[23:12] == anli_ @anders@h144n1-gl-a-d4.ias.bredband.telia.com has quit [Quit: Ex-Chat]
[23:12] <@sam_nazarko> no
[23:12] <@renesdk> moron
[23:12] <@ActionA> pls tell me you got his IP?
[23:12] <@sam_nazarko> lol. banned from update system
[23:12] <@ActionA> from the update server?
[23:12] <@ActionA> YES!
[23:12] <@renesdk> bwahahahaha
[23:13] <@ActionA> [Freenode] -!- anli_ @anders@h144n1-gl-a-d4.ias.bredband.telia.com
[23:13] <@ActionA> he'll be back anymin
[23:13] <@sam_nazarko> that guy annoyed me
[23:14] <@renesdk> yeah
[23:14] <@ActionA> and it was OUR bad attitude was the problem....
[23:14] <@sam_nazarko> installs 6 months ago
[23:14] == anli_ @anders@h144n1-gl-a-d4.ias.bredband.telia.com has joined #raspbmc
[23:14] <anli_> Thanks again
[23:14] <@sam_nazarko> hahaha
[23:14] == mode/#raspbmc [+b *!*anders@*.ias.bredband.telia.com] by ActionA
[23:14] == anli_ was kicked from #raspbmc by ActionA [anli_]
[23:14] <@ActionA> ROFL
[23:14] <@sam_nazarko> unban
[23:14] <@sam_nazarko> he will rejoin
[23:14] <@sam_nazarko> and watch his tone change
[23:15] == mode/#raspbmc [-b *!*anders@*.ias.bredband.telia.com] by ActionA
[23:15] <@sam_nazarko> LMAO
[23:15] <@sam_nazarko> he pmed me saying we're on drugs
[23:15] <@ActionA> lol
Um.. Dat zorgt er voor dat ik wil gaan swappen van distro. Want dat vind ik niet normaal. Ja, de gozer is hardleers en luistert niet. Maar dan een ban op het update system? Manman..
/edit
Sowieso.. Mijn ervaringen zijn echt niet goed. Kan me haast niet voorstellen dat dit zuiver hardware is. Heb gisteren de voeding vervangen door een iPod voeding, dat lijkt het aantal crashes te reduceren. Voorheen kon ik een crash reproduceren door snel te scrollen door een list en te blijven scrollen. Na voeding vervangen crashed de pi daar niet meer door.
Maar.. Zojuist willen de kids een filmpje kijken. Het is al zo erg dat ze standaard zeggen als het langer duurt dan 5 sec om een film te starten: die is kapot he pap! Omdat er zo achterlijk veel dvd's falen. Gewoon helemaal niet spelen, zwart beeld enz. Tel daar de random crashes bij en dan vraag ik me af hoe het kan dat er zoveel mensen in dit topic zijn die lyrisch zijn over dit kleine kreng.
Ik ben noodgedwongen even in prod gegaan met raspbmc omdat de PCH C200 kapot is, maar ik ga rap zorgen dat die het weer gaat doen zeg. Pfff... Voor TV-shows ben ik overigens wel erg tevreden met de rasp. Zolang het mkv is lijkt de rasp weinig problemen te hebben. Het is bij dvd's waar het veelvuldig mis gaat. En laat kinderfilms nou toch best vaak in dvd format zijn
Misschien xbian eens proberen toch

(doet geen nfs root, toch?)
[
Voor 27% gewijzigd door
UltraSub op 03-03-2013 10:02
]