Hahaha, laten we het zo zeggen, Marktplaats kan af en toe erg handig zijncelshof schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 23:53:
[...]
Ah kijk, de financiele meevaller is binnen, of je bent gegrepen door het virus
En idd ook gegrepen door het virus…
Maar ik wou eigenlijk voor een heq5 gaan, en later upgraden met een Rowan belt kit, maar als je een eq6-r voor zo weinig kan krijgen is die heq5 combi zonde van het geld, tenzij je de heq5 prefereert qua gewicht (daar heb ik zelf wel een tijd over getwijfeld).
De prijzen zijn bijna te goed om waar te zijn, en mocht je een klein kapitaal hebben liggen kan je er leuk aan verdienen via de 2e hands markt.Deze Franse winkel heeft mooie prijzen. Zie al snel 400 tot 500 minder (25 tot 30%) dan bij bijvoorbeeld Robtics.
edit: en soms nog wel meer. 1900 vs 2700 voor de ASI2600MC Duo camera. Dat zijn verschillen, waarbij je nieuw kunt kopen en dan op te-les-koop voor (bijna?) meer weer kwijt kunt.
Nice! Ik zag hem de laatste tijd bij diverse Yt kanalen al voorbij komen, scheelt idd zeker qua prijs! Veel plezier ermee!Over fotografie gesproken, ik heb een Gemini EAF focuser gekocht. Deze werkt prima voor autofocus en dat voor een fractie van de prijs van een ZWO.
[Afbeelding]