Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zilverbeuk
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-03-2018
@Jeru: Ja, ik heb hem binnen. Ik moet zeggen dat ik er tot nu toe erg tevreden over ben. Heb natuurlijk nog niet veel meer gedaan als alle apps installeren. Maar ik moet zeggen dat ik het idee heb dat de tablet toch wel sneller is.
De tablet beschikt inderdaad over Jelly Bean (4.1.1) en deze draait tot nu toe stabiel.

Aan de achterkant zitten nu ook speakertjes, die had de eerste versie van de 9.7" Dual core niet.

Ik kan er nu natuurlijk nog niet veel meer over zeggen, maar voor nu ben ik blij dat alles werkt zoals het hoort.

En als ik jou was zou ik niet zolang wachten. Op www.tabletsupport.nl in mijn topic op pagina 4 is namelijk al aangegeven dat SSB niet beschikt over onderdelen of omruil toestellen.
Ik zou SSB bellen en vragen hoe het met je reparatie staat. En als ze zeggen niet te kunnen inschatten wanneer je je tablet terugkrijgt zou ik gelijk contact op nemen met Kruidvat (kijk in mijn eerder post hier boven).

Edit: Wifi lijkt ook beter bereik te hebben. Had ik met de oude maar 2 streepjes, nu heb ik tenminste 3 streepjes.

[ Voor 5% gewijzigd door Zilverbeuk op 01-11-2012 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsjha
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-01-2024
even voor de duidelijkheid, de nieuwe, zwarte, is dat ook een m936 of ander type model van "cherry" en welke android draait daarop? (De nieuwe Beta-rom??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeru
  • Laatst online: 13-06 15:27
Zilverbreuk, dan denk ik dat je een ander soort tablet nu hebt gekregen vanwege de speakers aan de achterkant. Ik ga hooguit 3 weken wachten, ik zit nu op 1 week, dan wil ik weten wanneer ik heb terugkrijg.

Hier kan je een beschrijving vinden voor hogere snelheden halen met usenet : klik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zilverbeuk
Jeru schreef op donderdag 01 november 2012 @ 18:44:
Zilverbreuk, dan denk ik dat je een ander soort tablet nu hebt gekregen vanwege de speakers aan de achterkant. Ik ga hooguit 3 weken wachten, ik zit nu op 1 week, dan wil ik weten wanneer ik heb terugkrijg.
Er staat op de doos toch echt M-936.

Het lijkt er dus op dat er een update is geweest, maar de naamvoering hetzelfde is gebleven. Dit is bij de M-906 ook gebeurt (de allereerste tablets van de M-906 kunnen bijvoorbeeld de nieuwe firmware versie niet erop hebben omdat de touchscreen dan niet werkt en de nieuwere uitvoering kan deze nieuwe firmware wel draaien, enkele uitzonderingen daar gelaten).

Jeru, ik hoop voor jou dat je meer geluk hebt. En Kruidvat laten bellen naar SSB kan nooit schaden. Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeru
Dankje dankje, ik hoop voor je dat je deze keer meer geluk hebt met je tablet.

Hier kan je een beschrijving vinden voor hogere snelheden halen met usenet : klik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Topicstarter
Even wat benchmark resultaten:
NenaMark 1: 71,6 fps
NenaMark 2: 61,2 fps
Vellamo html5: 1291
Vellamo metal: 409
Linpack single: 49 MFLOPS
Linpack multi: 74 MFLOPS

Zie hier voor een vergelijking http://www.engadget.com/2...sformer-pad-tf300-review/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zilverbeuk
Even een update met betrekking tot mijn nieuwe tablet:
Ik heb er weinig woorden voor want ik ben er gewoon heel erg tevreden over.

Alles werkt zonder problemen. De tablet is merkbaar sneller en draait soepeler met Jelly Bean. Wifi ontvangst is nu gewoon prima, 3 tot 4 streepjes, zelfs op de 1e verdieping.
Ook het touchscreen werkt zonder problemen, wat een hele opluchting is.
Accuduur is na 2 keer een nacht opladen al prima, ik heb de tablet vandaag zeker een uur of 4 gebruikt en de accu staat nu op 54% Ik denk dat de accuduur nog wel iets zal verbeteren na nog een aantal nachten opladen.
Het probleem van wisselend accuniveau heb ik bij deze tablet gelukkig niet, dat was bij de vorige wel.

Eigenlijk heb ik over deze tablet niets negatiefs te melden tot nu toe.

Dat was het wel voor nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:54
Iemand die de RK30 driver al op Windows 8 werkend heeft gekregen? (die voor de recovery dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeru
Mooi man, 4 uur en 54% is een goede batterijduur lijkt me! 8 uur bij normaal gebruik is heel acceptabel vind ik. Erg mooi om te horen dat je een stuk meer geluk hebt deze keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171592

Is het eigelijks ook mogelijk om bv een rom te maken van jou versie van jelly bean ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zilverbeuk
@MisterX2: Ik heb absoluut geen idee hoe ik dit zou moeten doen. Ik heb hier nooit eerder naar hoeven kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeru
MixterX2, volgens mij kan dit nog niet. Het wachten is tot Cherry ons laat zien hoe je de software flasht volgens mij, als ik het goed begrepen heb van het andere forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jammer, ik heb een hekel aan wachten :P
En vooral als ik de positieve reacties hoor over jelly bean!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeru
Koop je er toch nog een en stuur je je oude terug? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245621

Hier ook SSB overgeslagen en me bij Kruidvat gemeld, via de site.
Keurig mailtje terug vandaag dat ik de tablet terug kan sturen en mijn geld terugkrijg.
Intussen een nieuwe besteld met als bonus Jelly Bean :) (als de specs kloppen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-07 07:11
Ik wil ook graag een tablet gaan aanschaffen en ik zit te twijfelen tussen de Nexus 7 en deze tablet.

Voordelen van deze tablet t.o.v. de Nexus 7 :

- 10" scherm i.p.v. 7" scherm
- GPS ingebouwd, dit heeft de Nexus 7 niet
- SD slot, de Nexus heeft geen SD slot
- een 8000 mah accu

En nog wat andere kenmerken.

Maar hoe zit het met de custom rom support van deze tablet ?
Ik ben gewend aan Cyanogenmod en het flashen van verschillende roms.
Want ik wil natuurlijk wel, mits ik voor deze tablet ga, bij te tijd blijven met de laatste versie van Android.
De Nexus 7 krijgt automatisch van Google een update naar de laatste versie, maar hoe kan ik een redelijk recente versie installeren op deze tablet ? (via custom roms of CM10 ?)

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeru
GPS zit hier volgens mij niet in.
Custom rom support is er op dit moment niet, echter heb je op dit moment als het goed is gewoon 4.1 erop gelijk als je hem nu koopt.
Verder is tot nu toe elke keer volgens mij wel gebeurd met dit soort tablets dat je ze wel kan flashen.

Hier zie je trouwens de andere tablets en hoe de support daarvoor is geweest: http://tabletsupport.eu/cherry/

[ Voor 17% gewijzigd door Jeru op 05-11-2012 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
speedme schreef op maandag 05 november 2012 @ 15:20:
Ik wil ook graag een tablet gaan aanschaffen en ik zit te twijfelen tussen de Nexus 7 en deze tablet.

Voordelen van deze tablet t.o.v. de Nexus 7 :

- 10" scherm i.p.v. 7" scherm
- GPS ingebouwd, dit heeft de Nexus 7 niet
- SD slot, de Nexus heeft geen SD slot
- een 8000 mah accu

En nog wat andere kenmerken.

Maar hoe zit het met de custom rom support van deze tablet ?
Ik ben gewend aan Cyanogenmod en het flashen van verschillende roms.
Want ik wil natuurlijk wel, mits ik voor deze tablet ga, bij te tijd blijven met de laatste versie van Android.
De Nexus 7 krijgt automatisch van Google een update naar de laatste versie, maar hoe kan ik een redelijk recente versie installeren op deze tablet ? (via custom roms of CM10 ?)
Even een paar puntjes om je te helpen. De belangrijkste vraag die je jezelf moet stellen is of je 7" inch een fijn formaat vindt of dat toch te klein vindt en dus liever een groter scherm voor je hebt zoals de 9.7" inch. Ik zou gewoon eens in een computer winkel/ Media Markt of zoiets wat spelen met de 7" inch en met een groter scherm zoals de 9,7" inch die hierin zit.

De Nexus 7 heeft wel GPS en wel bluetooth. Beide functionaliteiten biedt de Kruidvat dual-core niet. http://www.google.nl/nexus/#/7/specs
Nexus 7 is een stuk lichter dan de Kruidvat tablet.
Nexus 7 heeft een hogere resolutie scherm.
Nexus 7 haalt een hele goede accuduur in de reviews reviews: Nexus 7: klein maar fijn http://www.tomshardware.c...st-jelly-bean,3249-6.html
Qua sensoren ben ik niet zeker of de Nexus 7 er meer heeft.
Nexus 7 heeft een breedbeeld wat prettiger is voor video's, het 4:3 scherm van de Kruidvat dual-core is niet ideaal door de brede zwarte randen boven en onder van het beeld. Echter het Kruidvat dual-core scherm is sowieso wel groter :).
Kruidvat dual-core heeft wel een SD slot.
Kruidvat dual-core heeft wel een HDMI out.
Kruidvat dual-core heeft (nog) geen custom roms. Ik weet niet hoe lang Kruidvat tablets updates blijven krijgen. De Nexus 7 wordt natuurlijk wel ondersteund door de bekende roms en wordt door Google up-to-date gehouden.

Deze is er ook nog met 10.1" inch scherm met 1280x800 pixels: pricewatch: Point of View Protab 3 XXL
Filmpje daarbij: YouTube: Betaalbare tablets van Point of View en Yarvik versus Nexus 7 - Hardware.Info TV (Dutch) je ziet ook gelijk de verschillende formaten want het vergelijk wordt getrokken met de Nexus 7.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 06-11-2012 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Laatst online: 05-07 07:11
Anoniem: 16328 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 00:55:
[...]

Even een paar puntjes om je te helpen. De belangrijkste vraag die je jezelf moet stellen is of je 7" inch een fijn formaat vindt of dat toch te klein vindt en dus liever een groter scherm voor je hebt zoals de 9.7" inch. Ik zou gewoon eens in een computer winkel/ Media Markt of zoiets wat spelen met de 7" inch en met een groter scherm zoals de 9,7" inch die hierin zit.

De Nexus 7 heeft wel GPS en wel bluetooth. Beide functionaliteiten biedt de Kruidvat dual-core niet. http://www.google.nl/nexus/#/7/specs
Nexus 7 is een stuk lichter dan de Kruidvat tablet.
Nexus 7 heeft een hogere resolutie scherm.
Nexus 7 haalt een hele goede accuduur in de reviews reviews: Nexus 7: klein maar fijn http://www.tomshardware.c...st-jelly-bean,3249-6.html
Qua sensoren ben ik niet zeker of de Nexus 7 er meer heeft.
Nexus 7 heeft een breedbeeld wat prettiger is voor video's, het 4:3 scherm van de Kruidvat dual-core is niet ideaal door de brede zwarte randen boven en onder van het beeld. Echter het Kruidvat dual-core scherm is sowieso wel groter :).
Kruidvat dual-core heeft wel een SD slot.
Kruidvat dual-core heeft wel een HDMI out.
Kruidvat dual-core heeft (nog) geen custom roms. Ik weet niet hoe lang Kruidvat tablets updates blijven krijgen. De Nexus 7 wordt natuurlijk wel ondersteund door de bekende roms en wordt door Google up-to-date gehouden.

Deze is er ook nog met 10.1" inch scherm met 1280x800 pixels: pricewatch: Point of View Protab 3 XXL
Filmpje daarbij: YouTube: Betaalbare tablets van Point of View en Yarvik versus Nexus 7 - Hardware.Info TV (Dutch) je ziet ook gelijk de verschillende formaten want het vergelijk wordt getrokken met de Nexus 7.
Bedankt voor jouw heldere uitleg, hier heb ik zeker wat aan.
Ik ga dus voor de Nexus 7, hij heeft voor mij meer pluspunten dan minpunten.
Schermgrootte vind ik niet zo heel belangrijk, heb onlangs met een 7" no-name tablet gespeeld en dat vond ik ook prima.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QwaftZefoni
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:52
is t mss een idee om dit topic te laten hernoemen? ipv dual-core = RK3066 en ipv pro-line = ProLine2

anyway: ik denk dat ik de nieuwe versie hiervan maar koop dus meteen 4.1 JB a 189,99 ipv de ployer momo11 rechtstreeks te halen en weer ergens een voeding moeten regelen... dan maar wat duurder uit.

MAAR: moeten jullie net als wij met de Alwinner A10 variant bij gebruik van HDMI out of usb 2,5" hdd 'm ook aan de voeding hebben liggen? of trekt ie dat zonder die work-around?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472065

Maandag besteld, dinsdag binnen gekregen, Werkt met JB 4.1.1 draait goed, maar...
WhatsApp werkt er niet op, AdAway komt met "Your device is not rooted".
Wat kan ik hieraan doen ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Hier ook dinsdag ontvangen (in het weekend besteld). Leuk ding.

Ga nu op zoek naar een goede case. De eerdergenoemde http://www.pandawill.com/...nch-tablet-pc-p66265.html lijkt mij wel wat. Iemand ervaringen hiermee of met een vergelijkbare case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeru
Ik heb zelf een macally bookstand voor 1st gen ipad genomen, werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Niet online
Bedankt. Ik moest even zoeken, maar ik heb hier besteld:
http://www.ebay.com/itm/M...sd%3D221065073926%26#shId
Vond hem niet via ebay.nl maar shipt wel naar NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Laatst online: 21:45
nvm

[ Voor 95% gewijzigd door Qosmic op 08-11-2012 14:57 ]

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Voor mensen die geen bezwaar hebben tegen een wat zwaardere hoes. Lijkt dit me ook een prima keuze: http://www.amazon.de/Logi...p_cp_ob_computers_title_2 (meer productfoto's http://www.logic3.com/ipad-pro-case-black.html)
Helaas lees ik over die Macally wisselende berichten. De hoes schijnt als een handschoen te passen maar de kwaliteit als ik dat zo lees op Amazon.com laat te wensen over. Echter is dat zo'n beetje de enige keus die je hebt als je geen randen aan de voorkant wilt en toch een lichte hoes wilt.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 08-11-2012 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeru
Tip voor iedereen blijf weg bij die "reparatie" "service" van SSB, beiden verlenen zij niet echt. Neem gewoon contact op met Kruidvat zij zullen je wél echt helpen. Mijn tablet ligt inmiddels al weer 2 weken bij SSB. En zij geven geen enkele reactie op wat voor berichten dan ook, ook niet via het forum.
Kruidvat daarentegen, binnen 1 dag al een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zilverbeuk
@ Jeru: dus toch voor de oplossing van het Kruidvat gekozen? Hoop dat je snel mag genieten van een nieuwe tablet met JB. Als je nog voor een tablet van Cherry kiest tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeru
Ja, ik heb ze gisteravond tweet gestuurd, vanochtend reactie, nu mailcontact. Ze gaven zelf een aantal opties, gevraagd om mijn geld terug, als ze hiermee akkoord gaan, denk ik dat ik vandaag nog een nieuwe bestel.

Zilverbreuk welke heb jij nu? Wit of zwart? Weet namelijk niet of er nog weer verschil is tussen de 2? En heb jij het geld al terug?

[ Voor 31% gewijzigd door Jeru op 09-11-2012 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zilverbeuk
@Jeru: ik heb de witte. Maar de zwarte ProLine 2 is gewoon dezelfde tablet, maar dan een andere kleur.

En ik heb mijn geld voor een deel terug, Kruidvat had een vergissing gemaakt en geld terug gestort voor de Proline 1. Heb er gelijk over gemaild en getwitterd en het werd gelijk geregeld dat het restant over gemaakt werd.

Vorige week donderdag dus mijn geld terug gevraagd en vandaag al gestort gekregen. Heel netjes dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeru
Ik heb zelf vandaag (inmiddels gisteren) om 18.55 de zwarte besteld, hopen dat hij morgen nog binnenkomt, geen bevestiging van verzending gekregen nog helaas.
Ik ga er ook vanuit dat de zwarte exact hetzelfde is, maar je weet het maar nooit.

Helaas is 18.55 toch te laat voor Kruidvat en valt niet onder de regel voor 19.00 besteld morgen in huis.

[ Voor 18% gewijzigd door Jeru op 10-11-2012 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeru
Toch even nieuwe post JB update is uit op het andere forum:
http://tabletsupport.eu/cherry/showthread.php?tid=2196

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgtdutch
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-04-2024
JB update uitgevoerd. Eerste indrukken: Interne opslagpartitie is nu 1 GB voor apps. Werkt smooth, Touch is beter geworden, minder gevoelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nice. Dan ga ik het ook doen!

Batterij duur ook goed ? Verder geen problemen ondervonden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alldirty
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-05 08:32
thanks for the heads up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeru
No problem, hoop dat het goed uitpakt voor jullie. Ik krijg morgen mijn nieuwe tablet, hopen dat het bij mij beter gaat deze keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

4.1 update gelukt en draait als een tierelier! Nu nog even afwachten of de batterijtijd hetzelfde is gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-07 09:59
Als je de JB update doet, blijven je instellingen behouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:18
Jeru schreef op donderdag 08 november 2012 @ 00:11:
Ik heb zelf een macally bookstand voor 1st gen ipad genomen, werkt goed.
jurk738 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:08:
Bedankt. Ik moest even zoeken, maar ik heb hier besteld:
http://www.ebay.com/itm/M...sd%3D221065073926%26#shId
Vond hem niet via ebay.nl maar shipt wel naar NL.
Passen die clips goed? Lijkt me rot als 'ie er ineens uitdonderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

past perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Niet online
Ik heb gemerkt dat mijn ProLine2 alleen oplaadt als ie helemaal uit staat. In standby laadt ie niet op. Op tabletsupport.eu lees ik berichten dat (sommige?) anderen dit ook hebben. Dit lijkt me echter niet normaal. Hebben jullie dit ook?
En weet iemand hier misschien een fix voor, of zal ik hem maar beter omruilen? (Ik draai 4.1.1 out of the box.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeru
Perfect vind ik een groot woord, heb wel een paar keer gehad in bed dat hij er toch uitviel. Maar over algemeen denk ik dat je er geen problemen aan ondervind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zilverbeuk
jurk738 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:59:
Ik heb gemerkt dat mijn ProLine2 alleen oplaadt als ie helemaal uit staat. In standby laadt ie niet op. Op tabletsupport.eu lees ik berichten dat (sommige?) anderen dit ook hebben. Dit lijkt me echter niet normaal. Hebben jullie dit ook?
En weet iemand hier misschien een fix voor, of zal ik hem maar beter omruilen? (Ik draai 4.1.1 out of the box.)
Mijn ProLine2 laadt gewoon op als die in standby staat. Overigens deed mijn vorige ProLine 2 dit ook gewoon.

Geen idee of er een fix is voor het alleen opladen als die uit staat. Anders contact op nemen met SSB-Repair om te vragen of er een fix voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeru
Stuur hem echter NIET op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Niet online
Ja ik had de verhalen over SSB al gelezen... Heb even gebeld naar Kruidvat. Tablet gaat gewoon kosteloos retour, krijg geld terug en ik bestel een nieuwe.
De vriendelijke Kruidvat-dame zei dat de terugbetaling 2 weken kan duren. Iemand hier praktijk ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmRuLeZ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05 18:14
Hier dezelfde ervaring m.b.t. opladen. De ene keer laadt hij goed op, en de volgende keer weer niet. Ben er nog niet echt achter wat de oorzaak hiervan is. In Stanby laadt de tablet in ieder geval wel op, maar niet altijd even snel \ goed.

Ik zal het eens in gaten houden, en m'n bevindingen hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sloth
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Weet iemand wat het gewicht van deze tablet is? Ik kan het niet meteen in dit topic en de kruidvat site terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Niet online
[message=392 line]sloth schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:42[/message]:
Weet iemand wat het gewicht van deze tablet is? Ik kan het niet meteen in dit topic en de kruidvat site terugvinden.
Volgens onze keukenweegschaal ongeveer 670g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Niet online
AmRuLeZ schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:12:
Hier zelfde ervaring m.b.t. opladen. De ene keer laadt hij goed op, en de volgende keer weer niet. Ben er nog niet echt achter wat de oorzaak hiervan is. In Stanby laadt de tablet in ieder geval wel op, maar niet altijd even snel \ goed.

Ik zal het eens in gaten houden, en m'n bevindingen hier posten.
Ik heb vanavond nog eens geprobeerd om de mijne in standy op te laden, en dat ging tot mijn verrassing nu prima. Geen idee waarom opladen nu wel lukte. Ben benieuwd naar bevindingen van jou (en anderen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeru
Ik moet trouwens zeggen dat ik de zwarte variant er veel mooier uit vind zien dan de witte, overall ziet het er net iets minder plastic uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayen
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-07 16:17
Heb gister Jelly Bean geïnstalleerd, werkt als een trein :-D

Tussen de batterij- en de wifi-indicator staat nu een driehoekje... ik heb geen idee waar die voor is... :?

Afbeeldingslocatie: http://www.mayen.at/images/IMAG1686-1.jpg

3210 | 3650 | 6230i | HTC Wizard | HTC Touch Diamond2 | HTC Sensation | Proline 2 M-936

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeru
@mayen, vraag mij hetzelfde af. Ik lees net dat het misschien iets van een roaming indicator is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mashadar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-11-2024

Mashadar

Drie maal is scheepsramp

Ik heb gisteren ook de JB update erop gezet. Het touchscreen reageert stukken beter en de interne opslag uitbreiding van 512 mb naar 1 gb is ook een verademing. Ik vindt wel dat het scherm niet (meer) vloeiend is wat je merkt tijdens het browsen of van home-screen wisselt. Dit was namelijk beter met de originele ICS install. Het kan zijn dat dit aan de interactive governer ligt die de klokfrequentie snel naar beneden gooit. Ik heb nog geen root, dus dit kan ik ook niet veranderen. Iemand een idee hoe je JB kan rooten?

Canon 7D, Canon 70-200L f4, Tamron 28-75 f2.8, Canon 10-22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sloth
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een ~10inch tablet van <350 euro, voor basiszaken (wat browsen, mail, filmpjes kijken, simpele apps).

Op dit moment twijfel ik nog tussen de PRO-LINE dual core met android 4.1 en een Samsung Galaxy Tab 10.1.

Dé reden om voor de Kruidvat tablet te gaan is natuurlijk de prijs: het verschil in het voordeel van de kruidvat is 125 euro en dat vind ik behoorlijk veel.
Als je de specs vergelijkt zijn er natuurlijk wat nadelen aan de kruidvat:

-9,7" i.p.v. 10,1"
-1024*768 i.p.v. 1280*800
-ongeveer 670gram i.p.v. 590 gram
-de berichten in dit topic over backlight leaking, touchscreen problemen, beperkt / slecht wifi bereik

Ook lees ik hoopvolle berichten dat na de 4.1 update bovenstaande problemen verbeterd zijn.

TL;DR voldoet deze tablet aan mijn wensen of kan ik beter wat meer geld uitgeven voor bijvoorbeeld een Galaxy Tab 10.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeru
Wifi bereik is bij mijn nieuwe tab echt enorm goed. Geen problemen mee. backlight bleed/leak vind ik niet storend bij gebruik, heb het bij beide tabs die ik van kruidvat heb gehad wel gezien, bij geen van beide heb ik touchscreen problemen gehad.
Ik krijg voor mijn vorige tab nog het geld terug en heb ervoor gekozen om hem toch opnieuw te kopen het is namelijk wel een degelijk tablet die goed reageert en enorm snel is.
Daarnaast heeft de Galaxy tab volgens mij een TN paneel en geen IPS wat de kruidvat tab wél heeft.

Verder kan je natuurlijk ook gewoondie Kruidvat tab bestellen en kijken of je hem fijn vind, zo niet stuur je hem weer terug.

[ Voor 10% gewijzigd door Jeru op 14-11-2012 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 482125

sloth schreef op woensdag 14 november 2012 @ 18:05:
Ik ben op zoek naar een ~10inch tablet van <350 euro, voor basiszaken (wat browsen, mail, filmpjes kijken, simpele apps).

Op dit moment twijfel ik nog tussen de PRO-LINE dual core met android 4.1 en een Samsung Galaxy Tab 10.1.

Dé reden om voor de Kruidvat tablet te gaan is natuurlijk de prijs: het verschil in het voordeel van de kruidvat is 125 euro en dat vind ik behoorlijk veel.
Als je de specs vergelijkt zijn er natuurlijk wat nadelen aan de kruidvat:

-9,7" i.p.v. 10,1"
-1024*768 i.p.v. 1280*800
-ongeveer 670gram i.p.v. 590 gram
-de berichten in dit topic over backlight leaking, touchscreen problemen, beperkt / slecht wifi bereik

Ook lees ik hoopvolle berichten dat na de 4.1 update bovenstaande problemen verbeterd zijn.

TL;DR voldoet deze tablet aan mijn wensen of kan ik beter wat meer geld uitgeven voor bijvoorbeeld een Galaxy Tab 10.1?
Wat ik van de Kruidvat tablet nog een voordeel vind is dat er een mini HDMI ingang inzit, deze mist bij de Samsung Tab (je moet daarvoor geloof ik een speciale kabel kopen die een paar tientjes kost).
Zelf ben ik ook nog op zoek naar een leuke budget tablet en heb deze twee ook al beiden overwogen, toch besluit ik nog even af te wachten en verder te kijken.

• jurk738
  • Niet online
jurk738 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 21:44:
[...]

Ik heb vanavond nog eens geprobeerd om de mijne in standy op te laden, en dat ging tot mijn verrassing nu prima. Geen idee waarom opladen nu wel lukte. Ben benieuwd naar bevindingen van jou (en anderen).
Opladen gaat nu steeds prima hier. Nog andere ervaringen/inzichten?

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Eerste indruk met nieuwe JB ROM zijn goed.

* Wifi is stabieler. Met een DD-wrt router (TP-Link) op de BG wilde hij eerder niet goed verbinden (steeds disconnects, ook dichtbij) en nu wel. Op meer afstand (1e verdieping) blijft het wel een probleem. Met de Fonera AP op de zolder kan ik zelfs vanaf de benedenverdieping verbinden, ook al met het oude rom. Gek genoeg geeft de tablet soms de voorkeur aan de Fonera AP op zolder terwijl ik 3 meter van de DD-WRT router vandaan zit. Het zal dus ook wel wat met DD-wrt te maken hebben, wat overigens weer niet voor andere draadloze apparaten in huis geldt.
* opladen lijkt nu ook goed te gaan in standby. Eerder moest de tablet echt uit staan.

* Er is wel wat raars met root status. De Ziggo App werkt weer niet, ook niet met Superuser 'temp unroot', maar Rootchecker geeft aan dat er geen root rechten zijn.

/edit: info toegevoegd

[ Voor 19% gewijzigd door JPS op 15-11-2012 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Laatst online: 21:45
Ik wil ook de 9.7" dual core kopen van de kruidvat, maar welke hoezen passen hieromheen?
Las al ergens ipad 1 formaat, maar dat dan wel je aansluiting geblokkeerd zijn door de hoes. Lijkt me ook niet echt handig

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeru
Qosmic schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:15:
Ik wil ook de 9.7" dual core kopen van de kruidvat, maar welke hoezen passen hieromheen?
Las al ergens ipad 1 formaat, maar dat dan wel je aansluiting geblokkeerd zijn door de hoes. Lijkt me ook niet echt handig
Zoals al wel vaker vermeld in dit topic werkt de macally hoes goed, en blokkeert geen uitgangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zodiac
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-05 08:35
sloth schreef op woensdag 14 november 2012 @ 18:05:

Ik heb dit tablet in de eerste ronde gekocht en ben er nog steeds tevreden mee. Internetten en full HD spul kijken gaat moeiteloos. Ook gebruik ik dit tablet om stripboeken mee te lezen, wat uitstekend gaat, daar het tablet niet te zwaar is om lang in de hand te houden.

Let wél, dit is absoluut geen A-klasse tablet. Bouwkwaliteit verschilt per exemplaar, evenals de backlight bleeding. Dit laatste is trouwens niet te verhelpen met een firmware update (Dit ligt toch echt aan je scherm). Dit tablet koop je puur voor de uitstekende prijs.

Een Samsung of ander A-merk tablet koop je voor de kwaliteit - alles is haarfijn in orde en degelijk, maar daar betaal je dan ook voor (Of anders wordt de prijs kunstmatig hoog gehouden, maar da's een ander onderwerp...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75098

Ik heb zelf de kruidvat tablet, en die bevalt erg goed.
Voor 150 extra heb je de samsung2, die is z'n geld ook meer dan waard, wat ik zo lees.
maar, 150 voor een BT en iets (?) beter wifi bereik, vind ik veel geld.
Ik heb een exemplaar van t eerste uur, zonder bleeding of andere defects.
Voor mijn doel, internetten, school werkstukken, Youtube en andere films, doet hij het uitstekend.
Alle waar is naar z'n geld :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheaps
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-12-2024
Het hoesjes 'euvel', ik ben er ook even mee bezig geweest om iets 'passends' en vooral goedkoops te kopen en dat is tot nu toe nog niet gelukt ;).

Eerste poging was een goedkoop hoesje uit de US voor 4,51. Deze zou geschikt zijn voor de Ipad 1 en ik had eerder vernomen dat dat een perfecte match zou zijn. Helaas is hij toch nog een millimeter te dik waardoor hij niet helemaal aansluit. Mooi is ook anders, maar t beschermt wel prima. Helaas zijn de ingangen niet goed toegankelijk waardoor hij wel regelmatig (half) uit de hoes moet. Goed, foto's:
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img853/3649/img0092resize.jpg

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img715/1214/img0089resize.jpg

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img69/7480/img0087resizeb.jpg
Hij is http://www.ebay.com/itm/4..._trksid=p3984.m1439.l2649 te halen...

Volgende poging (had ik vantevoren kunnen aanzien, maargoed) was een Belkin hoesje voor de Ipad 2 die ik via marktplaats voor 5 euro op de kop had getikt. Ziet er prima uit, hij past met heel veel geprop en de aansluitingen zijn niet toegankelijk. Dit is dan ook geen hoesje waar hij vaak ingaat maar een prima bescherming als ik hem onderweg ergens mee naartoe neem.

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img210/3163/img0095resizex.jpg

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img846/1016/img0094resize.jpg

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img9/9766/img0093resizep.jpg

Ik zag vandaag in de folder van de Dirk dat ze een Ipad 3-in1 hoes gaan verkopen, voor de Ipad 1, 2 en 3. Ik denk niet dat hij goed zal passen, maar iemand misschien zin om dit te proberen?

Vandaag overigens een update gedaan naar JB. Voor mijn gevoel is hij er een stuk sneller op geworden, dus dat is wel erg fijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik raad echt de MCally hoes aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zilverbeuk
Hier ook de Macally hoes voor zowel de M-906 en de M-936. Het is een hoes voor de Ipad 1 en ik vind deze perfect passen om de tablets. Even goed zoeken op Ebay levert een niet al te dure hoes op, maar ook via Amazon zijn ze te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het geluid mag wat mij betreft best wat harder. Ik vind dat de tablet (tweede versie) ondanks dat deze twee openingen heeft voor het geluid niet al te veel geluid produceren. Vinden jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:56
Vanaf 20 november te koop bij Kruidvat, 10.1 inch pro-line 2 tablet voor 159 euro: http://www.kruidvat.nl/do...e=2012-47-tablet&token=-1

Verschillen zijn het grotere scherm, hogere resolutie en een mindere accu (6000 mAH), zie zo geen andere verschillen, afgezien van de de prijs natuurlijk :)

[ Voor 5% gewijzigd door ®Otto op 18-11-2012 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodig
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-12-2024
®Otto schreef op zondag 18 november 2012 @ 19:58:
Vanaf 20 november te koop bij Kruidvat, 10.1 inch pro-line 2 tablet voor 159 euro: http://www.kruidvat.nl/do...e=2012-47-tablet&token=-1

Verschillen zijn het grotere scherm, hogere resolutie en een mindere accu (6000 mAH), zie zo geen andere verschillen.
Dit product heeft een prachtige prijs/kwaliteit verhouding, zie ook het fokforum: http://forum.fok.nl/topic/1887702/10/25#119352049

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerly
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-12-2024
Ik denk meer aan prijs/ problemen verhouding.
Die chinezen sturen al den brol naar hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeru
Vreemd bij mij doet de usb het in een keer niet meer, kan er geen usb stick meer aanhangen. Hij herkent meerdere sticks gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Goedkoper én een hogere resolutie scherm het moet niet veel gekker worden :(. Dit is altijd het probleem als je iets koopt in een markt die zo in beweging is. Echter de hogere resolutie van het scherm plus een kleinere accu lijkt mij niet echt handig voor de accuduur. Wel handig dat er ook bluetooth op zit, ik snap niet waarom die vorige versies dat niet hadden.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 19-11-2012 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

®Otto schreef op zondag 18 november 2012 @ 19:58:

Verschillen zijn het grotere scherm, hogere resolutie en een mindere accu (6000 mAH), zie zo geen andere verschillen, afgezien van de de prijs natuurlijk :)
Volgens mij zijn tablets met een 4:3 scherm altijd al iets duurder geweest dan 1 met een 16:9 . Tis ook maar net wat een gebruiker prettiger vindt om mee te werken. Wellicht dat een 16:9 scherm minder stroom verbruikt en zodoende af kan met een accu die iets minder capaciteit heeft?

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgtdutch
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-04-2024
Foutje?
In de symbolen links van de kruidvat-advertentie staat 10,1 inch en resolutie 1024 x 768
In de specs staat 1280 x 800
8)7 Wat zal het worden......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daytona
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:41

Daytona

Autoracen is voor watjes

1024x768 is een 4:3 resolutie, 1280x800 breedbeeld, dus de laatste zal het wezen. Dat hoop ik tenminste, want ik heb er vanmorgen eentje besteld.

Was al een tijdje op zoek naar een budget tablet met behoorlijke specificaties. De dual-core 9.7" tablet van Kruidvat heb ik overwogen, maar mijn voorkeur ging uit naar een 10.1" exemplaar met wat hogere resolutie. Vanmorgen aangenaam verrast door de aanbieding van Kruidvat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Het was niet eens druk in de winkel,heb er 2 kunnen scoren. Het exacte type is:
Pro-Line Tablet PC M-1038. Volgens de verpakking dus toch een resolutie van 1280x 800 en de rest van de specs kloppen ook.

edit:

Even 10 minuten mee gerommeld,de eerste indruk is goed. Goede kijkhoek,scherp beeld, reageerd goed en snel op aanrakingen en tablet voelt degelijk aan. Dikte van de behuizing is 9 a 10 mm en de zijkanten lopen spits toe. Ligt lekker in de hand. Nu eerst maar even opladen.

[ Voor 40% gewijzigd door pcgek op 20-11-2012 10:09 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeru
Viel mij al op dat er in een keer op het Cherry forum een nieuwe sectie was met inderdaad de M-1038. Hopen dat deze minder gezeur heeft bij de eerste lichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BW83
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 26-05 22:19
pcgek schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 09:20:
Het was niet eens druk in de winkel,heb er 2 kunnen scoren. Het exacte type is:
Pro-Line Tablet PC M-1038. Volgens de verpakking dus toch een resolutie van 1280x 800 en de rest van de specs kloppen ook.

edit:

Even 10 minuten mee gerommeld,de eerste indruk is goed. Goede kijkhoek,scherp beeld, reageerd goed en snel op aanrakingen en tablet voelt degelijk aan. Dikte van de behuizing is 9 a 10 mm en de zijkanten lopen spits toe. Ligt lekker in de hand. Nu eerst maar even opladen.
Ik heb hem ook, heb al wat gepost in dat andere topic.
Heb jij ook last van een flikkerend scherm bij een lage helderheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeru
Zou een van jullie kunnen wegen hoeveel hij weegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Linkje naar het andere topic :)
Kruidvat 10,1" Pro-Line 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeru
Tot mijn grote verbazing staat DPD hier net voor de deur, krijg ik in een keer mijn oude tablet terug. Ben benieuwd of Kruidvat nog steeds mijn geld terug geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lol ?? Dat is wel bijzonder! Istie gefixed ? Of dat niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeru
Er zijn nog steeds dode pixels, batterij weet ik nog niet zeker en de rare pixel vlek lijkt wel weg te zijn. Scherm zit echter nog steeds zo scheef als het maar kan in de behuizing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sinds de update merk ik dat de batterij toch iets minder is.
Denk dat ik nu zon 7 uur aan gebruikers gemak heb. (plus/minus) (batterij is nu niet bepaald accuraat, ene keer 90% en dan weer 40%)

Maar tablet is wel merkbaar sneller geworden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeru
Had nog gemaild met die lui van Kruidvat, hebben aangegeven dat SSB hun de tablet op zou sturen en dat ik geld alsnog voor de 30e kan verwachten.
Ik twijfel een beetje of ik hem alsnog terugstuur, ze hebben namelijk echt niets aan deze brakke tablet, nog steeds dode pixels, batterij is iets beter, maar nog steeds niet geweldig.
Als ze er verder niet achteraan gaan wordt het een tablet voor mijn ouders voor simpel bankgebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Groot gelijk... :)

hoe is jou batterijduur van je nieuwe tablet ? indicatie van hoelang je er gebruik van kunt maken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeru
Ik zal even kijken bij het accugebruik. Moment.

Hij geeft aan dat ik hem anderhalve dag niet opgeladen heb.En heeft nu nog 25% over, dit is uiteraard niet met intensief gebruik. Als ik hem gebruik is het even in bed nog serie kijken, dit heb ik nu ongeveer voor anderhalf uur ermee gedaan in die anderhalve dag, daarnaast denk ik nog ongeveer 2 uur in browser gebruik.
Ik vind het een heel acceptabele batterijduur, volgens mij had ik na ongeveer 45 minuten serie nog 85% batterij over. Dus ik denk dat bij normaal browse gebruik en niet perse video's ik rond de 6 - 7 uur ook zou komen.

[ Voor 85% gewijzigd door Jeru op 21-11-2012 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oke, dan is het dus een acceptabel verbruik!
Ik surf een beetje en speel af en toe een spelletje, en dan vind ik 7 a 8 uur verbruik ook acceptabel. Verder ben ik een tevreden mens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeru
Ja ik ook, heb gisteren die nieuwe ook al even gebruikt, is ook erg fijn, hij is smaller, lichter en dunner. Scherm kwaliteit vergelijkbaar, snelheid voor mijn gevoel hetzelfde verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldt000
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-06 19:51
BW83 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:38:
[...]
Ik heb hem ook, heb al wat gepost in dat andere topic.
Heb jij ook last van een flikkerend scherm bij een lage helderheid?
helderheid boven 60% zetten volgens Cherry forum.
Zou met nieuwe(re) firmware opgelost moeten zijn.

[ Voor 54% gewijzigd door veldt000 op 21-11-2012 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeru
Ik heb trouwens problemen met USB sticks aansluiten als de batterij onder de 50% komt volgens mij, dan wordt hij namelijk niet herkent bij aansluiten. Weet iemand hier iets voor?

Nee sorry, gebruik ook nooit usb sticks moet ik eerlijk zeggen.

Topicstarter
Voor de mensen die nog een hoes zoeken Kruidvat heeft nu een hoes uitgebracht voor de 9.7" inch :).
https://online.kruidvat.n...06/LederenhoesTablet.html Prijs 14,99 euro

Net deze hoes binnen. Voor 5 euro ziet het er prima uit. Echter zul je zelf wat moet knutselen om de HDMI en oplaadpinnetje vrij te maken. iPad hoes geschikt voor iPad 1, 2 of 3 voor 4,99 euro bij Dirk, Bas, Digros.
http://www.lekkerdoen.nl/dirk-bas-digros/aanbiedingen

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 22-11-2012 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheaps
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-12-2024
En voor de mensen die bij d.e Dirk geweest zijn waar hij uitverkocht is, bij de action is er nu ook een leren Ipad hoesje, die qua grootte als gegoten zit :), voor 5,40. Enige nadeel is de cameras die niet toegankelijk zijn en het oplaadsnoer. Verder een toppertje!

Sinds er JB op staat is hij een stuk sneller! Hij geeft nu ook als hij uit is een oplaadsymbool enhet touchscreen doet t ook beter. Alleen als de accu bijna leeg is reageert hij niet meer zo goed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472940

Na de update gedaan te hebben naar JB hebben we op onze tablet helemaal geen wifi meer.

Na contact gehad te hebben met SBB en gevraagd hoe te handelen, werdt er aangegeven dat ik het tablet kan aanmelden en op kan sturen, kan ongeveer 3 tot 4 weken duren.

Mij te lang ...

Ik gebeld met Kruidvat en wat hebben hun een goede service zeg ..

Ik kan een nieuwe bestellen , de oude terug sturen en dan na 2 weken staat het geld terug op de rekening .

Ik zeg : TOPPIE Kruidvat !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hele nette service inderdaad van Kruidvat :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb de eerste reset moeten uitvoeren. De tablet ging niet meer aan nadat deze aan de oplader had gelegen. Na het reset knopje te hebben ingedrukt werkt het allemaal weer gelukkig :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeru
Klopt dit heb ik zelf ook wel eens.

Tip waar ik net achter kwam trouwens. Ik had al een tijdje last dat mn tablet traag internet had, vooral met downloaden maar niet met uploaden vreemd genoeg. Net WMM uitgezet in de router ( ziggo ubee ) en gelijk goede snelheid! Valt trouwens voor andere routers on QoS bij de ziggo router valt het onder wireless en dan onder WMM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master30
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-07 23:51
Deze lijkt wel op de Cresta ctp980/988 van blokker/kijkshop

vandaag overigens 15% korting, dan kost ie 169,15 euro

Is dit een redelijke prijs?

vanavond maar gekocht, ze hebben daar 30dagen omruil garantie

[ Voor 23% gewijzigd door master30 op 14-12-2012 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:18
De Cherry Pro-Line2, Qware Pro4 Slim & Cresta 980/988 lijken allemaal clones van de Ployer Momo11 speed. Zelfde layout, maar wellicht met kleine verschillen in o.a. geheugen, bluetooth & touchscreen drivers. Welke (custom) roms op welke versies werken is tot nog toe een kwestie van proberen, ik hen in elk geval nog geen duidelijk overzicht kunnen vinden. Krijg je met regeiogebonden merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master30
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-07 23:51
Hij bevalt me wel goed, xbmc loopt er goed op, internet uzg en rtl xl, geen problemen.
Het is mijn eerste tablet, dus vergelijken kan ik hem niet echt, maar tot nu toe doet hij prima met wat ik ermee doe.

Maar eens op zoek naar een hoesje afgeprijst hoesje bij intertoys, €4,98.(van 29,95)
Past hij goed in, is alleen maar voor opbergen bedoeld

[ Voor 19% gewijzigd door master30 op 15-12-2012 17:29 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste