Anoniem: 177495

Shuriken schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:05:
Duidelijk. Om heel eerlijk te zijn heb ik zelf niet deze tab. Ik heb een Yarvik Xenta 9,7 en de Kruidvat 10,1. De eerste lijkt verdacht veel op deze tab, maar gebruikt kennelijk een andere touch controller (goodix) welke wel in de kernel zit.
Hm, Goodix, daar heb ik ooit een alternatieve driver voor gemaakt.

Je zou kunnen proberen om de CM-versie voor de M936 op je tablet te installeren met behoud van je 'eigen' kernel en waarschijnlijk ook een aantal van de drivers in /system/lib/hw en mogelijk wat configuratiebestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-02-2022

racinfo

E-MTB

tweakradje schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 02:43:
Wifi verbetering

Zet de tablet echt uit.
Het verwijderen van de achterklep dient met enige voorzichtigheid te gebeuren.
- draai de 2 micro schroefjes er uit
- begin aan die kant voorzichtig de plastic kant los te maken met je nagel ertussen. Er zitten 2 nokjes.
- ga met je nagel de hoek om en begin aan de lange zijdes de nokjes los te maken
- op het laatst komt de achterkant los, het eerst aan de schroeven/connector kant

De nokjes kunnen afbreken, doe het met zorg, druk nergens te hard op.
Als de achterkant er af is zie je de wifi antenne vast gelijmd zitten. Wrik hem voorzichtig los van de lijm.
als deze los is lijm hem dan vast op de plek van het plaatje met bijv 2 kleine druppels seconde lijm.
Doe de deksel er weer op in omgekeerde volgorde.
Vandaag ook eens de schroevendraaier gepakt; met een klein mesje de alluminium achterzijde van de grijze plastic rand losgewrikt en antenne verplaatst. Tsjonge, tsjonge wat een verschil !!
Bedankt tweakradje ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Topicstarter
Ik ga binnenkort eens met de CM10 aan de slag voor mijn vader. Zijn tablet reageert soms niet erg snel meer dus het is wel nodig. Ook is Chrome soms langzaam, maar dit ligt volgens mij voor een deel ook gewoon aan Chrome omdat die browser vrij zwaar is voor een mobiel apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjelle
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-01-2024
Ik draai al 4 maanden met CM10 tot volle tevredenheid.
Draaid allemaal wat soepeler dan de stock rom.
echt een aanrader.
Ook heb ik de wifi antenne tweak gedaan, echt een verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acoster
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-06 16:12
Pjelle schreef op zondag 16 maart 2014 @ 10:41:
Ik draai al 4 maanden met CM10 tot volle tevredenheid.
Draaid allemaal wat soepeler dan de stock rom.
echt een aanrader.
Ook heb ik de wifi antenne tweak gedaan, echt een verbetering.
Hoe heb je het gedaan? Via Linux of met de Windows-tool?
Zojuist geprobeerd met de windows-tool, echter geen succes. Tablet start helemaal niet meer op.
Nu de orginele software maar weer terug gezet.

Oh, na het terug zetten van de orginele rom, nogmaals geprobeerd via de windows-tool en toen ging het wel. Is nu aan het opstarten, kijken hoe het gaat.

[ Voor 14% gewijzigd door acoster op 16-03-2014 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acoster
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-06 16:12
Tot nu toe zeer tevreden met CM10 op de tablet, werkt inderdaad merkbaar soepeler.

Heb wel één probleem, bij racespellen werkt het besturen via 'tilt' niet. Voertuig slaat links af, ook al hou ik mijn tablet recht. Waterpas doet het wel prima. Iemand enig idee hoe ik dat op kan lossen?

Tablet reageert alsof de tablet rechtop wordt gehouden, terwijl het spel in liggende stand wordt gespeeld. De besturing zit er dus 90 graden naast. Enig idee hoe dit op te lossen? (screen in landscape and accelerometer in portrait mode)

[ Voor 29% gewijzigd door acoster op 18-03-2014 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeri
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-07 22:00
Toch nog maar weer een poging gewaagd om CM10 op het tablet te zetten. Dit keer zonder een backup te willen maken van de user files omdat hij toch wel zo langzaam was geworden en er niet echt boeiende dingen op stonden. Het ging nu allemaal gesmeerd. snap niet waarom het de vorige keer zo lastig was. 8)7

maar wat een verademing! het lijkt zelfs wel of het touchscreen beter reageert. egnaledknarf bedankt voor het initiatief _/-\o_

misschien nu ook nog maar even die wifi-hardware mod uitvoeren O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Topicstarter
Er gaat iets fout. ADB herkent de tablet en als ik dan adb reboot bootloader krijg ik weer een melding in Windows dat er een nieuw apparaat is gevonden en gaat de tablet op zwart. Vervolgens vindt Windows geen goede drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjelle
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-01-2024
Heeft iemand nog een link voor de CM10 variant?? :P
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste