Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
TheVMaster schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 18:57:
[...]

Enneh..je hebt hem ook al opgezocht in de Store?
Ja, daar vind ik hem dus ook niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-08 08:38
Ik heb dat ook wel eens met de People app, dan de-installeer ik die en wil ik hem her-installeren en dan vind ik 'm niet meer. Soms vind je 'm door te zoeken op 'E-mail' of 'Personen' ... zeer wazig!

Wat ik dan doe is in de Store rechtsklikken, bovenaan op My Apps klikken en dan kiezen voor Apps not installed on my PC (maar dat werkt dan dus alleen met apps die je ooit geinstalleerd hebt).

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
Yanze schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 19:05:
Ik heb dat ook wel eens met de People app, dan de-installeer ik die en wil ik hem her-installeren en dan vind ik 'm niet meer. Soms vind je 'm door te zoeken op 'E-mail' of 'Personen' ... zeer wazig!

Wat ik dan doe is in de Store rechtsklikken, bovenaan op My Apps klikken en dan kiezen voor Apps not installed on my PC (maar dat werkt dan dus alleen met apps die je ooit geinstalleerd hebt).
Ja daar kwam ik net ook achter, heb hem nu teruggevonden. Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Vandaag al POS materiaal binnengekregen in de winkel :) , en de eerste w8 laptops + w8 pro licenties!
Ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thijszor schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 19:11:
Vandaag al POS materiaal binnengekregen in de winkel :) , en de eerste w8 laptops + w8 pro licenties!
Ben benieuwd..
Welke merken heb je binnen? Moet zeggen dat ik het model van Asus wel oke vind, die van Acer vind ik zelf wat minder 'strak'. Jammer genoeg is die Asus erg duur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
TheVMaster schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 19:34:
[...]

Welke merken heb je binnen? Moet zeggen dat ik het model van Asus wel oke vind, die van Acer vind ik zelf wat minder 'strak'. Jammer genoeg is die Asus erg duur :(
Ik zag zo 1 2 3 een acer cheap ass ding staan, amd E1-xxxx. typenummer durf ik je niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thijszor schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 19:41:
[...]

Ik zag zo 1 2 3 een acer cheap ass ding staan, amd E1-xxxx. typenummer durf ik je niet te zeggen.
AMD? Acer is wel leuk apparaat..maar idd die oogt wat cheap ;) Doe mij die Asus maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinasappel
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10:09
Waarom zijn op tweakers de win8 prijzen nog niet bekend.

http://nl.hardware.info/prijsvergelijker#search:windows 8

staan alle prijzen van de normale oem versies....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:03
Kan ik als ik een nieuwe PC koop en een code krijg om Windows 8 voor 15€ te kopen ook nog terug naar Windows 7?
Dus als ik Windows 8 heb geinstalleerd kan ik dan nog terug naar Windows 7?

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08 14:41

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Waar ik vooral benieuwd naar ben is de driver support op hardware. Heb gezien dat sommige bedrijven nog niets hebben, anderen hebben alleen nog Bèta drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 16:40
tomverhoeff schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 14:14:
[...]

Hey, de ontwikkelaar hier. De livetile wordt op korte termijn toegevoegd! Deel ook vooral jullie andere ervaringen (via DM of hier in het topic), die nemen we met alle plezier mee in de ontwikkeling.
Ik heb de app net even geinstalleerd en geprobeerd, alleen scrollen (met twee vingers op mijn touchpad) werkt niet. In sommige apps werkt het scrollen wel dus het zou denk ik wel mogelijk moeten zijn.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daantje20 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 21:51:
Waar ik vooral benieuwd naar ben is de driver support op hardware. Heb gezien dat sommige bedrijven nog niets hebben, anderen hebben alleen nog Bèta drivers.
Ik heb op mijn Lenovo Thinkpad T520 de drivers die hij niet automatisch geïnstalleerd had, gewoon van Windows 7 gebruikt.
Werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 09:37

spaceboy

Op grote hoogte

Ok, mijn vraag is (helaas) :) toch nog niet beantwoord. Feit: ik heb nu een pc zonder Windows. Ik heb geen enkele licentie of whatsoever. Ik wil eind van de week geld Windows 8 kopen.

Welke versie moet ik kopen? OEM?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20

Daantje20

spaceboy schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 22:03:
Ok, mijn vraag is (helaas) :) toch nog niet beantwoord. Feit: ik heb nu een pc zonder Windows. Ik heb geen enkele licentie of whatsoever. Ik wil eind van de week geld Windows 8 kopen.

Welke versie moet ik kopen? OEM?
Koop de systembuilder versie. Is OEM, maar nu mag het ook van Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Daantje20 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 22:04:
[...]

Koop de systembuilder versie. Is OEM, maar nu mag het ook van Microsoft.
Ok. Ik had al zo'n vermoeden. Enne... wat doe ik dan als ik over een half jaar mijn moederbord, processor en gpu vervang? Opnieuw Windows kopen? Of kan ik dat dan laten "aanpassen"?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20

Daantje20

spaceboy schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 22:05:
[...]

Ok. Ik had al zo'n vermoeden. Enne... wat doe ik dan als ik over een half jaar mijn moederbord, processor en gpu vervang? Opnieuw Windows kopen? Of kan ik dat dan laten "aanpassen"?
Dan moet je als je pech hebt bellen, maar als er zo veel tijd tussen zit zal dat niet nodig zijn. Activeert dus gewoon op een nieuw systeem denk ik, maar steek mijn hand er niet voor in het vuur (laatste ervaring was met Windows Vista).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunt gewoon via telefoon activeren, heb ik in verleden meerdere malen gedaan.
Nooit problemen mee gehad.
activeerde naar telefoontje ook gewoon weer online zonder telefoontje.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2012 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op een of andere manier wil bij mij de fruit ninja niet updaten en installeerd jetpack joyride ook niet uit de store.
meer mensen last?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09 22:39
Hier krijg ik toch echt wel de kriebels van zeg. Negatief bedoeld dan.[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=WWOKqnbn-nQ&feature=channel&list=UL] Niet vanwege windows 8 maar op de manier hoe dit gepresenteerd wordt. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 10:15
Bij deze voor de liefhebbers mijn uitgebreide blog post over Windows 8 tablets (inclusief vergelijking tussen Windows RT en Windows 8):
http://bjornhouben.wordpr...et-buyers-considerations/

Bedankt nog voor de feedback, hier heb ik veel aan gehad.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
walletje-w schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 02:11:
Hier krijg ik toch echt wel de kriebels van zeg. Negatief bedoeld dan.[video] Niet vanwege windows 8 maar op de manier hoe dit gepresenteerd wordt. :X
Ik krijg de kirebels van al die sprekers.. veel te veel geacteerd en fake-spontaan :/ :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Euhm in de MS store is na de 26ste een versie te downloaden voor 29.95? :S is dit een upgrade? Zie nergens dat staan namelijk :P http://www.microsoftstore...L/pdp/productID.256400400

De OEM versie(Pro) is 129,00 volgens hardwareinfo?

Edit: Laat maar gevonden in de tab systeemeisen bij de kleine lettertjes ;) lekker duidelijk weer

*Dit leveringsaanbod is alleen geldig voor bepaalde producten en tot 23:59 uur op 24-10-2012 Exclusief downloadbare software van Windows 8. Maximaal 5 voorbestellingen per klant. Combinatie met andere aanbiedingen of acties is niet mogelijk. Levering op postbusadressen is niet mogelijk. Bij voorbestellingen is een creditcard vereist, maar uw kaart wordt niet belast voordat uw order is verzonden of het product aan u beschikbaar is gesteld om te downloaden. Voor het installeren van Windows 8 Pro, moeten klanten werken met Windows XP SP3, Windows Vista of Windows 7. Wanneer u wilt upgraden van Windows 8 naar Windows 8 Pro, klik hier.

[ Voor 70% gewijzigd door ReQuiem83 op 23-10-2012 11:48 . Reden: antwoord al gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
Free Xbox Music Pass now live for Windows 8 users
http://www.neowin.net/new...-live-for-windows-8-users

Als ik nu de music app open en inlog met mijn Microsoft Account kan ik gratis alle muziek luisteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yanze schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:07:
Free Xbox Music Pass now live for Windows 8 users
http://www.neowin.net/new...-live-for-windows-8-users

Als ik nu de music app open en inlog met mijn Microsoft Account kan ik gratis alle muziek luisteren!
Ik zal eerst de Music App ff updaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 15:59
TheVMaster schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:19:
[...]

Ik zal eerst de Music App ff updaten :)
En schijnt alleen voor de US of A te zijn helaas. Mijn music app wil alleen niet meer updaten. Zo maar es een reboot tegen aan gooien
fixed:

1. Stop the Automatic Updates service (internal name: wuauserv)
2. Delete the contents of %SystemRoot%\SoftwareDistribution.
3. Start the Automatic Updates service.

[ Voor 23% gewijzigd door slommer op 23-10-2012 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
Hier doet ie het anders prima, gewoon in NL. Zou dit nu echt gewoon gratis zijn voor altijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
slommer schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:28:
[...]

En schijnt alleen voor de US of A te zijn helaas. Mijn music app wil alleen niet meer updaten. Zo maar es een reboot tegen aan gooien
Werkt hier ook super hoor.

XBOX Music
Yanze schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:29:
Hier doet ie het anders prima, gewoon in NL. Zou dit nu echt gewoon gratis zijn voor altijd?
Ik begreep 1e 6 mnd...daarna 10 uur per maand :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:17

jacobras

Developer

Werkt hier ook prima! Mocht er ook een goede mobiele app komen (edit: die komt blijkbaar) is het een mooie concurrent voor Spotify.

Microsoft lijkt er heel trots op te zijn dat het gratis is:
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/f0nuaq.jpg

Heb geen live tile trouwens, klopt dat?

[ Voor 30% gewijzigd door jacobras op 23-10-2012 14:50 ]

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jacobras schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:44:
Werkt hier ook prima! Mocht er ook een goede mobiele app komen (edit: die komt blijkbaar) is het een mooie concurrent voor Spotify.

Microsoft lijkt er heel trots op te zijn dat het gratis is:
[afbeelding]

Heb geen live tile trouwens, klopt dat?
Ik heb wel een Live tile....volgens mij zie je die alleen als je actief Muziek afspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:17

jacobras

Developer

TheVMaster schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:54:
[...]

Ik heb wel een Live tile....volgens mij zie je die alleen als je actief Muziek afspeelt.
Toen zag ik 'm ook niet, na een reboot nu wel.

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Wel aardig van ze :9

Zojuist ben ik wel tegen mijn eerste probleem aangelopen in Windows 8 nu ik het een week of drie draai.

Ik kreeg een foutmelding in beeld dat er een probleem was met Windows Verkenner, waarop ik kon kiezen details te versturen of niet. Ok, prima. Direct na het klikken kwam de melding echter weer terug, en nog eens, en nog eens, en nog eens :+

Na rebooten is het wel verdwenen gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
Google wil ook een plekje tussen al die tiles dus ze hebben ook een app uitgebracht!

http://apps.microsoft.com...51-487d-b83b-1223a3b52dc2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yanze schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:34:
Google wil ook een plekje tussen al die tiles dus ze hebben ook een app uitgebracht!

http://apps.microsoft.com...51-487d-b83b-1223a3b52dc2
OMG...nu Nu.nl en RTL Nieuws nog en dan ben ik er ;) m'n 'oude' Windows Phone staat al op internet...vanavond de iPad van m'n vrouw nog. En dan ga ik ook een Windows 8 tablet bestellen :)

Update: helaas geen ARM support :(

[ Voor 4% gewijzigd door TheVMaster op 23-10-2012 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanterp
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-06-2021
Vrijdag koop ik dus Windows 8 ( OEM ) en ik zit even met een overzet-probleempje waar ik via Google geen volledig antwoord op kan krijgen.

Het gaat om het overzetten van mail-accounts en mails vanuit mijn oude Outlook Express 6 ( jaja, een oudje :) ) naar de mailapp in Windows 8.

Ik ben een paar tooltjes tegengekomen, maar die waren om over te zetten naar Windows 7.
Ik weet wel de Identities te vinden via local settings\application data\Identities maar ik weet niet of ik dat zomaar kan overkopieren naar de Windows 8 Mail App.

Als dat inderdaad zo niet ineens kan, hoe kan ik het dan wèl overzetten?

Kan iemand me daar mee helpen? Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheVMaster schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:36:
[...]

OMG...nu Nu.nl en RTL Nieuws nog en dan ben ik er ;) m'n 'oude' Windows Phone staat al op internet...vanavond de iPad van m'n vrouw nog. En dan ga ik ook een Windows 8 tablet bestellen :)

Update: helaas geen ARM support :(
Wel apart dat er geen ARM support in zit. Zal wel een eerste versie zijn om te testen denk ik voordat 26 oktober de update komt. Ziet er namelijk uit als een applicatie die vrijwel specifiek voor de tablet is gemaakt. Nette applicatie overigens met aardige animaties. Vraag me alleen af wat het grote voordeel ten opzichte van chrome moet zijn, maar goed.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Toch weer jammer dat als je een US live account hebt en je Windows 8 ingesteld hebt via region op United States, dat je dan even je regio moet aanpassen naar Netherlands om de NOS app te kunnen downloaden... Zelfs daarna weer terugzetten naar United States en de NOS app blijft gewoon goed werken. Waarom doen ze hem dan alleen beschikbaar stellen in de NL Marketplace ontgaat mij volledig.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
  • Laatst online: 11:40
Hanterp schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:55:

Het gaat om het overzetten van mail-accounts en mails vanuit mijn oude Outlook Express 6
( jaja, een oudje :) ) naar de mailapp in Windows 8.
ik zou wellicht denken aan de volgende route:
van outlook express naar windows live mail en dan van wlm naar de mailapp of is dat te omslachtig ?

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:57
c70070540 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 17:30:
Toch weer jammer dat als je een US live account hebt en je Windows 8 ingesteld hebt via region op United States, dat je dan even je regio moet aanpassen naar Netherlands om de NOS app te kunnen downloaden... Zelfs daarna weer terugzetten naar United States en de NOS app blijft gewoon goed werken. Waarom doen ze hem dan alleen beschikbaar stellen in de NL Marketplace ontgaat mij volledig.
Waarom zou je je regional settings op de USA willen hebben staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

tiguan schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 17:38:
[...]

Waarom zou je je regional settings op de USA willen hebben staan?
Om mijn Zune pass te laten werken, om mijn account wat een US account is ten volle te gebruiken... Om de apps die ik gekocht heb op mijn US account te gebruiken.

Ik kan geen NL account maken van een US account.

Ik kan niet alle Windows (Phone) 8/Xbox functionaliteit gebruiken zonder US account.

Is voornamelijk zo gegroeid de laatste jaren.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:57
Ah ok, ik maak zelf geen gebruik van andere Microsoft spullen behalve dan Windows, dat ik niet wist dat dat allemaal zo in elkaar geweven zat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:13

NSG

Je weet niks!

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads6/5086c3335ee21/5086c33351368-foto.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralf Bimbo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-07 13:46
Xbox Music is na de update van vandaag een zeer mooie, complete app geworden. Kan alleen niet zeggen dat hij gebruiksvriendelijker is dan 'Spotify'. Daar is alles toch net wat sneller binnen handbereik, als het gaat om muziek zoeken, samenstellen en ordenen. Neemt niet weg dat Xbox Music er zeer gelikt uit ziet en toch wel mooi is om in te werken!

Rookworst zonder 'r' is ookworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanterp
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-06-2021
cazzie schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 17:35:
[...]

ik zou wellicht denken aan de volgende route:
van outlook express naar windows live mail en dan van wlm naar de mailapp of is dat te omslachtig ?
Als dit werkt is het goed :)
Ga het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja? Moeten we de fanfare bellen ofzo?... :/
Vrijdag koop ik dus Windows 8 ( OEM ) en ik zit even met een overzet-probleempje waar ik via Google geen volledig antwoord op kan krijgen.

Het gaat om het overzetten van mail-accounts en mails vanuit mijn oude Outlook Express 6 ( jaja, een oudje :) ) naar de mailapp in Windows 8.
De mail app is gebaseerd op cloud/imap mail.
De mail die je nu in Express hebt staan (en nergens meer online) krijg je niet 1,2,3, in de mail app.

Wat een optie is, is gmail/outlook/hotmail account te maken (als je die nog niet hebt) en dan dat account toevoegen aan je huidige mail programma.
(als Express dat niet ondersteund, Outlook Office doet dat wel, wellicht Thunderbird (freeware) ook)

Dan kan je de mails uit je huidige postvak in/verzonden/etc "gewoon" verslepen naar de gewenste mappen van het cloud account.

<off topic>
(pop3)mail op je pc opslaan is zo 2007.. :9

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2012 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 18:35:
[...]

Ja? Kunnen we de fanfare bellen?... :/
Há, ik zag nog geen foto of reactie van iemand die hem al heeft, dus vandaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Enes_81 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 18:39:
[...]

Há, ik zag nog geen foto of reactie van iemand die hem al heeft, dus vandaar :)
Volgens mij is hij nog nergens te koop of heb ik dat mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xbox muziek is live in NL!

Download de app update ( 1 van de 11 vandaag! ) en start de Xbox muziek app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

TheVMaster schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:18:
[...]

Volgens mij is hij nog nergens te koop of heb ik dat mis?
De leverancier van mijn stage-adres heeft de DVD blijkbaar 2 dagen te vroeg opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:23:
Xbox muziek is live in NL!

Download de app update ( 1 van de 11 vandaag! ) en start de Xbox muziek app.
Eh.....volgens mij was dat al bekend O-)
Enes_81 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:38:
[...]

De leverancier van mijn stage-adres heeft de DVD blijkbaar 2 dagen te vroeg opgestuurd.
Oopss...nu maar hopen dat hij er geen gezeik mee krijgt ;-)

[ Voor 32% gewijzigd door TheVMaster op 23-10-2012 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

TheVMaster schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:44:
[...]
Oopss...nu maar hopen dat hij er geen gezeik mee krijgt ;-)
Ik noem dan ook opzettelijk geen namen.

-----------

Het heeft me trouwens een tijdje gekost voor ik doorhad dat xbox music geen nieuwe app is maar een update van de music app :')

Ziet er leuk uit, maar het is mij niet echt duidelijk wat deze dienst gaat kosten in NL? Als ik op een XBOX music pass aanvragen klik krijg ik deze melding: "Er zijn momenteel geen abonnementen beschikbaar voor jouw regio."

Wat ik ook jammer vind is dat ik niet gewoon binnen XBOX music kan zoeken door simpelweg iets te typen zonder eerst op het vergrootglas te klikken, kan ook gewoon binnen de store.

Ook zag ik net een album met als titel <insert title here> , slordig.

[ Voor 12% gewijzigd door NSG op 23-10-2012 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvansl
Weet iemand hoe je een startknop terug kunt krijgen die dan gewoon de metro tyles toont?
Vindt dat handiger dan windows toets want die toets zit niet op men draadloos keyboard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

wvansl schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:10:
Weet iemand hoe je een startknop terug kunt krijgen die dan gewoon de metro tyles toont?
Vindt dat handiger dan windows toets want die toets zit niet op men draadloos keyboard...
Gewoon met je muis naar linksonder en dan klikken?? Op die manier kom je ook weer op je bureaublad vanaf het metro scherm.

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads6/5086debe4b750/5086debe4ab99-z.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
volgen mij bedoelde je iets anders maar toch https://www.hccforums.nl/showthread.php?p=128311

[ Voor 7% gewijzigd door cazzie op 23-10-2012 20:46 ]

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Enes_81 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:00:
[...]

Ik noem dan ook opzettelijk geen namen.

-----------

Het heeft me trouwens een tijdje gekost voor ik doorhad dat xbox music geen nieuwe app is maar een update van de music app :')

Ziet er leuk uit, maar het is mij niet echt duidelijk wat deze dienst gaat kosten in NL? Als ik op een XBOX music pass aanvragen klik krijg ik deze melding: "Er zijn momenteel geen abonnementen beschikbaar voor jouw regio."

Wat ik ook jammer vind is dat ik niet gewoon binnen XBOX music kan zoeken door simpelweg iets te typen zonder eerst op het vergrootglas te klikken, kan ook gewoon binnen de store.

Ook zag ik net een album met als titel <insert title here> , slordig.
Via XBOX.com kun/kon je wel een Music pass halen..ik heb paar dagen terug een 30 dagen pas kunnen krijgen (gratizz..trial). Maar eh..het gaat allemaal a.s. vrijdag pas 'live', dus dat er nu nog wat dingen niet werken neem ik voor lief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornholio
  • Laatst online: 11:36
Ik heb er heel veel last van dat apps steeds crashen. Dat je hem opstart, je het splashscreen 2 seconden zien en dan gelijk weer afsluit. Dit gebeurt heel vaak en daarvoor is het metro gedeelte voor mij eigenlijk onwerkbaar. Ik draai het op een desktop met goede specs (i7, ssd, 8GB ram), daar ligt het niet aan lijkt me.

De Xbox Music app kampt ook met veel problemen (de vorige Music app ook). Heel vaak wil hij muziek niet meer afspelen, dan komt er een uitroeptekentje voor te staan.

NB. het is een legale Windows 8 Pro van MSDNAA/Dreamspark

Zijn er meer mensen die dit hebben? Wat is er tegen te doen? bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talezz
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-04-2021
Misschien een domme vraag maar ik had me niet gerealiseerd dat Windows 8 al op zo'n korte termijn zou uitkomen. Maar hoe rendabel is het om gelijk over te gaan naar Windows 8 als hij uitkomt, ik weet niet hoe goed de driver support is en dergelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweeny
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-05-2024
Talezz schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:55:
Misschien een domme vraag maar ik had me niet gerealiseerd dat Windows 8 al op zo'n korte termijn zou uitkomen. Maar hoe rendabel is het om gelijk over te gaan naar Windows 8 als hij uitkomt, ik weet niet hoe goed de driver support is en dergelijke?
Het is redelijk rendabel, op dit moment heeft microsoft een goede actie die tot februarie? loopt: Windows 8 pro voor 59,- ipv 189,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talezz
tweeny schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:58:
[...]

Het is redelijk rendabel, op dit moment heeft microsoft een goede actie die tot februarie? loopt: Windows 8 pro voor 59,- ipv 189,-
Dat is niet zo duur, maar dat zal zeker alleen werken als je in het bezit van een W7 key of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweeny
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-05-2024
Nee, volledige versie, upgrade naar Windows 8 Pro kost 30,-
volgens mij is die 30,- download alleen een update versie en krijg je geen retail versie, correct me if i'm wrong
Microsoft store link

[ Voor 75% gewijzigd door tweeny op 23-10-2012 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
Talezz schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:55:
De update versie gaat vanaf as vrijdag voor 30 euro over de toonbank en de driver support is
in vergelijk met windows 7 ook weer verbeterd dus wellicht is het de aankoop het zeker waard

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 21:11
Zo: http://www.7tutorials.com...ws-8-start-screen-desktop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talezz
tweeny schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 21:00:
Nee, volledige versie, upgrade naar Windows 8 Pro kost 30,-
volgens mij is die 30,- download alleen een update versie en krijg je geen retail versie, correct me if i'm wrong
Microsoft store link
Voor 60 euro vind ik het nog steeds niet veel geld, maar krijg ik dan de volledige versie (in de zin van kan ik dan dat installeren op een lege HD waar geen OS opstaat?)

edit: ik zie het volgende staan op de site:

Voor het installeren van Windows 8 Pro, moeten klanten werken met Windows XP SP3, Windows Vista of Windows 7.

Komt er dus op neer dat het een soort upgrade versie is?

[ Voor 15% gewijzigd door Talezz op 23-10-2012 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:17:
[...]

bol.com is er sinds vanmorgen hoor.
hij heet alleen bluester. niet wat je verwacht maar dat is de bol.com app.
Kleine correctie, dat is een bol.com app. ;) Er zijn er meer, waaronder *kuch* Wubbo. Bol.com maakt zelf namelijk geen apps, dat hebben ze via de api aan derden overgelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:50:
[...]Via XBOX.com kun/kon je wel een Music pass halen..ik heb paar dagen terug een 30 dagen pas kunnen krijgen (gratizz..trial). Maar eh..het gaat allemaal a.s. vrijdag pas 'live', dus dat er nu nog wat dingen niet werken neem ik voor lief.
Nee, het is al live. ALLES werkt inclusief streaming en downloading.
Zie ook: http://microsoft-news.com...-live-all-over-the-world/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de eerste Windows 8 review. Van een kritische site. Met een toepasselijke hele hoge score van 8.8.
http://www.theverge.com/2012/10/23/3537710/windows-8-review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:18
Ik heb ff win8 beta geinstalleer op een VHD om het even uit te proberen. het werkt wel lekker alleen ik stoor me zeer erg aan 1 ding dat me nu al (in de eerste 20 minuten) is opgevallen. Ik heb dus chrome gedownload omdat ik dat gewoon liever gebruik. Nu is er dus een chrome in metro en chrome op de desktop. Ze zien er verder t zelfde uit maar ze worden beschouwd als 2 verschillende programmas! Downloads, geschiedenis, geopende paginas, instellingen, alles is anders en het is zeer verwarrend! Is er een manier om dit uniform te maken of zal het altijd zo blijven met alle apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:04:
En de eerste Windows 8 review. Van een kritische site. Met een toepasselijke hele hoge score van 8.8.
Dat is omdat ze het bekijken vanuit touch perspectief en dan zetten ze het als minpuntje erbij dat de besturing met tobo en muis 'awkward' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tobitronics schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:21:
[...]

Dat is omdat ze het bekijken vanuit touch perspectief en dan zetten ze het als minpuntje erbij dat de besturing met tobo en muis 'awkward' is.
Hoe verklaar je dan dat ze ecosystem een 9 geven? Nee volgens mij kijken ze zowel van touch als vanuit desktop use.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10

Ik ben een paar tooltjes tegengekomen, maar die waren om over te zetten naar Windows 7.
Ik weet wel de Identities te vinden via local settings\application data\Identities maar ik weet niet of ik dat zomaar kan overkopieren naar de Windows 8 Mail App.

Als dat inderdaad zo niet ineens kan, hoe kan ik het dan wèl overzetten?

Kan iemand me daar mee helpen? Bedankt :)
Probeer Mailstore Home eens. Daarmee ben ik van Outlook naar Thunderbird terug naar Outlook gegaan. Bjj mijn ouders van Outlook Express naar Windows Mail.
tweeny schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:58:
[...]

Uhm...nee? Die 59 is een preorder prijs. Vanaf vrijdag wordt dat een download van 30 euro. Maar je hebt hiervoor al een Windows installatie nodig volgens de kleine lettertjes. Win8 pro OEM kom ik pas rond de 125 euro tegen. Dan is Win7 + upgrade goedkoper.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
Dan gaan we maar voor een upgrade heb vast wel een niet eerlijke pro w7 liggen, wil toch is kijken hoe dat nou draaid op de mac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:04:
Uhm er zijn zat reviews geweest vd RTM op "kritische" sites. Hoe je een score van 8.8 toepasselijk kan vinden is mij een raadsel. Maar goed.

De conclusie in tekst is imho wel ok.
If you’ve been waiting for Microsoft to provide better software for a tablet and catch up with the iPad, then this time has certainly arrived. The focus on touch-based computing in Windows 8 is huge. Microsoft hasn’t opted to create a separate Windows RT operating system just for touch, this wouldn’t be enough to encourage developers to create apps. Instead, it’s forcing all Windows users to adapt to a new style of Windows. At the same time, Microsoft hopes this bet will encourage developers to create Windows 8 style apps thanks to the number of devices that will run the new operating system.

This approach is incredibly risky. If you use Windows 8 on a desktop PC with a keyboard and mouse it can feel awkward at times, frustrating at others, and confusing. If you get past the initial training required it starts to make a lot of sense, but the risk of alienating users and creating another Vista-like perception catastrophe is great.

Picking up a tablet PC with Windows 8 makes an iPad feel immediately out of date.
The ability to run two apps alongside each other allows this to be more than a consumption device, with full keyboard and mouse support and a desktop operating system hiding in the background. It’s a hybrid, but one that might just work for Microsoft. The software giant knows it has to work in order for Microsoft to enter a new era of mobile computing and still remain relevant to consumers and even businesses who are continually looking at other options.

Windows 8 is a beautiful operating system and one that feels incredibly personal once it’s customized. Microsoft has a huge fight on its hands now to ensure developers create beautiful apps. Some of the best Android and iOS apps are created by organizations or individuals who have showed little interest in Microsoft. If the software maker can change people’s perceptions of Windows, from viruses to bluescreens, into one of speed and style then the apps will flow and Microsoft has a hit on its hands. If innovative developers ignore Windows 8 then Microsoft’s cash cow faces an uncertain future. Microsoft has laid down some solid foundations here, but as Ballmer has said many times before, it’s developers, developers, developers.
Ik denk dus niet dat je developers voor je gaat winnen als de gebruikers het OS niet pruimen.

Dat is in ieder geval mijn verwachting maar we gaan het allemaal zien. :)

Aan de weggeef launch prijs zal het niet liggen. Maar ben bang dat veel mensen het ff proberen voor die paar tientjes en het daarna in een hoek gooien. Zou MS verkoopaantallen vs installed aantallen door de tijd publiceren :? Zou interessant zijn maar het zal wel niet.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
Help!!!! schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:46:
[...]

Uhm er zijn zat reviews geweest vd RTM op "kritische" sites. Hoe je een score van 8.8 toepasselijk kan vinden is mij een raadsel. Maar goed.
Een acht punt acht voor Windows acht....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Voor een blanco installatie vind ik het nou niet echt een lage prijs? Win7 OEM is goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekoopman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 16:08
Zag net toevallig dat je nu ook hier zo'n x-box music pass kan aanschaffen, gelijk gedaan (eerste maand gratis na toevoegen credit card gegevens, na 30 dagen 9.99 per maand). Nog geen muziek niet kunnen vinden, dus de selectie lijkt best goed te zijn. Wat me nog niet helemaal duidelijk is is hoe je nummers aan je playlist toevoegt, soms verschijnt de balk onderaan met add to playlist vanzelf, soms weer niet.
Verder fijne no-nonsense interface, plaatje van de spelende artiest met previous/play/next knopjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En Xbox heeft vanavond ook een update gekregen.
Ook live nu. Dus al even met Smartglass via W8 kunnen spelen van en naar de Xbox.
Inclusief IE op de Xbox, Xbox muziek enz. Dat is echt wel stoer spul zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 23:31:
En Xbox heeft vanavond ook een update gekregen.
Ook live nu. Dus al even met Smartglass via W8 kunnen spelen van en naar de Xbox.
Inclusief IE op de Xbox, Xbox muziek enz. Dat is echt wel stoer spul zo.
Doet Xbox Music en IE het bij jou dan (i.c.m. Windows 8 PC)?

Modbreak:Dienstmededeling:

Vanaf heden kunnen discussies over de Windows Store en de Apps in het nieuwe [Windows Store] ervaringen & discussies topic

[ Voor 22% gewijzigd door TheVMaster op 24-10-2012 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Nog 1 vraag over beschikbaarheid, ik lees/hoor veel over 26 oktober, maar China heeft 'm dus al en ik zie 'm hier bij verschillende ketens online (dixons bijvoorbeeld) al "beschikbaar". Is hij vandaag al te koop? Iemand inside info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Oops verkeerde persoon gequote eerst :)

[quote]spaceboy schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 07:46:
Nog 1 vraag over beschikbaarheid, ik lees/hoor veel over 26 oktober, maar China heeft 'm dus al en ik zie 'm hier bij verschillende ketens online (dixons bijvoorbeeld) al "beschikbaar". Is hij vandaag al te koop? Iemand inside info?
[/quote]
Senor Sjon schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 23:01:
Voor een blanco installatie vind ik het nou niet echt een lage prijs? Win7 OEM is goedkoper.
En welke versie van Windows 7 OEM (Home, Home Premium, Ultimate, etc.) vergelijk je dan met Windows 8 Pro ?

[ Voor 33% gewijzigd door punisher007 op 24-10-2012 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

punisher007 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 07:54:
[...]

Realiseer wel dat dit ook de pro versie is ....
:? Was dit een antwoord op mijn vraag? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

EgMaf schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 23:00:
[...]

Een acht punt acht voor Windows acht....?
:) LOL })

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

spaceboy schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 07:46:
Een aantal berichten terug kon je zien dat ik ook Windows 8 al binnen heb, te vroeg geleverd door een bekende Nederlandse leverancier. En zo zullen er wel meerdere zijn, maar officieel is het nog niet te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spaceboy schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 08:13:
[...]

Wat hij bedoelt is dat het de Pro versie is, maar dat is dezelfde versie die vanaf 26 okt ook bij Microsoft online te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantjezoepenman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 19:41
Ik heb de RTM gister geinstallleerd, op zich moet het natuurlijk allemaal best even wennen.

Dat XBOX music programma lijkt me best tof, maar ik krijg er geen geluid uit helaas. De gewone mediaplayers doen het allemaal wel, maar deze doet dus helemaal niks. Ben ik de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
De versie voor 30 euro is een upgrade versie. Je dient al in bezit te zijn van een windows 7 licentie. Ik heb de windows 8 PRO OEM al voor een 90-100 euro zien staan op webshops...Denk vanmiddag er maar 1 te bestellen. Omdat ik nu gebruik maak van windows enterprise (via werk) kan ik geen upgrade doen.

[ Voor 16% gewijzigd door ReQuiem83 op 24-10-2012 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:08

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zit nog aardig in dubio of ik ga overstappen op Win8, de beta en (die daarna) draaide lekker vlot en probleemloos, maar behoorlijk wat games die of enorme performance verlies hadden of niet eens normaal wilde draaien.

Zijn er al mensen die games met anti-cheat protectie spelen, zoals Gameguard of punkbuster? Maplestory bijvoorbeeld starte wel op, maar 1x een alt-tab vanuit de game naar je 'desktop' en ik kon de game niet meer fullscreen krijgen als ik probeer terug te gaan (je scherm wordt 1/3 gevuld met de game, de rest werd zwart) en had regelmatig een disconnect met een error 511 van Gameguard.

Windowblinds heeft al diverse programmas klaar voor Windows 8, dus het start menu zal ik niet missen :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Ik vraag me nog steeds af of de upgrade versie ook zonder eerdere windows versie te installeren is. Dit was namelijk wel mogelijk bij Windows 7. Dan vind ik 30 euro namelijk goed te doen voor een legale windows.

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
ReQuiem83 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 10:00:
De versie voor 30 euro is een upgrade versie. Je dient al in bezit te zijn van een windows 7 licentie. Ik heb de windows 8 PRO OEM al voor een 90-100 euro zien staan op webshops...Denk vanmiddag er maar 1 te bestellen. Omdat ik nu gebruik maak van windows enterprise (via werk) kan ik geen upgrade doen.
Ik kom voor dat bedrag alleen kale Win8 versies tegen, niet de Pro. Je kan dan net zo goed Win7 kopen en de Pro download voor 3 tientjes. Dan kan je makkelijker terug dan downgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ViNcE schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 10:19:
Ik vraag me nog steeds af of de upgrade versie ook zonder eerdere windows versie te installeren is. Dit was namelijk wel mogelijk bij Windows 7.
Bij de setup van Win kon je gewoon doorgaan zonder serial in te voeren. En dan vanaf die installatie een upgrade te doen (omdat er een OS werd aangetroffen) die wel te activeren was/is met de upgrade serial.

Gister opnieuw geïnstalleerd (volledige Pro versie MSDN) en kan je alleen maar verder met de setup als je een serial invoert. Denk dat de upgrade versie hetzelfde zal zijn, en je dus niet kan activeren als je niet voor "upgrade" kiest tijdens de setup.
En als je voor "upgrade" kiest op een schijf zonder OS zal er een (fout)melding komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fox NL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-09 19:26
Senor Sjon schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 10:52:
[...]

Ik kom voor dat bedrag alleen kale Win8 versies tegen, niet de Pro. Je kan dan net zo goed Win7 kopen en de Pro download voor 3 tientjes. Dan kan je makkelijker terug dan downgraden.
Zoek op productcode WN7-00403, dan kom je goedkope OEM versies van Windows 8 Pro tegen, maar ik vraag me af wat het verschil is met deze versie en de duurdere OEM versie. Foutje, dat was de normale versie. Volgens mij werd gisteren nog wel naar de Pro versie gelinkt, maar dat zal wel een foutje geweest zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door The Fox NL op 24-10-2012 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Stel dat je nu zo'n upgrade versie van W8 pro gaat downloaden voor E30.
En je upgrade van een W7 Home Premium Retail, krijg je dan ook een W8 pro Retail licentie. :?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Help!!!! schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:24:
Stel dat je nu zo'n upgrade versie van W8 pro gaat downloaden voor E30.
En je upgrade van een W7 Home Premium Retail, krijg je dan ook een W8 pro Retail licentie. :?
Dat is toch logisch? Je upgrade vanaf Windows 7 Home Premium (Retail) naar de nieuwe retail versie van Windows 8 (in dit geval kies je dan voor de Pro versie) dus dan wordt de nieuwe versie dmv de upgrade een Windows 8 Pro Retail versie ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Dat is idd logisch. Maar of het ook echt zo is weet je nooit met MS. Want niet alles wat zij doen is logisch.

Het zou ook logisch zijn als MS een duidelijke matrix met OEM/System builder/retail etc versies zou verspreiden met duidelijke gebruiksvoorwaarden.
Is ook nog niet gebeurd. Bij W7 was dat al geregeld in Juni of zo.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 08:25
Heb nog even getwijfeld of ik de upgrade zou kopen naar W8 maar nu ik zie dat het maar €29,99 is zal dit zeker gebeuren vrijdag :+

Heb enkel maar wat filmpjes gezien maar wat ik er van gezien heb is dat je het positief kan brengen en compleet af kan zeiken. De zeikers hebben blijkbaar geen moeite genomen om alle functies te begrijpen.

Ik hoop dat in combinatie met m'n WP7.8 Lumia 800 (wanneer het gereleased wordt) de connectie tussen W8 en de phone goed en eenvoudig zal zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
tobitronics schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:20:
Ik heb ff win8 beta geinstalleer op een VHD om het even uit te proberen. het werkt wel lekker alleen ik stoor me zeer erg aan 1 ding dat me nu al (in de eerste 20 minuten) is opgevallen. Ik heb dus chrome gedownload omdat ik dat gewoon liever gebruik. Nu is er dus een chrome in metro en chrome op de desktop. Ze zien er verder t zelfde uit maar ze worden beschouwd als 2 verschillende programmas! Downloads, geschiedenis, geopende paginas, instellingen, alles is anders en het is zeer verwarrend! Is er een manier om dit uniform te maken of zal het altijd zo blijven met alle apps?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 21:11
tobitronics schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:20:
De oplossing is Google Chrome Beta of Dev versie te draaien vanaf versie 23.0.1270.0.
Die gebruiken een profiel en je kan schakelen tussen de desktop en metro mode en dat wordt ook nog onthouden.
Windows
Now Chrome on Windows 8 uses a single profile regardless if running on desktop or metro mode. A new menu item has been added to switch mode which cause a relaunch.
Waarschijnlijk komt dit in het stable channel als deze naar versie 23 gaat.
http://googlechromereleas...ev-channel-update_18.html
http://www.chromium.org/getting-involved/dev-channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
spaceboy schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 08:13:
[...]

Sorry, ik had de verkeerde message gequote. Mijn opmerking "hou er rekening mee dat het de Pro versie is", was een reactie op de opmerking dat de Windows 7 OEM goedkoper was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
misterdoom schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 12:17:
Heb enkel maar wat filmpjes gezien maar wat ik er van gezien heb is dat je het positief kan brengen en compleet af kan zeiken. De zeikers hebben blijkbaar geen moeite genomen om alle functies te begrijpen.
Onzin. Ik begrijp, net als vele anderen, prima wat de gedachte achter Windows 8 is en ik begrijp de functies, maar ik vind het simpelweg een achteruitgang op allerlei gebieden. :)

Je hebt een punt dat er veel mensen zijn die zeuren om het zeuren en om die reden ook Windows 8 afkraken, maar zo zijn er ook veel mensen die Windows 8 de hemel in prijzen zonder het daadwerkelijk gebruikt te hebben. Dat zijn fanboys :P

[ Voor 21% gewijzigd door Alex) op 24-10-2012 13:15 ]

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Gandalf schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 12:59:
[...]

De oplossing is Google Chrome Beta of Dev versie te draaien vanaf versie 23.0.1270.0.
Die gebruiken een profiel en je kan schakelen tussen de desktop en metro mode en dat wordt ook nog onthouden.

[...]

Waarschijnlijk komt dit in het stable channel als deze naar versie 23 gaat.
http://googlechromereleas...ev-channel-update_18.html
http://www.chromium.org/getting-involved/dev-channel
Hebben meer programma's last van dit probleem? Of is het alleen iets van chrome?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
Enes_81 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 08:47:
[...]

Een aantal berichten terug kon je zien dat ik ook Windows 8 al binnen heb, te vroeg geleverd door een bekende Nederlandse leverancier. En zo zullen er wel meerdere zijn, maar officieel is het nog niet te koop.
Heb ze ook al binnen, en bij de leverancier 1000+ helaas pas 26 uitleveren ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
punisher007 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:02:
[...]

Sorry, ik had de verkeerde message gequote. Mijn opmerking "hou er rekening mee dat het de Pro versie is", was een reactie op de opmerking dat de Windows 7 OEM goedkoper was.
Win 7 HP OEM + win8 Pro upgrade is goedkoper op dit moment dan los win8 Pro OEM. Of iemand moet een prijs gevonden hebben <110 euro?

Pagina: 1 ... 20 ... 65 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Windows 8 is alweer een aantal maanden op de markt en is het tijd dat dit algemene Windows 8 topic per 1 januari 2013 worden gesloten.

Bij deze dus het verzoek aan een ieder met issues met Windows 8 om hiervoor vanaf nu een eigen topic aan te maken.