Alleen als:
(force_turbo || current_limit_override || temp_limit>85) && over_voltage>0
Dus met mijn settings met force turbo en zonder overvolt raak je je garantie volgens mij niet kwijt.
Dit kun je controleren met cat /proc/cpuinfo. De revision begint dat met een 1 dacht ik.
Ik heb er eentje van de stuk of zes die ik heb geprobeerd waar dit zo is. DVD's zonder menu geven nog steeds het beste resultaat.Earzz schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 18:22:
[...]
Waar ik nu wel tegen aan loop met 2.95.5 is dat mijn DVD's (VIDEO_TS) een paar seconden afspelen en daarna het beeld op zwart gaat.
XBMC komt pas na ongeveer 30 seconden terug nadat ik op stop heb gedrukt.
Is dit een bekend probleem met beta 5? Kan jij dit misschien ook even uit proberen kraades?
Ik heb Avengers ook geprobeerd en bij mij speelt deze vloeiend af.Fuff schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 09:48:
Ik ben ook naar OE 3.0 beta 5. Werkt prima. Add-ons werken nu wel. Voelt goed aan
Enige waar ik tegen aan loop is dat 1080p DTS audio mkv (the avengers is mijn geval) de ene keer 20 minuten zonder hapering gaat en het volgende moment elke 20 sec kort.
Wordt afgespeeld van nas met freenas erop, heb het met NFS share en Samba geprobeerd, beide zelfde resultaat. Iemand enig idee om dit beter te krijgen. Alles bekabeld overigens.
Wel met een overclock. Zie link in mijn signature.
De content staat op een Synology NAS via NFS. Alles bekabeld.
[ Voor 64% gewijzigd door technorabilia op 14-12-2012 20:07 ]
👉🏻 Blog 👈🏻