer erg tevreden over. Het probleem waar ik bang voor ben is dat de sensors pas na een paar minuten uitvallen (is het dan hardware of software die problemen maakt). Dat moet goed overkomen bij de hersteller (heb wat problemen met Sony daar ooit gehad, dat ik hem terug kreeg omdat ze het probleem niet goed hadden gelezen en dus het maar gelijk terug stuurden), daarom dacht ik dat face-to-face bij the Phone House het écht duidelijk zou maken.Sonny7 schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 08:49:
[...]
Nokia heeft een prima eigen garantie service die vaak vele malen beter is dan die van de Phone House e.d. Ik zou het is via Nokia Online Repair proberen! Vaak is je toestel met een week weer terug!
Dat was het wel, helaas niet opgelost. Ik ga Avarto contacten.

Net zoals veel anderen draai ik de GDR3 preview op mijn L920. Sinds het moment dat ik deze geïnstalleerd heb, is het niet meer mogelijk geweest om over de mobiele dataverbinding foto's te uploaden.
Niet in de twitter-app, niet met 6tag, niet met Fhotoroom, ga maar door.
Ik dacht eerst dat het een bereik kwestie was, omdat ik weinig van de mobiele dataverbinding gebruik maak. Maar zelfs met vol 3g bereik lukt het niet. Met WiFi is er geen probleem.
Ook browsen gaat prima. Een tweet versturen is geen probleem.
Zijn er meer gebruikers met dit probleem of ligt het aan mijn provider? (BEN)
Ik dacht eerst dat het een bereik kwestie was, omdat ik weinig van de mobiele dataverbinding gebruik maak. Maar zelfs met vol 3g bereik lukt het niet. Met WiFi is er geen probleem.
Signature?
Ik heb toch heel sterk het idee dat de battery drain (GDR2) optreedt nadat ik een app heb gebruikt die van GPS gebruik maakt (Park Mobile, Here Maps, Here Drive, etc.). Volgens mij blijft de GPS chip constant aan ook al is de app al afgesloten. Het gebeurt gelukkig niet zo vaak, maar blijft wel irritant.
Verwijderd
Als ik ze bij contact verander 1 voor 1 krijg ik het wel voor elkaar. Maar anders niet..dus dat zijn er nogal wat om te veranderen..ozzynator schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:52:
[...]
doe eens bij een contact op het wijzigpotloodje klikken en daarna op beltoon, dan gaat er me toch een wereld voor je open....
Staat inderdaad niet in het boekje, maar doelde daarmee op iets anders.
Dus net als bij wp7.niks zeg maar.
Daar heb ik dan gelukkig weer geen last van. Vanmorgen navigatie gebruikt (Here) en accu nu nog steeds op 61%RoccoS schreef op zondag 17 november 2013 @ 09:49:
Ik heb toch heel sterk het idee dat de battery drain (GDR2) optreedt nadat ik een app heb gebruikt die van GPS gebruik maakt (Park Mobile, Here Maps, Here Drive, etc.). Volgens mij blijft de GPS chip constant aan ook al is de app al afgesloten. Het gebeurt gelukkig niet zo vaak, maar blijft wel irritant.
+1RoccoS schreef op zondag 17 november 2013 @ 09:49:
Zojuist weer een keer, erg irritant. Ik wordt gebeld en zie alleen maar een nummer. Later kijk ik in de history en daar staat wel gewoon de naam van de beller bij. Telefoon uit en aan zetten lost dit probleem op ...bhorvers schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:52:
Wie herkent dit ... ?
De laatste tijd vaker alleen het nummer in beeld, als ik wordt gebeld. Dit nummer is met alle toeters en bellen aanwezig op mijn telefoon. Ik zie dus niet wie mij belt. Na keertje uit en aan zetten werkt alles weer naar behoren. Ik zie naam en foto bij het nummer ... dit is erg irritant !
Bas
Andere mensen ook last van dit probleem ... ?
Edit ... de afgelopen week ook al meerdere keren mijn lockscreen in 4 (!?) bits kleuren gezien ... duurt enkele seconden en dan zie ik de ware kleuren weer. Soms krijg ik zelfs geen beweging in mijn lockscreen. Knopje uit/aan en dan is er weer leven ... Wat is er aan de hand, is mijn 920 aan het overlijden ... ?
[ Voor 18% gewijzigd door bhorvers op 19-11-2013 13:48 ]
Dat laatste heb ik ook, en is voor zover ik weet een "bekend" probleem van de Lumia. Als in, ik hoor enkele vrienden van me met dezelfde klachten.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Wat zijn je instellingen?MeneerG schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 11:44:
Net zoals veel anderen draai ik de GDR3 preview op mijn L920. Sinds het moment dat ik deze geïnstalleerd heb, is het niet meer mogelijk geweest om over de mobiele dataverbinding foto's te uploaden.
Instellingen => toepassingen => foto's en camera => Automatisch upoaden ...
Verwijderd
De 920 wil sommige taken niet uitvoeren, tenzij er een actieve Wifi verbinding is.
Zoals bijv. het uploaden van foto's & video's op hoge resolutie naar Skydrive. Het downloaden/updaten van kaarten. Downloaden van grotere apps (games), etc.
Dat zal ongetwijfeld by design zijn omdat de meeste mensen een gelimiteerde databundel hebben.
Nu heb ik er een van 11GB en een 4G abo, wifi gebruik ik daardoor binnen NL simpel weg niet.
In het buiteland is het juist omgekeerd, alleen wifi en geen dataverbinding over 2/3/4G.
Heeft iemand enig idee hoe/waar ik kan instellen dat m'n telefoon toch gewoon gaat up/downloaden over 4G?
Zoals bijv. het uploaden van foto's & video's op hoge resolutie naar Skydrive. Het downloaden/updaten van kaarten. Downloaden van grotere apps (games), etc.
Dat zal ongetwijfeld by design zijn omdat de meeste mensen een gelimiteerde databundel hebben.
Nu heb ik er een van 11GB en een 4G abo, wifi gebruik ik daardoor binnen NL simpel weg niet.
In het buiteland is het juist omgekeerd, alleen wifi en geen dataverbinding over 2/3/4G.
Heeft iemand enig idee hoe/waar ik kan instellen dat m'n telefoon toch gewoon gaat up/downloaden over 4G?
Dit kan je toch instellen in, ik dacht je foto-hub? Ik weet vrijwel zeker dat daar een optie zit dat hij voor het uploaden ook 3G/4G mag gebruiken. Ik zal er naar kijken als ik vanavond thuis ben. Ik zit nu te testen met een One, dus kan het niet nakijken.
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Voor foto's/video's;Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 08:38:
De 920 wil sommige taken niet uitvoeren, tenzij er een actieve Wifi verbinding is.
Instellingen --> back-up --> foto's --> (kies wat je wilt)
..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..
Ja maar als je max resolutie wil uploaden, werkt dat alleen via wifi..
en video's moeten altijd via wifi..
Zou idd mogelijk moeten worden dat je Best Quality via je data plan kan uploaden..
en video's moeten altijd via wifi..
Zou idd mogelijk moeten worden dat je Best Quality via je data plan kan uploaden..
Automatische SkyDrive upload staat ingeschakeld. Overigens laadt ook de afbeeldingspreview van een tweet in de Twitter app niet.Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:33:
[...]
Wat zijn je instellingen?
Instellingen => toepassingen => foto's en camera => Automatisch upoaden ...
Allemaal sinds GDR3.
Signature?
Weet er iemand of er een hartslag monitor is die te koppelen is met de Lumia 920, of moeten we dan op GDR3 wachten met Bluetooth 4.0 support ?
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
ligt er wss aan welke hartslagmonitor je hebt volgens mij 
deze niet: https://www.runtastic.com...-combo-heart-rate-monitor
deze wel: https://www.runtastic.com...ceiver-heart-rate-monitor
De gene zonder bluetooth werkt op dit moment inderdaad.defcon84 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:47:
ligt er wss aan welke hartslagmonitor je hebt volgens mij
Ik gebruik hem wekelijks.
Die met Bluetooth zal mogelijk met de komst van bluetooth 4.0 LE gaan werken
Maar dat is even afwachten
Dan maar even afwachten.Voxxie schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:02:
[...]
De gene zonder bluetooth werkt op dit moment inderdaad.
Ik gebruik hem wekelijks.
Die met Bluetooth zal mogelijk met de komst van bluetooth 4.0 LE gaan werken![]()
Maar dat is even afwachten
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Just for your info.semitweakert schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 19:53:
...
...
Wees bewust dat UTC en GMT niet dezelfde zijn! GMT gaat - net zoals onze klok - mee met daylight saving time (zomer en wintertijd) terwijl UTC een klok is die nooit van uur verspringt (geen zomertijd; wintertijd = standaardtijd). Gedurende de helft van het jaar zijn lopen gelijk, terwijl de andere helft van het jaar er een verschil op zit. Dit is vooral handig als je tijdsafspraken maakt met mensen in een andere tijdsgordel. Wat velen ook niet weten is dat daylight savings in Europa t.o.v. sommige andere landen tot enkele weken kan schelen. Wil je vergaderingen beleggen met bvb. iemand in de states dan is dit in de tussenperiode net ietsje moeilijker...
[ Voor 4% gewijzigd door shizoframia op 21-11-2013 11:43 ]
Galaxy S23 ultra / Galaxy TAB S5e / Surface Pro (i7-512-16)
Tot zover klopt hetshizoframia schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:30:
[...]
Just for your info.
Wees bewust dat UTC en GMT niet dezelfde zijn!
Dat is dan weer niet waar. Voor de meeste dingen is UTC hetzelfde als GMT, GMT kent ook géén zomertijd. Er zijn natuurlijk wel landen waar ze 'normaal' GMT hebben als tijdszone en dan zomertijd, bijvoorbeeld in het Verenigd Koninkrijk met British Summer Time.GMT gaat - net zoals onze klok - mee met daylight saving time (zomer en wintertijd) terwijl UTC een klok is die nooit van uur verspringt (geen zomertijd; wintertijd = standaardtijd). Gedurende de helft van het jaar zijn lopen gelijk, terwijl de andere helft van het jaar er een verschil op zit.
UTC is de meest correcte tijd, dat wil zeggen deze tijd wordt gecorrigeerd (met schrikkelsecondes) voor de rotatiesnelheid van de aarde, de basis is een atoomklok. GMT kent dit niet, en dus wijkt GMT (officiëel) steeds van UTC af. Verder is de zomertijdsperiode iets langer dan de helft van het jaar. Zie bijvoorbeeld hier: Wikipedia: Coordinated Universal Time en http://www.diffen.com/difference/GMT_vs_UTC
Iemand zelf al eens een keer het stof onder zijn/haar frontcamera verwijderd ... ?
De stofzuiger lukt het niet meer en ik heb geen zin om hem een week kwijt te zijn.
En eenmaal open, kun je er dan 'iets' tussen stoppen om die stof te voorkomen ?
De stofzuiger lukt het niet meer en ik heb geen zin om hem een week kwijt te zijn.
Ongetwijfeld kan je er een rubberen ringetje omheen doen.bhorvers schreef op donderdag 21 november 2013 @ 15:40:
[...] En eenmaal open, kun je er dan 'iets' tussen stoppen om die stof te voorkomen ?
Lucht uit een spuitbus werkt in ieder geval niet. Als ik merk dat er weer stof in de luidspreker zit veeg ik dat weg met een kwastje van de camera af zodat er niet nog meer onder komt. Hij zit al best vol bij mij, maar ik gebruik die camera eigenlijk nooit, maar mooi is het niet echt.bhorvers schreef op donderdag 21 november 2013 @ 15:40:
Iemand zelf al eens een keer het stof onder zijn/haar frontcamera verwijderd ... ?
Wat mij opvalt sinds GDR3 is dat zelf gemaakte beltoontjes maar 2 seconden over gaan en dan stoppen met geluid geven....
Terwijl fragment van een MP3 is aangemaakt met Ringtone Maker en de volle 20seconden zou moeten duren...
Is dit dan een instelling die ik niet gevonden heb... of....?
Terwijl fragment van een MP3 is aangemaakt met Ringtone Maker en de volle 20seconden zou moeten duren...
Is dit dan een instelling die ik niet gevonden heb... of....?
Verwijderd
Ik heb dit al eerder aan jullie gevraagd , maar ik heb net 1 dag geleden mijn telefoon terug gekregen van de garantie. Omdat mijn oortjes het niet deden als ik hem der in stop dan krijg ik maar aan een kant geluid. Dus ik heb hem net terug ongeveer 1 uurtje muziek geluisterd en het begint weer ben mijn Nokia 2 weken kwijt geweest... Wat kan ik nu het beste doen of hebben jullie nog tips ? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen ,want het is heel erg vervelend kan ik jullie vertellen 😁
Ik heb ook problemen gehad met mijn oordopjes. Bij mij 'dacht' de telefoon dat de dopjes er in bleven zitten terwijl dit niet het geval was. Dus de telefoon opgestuurd. Ruim een week later kreeg ik de telefoon terug zonder dat het probleem was opgelost.Verwijderd schreef op zondag 24 november 2013 @ 19:59:
Ik heb dit al eerder aan jullie gevraagd , maar ik heb net 1 dag geleden mijn telefoon terug gekregen van de garantie. Omdat mijn oortjes het niet deden als ik hem der in stop dan krijg ik maar aan een kant geluid. Dus ik heb hem net terug ongeveer 1 uurtje muziek geluisterd en het begint weer ben mijn Nokia 2 weken kwijt geweest... Wat kan ik nu het beste doen of hebben jullie nog tips ? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen ,want het is heel erg vervelend kan ik jullie vertellen 😁
Vervolgens de telefoon opnieuw opgestuurd en het probleem nogmaals (duidelijk gefrustreerd) beschreven. Daarbij vermelde ik dat er krassen op me scherm zaten dus dat ze die ook wel mochten vervangen. Een week later kreeg ik mijn telefoon terug en probleem was opgelost En er was een een spiksplinternieuw scherm ingezet
Ik heb een 925 en geen 920, maar heb dit probleem ook gehad. Bij mij leek het te maken te hebben met dubbele contacten, dus mensen die zowel in mijn GMail-contacten als in mijn Hotmail-contacten waren opgeslagen. Ik kom van een Android-toestel dus dan krijg je datbhorvers schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:33:
[...]
Zojuist weer een keer, erg irritant. Ik wordt gebeld en zie alleen maar een nummer. Later kijk ik in de history en daar staat wel gewoon de naam van de beller bij. Telefoon uit en aan zetten lost dit probleem op ...
Andere mensen ook last van dit probleem ... ?
Mijn 920 begint de laatste tijd alleen maar problemen te geven. Dan ineens heb ik geen bereik of dataverbinding meer, dan ineens geeft hij in een 'SIM ERROR' foutmelding. Wat dan eerst gedaan moet worden is het toestel 5x opnieuw opgestaren. En dan heb je nog het niet verstaanbaar zijn tijdens het bellen.
Al met al toch aardig wat irritante problemen die ik met mijn vorige telefoon nooit heb gehad (HTC HD7). Iemand anders ook bekend met deze problemen?
Al met al toch aardig wat irritante problemen die ik met mijn vorige telefoon nooit heb gehad (HTC HD7). Iemand anders ook bekend met deze problemen?
heb je toevallig een (soft) cover?Verwijderd schreef op zondag 24 november 2013 @ 19:59:
heeft iemand het volgende probleem of een oplossing:
Soms als ik hem van zwart scherm haal, en toetsblokkering wil opheffen, dan reageert het scherm niet. Dan moet ik weer eerst locken, en dan unlocken. Ook is het soms zo dat ik in hele bizarre kleuren soms onderaan het scherm zie als ik toestel wil unlocken.
Soms als ik hem van zwart scherm haal, en toetsblokkering wil opheffen, dan reageert het scherm niet. Dan moet ik weer eerst locken, en dan unlocken. Ook is het soms zo dat ik in hele bizarre kleuren soms onderaan het scherm zie als ik toestel wil unlocken.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik had dit toevallig vandaag ook (geen bereik/sim error), 1x herstart en het werkte weer als normaal, maar het vind het toch vreemd, waar zou dit door komenManuel schreef op maandag 25 november 2013 @ 08:52:
Mijn 920 begint de laatste tijd alleen maar problemen te geven. Dan ineens heb ik geen bereik of dataverbinding meer, dan ineens geeft hij in een 'SIM ERROR' foutmelding. Wat dan eerst gedaan moet worden is het toestel 5x opnieuw opgestaren. En dan heb je nog het niet verstaanbaar zijn tijdens het bellen.
..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..
Teruggaan naar fabrieksinstellingen en zo een dag gebruiken. Stapsgewijs je instellingen en apps terugplaatsen en zo het probleem isoleren?Manuel schreef op maandag 25 november 2013 @ 08:52:
Natuurlijk hopen dat het probleem zich niet voordoet na de reset naar fabrieksinstellingen.
It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
zou eerder kijken of het niet aan de simkaart ligt. Mocht een nieuwe niet helpen, zou ik de provider instellingen nakijken en pas als laatste een hardreset uitvoeren.EektheMan schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:52:
[...]
Teruggaan naar fabrieksinstellingen en zo een dag gebruiken. Stapsgewijs je instellingen en apps terugplaatsen en zo het probleem isoleren?
Natuurlijk hopen dat het probleem zich niet voordoet na de reset naar fabrieksinstellingen.
Zelf had ik dit probleem met een zelfgeknipte microsim.
[ Voor 4% gewijzigd door vali op 25-11-2013 18:58 ]
Voor de htc 8x en ativ s is hij al uit, maar voor alle lumia's is hij nog niet uit. De Black update moet denk ik nog goed getest worden.Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:10:
Weten jullie al of gdr3 voor n 920 uit is. Ik Heb hem namelijk nog niet
Al reeds geprobeerd, dat is het ook niet.
Zo had ik het gisteravond 6x binnen een half uur. Maakte niet uit wat ik veranderde, zelfs nog het SIM-slot schoongemaakt. Toevallig ook T-Mobile?
Deze is nog vrij recent. Heb deze nog maar 5 maanden en heb er verder niet zelf aangevreubeld. Heb ook nog contact met T-Mobile gehad en er was volgens hen niets aan de hand op het netwerk.
Ik zit er aan te denken om de telefoon toch maar eens voor reparatie aan te melden. Het enige waar ik niet op zit te wachten is de 2 á 6 weken dat ik de telefoon kwijt ben, hehe.
GDR3 update (preview) is te downloaden als je een dev account hebt.
De Black update die eigenlijk bij deze update hoort is nog niet uit.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Verwijderd
Oke, bedankt. Ik hoop dat hij zo snel mogelijk uit komt, ik verlang er naarCAP-Team schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:21:
GDR3 update (preview) is te downloaden als je een dev account hebt.
nope, hier Vodafone...Manuel schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:17:
[...]
Zo had ik het gisteravond 6x binnen een half uur. Maakte niet uit wat ik veranderde, zelfs nog het SIM-slot schoongemaakt. Toevallig ook T-Mobile?
Kan toeval zijn, maar ik had het vroeger bij Vodafone zelfs met een kaartje van 2 dagen (wil niet zeggen dat het bij jou ook het geval is) .... Kan natuurlijk ook zo zijn dat er wel hardware matig iets kapot is, gelukkig is de service van Nokia top, want ik had die van mij in 4 dagen terug.'Manuel schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:17:
[...]
Al reeds geprobeerd, dat is het ook niet.
[...]
[...]
Deze is nog vrij recent. Heb deze nog maar 5 maanden en heb er verder niet zelf aangevreubeld. Heb ook nog contact met T-Mobile gehad en er was volgens hen niets aan de hand op het netwerk.
Ik zit er aan te denken om de telefoon toch maar eens voor reparatie aan te melden. Het enige waar ik niet op zit te wachten is de 2 á 6 weken dat ik de telefoon kwijt ben, hehe.
Moet wel zeggen dat ik meerdere collega's van mij echt veel problemen hebben met Vodafone en hun iPhone 4s. Verbinding valt constant weg en telefoon reboot ook uit het niets.. Ze stappen nu allemaal over naar kpn en nemen daar een iphone5s. Weet niet of dit toeval is of niet.
[ Voor 20% gewijzigd door vali op 25-11-2013 23:27 ]
Verwijderd
Ik heb net een update binnen gehad van 24 mb ongeveer. Weten jullie waarvan dat is? Zit op T-mobile netwerk.
Nieuwe 4g profielen? Wat verbeterde drivers? Heb je een branded telefoon?Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:04:
Ik heb net een update binnen gehad van 24 mb ongeveer. Weten jullie waarvan dat is? Zit op T-mobile netwerk.
Gebruik je Glance Screen (Glimp)?lanerios schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:47:
Ik heb hetzelfde probleem kort gehad toen ik met Glance Screen aan het spelen was. Bij mijn vader's 1020 staat Glance ook altijd aan en die telefoon heeft het probleem ook wel eens.
Zelfs op mijn oude N8 det het probleem zich voor met Nokia Sleeping Screen (vond ik wel raar, echt exact hetzelfde).
Misschien houd het op als je Glimp uit zet.
Verwijderd
jaa ik heb een soft cover?
Lijkt me niet logisch dat het aan die updates ligt..Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 07:36:
[...]
jaa ik heb een soft cover?maar het probleem is al weer opgelost ik heb een aantal updates gehad (18) die hebben het waarschijnlijk verholpen maar bedankt alvast
maar door die softcover, kan de kabel niet diep genoeg in de telefoon en gaat daardoor raar tikken en storen, of maar aan 1 kant geluid
Als je het nog eens hebt, doe de cover er maar eens af, en probeer dan nog maar eens.
ik had hetzelfde probleem met een kabel naar de aux van men auto.
Ja heb ik ook wel eens, oplossing zal van MS/Nokia moeten komen.lanerios schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:47:
[ Voor 28% gewijzigd door defcon84 op 27-11-2013 11:16 ]
Ik heb dit zelf ook gehad toen 'Double tap to wake up phone' aan stond. Sinds ik deze optie heb uitgezet heb ik 0 problemen gehad..hahahi20 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:53:
[...]
Gebruik je Glance Screen (Glimp)?
Ik heb hetzelfde probleem kort gehad toen ik met Glance Screen aan het spelen was. Bij mijn vader's 1020 staat Glance ook altijd aan en die telefoon heeft het probleem ook wel eens.
Zelfs op mijn oude N8 det het probleem zich voor met Nokia Sleeping Screen (vond ik wel raar, echt exact hetzelfde).
Misschien houd het op als je Glimp uit zet.
naar aanleiding van mijn vorige post
Het valt me op dat ik hier eigenlijk alleen maar last van heb op het werk, en niet thuis of buiten het kantoor. Hebben degene met hetzelfde sim/bereik probleem ook dezelfde ervaring?
Het valt me op dat ik hier eigenlijk alleen maar last van heb op het werk, en niet thuis of buiten het kantoor. Hebben degene met hetzelfde sim/bereik probleem ook dezelfde ervaring?
Verwijderd
Sinds een paar dagen lijkt mijn trilfunctie niet meer te werken. Het gaat nu extreem zacht, bijna niet te voelen. Is deze stuk of kan ik het nog oplossen?
zelfde probleem gehad nadat ik hem liet vallen op mijn bureau, na een paar dagen begon de trilmotor weer langzaam te werkenVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:57:
Sinds een paar dagen lijkt mijn trilfunctie niet meer te werken. Het gaat nu extreem zacht, bijna niet te voelen. Is deze stuk of kan ik het nog oplossen?

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
De agendafspraken die ik op mijn telefoon in mijn Google Calendar maak komen een uur eerder in mijn online kalender. Wanneer ik ze online maak staan ze een uur later in mijn telefoon. Beide timezones staan correct (en er is geen mogelijkheid tot 'zomer/winter tijd' aanpassen).
Na een tijd geGoogled te hebben kom ik er nog steeds niet uit.
Iemand met hetzelfde probleem?
De enige keren dat ik het had was net toen ik Amsterdam inreed of als ik thuis in de woonkamer zit.jra2k schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:46:
Dit heb ik ook, sinds GDR3. Geen idee waar t fout gaat, ook al alles gecontroleerd..
oxigan schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 17:14:
De agendafspraken die ik op mijn telefoon in mijn Google Calendar maak komen een uur eerder in mijn online kalender. Wanneer ik ze online maak staan ze een uur later in mijn telefoon. Beide timezones staan correct (en er is geen mogelijkheid tot 'zomer/winter tijd' aanpassen).
Als je een tijd lang geen ontvangst meer hebt, dan gaat je telefoon niet meer zoeken naar ontvangst. Door een reboot forceer je een zoek.jra2k schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:46:
Ipv reboot kun je ook de airplane modus aan en weer uitzetten. Dit helpt ook.
Mijn telefoon is een paar maanden geleden al eens opgestuurd naar Nokia ter reparatie. Er is toen best het een en ander vervangen, maar helaas zijn niet alle problemen voorbij.
Ik heb nog steeds bijna elke dag een moment dat als ik op de powerknop druk, het 5 seconden duurt voordat het scherm aangaat. Dit doet 'ie dan op minimale helderheid. Vanaf dat moment werkt auto-rotate ook niet meer. Eén keer niet meteen herstart maar met 32% batterij aan laten staan. Volgende ochtend was de telefoon al op. 32% in minder dan 7 uur niet-gebruik is wel bizt.
Na een herstart is het probleem weer even opgelost, maar komt dus bijna dagelijks terug.
Wel maar slechts één spontane herstart gehad sinds de reparatie. Dat is al een aanzienlijke verbetering.
Met alle problemen die ik eerder gehad heb, begin ik de telefoon wel een beetje zat te worden helaas
Ik heb nog steeds bijna elke dag een moment dat als ik op de powerknop druk, het 5 seconden duurt voordat het scherm aangaat. Dit doet 'ie dan op minimale helderheid. Vanaf dat moment werkt auto-rotate ook niet meer. Eén keer niet meteen herstart maar met 32% batterij aan laten staan. Volgende ochtend was de telefoon al op. 32% in minder dan 7 uur niet-gebruik is wel bizt.
Na een herstart is het probleem weer even opgelost, maar komt dus bijna dagelijks terug.
Wel maar slechts één spontane herstart gehad sinds de reparatie. Dat is al een aanzienlijke verbetering.
Met alle problemen die ik eerder gehad heb, begin ik de telefoon wel een beetje zat te worden helaas
Dit is inderdaad niet zoals het zou moeten horen.. Ik zou het toestel nogmaals opsturen en aankaarten dat je het toestel al meerdere malen hebt opgestuurd, maar dat de problemen zich voor blijven doen. Wellicht dat ze je een nieuw of refurbished toestel kunnen sturen die wél werkt. Ik heb m'n Lumia nu dik een half jaar, maar nog nooit problemen (spontane reboot, vastloper e.d.) gehad.. *afkloppen*robin1301 schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:47:
Mijn telefoon is een paar maanden geleden al eens opgestuurd naar Nokia ter reparatie. Er is toen best het een en ander vervangen, maar helaas zijn niet alle problemen voorbij.
Beste Tweakers,
Ik ben nu al bijna een jaar zeer tevreden met mijn Lumia 920. Maar sinds vandaag is mijn trilmotor ermee gestopt. (ja, getest met nokia suite). In plaats van trillen heeft de telefoon een heel zwak piepje.
Aangezien ik mijn telefoon niet kan missen wil ik de reparatie zo snel mogelijk maken. En aangezien de telefoon bij de mediamarkt vandaan komt zit ik niet echt te wachten op hun 4+ weken reparatietijd (ervaring van vrienden met lumia's)
Zijn er hier tweakers die weten of reparatie via Nokia zelf mogelijk is, en of dat sneller is? Heb namelijk wel wat voorbij zien komen in dit topic over Nokia reparaties
Ik ben nu al bijna een jaar zeer tevreden met mijn Lumia 920. Maar sinds vandaag is mijn trilmotor ermee gestopt. (ja, getest met nokia suite). In plaats van trillen heeft de telefoon een heel zwak piepje.
Aangezien ik mijn telefoon niet kan missen wil ik de reparatie zo snel mogelijk maken. En aangezien de telefoon bij de mediamarkt vandaan komt zit ik niet echt te wachten op hun 4+ weken reparatietijd (ervaring van vrienden met lumia's)
Zijn er hier tweakers die weten of reparatie via Nokia zelf mogelijk is, en of dat sneller is? Heb namelijk wel wat voorbij zien komen in dit topic over Nokia reparaties
http://www.nokia.com/nl-nl/support/contact/timminater schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:10:
Beste Tweakers,
binnen een week heb je je toestel retour. En ze komen hem ook nog eens bij je afhalen. top service
Ja vorige keer had ik binnen 6 dagen, 4 werkdagen, mijn toestel alweer terug uit Duitsland. Dat gaat echt verschrikkelijk snel!
Fijn om te horen dat er ook mensen zijn die helemaal geen problemen hebben. Dat geeft weer een beetje hoop! Ik heb iemand van Nokia support gesproken, die heeft weer ff alle gegevens gelogd en inderdaad aangeraden om het toestel weer te laten nakijken door de technische mensen van Nokia.
Vandaag alweer twee spontane reboots gehad en eerder deze week een DNS-error, welke ook tijdelijk opgelost was na een herstart. Ik ben dus in rap tempo terug aan het gaan naar mijn lijstje met problemen die ik voor de reparatie ook al had.
Fijn om te horen dat er ook mensen zijn die helemaal geen problemen hebben. Dat geeft weer een beetje hoop! Ik heb iemand van Nokia support gesproken, die heeft weer ff alle gegevens gelogd en inderdaad aangeraden om het toestel weer te laten nakijken door de technische mensen van Nokia.
Vandaag alweer twee spontane reboots gehad en eerder deze week een DNS-error, welke ook tijdelijk opgelost was na een herstart. Ik ben dus in rap tempo terug aan het gaan naar mijn lijstje met problemen die ik voor de reparatie ook al had.
Gewoon opsturen en aankaarten dat je hem al eerder hebt opgestuurd! Het beste kun je nog de lijst met problemen die je toen had aankaarten en aangeven welke niet opgelost zijn.. Met name het 5 sec. wachten na unlock is zeer vaag en hoort zeker niet..robin1301 schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:20:
Ja vorige keer had ik binnen 6 dagen, 4 werkdagen, mijn toestel alweer terug uit Duitsland. Dat gaat echt verschrikkelijk snel!
Ik heb nu al verschillende keren gehad dat de lumia 920 reset op het moment dat ik WiFi heb. Iemand dit nog meer ?
Zie mijn dagelijks terugkerend issue: http://77.160.224.54/webdav/20131204_153712.mp4
Ander probleempje dat pas zichtbaar wordt wanneer ik van internet gebruik wil maken, is weergegeven in t plaatje hieronder. Ik heb dan gewoon 3G in beeld als telefoon aan staat. In standby merk ik dus niet data data plotseling niet meer werkt. Een herstart lost dit weer tijdelijk op.

Nokia gesproken en hij gaat (wederom) richting onze oosterburen voor reparatie..
Ander probleempje dat pas zichtbaar wordt wanneer ik van internet gebruik wil maken, is weergegeven in t plaatje hieronder. Ik heb dan gewoon 3G in beeld als telefoon aan staat. In standby merk ik dus niet data data plotseling niet meer werkt. Een herstart lost dit weer tijdelijk op.

Nokia gesproken en hij gaat (wederom) richting onze oosterburen voor reparatie..
Ja, heb ik in totaal ook zo'n 5x gehad. Erg vreemd, gebeurd altijd door het WiFi netwerk van mijn werk.Cyrus The Virus schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:54:
Ik heb nu al verschillende keren gehad dat de lumia 920 reset op het moment dat ik WiFi heb. Iemand dit nog meer ?
Ook na GDR3 update blijft dit zich heel soms voordoen. Ik heb werkelijk geen idee waar het aan kan liggen..

Is er eigenlijk al sprake over een opvolger voor de Lumia 920/925 ?
Nee nog niet, in Amerika wordt de 929 binnenkort alleen door Verizon aangeboden. De specs zijn prima (5", 1080p scherm, 2 GB RAM, 32 GB intern, 20mp camera, snapdragon 800 quadcore) dus dit zou mooi een 930/935 voor de rest van de wereld kunnen worden.Mylotec schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:33:
Is er eigenlijk al sprake over een opvolger voor de Lumia 920/925 ?
En in februari 2014 is er weer de MWC in Barcelona, daar worden vast ook weer nieuwe modellen aangekondigd, misschien al onder de Microsoft naam...
Heel irritant maar sinds gisteren heb ik dat mijn telefoon random gewoon uit gaat (of het scherm gaat niet aan, dat weet ik niet zeker) als hij standby staat. Dus stel voor telefoon zit in me broekzak en ik wil even berichtje sturen/internetten en de telefoon gaat niet uit de slaapmodus.Ik moet een soft reboot doen om het toestel/scherm weer werkend te krijgen en tot overmaat van ramp heb ik sinds daarnet ook last van een soort flikkering op me scherm.
Iemand ervaring hiermee, is mijn scherm dood aan het gaan of moet ik nog een keer resetten ?
Bij voorbaat dank
Iemand ervaring hiermee, is mijn scherm dood aan het gaan of moet ik nog een keer resetten ?
Bij voorbaat dank
Als niets helpt, fabrieksinstellingen ?
of een buggy app ?
of een buggy app ?
Om maar een positieve noot te geven:
Sinds aanschaf (3 a 4 weken na release) nog steeds trotse gebruiker van een goed werkende witte 920. Buiten het glimp drama (want waarom iets met trots aankondigen als het gewoon niet goed werkt), werkt het toestel zonder problemen.
Sinds aanschaf (3 a 4 weken na release) nog steeds trotse gebruiker van een goed werkende witte 920. Buiten het glimp drama (want waarom iets met trots aankondigen als het gewoon niet goed werkt), werkt het toestel zonder problemen.
Bij mij is het niet echt afhankelijk van het netwerk.Bart_GR schreef op donderdag 05 december 2013 @ 07:27:
[...]
Ja, heb ik in totaal ook zo'n 5x gehad. Erg vreemd, gebeurd altijd door het WiFi netwerk van mijn werk.
Ook na GDR3 update blijft dit zich heel soms voordoen. Ik heb werkelijk geen idee waar het aan kan liggen..
Hoezo Glimp drama? Ik heb er geen enkel probleem mee (gehad). Werkt prima en als straks met GDR3/Black ook nog notificaties zichtbaar zijn ben ik helemaal blij..! Dus niet bij iedereen is het een dramalanerios schreef op donderdag 05 december 2013 @ 17:02:
Om maar een positieve noot te geven:
Hier ook nog steeds aan het wachten op GDR 3 (RM821). Mijn toestel moet echter wel terug naar Dynafix (spannend), omdat mijn USB connector te diep licht. Hierdoor maakt de USB kabel slecht contact met de connector en werkt het laden slecht en de PC connectie is al helemaal een drama.
Nog even de oude one X inrichten en dan mag de L920 weer retour voor nu....
Nog even de oude one X inrichten en dan mag de L920 weer retour voor nu....
Wilde hier toevallig net een reactie over typen. Had vandaag hetzelfde namelijk. Ik heb één broek met nogal wijde broekzakken en dat zorgt er soms voor dat mijn telefoon zijn eigen leven gaat leiden (doordat het scherm dus wordt aangeraakt). Maar vanmiddag pakte ik hem en deed hij net als bij jou niks meer. Hij wilde ook niet meer aan, dus na een hele tijd de volume omlaag + aanknop ingedrukt te houden ging hij aan, maar toen werkte nog niks lekker, browsen werkte bijv. niet terwijl ik wel gewoon 3G had. Toen maar gewoon zelf uit en aan gezet en toen was alles weer goed.AbrahamKuyper schreef op donderdag 05 december 2013 @ 14:07:
Heel irritant maar sinds gisteren heb ik dat mijn telefoon random gewoon uit gaat (of het scherm gaat niet aan, dat weet ik niet zeker) als hij standby staat. Dus stel voor telefoon zit in me broekzak en ik wil even berichtje sturen/internetten en de telefoon gaat niet uit de slaapmodus.Ik moet een soft reboot doen om het toestel/scherm weer werkend te krijgen en tot overmaat van ramp heb ik sinds daarnet ook last van een soort flikkering op me scherm.
Bij voorbaat dank
Dito bij mij gisteren...Tropicc schreef op donderdag 05 december 2013 @ 23:17:
[...]
Wilde hier toevallig net een reactie over typen. Had vandaag hetzelfde namelijk. Ik heb één broek met nogal wijde broekzakken en dat zorgt er soms voor dat mijn telefoon zijn eigen leven gaat leiden (doordat het scherm dus wordt aangeraakt). Maar vanmiddag pakte ik hem en deed hij net als bij jou niks meer. Hij wilde ook niet meer aan, dus na een hele tijd de volume omlaag + aanknop ingedrukt te houden ging hij aan, maar toen werkte nog niks lekker, browsen werkte bijv. niet terwijl ik wel gewoon 3G had. Toen maar gewoon zelf uit en aan gezet en toen was alles weer goed.
Echter was mijn agenda leeg.... dat bleek te komen omdat m'n 920 van datum en tijd af was.
Tijd weer ingesteld en de agenda kwam ook weer terug.
Had ik ook, na de reparatie is dit opgelost (dit werd ook nog eens veroorzaakt door een reparatierobin1301 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 20:27:
Zie mijn dagelijks terugkerend issue: http://77.160.224.54/webdav/20131204_153712.mp4
[afbeelding]
Hoi hoi
Ben op zoek naar een nokia lumia 920 wit
Eerst bij ekodeal besteld omdat er op hun website stond OP VOORRAAD ja niet dus. Toch maar even de reviews van de webwinkel gekeken en bestelling geannuleerd.
Gebeld met phonephone.nl vanochtend laatste verkocht. ik wil niet meer dan 280 euro voor betalen, dit is namelijk een redelijke prijs ervoor?. Heeft iemand een advies? En eventueel waarom ik de 920 wel/niet zou moeten kopen?
Of kan ik dit beter bij prijzen en levertijden zetten?
Ben op zoek naar een nokia lumia 920 wit
Eerst bij ekodeal besteld omdat er op hun website stond OP VOORRAAD ja niet dus. Toch maar even de reviews van de webwinkel gekeken en bestelling geannuleerd.
Gebeld met phonephone.nl vanochtend laatste verkocht. ik wil niet meer dan 280 euro voor betalen, dit is namelijk een redelijke prijs ervoor?. Heeft iemand een advies? En eventueel waarom ik de 920 wel/niet zou moeten kopen?
Of kan ik dit beter bij prijzen en levertijden zetten?
[ Voor 11% gewijzigd door Watchmano op 06-12-2013 15:31 ]
ja.
of hier: http://tweakers.net/product/317835/nokia-lumia-920/aanbod/
of hier: http://tweakers.net/product/317835/nokia-lumia-920/aanbod/
[ Voor 92% gewijzigd door defcon84 op 06-12-2013 15:45 ]
heb me bericht verplaatste
die had ik inderdaad al gezien maar ik ben niet zo van gebruikte toestellen liefst heb ik een nieuwe
iig dank voor het info
De prijs van lumia 920 is nu zo rond de 300, zal deze nog lager worden? Twijfel of ik nu moet kopen of wachten na de feestdagen.
Volgens de PW vanaf € 263 ... Wat vind je zelf een goeie prijs?rened80 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:34:
De prijs van lumia 920 is nu zo rond de 300, zal deze nog lager worden? Twijfel of ik nu moet kopen of wachten na de feestdagen.
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
Gevoelsmatig 250, zal wel iets psychologisch zijn
Jij bedoelt de cyan versie. De 920 is behoorlijk in prijs gedaald en ik vraag me hoever zoiets doorgaat? Ik heb geen idee wat de inkoopprijs voor een dergelijk toestel is.

Jij bedoelt de cyan versie. De 920 is behoorlijk in prijs gedaald en ik vraag me hoever zoiets doorgaat? Ik heb geen idee wat de inkoopprijs voor een dergelijk toestel is.
Ik heb m 2 weken terug gekocht voor 300 CHF (240 euro) in Zwitserlandrened80 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:34:
Bij deze weer het probleem dat mijn SIM-kaart niet gevonden kan worden door de Lumia, dat gecombineerd met het 'ik kan je niet goed verstaan' probleem ben ik de Lumia 920 op dit moment echt zat aan het worden, begin haast spijt te krijgen dat ik dit toestel heb gekocht.
Zojuist met The Phone House gebeld waar ik mijn toestel dus gekocht heb. Komt er op neer dat ik het toestel minimaal 3 weken kwijt ben en dan is het maar de vraag of het onder garantie gaat vallen. Nu lees ik dat sommigen hier een goede ervaring hebben met Nokia Support (direct). Wat houdt dit in?
Door de weeks bellen naar het 0900-nummer van hen en dan een afspraak plannen?
Zojuist met The Phone House gebeld waar ik mijn toestel dus gekocht heb. Komt er op neer dat ik het toestel minimaal 3 weken kwijt ben en dan is het maar de vraag of het onder garantie gaat vallen. Nu lees ik dat sommigen hier een goede ervaring hebben met Nokia Support (direct). Wat houdt dit in?
Door de weeks bellen naar het 0900-nummer van hen en dan een afspraak plannen?
Mocht iemand nog op zoek zijn naar een Nokia Purity Pro koptelefoon... .nu voor €144,95 (nog maar 1 beschikbaar /zwart!!!)
Accessoires voor de Nokia Lumia 920
Accessoires voor de Nokia Lumia 920
Witte Lumia 920 opgehaald op op 23-2
Verwijderd
Ik heb een vraagje. Ik heb sinds vorige week een Lumnia 920. Nu heb ik via filtransfer (dus gewoon via de windows-directory van de telefoon zelf, muziekalbums toegevoegd (geplaatst in de custom "muziekmap" van de telefoon. De meest simpelen manier dus. Maar ik heb iets van 5 albumns toegevoegd. En als ik nu via de muziekplayer van de telefoon n aar Albums ga, dan zie ik van al die 5 albums maar 1 liedje. Weet iemand wat er aan de hand kan zijn? Wanneer je in de map 'muziek" kijk zie ik toch echt 5 albums... allen gefvuld met alle liedjes. Mijn laptop loopt op Vista. Ik krijg bij het aansluiten vcan de Lumina 920 met de USB kabel wel steeds de melding dat driver RM-821 niet geïnstalleerd kan worden. Maar voor de simpele manier van filetransfer moet dit volgens mij niet uitmaken. Ik heb overigens wel al een heleboel ringtones overgezet naar de map "Ringtones". Op diezelfde simpele manier dus, die zijn wel allemaal zichtbaar!
Windows wil nog wel eens transcoding on the fly doen als de juiste drivers zijn geïnstalleerd. De muziek is wel in een ondersteunde formaat toch? MP3, wav,wma, dat soort bestanden en niet in flac of ogg of iets dergelijks?Verwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 10:37:
[...] Ik krijg bij het aansluiten vcan de Lumina 920 met de USB kabel wel steeds de melding dat driver RM-821 niet geïnstalleerd kan worden. Maar voor de simpele manier van filetransfer moet dit volgens mij niet uitmaken.[...]
Verwijderd
Iemand enige idee hoe ik MMS aan de praat krijg op mijn 920 i.c.m. Vodafone?
Als ik een MMSje krijg dan kan ik aanklikken "media-inhoud downloaden..." maar vervolgens gebeurd er niks.
Als ik kijk bij:
Mobiel Netwerk staat daar netjes Vodafone NL
En bij Toegangspunt staat ook netjes Vodafone NL
Beiden zijn automatisch ingesteld.
Tips? Trucs?
Als ik een MMSje krijg dan kan ik aanklikken "media-inhoud downloaden..." maar vervolgens gebeurd er niks.
Als ik kijk bij:
Mobiel Netwerk staat daar netjes Vodafone NL
En bij Toegangspunt staat ook netjes Vodafone NL
Beiden zijn automatisch ingesteld.
Tips? Trucs?
Ik heb weleens begrepen dat je eerst een MMS moet versturen, voordat je ze kunt ontvangen. Lukt versturen wel?
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
Nieuwe updates voor hen die developer preview hebben...
Changes nog niet bekend.....
http://www.wpcentral.com/...ce=wpc&utm_medium=twitter
Changes nog niet bekend.....
http://www.wpcentral.com/...ce=wpc&utm_medium=twitter
Vraagje, wat is de beste manier om je lumia een factory reset te geven?
Heb het ooit via instellingen gedaan toen ik hem op moest sturen maar toen bleef hij oneindig op de tandwielen staan. heb hem toen zo opgestuurd en dat is goed gekomen.
Maar ik heb de laatste weken steeds meer dat de batterij supersnel leegloopt dus wil een keer een reset doen, kijken of dat helpt...
Heb het ooit via instellingen gedaan toen ik hem op moest sturen maar toen bleef hij oneindig op de tandwielen staan. heb hem toen zo opgestuurd en dat is goed gekomen.
Maar ik heb de laatste weken steeds meer dat de batterij supersnel leegloopt dus wil een keer een reset doen, kijken of dat helpt...
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Ik heb de updates ook geïnstalleerd.
Idd geen changelog en er is mij ook nog niks opgevallen.
Net alle instellingen doorgespit maar ook daar en in de toepassings instellingen niks nieuws te vinden.
Idd geen changelog en er is mij ook nog niks opgevallen.
Net alle instellingen doorgespit maar ook daar en in de toepassings instellingen niks nieuws te vinden.
Het is volgens mij vooral een update voor bugfixes en performance verbeteringen.. dat zul je dus niet zien aan instellingen oid.
@scrisissszzz Om de battery te resetten laat ik m meestal eens in de zoveel maanden helemaal leeglopen tot de lumia uitvalt...!!!
Ik eerder ook, vorige week nog gedaan. Maar blijf onverklaarbare battery drops houden sindsdien.. Heb het idee dat het een app is ofzo, daarom dacht ik laat ik eens beginnen met een clean toestel.Popmart1970 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:19:
@scrisissszzz Om de battery te resetten laat ik m meestal eens in de zoveel maanden helemaal leeglopen tot de lumia uitvalt...!!!
Ik denk dat het een backup maken wordt en hopen dat een hard reset goed gaat..
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Tja... beste is dan na de reset om de laatst geinstalleerde apps 1 vor 1 te verwijderen om te zien welke de "drainer" is !! duurt ff maar dan heb je ook wat...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;
Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;
Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;