Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Krijg het idee dat er ook een hoop gezeur is om maar te kunnen zeuren en mekkeren...

Ben zelf niet de minste autist, in eerste instantie tegen het splitsen van de topics, maar tijdens Monaco was ik al overtuigd van het nut van splitsen...

Denk dat Jackson een mindere troll is dan sommige anderen die de splitsing maar niet los kunnen laten :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Anoniem: 627966 schreef op zondag 12 juni 2016 @ 00:28:
Inderdaad. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat als iemand zich negatief uit over Verstappen dat deze dan gelijk automatisch een troll is en dat we maar eens even eenzijdig gaan beslissen om te knippen.
En dat is het F1 topic in een notendop. Je moet of pro verstappen zijn, of je zal het horen dat je er eigenlijk niet thuis hoort :) Vroeger wilde ik er nog wel eens posten, maar aangezien ik verstappen niks vind, is het al duidelijk dat dat topic gewoon nutteloos is geworden.
Ik ga niet een F1 topic in, om constant 1 rijder heilig te verklaren, als ik dat wil was ik wel religieus geworden.

Voorbeeld, zie het gehele gesprek hierboven dat iemand gelijk als troll wordt gezien als er wat minder positief over Verstappen wordt gedaan.

Toch wel jammer dat andere fora gebruikers hebben die zich wel netjes, wat objectiever kunnen gedragen als het over rijders gaat, maar je op Nederlandse fora al snel ziet dat het "Verstappen of niks" is.

[ Voor 19% gewijzigd door corset op 13-06-2016 08:23 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Je zou misschien gelijk kunnen hebben als er niet een opmerking als: 'Lekker Iedereen op z'n pik getrapt...' op gevolgd was. (Is nu verwijderd, dus kan hem niet quoten.) Daaruit blijkt voor mij, wat al eerder gedacht werd, dat iemand aan het trollen is.

En er zit in mijn ogen een groot verschil tussen (1) gewoon gefundeerd kritisch zijn op een rijder waarover veel anderen positief zijn en (2) die rijder min of meer de muur in wensen. Het eerste is gewoon prima, het tweede roept weerstand op en is troll gedrag in mijn ogen.

Maar goed, als we hier gewoon afspreken dat dit soort gedrag voortaan gewoon toegestaan is hoef ik me er ook niet meer aan te ergeren en kunnen we er ook in het topic lekker tegenin gaan want dan mag het gewoon. Uiteindelijk is het net als bij voetbal: De scheidsrechters, in dit geval de Mods, bepalen waar de grens ligt en wat er wel of niet mag. Alleen is het dan wel fijn als duidelijk is waar die grens ligt en dat er een beetje consequent en direct gehandhaafd wordt.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Fiber schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:21:
Je zou misschien gelijk kunnen hebben als er niet een opmerking als: 'Lekker Iedereen op z'n pik getrapt...' op gevolgd was. (Is nu verwijderd, dus kan hem niet quoten.) Daaruit blijkt voor mij, wat al eerder gedacht werd, dat iemand aan het trollen is.

En er zit in mijn ogen een groot verschil tussen (1) gewoon gefundeerd kritisch zijn op een rijder waarover veel anderen positief zijn en (2) die rijder min of meer de muur in wensen. Het eerste is gewoon prima, het tweede roept weerstand op en is troll gedrag in mijn ogen.

Maar goed, als we hier gewoon afspreken dat dit soort gedrag voortaan gewoon toegestaan is hoef ik me er ook niet meer aan te ergeren en kunnen we er ook in het topic lekker tegenin gaan want dan mag het gewoon. Uiteindelijk is het net als bij voetbal: De scheidsrechters, in dit geval de Mods, bepalen waar de grens ligt en wat er wel of niet mag. Alleen is het dan wel fijn als duidelijk is waar die grens ligt en dat er een beetje consequent en direct gehandhaafd wordt.
Serieus gast, ik heb daarvoor gewoon gezegd dat ik teleurgesteld was in het resultaat van de Q, daar is helemaal niks mis mee, dat iedereen me dan daarom troll gaat noemen en ik dan zeg "Iedereen op z'n pik getrapt" is een reactie op die troll beschuldigingen. Ik zei trouwens niet Lekker iedereen op z'n pik getrapt, dat verzin je erbij. Ik zei; "Iedereen op z'n pik getrapt"

Kunnen we hier nu eindelijk over ophouden, ik heb vorige pagina excuses aangeboden om de gemoederen enigzins te bedaren en nog ga je erover door.

Ik zal m'n gelijk toch niet kunnen halen aangezien ik door een stuk of 10 man ben beschuldigd van trollen dus daar gaat het mij niet om en zal daarom in het vervolg geen negetieve mening meer geven over Verstappen d:)b

[ Voor 14% gewijzigd door Jackson6 op 13-06-2016 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Jackson6 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:08:
[...]

Kunnen we hier nu eindelijk over ophouden...
Goed plan! :) Had ik eigenlijk al gedaan maar anderen beginnen er weer over en dan laat ik me ook weer verleiden tot een reactie...

Overigens zeg ik ook niet dat jij een troll 'bent' maar heb ik het over 'troll gedrag'. Dat doen we bijna allemaal wel eens, soms zelfs onbewust of per ongeluk. Als de Mods dan snel ingrijpen is er niks aan de hand.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-07 12:22
Een hele discussie over Canada vanaf gisterenavond 20:15u: [F1] Seizoen 2016 - Deel 2

Vreemd dat deze discussie ineens wordt toegelaten door de mods in dit topic. Volgens mij hoort het thuis in [F1] Seizoen 2016-07 - GP van Canada

(als je dan een topic afsplitst moet je er als mod ook voor zorgen dat het goed gemodereerd wordt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-07 15:41
Weer opgeruimd richting de goede topics. :)

Enne, een topicreport werkt sneller. :P

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hertog_Martin schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:03:
Heb ook de officiële formula 1 app met abbo maar ben bang dat ik daar geen data uit kan exporteren? [MBR]*snip* geen verzoeken om beveiligingen te omzeilen.[/]
Sinds wanneer is het bespreken van bestandsformaten verboden? Ik dacht dat jullie hier meldden dat jullie geen tijd hadden om alle echte problemen aan te pakken, ze er dan ook nog eens bij verzinnen is wellicht wat overbodig.

Er is geen enkele indicatie dat het om enige vorm van beveiliging gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Het origneel was het verzoek om bestanden van de app te ontsleutelen. Dus ja, daar gaan we hier niet aan meewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Señor Sjon schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:43:
Het origneel was het verzoek om bestanden van de app te ontsleutelen. Dus ja, daar gaan we hier niet aan meewerken.
Het verzoek ging over het kunnen exporteren en lezen van de gegevens, of jij moet toegang hebben tot een edit die wij niet kunnen zien. Ontsleutelen is ook een vrij algemene term. Pas als blijkt dat de gegevens van de app met opzet onleesbaar of moeilijk te exporteren zijn gemaakt is er sprake van een beveiliging en dus van een verzoek om de beveiliging te omzeilen.
Señor Sjon schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 18:27:
9 van de 10x verplaatsen we berichten zonder gemor met soms een mbr als headsup. Wees blij dat we dat niet elke keer melden, anders heb je een blauw topic. :p

Maar wat kunnen we nog meer doen dan topicwarnings, aankondigingen dat het racetopic er is en de mbr's en modbreaks?
Nu is het inderdaad wat laat en blijft het lapmiddel op lapmiddel met een tekort aan tijd. Dat had natuurlijk in een eerder stadium al eenduidig aangepakt moeten worden. Dan was er nu waarschijnlijk een stuk minder verwarring en onrust geweest :)

Je ziet overigens ook in de politiek wel dat wijziging op wijziging uiteindelijk alleen nog maar onrust oplevert, dus dat het mindere goden overkomt is geen schande. Ik ben alleen blij dat ik het niet hoef op te ruimen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Al heel lang is de regel: wat je thuis doet moet je zelf weten, maar hier er hulp bij vragen is dus niet de bedoeling.

Maar het lijkt er nu wel op dat elke moderatie resulteert in dat iemand hier er over gaat klagen en dit topic de afreageerplek is van mensen die hun zin niet hebben gekregen. Dat is dus niet de bedoeling van dit topic. Constructieve feedback ontbreekt, azijnpissen overheerst.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

gambieter schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:55:
Al heel lang is de regel: wat je thuis doet moet je zelf weten, maar hier er hulp bij vragen is dus niet de bedoeling.
Het gaat over data-export op een technisch forum. Hoezo zou dat niet besproken mogen worden?
gambieter schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:55:
Constructieve feedback ontbreekt, azijnpissen overheerst.
Wie de schoen past trekke hem aan. Hoe vaak gebruikers de afgelopen paar pagina's wel niet voor van alles en nog wat uitgemaakt zijn - het begint toch ietwat beschamend te worden. Er staat ook genoeg constructieve feedback tussen, maar als je alles opvat als kritiek zie je waarschijnlijk alleen maar azijnpissen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Data export uit een betaalde app. Moet ik dat verder uitleggen? :?

En dit is General Chat, geen techdeel over apps. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-07 21:53
Señor Sjon schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:08:

App waar ik voor betaal dus ja en wilde de data alleen voor eigen gebruik. Rooten van telefoons is toch ook bespreekbaar op tweakers.net? Maar goed, zal er niet verder naar vragen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Señor Sjon schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:08:

Eerst gaat het over de beveiliging omzeilen en data ontsleutelen, nu over ddat het een betaalde app is. Jullie roepen soms ook maar wat _O-
*knip*

Kappen met dat semi lollige gesneer.

[ Voor 15% gewijzigd door Orion84 op 14-06-2016 10:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:12

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:48:
[...]

Eerst gaat het over de beveiliging omzeilen en data ontsleutelen, nu over ddat het een betaalde app is. Jullie roepen soms ook maar wat _O-
Dat de gegevens uit een betaalde app komen versterkt natuurlijk het aspect dat het geen vrij beschikbare gegevens zijn en je al snel op zijn minst in een grijs gebied terecht komt als je hulp gaat vragen om die data er toch uit te halen.

Verder horen dergeliijke technische discussies over data uit apps halen (als ze al door de beugel kunnen) niet in een F1 topic thuis.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Laatst online: 18-07 14:38
Zou het mogelijk zijn dat er enkele posts verwijderd zijn uit het F1 Canada topic ? Van mezelf dan, bedoel ik.

Ik dacht nu echt dat ik iets gepost had maar vind het niet meer terug. Indien verwijderd, mag ik vragen waarom ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien het geen zin heeft privé een paralleldiscussie te gaan voeren die eigenlijk hier in het topic hoort, post en bespreek ik deze pushmessage hier.

*knip*

Die pushmessage was sturing op jouw manier van reageren. Dat heeft niks te zoeken in dit feedback topic, waar we samen bespreken hoe de F1 topics het beste kunnen worden ingericht en gemodereerd.

Als je het niet eens bent met mijn commentaar op jouw reacties, dan kan je dat met mij bespreken. Als je mee wilt denken over de inrichting van de F1 topics, dan kan dat hier.

[ Voor 87% gewijzigd door Orion84 op 14-06-2016 12:08 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
even snel de nummers geteld van posts in de f1 topics sinds de splitsing.

in 2 races Monaco en Canada zijn er 2785 + 2038 posts in de raceweekeinde-topics geplaatst en staat nu inmiddels de teller voor het F1 topic deel 2 op 6640+

Dat zou betekenen dat we zonder splitsing al in deel 3 van het algemene f1 topic zouden zitten..

Ik zou daarmee zeggen dat er door de splitsing wat meer balans is gekomen in F1 praat (gezever..)
Blijft wel jammer dat er nog steeds nabeschouwingen canada uitgezonden en online gezet worden.. O.a. F1 Report komt nog, en waarschijnlijk ook nog wat onboard video's vanuit Formula1.com

Even zonder iedereen weer op scherp te krijgen en in de verdediging te jagen..: Hoe vinden de moderators dat het verloopt? Zijn er veranderingen in de Topic Reports, DM's en moderaties te zien?

Het mag duidelijk zijn.. ik ben tevreden over de splitsing.

nb is het een idee om een baku topic een dag eerder te open? Dit omdat het een nieuw circuit is en er al een hele hoop interessant leesvoer en beeldmateriaal te vinden is (en al eerder gepost over de verspreide topics.)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, nog een poging, omdat iets dat algemeen bedoeld was wederom persoonlijk wordt opgevat. Let op: dit is een terugkoppeling over actualiteit, sport en politiek, het beleid hier en hoe met de situatie omgegaan wordt

Het is typerend dat kritiek van gebruikers als weinig constructief, zeveren en meer van zulks wordt genoemd. Iedere gebruiker die het niet met de moderatie eens is wordt een zeurpiet bestempeld, vervelend, iemand die niet wil meewerken. Kritiek wordt opgevat als een persoonlijke aanval. Het is niet de houding waarmee je hoopt dat het huidige probleem benaderd zou worden. Er staan namelijk, zoals reeds opgemerkt is, wel degelijk een hoop constructieve suggesties van gebruikers in de diverse topics. Ook een gebruiker die aangeeft dat hij vindt dat het zo niet moet probeert niet vervelend te doen, maar draagt bij aan de discussie. Je hoeft niet per se de oplossing in pacht te hebben om te constateren dat het zo niet goed werkt. Als je die reacties echter bij voorbaat al als lastig bestempelt, omdat ze niet overeenkomen met de huidige praktijk zoals jullie die momenteel zien, dan gaat er inderdaad niets goeds van komen. Er ontstaat een tunnelvisie waarbij alleen het eigen uitgangspunt nog bevestigd wordt.

Het is precies die houding die hier en daar een opmerking oplevert. De moderatie sneert er zelf stevig op los, plaatst bijtende opmerkingen, hakt hier en daar met de botte bijl en lijkt niet uit op een constructieve dialoog. Actie betekent reactie. Bij gebruikers is het misschien laakbaar, van moderatie zou je toch echt meer verwachten. Uiteraard wint het moderatie het uiteindelijk altijd, dus er rest de gebruikers een aantal reacties: boos worden, verdrietig worden of er maar om lachen. Meer kan je er niet mee doen. Daar komen de 'semi-lollige sneren' dan ook vandaan - het is de enige manier om de boel op een enigzins luchtige manier toch nog bespreekbaar te maken, maar zelfs de kwinkslag wordt als een persoonlijke aanval opgevat en resoluut de prullenbak ingeveegd. Misschien is boos worden dan toch de oplossing?

Zoals hierboven al staat: wie de schoen past, trekke hem aan. De situatie zoals hij nu is is niet zomaar uit de lucht komen vallen. Ondanks dat de moderatie ongetwijfeld de beste bedoelingen heeft en roeit met de riemen die voorhanden zijn, is het moment om kritisch naar beide kanten van het verhaal te kijken al een tijdje aangebroken. Gebruikers zijn niet de vijand en proberen heus niet alleen maar vervelend te doen. Met de handen uit de mouwen valt er best nog wel weer wat van te maken, maar als geluiden die niet als plezant ervaren worden alleen maar van tafel worden geveegd gaat de situatie en zeker de sfeer niet verbeteren.

Ik hoop oprecht dat er, al dan niet met vallen en opstaan, gezocht wordt naar een oplossing die voor de meeste mensen werkt. Zoals het er nu voor staat, staat iedereen er gekleurd op, en Tweakers, het moderatieteam en de gebruikers zijn en verdienen beter dan dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

nachtnet schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:49:
even snel te nummers geteld van posts in de f1 topics sinds de splitsing.

in 2 races Monaco en Canada zijn er 2785 + 2038 posts in de raceweekeinde-topics geplaatst en staat nu inmiddels de teller voor het F1 topic deel 2 op 6640+

Dat zou betekenen dat we zonder splitsing al in deel 3 van het algemene f1 topic zouden zitten..

Ik zou daarmee zeggen dat er door de splitsing wat meer balans is gekomen in F1 praat (gezever..)
Blijft wel jammer dat er nog steeds nabeschouwingen canada uitgezonden en online gezet worden.. O.a. F1 Report komt nog, en waarschijnlijk ook nog wat onboard video's vanuit Formula1.com
En dat kan prima in het normale F1 topic besproken worden natuurlijk. Het principe is niet dat er helemaal niks over de races gezegd mag worden. Enkel dat tijdens de piekmomenten er een duidelijke aparte plek is waar ook volop ruimte is voor slowchat. Buiten die piekmomenten is het prima te managen in het centrale topic zonder dat daar andere discussies ondergesneeuwd raken.
Even zonder iedereen weer op scherp te krijgen en in de verdediging te jagen..: Hoe vinden de moderators dat het verloopt? Zijn er veranderingen in de Topic Reports, DM's en moderaties te zien?
Ik heb het al eerder aangegeven, maar volgens mij loopt het wel aardig. Er is in het centrale topic ruimte voor algemene discussies, terwijl het race weekend topic los gaat met slowchat. Dat is toch het voornaamste doel van deze opzet. Aantal crossposts en dergelijke valt volgens mij ook best mee, ik heb mijn collega's in elk geval niet horen klagen over de hoeveelheid correcties tussen algemeen en raceweekend. Wat wel nog steeds regelmatig mis gaat is het "waar te kijken", maar dat staat een beetje los van deze discussie.
Het mag duidelijk zijn.. ik ben tevreden over de splitsing.

nb is het een idee om een baku topic een dag eerder te open? Dit omdat het een nieuw circuit is en er al een hele hoop interessant leesvoer en beeldmateriaal te vinden is (en al eerder gepost over de verspreide topics.)
We zullen zien, maar zoals ik hierboven ook al aangeef over de laatste restjes canada-nabeschouwing kan dat prima in het algemene topic. Maar geef vooral een seintje als je het idee krijgt dat het de spuigaten uitloopt en een Baku topic een dagje eerder open moet, dan kunnen we dat altijd zien natuurlijk.
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:57:
Ook een gebruiker die aangeeft dat hij vindt dat het zo niet moet probeert niet vervelend te doen, maar draagt bij aan de discussie. Je hoeft niet per se de oplossing in pacht te hebben om te constateren dat het zo niet goed werkt.
Helemaal eens, maar als je niet verder komt dan "het werkt zo niet", dan heeft het 0 toegevoegde waarde om dat te pas en te onpas te blijven herhalen en niet alleen hier in het feedback topic, maar ook in de topics zelf. Dat is waar commentaar op gegeven is vanuit de mods en dat is wat mij betreft volkomen terecht.
Dat er (door frustraties) wat woorden zijn gevallen die niet op en top professioneel zijn is mij ook opgevallen is heb ik ook intern besproken. We doen ons best om hier op een professionele manier om te gaan met kritiek, maar nogmaals: vast blijven hangen in "het werkt zo niet", zonder duidelijke uitleg waarom, of ook maar een poging tot meedenken in oplossingen is echt niet constructief en gebruikers die enkel klagen zullen daar dan ook op aangesproken worden.

[ Voor 18% gewijzigd door Orion84 op 14-06-2016 13:30 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenhas
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:57:
Er ontstaat een tunnelvisie waarbij alleen het eigen uitgangspunt nog bevestigd wordt.
Mij lijkt het erop dat jij ook wel een tunnelvisie begint te ontwikkelen. Je blijft precies maar doordrammen.

Er waren veel mensen die vooraf niet voor de splitsing te vinden waren maar ondertussen is de tegenstand toch ook wel bijgedraaid.

Ikzelf vond de "alles in één topic" niet langer doenbaar maar ik had iets anders in gedachten qua oplossing. Heb ze ook paar keer gezegd. Moderators hebben gekozen voor een ander systeem.
Geen probleem, we zien wel hoe het gaat. Nu zijn we twee race weekends later en vind het wel goed zo.

Er is in geknipt maar ik veronderstel dat jij die privé message hier gezet hebt. Zoiets doe je toch niet. Hoe kan je dan anders dan zoiets persoonlijk opnemen.

Ik ben hier niet om de moderatie te verdedigen (weet trouwens nog altijd niet wat met mijn post gebeurd is in het F1 Canada topic) maar meer om jou vriendelijk te vragen: hou er eens mee op ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Waarom gaat er niet gewoon na elke F1 GP een topic open voor de nieuwe GP? Leuk allemaal die regeltjes maar nu loopt het algemene F1 topic alsnog vol met Baku stuff, vrij nutteloos als je het mij vraagt. Ik blijf het vaag vinden ookal is het al 100x aangekaart.

[ Voor 12% gewijzigd door Jackson6 op 15-06-2016 13:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Het is ook al 100x uitgelegd. ;)
Kenhas schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:23:
[...]

Ik ben hier niet om de moderatie te verdedigen (weet trouwens nog altijd niet wat met mijn post gebeurd is in het F1 Canada topic) maar meer om jou vriendelijk te vragen: hou er eens mee op ;)
Die is in de trashcan terecht gekomen als onderdeel van een offtopic discussie.

[ Voor 86% gewijzigd door Señor Sjon op 15-06-2016 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
Had ik ondertussen van uw collega's vernomen, die het net iets ander verwoordden. De omschrijving "onderdeel van een offtopic discussie" vind ik iets te vaag maar ondertussen heb ik een iets duidelijker verklaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:17
Mag de topictitel van de GP van Europa een beetje minder politiek getint worden? Humor is prima maar niet in een niet HK topic door een mod in een titel van een topic waarvan de naam niet open is voor vrije interpretatie.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Nee, het is geografisch bepaald en niet politiek.

[ Voor 88% gewijzigd door Señor Sjon op 18-06-2016 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Señor Sjon schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 20:34:
Nee, het is geografisch bepaald en niet politiek.
Is de GP van Duitsland dan straks "GP van Duitsland (in de deelstaat Baden-Württemberg)" of wat is dan de reden van deze toevoeging?
En Oekraïne mag ik voortaan ook "bijna Rusland" noemen?

Maar bedankt voor de topografische les.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Er zal ook een keer geen gezeik zijn over het F1 forum.. mensen, leer nou eens een keer leuk met elkaar om te gaan ipv alleen maar te zitten ragen over 1 topic. (of 2, hoe je het ook ziet)

Is het niet de splitsing (of dat is het altijd wel), dan is het de topic titel, dan is het het hele pro/anti verstappen kamp.
Zullen we anders een 3e topic maken om te klagen over de klachten van het topic hier over de klachten binnen het F1 topic? :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

De 'oorzaak' is dat sommigen zich eerder in het topic begonnen af te vragen of Baku nou wel of niet in Europa ligt en waarom deze GP überhaupt zo heet. Lekker boeien verder, maar je moet wat he...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Orion84 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:23:
We doen ons best om hier op een professionele manier om te gaan met kritiek, maar nogmaals: vast blijven hangen in "het werkt zo niet", zonder duidelijke uitleg waarom, of ook maar een poging tot meedenken in oplossingen is echt niet constructief en gebruikers die enkel klagen zullen daar dan ook op aangesproken worden.
Bij deze een aantal suggesties:
-Zorg dat iedereen een cursus communicatie in conflictsituaties gevolgd heeft. (Bijv Schoevers heeft daar wel een aantal interessante cursussen voor) Die kennis is op dit moment sterk voor verbetering vatbaar.
-Zorg dat je kritiek niet persoonlijk opneemt en afstand kan nemen om zo een meer professionele houding aan te nemen. (daar kan de vorige suggestie ook bij helpen)
-Meet met dezelfde maat als een mod over de schreef gaat. Die komen nu met veel meer weg dan de posters en dat is niet consequent.
-Roeleer mods zodat ze niet helemaal ingegroeid raken in een onderdeel en dat ze ook op andere delen komen waar het anders aan toe gaat waarvan geleerd kan worden.
-Wees terughoudend bij het modereren in topics waar je zelf ook mee discussieert. Of vraag een collega om er even naar te kijken.
-Neem terugkoppelingen over slecht gedrag van moderators serieus en neem het mee in overweging om een overdaad van slecht gedrag aan te kaarten met tijdelijke/permanente verwijdering.
-Dit forum is een onderdeel van een commerciële club waarbij de tweaker leden voor de inkomsten zorgen. Daar hoort ook de verantwoordelijkheid bij om het forum zo goed mogelijk te leiden zodat zoveel mogelijk mensen er positieve ervaringen aan over houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 21:09:
[...]

[...]
TLDR... Gaat mij als simpele ziel ver boven de pet, maar voor de rest twijfel ik tussen: :z en O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Señor Sjon
Phusebox schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 20:48:
[...]

Is de GP van Duitsland dan straks "GP van Duitsland (in de deelstaat Baden-Württemberg)" of wat is dan de reden van deze toevoeging?
En Oekraïne mag ik voortaan ook "bijna Rusland" noemen?

Maar bedankt voor de topografische les.
Dat dit punt opeens opborrelt heeft zeker niks met je 'conflicten' in het topic zelf te maken? De titel staat al zo anderhalf dag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 21:09:
[...]

-Zorg dat iedereen een cursus communicatie in conflictsituaties gevolgd heeft. (Bijv Schoevers heeft daar wel een aantal interessante cursussen voor) Die kennis is op dit moment sterk voor verbetering vatbaar.
-Zorg dat je kritiek niet persoonlijk opneemt en afstand kan nemen om zo een meer professionele houding aan te nemen. (daar kan de vorige suggestie ook bij helpen)
-Meet met dezelfde maat als een mod over de schreef gaat. Die komen nu met veel meer weg dan de posters en dat is niet consequent.
-Roeleer mods zodat ze niet helemaal ingegroeid raken in een onderdeel en dat ze ook op andere delen komen waar het anders aan toe gaat waarvan geleerd kan worden.
-Wees terughoudend bij het modereren in topics waar je zelf ook mee discussieert. Of vraag een collega om er even naar te kijken.
-Neem terugkoppelingen over slecht gedrag van moderators serieus en neem het mee in overweging om een overdaad van slecht gedrag aan te kaarten met tijdelijke/permanente verwijdering.
-Dit forum is een onderdeel van een commerciële club waarbij de tweaker leden voor de inkomsten zorgen. Daar hoort ook de verantwoordelijkheid bij om het forum zo goed mogelijk te leiden zodat zoveel mogelijk mensen er positieve ervaringen aan over houden.
Leuk dat constant de mods aangevallen worden, maar zullen we de "normale posters" er niet even bij wegdenken? Die zijn erg, zo niet erger, dan vele mods.

Kunnen mods het soms handiger aanpakken? Zeker, maar de gebruikers maken het er echt zelf naar. Zolang ze zelf compleet respectloos met elkaar, met mods, met regels omgaan moet er gewoon gehandeld worden. Soms moet dat wat hard, omdat er anders toch niet naar geluisterd wordt.

[ Voor 8% gewijzigd door corset op 18-06-2016 21:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phusebox
Señor Sjon schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 21:25:
[...]

Dat dit punt opeens opborrelt heeft zeker niks met je 'conflicten' in het topic zelf te maken? De titel staat al zo anderhalf dag.
Dat zal ik zeker niet ontkennen maar vraag me af of er dan dus niet met 2 maten gemeten wordt.

Ik wordt er op aangesproken dat ik geen inhoudsloze reacties mag plaatsen, maar een mod mag wel zinloze toevoegingen doen?

Ik vond de topictitel al vreemd vanaf dag 1, maar ik ben wat dat betreft meer "Let live". Maar goed als ik dan weer in het verdomhoekje wordt gezet omdat andere mensen wel inhoudsloos mogen afgeven op mijn mening en (deels) onderbouwde visie en ik blijkbaar niet mijn mening mag geven dan is dat reden om ook maar te reageren op iets dat me al langer stoorde.

De GP van Europa is altijd discutabel geweest qua naamgeving en locatie. Ik zie andere zichzelf respecterende media echter niet dit soort "grapjes" maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Phusebox schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 21:43:
[...]

De GP van Europa is altijd discutabel geweest qua naamgeving en locatie. Ik zie andere zichzelf respecterende media echter niet dit soort "grapjes" maken.
Je weet dat GoT een techforum is en geen mediabedrijf? :p

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Migrator schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 21:45:
[...]

Je weet dat GoT een techforum is en geen mediabedrijf? :p
Sorry dacht dat het een verlengde van Tweakers was. Tech forum is het toch allang overstegen.

Maar goed, ik hou erover op. Het meten met 2 maten is toch onvermijdelijk in een dergelijke structuur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-07 17:31

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Ik wordt er op aangesproken dat ik geen inhoudsloze reacties mag plaatsen, maar een mod mag wel zinloze toevoegingen doen?
Dit hoeft ook niet.

[ Voor 25% gewijzigd door DaniëlWW2 op 19-06-2016 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corset schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 21:29:
Soms moet dat wat hard, omdat er anders toch niet naar geluisterd wordt.
Er is een verschil tussen de-escalerend en escalerend ingrijpen. Het eerste zie je hier sporadisch en het laatste zie je hier heel regelmatig. Als die balans meer naar het eerste gebracht kan worden zal het minder moeite kosten om te modereren en sluit het meer aan bij professionele doelstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2016 @ 10:08:
[...]

Er is een verschil tussen de-escalerend en escalerend ingrijpen. Het eerste zie je hier sporadisch en het laatste zie je hier heel regelmatig. Als die balans meer naar het eerste gebracht kan worden zal het minder moeite kosten om te modereren en sluit het meer aan bij professionele doelstellingen.
en de escalerend werkt niet altijd, zie het topic. Sorry, maar de mods zijn mensen. Ze zijn hier niet om moeder theresa te zijn en iedereen lief te behandelen. Toen je voor deze site registreerde wist je precies waarmee je begon. Vind je het niks? Dan is dat toch echt het probleem van de poster.

Ik juich het juist toe dat de mods hier harder zijn, juist omdat je op andere fora van die lieve, cursus volgende mods ziet en het niveau daar nog lager is.

Heel hard misschien, maar een cursus is leuk. Maar dit is een forum, de mods doen dit in de vrije tijd erbij. Het zijn mensen. Soms voelen ze zich waarschijnlijk als kleuterschool docenten (zo voelde ik me wel op andere fora). Wat je ook doet, het is nooit goed. Er is altijd wel iemand die het beter kan, en de gebruikers gaan toch zitten klagen over alles.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07 08:07

JvS

Ik heb hem zelf ook

[...]

Ik mag ook inhoudsloze reacties plaatsen. Jij ook. Alleen trek jij ongeveer persoonlijk de hele sfeer van het topic naar beneden, weet je zulke zuigend negatieve reacties neer te zetten dat je de aandacht volledig op jou richt en daarmee verstoor je de discussie en verstoor je het onderwerp. Je doet het (vrees ik) niet opzettelijk, maar het lijkt verdacht veel op trollen.

Dat je nu iets ter discussie stelt omdat je ergens anders aangesproken bent op je gedrag vind ik kinderachtig. Dit topictitel vind ik overigens ook niet echt nodig, maar niet zodanig om er een punt van te maken.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

corset schreef op zondag 19 juni 2016 @ 10:13:
[...]

en de escalerend werkt niet altijd, zie het topic. Sorry, maar de mods zijn mensen. Ze zijn hier niet om moeder theresa te zijn en iedereen lief te behandelen. Toen je voor deze site registreerde wist je precies waarmee je begon. Vind je het niks? Dan is dat toch echt het probleem van de poster.

Ik juich het juist toe dat de mods hier harder zijn, juist omdat je op andere fora van die lieve, cursus volgende mods ziet en het niveau daar nog lager is.

Heel hard misschien, maar een cursus is leuk. Maar dit is een forum, de mods doen dit in de vrije tijd erbij. Het zijn mensen. Soms voelen ze zich waarschijnlijk als kleuterschool docenten (zo voelde ik me wel op andere fora). Wat je ook doet, het is nooit goed. Er is altijd wel iemand die het beter kan, en de gebruikers gaan toch zitten klagen over alles.
Volgens mij haal je harde regels en hard hanteren door elkaar. Wat je hier eigenlijk best regelmatig ziet is dat er iets milds gebeurt en dat er wordt ingegreoen en dat juist door het ingrijpen de discussie verstoord wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
JvS schreef op zondag 19 juni 2016 @ 11:08:
[...]

Volgens mij haal je harde regels en hard hanteren door elkaar. Wat je hier eigenlijk best regelmatig ziet is dat er iets milds gebeurt en dat er wordt ingegreoen en dat juist door het ingrijpen de discussie verstoord wordt.
Ligt dat dan aan de gebruikers of aan de mods? Dat is het punt hier. Als er wordt ingegrepen en de gebruikers gaan er over klagen, dan is dat niet de schuld van een mod. Of de mods moeten hun posts schrijven :+

Heel simpel, als er moet worden ingegrepen is dat gewoon zo. Als dat soms wat hard gaat, ja, als ik het F1 topic en de discussie hier zo bekijk is dat volgens mij nog de enige manier die over is. Je kan dan als gebruiker denken "goh, waarom moet het zo hard, zou het misschien aan de gehele toon liggen" of, zoals nu "de mods doen alles fout!!"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Vergelijk het met mensen die zitten te barbecuen in het park, terwijl dat niet de bedoeling is. Elke week gebeurt het weer en op een gegeven moment zet de politie de ME in waardoor stevige rellen uitbreken.

Ligt dat dan aan die mensen die de regels overtreden?

Overigens wil ik niet zeggen dat hier iets vergelijkbaars wordt gedaan, het is ter illustratie. De-escalerend modden is denk ik een stuk beter voor het gewenste eindresultaat dan escalerend.
corset schreef op zondag 19 juni 2016 @ 11:15:
[...]

Heel simpel, als er moet worden ingegrepen is dat gewoon zo. Als dat soms wat hard gaat, ja, als ik het F1 topic en de discussie hier zo bekijk is dat volgens mij nog de enige manier die over is.
Want wat in het F1 topic gaat er precies zo fout dat er hard moet worden ingegrepen? Mensen die verkeerd posten? Ik denk dat dat wel ingecalculeerd is, wordt meestal verplaatst toch. Of mensen die enthousiast over een onderwerp zijn en daarop veel reageren? Ik mis denk ik oprecht wat "hard ingrijpen" vereist als ik eerlijk ben.

[ Voor 62% gewijzigd door JvS op 19-06-2016 19:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
JvS schreef op zondag 19 juni 2016 @ 12:27:
Vergelijk het met mensen die zitten te barbecuen in het park, terwijl dat niet de bedoeling is. Elke week gebeurt het weer en op een gegeven moment zet de politie de ME in waardoor stevige rellen uitbreken.

Ligt dat dan aan die mensen die de regels overtreden?

Overigens wil ik niet zeggen dat hier iets vergelijkbaars wordt gedaan, het is ter illustratie. De-escalerend modden is denk ik een stuk beter voor het gewenste eindresultaat dan escalerend.
[...]

Want wat in het F1 topic gaat er precies zo fout dat er hard moet worden ingegrepen? Mensen die verkeerd posten? Ik denk dat dat wel ingecalculeerd is, wordt meestal verplaatst toch. Of mensen die enthousiast over een onderwerp zijn en daarop veel reageren? Ik mis denk ik oprecht wat "hard ingrijpen" vereist als ik eerlijk ben.
Dan zijn de mensen die zitten te barbecuen fout, en de mensen die rellen trappen. Of moeten we die als slachtoffers gaan behandelen? lijkt me niet.. Sorry hoor, maar het hele "ach, je bent eigenlijk zielig aai over je bol en nooit meer doen" gedrag is gewoon onzinnig geworden.
(overigens mogen ze van mij de ME veel vaker inzetten, vooral bij voetbal wedstrijden)
Wat er fout gaat is aan de mods, er is al meerdere keren ingegrepen, dat je het er niet mee eens bent, gefeliciteerd. Dat mag je vinden, echter is dat niet aan jou :)

[ Voor 4% gewijzigd door corset op 19-06-2016 21:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

corset schreef op zondag 19 juni 2016 @ 10:13:
De escalerend werkt niet altijd, zie het topic. Sorry, maar de mods zijn mensen. Ze zijn hier niet om moeder theresa te zijn en iedereen lief te behandelen. Toen je voor deze site registreerde wist je precies waarmee je begon. Vind je het niks? Dan is dat toch echt het probleem van de poster.
Orion84 geeft aan dat er zaken zijn gebeurd die beter hadden gekund en vroeg naar suggesties. Die heb ik gegeven. Daar kan iets mee gedaan worden of niet.

Als je anderen langs een meetlat houdt en zelf niet aan dat criterium voldoet dan gaat dat ten koste van je geloofwaardigheid en dan is escalatie ook een logisch gevolg. Als je hier aanmeld weet je absoluut niet wat de regels zijn want die worden bewust vaag gehouden om te voorkomen dat er misbruik gemaakt van wordt maar het gevolg is wel dat verschillende mods verschillende interpretaties op nahouden waar tegen geageerd wordt en ze tegen een zero-tolerance beleid aanlopen.
Er zijn ook fora waar het nivo hoger is. Daar kan van geleerd worden. Als je doelen stelt zul je ook de moeite moeten doen om die doelen te halen en te kijken wat er beter kan zodat het minder tijd en moeite kost om de doelen te borgen.
Orion84 geeft aan dat er gestreefd wordt naar een professioneel nivo en dan kun je het niet meer af met vrijwilligers die naar eigen inzicht zaken gaan invullen maar zullen zich moeten houden aan de doelstellingen die door de leiding gesteld worden. Als daar niet of te weinig gevolg aan gegeven wordt horen daar consequenties aan verbonden te zijn immers het mes snijdt aan twee kanten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• corset
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2016 @ 07:29:
[...]

Orion84 geeft aan dat er zaken zijn gebeurd die beter hadden gekund en vroeg naar suggesties. Die heb ik gegeven. Daar kan iets mee gedaan worden of niet.

Als je anderen langs een meetlat houdt en zelf niet aan dat criterium voldoet dan gaat dat ten koste van je geloofwaardigheid en dan is escalatie ook een logisch gevolg. Als je hier aanmeld weet je absoluut niet wat de regels zijn want die worden bewust vaag gehouden om te voorkomen dat er misbruik gemaakt van wordt maar het gevolg is wel dat verschillende mods verschillende interpretaties op nahouden waar tegen geageerd wordt en ze tegen een zero-tolerance beleid aanlopen.

[...]

Er zijn ook fora waar het nivo hoger is. Daar kan van geleerd worden. Als je doelen stelt zul je ook de moeite moeten doen om die doelen te halen en te kijken wat er beter kan zodat het minder tijd en moeite kost om de doelen te borgen.

[...]

Orion84 geeft aan dat er gestreefd wordt naar een professioneel nivo en dan kun je het niet meer af met vrijwilligers die naar eigen inzicht zaken gaan invullen maar zullen zich moeten houden aan de doelstellingen die door de leiding gesteld worden. Als daar niet of te weinig gevolg aan gegeven wordt horen daar consequenties aan verbonden te zijn immers het mes snijdt aan twee kanten.
Jep, het mes snijdt aan 2 kanten, en tot nu toe wil jij het liefst dat alleen de mods gesneden worden. Misschien dan ook naar de posters kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corset schreef op maandag 20 juni 2016 @ 08:31:
Jep, het mes snijdt aan 2 kanten, en tot nu toe wil jij het liefst dat alleen de mods gesneden worden. Misschien dan ook naar de posters kijken?
Ik geef aandachtspunten aan waar om gevraagd wordt en geef daar toelichting over. Als de mods bijgestaan worden door de leiding om deze punten aan te pakken dan werkt dat door naar de posters en kun je twee vliegen in een klap slaan. Het is geen kwestie van schuld of wie doet meer wat of wat niet. Het gaat om de communicatie die een zoveel mogelijk doelmatige en professionele insteek heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2016 @ 19:41:
[...]

Ik geef aandachtspunten aan waar om gevraagd wordt en geef daar toelichting over. Als de mods bijgestaan worden door de leiding om deze punten aan te pakken dan werkt dat door naar de posters en kun je twee vliegen in een klap slaan. Het is geen kwestie van schuld of wie doet meer wat of wat niet. Het gaat om de communicatie die een zoveel mogelijk doelmatige en professionele insteek heeft.
Ik geef het op.. Je wil mensen die dit hobbymatig doen, verplicht op cursus sturen omdat posters zich niet aan normale gedragsregels houden. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:56

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Señor Sjon schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 10:04:
[modbreak]Even for the record. Willen we de gevolgen in dit topic houden of een nieuw topic over de Brexit?Graag reacties in het feedback topic. :)[/]
Van mij mag die hier blijven, al heb i het idee dat een 'discussie' over deze zaak een hokjeswerk gaat worden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Om in de trant van het topic te blijven: Remain!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-07 15:47

Martinspire

Awesomeness

Ik wil nog even feedback geven op het feit dat ik zoveel moderatoren momenteel erg cynisch vind reageren in het Brexit topic. Alsof ze niet goed om kunnen gaan met het feit dat hun gewenste uitslag niet is uitgekomen. Ik had verwacht dat Mods beter een pas op de plaats konden maken voordat ze beginnen met allerlei uitzinnige reacties

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik ben volgens mij de enige voorstander van de Brexit binnen ASP. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mijn mening hangt mede af van mijn woonplaats, de locatie van eigen woning en de valuta van mijn spaarcentjes ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Overigens reageren de meeste rode jasjes op persoonlijke titel. Alleen blauwe teksten zijn aanpassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En dat is niet anders dan normaal :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:03
@Gambieter

Je verwijdert een post van mij in het Brexit draadje

Daarin verwijs ik naar een artikel waarin staat dat een boete voor Spanje en Portugal bewust over het Brexit referendum en de Spaanse verkiezingen is getild. Dit wordt door jou verwijderd met als reden 'Dit heeft niks te maken met de brexit. Verder hoeven verbasteringen ook niet.'

Kun je me vertellen waarom dit niks met de Brexit te maken heeft? En waar doel je op met de 'verbasteringen'?

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Welke post heb je het over? Ik heb niets van je verwijderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
gambieter schreef op maandag 27 juni 2016 @ 17:43:
Welke post heb je het over? Ik heb niets van je verwijderd :)
Solly, was DaniëlWW2 :)

Post van 16:46

[ Voor 5% gewijzigd door alexbl69 op 27-06-2016 17:45 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik voel me nu als de EU: krijg de schuld zonder iets te doen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
gambieter schreef op maandag 27 juni 2016 @ 17:50:
Scherp :) . Is niet persoonlijk hoor, gewoon lekker discussiëren ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Omdat het niet gaat over Groot Brittannië, het referendum of de gevolgen.

Verder wie zei dat het bewust was achtergehouden voor het Britse referendum? Dat maakt Nu.nl ervan. De gemiddelde Tory is alleen juist voor begrotingsdiscipline waardoor het een nonfactor was geweest in de campagne. Geen van de partijen had hier veel mee gekund. Voor de Spaanse verkiezingen was het heel wat meer relevant geweest en natuurlijk komt dit nieuws naar buiten de dag na de Spaanse verkiezingen en niet de dag na het referendum. Daarmee is het dus offtopic.

Verder hoef je de Europese Commissie echt niet het Politbureau te noemen. Je kan het met ze oneens zijn maar demoniseren hoeft niet.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Señor Sjon
gambieter schreef op maandag 27 juni 2016 @ 17:50:
Ik wil een referendum! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
DaniëlWW2 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 19:11:

Verder wie zei dat het bewust was achtergehouden voor het Britse referendum? Dat maakt Nu.nl ervan. De gemiddelde Tory is alleen juist voor begrotingsdiscipline waardoor het een nonfactor was geweest in de campagne. Geen van de partijen had hier veel mee gekund. Voor de Spaanse verkiezingen was het heel wat meer relevant geweest en natuurlijk komt dit nieuws naar buiten de dag na de Spaanse verkiezingen en niet de dag na het referendum. Daarmee is het dus offtopic.

Verder hoef je de Europese Commissie echt niet het Politbureau te noemen. Je kan het met ze oneens zijn maar demoniseren hoeft niet.
D'accord, merci.

[ Voor 0% gewijzigd door DaniëlWW2 op 27-06-2016 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ook weer geregeld dan. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Martinspire schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 13:34:
Ik wil nog even feedback geven op het feit dat ik zoveel moderatoren momenteel erg cynisch vind reageren in het Brexit topic. Alsof ze niet goed om kunnen gaan met het feit dat hun gewenste uitslag niet is uitgekomen. Ik had verwacht dat Mods beter een pas op de plaats konden maken voordat ze beginnen met allerlei uitzinnige reacties
Helemaal mee eens. Ik geef voorbeelden uit de praktijk die gewoon worden weggemod. Kansloos.

Het lijkt de EU zelf wel. Tegenstanders monddood maken en je achteraf afvragen hoe een Brexit toch mogelijk is geweest |:(

Een praktijkvoorbeeld is vervolgens "off topic", terwijl hun eigen reacties die nog veel meer offtopic zijn natuurlijk wel blijven staan.

Uiteindelijk is de reden van de Breit niet alleen immigratie, het is veel breder... Maar dat mag blijkbaar niet gezegd worden, omdat alleen immigratie te ontkrachten is...
DaniëlWW2 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 19:11:

Ben benieuwd waarom je mijn voorbeelden en argumenten gemod...

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Jij begon over verschillende wegenbelastingen in Europa. Dat heeft helemaal niks te maken met een Brexit...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlakHawk
DaniëlWW2 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 20:50:
Jij begon over verschillende wegenbelastingen in Europa. Dat heeft helemaal niks te maken met een Brexit...
Het ging over oneerlijke concurrentie met werkgelegenheid. (oostblokkers vs werknemers hier).
Dat werd als onzin afgedaan...

Vervolgens noem ik het verschil van een dikke terreinwagen waar een Roemeen 24 euro per jaar voor betaalt en een Nederlander voor een simpele Focus bijna 1400 euro.

Vervolgens noem ik dat vrij verkeer van goederen, personen, producten en diensten alleen werkt als je regels als wegenbelasting gelijk trekt.

Ik mag namelijk niet in een Roemeense auto gaan rijden in Nederland, waardoor ik met een simpele middenklasser al 1300 euro per jaar meer kwijt ben dan een Roemeen die hier gaat werken. (In Roemenie zijn alle personenvoertuigen even duur in de wegenbelasting).

M.i. in het totaalplaatje van vrije doorgang en toegang tot de arbeids markt en het oneerlijke aspect wat aan de orde kwam (en werd getracht te ontkrachten), dus zeer relevant voor de discussie op dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

dfrenner schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 21:31:
[...]
Ik mag namelijk niet in een Roemeense auto gaan rijden in Nederland, waardoor ik met een simpele middenklasser al 1300 euro per jaar meer kwijt ben dan een Roemeen die hier gaat werken. (In Roemenie zijn alle personenvoertuigen even duur in de wegenbelasting).
Als je een discussie zo breed wil trekken, kan je op geen enkele manier meer over details debatteren. Een discussie heeft een volgbare llijn, niet gedachtesprongen van je welste over jouw auto. Laat staan dat het met Brexit te maken heeft (de auto's rijden al aan de verkeerde kant van de weg bv).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlakHawk
Delerium schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 21:49:

Als je een discussie zo breed wil trekken, kan je op geen enkele manier meer over details debatteren. Een discussie heeft een volgbare llijn, niet gedachtesprongen van je welste over jouw auto. Laat staan dat het met Brexit te maken heeft (de auto's rijden al aan de verkeerde kant van de weg bv).
Moeilijk he, lezen?

Over uit zijn verband trekken gesproken...
Maar sluit vooral je ogen, straks als er over 5 jaar opeens een meerderheid voor een Nexit is, niet raar staan te kijken he...

Er is geen ongelijkheid, alles is prima zoals het nu is in de EU, Brexit slaat nergens op, weltrusten...

I'm out...

[ Voor 3% gewijzigd door BlakHawk op 29-06-2016 22:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69
Delerium schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 21:49:
[...]

Ben ik niet met je eens (wel dat de auto's aan de verkeerde kant rijden in UK hoor :) ). Het ging om oneerlijke concurrentie van andere EU-burgers. In het topic heb ik me er ook mee bemoeit, als zijnde dat ik in mijn werkgebied (de bouw) op de bouwplaatsen al jaren met steeds meer Oostblokkers te maken krijg.

Wat is namelijk het geval? Het loon waar zij voor willen (cq kunnen) werken is veel lager dan het loon dat de Nederlandse bouwvakkers normaliter vangen. En erger; het is zelfs lager dan een werkloosheidsuitkering hier. Het gevolg is dus dat Nederlanders verdrongen worden door Polen.

Voor de Nederlandse werknemer is het logischer zijn baan op te geven omdat hij als werkloze meer vangt dan als hij blijft werken (al dan niet aangevuld met bijklussen), voor de Pool is het logisch omdat hij meer verdient dan in zijn thuisland, en voor de werkgever is het logisch omdat hij veel minder kwijt is aan arbeidskosten. En wellicht dat het volgens de regels niet kan of mag, het gebeurt wel in de praktijk.

En ziedaar de link tussen het prijsverschil in wegenbelasting en de Brexit. De Brexit is er mede door onvrede over de Oostblokinvasie, terwijl de Oostblokinvasie mede mogelijk wordt gemaakt door het enorme verschil in kostenniveau's tussen de landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik ga niet een EU stuk overdoen, maar wel in algemene termen.

Een discussie heeft een onderwerp en een onderwerp heeft een eigen topic. Je kan voor je onderwerp argumenten of vergelijkingen uit andere sectoren halen als dat je onderwerp ondersteunt. Zodra je je verliest van de baan van het hoofdonderwerp (Brexit) dan verzeil je in een hele andere discussie. Ik wil best een andere discussie aan, maar niet wanneer het onderwerp zelf duidelijk zat is.
De Brexit is een Engels politiek probleem die fall-out heeft in de EU. Dat is alles. Daar hebben roemenen, wegenbelasting enzovoort geen deel in. En er is een link met ene overkoepelend onderwerp (globalisering) maar dat heeft al een eigen topic, ook in ASP en daar lopen andere argumenten, parallel aan de EU. Groeperen van informatie houdt die informatie schoon.

Dat men tegenwoordig alles aan de EU wil ophangen is dan wel gewoonte-recht, maar onterecht. Moet je vrije mobiliteit tegengaan? Moet je vluchtelingen weren als dat arbeidsparticipatie aan de onderkant als probleem maakt en dat komt dan door de EU? Ik zie soms betogen langskomen die er op neerkomen dat men de vluchteling liever laat verzuipen dan voet aan de grond te zetten. Of erger. Maar dat is allemaal niet aan de EU op te hangen, zoek dan je juiste onderwerp, zoals werkgevers die graag goedkoop spul binnenhalen. Of technologische werkloosheid, dat niet uit Polen komt maar bij google vandaan. En alternatieven zoals een basisinkomen, maar blijf weg uit die conservatieve loopgraaf van EU=bad. De wereld kent veel meer loopgraven en die zijn allemaal oneindig veel geraffineerder dan steeds hetzelfde (doodlopende) spoor over de EU.
En daarvoor hoef ik al helemaal niet mijn ogen voor te openen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
Er bestaan aangaande de EU en haar 'perikelen' een aantal topics in ASP: Brexit, Oekraïne referendum, Eurocrisis, ontdek nu ook een Nexit topic. Maar ook in MH17, Rus-Wes in UKR en bijvoorbeeld Turkije vs... komt het vaak op EU gerelateerde onderwerpen.

Het is simpelweg een gegeven dat veel van deze onderwerpen in meer of mindere mate in elkaar haken. Ik pleit dan ook voor iets meer bewegingsvrijheid op dit gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Kan ASP aub gesplitst worden in een A&P en een S(port) forum...? Ik wil de sport graag blijven volgen maar begin die verschrikkelijke, oeverloze en altijd op hetzelfde uitdraaiende A&P discussies zo zat te worden dat ik ze liever helemaal niet meer tegenkom. Zelfs van sommige topic titels wordt ik al doodmoe.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Bierkameel in "\[23 juni 2016] Brexit: 52% leave, 48% remain"

Leuk en aardig dat een moderator mijn comment wegmieft maar dat filmpje was maarliefst 1 keer eerder gepost in dat topic.
Ik vind het sowieso nogal krom dat een moderator zich inhoudelijk in de discussie mengt en reactie's die hem tegenstaat naar /dev/null verplaatst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Señor Sjon schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 10:27:
[mbr]Misschien was ik in Señor Sjon in "[F1] Seizoen 2016 - Deel 2" niet duidelijk genoeg? Aantal posts verwijderd.[/]
nofi; maar ook dat is F1 :X of mag hier alleen het technisch aspect besproken worden"?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-07 23:35

Arfman

Drome!

Vriendelijk verzoek aan de modjes om zo weinig mogelijk posts heen en weer te schoppen tussen dit topic en het algemene topic. Dat is nu 2 races achter elkaar veelvuldig gebeurt en het zorgt ervoor dat mijn bookmarks van geen kant meer kloppen en ik of in het verkeerde topic reageer of het andere topic helemaal niet meer zie. Dank :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Arfman schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 10:41:
Vriendelijk verzoek aan de modjes om zo weinig mogelijk posts heen en weer te schoppen tussen dit topic en het algemene topic. Dat is nu 2 races achter elkaar veelvuldig gebeurt en het zorgt ervoor dat mijn bookmarks van geen kant meer kloppen en ik of in het verkeerde topic reageer of het andere topic helemaal niet meer zie. Dank :)
Je bookmarkt toch gewoon beide topics en klaar?

En eigenlijk hoort deze discussie Hier thuis :P

[ Voor 11% gewijzigd door Ereaser op 30-06-2016 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Bierkameel schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 10:27:
Bierkameel in "\[23 juni 2016] Brexit: 52% leave, 48% remain"

Leuk en aardig dat een moderator mijn comment wegmieft maar dat filmpje was maarliefst 1 keer eerder gepost in dat topic.
Ik vind het sowieso nogal krom dat een moderator zich inhoudelijk in de discussie mengt en reactie's die hem tegenstaat naar /dev/null verplaatst.
Dat filmpje was al een keer of 3-4 langsgekomen en anders de verwijzing wel naar een dronken Juncker (al dan niet geknipt). Maar je post dat filmpje en een one-liner eronder. Wat is de toevoeging aan het topic daarvan?

ThomasG in "\[23 juni 2016] Brexit: 52% leave, 48% remain" was ie ook al gepost bv.
himlims_ schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 10:30:
[...]

nofi; maar ook dat is F1 :X of mag hier alleen het technisch aspect besproken worden"?
We hebben het even laten gaan, maar vervolgens komen er memes en weet ik veel wat langs. Het F1-topic is wat anders dan de Privé, Story of Weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-07 23:35

Arfman

Drome!

Ereaser schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 10:45:
[...]

Je bookmarkt toch gewoon beide topics en klaar?

En eigenlijk hoort deze discussie Hier thuis :P
Nee, want als deze post (als voorbeeld) nu wordt verplaatst naar het topic waar jij naar linkt omdat hij daar thuishoort, open ik die bookmark de volgende keer, kom in dat topic uit (dat zie ik waarschijnlijk niet zo snel), bookmark dat topic dus en raak dit topic kwijt in mijn bookmarks. Gewoon niet doen ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Don't tempt me. >:)

Kijk rechts van de titel en daar kan je met de buttons gewoon navigeren naar het nieuwe topic in de reeks: Topicreeks: [F1] Seizoen 2016 - GP topics
Voor een ieders gemak heb ik de topics nog stucky (sticky met reactiemogelijkheid) gemaakt ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knol_02
  • Laatst online: 29-05 09:48
Señor Sjon schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 10:27:
[mbr]Misschien was ik in Señor Sjon in "[F1] Seizoen 2016 - Deel 2" niet duidelijk genoeg? Aantal posts verwijderd.[/]
De personen die dit wel graag lezen kunnen dit nergens terug lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Jawel hoor. Als je onderdeel van de crew wordt, kan je een hoop teruglezen. ;) Er is al een hoop over gepost.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Wat is dat voor waardeloze moderatie in het Brexit-topic?

Zinnen als
Waarom spui jij dan constant die extreem rechtse en xenofobische rotzooi als je het gevaarlijk vindt?
Mogen gewoon blijven staan. Lijkt me niet dat je zulke reacties wilt toestaan? Het behoed het houden van een zinnige discussie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik mis je topicreport hierover. :?

Ik heb alleen de modbreak geplaatst voor het niet verzanden in (weer) een vluchtelingen/immigratietopic, aangezien ik ook meer te doen heb vandaag. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
F1

Na de vierde race met 2 gescheiden topics kom ik hier toch maar weer een post maken. Nog steeds ben ik tevreden met de splitsing naar 2 topics. +1 Duimpje voor iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt, Ook naar alle posters.

Wel wil ik een andere opmerking constatering aanstippen:
Wat te doen met vragen als: "Ik wil naar de GP van {insert naam} Welke kaarten moet ik kopen voor het beste zicht? en wat kun je op en rond het circuit van {insert naam} doen."

Deze vraag kwam tijdens vorige races al een paar keer naar voren en ook deze race werd deze vraag gesteld.

Omdat de races na silverstone: Duitsland, Hongarije en België ook typische circuits zijn waar veel Nederlanders naar toe willen.. dacht ik dat het misschien wel handig kan zijn om een Formule 1 bezoeken & reizen topic te hebben. Dan kunnen daar overzichtelijk alle posts met betrekking tot het bezoeken van een F1 event geplaatst worden. daar kunnen ook de City events en Jumbo racedagen bij gerekend worden

Voordat iedereen nu gaat roepen, :"Maar we hebben al 3 F1 topics!! Moet er echt nog een 4e topic bij?"

Ik zelf denk dat het waar F1 te kijken topic al redelijk verzadigd is met informatie. De zenders zijn bekend, daar verandert niet zo heel veel meer in. Mogelijk dat het topic toch al naar beneden zakt...

persoonlijk zou ik het niet erg vinden als het F1 TV kijken topic evolueert naar een waar F1 Kijken topic (zowel achter een scherm als "live" in de buitenlucht op een circuit.)

* nachtnet is erg benieuwd naar hoe anderen tegen dit idee aankijken?

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CmbcJm8WIAAgydy.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

nachtnet schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:29:
F1

Voordat iedereen nu gaat roepen, :"Maar we hebben al 3 F1 topics!! Moet er echt nog een 4e topic bij?"
Das prima toch? Zolang topics maar een eigen bestaansrecht hebben. Dan hebben we eigenlijk dus:

- F1 slowchat en nieuws tijdens het raceweekend
- F1 nieuws en actualiteiten
- F1 duscussie over waar op TV kijken
- F1 live bezoeken

Ik zou niet weten wat daar bezwaarlijk aan is. Het bezwaar van de huidige "tweedeling" vind ik juist dat de onderwerpen elkaar wat overlappen (nieuws tijdens het weekend in het race topic enzo).

[ Voor 5% gewijzigd door JvS op 04-07-2016 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Met JvS ^^ (dat ik dat nog eens hardop zou zeggen :+ )

Met de toevoeging dat afsplitsen van concrete deel-onderwerpen natuurlijk alleen zinvol is als daar ook reden toe is. Dat wil zeggen: dat deel-onderwerp verstoort het centrale topic doordat het overheerst / teveel dezelfde vragen steeds terugkomen etc., of andersom: het deel-onderwerp is weliswaar interessant voor een aantal users, maar sneeuwt onder in het centrale topic.

Er zijn natuurlijk tig concrete deelonderwerpen te verzinnen, maar die gaan we niet allemaal afsplitsen. Dus voordat we dit specifieke onderwerp (F1 live bezoeken) tot een apart topic promoveren: vormt het op dit moment een probleem binnen het centrale topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Reizen zou ook wel apart kunnen, dan kun je ook dieper op de materie in op prijzen e.d. zonder dat het de rest irriteert.

Waarom wordt het Silverstone topic niet gewoon zichtbaar gemaakt met een slotje erop zodat je het wel alvast kunt bookmarken? Dan hoef je hem alleen maar te openen als het zover is, maar kun je hem wel alvast bookmarken. Vorige keer ging de discussie op de dag dat het topic open ging, namelijk even wat harder en had ik in eerste instantie de opening gemist. Pas toen mn post werd verplaatst, had ik door dat ie open was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Omdat we de topics op deze manier kunnen klaarzetten en automatisch kunnen verplaatsen naar ASP. We kunnen niet met een timer automatisch het slotje laten vervallen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
^^^ die feature is wel aangevraagd overigens, maar weet niet wat de prioriteit is/wordt en of het er ooit komt. Zo kunnen we namelijk ook topics automatisch sluiten of niet langer stucky maken als er eenmaal in gereageerd is. Ik heb bv gisteravond ook het topic voor Hongarije gemaakt, die krijgen dan de datum van de originele TS mee (5 juli). Die vind je dan pas terug op pagina 2 of 3 van het forum als ie verplaatst wordt als standaard topic.

De timer staat nu standaard op donderdagochtend 9.00 voor raceweekend topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-07 11:14
Haha net was ik wel even kwijt in welk F1 topic ik zat, want zag in beide dezelfde posts voorbij komen. (en las ze toch telkens helemaal door)

Volgens mij werden er wat dingen verplaatst. d:)b

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Klopt. Zodra iemand een kwartje in het topic gooit, ratelt men in dat topic verder. In dit geval hoort het Silly Season gewoon in het algemene topic. Daar staat het ook, alleen ging men toch in het racetopic er uitgebreid op in. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• arbraxas
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-06 21:56
Het is wel weer duidelijk, ook dit topic heeft weer last van over politiek correcte moderatoren.

Offtopic pro commentaren zijn wel toegestaan, Tegengeluiden worden niet op prijs gesteld. Als klap op de vuurpijl gaan ze nog dreigen met een ban ook. Triest. Echt dieptriest Tweakers.

En ja kom maar met dat commentaar dat kritiek op de tweakers moderatoren een ander forum betreft.
Maar neem eerst even de moeite om op mijn antwoord van je bericht te reageren.

[ Voor 9% gewijzigd door arbraxas op 15-07-2016 15:20 ]

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik heb je post even uit het topic gehaald, aangezien het blijkbaar aan dovemansoren is gericht dat commentaar op moderaties niet in het topic thuishoren EN dat het topic alleen over Nice moet gaan.

[ Voor 12% gewijzigd door Señor Sjon op 15-07-2016 15:26 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• demichel
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Toch wel verontrustend te zien dat zelfs op dit forum, kritische uitlatingen niet enkel weggeknipt worden om het topic clean te houden maar meteen compleet verwijderd worden, zoals een paar minuten geleden. Als er één site is waar ik dit nooit verwacht had, is het wel hier ;(

There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Je komt niet vaak in aanslagtopics denk ik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arbraxas
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-06 21:56
Señor Sjon schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 15:22:
Ik heb je post even uit het topic gehaald, aangezien het blijkbaar aan dovemansoren is gericht dat commentaar op moderaties niet in het topic thuishoren EN dat het topic alleen over Nice moet gaan.
Dan heb je nog wat werk om de pro commentaren die helemaal niets met Nice van doen hebben weg te halen.

Mijn reactie is blijkbaar offtopic, maar de post waarop ik reageer met eenzelfde strekking maar andere mening is blijkbaar wel ontopic?
Modereren is iets anders als eens / oneens.

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demichel
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Señor Sjon schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 15:32:
Je komt niet vaak in aanslagtopics denk ik?
Nee, en ik hoop dat er in de toekomst niet meer dergelijke topics moeten volgen maar ik vrees er een beetje voor :'( Excuses, liet me wat meeslepen.

There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
We hebben een Rapporteer functie om berichten kenbaar te maken. Gebruik dat dan ook. Je blijft ondanks erop gewezen te worden gewoon doorgaan met ranten in het verkeerde topic.

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.