Die is volgens mij nog niet doorgevoerd in Xbian beta 2?
Ik heb gisteren net de upgrade gedaan van beta 2. Ik moest een fresh install doen omdat XBMC er na een update vanaf 1.1 steeds uitknalde, en mijn SSH niet automatisch opstartte onder 1.1. Ik heb nu alleen in de lijst van TV-series dat er een fanart als achtergrond staat. Dit was eerst volgens mij niet zo, en ik kan niet vinden waar ik dat uit moet zetten. Ik ben de instellingen van zowel algemeen als video als die van de Confluence skin doorgegaan en heb in dit en het XBMC topic gezocht, maar ik ben het niet tegen gekomen. Weet iemand waar ik kan instellen dat hij gewoon de achtergrond van mijn home-scherm als achtergrond van de bestandslijst moet houden? Kleine fanart per aflevering vind ik prima, maar dit vind ik te onrustig.
Ik heb wel gezien dat hij het op mijn PC ook weergeeft, en ook daar kan ik de instelling niet vinden. Het gaat trouwens om de lijstweergave, maar volgens mij doet hij het bij media-info 1, 2 en 3 ook.
edit: bovenstaand probleem is nog niet opgelost, maar ik heb er een ander probleem bij waar ik wel een fix voor heb. De webserver/controle van xbmc had ik op poort 9090 staan omdat ik die op mijn computer al op 8080 had staan, en ik had de hostname veranderd. Beide opties zorgen er voor dat de webserver niet meer werkt. Hostname moet op "xbian" staan, en de webserver poort moet 8080 zijn blijkbaar

. Ik zag met wat rondzoeken dat
CurlyMo hier ook last van heeft (gehad); geen idee of dit al omzeild kan worden? De optie die genoemd wordt om smb.conf aan te passen werkt bij mij niet, omdat er geen melding van NETBIOS is (ook niet in user.conf en shares.conf). Als ik nu één van beide opties verander, krijg ik "webserver niet gestart" als ik hem probeer aan te zetten bij de services.
[
Voor 25% gewijzigd door
gwystyl op 26-12-2013 16:26
]