De activiteiten die je instelt kun je zelf bepalen, dat gaat op het niveau TV, Settopbox, Raspberry.Tommiiee schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 12:26:
[...]
Zou je iets specifieker uitleggen hoe je de Harmony precies ingesteld hebt? Welke apparaten ik moet toevoegen, welke activiteit en welke instellingen die activiteit moet hebben. Je zou me erg helpen
Bijvoorbeeld:
TV Kijken = TV aan, HDMI 1, Settop box aan.
XBMC Kijken = TV aan, HDMI 2, (raspberry is een 'altijd aan'-device). Settop box uit.
Of je echter de settop box op hdmi 1 of 2 hebt zitten kan natuurlijk per situatie verschillen.
Dat kun je het beste gewoon zelf bedenken (hoe kijk je tv? staat die dan op hdmi 1 of 2 of 3 of ..., welke andere apparaten heb je dan aan? Settopbox (van je aanbieder (ziggo, e.d.)), Audio over een versterker misschien?
Als je dat ik kaart hebt gebracht dan voeg je die apparaten allemaal aan de logitech software op je computer toe.
Je maakt dus eerst je Devices aan om vervolgens deze Devices te koppelen aan Activities.
Voor de raspberry is geen standaard instelling beschikbaar, vandaar dat je die 'apart' in moet stellen.
Om de Raspberry in te stellen volg je deze instructies: http://forum.xbmc.org/showthread.php?tid=54466
Waarbij je niet "MCE Keyboard" invult maar "Media Center Extender".
Verder zit in die post 1 foutje over de customized buttons: bij "prev" wordt "comma" ingevuld, dit moet "backspace" zijn.
Of daarmee ook alle knoppen goed in de Openelec Raspberry versie van XBMC werken moet ik zelf nog controleren. Hiervoor moet de keymap in de userdata folder op je raspberry goed zijn (daar correspondeert hij mee). De keymap heet volgens mij 'remote.xml'.
Komend weekend hoop ik er zelf even aan toe te komen, ik zal mijn resultaat posten!